"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
mag ik plz mijn activeringscode? zou namelijk wel handig zijn als ik eens kon bellen met een telefoon die ik al 4 weken heb liggen

alvast bedank
[/oproep voor postbank]
Nu nog een manier om die code te vindenOp vrijdag 03 augustus 2001 00:25 schreef jelmervos het volgende:
Voor meer info over die unlock codes, zie hier.
These are my principles. If you don't like them I have others.
Dank voor deze melding! Ik ga het ook weer proberen.Op donderdag 02 augustus 2001 19:21 schreef JackRyan het volgende:
M-bankieren doet het volgens mij. Ik kan in ieder geval mijn saldo bekijken van mijn postbankrekening. Geld overmaken of zoiets heb ik nog niet uitgeprobeerd.
heb voldaan.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Fijn hè, dat je helemaal niks hoort. Ook niet dat je aanmelding is ontvangen of dat je geaccepteerd bent als deelnemer.Op zondag 29 juli 2001 14:33 schreef Martijn het volgende:
Ik snap er niks van, ongeveer mijn hele familie heeft zo'n ding besteld eind mei ofzo, maar nog steeds NIKS van gehoord... Kan dit zo lang duren, of krijg ik nu gewoon nooit iets te horen...
Ik heb na een paar weken de postbank gemaild of ik geaccepteerd was. Kreeg daarna een mailtje terug met de mededeling dat mijn aanmelding NOOIT IS ONTVANGEN
Na opnieuw geinformeerd te hebben, zeiden ze dat ik OPNIEUW nog maar EVEN wat GEDULD moest hebben....
We wachten dus maar weer af. De postbank heeft met deze actie geen 'vrienden' met mij gemaakt!
Zijn er nog meer mensen die bovenstaand verhaal kennen?
##002# gedaan... Voicemail nog steeds aanOp donderdag 02 augustus 2001 23:42 schreef BushBoes het volgende:
Voicemail uitschakelen is meestal ##002#
En nog een ding: je kan die dingen aleen via de postbank opwarderen. Dus niet met een telfort-plus-kaart
tssss
Zie ook alle andere postings over hetzelfde onderwerp... Als je voicemail uit wil zetten moet je de klantenservice van Telfort bellen! (444 via je mobiel, 0900-3333333 via je vaste telefoon; 75 ct per gesprek)Op vrijdag 03 augustus 2001 13:09 schreef Makkie80 het volgende:
[..]
##002# gedaan... Voicemail nog steeds aanHij zegt "Telefoon uitgevoerd"
Tipje...Op vrijdag 03 augustus 2001 11:59 schreef it's all in the name het volgende:
[..]
Fijn hè, dat je helemaal niks hoort. Ook niet dat je aanmelding is ontvangen of dat je geaccepteerd bent als deelnemer.
Ik heb na een paar weken de postbank gemaild of ik geaccepteerd was. Kreeg daarna een mailtje terug met de mededeling dat mijn aanmelding NOOIT IS ONTVANGEN![]()
Vervolgens hebben ze mijn klacht doorgestuurd naar de afdeling "correspondentie sparen" En je raad het al:....niks meer van gehoord!
Na opnieuw geinformeerd te hebben, zeiden ze dat ik OPNIEUW nog maar EVEN wat GEDULD moest hebben....
We wachten dus maar weer af. De postbank heeft met deze actie geen 'vrienden' met mij gemaakt!
Zijn er nog meer mensen die bovenstaand verhaal kennen?
Zeg daar dat je dus nog totaal GEEN bericht hebt ontvangen.Van de Postbank-site
Bellen kan natuurlijk ook:
Voor vragen over de diensten zelf, De Informatielijn Postbank m-bankieren: 0900 - 1958 (f 0,22 per minuut)
Van daaruit kunnen ze je dooverbinden naar een andere afdeling. DAAR kunnen ze aan de hand van je girorekeningnummer zeggen of je wel of niet in aanmerking komt voor de telefoon.
M'n vriendin heeft dus ook nog TOTAAL GEEN info gehad... dus gebeld. Bij het bovenstaande telefoonnummer kunnen ze wel een week van tevoren zien OF er een telefoon naar jou wordt verzonden. Als ze dat dus niet kunnen zien, dan jezelf door laten verbinden...
succes
Dan moet wel je gegevens bij Telfort bekend zijn, ik moet maandag weer bellen om mijn voicemail uit te schakelen omdat mijn gegevens nog niet ingevoerd zijn (ik heb 06443821**).Op vrijdag 03 augustus 2001 15:09 schreef jeroene het volgende:
[..]
