* VHware heeft het geprobeerd en het werkt gewoonOp vrijdag 10 augustus 2001 18:18 schreef Toewan het volgende:
[..]
Maar stop je de Telfort sim er weer in, dan kan je weer gewoon M-Bankieren ??
Betreft voicemail, mochten er nog mensen zijn die het wilde weten, het is eindelijk mogelijk om uit te schakelen. Telfort heeft eindelijk toestemming om je gegevens handmatig in te voeren, waardoor het wel mogelijk wordt om de voicemail uit te schakelen
Doormiddel van ##02#????Op vrijdag 10 augustus 2001 19:46 schreef Fault het volgende:
Betreft voicemail, mochten er nog mensen zijn die het wilde weten, het is eindelijk mogelijk om uit te schakelen. Telfort heeft eindelijk toestemming om je gegevens handmatig in te voeren, waardoor het wel mogelijk wordt om de voicemail uit te schakelen
Gefeliciteerd!!!! Eindelijk van da gezeur afOp vrijdag 10 augustus 2001 13:22 schreef mafiasven het volgende:
GEKKKEENNNHUIIZZZZZZZZZZZZZZZZZ
wask me net aan t scheren half me gezicht nog onder "ding dong" komen ze opeens van select vracht aan de deur 2 telefoons![]()
![]()
![]()
* Bobbert in zwaar happy mode eindelijk
bier voor iederen !!!!ja zo vroeg al
ps. Kom net van een week Renesse dus zo vroeg is het nog niet voor bier
Nee, voor de vijfde keer bellen naar dat 75 cent per gesprek kostende nummer...Op vrijdag 10 augustus 2001 20:42 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Doormiddel van ##02#????
Idd, binnen 48 uur is je voicemail uit geschakeld. Dit kun je checken door via het menu van je GSM de status van je voicemail op te vragen.Op vrijdag 10 augustus 2001 21:39 schreef Fault het volgende:
[..]
Nee, voor de vijfde keer bellen naar dat 75 cent per gesprek kostende nummer...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Net weer proberen op te waarderen...kreeg ik een smsje dat ik pas na activeren dat kon doen. Dus ik weer activeren...en dat lukte nu wel, ik kreeg een smsje terug dat het gelukt was. Daarna weer opwaarderen...en niks!!! Grrr...dalijk maar weer proberen.
Ik ben alleen bang dat dalijk alles vertraging heeft....en ik opeens 100 piek armer ben....en 100 piek beltegoed rijker. Daar heb ik niet zo veel zin in.
Ik ben alleen bang dat dalijk alles vertraging heeft....en ik opeens 100 piek armer ben....en 100 piek beltegoed rijker. Daar heb ik niet zo veel zin in.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Bij m'n vriendin duurde het net een paar seconden voordat het beltegoed was opgewaardeerd... (seconde of 10)Op vrijdag 10 augustus 2001 22:31 schreef supershoe het volgende:
Net weer proberen op te waarderen...kreeg ik een smsje dat ik pas na activeren dat kon doen. Dus ik weer activeren...en dat lukte nu wel, ik kreeg een smsje terug dat het gelukt was. Daarna weer opwaarderen...en niks!!! Grrr...dalijk maar weer proberen.
ik zou sowiezo eerst nog een keer checken voordat je nog een poging doet.....
Bij het opwaarderen krijg je trouwens geen bevestigings SMS dat het gelukt is (kwam ik achterOp vrijdag 10 augustus 2001 22:31 schreef supershoe het volgende:
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Bij mij ook, was der meteen bij....Op vrijdag 10 augustus 2001 22:33 schreef wfvn het volgende:
[..]
Bij m'n vriendin duurde het net een paar seconden voordat het beltegoed was opgewaardeerd... (seconde of 10)
ik zou sowiezo eerst nog een keer checken voordat je nog een poging doet.....
Ik heb vanavond mijn telefoon geunlocked en m'n BEN sim erin gehad. Ook geWAPped via BEN en daarna de Telfort sim er weer in en het Telfort internetprofiel geactiveerd. Toen kon nog gewoon m-bankieren...Op vrijdag 10 augustus 2001 18:18 schreef Toewan het volgende:
Maar stop je de Telfort sim er weer in, dan kan je weer gewoon M-Bankieren ??
Ik heb echter van anderen gehoord dat dit na een dag (of een paar dagen) niet meer werkt omdat de beveiligingssleutel dan opeens niet meer geldig zou zijn.
Ik wacht af...
Kan iemand meer vertellen over de beveiligings sleutel en het proces van hoe dat ding wordt aangemaakt?
