Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Ook niet met diegene van mijn site (zie sig)?Op zaterdag 28 juli 2001 13:06 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Ik heb voorzichtig geprobeerd te unlocken maar met de "gewone" progjes is het mij nog niet gelukt.
Verwijderd
die zegt dat ik op on moet drukken en dat doe ik maar dan reageert hij niet en dan krijg je timeout. Mijn kabel is wel goed.Op zaterdag 28 juli 2001 13:53 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Ook niet met diegene van mijn site (zie sig)?
Het activeren ging gelijk goed ontving direct een SMS'je dat m-code geaccepteerd was. Nu ff beltegoed opmaken en dan unlocken maar
Verwijderd
Heb het met het progje van je site voor elkaar gekregen.Op zaterdag 28 juli 2001 13:53 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Ook niet met diegene van mijn site (zie sig)?
Heb hem al getest met de volgende sim-kaarten:
Telfort Abo
Libertel Pre-paid
Kpn Hi Pre-paid
Ze werkten allemaal.
Ik moet er even bij zeggen dat je toestel uit moet staan als je begint. Als je dan wordt gevraagd om op 'on' te drukken krijg je "Service mode" op je phone-scherm. Dan moet alles werken.Op zaterdag 28 juli 2001 14:39 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
die zegt dat ik op on moet drukken en dat doe ik maar dan reageert hij niet en dan krijg je timeout. Mijn kabel is wel goed.
Inmiddels heb ik nog steeds geen SMS van de Postbank met het bericht dat alles gelukt is. Ik heb daarover gebeld met Telfort Klantenservice en er werd verteld dat als ik geen foutmelding had gehad dat dan alles wel in orde was.Op zaterdag 28 juli 2001 13:01 schreef AtHomer het volgende:
Ik heb vandaag ook de activeringscode binnengekregen. Na de code ingevoerd te hebben stond er zoiets als "Opdracht verzonden".
Nou maar wachten op een reply SMS'je.
Kortom: ik mocht er vanuit gaan dat mijn telefoon goed was geactiveerd. Ook werd me verteld dat m-bankieren nog niet werkte (en opwaarderen ook nog niet
Als ik nu probeer op te waarderen krijg ik de melding "m-code geblokkeerd. Raadpleeg handleiding". Dan wacht ik nu maar gewoon op een SMS'je waarin staat dat alles goed werkt...
Verwijderd
Ja, ik kreeg ook twee keer dat berichtje terug, derde keer kreeg ik een berichte met "de functionaliteit is geblokkeerd"Op zaterdag 28 juli 2001 11:23 schreef RaymondDagelet het volgende:
Ik heb net dus m'n activeringscode gehad.. maar als ik ga activeren krijg ik een smsje terug: "Activeringscode niet correct".
Meer mensen last van??
0900-1958 is overbelast
Bij de klantenservice wisten ze nog niet wat ik moest doen (was gisteren) en ze zeiden dat het systeem eruit lag, ik heb het nog een aantal keer geprobeerd (op aanraden van hullie) maar ik krijg steeds weer dat berichtje, maandag morgen nog maar ff bellen, kijken of ze dan meer weten.
Mijn tante heeft trouwens iets raars met haar foon. Ze kan niet gebeld worden, maar ze kan wel SMS'jes ontvangen. Wanneer je haar probeert te bellen hoor je een stem die zegt: het door u gekozen nummer kan niet worden bereikt.
Maar wanneer ik mijn simkaartje in haar foon duw, doet ie het wel (met mijn nummer uiteraard) Oftewel, het ligt niet aan de telefoon, maar het is iets met haar simkaart.
De mijne is nu klaar om geunlocked te worden.
Vlak daarvoor heb ik echter wel het hele riedeltje voorbij zien komen over een of andere beveiligingssleutel die automatisch werd aangemaakt.
Maar als ik nu naar de Postbanksite probeer te gaan zegt 'ie dat de sleutel niet geldig is!
Zucht...

Mij is het niet gelukt. Ik heb de klantenservice maar gebeld. Zou in orde komen.Op zaterdag 28 juli 2001 19:12 schreef Fault het volgende:
Wie is het al gelukt om met zo'n netwerkcode voicemail uit te schakelen? Bij mij heeft het geen effect, ook na 24 uur wachten...
