Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
zo ja laat die even zien. met je resolutie.
"[img]webspace-adres of url[/img]"Op dinsdag 24 juli 2001 00:48 schreef KDZ het volgende:
owke ff screenshotje bouwen, kijken hoe dat moet eerst ff
De eerste, beetje donker, maar mooie rook effecten:

De tweede is in de tutorial, en check die textures
http://firingsquad.gamers.com/news/default.asp#3230
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Hmmz, ik vind dat die wel wat erger mag, je ziet inderdaad alleen maar bloed spatten eromheen en op de muur, maar je ziet geen gaten enzow in de lichamen zitten, das wel jammer, mischien is het een instelling die ik nog niet gezien hebOp dinsdag 24 juli 2001 00:50 schreef Bloodclot het volgende:
hoe is het met de gore??? alleen maar van die kleine bloed wolkjes? ook pain/wounded skinz?
of als je zelf duikt?
ik vind dat maar mateloos irritant.
ik zit nu in level1 chapter2 (net begonnen)
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Dat slow motion is alleen bij het laatste ventje in een bepaalde ruimte doodschiet, waar je op dat moment bent, en als je de slowmo bedoelt met de shift toets, dan moet je niet zeiken, want dat is superkewl, en dat maakt het mikken alleen maar makkelijker dus....Op dinsdag 24 juli 2001 01:16 schreef Dizzle het volgende:
kan je op de 1 of andere manier dat slow motion uitzetten bij iedereen die je neerschiet?
of als je zelf duikt?
ik vind dat maar mateloos irritant.
ik zit nu in level1 chapter2 (net begonnen)
Ben benieuwd of 't echt zo kewl is als ik overal lees/hoor...
#
Max Payne lijkt me gewoon superkewl.
Maar als ie nog niet in de schappen ligt is ie ook illegaal btw deze thread of ligt dat aan mij.
heb em net geinstalleerd op me laptop. Zelfs daar draait ie perfect op 800x600 32bit
op me gewone pc draait ie prima op 1024x768 32bit..
die engine ownz bes wel hard!
gewone pc: p3 800mhz 256mb geforce 2gts
laptop: p3 1000mhz 128mb ati rage pro 8mb
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
ftp://[1].[2].[3].[4]
Geen meneer Van Dale, gewoon op volgorde uitrekenen behalve als ik haakjes gebruik:
[1]
[2]412 * 7 - 12,9 / 0,1 + 72 * 69 -> daar de 5kants wortel uit, afronden naar boven + 46
Ik heb met 4 cijfers achter de komma gewerkt (voor de constante waardes, natuurlijk niet voor tussentijdse berekeningen)
[3]lichtsnelheid(m/s) * gravitatieconstante(Nm²/kg²) * smeltpunt van ijs (K) -> afronden naar beneden * 45 + 1
a=1, b=2 etc
fyt wordt 62520 etc
[4]gpqd / scheikundig symbool voor lood(max-acgb) / (mijn naam)g / 2 -> afronden naar boven + 22
Even getal tussen 4 en 250 (proberen dus)
Ach ja je moet wat terwijl je wacht tot Max Payne klaar is he? (ik dus)
Ik weet niet tot wanneer de FTP leeft, nu doet hij het iig, pad kun je zelf wel vinden.
Veel puzzelplezier
EDIT: Er is maar 1 FTP in die 4-30 range die anonymous access toe laat, die is het dus
Edit: ik moet zeggen, creatief is het wel
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Genoeg die dat doen.
LOLOp dinsdag 24 juli 2001 02:57 schreef D³ het volgende:
Hier een FTP waar je Max kan downloaden, maar je moet er wel wat voor doen
ftp://[1].[2].[3].[4]
Geen meneer Van Dale, gewoon op volgorde uitrekenen behalve als ik haakjes gebruik:
[1]
[..]
[2]
Ik heb met 4 cijfers achter de komma gewerkt (voor de constante waardes, natuurlijk niet voor tussentijdse berekeningen)
[..]
[3]
a=1, b=2 etc
fyt wordt 62520 etc
[..]
