MAX PAYNE, hoe ver kom je????

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 961 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 16:04 schreef HS het volgende:
zit er toevallig een leveleditor bij? :P
yep :)

Verwijderd

weeeeeh! ben bij Story 2 :)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-02 15:26

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Yupz, ik ben ook bij level twee, mareh

Heeft iemand de hoesjes of de covers ervoor, ik weet niet of dit een warez request is ofniet, anders hoor ik het wel.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 24 juli 2001 15:56 schreef Rush het volgende:
Ik ben net voorbij die mafiabaas die een blowjob krijgt :)
SCREENSHOTS >:) >:) >:) >:) >:)

Verwijderd

weet iemand hoe je uit die doolhof komt met al die gangen? ik kom er maar niet uit :(

edit: laat maar ben er al uit :\

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 13:29 schreef Webby het volgende:
Ik heb eff de intro naar divx gezet

down

je moet wel de nieuwste codec hebben 4.0!

kijk op: http://www.divx.com/ of zo
Tnx, houd je bezig tijdens het w8n op MP! Ziet er best kewl uit, jammer dat er geen geluid bij zit! :?

Verwijderd

koel!!! een leveleditor
dan ga ik vanaf nu beginnen met levels bouwen =] er zit al van alles in me hoofd =]

Verwijderd

Hmmm ik heb nu dx8a gereinstalled en het gebeurt nu nog steeds alleen minder vaak. In ieder geval kan ik nu verder komen :)

Al behoorlijk wat spectaculaire gevechten gehad, maar ik vind wel dat je wat weinig bullettime krijgt. Het is natuurlijk het gaafst om zo'n gevecht in slowmotion te doen, maar dan is je bullettime op en kan het niet :(

Jammer genoeg hebben die bullets niet zo'n goed zichtbaar trail, waardoor ze moeilijk te zien zijn als je in bullettime schiet (tenzij ze op je af komen ;) ).

Maar verder is het zeer spectaculair tot nu toe :)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:22
Hoe loopt hij in win 2000 ???

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

in 2k geen probs..

hem hem vanmiddag uitgespeeld, en ik moet zeggen dat het een best wel leuk spel is.

Het verhaal + hoe het verteld wordt is cool gedaan en in latere levels is het nog redelijk lastig..

alleen quicksaven/quickloaden (niet te vaak though =)

dan die andere modes unlocked.. alleen daar nog even geen zin in

[edit : alleen probz met a3d kaartje.. maar dat staat ook in de readme (geluid stopt ermee) maar als je geen aureal kaartje hebt.. geen last dus]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 17:02

Copyman

Dode muis

brander niet compatible met CloneCD :(

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

clonecd image uitpakken met iso buster !
www.isobuster.com ?
anders winimage
www.winimage.com ?

gl :p

Verwijderd

Dit spel is zooooo kewl.. :9~
Enorm kewl om met 2 uzi's een kamer binnen te stormen om vervolgens zo slow motion mode aan te doen en iedereen neer te knallen.. :D
En als er teveel mensen bij zitten pak je gewoon een molotov kocktail, gooi je naar hun, jump je naar 8eren, pak je 2 guns te voorschijn en knal je ze overhoop... >:)
heb ook meerdere malen gehad... stond ik voor een deur, ik vlak voor de deur slow motion mode aan doen... door die deur met slow motion jumpen, en iedereen in die jump te mollen.. :o
M.a.w.. dit spel schopt kont!! Alleen kan niet echt goed screenshots maken (weet al van die parameter)... Naja.. boeie.. :)
In full motion is'et toch kewler om te zien dus... :P
edit:

Wat wel irri is... Je hebt veels te weinig bullet time... ;(

Verwijderd

Dazz lullig.. iso is ook al uit hoor..die heb ik namelijk :)

Verwijderd

Nog wat screenies voor de liefhebbers :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xcl-clan.com/~tb/pics/mp1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xcl-clan.com/~tb/pics/mp2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xcl-clan.com/~tb/pics/mp3.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xcl-clan.com/~tb/pics/mp4.gif

Edit : Oops sorry, niet geresized :) Ik vergat dat niet iedereen zijn desktop op 1600x1200 heeft, nou ja dan maar een beetje scrollen :)

En nu ga ik eten en straks nog maar een leveltje uitspelen.
En ik wil meer bullettime en ammo voor de uzi gvd, dan kan ik tenminste gave stunts maken :(

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 18:26 schreef Trashbash het volgende:
Nog wat screenies voor de liefhebbers :)

En nu ga ik eten en straks nog maar een leveltje uitspelen.
En ik wil meer bullettime en ammo voor de uzi gvd, dan kan ik tenminste gave stunts maken :(
Nice screenies, heb je dat met -screenshots 8er de command gedaan en dan op F10 of print screen en dan ctr+v ? Want bij jou zijn ze ook enorm donker. Ik heb zelf nog wel een paar screenshots.. Maar ik heb geen zin om ze te uploaden. Ik heb dat zo vaak gedaan met Operation Flashpoint en Worms HL.. Nu doen jullie'et maar lekker... :P
En ik wil ook meer bullet time... :(

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Godverdomme, nu kom ik echt niet verder. Ik zit in Part II chapter 4 of 5, en ik zit in een restaurant. Als ik ga lopen ontploft de boel.

