MAX PAYNE, hoe ver kom je????

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 961 views sinds 30-01-2008

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 17:02

Copyman

Dode muis

Hmm.. ik zit nu in PART II :) maar in het eerste level loop je door je eigen huis, (beetje mistig)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mauricesnip/shot0010a.jpg

Wat moet ik hier nou precies doen? Ik ren maar een beetje door die gangen heen, je hoort je vrouw een beetje schreewen, maar ik heb geen idee wat ik mot doen... ;)

Het geschreeuw volgen ofzow? :?

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-02 07:03

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op woensdag 25 juli 2001 11:53 schreef Copyman het volgende:
Hmm.. ik zit nu in PART II :) maar in het eerste level loop je door je eigen huis, (beetje mistig)

[afbeelding]

Wat moet ik hier nou precies doen? Ik ren maar een beetje door die gangen heen, je hoort je vrouw een beetje schreewen, maar ik heb geen idee wat ik mot doen... ;)

Het geschreeuw volgen ofzow? :?
Naar de huiskamer, trap op, dan rechts de deur door (komen twee dudes aan, neerknallen), dan ben je in de kinderkamer, deur links naar slaapkamer (nog een bad guy, slopen) en dan vind je het lijk van je vrouw. En dan is Max pissed :) That's it eigenlijk :)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 12:02 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Naar de huiskamer, trap op, dan rechts de deur door (komen twee dudes aan, neerknallen), dan ben je in de kinderkamer, deur links naar slaapkamer (nog een bad guy, slopen) en dan vind je het lijk van je vrouw. En dan is Max pissed :) That's it eigenlijk :)
Dit is het eerste level :)
In Part II ben je gevangen, dan heb je een drug in je bloed en beleef je alles opnieuw. Je moet door een doolhof lopen en dan krijg je een rood streepje waar je over moet lopen. Beetje zoeken en je komt er wel. Het level wat er na komt is een stuk lastiger moet je een groep mensen uitschakelen met een knuppel >:)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-02 15:26

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
hmmmzzz, is er al iemand langs die grote parkeergarage heen, met dat busje me die dikke cannons erin, ik word steeds neergeknald man.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 12:13 schreef Taco het volgende:

[..]

Dit is het eerste level :)
In Part II ben je gevangen, dan heb je een drug in je bloed en beleef je alles opnieuw. Je moet door een doolhof lopen en dan krijg je een rood streepje waar je over moet lopen. Beetje zoeken en je komt er wel. Het level wat er na komt is een stuk lastiger moet je een groep mensen uitschakelen met een knuppel >:)
WTF moet je eigenlijk doen in Part II eerste deel ? Ik heb de kinderkamer al gezien maar die strepen verwarren me zwaar :)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
je moet gewoon over die bloedstrepen lopen, en die volgen, richting het geluid lopen...

Verwijderd

trouwens ff over die turtorial, daar is ook een secret in, misschien dat er in de levels wel meerdere secrets zijn? naja iig mocht je t nog niet gevonden hebben
jump op t busje en daarna op die trap zeg maar, ga met de trap zoveel mogelijk omhoog en je kan een kamer in waar onder andere een uzi ligt

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 11:42 schreef Red devil het volgende:

[..]

Moet je niet gewoon omlaag springen en dan die junks afknallen en proberen via die andere gebouwen via de pijpen naar de bovenste verdieping te komen?
Thanx, ik zal dit vanavond eens proberen!

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 12:29 schreef KDZ het volgende:
je moet gewoon over die bloedstrepen lopen, en die volgen, richting het geluid lopen...
ja maar je kan ook springen, dan kan je volgens mij een heel stuk overslaan, de gang waar je heen moet zit zeg maar links van de gang waar je uit komt, als je springt kan je echt ver springen, zo kan je makkelijk naar de streep springen die je iets verder op ziet, zo was ik in elk geval snel verder...

• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 12:15
Admin break: je ZOU natuurlijk ook eens de FAQ kunnen lezen...

Hierbij een waarschuwing wegens warez

• Copyman

Copyman

Dode muis

[quote]
Op woensdag 25 juli 2001 12:42 schreef Zed_no1 het volgende:
quote: klein
Dit berichtje zou ik maar HEEEEEEEL SNEL wijzigen als ik jouw was jongen!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
[quote]
Stomme eikel, ik hoop echt dat jij geband word van dit board, en als er een slotje op komt, dan gaa ik je helemaal dood spammen met mail en alles!!!!!!!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op woensdag 25 juli 2001 13:08 schreef KDZ het volgende:

[..]