[4]
Even getal tussen 4 en 30 (proberen dus)
Ach ja je moet wat terwijl je wacht tot Max Payne klaar is he? (ik dus)
Ik weet niet tot wanneer de FTP leeft, nu doet hij het iig, pad kun je zelf wel vinden.
Veel puzzelplezier(Waarom heb ik het idee dat niemand zo gek is om dit echt uit te gaan rekenen?
)
* Robin denkt dat hij wel errug langzaam typt zo laat (of vroeg)
f.k.a D³
f.k.a D³
Verwijderd
Grr..altijd fijn die clonecdtjes.. zeker als je brander dus niet clonecd supported is
Brakke sony...
Maargoed.. ik heb em zo goed als al geregeld..
En IK heb wel 3 leuke pubjes...
Maareh..ziet d'r echt fat uit ..tjezus
Ik heb hem hier maar als ik hem inlaad in clonecd geeft ie die fout. Brand hem met een teac58s op een sony700mb cdWriting to CD failed, medium error: write error (3:0x0c:0x00)
[update]
Heb hem nu ff gesimuleerd met deamon en ik moet zeggen dat het shootdodge het toch doet! Ik flip helemaal uit zo phat!
Wel zit ik met het probleem dat ik als ik aan het spelen ben de taakbalk om de zoveel tijd zie flikkeren hoe los ik dit op?
[/update]
tremble and despair for i am power!
opzich wel een kewl spel
beetje king pin achtig
maar die slowmo moves rulen echt
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
toch denk ik niet dat de mods het hier mee eens zijn het is immers gewoon een verdekte warez linkOp dinsdag 24 juli 2001 03:06 schreef D³ het volgende:
Ik hoop trouwens dat het mag blijven staan, ik bedoel, het is niet echt een directe link
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
K'had van de """"revolutionaire"""" Max Payne meer verwacht, maar dat kan ook aan de kwaliteit van de shotz liggen(?)
Naja, tis wel mooi genoeg om es te spelen...
Verwijderd
Dat vroeg ik me ook afOp dinsdag 24 juli 2001 09:23 schreef Bass64 het volgende:
heeft MP geen 1st persion view alleen maar 3rd?
* BdR heeft nog wat Freerecordshop bonnen liggen gewonnen op GameQuest
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
* the_tWiStEr heeft hem al 2 weken geleden besteld
Hij staat voor 26e geplande relaese in USA dacht ik. Dynabyte verwacht hem ook rond die tijd dus ik zou zeggen, hoop op dit weekendOp dinsdag 24 juli 2001 10:51 schreef C0d3X het volgende:
enig idee wanneer ie in de winkelrekken ligt?
Morgen krijgt de nederlandse importeur hem binnenOp dinsdag 24 juli 2001 10:52 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hij staat voor 26e geplande relaese in USA dacht ik. Dynabyte verwacht hem ook rond die tijd dus ik zou zeggen, hoop op dit weekend
(nee, ik wil hem niet illigalie hebben)
39
Ik word steeds neer geschoten
molotov cocktails zijn wel handig
hahaOp dinsdag 24 juli 2001 12:26 schreef Steel-Frog het volgende:
Pokke, net ff Max Payne gedownload (d8 ik) was 't een iso van een filmdie gerenamed was
zou pas lullig zijn als je een modempje had
This too shall pass
Verwijderd
hoe moet je aimen? gebeurd dit tombraiderstijl voor je of is het meer in de vorm van hitman? dus gewoon een cursortje -> je je kijkt/aimt zeg maar met je muis en loopt met je keyboard...
het laatste zeker? [mag ik hopen :p]
ennuh vertel eens, zitten er nog vette akties in ofzo, ik zag bijv zo'n filmpie dat je achter een bestelbusje aan rent in een garage
naja, ik kan niet wachten tot ik m binnen heb... nog paar uur wachten
je hebt gewoon een crosshair (aimdot) werkt best goed vooral in slowmo modeOp dinsdag 24 juli 2001 12:35 schreef HS het volgende:
voor degene die t al spelen:
hoe moet je aimen? gebeurd dit tombraiderstijl voor je of is het meer in de vorm van hitman? dus gewoon een cursortje -> je je kijkt/aimt zeg maar met je muis en loopt met je keyboard...