Zie ook alle andere postings over hetzelfde onderwerp... Als je voicemail uit wil zetten moet je de klantenservice van Telfort bellen! (444 via je mobiel, 0900-3333333 via je vaste telefoon; 75 ct per gesprek)
Dat staat toch ook in de andere postings? Dat vroegen ze bij mij inderdaad ook. Maar ze kon ze wel gelijk invullen. Enneh, Jan Jansen op de Jansenstraat 123 etc kan je zo verzinnenOp vrijdag 03 augustus 2001 15:45 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Dan moet wel je gegevens bij Telfort bekend zijn, [...]
Dat had ik dus ook, gewoon voor m-bankieren kiezen ipv overige vragen.Op vrijdag 03 augustus 2001 19:34 schreef Fault het volgende:
Ook werkt dat telfort menu niet fantastisch. Wordt soms bij de laatste menu optie 'overige vragen' gedisconnect. Weer 75 ct weg
Tegen mij zei ze "Oh, u bent een anonieme beller via de Postbank. Dat betekent dat wij de persoonsgegevens van de Postbank niet krijgen.". Nu had ik persoonlijk gedacht dat de Postbank dat wel zou doen, maar dat bleek dus niet zo te zijn.Op vrijdag 03 augustus 2001 19:34 schreef Fault het volgende:
Nah, ik heb al aan 3 verschillende mensen gevraagd of ze mijn gegevens niet handmatig in kon vullen. 'Nee meneer, dat kunnen wij niet'.
Ach ja, mijn m-code is ook niet goed en als je belt met de postbank moet je ook eerst twintig keer vertellen dat je niet het berichtje krijgt dat het te druk is, maar dat je het berichtje krijgt dat hij is geblokkeerd. En dan kunnen ze je niet helpen want volgende week vrijdag krijgen ze pas nieuwe codes. Zucht.
Verwijderd
postbank telefoontje moet het nu echt doen
typo
Beetje overdreven, ik heb totaal GEEN problemen gehad met de levering, activering, of m-bankieren. Alles werkte perfect.Op zaterdag 04 augustus 2001 09:25 schreef Whoppa het volgende:
hehe, lees vanmorgen een leuk stukkie in de trouw.
postbank telefoontje moet het nu echt doen
Verwijderd
Dan ben jij denk ik een van de weinigen, trouwens, wou je zeggen dat je je telefoon binnen 4 weken thuis hebt gekregen, denk het niet, dus ook jij had problemen met de leveringen.Op zaterdag 04 augustus 2001 10:09 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Beetje overdreven, ik heb totaal GEEN problemen gehad met de levering, activering, of m-bankieren. Alles werkte perfect.
Daar heb je idd gelijk, maar dat maakt me niet zoveel uit, omdat er toch 3 weken Frankrijk tussen zaten. Dus ik ben er niet ontevreden van geworden!Op zaterdag 04 augustus 2001 10:28 schreef Whoppa het volgende:
[..]
trouwens, wou je zeggen dat je je telefoon binnen 4 weken thuis hebt gekregen, denk het niet, dus ook jij had problemen met de leveringen.
Maar heb dus nog nx
Ze zeggen tussen 13 en 30 aug
Jasper
Alleen staat er nu op de ene 41 gulden tegoed (die 16 die je gratis kreeg en 25 zelf) en op de andere 51 gulden (1 die er op stond 25 zelf en 25 gratis na 1ste keer opwaarderen)
Beetje vaag vind ik. Ach ja ik heb ze nu opgewaardeert dus nu hoef ik ze toch niet meer terug te betalen??? Dan ga we eens proberen te unlocken
Toch vreemd... IEDEREEN die zich had opgegeven had al lang en breed bericht moeten hebben.....
Wat loooooooopt het toch heeeeeerlijk soepel bij de Postbank als het gaat om dat m-bankieren
En da proggie van mafiasven gaat maar tot versie 12 en we hebben nu 18...
Shit zooi
(en ligt niet aan de kabel want die werkt zekerteweten wel, en ook niet aan de tel want heb der 3 geprobeert...)
lever jij maar eens 500.000 telefoons uit in 1 maand[b]
Wat loooooooopt het toch heeeeeerlijk soepel bij de Postbank als het gaat om dat m-bankieren
Verwijderd
wat krijg ik ervoor?Op zaterdag 04 augustus 2001 16:06 schreef RiCk het volgende:
[..]
lever jij maar eens 500.000 telefoons uit in 1 maand
Verwijderd
heb je je tel. uitstaan.Op zaterdag 04 augustus 2001 16:04 schreef Bobbert het volgende:
Nou dat unlocken gaat niet echt lekker, met dat proggie van die site (van AtHomer) wil het niet lukken, gaat telkens time out... Wel aan de voorwaarde gehouden.