Dit werkte niet echt bij mij geloof ik. Hij ging steeds opnieuw een sleutel aanmaken en verder kwam ik niet op het mobiele internet
. Ik kreeg steeds de melding "sleutel niet herkend" ofzoiets...
Dit werkte niet echt bij mij geloof ik. Hij ging steeds opnieuw een sleutel aanmaken en verder kwam ik niet op het mobiele internet
Verwijderd
wanneer probeerde je het? kan zijn dat het vanwege de drukte niet lukte?Op zaterdag 11 augustus 2001 12:01 schreef AtHomer het volgende:
Kan iemand meer vertellen over de beveiligings sleutel en het proces van hoe dat ding wordt aangemaakt?
Dit werkte niet echt bij mij geloof ik. Hij ging steeds opnieuw een sleutel aanmaken en verder kwam ik niet op het mobiele internet. Ik kreeg steeds de melding "sleutel niet herkend" ofzoiets...
ik heb het vannacht om 3 uur allemaal gedaan en me phone is geactiveerd
Zou inderdaad goed kunnen dat het te druk was. Ik probeer het wel eens weer op een rustig tijdstipOp zaterdag 11 augustus 2001 12:02 schreef mafiasven het volgende:
[..]
wanneer probeerde je het? kan zijn dat het vanwege de drukte niet lukte?
ik heb het vannacht om 3 uur allemaal gedaan en me phone is geactiveerdliep allemaal lekker
Verwijderd
ik was gisterenmiddag dus ook heel ijverig aan de slag gegaan enz niks dus heOp zaterdag 11 augustus 2001 12:04 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Zou inderdaad goed kunnen dat het te druk was. Ik probeer het wel eens weer op een rustig tijdstip.
maar ik d8 vannacht van laat ik het eens try'en en jawel hoor
Heb net de voicemail uit laten schakelen en dat vrouwtje vertelde me dat ik de telefoon 1 keer uit moest schakelen en dat het dan ok zou zijn. En ja hoor! Via het menutje gechecked en uit is ie!Op vrijdag 10 augustus 2001 22:15 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Idd, binnen 48 uur is je voicemail uit geschakeld. Dit kun je checken door via het menu van je GSM de status van je voicemail op te vragen.
Heb ook direct even geïnformeerd of ik m'n oude mobiele nummer (Hi Prepay) kon laten overzetten naar Telfort. Dit kan dus ook. Moet je een formuliertje downloaden, printen en invullen van de Telfort site.
En gelukt?? Doet M-bankieren het nog steeds??Op zaterdag 11 augustus 2001 12:05 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ik was gisterenmiddag dus ook heel ijverig aan de slag gegaan enz niks dus he
maar ik d8 vannacht van laat ik het eens try'en en jawel hoorhet lukte meteen dalijk maar ff unlocken dan
Is dat nou wel zo'n goed idee, van KPN naar Telfort overstappenOp zaterdag 11 augustus 2001 14:14 schreef Makkie80 het volgende:
[..]
...
Heb ook direct even geïnformeerd of ik m'n oude mobiele nummer (Hi Prepay) kon laten overzetten naar Telfort. Dit kan dus ook. Moet je een formuliertje downloaden, printen en invullen van de Telfort site.
Zou ik ook zeggen, ik zou niet overstappen van Kpn naar Telfort... aka van goed bereik naar minder bereik.Op zaterdag 11 augustus 2001 15:05 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Is dat nou wel zo'n goed idee, van KPN naar Telfort overstappenIk heb zelf een Libertel simkaartje en die houd ik er gewoon naast. Goed bereik is mijn eerste prioriteit.
Verwijderd
waarom unlock je hem niet en stop je je kpn sim (dus ook nummer) in je m35, en stop je je telfort in je oude toestel. Dan behoud je je nummer en heb je kpn en je hebt nog wat aan je oude toestel.Op zaterdag 11 augustus 2001 14:14 schreef Makkie80 het volgende:
[..]
Heb net de voicemail uit laten schakelen en dat vrouwtje vertelde me dat ik de telefoon 1 keer uit moest schakelen en dat het dan ok zou zijn. En ja hoor! Via het menutje gechecked en uit is ie!