Ik heb wel een soort route gevonden tussen de vlammen door, maar dan loopt ie op een gegeven moment dood, als ik in een of andere garage zit, met allemaal boekenschappen, en dan zit ik in de val en verbrand ik levend :(.

Kheb nog geen route gevonde, ik ga steeds dood daar, iemand erlangs gekomen??

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 18:32 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Nice screenies, heb je dat met -screenshots 8er de command gedaan en dan op F10 of print screen en dan ctr+v ? Want bij jou zijn ze ook enorm donker. Ik heb zelf nog wel een paar screenshots.. Maar ik heb geen zin om ze te uploaden. Ik heb dat zo vaak gedaan met Operation Flashpoint en Worms HL.. Nu doen jullie'et maar lekker... :P
En ik wil ook meer bullet time... :(
Ja met de -screenshots en dan F10, dan komen er .tga files in de screenshots directory.
En ze zijn idd behoorlijk donker, maar het spel is ook zo, alleen omdat het dan beweegt valt het niet zo op, maar als ik er zo op terugkijk zijn ze wel donker.
Misschien de volgende laden screenshots wat handmatig lichter maken ...

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 18:35 schreef Trashbash het volgende:

[..]

Ja met de -screenshots en dan F10, dan komen er .tga files in de screenshots directory.
En ze zijn idd behoorlijk donker, maar het spel is ook zo, alleen omdat het dan beweegt valt het niet zo op, maar als ik er zo op terugkijk zijn ze wel donker.
Misschien de volgende laden screenshots wat handmatig lichter maken ...
Heb je brightness wel omhoog gedaan bij options in menu? Dat hebik op 3/4 staan.

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:16
WAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAA

WAT EEN TOF SPEL!

:o

sorry hoor, ben in tijden niet zo gek geweest!

Ik ga vlug weer verder.

Op een celeron 300@450 met 256 geheugen en Geforce DDR draait ie op 800*600 16 bit prima, ga straks ff 32 bit proberen.

A S O C I A A L wat tof

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Anybody??????, please help me, ik wil verder spelen!!!!!!

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 18:48 schreef KDZ het volgende:
Anybody??????, please help me, ik wil verder spelen!!!!!!
Blijf de heletijd rennen en kijk voor deuren en ga er dan door heen.....

• Copyman

Copyman

Dode muis

MOOI! ik heb de crack al! Ik zit nu in part2! :)

• ravw
Het lijk wel het topic over die trein sim van MS die was iedereen ook aan het spelen voor dat hij uit kwam .... :(
en ik maar braaf wachten tot hij weer uit komt :(

K*T zooi is dat.

Ik wil hem ook ff kunnen spelen voordat ik hem koop want kopen doe ik hem toch wel ...
Maar het zal wel weer donderdag zijn . :(
Ik baal hier van hoor ....
nergens geen FTP site tevinden die hem al heeft :(

En mijn warezboer heeft hem ook al niet :( GRRRRRRRRRRRR kan wel huilen ..

"waarom ben ik nu weer zo n brave hollander die weer gewoon moet wachten tot hij echt uit is ..."

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• IceStorm
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

* IceStorm gaat zich 2 weken opsluiten zeg.. :)

OMFG wat een spel :). Sorry ik zeg dit niet vaak maar ik speel nu precies 20 min en het is echt in 1 woord: RESPECT!. Damn damn damn wat een vette actie :P

Hoekjes omspringen en schieten, slomo moves maken ... watertandend lekker :P

En dan die sniper rifle... :D

* IceStorm gaat weer verder want dit is ECHT asskickend :)

• ravw
Op dinsdag 24 juli 2001 19:14 schreef IceStorm het volgende:
* IceStorm gaat zich 2 weken opsluiten zeg.. :)

OMFG wat een spel :). Sorry ik zeg dit niet vaak maar ik speel nu precies 20 min en het is echt in 1 woord: RESPECT!. Damn damn damn wat een vette actie :P

Hoekjes omspringen en schieten, slomo moves maken ... watertandend lekker :P

En dan die sniper rifle... :D

* IceStorm gaat weer verder want dit is ECHT asskickend :)
:( zelf de modjes doen nu al illigaal meee :(

En bij de eerst volgende link naar een warez site of wat ook .. dan gooid HIJ er weer een SLOTJE op en zeg dat dit niet mag omdat het ILLI is : >:) grin leuke MODS hier :)

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 24 juli 2001 19:17 schreef Blackhole het volgende:
bah
Mijn papa kent belangrijke mensen in de gameswereld. Hij is vandaag geshipt hoor :)

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 18:36 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Heb je brightness wel omhoog gedaan bij options in menu? Dat hebik op 3/4 staan.
Nee mijn brightness staat nog op zijn standaard. Als ik hem hoger zet vind ik al snel dat het er zo faal uit begint te zien en dat gaat ten koste van de sfeer. Bovendien vind ik ingame de brightness prima, geeft goed de sfeer weer van het spel, alleen op de screenies is het iets te.

Ik ga weer verder spelen , maar ben toch benieuwd hoe het met de replayability zit, want begint zelfs nu af en toe eentonig te worden, gelukkig maken de gave gevechten veel goed.