En da proggie van mafiasven gaat maar tot versie 12 en we hebben nu 18...
Shit zooi
(en ligt niet aan de kabel want die werkt zekerteweten wel, en ook niet aan de tel want heb der 3 geprobeert...)
Ik heb die brief vandaag ook gehad, nu nog wachten op de telefoonOp zaterdag 04 augustus 2001 13:58 schreef wfvn het volgende:
JAWEL... vandaag voor het eerst een brief van de Postbank waarin staat dat m'n vriendin zo'n mobieltje krijgt... De brief bevat de activeringscode...
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Verwijderd
Ja tuurlijk had ik hem uitstaan, en sim eruit, en op de aan knop gedrukt. (met veel variaties van lang naar kort, lang wachten ect.)Op zaterdag 04 augustus 2001 17:04 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
heb je je tel. uitstaan.
Ik heb vandaag rond een uur of 1 2 gsm's achtermekaar geactiveerd, sms dat hij geactiveerd was kwam al binnen 10 sec. Dus hij was wel bereikbaar.Op zaterdag 04 augustus 2001 18:34 schreef Ruuud het volgende:
Ik probeer nu al 4 dagen mijn telefoontje te activeren, maar ik krijg bij het aanmelden steeds de melding dat de postbank niet bereikbaar is. Heeft iemand anders hier ook problemen mee?
Verwijderd
com1 ?Op zaterdag 04 augustus 2001 20:59 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Ja tuurlijk had ik hem uitstaan, en sim eruit, en op de aan knop gedrukt. (met veel variaties van lang naar kort, lang wachten ect.)
Jep ook dat. En de kabel werkte gewoon met van die proggies voor je telefoonboek.Op zaterdag 04 augustus 2001 21:03 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
com1 ?
Verwijderd
Ik heb net even met Telfort gebeld en een aardige mevrouw vertelde me dat je je activeringscode maar 1 keer in hoeft te voeren (dus 1 keer proberen). Je krijgt alleen niet binnen 2 uur maar binnen een week het bevestigings-smsje toegestuurd. Dit komt omdat er een wachtrij zou zijn ontstaan.Op zaterdag 04 augustus 2001 21:01 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Ik heb vandaag rond een uur of 1 2 gsm's achtermekaar geactiveerd, sms dat hij geactiveerd was kwam al binnen 10 sec. Dus hij was wel bereikbaar.
Eerlijkgezegd geloof ik er niet veel van omdat anderen de telefoon wel meteen kunnen activeren.
is het uiteindelijk gelukt ?
Don't end up like al lousy Member Server !

Dat menu-item heb je (volgens mij) niet meer nodig als je je GSM eenmaal hebt geactiveerd. Je hebt je M-Code nodig als je gaat M-Bankieren via WAP. Ga maar es naar menu optie Internet en kies dan Homepage. Als het goed is moet je inloggen met je M-Code en kun je M-Bankieren.Op maandag 06 augustus 2001 08:03 schreef pven het volgende:
Mijn GSM is ge-activeerd (ik heb de bevestings-SMS ontvangen). MAAR als ik via dat inlog-menu-tje probeer in te loggen op m-bankieren krijg ik de melding dat mijn telefoon nog niet geactiveerd is.Heeft iemand hetzelfde probleem?
Zie ook de handleiding.
Dat werkt dus niet. Nadat mijn m-code wordt gevraagd (via dat internet-menu) en ik de juiste m-code invul (dat bevestigd is door het SMS-je van vorige week), krijg ik de melding dat mijn GSM nog niet is geactiveerd.Op maandag 06 augustus 2001 09:45 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Dat menu-item heb je (volgens mij) niet meer nodig als je je GSM eenmaal hebt geactiveerd. Je hebt je M-Code nodig als je gaat M-Bankieren via WAP. Ga maar es naar menu optie Internet en kies dan Homepage. Als het goed is moet je inloggen met je M-Code en kun je M-Bankieren.
Zie ook de handleiding.