Verwijderd
juist ik heb nu 2 tel's beide m35's en ene kpn andere telfort zow wat een verschil met bereik niet normaal meer.Op zaterdag 11 augustus 2001 15:15 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, ik zou niet overstappen van Kpn naar Telfort... aka van goed bereik naar minder bereik.
maar over dat unlocken
Der is idd veel verschil in bereik, is ook te zien in de prijs, misschien dat hij het daarom doet.Op zaterdag 11 augustus 2001 16:59 schreef mafiasven het volgende:
[..]
juist ik heb nu 2 tel's beide m35's en ene kpn andere telfort zow wat een verschil met bereik niet normaal meer.
maar over dat unlockenik wil eerst alles opbellen daarna unlock ik hem pas
ps. heb zelf ook telfort abbo so don't blame too hard on Telfort!
Verwijderd
haha okeysOp zaterdag 11 augustus 2001 17:30 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Der is idd veel verschil in bereik, is ook te zien in de prijs, misschien dat hij het daarom doet.
ps. heb zelf ook telfort abbo so don't blame too hard on Telfort!
tja t verschil is duidelijk te merken maar telfort doet er ook alles aan om zijn netwerk uit te breiden en te verbeteren alleen dat duurt gewoon een tijd.
Klopt, ach ja soms springt hij nog wel eens op Libertel maar dan heeft libertel ook maar 1 streepje ontvangstOp zaterdag 11 augustus 2001 17:31 schreef mafiasven het volgende:
[..]
haha okeys
tja t verschil is duidelijk te merken maar telfort doet er ook alles aan om zijn netwerk uit te breiden en te verbeteren alleen dat duurt gewoon een tijd.
Ik bel nu lekker goedkoop voor 9.5 ct per min naar vast en mobiel en in dal en piek dus vind alles best
Maar van mij mogen ze wel hard doorwerken aan het verbeteren is nog niet overal goed..
Verwijderd
Bij welke provider is dat?Op zaterdag 11 augustus 2001 17:51 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Ik bel nu lekker goedkoop voor 9.5 ct per min naar vast en mobiel en in dal en piek dus vind alles best
Als je ff goed gelezen had had je gezien dat het over telfort abbo gingOp zaterdag 11 augustus 2001 19:40 schreef MaasQ het volgende:
[..]
Bij welke provider is dat?
Verwijderd
http://www.telfort.nl/mobielbankieren/Op zaterdag 11 augustus 2001 20:10 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Als je ff goed gelezen had had je gezien dat het over telfort abbo ging
Wat bedoel je hiermee???Op zaterdag 11 augustus 2001 20:27 schreef MaasQ het volgende:
[..]
http://www.telfort.nl/mobielbankieren/
Wat is het WAP tarief?
http://www.telfort.nl/mobielbankierenOp zaterdag 11 augustus 2001 20:46 schreef jelmervos het volgende:
Wat is het WAP tarief?
OK dan: 35 ct. per minuut met starttarief van 11 ct.
Verwijderd
vandaag telefoon gekregen.
proberen aan te melden.
niet gelukt.
kut postbank.
kut kotsbank.
proberen aan te melden.
niet gelukt.
kut postbank.
kut kotsbank.
maar van dezelfde kutpostbank krijg jij wel een gratis gsm!!
Thanks!Op zaterdag 11 augustus 2001 20:51 schreef AtHomer het volgende:
[..]
http://www.telfort.nl/mobielbankieren
OK dan: 35 ct. per minuut met starttarief van 11 ct.
Ik vind het wel wat meevallen. 2 GSM's succesvol geactiveerd hier, 1 is idd niet gelukt, maar dat komt nog wel.Op zaterdag 11 augustus 2001 23:13 schreef josius het volgende:
vandaag telefoon gekregen.
proberen aan te melden.
niet gelukt.
kut postbank.
kut kotsbank.
Ach ja moet het gewoon doen op een tijdstip wanneer het niet al te druk is.Op zondag 12 augustus 2001 00:43 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat meevallen. 2 GSM's succesvol geactiveerd hier, 1 is idd niet gelukt, maar dat komt nog wel.
Er worden per dag zo'n 16000 dingen geactiveerd.
(stond in de krant, per dag worden 16000 gsm's bezorgt)
Nou, mij lijkt 4 uur 's nachts een aardig rustig tijdstip...tik ik 100% zeker de juiste code in (3x maar liefst) en wat denk je..."functionaliteit geblokkeerd, neem contact op met de Postbank"Op zondag 12 augustus 2001 00:57 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Ach ja moet het gewoon doen op een tijdstip wanneer het niet al te druk is.
Er worden per dag zo'n 16000 dingen geactiveerd.