Stomme eikel, ik hoop echt dat jij geband word van dit board, en als er een slotje op komt, dan gaa ik je helemaal dood spammen met mail en alles!!!!!!!
Zed_no1 zit mooi WEL FOUT! :( En gooi deze topic AUB niet dicht!! :'(

Del + Enter met Zed!! ;)

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:41
[quote]
Zed_no1, bedankt dat je zo behulpzaam wil zijn , maar zou je graag z.s.m. die FTP server willen verwijderen? Dit mag namelijk niet op dit forum en straks krijgen we een slotje door jou.

Nou, alvast bedankt

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:22
[quote]
Ik zou hem toch echt even wijzigen als ik jou was ! :(

Specs

Verwijderd

Ik vond trouwens dat mannetje er vlak voor (die een blowjob kreeg) erg taai! Ik moest veel kogels in hem pompen.
molotov helpt veel

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 07-02 20:55
zijn de mods al wakker jezus wijzig dat IP even snel. :( :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Zed_no1 : stomme e*k*l dat je er rond loopt! waarom doe je dat nou?!?!?!?!!!!

Verwijderd

volgens mij gaat dit fout......

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, ik doe het topic weer open. Wel op 1 voorwaarde, er wordt gewoon over Max Payne gebabbeld en niemand gaat zeiken richting Zed want daar komt een oplossing voor.
Vanzelfsprekend versta ik onder 'babbelen' nog STEEDS geen links.

Veel plezier verder en houdt het kewl.
<font size=1>Ik heb wat messages ge-edit, heeft weinig te betekenen maar dan moet niet iedereen maar kwoten ;)</font>

• KaMiKaZe
Op woensdag 25 juli 2001 13:37 schreef IceStorm het volgende:
Ok, ik doe het topic weer open. Wel op 1 voorwaarde, er wordt gewoon over Max Payne gebabbeld en niemand gaat zeiken richting Zed want daar komt een oplossing voor.
Vanzelfsprekend versta ik onder 'babbelen' nog STEEDS geen links.

Veel plezier verder en houdt het kewl.
<font size=1>Ik heb wat messages ge-edit, heeft weinig te betekenen maar dan moet niet iedereen maar kwoten ;)</font>
thnx icestorm :)

Verwijderd

Beters IceStorm :)

BTW: ik heb hem net uitgespeelt en nu ook die 2 nieuwe modes erbij gekregen ik vindt het echt jmmr dat als je wagens ziet ontploffen dat er niks stuk gaat het zelfde bij de helicopter in het laatste level :)

BTW2: wat ook leuk is als je bij de laatste level ben naar beneden springen van het gebouwe met slo-mo :)

Verwijderd

*D LOL, dat was ff grappig..wel zeggen dat iemand link moet weghalen en vervolgens de link herhalen! *D

Maar aangezien er alleen maar over MP gepraat mag worden heb ik er nog een paar opmerkingen over:

Waar zijn de gibs? Staat ergens mutelations optie, maar ik zie nergens benen, armen, darmen e.d door de lucht vliegen. Was op zich wel leuk geweest al haalt het wel de realiteitsfactoor een beetje uit het spel.

Ook stukjes van via muur lopen of zo'n "Matrix-Salto" hadden er van mij best ingemogen! Gewoon op je buik blijven liggen na zo'n jump en gewoon springen zonder bullettime ( :? werkt niet bij mij :? ) zijn imo toch wel noodzaak.

Echter dit alles kan de pret nog steeds niet drukken. Moet wel zeggen dat dit spel bijna verslavend is. "Nog ff MAX-en" wordt al gauw 3 uur ipv het kwartiertje dat je in gedachten had......

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 25 juli 2001 13:56 schreef CommDante het volgende:
"Nog ff MAX-en" wordt al gauw 3 uur ipv het kwartiertje dat je in gedachten had......
Ja jij mag dus 1x raden waarom ik te laat was op werk :D

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen in Part III, 2de level?

• DjMark
Op woensdag 25 juli 2001 13:59 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik was ook om 9.45 ipv 8.30 op mijn werk :)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 13:59 schreef IceStorm het volgende:

[..]