• ravw
en
Op dinsdag 24 juli 2001 19:36 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Mijn papa kent belangrijke mensen in de gameswereld. Hij is vandaag geshipt hoor :)
Dat kan :) ... moet zeker nog eten >:)
hapt wel lekker :).
was maar als geintje bedoeld.
Want er staat niet in de FAQ dat de modjes alles volgens de regels moet doen :) alleen op het forum dan :)
Dus wat je buiten GoT doet dat mag je allemaal zelf weten :)

( niet doen aub ) :)

Verwijderd

Hmm, misschien ga ik um ook ff bestellen. Volgens mij is de herspeelbaarsheidsfactor wel hoog. Lekker raggen... :)

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 24 juli 2001 19:45 schreef Blackhole het volgende:
( en dat mag dan weer niet) :)
Sorry, dat mag dan weer niet. Ja ik weet het, het is flauw/lame/hypocriet etc etc maar je mag het nog steeds niet vragen.
Als iemand het DOET wat tussen die haakjes stond, ja daar heb ik niks mee te maken. Dat is niet te controleren :) Maar vragen.. nope cant do.

Verwijderd

pas begonnen, maarruh op mijn piii 500 loopt ie nog soepel ondanks mijn tnt2 :)
ok ok, 800x600 32 nog maar geprobeert, maar toch :)

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op dinsdag 24 juli 2001 19:59 schreef stupendousman het volgende:
.... maarruh op mijn piii 500 loopt ie nog soepel ondanks mijn tnt2 :)...
Thx, daar was ik ff naar benieuwd :P

Verwijderd

Hmm, hij gooit me nu iedere keer terug naar mijn desktop nadat hij een klein beetje van chapter 5 probeert te laden :( Altijd op hetzelfde punt :(
Ik zal eens een reinstall proberen, maar ik betwijfel of het helpt.

• ravw
Op dinsdag 24 juli 2001 19:57 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Sorry, dat mag dan weer niet. Ja ik weet het, het is flauw/lame/hypocriet etc etc maar je mag het nog steeds niet vragen.
Als iemand het DOET wat tussen die haakjes stond, ja daar heb ik niks mee te maken. Dat is niet te controleren :) Maar vragen.. nope cant do.
OKE hij is al weg :) OKE zal het niet doen want ik heb nog geen waarschuwing gehad .
En dat wil ik zo houden...
Maar nog bedank voor het weg halen ICE

Maar ff terug tekomen uit hoeveel levels bestaat M P ?

En hoe zijn de laat tijden tussen de levels door ?

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Blijf de heletijd rennen en kijk voor deuren en ga er dan door heen.....
Ja duh, maar op een gegeven moment zijn er geen deuren meer, en dan ben ik ingesloten en kan ik niet verder, want er is alleen zon grote garage deur, en die wil niet open.

ben jij er al langs heen dan????

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Maar ff terug tekomen uit hoeveel levels bestaat M P ?

Een hele boel

En hoe zijn de laat tijden tussen de levels door ?

Bij mij niet echt lang, kheb er geen last van, check mijn specs onderaan.

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 20:22 schreef KDZ het volgende:

[..]

Ja duh, maar op een gegeven moment zijn er geen deuren meer, en dan ben ik ingesloten en kan ik niet verder, want er is alleen zon grote garage deur, en die wil niet open.

ben jij er al langs heen dan????
jah ik ben nu veel en veel verder :)

je moet steeds zoeken naar deuren als je in de garaga kamer bent dan zit de deur rechts van je loop om de boeken kasten heen en helemaal in de hoek zit d8 ik de deur...

Verwijderd

Damn man, me hele mail box zit vol vam mensen "waar kan je max payne downen?" "heb je een linkje voor me?" en me hele icq lijst zit helemaal vol :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:46
Jep dat is natuurlijk het gevaarlijke als je er snel bij bent. ;)

• Rush
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Op dinsdag 24 juli 2001 17:43 schreef Copyman het volgende:
brander niet compatible met CloneCD :(
Toen kwam deze reactie
Op dinsdag 24 juli 2001 17:46 schreef Numb1 het volgende:
clonecd image uitpakken met iso buster !
www.isobuster.com ?
anders winimage
www.winimage.com ?

gl :p
Maar wat is die gast [no offense, just joking :)] vergeten??

Natuurlijk roepen we allemaal in koor DEAMON-TOOLS. Doet je image file simuleren als cd-rom drive. Met laserlock, safedisk en securom simulatie!

tremble and despair for i am power!

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 20:29 schreef Webby het volgende:
Damn man, me hele mail box zit vol vam mensen "waar kan je max payne downen?" "heb je een linkje voor me?" en me hele icq lijst zit helemaal vol :)
Een van de redenen dat mijn mailadres niet zichtbaar is en ik geen icq heb ;) :)

Maar goed ik zit dus vast bij lvl 5, want hij wil niet laden, en nee een reinstall helpt niet :(

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-12-2025
ja leuk allemaal , maar is deze game alleen 3rd person of ook 1st person? (3rd person zuigt dus hard :( ).

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 20:42 schreef Hellhound het volgende:
ja leuk allemaal , maar is deze game alleen 3rd person of ook 1st person? (3rd person zuigt dus hard :( ).
3rd.