Verwijderd
Het is idd best een bende daar. Al had ik zelf totaal geen problemen met mijn aanmeldingen enzo. Alleen die Voice mail moet nog uit, maar dat komt wel.Op maandag 06 augustus 2001 18:20 schreef Ruuud het volgende:
De postbank vertelde mij zojuist dat het hele systeem weer plat ligt en dat het ZEKER volgende week maandag opgelost is.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Zelfs geen M-Code?Op dinsdag 07 augustus 2001 01:39 schreef mafiasven het volgende:
* jelmervos is weer terug van vakantie en heeft nog steeds niks door de bus gekregen
Verwijderd
die activeringscode wel maar daar schiet ik dus weinig mee op zonder telefoonOp dinsdag 07 augustus 2001 11:20 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Zelfs geen M-Code?
maar ik moet tot vrijdag wachten dan heb ik het genoegen ze verrot te schelden
word er gewoon echt niet goed van..
Verwijderd
30 mei geld afgeschreven
22 juni telefonische bevestiging postbank: in de week van 6-12 augustus wordt telefoon bezorgd
2 augustus activeringscode ontvangen
7 augustus telefoon ontvangen
Verwijderd
geweldig schema'tje zal die van mij er maar niet bijzettenOp dinsdag 07 augustus 2001 19:47 schreef MaasQ het volgende:
27 mei aangemeld
30 mei geld afgeschreven
22 juni telefonische bevestiging postbank: in de week van 6-12 augustus wordt telefoon bezorgd
als je het geld nu al van je rekening haalt wat kunnen ze dan eigenlijk doen ?
Verwijderd
300 piek van je rekening halenOp dinsdag 07 augustus 2001 19:48 schreef mafiasven het volgende:
[..]
geweldig schema'tje zal die van mij er maar niet bijzetten
Verwijderd
staat dat ergens?? hmmz dan neem ik het risico dus maar nietOp dinsdag 07 augustus 2001 20:27 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
300 piek van je rekening halen
kvind t namelijk nu wel lang genoeg geduurd hebben mogen ze voor straf maar wat minder rente ontvangen
Verwijderd
lees voorwaarde maar, als je niet activeert en als je geld eerder afhaalt 300 piek. maar niet doen duzOp dinsdag 07 augustus 2001 20:29 schreef mafiasven het volgende:
[..]
staat dat ergens?? hmmz dan neem ik het risico dus maar niet![]()
kvind t namelijk nu wel lang genoeg geduurd hebben mogen ze voor straf maar wat minder rente ontvangen
Verwijderd
ja voorwaarden hebk nog niet echt gelezenOp dinsdag 07 augustus 2001 20:30 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
lees voorwaarde maar, als je niet activeert en als je geld eerder afhaalt 300 piek. maar niet doen duz
d8 wel dat ze zoiets zouden doen zijn ze wel slim genoeg voor dan maar ff w88 3 maanden zijn toch aan t eind van de maand
Verwijderd
zolang er maar 1000 piek op je spaarrekening blijft staan, dan kunnen ze je niets maken.Op dinsdag 07 augustus 2001 19:48 schreef mafiasven het volgende:
[..]
geweldig schema'tje zal die van mij er maar niet bijzetten
Verwijderd
Om 22:35 aangemeld, m-code ingevoerd, SMS ontvangen en opgewaardeerd.Op dinsdag 07 augustus 2001 19:47 schreef MaasQ het volgende:
27 mei aangemeld
30 mei geld afgeschreven
Hoezo puinhoop bij de postbank?
Verwijderd
Nu wil ik gaan bellen om te vragen hoe het zit ben ik vergeten het tel.nr. mee te nemen.
Heeft iemand het telnr. voor me waar je kan vragen hoe het zit met je tel of wanneer ze hem bezorgen? tnx
Bedoel je 0900-1958 (is van de Postbank)?Op woensdag 08 augustus 2001 09:21 schreef Stippie het volgende:
Heeft iemand het telnr. voor me waar je kan vragen hoe het zit met je tel of wanneer ze hem bezorgen? tnx
Verwijderd
Dat nummer wat jij geeft had ik ook al op de postbank site gevonden maar weet niet of het goede is.
Verwijderd
net gebeld hij is gesorteerd
Ze zijn 1 keer langsgeweest om die telefoon te brengen.....toen was ik er niet en dus hebben ze een briefje in de bus gedaan.
Daarop staat: eerst bellen dan afhalen.
Dus ik probeer nu al een aantal dagen naar Selektvracht te bellen....maar ze zijn continu in gesprek! Echt niet leuk meer dit.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
hier :)Op woensdag 08 augustus 2001 11:31 schreef jackie1432 het volgende:
waar kan ik voor de Siemens m35 beltoons en van die icoontjes vinden
Verwijderd
vertel mij wat jij hebt tenminste al een briefje gehad ik gewoon nog helemaal niente niksOp woensdag 08 augustus 2001 11:19 schreef supershoe het volgende:
Selektvracht is echt kut!!