>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) :? :P

Verwijderd

kan iemand ff helpen? ik zit nu in de haven, bij het stukje dat je die ventjes hoort zeggen dat de brug omhoog moet, maar ik zit daar vast, ik zie nergens een schakelaar of iets, en het rolluik even verder op kan ook niet open, ik heb die sniperrifle gevonden, misschien moet ik daar iets mee? ik heb niks kunnen vinden... als iemand ff wilt helpen graag =]

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op woensdag 25 juli 2001 14:19 schreef HS het volgende:
kan iemand ff helpen? ik zit nu in de haven, bij het stukje dat je die ventjes hoort zeggen dat de brug omhoog moet, maar ik zit daar vast, ik zie nergens een schakelaar of iets, en het rolluik even verder op kan ook niet open, ik heb die sniperrifle gevonden, misschien moet ik daar iets mee? ik heb niks kunnen vinden... als iemand ff wilt helpen graag =]
Knal het blok hout onder het wiel van die kar aan de andere kant kapot! ;)

Verwijderd

Dat jullie hem al hebben :(

Ikke niet

IS er multiplayer ??

• heuveltje
  • Laatst online: 13-02 14:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

nope, singleplayer only

* heuveltje zit zich te pletter te ergeren dat nero eerst een simulation moet doen |:(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

max payne is echt een singleplayer spel, en een goede :)

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Is het grafisch nou echt een stuk beter dan Q3 en UT??

Sreenshots vergelijken zo lastig als ze gecomprimeerd zijn.

Niet op voorraad.

Verwijderd

niet een stuk maar veel beter

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Dit spel is niet te vergelijken met UT en SoF, deze engine is gewoon zooooo strak.

• IceStorm

IceStorm

De engine is niet te vergelijken, hij is 1,5 jaar nieuwer ;).

Verwijderd

Kan je hm nou al kopen in de Winkel. Me pa loopt op dit moment in groningen. Anders geef ik heb even een bellertje.

Wel ff snel reageren anders loop ik mis.

Kans datie te koop is bij Dynabyte, of Dimension Plus voor de mensen die in groningen wonen.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 13:29
nee.... shipping date was 26 juli dusse ik denk niet dat ie al in de winkels licht...

* Xtuv heeft 'm al :P

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 25 juli 2001 16:07 schreef Xtuv het volgende:
nee.... shipping date was 26 juli dusse ik denk niet dat ie al in de winkels licht...
Winkels krijgen hem vandaag als het goed is (gisteren zijn ze verspreidt). Dus er is een kans aanwezig :)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 16:09 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Winkels krijgen hem vandaag als het goed is (gisteren zijn ze verspreidt). Dus er is een kans aanwezig :)
ik hoop het.. ik heb me pa net gebeld.. hij reed net de parkeer garage en ik kon het nog net voor hm spellen :)

Nu hopen dat Dimension Plus hem al heeft. Winkel in groningen dat alleen maar spelletje verkoopt. :) Die zullen er vast wel achteraan gezeten hebben.

• Xtuv
Op woensdag 25 juli 2001 16:09 schreef IceStorm het volgende:

[..]

hmmmmz dan is het net als bij B&W weer eens vervroegd zo te zien :) (alleen dat was de miskoop van het jaar :r)

• Xtuv
bdw, ik zit ff vast :P
ben in het restaurant, ergens in chapter 2, (het heeft ergens in deze topic gestaan maar 'k kan het niet terug vinden :D) als je gaat lopen ontploft de hele boel en vlieg je in de fik...
dat gaat niet dus, als ik op 1 van de tafeltjes rechts spring dan ontploft alles ook, maar dan ga ik niet dood iig... maar... dat vuur gaat niet uit.. nou ja ik heb geen minuten gewacht maar toch. Wat moe 'k doen?

• Xtuv
argh help me :P
zeker allemaal aan 't spelen hé... :D

• DjMark
Op woensdag 25 juli 2001 16:28 schreef Xtuv het volgende:
argh help me :P
zeker allemaal aan 't spelen hé... :D
Nee, aan het werk :(

Verwijderd

kan er zo niet bij waar je bedoeld :)
maak anders ff een screen =]
maar wat ik doe bij die explosies is gewoon terug naar me savegame en dan zachtjes lopen... :P

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 23:29

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Yeah max payne rules wel :)
vindt m wle een beete cheesy kwa comic style en iets te veel slow mo death's steeds maar verder wel tof, gister ff 2 uurtjes gedaan zit nu in chapter 8 :) echt moeilijk is ie nie :) maare dual ingram's kick ASS!! >:)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Xtuv
Op woensdag 25 juli 2001 16:30 schreef HS het volgende:
kan er zo niet bij waar je bedoeld :)
maak anders ff een screen =]
maar wat ik doe bij die explosies is gewoon terug naar me savegame en dan zachtjes lopen... :P
't is gewoon in "HET" restaurant waar je een meating hebt afgesproken zegmaar, maar je begint dan middenin dat restaurant, zodra je gaat lopen ontploft de boel, of moet ik een speciaal pad lopen ofzo??