(stond in de krant, per dag worden 16000 gsm's bezorgt)

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Verwijderd
ze hebben mij wel beetje belazerd. Ik had overdag geprobeerd dat ding te activeren, en op te waarderen lukte niet. Deed ik het 's nachts kreeg ik er 50 gulden in totaal op.. Volgende morgen hebben ze opeens er nog keer 25 bij gedaan en van me rekening afgehaald oplichters

Lullig voor je...Op zondag 12 augustus 2001 12:45 schreef mafiasven het volgende:
ze hebben mij wel beetje belazerd. Ik had overdag geprobeerd dat ding te activeren, en op te waarderen lukte niet. Deed ik het 's nachts kreeg ik er 50 gulden in totaal op.. Volgende morgen hebben ze opeens er nog keer 25 bij gedaan en van me rekening afgehaald oplichters
Ik heb er nu 1 met 41 beltegoed en 1 met 51. Dus bij de ene krijg ik er niet eens die extra 25 bij...
Verwijderd
belachelijk.... nou ik ga vandaag wel weer ff wappen ofzoOp zondag 12 augustus 2001 13:00 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Lullig voor je...
Ik heb er nu 1 met 41 beltegoed en 1 met 51. Dus bij de ene krijg ik er niet eens die extra 25 bij...
maar de hotmail site van wapmx is pas 1 october weer beschikbaar
Verwijderd
nog steeds geen activering, als ik mijn codes ingeef krijg ik een sms met 'telefoon nummer niet bekend ' en net kreeg ik postbank geeft geen reactie.
ik kan nu ook niet meer gebeld worden, wel gesmsst.
nog even en dan gooi ik die telefoon hoogst persoonlijk door de ramen bij de postbank.
dank U
nog even en dan gooi ik die telefoon hoogst persoonlijk door de ramen bij de postbank.
dank U
Verwijderd
ik wil m wel hebben dan hoorOp zondag 12 augustus 2001 20:43 schreef josius het volgende:
nog steeds geen activering, als ik mijn codes ingeef krijg ik een sms met 'telefoon nummer niet bekend ' en net kreeg ik postbank geeft geen reactie.
dank U
maar snap je frustraties, had eigenlijk bij de voorwaarden moeten staan:
let op deze telefoon kan wel degelijk voor frustraties zorgen ofzo.
Verwijderd
Telefoon en alles al binnen, ook al geactiveerd. Alleen dat Mbnkieren werkt nog niet helemaal. Opwaarderen werkt wel
Zijn er nou ook nog mensen die hem nog niet hebben???
Ik mis er nog 2...
Ik mis er nog 2...
ik heb hem/haar ook nog niet, al wel de brief met de activerings code.
Ik heb hem ook nog niet
ook geen activeringscode.
Ik kan mijn tel vanaf morgen binnen krijgen
Jasper
Ik kan mijn tel vanaf morgen binnen krijgen
Jasper
Ik heb hier het spul vorige week binnengekregen terwijl ik op vakantie was: heb gister en vandaag wat problemen gehad met het opwaarderen, maar ondertussen werkt het allemaal prima
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
oooh nog tot de 31ste... tijd zatOp maandag 13 augustus 2001 00:04 schreef mafiasven het volgende:
2e sessie is idd van 13 t/m 31 augustus dus mensen die nog geen phone hebben sterkte
Verwijderd
Op maandag 13 augustus 2001 00:10 schreef Bobbert het volgende:
[..]
oooh nog tot de 31ste... tijd zat
ik heb ze nu allebei binnen dus ik maak me er (gelukkig) niet meer druk om
ja en ik moet er nog 2Op maandag 13 augustus 2001 00:11 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ja jij hebt al 2 telefoons toch ??
ik heb ze nu allebei binnen dus ik maak me er (gelukkig) niet meer druk om
Verwijderd
snelle reacties gezelligOp maandag 13 augustus 2001 00:13 schreef Bobbert het volgende:
[..]
ja en ik moet er nog 2Dus maak me nog ff druk
ja je hebt niks gehoord ofzo over die 2 telefoons??
Van de 1 al wel activerings code, van de andere alleen brief dat ik hem krijg, ook nog geen activerings code dus..Op maandag 13 augustus 2001 00:15 schreef mafiasven het volgende:
[..]
snelle reacties gezellig
ja je hebt niks gehoord ofzo over die 2 telefoons??
Wel jammer had er nog 2 kunnen hebben alleen m'n beide oma's waren een beetje traag
Ik kreeg steeds mijn telefoon niet geactiveerd, nu blijkt mijn telefoonnummer niet te kloppen in de database van de Postbank, daarom krijg ik steeds smsjes terug met de tekst 'de functionaliteit is geblokkeerd, neem contact op met de Postbank'.