• Hellhound
  • Laatst online: 03-12-2025
damn ! :'( , dat wordt dus w88 op Unreal2 , die gaat pas echt roeleren.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 20:42 schreef Hellhound het volgende:
Zoiets d8 ik eerst ook... 3rd person dus moet wel zuigen maar damn... dit spel schopt gewoon echt kont!
Ik zit nu in hoofdstuk 2 eerste stukkie... wanneer je alleen honkbalknuppel heb en weinig health.. kom daar dus niet langs... :(
En alleen omdat ice storm een mod is mag'ie dit niet doen... Hij mag van mij part drugs dealen, als hij'et maar niet hier plaatst mag alles. Misschien benik wel een hoge chinese mafia baas ofzo... maar dat wil niet zeggen datik niet hier mag posten (just a voorbeeld he.. ;) ). Voor de rest is alles al gezegt dus hou ik me stil d'r over.. :)
Op dinsdag 24 juli 2001 20:29 schreef Webby het volgende:
Dit is al 2de keer dat dat mij ook overkomt... was bij Operation Flashpoint ook zo... :D
Volgende keer haalik me icq nummer weg want dit begint irri te worden... :(

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 20:45 schreef Hellhound het volgende:
damn ! :'( , dat wordt dus w88 op Unreal2 , die gaat pas echt roeleren.
Alleen omdat een spel 3rd person gespeelt moet worden is'ie kut... :?
Ik denk dat dit de enigste spel tot nu toe is met enorm vette slow motion gevechten...
En ik w8 al enorm lang op zo'n soort spel sinds ik the matrix heb gezien...
Speaking of the matrix... Hoeveel van jullie zouden bijna zweren dat je de film zit te kijken als je dit spel speelt? Ik iig de hele tijd alsik om een hoek heen jump... :D

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 20:51 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Zoiets d8 ik eerst ook... 3rd person dus moet wel zuigen maar damn... dit spel schopt gewoon echt kont!
Ik zit nu in hoofdstuk 2 eerste stukkie... wanneer je alleen honkbalknuppel heb en weinig health.. kom daar dus niet langs... :(
En alleen omdat ice storm een mod is mag'ie dit niet doen... Hij mag van mij part drugs dealen, als hij'et maar niet hier plaatst mag alles. Misschien benik wel een hoge chinese mafia baas ofzo... maar dat wil niet zeggen datik niet hier mag posten (just a voorbeeld he.. ;) ). Voor de rest is alles al gezegt dus hou ik me stil d'r over.. :)
[..]

Dit is al 2de keer dat dat mij ook overkomt... was bij Operation Flashpoint ook zo... :D
Volgende keer haalik me icq nummer weg want dit begint irri te worden... :(
als je daar bent met die honkbal knuppel moet je die deur openen en blijven staan en als een gast je ziet moet je om het hoekje van de deur staan knuppelen. zo heb ik het gedaan er komen heel wat gassies dus blijf voor de zekereheid lekker lang door knuppelen.

• jaaoie17
  • Laatst online: 09-02 11:14
THE TWISTER. natuurlijk koop ik dat spel niet in de winkel.een tienje er voor betalen vindt ik al veel.ik koop trouwens nooit een spel in de winkel

Verwijderd

Volgens mij is MP ook geen reet aan in 1st.

Net zoals Heretic2 is het gewoon ff wennen. Ik ben ook niet weg van 3rd person (weer een extra ventje renderen :P ) maar sommige spellen zijn best kewlin 3rd. Vooral omdat je meer bewegingsvrijheid hebt en ook ziet wat je doet!

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 20:58 schreef jaaoie17 het volgende:
THE TWISTER. natuurlijk koop ik dat spel niet in de winkel.een tienje er voor betalen vindt ik al veel.ik koop trouwens nooit een spel in de winkel
Kijk en daarom verneuken mensen zoals jij het hele warez princiepe en de games markt!

/me 's 2 cents!

Verwijderd

ik koop ook nooit spellen in de winkel behalve half-life voor online te spelen voor counter-strike...misschien vinden jullie het lame ( maar daar heb ik schijt aan ;) >:) :P )

ik vindt ie spellen gewoon te duur als ze nou 50 gulden waren dan zou ik ze wel kopen maar 100 piek voor 1 spel ? en na een tijdje speelt je het toch niet meer als je het eenmaal heb uitgespeelt...

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 24 juli 2001 20:58 schreef jaaoie17 het volgende:
Kijk en op dat soort mensen ---- Hoho Koen, niet flamen --- .....

Sorry maar dit vindt ik dus echt GEEN instelling. Als je een spel download en je vindt het leuk KOOP het dan. Elke warez group is daar voorstander van en ik zelf ook. Dat je een spel download, dat is niet tegen te houden (iig niet door mij). Maar als je iets leuk vind koop je het, simpel.
Ik heb dus nu al geen spijt meer van mijn komende aankoop...

---------------------------------------------------------------------------------------

En dan nu weer over MP zelf... Damn wat een gave game zeg. En een DIK compliment voor de makers, hij ziet er bij mij (duron 700 + geforce 1) PERFECT uit op 1024 @ 32 bit + high detail. Hij loopt perfect en laden/saven is seconden werk.
Die bullettime is werkelijk briljant, echt heel gaaf.
Ben nu net bij de bank geweest...

Screenies kun je hier vinden voor de mensen die het nog niet doorhadden :).

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Helemaal mee eens IceStorm.
Je download de warez eigenlijk als een soort demo. Bevalt het spel dan, dan koop je het om de makers te supporten en zo te zorgen dat ze meer goed spellen gaan maken!