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

noem me maar een zeikerd..
maar kun je die slowmo kills ook afzetten ?
is er net wat actie : blam weer 30 seconden slowmo :(
het vertraagd echt heel de gameplay, en na 5 keer heb ik het eigenlijk wel gezien :Z

noot alhoewel je het wel mooi de gelegenheid geeft om screenshots te maken :9

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 25 juli 2001 16:43 schreef heuveltje het volgende:
maar kun je die slowmo kills ook afzetten ?
Uhm, je moet het zelf AANzetten dus als je nou gewoon met je tengels van muisknopje 2 afblijft heb je nergens last van en is er geen slomo :D

edit:
Oh wacht, je bedoelt dat "Matrix effect" als je iemand mooi/leuk killed oid? Geen idee maar dat gebeurt lang niet bij elk ventje en ik vind het wel kewl :P

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 25 juli 2001 16:47 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Uhm, je moet het zelf AANzetten dus als je nou gewoon met je tengels van muisknopje 2 afblijft heb je nergens last van en is er geen slomo :D
nee dat niet, das wel aardig
bedoel dat compleet inzoomen op een enemy als ie doodgaat. is wel mooi maar omdat nou elke keer te moeten zien ...

edit:
ja dat ja :)

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

grrrrrrr qoute lijkt te veel op edit |:(

Verwijderd

Dan duurt het zepl zo lang met die slow motion dingen erin.
Verder ziet er het er wel tof uit joh! Ik heb hem net ff een uurtje gespeelt :)

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 25 juli 2001 16:51 schreef killerb het volgende:
Verder ziet er het er wel tof uit joh! Ik heb hem net ff een uurtje gespeelt :)

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 15:25

yGiDoRp

Sawasdee

Hoe kom ik nu voorbij het fikkende restaurant ?

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 16:56 schreef yGiDoRp het volgende:
Hoe kom ik nu voorbij het fikkende restaurant ?
ik had het al eerder geplaats hoe je ongeveer verder komt

blijf de heletijd lopen en kijk uit voor deuren goed kijken dus en steeds doorheen gaan...

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 15:25

yGiDoRp

Sawasdee

Op woensdag 25 juli 2001 17:00 schreef Webby het volgende:

[..]

ik had het al eerder geplaats hoe je ongeveer verder komt

blijf de heletijd lopen en kijk uit voor deuren goed kijken dus en steeds doorheen gaan...
Ik zal het proberen. Thanks.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Damn, na 2 dagen al uitgespeeld >:), kan wel verder op een hoger niveau, maar de lol is er wel een beetje af als je al weeet wat er gaat gebeuren.
Had wel verwacht dat het spel wat groter was :'(

P.S. Toch wel cool om een game uit te spelen voordat 'ie in de winkel ligt >:)

Verwijderd

trouwens, moet je eens proberen door te blijven schieten als er op zo'n neervallende nmy word ingezoomt, zie je echt vet die kogels nog voorbij vliegen :)

Verwijderd

ennuh degene die m al hebben uitgespeeld, die new york mode, is dat dan ook hetzelfde?

Verwijderd

Als je 'm hebt uitgespeeld kan je kiezen uit HARD BOILED en NEW YORK MINUTE

HARD BOILED: Zelfde maar dan moeilijker
NEW YORK MINUTE: Tijdslimiet per level

Verwijderd

Wat doet die "Dead on Arrival" setting dan? Die staat er bij mij ook tussen. (niet toegankelijk heb hem namelijk nog niet uitgespeeld).

Nog moeilijker dan hard boiled?

Verwijderd

DEAD ON ARRIVAL kan je pas spelen als je HARD BOILED hebt uitgespeeld

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:20
Dead on arrival zal wel zo zijn dat 1 kogel echt genoeg is om dood te gaan :9~
Ik ben nu in part 2 chapter 4 ofzo op Hard Boiled..is nog makkelijk te doen eigenlijk :)

Verwijderd

Ik heb hem hier ook :P

Maar hoe groot (dus hoeveel levels) is Max Payne eigenlijk???