Ze gaan het rechtzetten, maar ze hebben geen enkel idee wanneer het klaar is, ze hopen binnen twee weken.... Nou, dat hoop ik ook!
Ze gaan het rechtzetten, maar ze hebben geen enkel idee wanneer het klaar is, ze hopen binnen twee weken.... Nou, dat hoop ik ook!

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
haha heb je hem eindelijk werkt het nog nietOp maandag 13 augustus 2001 00:18 schreef budi het volgende:
Ik kreeg steeds mijn telefoon niet geactiveerd, nu blijkt mijn telefoonnummer niet te kloppen in de database van de Postbank, daarom krijg ik steeds smsjes terug met de tekst 'de functionaliteit is geblokkeerd, neem contact op met de Postbank'.

Verwijderd
ja dat is typisch zo'n actie dis echt de stomste actie die ze ooit hebben gehad volgens mij.. ik wil niet weten hoeveel dingen hier niet fout zijn gegaanOp maandag 13 augustus 2001 00:19 schreef Bobbert het volgende:
[..]
haha heb je hem eindelijk werkt het nog niet![]()
Klopt ze hadden er toch iets beter over moeten nadenken voordat ze er mee begonnen.... stelletje stomkoppenOp maandag 13 augustus 2001 00:20 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ja dat is typisch zo'n actie dis echt de stomste actie die ze ooit hebben gehad volgens mij.. ik wil niet weten hoeveel dingen hier niet fout zijn gegaan

Verwijderd
jepz ten eerste hadden ze de netwerken beter kunnen checken.Op maandag 13 augustus 2001 00:21 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Klopt ze hadden er toch iets beter over moeten nadenken voordat ze er mee begonnen.... stelletje stomkoppen
dan bedoel ik de contacten tussen telfort postbank en postbank select vracht e.d.
want daar zijn echt een hoop dingen verkeerd gegaan.
En dan nog eens het activeren en die shit wat je gewoon overdag niet kunt doen.. ben benieuwd of hier bij de postbank slachtoffers gaan vallen oner t personeel die hier verantwoordelijk voor zijn.
Das idd wel een goeie, laat die koppen maar rollen daaro bij de postbank, maar ik hoorde laatst dat ze nog een keer zo'n actie gaan doen!Op maandag 13 augustus 2001 00:23 schreef mafiasven het volgende:
[..]
jepz ten eerste hadden ze de netwerken beter kunnen checken.
dan bedoel ik de contacten tussen telfort postbank en postbank select vracht e.d.
want daar zijn echt een hoop dingen verkeerd gegaan.
En dan nog eens het activeren en die shit wat je gewoon overdag niet kunt doen.. ben benieuwd of hier bij de postbank slachtoffers gaan vallen oner t personeel die hier verantwoordelijk voor zijn.
Hoe slecht het ook nu gaat ik ben dan toch wel weer van de partij hoor
Gratis is altijd leuk
Verwijderd
juist that's the spirit alleen nu mogen het wel s35's zijn ofzo niet verkeerdOp maandag 13 augustus 2001 00:25 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Das idd wel een goeie, laat die koppen maar rollen daaro bij de postbank, maar ik hoorde laatst dat ze nog een keer zo'n actie gaan doen!
Hoe slecht het ook nu gaat ik ben dan toch wel weer van de partij hoor![]()
Gratis is altijd leuk
Verwijderd
Weet iemand waar in Rotterdam (of directe omgeving) je dat ding kan laten unlocken? Anders moet ik weer een kabeltje kopen waar ik verder niets mee doe.
Verwijderd
helaas mogen we daar geen info hierover gevenOp maandag 13 augustus 2001 01:48 schreef Raampie het volgende:
Weet iemand waar in Rotterdam (of directe omgeving) je dat ding kan laten unlocken? Anders moet ik weer een kabeltje kopen waar ik verder niets mee doe.
Verwijderd
Sinds wanneer houd de Mafia zich aan de regelsOp maandag 13 augustus 2001 02:02 schreef mafiasven het volgende:[..]helaas mogen we daar geen info hierover geven
Waarom zou je geld uitgeven voor unlocken als je het met een kabeltje (wat naar mijn mening even duur is) zelf kan doen.
Stel je koopt zo een kabeltje dan kan je het toch nadien altijd gebruiken of doorverkopen als je het echt niet wil gebruiken....
Stel je koopt zo een kabeltje dan kan je het toch nadien altijd gebruiken of doorverkopen als je het echt niet wil gebruiken....