Verwijderd
Bij mij stonden mn gegevens nog niet in de pc, dus kon hij/zij voicemail niet uitschakelen?!Op zaterdag 28 juli 2001 19:31 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Mij is het niet gelukt. Ik heb de klantenservice maar gebeld. Zou in orde komen.
Verwijderd
werkt dat opwaarderen via het menu nog ? en staan alle functies er nog, bij diensten ? Werkt je oude sim ook nog ?Op zaterdag 28 juli 2001 17:03 schreef DiabloRules het volgende:
[..]
Heb het met het progje van je site voor elkaar gekregen.
Heb hem al getest met de volgende sim-kaarten:
Telfort Abo
Libertel Pre-paid
Kpn Hi Pre-paid
Ze werkten allemaal.
Verwijderd
PS: kan iemand me helpen met het unlocken van een swing240 (via icq). Ik heb geen kabel en geen software. Ik woon in enschede, heeft iemand dit toevallig en woont ook nog op fietsafstand. Wat kost zo'n kabel en waar te koop ? (voor het geval dat)
Verwijderd
aaaahOp zaterdag 28 juli 2001 19:35 schreef mafiasven het volgende:
hmmzz t zal jullie weinig interesseren... maar ik meld toch ff dat ik me phone nog niet heb
ik heb mijn code nog steeds niet...
wij moeten maar wachten
De phone was dus toch nog niet goed geactiveerd. Dat verklaart waarom ik niet kon opwaarderen. Die Klantenservice weet dus ook niet alles precies...
Hoe krijg jij er 3 als ik vragen mag ?? Hadden er nog meer mensen postbank rekeningen ?? Dat is dan wel handig.Op donderdag 26 juli 2001 17:05 schreef Bobbert het volgende:
Nou ben net terug van vakantie en der lag 1 gsm in de bus! Die andere 2 zal ik binnenkort welkkrijgen. Alleen nog geen activeringscode.... Volgens mij, niet normaal meer al die post van de postbank, denk wel 10 brieven en zo over die gsm. Wat een prutsers. Kga nog ff zoeken naar die activeringscode en anders wacht ik er wel op. Groeten allemaal
Ik heb 'm nu inmiddels opgewaardeerd, er zit nu 65 piek op (15 + 25 + 25) dus nu kan ie naar de unlock boer.
Verwijderd
gewoon zelf ff unlockenOp zaterdag 28 juli 2001 23:12 schreef Toewan het volgende:
[..]
Hoe krijg jij er 3 als ik vragen mag ?? Hadden er nog meer mensen postbank rekeningen ?? Dat is dan wel handig.
Ik heb 'm nu inmiddels opgewaardeerd, er zit nu 65 piek op (15 + 25 + 25) dus nu kan ie naar de unlock boer.
voor al diegenen die te laat waren: bij genie.nl kun je een m35i prepaid gratis krijgen bij aanschaf van 150,- beltegoed...dat is dan zo'n gele
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Daar kun je zelf niets aan toevoegen/veranderen volgens mij. Heb er nog nooit iets van gehoord.Op zondag 29 juli 2001 01:07 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Hoe krijg je meer van die animatietjes, dus niet alleen de hond, vuurtoren en ict of zoiets). Kan je die ergens downloaden ?
Als ik ga WAPpen en naar de Homepage ga dan wordt er eerst een sleutel aangemaakt (duurt best lang). Daarna staat er "Loading the page, please wait...". Na een tijdje is er geen activiteit meer op de verbinding en kan ik alleen nog kiezen "@Menu" of "terug". Er staat dan nog steeds Loading, maar er gebeurt dus niks meer. Ook na een tijdje wachten gebeurt er dan niets.
Als ik dan weer naar de Homepage wil begint het hele verhaal van voren af aan. Onder "details" staat de melding "Sleutel niet herkend". Andere sites kan ik ook niet openen, hij wil altijd eerst een sleutel maken...
Na 8 keer proberen ben ik zo best snel door mijn beltegoed heen
Ik heb verder nog niet aan de simlock gezeten etc. dus daar kan het niet aan liggen...