Ben nu in chapter 3 en ik wil eigenlijk nog wel evendoorgaan :)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 19:09 schreef (roh)violator het volgende:
Ik heb hem hier ook :P

Maar hoe groot (dus hoeveel levels) is Max Payne eigenlijk???

Ben nu in chapter 3 en ik wil eigenlijk nog wel evendoorgaan :)
3x9

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op woensdag 25 juli 2001 16:19 schreef Xtuv het volgende:
bdw, ik zit ff vast :P
ben in het restaurant, ergens in chapter 2, (het heeft ergens in deze topic gestaan maar 'k kan het niet terug vinden :D) als je gaat lopen ontploft de hele boel en vlieg je in de fik...
dat gaat niet dus, als ik op 1 van de tafeltjes rechts spring dan ontploft alles ook, maar dan ga ik niet dood iig... maar... dat vuur gaat niet uit.. nou ja ik heb geen minuten gewacht maar toch. Wat moe 'k doen?
Dit bovenstaand probleem heb ik ook!! Help ons! Of ben je er zelf al uit Xtuv?? Laat het me ander weten!!!! :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Kleine opmerking tussen door ... ;)

Heeft iedereen last van mensen die je aan de kop gaan zitten zeuren omdat ze denken dat je Max Payne hebt ?! En ik heb het niet eens, ik zei alleen dat de screenshots me doen denken aan de DIE HARD reeks....zoek zelf ! |:(

Bedankt ;)

• Copyman

Copyman

Dode muis

Hehe, ik heb al een stuk of mwoah... 20 gehad die een IP wilden hebben, maar sommigen hebben hem ook al van mij gekocht! :) Ik kan bijna zeggen: "het is tijd om Max Payne dealer te worden!" :P

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 19:17 schreef Manic het volgende:
Kleine opmerking tussen door ... ;)

Heeft iedereen last van mensen die je aan de kop gaan zitten zeuren omdat ze denken dat je Max Payne hebt ?! En ik heb het niet eens, ik zei alleen dat de screenshots me doen denken aan de DIE HARD reeks....zoek zelf ! |:(

Bedankt ;)
Heb zelfde probleem... Ik heb al paar keer gezegt dat ik geen server ga geven ofzo. Volgende keer als er een nieuw spel komt haal ik me icq tijdelijk weg want dit is al de 2de keer... :r

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 19:17 schreef Copyman het volgende:

[..]

Dit bovenstaand probleem heb ik ook!! Help ons! Of ben je er zelf al uit Xtuv?? Laat het me ander weten!!!! :)
hhhm...

blijf de heletijd rennen en zoek naar deuren en steeds als je een stuk verder ben druk dan op F5...

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 19:19 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Heb zelfde probleem... Ik heb al paar keer gezegt dat ik geen server ga geven ofzo. Volgende keer als er een nieuw spel komt haal ik me icq tijdelijk weg want dit is al de 2de keer... :r
Hahah.. :) dat had ik ook ik druk ook de volgende keer me icq uit ;)

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op woensdag 25 juli 2001 19:21 schreef Webby het volgende:

[..]

hhhm...

blijf de heletijd rennen en zoek naar deuren en steeds als je een stuk verder ben druk dan op F5...
Er zal toch vast wel een makkelijkere uitweg zijn dan dit :)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 19:21 schreef Webby het volgende:

[..]

hhhm...

In dat level van de restaurant moet je maar 1x op quick save drukken en das op begin. Voor de rest heb je al je tijd hard nodig, je moet namelijk zo snel mogelijk door al die deuren rushen anders word je op'et laatst geblokkeert door een vallende kast, en op'et laatst wordt er een gasfles afgevuurt... Dus als je in die keuken bent moet je in bullet time gaan om hem te ontwijken.

Daarna is'et gewoon paar gassies neer knallen met je colt commando en kan je verder... :z

Verwijderd

net weer ff gespeeld, vanaf de haven tot begin part3
wel erg vet dat restaurant dat in de fik word gezet... dat huis was ook vrij leuk om te spelen, maar nu part3 [na weer zo'n droom-achtig-level], is part3 beetje leuk kwa levels? [ik ga vannacht weer verder spelen :]

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op woensdag 25 juli 2001 19:26 schreef Raven_ het volgende:

[..]