Don't end up like al lousy Member Server !
Verwijderd
tjaOp maandag 13 augustus 2001 02:36 schreef Raampie het volgende:
[..]
Sinds wanneer houd de Mafia zich aan de regels. Weet iemand dan waar ik in Rotterdam (zo goedkoop mogelijk) een datakabel kan kopen. Ik heb geen ervaring met die dingen en dus een absolute newbie op dit gebied.
je kunt ze bestellen bij comtronics voor 25 gulden is zelfs nog goedkoper dan ergens laten doen
Bij ons op de markt kan je unlocken voor 20 piek dacht ik.Op maandag 13 augustus 2001 18:20 schreef mafiasven het volgende:
[..]
tja
je kunt ze bestellen bij comtronics voor 25 gulden is zelfs nog goedkoper dan ergens laten doen
Maargoed best leuk zo'n kabeltje kopen maar de kans is er ook nog dat het niet lukt he
Ik heb nog wel een kabeltje over. Mail me maar: rutgerjang@hotmail.com.Op maandag 13 augustus 2001 01:48 schreef Raampie het volgende:
O ja, hartje Rotterdam
edit: verkeerd mailadres
Verwijderd
problem solvedOp maandag 13 augustus 2001 21:49 schreef Raampie het volgende:
Rutger Jan, je hebt mail.
Go als nou alle problemen zo makkelijk op te lossen warenOp maandag 13 augustus 2001 22:11 schreef mafiasven het volgende:
[..]
problem solved
Verwijderd
tja iddOp maandag 13 augustus 2001 22:52 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Go als nou alle problemen zo makkelijk op te lossen waren
bij mij doet die t nog perfect, las alleen op tt dat m-bankieren voorlopig op non-actief word gezet ofzo
Verwijderd
Nog niet te vroeg juichen jongens. Ik heb nog geen contact gehad met Rutger Jan. En omdat ik deze week niet thuis ben geweest weet ik niet of ze al langs zijn geweest voor die telefoon af te geven. Dus die heb ik sowieso nog niet.
Weet trouwens iemand of huisgenoten hem ook mogen aanpakken of dat het aan de persoon zelf afgegeven moet worden.
Weet trouwens iemand of huisgenoten hem ook mogen aanpakken of dat het aan de persoon zelf afgegeven moet worden.
Verwijderd
hmmz je hebt als je niet thuis bent geweest een brief door de bus wanneer ze nog een keer komen.. wij kregen er 2, 1 voor me broer en 1 voor mij en ik heb voor 1 getekend maar 2 gekregen dus denk dat je huisgenoten hem ook wel mogen aannemenOp dinsdag 14 augustus 2001 02:22 schreef Raampie het volgende:
Nog niet te vroeg juichen jongens. Ik heb nog geen contact gehad met Rutger Jan. En omdat ik deze week niet thuis ben geweest weet ik niet of ze al langs zijn geweest voor die telefoon af te geven. Dus die heb ik sowieso nog niet.
Verwijderd
wij waren op vakantie, en toen heeft mijn buurvrouwe geregeld dat hij bij haar bezorgd werd. Zij heeft hem ontvangen en bij ons bij de post gelegd, zo had ik hem meteen toen ik thuis kwam. Ik denket dus wel.Op dinsdag 14 augustus 2001 02:22 schreef Raampie het volgende:
Verwijderd
Ik hoop het want dat scheelt waarschijnlijk een berg wachten en nieuwe afspraken maken. Vorige week had ik alleen de 1e brief gehad dus de tweede en/of de telefoon zal er immiddels ook wel zijn. Morgen weer even terug naar R-Dam.
Ik heb trouwens contact met Rutger Jan, dus ik hoop dat we een accoord kunnen bereiken
.
Ik heb trouwens contact met Rutger Jan, dus ik hoop dat we een accoord kunnen bereiken
kheb een klein vraagje. Ik kan zo'n telefoon van iemand overkopen maar kan ik hem dan gewoon unlocken en me eigen kpn-simkaart erin gooien? Ik hoef niet perse dat m-bankieren enzo. kheb toch geen rekening bij de postbank.
Verwijderd
Dat moet wel kunnen. Ik wil de mijne unlocken om er m'n Libertel duo-simkaart in te doen. Dan gebruik ik hem als 2e telefoon op m'n huidige nummer. Als de prijs leuk is en je krijgt er alle papieren en spullen bij, dan is zou ik het wel doen (maarja ik krijg er al een als het goed is).