Ze zijn 1 keer langsgeweest om die telefoon te brengen.....toen was ik er niet en dus hebben ze een briefje in de bus gedaan.
Daarop staat: eerst bellen dan afhalen.
Dus ik probeer nu al een aantal dagen naar Selektvracht te bellen....maar ze zijn continu in gesprek! Echt niet leuk meer dit.

Verwijderd
daar staan volgens mij alleen maar dingen op die je moet betalen. Gewoon gifjes en bmptjes en midtjes en een datakabel, als iemand ze moet hebben (logotjes en ringtonetjes), contact dan ff:
msn: er_jonker@hotmail.com
Ik heb nu 66 piekOp zaterdag 04 augustus 2001 12:56 schreef Bobbert het volgende:
Nou ik heb nu 2 gsm's en allebei geactiveerd! En opgewaardeerd met 25 piek.
Alleen staat er nu op de ene 41 gulden tegoed (die 16 die je gratis kreeg en 25 zelf) en op de andere 51 gulden (1 die er op stond 25 zelf en 25 gratis na 1ste keer opwaarderen)
Beetje vaag vind ik. Ach ja ik heb ze nu opgewaardeert dus nu hoef ik ze toch niet meer terug te betalen??? Dan ga we eens proberen te unlocken
1 standaard
15 gratis van Postbank
25 opgewaardeerd
25 gratis van Telford
Ja zo moet het bij iedereen zijn denk ik... heb ik dus niet..Op woensdag 08 augustus 2001 22:54 schreef Pc123 het volgende:
[..]
Ik heb nu 66 piek
1 standaard
15 gratis van Postbank
25 opgewaardeerd
25 gratis van Telford
Verwijderd
kheb nog niet eens phone maar ik w8 nog lekker totdat t vrijdag is dan partyOp woensdag 08 augustus 2001 23:56 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Ja zo moet het bij iedereen zijn denk ik... heb ik dus niet..
1) wachten op de telefoon
2) wachten op de activeringscode
3) inloggen middels de telefoon en de activeringscode
4) wachten op bevestiging m-code
5) opwaarden mbv m-code
6) inloggen op m-bankieren waarbij je je geboortedatum op moet geven
Klaar! Het kost wat moeite, maar dan is het ook wel leuk om eens gedaan te hebben. Alhoewel ik girotelonline toch iets praktischer vind.
Verwijderd
Je maakt deze thread onnodig lang en absoluut niet interessanter! We weten nou echt wel dat je je telefoontje nog niet hebt...Op donderdag 09 augustus 2001 00:18 schreef mafiasven het volgende:
[..]
kheb nog niet eens phone maar ik w8 nog lekker totdat t vrijdag is dan party
Verwijderd
hmmz sorry als je er iets op tegen hebt contact me dan ff via icqOp donderdag 09 augustus 2001 11:09 schreef NAD het volgende:
[..]
Je maakt deze thread onnodig lang en absoluut niet interessanter! We weten nou echt wel dat je je telefoontje nog niet hebt...
kga hier niet in discussie met jou
iig heb ik hem nog steeds niet
*langer maak mode van dit topic
als je de hele thread mayb leest weet je ook waarom ik dit nog steeds zeg.
Er moet dus nu blijkbaar iets fout zijn want dat hadden ze dus vorige week gezegd tegen mij mocht ik hem eind van deze week niet hebben
Verwijderd
Dat kan wel zijn, maar IK wil het iedere dag opnieuw weten, horen, lezen.Op donderdag 09 augustus 2001 11:09 schreef NAD het volgende:
[..]
Je maakt deze thread onnodig lang en absoluut niet interessanter! We weten nou echt wel dat je je telefoontje nog niet hebt...
Stand van zaken hier:
3 van de 4 zijn 2 weken geleden aangekomen
Vorige week de 3 m-codes
Afgelopen vrijdag gebeld, en voice-mails laten blokkeren, hetgeen nog steeds niet geeffectueerd is.
Op het adres van telefoon 4 is deze week niemand aanwezig wegens vakantie.