het laatste zeker? [mag ik hopen :p]
ennuh vertel eens, zitten er nog vette akties in ofzo, ik zag bijv zo'n filmpie dat je achter een bestelbusje aan rent in een garage
naja, ik kan niet wachten tot ik m binnen heb... nog paar uur wachten![]()
Verwijderd
Najah.. 180k/s ... anders weer een leuke film d'r bij
Enneh ..raven..have patience
Verwijderd
Dat slo-mo gedoe is echt vet gaaf
Verwijderd
en hoe snel ben je dood? i mean, heb je een health meter als in een spel als quake of ligt het eraan waar je geraakt word, bijv schot in je benen = niet meer rennen? naja vertel eens =]
en vertel es een leuk verhaaltje over bijv die achtervolging
Verwijderd
hehehe je hebt een health meter een poppetje staat links onderaan en als ie poppetje helemaal rood is ben je d00dOp dinsdag 24 juli 2001 12:49 schreef HS het volgende:
welke wapens tegengekomen?
en hoe snel ben je dood? i mean, heb je een health meter als in een spel als quake of ligt het eraan waar je geraakt word, bijv schot in je benen = niet meer rennen? naja vertel eens =]
en vertel es een leuk verhaaltje over bijv die achtervolginghehe
als je in je hoofd wordt geschoten ben je gelijk kapot dat heb ik heel vaak
als je geraakt ben in je benen dan loop je ook mank is best geinig
verhaaltje:
Max komt bij een deur en hoort wat lui praten en maakt de deur open en houdt een gast onderschot en schiet een op hem en die gast vlucht snel en dat moet je een paar luitjes afmaken en dan moet je hem volgen over de daken en op een gegeven moment springt die gast op een metro en dan moet je er zelf ook op springen en dan krijg je een soort filmpje dat die gast van de metro afspring en max ook. en dan moet je hem weer volgen over de daken en ondertussen wat mensjes killen. en dan moet moet je een deur binnen gaan en krijg je weer een klein filmpje van die gast die gouw naar beneden is gerent en ie zegt tegen andere lui van zijn bende of zo "max payne is coming kill him" of zo en komen die gasten naar boven toe rennen... en toen
was ik d00d en ben in gestopt....
zo wat een verhaal
Verwijderd
ik zal zo wat screens maken voor jullie helemooieOp dinsdag 24 juli 2001 12:50 schreef 007 het volgende:
Ik wil gewoon screens, damn...
eerst eff de cd overnieuwe fikken voor een vriend
Verwijderd
en de wapens?
klinkt goed, en hoe zit dat met dat slomo, klopt het dat je dat maar in beperkte mate kan gebruiken?
Verwijderd
Als je echter neer komt, dan schiet je niet door dan wordt je vaak door je tegenstander geraakt.
Ik ben in chapter 5, nog niet geprobeerd. Maar eerste deel was erg goed te doen, gewoon veel quick save/load gebruiken. Dan heb je die painkillers niet nodig (om je health aan te vullen
Verwijderd
wapens heb ik nog niet allemaal bekenen maar wat ik tot nu toe ben tegen gekomen is :Op dinsdag 24 juli 2001 12:59 schreef HS het volgende:
en de wapens?
klinkt goed, en hoe zit dat met dat slomo, klopt het dat je dat maar in beperkte mate kan gebruiken?
honkbal knuppen,
ijzere staaf,
baretta, desert eagle,
desert eagle dual pistols,
shot gun,
sawed shot gun, ( of zo )
uzi,
uzi dual,
cocktail bommetjes,
en granaten meer nog nie
en klopt links onder aan naast je healt staat een zandlopertje als je dus op je rechtermuis knop drukt loopt ie langzaam leeg.