Ik kan hem voor 75 overkopenOp dinsdag 14 augustus 2001 14:29 schreef Raampie het volgende:
Dat moet wel kunnen. Ik wil de mijne unlocken om er m'n Libertel duo-simkaart in te doen. Dan gebruik ik hem als 2e telefoon op m'n huidige nummer. Als de prijs leuk is en je krijgt er alle papieren en spullen bij, dan is zou ik het wel doen (maarja ik krijg er al een als het goed is).
Zijn er al mensen die hem succesvol hebben ge-unlocked en toch nog kunnen M-Bankieren?
Is er iemand in de omgeving Leeuwarden die een kabel voor de Siemsens M35i heeft?
Is er iemand in de omgeving Leeuwarden die een kabel voor de Siemsens M35i heeft?
Verwijderd
ik bel eerst me beltegoed op voordat ik m unlockOp dinsdag 14 augustus 2001 15:46 schreef jelmervos het volgende:
Zijn er al mensen die hem succesvol hebben ge-unlocked en toch nog kunnen M-Bankieren?
alleen heb het gevoel dat het unlocken bij sommige mensen niet gelukt is omdat niemand hier reageert
Verwijderd
watvoor kabel gebruik jij dan? ik heb er een van GSM Connection a Hfl. 35,-Op donderdag 09 augustus 2001 21:55 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Laten we het hopen voor je.
Bij mij nu:
ontvangen 2/4![]()
geactiveerd 2/2![]()
geunlockt 0/2
Dat unlocken wil me nog niet helemaal lukken, maar kheb nu andere proggie, maar kan ik nu niet testen aangezien de datakabel van een vriend van mij is. Binnenkort wel een keer proberen.
Het schijnt wel te kunnen aangezien het sommige al is gelukt met dezelfde software
Misschien kunnen sommige datakabels/pc's het wel en andere niet![]()
Ik zie wel en anders zoek ik wel een
alternatief in de richting van een beurs waar ze het doen.
en welke software gebruikte jij hiervoor?
ik heb de kabel nog niet binnen dus ik weet niet of het gaat werken...
Ik heb precies hetzelfde probleem. Pas tijdens het 3e telefoontje kwamen ze erachter dat het probleem in hun databees zitOp maandag 13 augustus 2001 00:18 schreef budi het volgende:

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Kweenie wat voor kabel het is, is van een vriend van mij, ik heb het proggie van de site van Athomer geprobeert, en nog een proggie wat alleen onder dos werkte, zonder succesOp dinsdag 14 augustus 2001 16:53 schreef robgee het volgende:
[..]
watvoor kabel gebruik jij dan? ik heb er een van GSM Connection a Hfl. 35,-
en welke software gebruikte jij hiervoor?
ik heb de kabel nog niet binnen dus ik weet niet of het gaat werken...
Die gast is nu op vakantie dus kan het nu niet proberen. Maar aangezien het sommige wel is gelukt lijkt het me dat het mij ook moet lukken
Toen wij thuis kwamen lag er ook een gsm dus ik denk dat mijn buurvrouw hem ook heeft aangenomenOp dinsdag 14 augustus 2001 02:22 schreef Raampie het volgende:
hmm wel een hele goeie vriend dan zeker?? Ik verkoop ze voor 175 zonder kaartOp dinsdag 14 augustus 2001 14:40 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Ik kan hem voor 75 overkopen. Khoop alleen dat ie hem krijgt want ik heb al een tijdje niks van hem gehoord.
Niet dus...Op dinsdag 14 augustus 2001 15:46 schreef jelmervos het volgende:
Ja, ik. Afgelopen vrijdag geunlocked met eigen kabel (van Salesplaza). M-bankieren werkt nog steeds...Op dinsdag 14 augustus 2001 15:46 schreef jelmervos het volgende:
Bij mij tijdens het tweedeOp dinsdag 14 augustus 2001 20:30 schreef Muyz het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem. Pas tijdens het 3e telefoontje kwamen ze erachter dat het probleem in hun databees zitGeschatte tijd om het op te lossen: 1 week. Ik hoop dus maar niet dat het er 2 worden
Mij werd gezegd dat ik eerst een brief van de Postbank af moest wachten.
Daar zit ik dan met een GSM met maar 50 cent beltegoed (nog goed voor nog een SMS) die ik niet kan opwaarderen omdat ik geen Girofooncode heb. Maar goed dat ik een foon van de zaak heb.