Verwijderd
thnx for supportOp donderdag 09 augustus 2001 13:13 schreef maarten- het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar IK wil het iedere dag opnieuw weten, horen, lezen.
maar ff over die voicemails ik merk dat meerdere providers hier last van hebben. Ben vorige week ff op korte vakantie naar Duitsland geweest, mijn broer heeft ben en had net van de te voren gebeld om zijn voicemail uit te zetten. Kwam die terug van vakantie stond die nog steeds aan

Verwijderd
het is dus weer een vraag van willenOp donderdag 09 augustus 2001 13:19 schreef Bobbert het volgende:
Ik heb ook abbo van Telfort en na 1 telefoontje was de voicemail binnen 1 min compleet uitgeschakeld dus ze kunnen het wel
altijd t zelfde met die bedrijven zodra ze er zin in hebben doen ze wel iets

Verwijderd
Dat "steeds" vond ik ietwat overdreven, maar nu hier blijkbaar animo voor is houd ik mijn mondOp donderdag 09 augustus 2001 13:10 schreef mafiasven het volgende:
[..]
als je de hele thread mayb leest weet je ook waarom ik dit nog steeds zeg.
B.T.W. Ik heb mijn telefoon ook nog niet
Verwijderd
mooi zowOp donderdag 09 augustus 2001 16:56 schreef NAD het volgende:
[..]
Dat "steeds" vond ik ietwat overdreven, maar nu hier blijkbaar animo voor is houd ik mijn mond
B.T.W. Ik heb mijn telefoon ook nog nietZe hadden het over een "verkeerd depot" o.i.d.
maar ik heb dus vanmiddag gebeld omdat ik niet kon w88
en ze vertelden mij dat mijn telefoon nu opeens bij de 2e sessie zit waardoor het nog langer duurt
2e sessie duurt van 13 augustus t/m 31e zeiden ze tegen mij
Volgens mij heb jij al een vermogen opgebeld naar die Postbank.....?Op donderdag 09 augustus 2001 17:01 schreef mafiasven het volgende:
[..]
mooi zow![]()
maar ik heb dus vanmiddag gebeld omdat ik niet kon w88
en ze vertelden mij dat mijn telefoon nu opeens bij de 2e sessie zit waardoor het nog langer duurt
2e sessie duurt van 13 augustus t/m 31e zeiden ze tegen mij
Verwijderd
hmmz best welOp donderdag 09 augustus 2001 18:03 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al een vermogen opgebeld naar die Postbank.....?
Laten we het hopen voor je.Op donderdag 09 augustus 2001 18:57 schreef mafiasven het volgende:
[..]
hmmz best welme ouders betalen
maar t begint idd richting de telefoon te komen
Bij mij nu:
ontvangen 2/4
geactiveerd 2/2
geunlockt 0/2
Dat unlocken wil me nog niet helemaal lukken
Het schijnt wel te kunnen aangezien het sommige al is gelukt met dezelfde software
Misschien kunnen sommige datakabels/pc's het wel en andere niet
Ik zie wel en anders zoek ik wel een
alternatief in de richting van een beurs waar ze het doen.
Verwijderd
Haal hier het unlockproggy vanaf en kijk onder het forum voor de aanwijzingen. Werkte perfect bij mij!!!Op donderdag 09 augustus 2001 21:55 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Laten we het hopen voor je.
Bij mij nu:
ontvangen 2/4![]()
geactiveerd 2/2![]()
geunlockt 0/2
Dat unlocken wil me nog niet helemaal lukken, maar kheb nu andere proggie, maar kan ik nu niet testen aangezien de datakabel van een vriend van mij is. Binnenkort wel een keer proberen.
Het schijnt wel te kunnen aangezien het sommige al is gelukt met dezelfde software
Misschien kunnen sommige datakabels/pc's het wel en andere niet![]()
Ik zie wel en anders zoek ik wel een
alternatief in de richting van een beurs waar ze het doen.
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Dat proggie heb ik gebruikt.... en forum ook gelezen... Ach ja ik probeer het nog wel een keer, misschien op een andere pc. Maar vanuit de 'gewone' pc kan ik via de kabel wel sms sturen en telefoonboek bekijken ect.Op vrijdag 10 augustus 2001 00:00 schreef jetto het volgende:
[..]
Haal hier het unlockproggy vanaf en kijk onder het forum voor de aanwijzingen. Werkte perfect bij mij!!!
Dus lijkt mij dat de kabel wel goed is, en staat gewoon op com 1. Ksnap het niet echt.
We zien wel... zal vast wel goed komen
Tja jetto, als jij de FAQ had gelezen, had je nu geen waarschuwing gehad voor het aanbieden van unlocksoftwareOp vrijdag 10 augustus 2001 00:00 schreef jetto het volgende:
Haal hier het unlockproggy vanaf en kijk onder het forum voor de aanwijzingen. Werkte perfect bij mij!!!