• jaaoie17
  • Laatst online: 09-02 11:14
wel kopen he.
anders wordt CommDante kwaad.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
YEAAAAAAAAAHHHHH, ik ben nu in Part 3, chapter 2, echt gaaf die Colt Commando, de hele tijd slomo de bocht om, echt lekker man, damn wat een lekker spel, ik ga snel weer verder....

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 21:40 schreef KDZ het volgende:
YEAAAAAAAAAHHHHH, ik ben nu in Part 3, chapter 2, echt gaaf die Colt Commando, de hele tijd slomo de bocht om, echt lekker man, damn wat een lekker spel, ik ga snel weer verder....
GRRRRRRRRR :( &%()$%*&$)^&%)^ Max Payne, waarom wil hij nou gvd niet lvl 5 laden ? :( :( Anders zat ik nu ook lekker met een machinegeweer te knallen :(

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 20:55
Op dinsdag 24 juli 2001 21:50 schreef Trashbash het volgende:

[..]

GRRRRRRRRR :( &%()$%*&$)^&%)^ Max Payne, waarom wil hij nou gvd niet lvl 5 laden ? :( :( Anders zat ik nu ook lekker met een machinegeweer te knallen :(
cd al opnieuw gefikt ??
of ff daemon tools downen en met isobuster de img file uitpakken :+

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Copyman

Copyman

Dode muis

Ik zit nu hier:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mauricesnip/chap6.jpg

:)

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik het ook helemaal met Ice Storm & CommDante eens, gewoon kopen die meuk :P

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 20:57 schreef Webby het volgende:

[..]

als je daar bent met die honkbal knuppel moet je die deur openen en blijven staan en als een gast je ziet moet je om het hoekje van de deur staan knuppelen. zo heb ik het gedaan er komen heel wat gassies dus blijf voor de zekereheid lekker lang door knuppelen.
T'is me al gelukt.. Ik was vergeten om die kast te checken... |:(
Zit nu in een haven en kan niet w88 op de echte machine geweren... :9~

• HeatWave
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik ben pas in chapter 4, maar wat een koud spel man. Ben nooit zo goed ik dit soort dingen maar ga wel ff lekker door met deze ModderFokker :)

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 08:56

Simkin

Bzzzzz

begin dadleijk weer opnieuw , was vergeten te saven :(

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 22:15 schreef Simkin het volgende:
begin dadleijk weer opnieuw , was vergeten te saven :(
hehe, is me ook overkomen
niks aan te doen, herspeelbaarheid valt trouwens goed mee :)

• IceStorm

IceStorm

Ik speel 'leuke' stukjes dus gewoon nu al 10 keer over :).. Dus een stuk waar je mooi kunt stunten bijv.

Verwijderd

ik zit nu in labaratorium waar een proffessor je naar beneden brengt en dan moet je zelf verder en dan ga ik verder stap ik een chamber binnen en dan gaat de Main Computer aftellen van 20 -> 0 en dan ben ik d00d? wat moet ik doen?

edit: gvc en gvd elke keer als ik ergens niet uitkom en ik vraag het hier dan kom ik ineens wel verder... :\

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 22:47 schreef Webby het volgende:
ik zit nu in labaratorium waar een proffessor je naar beneden brengt en dan moet je zelf verder en dan ga ik verder stap ik een chamber binnen en dan gaat de Main Computer aftellen van 20 -> 0 en dan ben ik d00d? wat moet ik doen?

edit: gvc en gvd elke keer als ik ergens niet uitkom en ik vraag het hier dan kom ik ineens wel verder... :\
mooi, mijn kans om jouw te helpen.

Je moet als een gek door de ruit op die bommen met die laserstralen gaan zitten raggen, dan ontploft de deur en moet je de lift in rushen, maar ga in de lift niet in het midden staan, die flikkert eruit namenlijk..... good luck verder

edit: hmmz, te laat nouwja

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 10-02 15:20
Max is cool
Helaas te snel uitgespeelt *zucht*
Als je hem heb uitgespeelt krijg je twee nieuwe modes...

Hard boiled: Alles i moeilijker volgens mij...
en New york minute...levels moet je binnen een bepaalde tijd halen.

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 22:59 schreef SCaffa het volgende:
Max is cool

Hard boiled: Alles i moeilijker volgens mij...
en New york minute...levels moet je binnen een bepaalde tijd halen.
Nu al uitgespeeld? Damn... Ik ben nog niet zo ver.. :)
Maar ik ga morgen pas weer verder met MP. Nu ff icq/msn en stuff... :P

• Albinoraptor
  • Laatst online: 02:46
Dit is echt verschrikkelijk gaaf. Ik ga hem donderdag meteen halen.
En voor de mensen die zegen : 1x uitgespeel ->kast in, dus geen 100 gulden waard. Kans is zeer groot (99%) dat hier hele vette mods voor gaan uit komen.
En trouwens kan dit spel volgens mij 10x achter elkaar uitspelen en nog gaat het niet vervelen.

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 22:59 schreef SCaffa het volgende:
Nu al uitgespeeld? Nu ga ik toch weer ff twijfelen...

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 10-02 15:20
Nu al ja....
Je hebt 3 parts met elk 9 levels...
je raced er door heen omdat ik geen 1 punt ben tegengekomen waar je echte problemen krijgt en even blijft hangen...

