Op zondag 29 juli 2001 16:02 schreef DaRKoNe het volgende:
Nachtclub... Refresh my memory... Je komt in het spel zo veel tegen dat je op gegeven moment niet meer weet waar wat was...
Nog een screenie van t einde:
[afbeelding]
Zal het ff proberen duidelijk uit te leggen:
Part 1 Chapter 8: Je staat in de hal van de nachtclub Ragna Rock. Rechts een loket Security, daar kan ik een Shotgun uit een kast halen. Links is loket Tickets. Daar loop ik in, zit een switch en er komen een paar security dudes uit een deur. Die knal ik af en loop door die deur. Kom ik in een kamer waar wat kasten staan, een tafel en op die tafel ligt een boek die Max wil bekijken. Ga ik verder door een deur achterin die kamer kom ik achter een bar. Schiet wat lui af en vervolg m'n weg naar een volgende zaal wwarin aan het einde een rod gordijn hangt. Rechts een bar, links ook. Linksvoor het gordijn hangt een bord met Bar=> en ik ga door die opening. Kom ik in een kamer waar een bar is en wat tafels, stoelen en kasten met boeken. Achterin is een doorgang met aan het einde 4 wijnvaten. Halverwege die gang sla ik rechtsaf een trap op. Deur door, kom ik op een balkon boven de 1e zaal. Weer 2 deuren door kom ik op een ander balkon van de 2e zaal (rode gordijn). Daar staat een mengpaneel waar je met dat vuurwerk kan spelen. Ik ga direct rechtsaf om in de andere hoek weer door een deur te gaan. Aldaar linksaf, trap op en linksaf een kamer in waar die wijnvaten liggen. Ergens achter die vaten ligt een gang, daardoorheen kom ik in een kamertje waar een valluik inzit en een trap naar boven. Ik ga de trap op, kom bij een deur, loop erdoor en sta buiten. Kan ik door een raam, ga ik in, sta ik op een houten kruis (?) waar die wijnkamer onder is. Als ik op het kruis naar het midden loop en dan weer linksaf ga kom ik weer bij een deur en sta ik werderom buiten. En dan weet ik nie meer waar ik heen moet

Is wel heel lang bericht geworden, sorry.
En ik kan niemand vinden op het moment met icq...:(