Verwijderd
De wapens tot nu toe, heb ik granaten, molotov, beretta/ dual beretta, desert eagle, sawed off shotgun, pumped action shotgun, honkbal knuppel, breekijzer en 1 of andere uzi geval
Verwijderd
down
je moet wel de nieuwste codec hebben 4.0!
kijk op: http://www.divx.com/ of zo
Verwijderd
wat voorn bewegingen kan je nog meer eigenlijk? bukken? rollen [naar voren/links/rechts/achter] springen? duiken? liggen? op 1 been staan?
ow damn hier heb ik lang op gewacht
Maareh, maak eens wat screenies, vooral dan van wat vette actie
Die honkbal knuppel lijkt me trouwens wel vet
hey jij ook hierOp dinsdag 24 juli 2001 14:37 schreef G3R10 het volgende:
Ben em nu aan het branden..ben op de helft..snik..
Damn man, ik vind die slomo animaties net zo mooi. Op een gegeven moment blaas je een deur op, en dat ziet er net zo strak uit in slomo, echt een heel gaaf spel. Alleen is het verhaal een beetje ingewikkeld
Verwijderd
das bij de ondergrondse trein of nie?Op dinsdag 24 juli 2001 14:48 schreef KDZ het volgende:
heheh, allemaal lekker aan het fikken en downen zie ik wel, mareh, ik ben nu in part II chapter 1.
Damn man, ik vind die slomo animaties net zo mooi. Op een gegeven moment blaas je een deur op, en dat ziet er net zo strak uit in slomo, echt een heel gaaf spel. Alleen is het verhaal een beetje ingewikkeld, maar ik kom er wel uit denk ik.
Verwijderd
heheh heel mooi is dat met die deur ik ga nu naar cahpter 8Op dinsdag 24 juli 2001 14:59 schreef KDZ het volgende:
yups, als je die detonator hebt gevonden in die kluis, en als je hem daarna opblaast, net zo strak stukje is dat, die debris, en die smoke effecten, echt 100% lekker zijn die...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris

door het dak naar binnen gesprongen en alle bad guyz doorzeeft
Verwijderd
[edit: laat maar al gevonden in de readme
Verwijderd
Verwijderd
Ik zat een beetje teveel de graphics te bewonderen en werd toen gekilled op het station

en wat doen we met junkies ?
doodknuppelen en cremeren
Verwijderd
Ik NU 1280*zoveel .. alles voluit
Verwijderd
Maar verder ziet het er erg gaaf uit, alleen er is een of andere bug dat Max Payne niet 2 keer achter elkaar wil draaien.
Ik start een game, het werkt prima, en dan gaat hij weer iets laden en dan returned hij naar de desktop! Volgende keer werkt het weer perfect, en die keer daarna weer niet
En nu heb ik dus 2 filmpjes achterelkaar, die je niet kan skippen, dus ik kan niet spelen !!
Iemand anders ook dit probleem? Win2k + sp2 + Geforce 3 btw.
regelmatig zit max met zijn hoofd in de muur
Of ze Springen van het HiltonOp dinsdag 24 juli 2001 15:36 schreef Bamibal het volgende:
nog ff eentje
[afbeelding]
en wat doen we met junkies ?
doodknuppelen en cremeren
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
tremble and despair for i am power!
Verwijderd
Nope met radeon geen last van ..Op dinsdag 24 juli 2001 15:44 schreef Trashbash het volgende:
Sound effects vind ik aardig tegenvallen van wat ik nu gehoord heb en er zijn ook wat clipping problemen. Bij een duik wil mijn hoofd regelmatig in de muur verdwijnen.
Maar verder ziet het er erg gaaf uit, alleen er is een of andere bug dat Max Payne niet 2 keer achter elkaar wil draaien.
Ik start een game, het werkt prima, en dan gaat hij weer iets laden en dan returned hij naar de desktop! Volgende keer werkt het weer perfect, en die keer daarna weer niet
En nu heb ik dus 2 filmpjes achterelkaar, die je niet kan skippen, dus ik kan niet spelen !!
Iemand anders ook dit probleem? Win2k + sp2 + Geforce 3 btw.
Al geprobeerd onder win98 ?
Dit topic is gesloten.
![]()