In dat level van de restaurant moet je maar 1x op quick save drukken en das op begin. Voor de rest heb je al je tijd hard nodig, je moet namelijk zo snel mogelijk door al die deuren rushen anders word je op'et laatst geblokkeert door een vallende kast, en op'et laatst wordt er een gasfles afgevuurt... Dus als je in die keuken bent moet je in bullet time gaan om hem te ontwijken.

Daarna is'et gewoon paar gassies neer knallen met je colt commando en kan je verder... :z
GVD!! Ik sta telkens weer in de fik!!! :(

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 19:55 schreef Copyman het volgende:

[..]

GVD!! Ik sta telkens weer in de fik!!! :(
Whehehehe >:) :D :P :)

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op woensdag 25 juli 2001 20:02 schreef Webby het volgende:

[..]

Whehehehe >:) :D :P :)
SHUT UP!!!! :o

Hehe ;) Maar wat moet ik nou pcies doen!!! :? :? Help ik ga dood!!!! :P

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 20:12 schreef Copyman het volgende:

[..]

SHUT UP!!!! :o

Hehe ;) Maar wat moet ik nou pcies doen!!! :? :? Help ik ga dood!!!! :P
gewoon blijven rennen en zoek naar deuren...

waar zit je nu precies dan?

• KaMiKaZe
ren door de dubbel klapdeuren achter de bar
weer dubble klapdeuren
en dan in de garage rechts de deur
dodge alle flames

Verwijderd

meestal is het een kwestie van snel door rennen, behalve op 1 punt dat je een oliespoor ziet en dan zo'n vuurtje die kant op, dan flikkeren er wat dingen om, daar moet je dan gewoon opspringen en dan kan je gewoon verder

Verwijderd

MP Roelt ! :)

Ik heb 5 uur achter elkaar gespeeld.
Ik zit nu bij :

Part 2 : Capther ( ofzo :P ) 2

• _Stryker_
  • Laatst online: 27-04-2025
Degenen die MP al uit hebben:
Op welk niveau heb je m gespeeld? easy, med of hard (of hoe het ook mag heten in het spel, ik heb hem nog niet)? Ik ga em niet kopen om hem na 2 dagen al uitgespeeld te hebben...

Verwijderd

:( mijn vader kon niet optijd bij je spellenboer komen.

Dan kan ik morgen wel heen op de scooter, moet ik wel zeker weten dat hij morgen in de schappen ligt.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:14

Bloodclot

Jawier!

ik zit nu in part3.. allemaal van die counter-strike terror wanna-be gastjes.

die colt commando is echt een vet wapen!! net zoals die grenade launcher. die had ik ff gebruikt bij die laatste trio gast, toen kwamen er van die 3 gasten met colts aan zetten. 1 schot.. BOEM!! ze vlogen allemaal de lucht in. wel een paar keer geprobeert natuurlijk!

Verwijderd

Uitgespeeld :(((

Het was erg kort totaal zo'n 16 uur voor mij.
Voor vragen, ik probeer te helpen :P

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 25 juli 2001 20:51 schreef _Stryker_ het volgende:
Degenen die MP al uit hebben:
Op welk niveau heb je m gespeeld? easy, med of hard (of hoe het ook mag heten in het spel, ik heb hem nog niet)? Ik ga em niet kopen om hem na 2 dagen al uitgespeeld te hebben...
er zijn geen moeilijkheidsgraden (mmm need some spaties) je speelt hem een keer uit

dan heb je het hele verhaal ed al gezien
je kunt alleen een mode unlocken waarin je alles binnen een gezette tijd moet doen
of er meer badguys komen...

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 20:33 schreef rabbit het volgende:
MP Roelt ! :)

Ik heb 5 uur achter elkaar gespeeld.
Ik zit nu bij :

Part 2 : Capther ( ofzo :P ) 2
Je bedoelt chapter :)
Maarre het is idd een gruwelijk verslavend spel. Je moet gewoon handig gebruik maken van quick save en quick load dan het is het goed te doen. hij gaat tot part III chapter 7 als ik het goed onthouden heb :) Het leukste gedeelte is imo het omleggen van dat olijke trio.