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
kijk mensen een oplettend modjeOp vrijdag 10 augustus 2001 09:00 schreef Traag het volgende:
[..]
Tja jetto, als jij de FAQ had gelezen, had je nu geen waarschuwing gehad voor het aanbieden van unlocksoftware
dus niks aanbieden en hou t zoveel mogelijk buiten got

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Ik heb eerst zo'n m-code aangemaakt....toen wilde ik opwaarderen. Stond er eerst....m-code geblokkeerd, en later toen ik het nog eens probeerde stond er "Opdracht verzonden". Maar me beltegoed is nog steeds 0,00 NLG....hoe lang duurt dat opwaarderen?
Bij mij duurde dat enkele seconden. Vervolgens had ik 25 NLG en 25 NLG kado.Op vrijdag 10 augustus 2001 13:17 schreef supershoe het volgende:
Hoe lang duurt dat opwaarderen??
Ik heb eerst zo'n m-code aangemaakt....toen wilde ik opwaarderen. Stond er eerst....m-code geblokkeerd, en later toen ik het nog eens probeerde stond er "Opdracht verzonden". Maar me beltegoed is nog steeds 0,00 NLG....hoe lang duurt dat opwaarderen?
Verwijderd
wask me net aan t scheren half me gezicht nog onder "ding dong" komen ze opeens van select vracht aan de deur 2 telefoons
/me in zwaar happy mode eindelijk
bier voor iederen !!!!
was pven die het was opgevallen....Op vrijdag 10 augustus 2001 11:41 schreef mafiasven het volgende:
[..]
kijk mensen een oplettend modje![]()
dus niks aanbieden en hou t zoveel mogelijk buiten got

(nuttige info trouwens)
Maar ff over die mobieltjes..
M'n vriendin had dus geen officiëel bericht gehad dat ze een mobieltje zou krijgen...
1) op een gegeven moment een code voor girofoon ontvangen
2) na tijden eindelijk wat meer zekerheid: de m-code
3) zonder het bericht te krijgen dat ze het mobieltje de komende week zouden bezorgen staat selectvracht ineens voor de deur met het mobieltje
Terwijl veel meer bericht heb gehad:
1) bevestiging dat ik een mobieltje zou krijgen
2) bericht dat de mobiele de komende week zou worden bezorgd
3) mobieltje
4) girofooncode
5) m-code
m'n vriendin heeft die 1e en die 2e dus helemaal niet ontvangen...
nja.. liever die eerste 2 niet... en de rest wel dan omgekeerd
Op vrijdag 10 augustus 2001 13:23 schreef wfvn het volgende:
was pven die het was opgevallen....
(nuttige info trouwens)
Heb je ipv een activeringscode een girofooncode ontvangen of is dat een foutje in je bericht?1) op een gegeven moment een code voor girofoon ontvangen
[..]
4) girofooncode
[topic=201966]Op vrijdag 10 augustus 2001 14:23 schreef pven het volgende:
Wat is daar mis mee? Ik maak een terechte melding van een URL die niet op GoT geplaatst mag worden (zie de FAQ) en hier zie ik er ineens vage berichtjes over verschijnen.Op vrijdag 10 augustus 2001 14:41 schreef wfvn het volgende:
[..]
[topic=201966]
niets mis mee... ik maakte eerst alleen de opmerking dat niet het modje de 'blunder' was opgevallen.... jij vroeg daarnaOp vrijdag 10 augustus 2001 14:48 schreef pven het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik maak een terechte melding van een URL die niet op GoT geplaatst mag worden (zie de FAQ) en hier zie ik er ineens vage berichtjes over verschijnen.
hier is het antwoord.... verder geen achterliggende gedachten/bedoelingen....
Dank voor de uitleg! Het is vrijdagmiddag en ik ben niet helder ... ik moet naar huis ...Op vrijdag 10 augustus 2001 14:53 schreef wfvn het volgende:
[..]
verder geen achterliggende gedachten/bedoelingen....
Ok, back ontopic!
Verwijderd
hmmz je mag t best melden beetje flauwOp vrijdag 10 augustus 2001 14:55 schreef pven het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg! Het is vrijdagmiddag en ik ben niet helder ... ik moet naar huis ...