Maar goed 2 nieuwe spelmodes unlocked...zelfde verhaal..ik hoop dat dat meer een uitdaging is..en als je hard boiled haalt krijg je weer een spel mode..
Ik meot toch wel even erachter komen wat hard boiled nou precies is.
Max is cool...maar niet zo cool als dat ik had verwacht.
Gelukkig is het verhaal erg goed.

• IceStorm

IceStorm

IK vind hem juist veel cooler dan verwacht :)

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 23:36 schreef IceStorm het volgende:
IK vind hem juist veel cooler dan verwacht :)
Same here.. Ik verw8e een soort Soldier Of Fortune maar dan 3rd person met wat vage slow motion effects.... maar dit is echt een perfecte game! Verhaal is ook zoooo goed... :)
Wel wat hard... Maar ja, we kunnen wel wat aan.. ;)
Ook al gaat hij snel de kast in... Ik heb zelden zo'n (dit gaat stom klinken) spelevaring gehad. De sfeer, het verhaal, de graphics, de vloeiende gameplay (soms wat irri richten... maar dat gebeurt _ZELDEN_) de... Wat kanik nog meer zeggen over dit spel... :z
Zo horen spellen gemaakt te worden! Afbeeldingslocatie: http://www.kzn.f2s.com/smilies/worshippy.gif

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Laat ik het nu ff compleet eens zijn met Raven. Als er mensen zijn die dit geen stoer en gaaf spel vinden, dan kun je makkelijk zeggen dat die lui geen smaak hebben, en geen echte gamers zijn. Ik heb echt respect voor de makers van dit spel, en ik ga hem dan ook zeker straks kopen als ie in de schappen ligt. Er valt niet veel slechts over dit spel te vertellen, alleen een paar kleine clipping problemen, dat is het enigste wat er op dit moment te zeggen valt over het spel dat slecht is.

Gewoon HET beste spel tot nu toe in de gameswereld!!!

Verwijderd

Als ik hem opstart gaat alles goed(ik gebruik Daemon) maar zodra ik begin krijg ik die intro film dat hij op het dak staat en dan knalt hij terug naar windows |:(

Ik heb Geforce 3 en Win2k en directx 8.0a

WAT TE DOEN :? :? :? :?

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 00:15 schreef KDZ het volgende:
<<knip>>
Dat je met me eens bent is natuurlijk logica.. :P
Maar een paar dingen heb je'et recht niet voor om te zeggen... like:
Als er mensen zijn die dit geen stoer en gaaf spel vinden, dan kun je makkelijk zeggen dat die lui geen smaak hebben, en geen echte gamers zijn.
Dit gaat of paar mensen in verkeerde keelgat schieten (don't blame them) of je zal gelijk hebben ( :X ). Niet iedereen houdt van dit soort games... en om ze nou geen gamer te noemen alleen omdat ze mp slecht vinden... |:(
Het blijft om een mening gaan he... Don't push that.

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 00:20 schreef Gubbo het volgende:
Als ik hem opstart gaat alles goed(ik gebruik Daemon) maar zodra ik begin krijg ik die intro film dat hij op het dak staat en dan knalt hij terug naar windows |:(

Ik heb Geforce 3 en Win2k en directx 8.0a

WAT TE DOEN :? :? :? :?
Jij ook? Hmm dan ben ik niet de enige. Zodra hij bij mij aan het laden van het volgend lvl begint crasht hij. Het heefts iets met Direct x te maken of iets wat 3dmark2k1 ook gebruikt want daar heb ik het ook bij.
Ik had het tijdelijk opgelost door dx8a te reinstallen maar nu is het weer terug :(

Ik heb trouwens ook een Geforce 3 win2k en dx8a. Maar ik had dit soort problemen ook al met mijn Geforce 2.
er mensen zijn die dit geen stoer en gaaf spel vinden, dan kun je makkelijk zeggen dat die lui geen smaak hebben, en geen echte gamers zijn.
Hou alsjeblieft deze onzinnige opmerkingen voor je aub. Als iemand het spel niet leuk vind is dat zijn eigen mening en ,omdat jij hem toevallig hem wel leuk vind, hem dan te bestempelen als geen echte gamer vind ik echt het meest stompzinnige wat je kan doen.

Zo dat is er ook weer uit :)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Tsjah, ik was zo enthousiast, dat ik ff iets te uitbundig ging praten. en het moet trouwens "of" zijn en geen "en" in dat zinnetje, Dus of geen smaak hebben, of geen echte gamers zijn, maar goed, dat is dus een beetje overdreven.

Ik kom trouwens op dit moment niet echt veel verder. Zit nu bij een gedeelte in een parkeergarage, en ik word steeds doodgeknald, ik houd het niet vol, hmm, maar ff verder proberen, morgen dan maar, ik ga nu maar eens ff pitten, de hele dag al Max Payne gespeeld hehe :P.

Spreek jullie morgen wel verder..

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 21:53

WoutF

Hoofdredacteur
Damn ik zit vast in dat stuk met de baseball bat. Ik heb de painkillers genomen, en heb dus tot aan m'n knieën pijn (snap je wel :P ) maar de manier van deurtje openen en blijven knuppelen werkt niet bij mij, want ze staan met z'n 3en achter elkaar en ik raak met me knuppel die achterste niet maar hij mij wel met z'n uzi

help :'(

Verwijderd

Naar binnen stormen met een shotgun (niet sawed-off want dan moet je weer herladen, snel 2x schieten en dan slowmo de rest.