(ik ben alleen maar aan die telefoon begonnen omdat ik een Hollander ben (met wat Indisch bloed
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Aha, misschien (als het mag hier) kun je wat info posten over hoe en waarmee. Hebben andere ook wat aan.Op dinsdag 14 augustus 2001 23:09 schreef Mr Magic het volgende:
[..]
Ja, ik. Afgelopen vrijdag geunlocked met eigen kabel (van Salesplaza). M-bankieren werkt nog steeds...
Vaag, volgens mij is er nog steeds geen gerechtelijke uitspraak dat unlocken illegaal is...Op woensdag 15 augustus 2001 10:15 schreef Mr Magic het volgende:
[Edit by Bulldog: Linkje weg >:)]
Overigens zie ik in dit forum genoeg linkjes naar bedrijven die unlocks voor je kunnen uitvoeren en die worden niet verwijderd...
Verwijderd
tja tis niet anders gewoon niet zeurenOp woensdag 15 augustus 2001 13:42 schreef Mr Magic het volgende:
[..]
Vaag, volgens mij is er nog steeds geen gerechtelijke uitspraak dat unlocken illegaal is...
Overigens zie ik in dit forum genoeg linkjes naar bedrijven die unlocks voor je kunnen uitvoeren en die worden niet verwijderd...
als mensen sites ofzo nodig hebben heb je daar toch icq voor? lekker buiten got om
Ik zeur nietOp woensdag 15 augustus 2001 13:50 schreef mafiasven het volgende:
[..]
tja tis niet anders gewoon niet zeuren
als mensen sites ofzo nodig hebben heb je daar toch icq voor? lekker buiten got om
Wie heeft trouwens besloten dat er op GoT niet over unlocken gepraat mag worden? En is dat ook nog ergens op gebaseerd, een juridische aanklacht ofzo? Niet om te zeuren, gewoon nieuwsgierig...
Verwijderd
da Faq en it mod havana zelfOp woensdag 15 augustus 2001 14:16 schreef Mr Magic het volgende:
[..]
Ik zeur nietBegrijp alleen niet dat er met twee maten wordt gemeten. Je kunt op zo'n beetje elke PC-beurs (a.s. zaterdag is er een in Zoetermeer, sporthal De Veur
) je telefoon laten unlocken. Moeten we dan een linkje naar www.interexpo.nl ook maar gaan verbieden?
Wie heeft trouwens besloten dat er op GoT niet over unlocken gepraat mag worden? En is dat ook nog ergens op gebaseerd, een juridische aanklacht ofzo? Niet om te zeuren, gewoon nieuwsgierig...
Vandaag heb ik hem gehad. Gelijk maar ff geunlockt met x35 Service Tools 1.7; let erop dat je dit met Win98 doet en niet met Win2K. Anders lukt het volgens mij niet.
En de derde gsm werd afgeleverd alleen zat ik achter in de tuin met een biertje van de zon te genieten
, dus had ik de bel niet gehoort, komen ze morgen terug
Het was dan niet binnen 4 weken, maar voor de rest ging het goed:
-gisteren act. code ontvangen]
-vandaag telefoon ontvangen (PTT pakketpost en geen selectvracht)
-activeren ging perfect
-opwaarderen ging perfect
-m-bankieren ging perfect
-unlocken ging ook perfect
en m-bankieren werkt gewoon nog na unlocken.
Die fabeltjes dat het niet meer zou werken zijn zeker verspreid om mensen ervan te weerhouden te gaan unlocken.
-gisteren act. code ontvangen]
-vandaag telefoon ontvangen (PTT pakketpost en geen selectvracht)
-activeren ging perfect
-opwaarderen ging perfect
-m-bankieren ging perfect
-unlocken ging ook perfect
en m-bankieren werkt gewoon nog na unlocken.
Die fabeltjes dat het niet meer zou werken zijn zeker verspreid om mensen ervan te weerhouden te gaan unlocken.
Verwijderd
Ben benieuwd of het nog lukt over pakweg een week of tweeen m-bankieren werkt gewoon nog na unlocken.
Geen idee ik hoef het niet dus... Gebruik de girofoon, net zo makkelijk en kan met elke telefoon waar je ook bentOp woensdag 15 augustus 2001 22:36 schreef pj het volgende:
waarom wil iedereen toch met alle geweld M-bankieren als je ook gewoon kan girotellen via internet?
Verwijderd
Ze zijn bij mij g.v.d. nog steeds niet geweest! Zelfs geen aankondiging of anders een berichtje dat ze langs zijn geweest. Ik heb m'n acitveringscode gehad maar that is it. Morgen eens bellen met de Postbank.