Ok, back ontopic!
nou ik heb dus me telefoon geprobeerd te activeren nog zonder suc6
Is het opwaarderen wel al gelukt?Op vrijdag 10 augustus 2001 16:08 schreef mafiasven het volgende:
[..]
hmmz je mag t best melden beetje flauwmaar je hebt wel gelijk
nou ik heb dus me telefoon geprobeerd te activeren nog zonder suc6ik w8 op t smsje maar die hebk nog niet gehad nu al bijna 2 uur geleden
Ik heb me telefoon ook sinds vandaag.....en ook geen smsje gekregen over dat activeren.
Ik was net ook ingelogd op m-bankieren en stiekem is het saldo opvragen toch wel handig hoor (als er geen Postbank pin-automaat in de buurt is, dan vraag je zo je saldo op.)Op donderdag 09 augustus 2001 08:43 schreef pven het volgende:
Het is me inmiddels gelukt!!! De stapjes die ik heb ondernomen:
6) inloggen op m-bankieren waarbij je je geboortedatum op moet geven
Maar vraagje voor de mensen die 'm al geunlocked hebben, wanneer je dit doet, kan je dan niet meer m-bankieren ?? (Zit de software in de foon of op de kaart ?? Ik heb namelijk die Telfort kaart es in m'n simlock vrije Nokia 3210 gestopt, en daar kreeg ik ook het extra menu'tje diensten waarmee ik mezelf kon aanmelden en het kaartje kon opwaarderen, maar ik kan op dat ding natuurlijk niet wappen, dus ik kan niet gaan m-bankieren. Het staat wel in het Postbank boekje over M-bankieren dat deze M35i er speciaal voor is aangepast, maar ja, dat zou er ook ingezet kunnen zijn om mensen 'm niet te laten unlocken.
Maar als dat er dus niet op blijft zitten wanneer je 'm unlockt, dan wacht ik er denk ik nog wel ff mee. Tsja, betalen zal ik wel niet veel doen met dat ding, maar zo tussendoor saldo opvragen is altijd handig, kan je zien of je studiefinanciering is gestort enzo.
Woehee, nu ik me aangemeld heb bij M-bankieren kan ik m'n prepaid kaartje tot 1500 gulden opwaarderen.
Verwijderd
nopez is ook niet gelukt ik probeer t idd vannacht wel een keerOp vrijdag 10 augustus 2001 16:19 schreef supershoe het volgende:
[..]
Is het opwaarderen wel al gelukt?
Ik heb me telefoon ook sinds vandaag.....en ook geen smsje gekregen over dat activeren.
Verwijderd
de software staat gewoon op je sim, ik heb hem zelf al geunlocked. ik gebruik nu me kpn sim.Op vrijdag 10 augustus 2001 17:02 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ik was net ook ingelogd op m-bankieren en stiekem is het saldo opvragen toch wel handig hoor (als er geen Postbank pin-automaat in de buurt is, dan vraag je zo je saldo op.)
Maar vraagje voor de mensen die 'm al geunlocked hebben, wanneer je dit doet, kan je dan niet meer m-bankieren ?? (Zit de software in de foon of op de kaart ?? Ik heb namelijk die Telfort kaart es in m'n simlock vrije Nokia 3210 gestopt, en daar kreeg ik ook het extra menu'tje diensten waarmee ik mezelf kon aanmelden en het kaartje kon opwaarderen, maar ik kan op dat ding natuurlijk niet wappen, dus ik kan niet gaan m-bankieren. Het staat wel in het Postbank boekje over M-bankieren dat deze M35i er speciaal voor is aangepast, maar ja, dat zou er ook ingezet kunnen zijn om mensen 'm niet te laten unlocken.
Maar als dat er dus niet op blijft zitten wanneer je 'm unlockt, dan wacht ik er denk ik nog wel ff mee. Tsja, betalen zal ik wel niet veel doen met dat ding, maar zo tussendoor saldo opvragen is altijd handig, kan je zien of je studiefinanciering is gestort enzo.
Woehee, nu ik me aangemeld heb bij M-bankieren kan ik m'n prepaid kaartje tot 1500 gulden opwaarderen.
Maar stop je de Telfort sim er weer in, dan kan je weer gewoon M-Bankieren ??Op vrijdag 10 augustus 2001 17:41 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
de software staat gewoon op je sim, ik heb hem zelf al geunlocked. ik gebruik nu me kpn sim.
Verwijderd
dan krijg je wel gewoon dat menu, maar ik weet niet of het nog werktOp vrijdag 10 augustus 2001 18:18 schreef Toewan het volgende:
[..]
Maar stop je de Telfort sim er weer in, dan kan je weer gewoon M-Bankieren ??