Hmz, ik ben exact even ver... Alles werkt, behalve het m-bankieren.Op zaterdag 28 juli 2001 18:57 schreef Mr Magic het volgende:
Grrr.. begrijp er niks van... vanmorgen m'n telefoon kunnen activeren en opwaarderen met fl. 25,-. Toen ik naar de Postbank homepage probeerde te gaan kreeg ik dat "m-bankieren nog niet mogelijk" was.
Vlak daarvoor heb ik echter wel het hele riedeltje voorbij zien komen over een of andere beveiligingssleutel die automatisch werd aangemaakt.
Maar als ik nu naar de Postbanksite probeer te gaan zegt 'ie dat de sleutel niet geldig is!
Zucht...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Toch vreemd, in de brief van de Postbank stond dat je met de extra F 15,- alvast kon bellen, SMS'sen en WAPpen... Ik kreeg geen melding dat m-bankieren nog niet kon.Op zondag 29 juli 2001 10:55 schreef pven het volgende:
[..]
Hmz, ik ben exact even ver... Alles werkt, behalve het m-bankieren.
Verwijderd
Die kun je bestellen via Telfort.nlOp zondag 29 juli 2001 13:05 schreef jjm het volgende:
Weet iemand waar je een goede data kabel koopt en waar moet hij aan voldoen om te unlocken?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Ik heb gisteravond opgewaardeerd net na twaalven. De volgende ochtend zag ik dat ik naast mijn 10 Euro ook nog F 25,- erbij hadOp zondag 29 juli 2001 14:30 schreef bluppy2 het volgende:
hoe lang duurt het nou dat je die gratis 25 piek beltegoed krijgt?? ik w8cht nu 3 dagen en ik heb nog steeds nix... ik heb gewoon met 25 piek opgewardeerd. er stond daarna dus gewoon 30 piek op... ik sap er nix van.... toch nog maar ff bellen....
heb hem namelijk al uit me klauwen laten vallen
toen kreeg ik een kaartfout enzo

maar hij doet het nu wel goed (2 weken al)
ben benieuwd.
Die samenwerking tussen Telfort en Libertel is er trouwens nogsteeds zag ik. Soms heb ik hier geen goed bereik met Telfort, dan schakelt ie automatisch over op Libertel..
#
Vreemd, bij mij stond het er meteen op: opgewaardeerd met fl, 25,- en bij opvragen beltegoed fl. 50,-Op zondag 29 juli 2001 14:30 schreef bluppy2 het volgende:
hoe lang duurt het nou dat je die gratis 25 piek beltegoed krijgt?? ik w8cht nu 3 dagen en ik heb nog steeds nix...
(Er staat me iets bij dat het t/m afgelopen zaterdag niet zou werken...)
Verwijderd
dat hele m-bankieren kost mij te veel geld. ik wou eerst ff wappen (dat heeft er toch meer te maken) en ik was al 2 piek kwijt om een key aan te vragen die weer ongeldig was ofzoietsOp maandag 30 juli 2001 09:26 schreef pven het volgende:
Is het iemand al gelukt om te m-bankieren?
(Er staat me iets bij dat het t/m afgelopen zaterdag niet zou werken...)
Dit is wel in het nieuws geweest en het staat ook op de voorpagina van de Postbanksite !
I love it when a plan comes together!
Ik wil er een gaan kopen bij http://www.salesplaza.nl/Op zondag 29 juli 2001 13:05 schreef jjm het volgende:
Weet iemand waar je een goede data kabel koopt en waar moet hij aan voldoen om te unlocken?
nou dit lijkt met sterk dat de M-code er niet is want die moet je zelf verzinnen bij het activeren van je telefoon !!Op maandag 30 juli 2001 10:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
M-bankieren kan ook niet zonder M-code, en die is er nog niet omdat ze technische problemen hebben bij de postbank.
Dit is wel in het nieuws geweest en het staat ook op de voorpagina van de Postbanksite !
Don't end up like al lousy Member Server !