Verwijderd

hehe...tis 3:07 am..
na 2 uurtje ben ik dan op chap1 part 6
nu ff een cdtje burnen

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 21:00 schreef Mako het volgende:
Uitgespeeld :(((

Het was erg kort totaal zo'n 16 uur voor mij.
Voor vragen, ik probeer te helpen :P
waaah..
is het zo een korts spel?
...damn.,.... :(

Verwijderd

Toch wat langer (gisteravond ook nog gespeeld dus zeg 4 uur extra) dus totaal 20 uur. Ik denk dat je er zo'n 15-25 uur over doet. (gemiddeld)

• _Stryker_
  • Laatst online: 27-04-2025
Op woensdag 25 juli 2001 21:00 schreef heuveltje het volgende:

[..]

er zijn geen moeilijkheidsgraden (mmm need some spaties) je speelt hem een keer uit

dan heb je het hele verhaal ed al gezien
je kunt alleen een mode unlocken waarin je alles binnen een gezette tijd moet doen
of er meer badguys komen...
oh ja, da's waar ook |:(

Verwijderd

Het interssantste van het uitspelen vond ik dat er op de titelrol (eindcredits of hoe het ook heet) aan het einde stond dat dit niet het laatste was van Max Payne (vrij vertaald) Ik heb helaas geen screenshot :(

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:46
Op woensdag 25 juli 2001 16:50 schreef heuveltje het volgende:

[..]

nee dat niet, das wel aardig
bedoel dat compleet inzoomen op een enemy als ie doodgaat. is wel mooi maar omdat nou elke keer te moeten zien ...

edit:
ja dat ja :)
Ja dat kan als je de use buttons induwt, dan stopt hij.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ze hadden een aparte mode moeten doen dat je oneindeig veel bullettime hebt, dat zou gruwelijk zijn :)
Is vast wel cheat voor ;) .

Steam

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 21:19 schreef Mako het volgende:
Het interssantste van het uitspelen vond ik dat er op de titelrol (eindcredits of hoe het ook heet) aan het einde stond dat dit niet het laatste was van Max Payne (vrij vertaald) Ik heb helaas geen screenshot :(
ik wel :)

Afbeeldingslocatie: http://212.187.100.184/max/pics/max1.jpg

BTW: [b]Als je nog een leuke easteregg weet ga dan naar http://www.w3bg0d.net/ of http://212.187.100.184/[/b]

• Gardocki
  • Niet online
Wat zijn de min. systeemeisen???

They made me do it.

Verwijderd

Ik woon het dichtst in de buurt van Hoogeveen. Iemand enig id waar ik Max Payne morgen in hoogeveen kan krijgen. Anders moet ik maar naa Groningen rijden. :(

Of weet iemand een winkel in Assen waar ze veel software verkopen?

• Penetrator
  • Laatst online: 01-02 09:23
Zit er iets van documentatie of een readme bij? Ik wil heel graag weten of er iets over de S3 Savage 4 in staat. Ik weet het armoede kaart maar zat bij mijn Compaq comp, weet ik, heel slecht :)

Hoop dat hij op mijn comp loopt, ik voldoe in ieder geval aan de minimumeisen. Wil dus alleen weten van die vid.kaart.

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 21:38 schreef Webby het volgende:

[..]

ik wel :)

[afbeelding]

BTW: [b]Als je nog een leuke easteregg weet ga dan naar http://www.w3bg0d.net/ of http://212.187.100.184/[/b]
Sjeez heb je het nu al uitgespeeld.. dan twijfel of ik er wel 100 piek aan wil uitgeven.

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 22:17 schreef strontvlieg het volgende:
Zit er iets van documentatie of een readme bij? Ik wil heel graag weten of er iets over de S3 Savage 4 in staat. Ik weet het armoede kaart maar zat bij mijn Compaq comp, weet ik, heel slecht :)

Hoop dat hij op mijn comp loopt, ik voldoe in ieder geval aan de minimumeisen. Wil dus alleen weten van die vid.kaart.
uit de readme
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
The following unsupported 3D accelerators do not work with Max Payne:

3dfx Voodoo, Voodoo Rush 
3Dlabs Permedia, Permedia2 
ATI RAGE II/II+/IIc, RAGE PRO 
Cirrus Logic Laguna3D (CL5465) 
Intel i740 
Matrox Millennium II, Mystique 
NVIDIA RIVA 128/128ZX 
PowerVR Neon 250i 
S3 Savage 2000, Savage3D, Trio64 3D, Virge/DX/GX/VX 
Rendition Verite V1000/V2200 
Some older integrated / laptop display adapters (Neomagic, Trident)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.