Dit spel is echt rete-gaaf. IMO omgekeerde van Flashpoint. Ik denk toch dat het door hypen komt ofzo. Flashpoint leek me onwijs gaaf maar vond ik toch niet echt mijn spel. (Leve de Windows prullenbak). Max Payne echter had ik nog niet verwacht (september/oktober dacht ik) en had er dus nog niet zo veel over gelezen. Maar wat het uiteindelijk is geworden: :9~ :9~ :9~

Dit wordt gewoon m'n volgende "Duke3D"!
:?
Wat ik daarmee bedoel? Dat het gewoon een lekker rag spel is. Niet moeilijk doen, gewoon Matrix style kewle stunts uithalen e.d. met toch een goed verhaal. SoF vond ik weer wat te lang en speelde meestal een paar keer de eerste levels voordat ik het weer voor een maand in de kast legde.

Kewlste stukje vond ik nog dat er ergens aan beide kanten van een deur een ventje stond. Snel naar binnen duiken met slow-mo en met sawed-off in de hand snel omdraaien, ene ventje neerknallen snel richte op het andere ventje en dan die neerknallen ... neerkomen.

Dit is letterlijk een stoer spel en ik hoop dat ze er een film van maken. Het verhaal is IMO zeker wel filmkwaliteit en Matrix stunts (slow-mo, je kent het wel) doen het altijd goed. Ik vind trouwens de specs nog flink meevallen, complimentje waard want ik had niet verwacht dat het op m'n comp zou draaien...straks nog ff proberen alles wat hoger te zetten (staat nu op medium, maar heb ook een "medium" computer :P)

(Compy: Duron 600,GF2MX,256Mb)

Verwijderd

Dit spel is echt rete-gaaf. IMO omgekeerde van Flashpoint. Ik denk toch dat het door hypen komt ofzo. Flashpoint leek me onwijs gaaf maar vond ik toch niet echt mijn spel. (Leve de Windows prullenbak). Max Payne echter had ik nog niet verwacht (september/oktober dacht ik) en had er dus nog niet zo veel over gelezen. Maar wat het uiteindelijk is geworden
Tja dat is hype he :) Als je er heel veel van verwacht kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen, terwijl als je er niets van verwacht het bijna alleen maar kan meevallen.
Een van mijn redenen waarom ik niet meer op hypes in ga, je beleeft gewoon veel meer plezier aan een spel :)

Verwijderd

jezus nu al uitgespeeld?
nou als je toch zover bent gekomen, noem s wat leuke locaties en wapens op die we nog kunnen verwachten =]
kom je eigenlijk ook nog ergens in een vuurgevecht met zo'n SWAT team? [in 1 v/d 1e levels zag je ze even de kamer binnen lopen maar meer niet]

en vervelen? no way, als er voor dit spel straks mensen flink gaan editten en allemaal hun eigen levels gaan maken dan kan je blijven spelen =]

nog ff iets, die 1e baas zeg maar, dat rare figuur in die 'disco' dan komen er echt super veel ventjes op je af, op t eind had ik niks meer over zowat, maar ik probeerde tussendoor zeg maar veel te saven, kwam eindelijk die dude zelf er ook bij met 2 andere gastjes, save ik m vlak voordat ik word neergeknalt, like 5 milisec. dus steeds wanneer ik terug ging naar die savegame was ik direct dood :/
maarja ben nu ook bij het honkbal stukkie en ik ga helemaal op in het verhaal =] moet wel zeggen dat ik dat 'droom' level heel origineel vond, irritant, maar aan de andere kant ook weer koel :)
naja ik heb ff genoeg gemaxed =] morgen part2 :)

oja
valt me trouwens op dat je geen burgers ziet, i mean, je loopt door cafe's hotel's etc maar geen enkele onschuldige daar... sja die junks misschien? maarja die hebben ook een gun... kzou t leuker hebben gevonden als je veel burgers in t spel zou tegenkomen

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hmmz, ik vind Operation Flashpoint dus echt veel beter. Daar had ik het idee met iets vernieuwends bezig te zijn, MP vind ik tot nu toe een beetje :Z Dat terwijl ik toch wel meer het arcade type ben. Die slomo's vinnik wel gaaf overigens!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:14

Bloodclot

Jawier!

als die kogels in de muur vliegen vind ik goed gedaan. maar de teleurstelling komt wel bij de engine terecht. het is wel cool gedaan met die slomo-stuff. maar geen land-scape damage.

zoals bijvoorbeeld toen die truck over de kopvloog en ontpofte, dat zoog. aleen maar een beetje vlammen en wat explosies, de truck was nog helemaal intact. dat is slecht gedaan.

en een paar seconden later de ontploffing in het gebouw. gewoon wat zwarte vlekken op de muren en bij de ramen. geen gaten ofzo, dat valt met dus vies tegen. maar de gameplay is zuppah!!!!

Verwijderd

Volgens mij wordt Red Faction beter. Denk erover om daar de PS2-versie van te kopen. Max Payne komt binnenkort btw ook op de PS2.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 20:55
uitgespeelt :D :D :D
echt te gek spel >:)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

overtuig me eens over redfaction =] ben er niet zo van over de indruk namelijk :?

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 02:42 schreef Bamibal het volgende:
uitgespeelt :D :D :D
echt te gek spel >:)
In minder dan 24 uur dus... Hmm, lang is 'ie dus niet. ;(

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 02:43 schreef HS het volgende:
overtuig me eens over redfaction =] ben er niet zo van over de indruk namelijk :?
Daarin kun je alles opblazen. Dus ook muren. >:) En heeft geloof ik nog wat vernieuwende features en het ziet er erg leuk uit. :)

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Ik heb het ook net (vraag me niet om FTP's, want ik heb het van een locale newsgroup waar enkel mensen van mijn provider kunnen downen), en heb gespeeld tot waar je met dat gele treintje dat hek inramt (helemaal in het begin dus), en heb me nu wat geamuseerd met de tutorial's "Enemy Dispencer" knop :P

Ik zou enkel een cheat voor infinite bullet-time wel leuk vinden...
Roep nu niet van "CHEATERS :r ",
ik zou het gewoon kewler vinden...

heeft er iemand dus al cheats voor gezien???

BTW: ergeren jullie je ook aan die idiote grijns op Max Payne's gezicht?
Dit is het enige spijtige vind ik... ;)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Jup, Max heeft een kutkop :)
Ben net klaar met gamen, en goh, tis alweer 6.30, had 3 uur de iso binnen, en na wat probbies deed hij het eindelijk. Nou zittik vast, bij 1 of ander welcome to newyork standbeeld dingetje, met daarnaast de exit, waar ik niet in ken :?

Ik ben slapen :)

BTW, ik vind OFP toch wel een stuk beter. MP is wel leuk, maar niet echt wouws.

Steam

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:13

Skywalker

Use the force Luke!!

Op woensdag 25 juli 2001 02:43 schreef 007 het volgende:

[..]

In minder dan 24 uur dus... Hmm, lang is 'ie dus niet. ;(
Ik heb de hele avond zitten spelen gister, en als je echt alles wilt zien en niet gewoon door rent tot je bij het einde bent. Dan ben je wel ff bezig!! Ik ben nog niet eens door het eerste chapter heen en ik zit al 5 uur te spelen!

Max Payne roeleert echt zwaar!!! Operation Flashpiont ook trouwens, dus dat zijn nu nog de enige gamez op mijn PC :D

May the force be with you!!

Verwijderd

ik heb het spel niet, dus komik niet zo ver he.. hehe he he ehh ah. hmm

Verwijderd

Ik heb hem gisteren ook tot diep in de nacht lopen spelen, dit is verslavend!!!

Ik kwam alleen vast te zitten in Chapter 1 level 6 op die brandladder, wie weet hoe ik daar verder kan? Ik heb geprobeerd via de railing op de hogere ladder te springen maar dit is onmogelijk (tenmiste zo lijkt het). Kan Max ook springen, iets vastpakken en vervolgens zichzelf omhoog tillen?? Help!

Verwijderd

Bij mij laad het spel nog steeds niet door als ik de inro heb gehad (zie mn vorige reply) Zou het meschien helpen als ik em op cd brand? Want ik draai em nu vanaf hard disk met deamon

• Daniel
  • Laatst online: 13-02 07:03

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op woensdag 25 juli 2001 06:42 schreef JeanLucPicard het volgende:
Jup, Max heeft een kutkop :)
Ben net klaar met gamen, en goh, tis alweer 6.30, had 3 uur de iso binnen, en na wat probbies deed hij het eindelijk. Nou zittik vast, bij 1 of ander welcome to newyork standbeeld dingetje, met daarnaast de exit, waar ik niet in ken :?
Daar zit ik dus ook vast. Je kunt rechtdoor niet door die 2e dubbele deur heen, rechts de lounge is ook dicht, en verder ben je overal al geweest.

Overigens is het verder een erg vet spel. Die 3rd person view is even wennen maar daarna gaat het supersmooth. Ik heb met m'n Radeon wel wat last van vage texture clipping af en toe, maar daar komen we wel overheen :)

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Payne is cool!! Ik heb vanochtend even gespeeld, en het is echt wijs!
Ik zit nu alleen op mijn werk :(
Kan niet wachten tot vanmiddag!

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 10:00 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Daar zit ik dus ook vast. Je kunt rechtdoor niet door die 2e dubbele deur heen, rechts de lounge is ook dicht, en verder ben je overal al geweest.

Overigens is het verder een erg vet spel. Die 3rd person view is even wennen maar daarna gaat het supersmooth. Ik heb met m'n Radeon wel wat last van vage texture clipping af en toe, maar daar komen we wel overheen :)
Ligt er geen sleutel bij de receptie?

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:16
Op woensdag 25 juli 2001 10:00 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Je hebt bij die soort van receptie vlakbij dat standbeeldje een Knop waar EXIT op staat, als je die indrukt (met e) dan hoor je iets opengaan, ren vlug terug en je kunt via de exit naar buiten!

Ik vond trouwens dat mannetje er vlak voor (die een blowjob kreeg) erg taai! Ik moest veel kogels in hem pompen.
Ik kwam alleen vast te zitten in Chapter 1 level 6 op die brandladder, wie weet hoe ik daar verder kan? Ik heb geprobeerd via de railing op de hogere ladder te springen maar dit is onmogelijk (tenmiste zo lijkt het). Kan Max ook springen, iets vastpakken en vervolgens zichzelf omhoog tillen?? Help!
Moet je niet gewoon omlaag springen en dan die junks afknallen en proberen via die andere gebouwen via de pijpen naar de bovenste verdieping te komen?
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.