Een m-code heb ik al (incl. de bevestiging via SMS) dus jouw verhaaltje gaat een beetje mank...Op maandag 30 juli 2001 10:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
M-bankieren kan ook niet zonder M-code, en die is er nog niet omdat ze technische problemen hebben bij de postbank.
Verwijderd
lijers...blijf ik daarvoor thuis
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Jepz, ben ff naar wap.tweakers.net gegaan om te testen en dat werkte gewoon.....Op maandag 30 juli 2001 20:50 schreef AtHomer het volgende:
Is er inmiddels iemand die het gelukt is om mobiel te internetten met de Telfort phone
#
Werd bij jou de sleutel wel goed aangemaakt enzo? Zonder foutmeldingen in 1 keer?Op maandag 30 juli 2001 21:54 schreef Zap het volgende:
[..]
Jepz, ben ff naar wap.tweakers.net gegaan om te testen en dat werkte gewoon.....
Verwijderd
Volgens mij wordt de telefoon dus pas gelockt als je jezelf aanmeldt via het menu??? (Dat dan het nr van de SIM wordt gelezen en gelockt? - heb helaas geen andere sim om te kijken of ie al gelockt is nu)
Gisteren SIM erin gedaan - verder NIET aangemeld e.d. dus SIM werd niet herkend (geen netwerk). Nu vandaag: zet telefoon aan en ik heb gewoon contact met Telfort en een beltegoed van fl 1.00 [maar heb gelezen dat dat wel normaal is]
Bij mij ging het in een keer goed... Alleen als ik dan online ben, kan ik niet offline komen... de menu-optie 'Disconnect' lijkt niet echt goed te werken. Dan maar batterij eruit...Op maandag 30 juli 2001 21:58 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Werd bij jou de sleutel wel goed aangemaakt enzo? Zonder foutmeldingen in 1 keer?
volgens mij doe ik iets niet goed ofzo
Je kan ook ff het rode ophangknopje een paar seconden ingedrukt houden (zodat de telefoon net niet uit gaat).Op dinsdag 31 juli 2001 08:35 schreef Canard het volgende:
[..]
Bij mij ging het in een keer goed... Alleen als ik dan online ben, kan ik niet offline komen... de menu-optie 'Disconnect' lijkt niet echt goed te werken. Dan maar batterij eruit...
volgens mij doe ik iets niet goed ofzo
Verwijderd
dit heb ik ook al ff gedacht, maar expres niet gedaan want als het nou werkt en het lukt je niet om hem te unlocken moet je 300 piek betalen omdat je hem niet hebt geactiveerd.Op dinsdag 31 juli 2001 03:02 schreef moon300 het volgende:
Even misschien een hele domme vraag, maar hoe kan het zijn dat de Siemens van de postbank M35i gelockt is als je hem krijgt? De SIM zit er dan namelijk nog helemaal niet in...
Volgens mij wordt de telefoon dus pas gelockt als je jezelf aanmeldt via het menu??? (Dat dan het nr van de SIM wordt gelezen en gelockt? - heb helaas geen andere sim om te kijken of ie al gelockt is nu)
Gisteren SIM erin gedaan - verder NIET aangemeld e.d. dus SIM werd niet herkend (geen netwerk). Nu vandaag: zet telefoon aan en ik heb gewoon contact met Telfort en een beltegoed van fl 1.00 [maar heb gelezen dat dat wel normaal is]
Omdat dat in de software staat die in je telefoon zit? Voor zover ik weet is de telefoon ook niet gelocked op jouw specifieke SIM kaart. Hij is alleen gelocked op een "Telfort m-bankieren"-SIM. Als je een vriend/kennis (m/v) hebt die ook Postbank Siemens M35i heeft kan je dat vrij simpel achterhalen door de simkaartjes om te wisselen. Dat werkt gewoon.Op dinsdag 31 juli 2001 03:02 schreef moon300 het volgende:
Even misschien een hele domme vraag, maar hoe kan het zijn dat de Siemens van de postbank M35i gelockt is als je hem krijgt?
Verwijderd

edit: dit is post 256, toch een leuk getal!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
ga er dan maar vanuit dat het nog lang duurt tenminste als je zo behandeld word zoals ikOp dinsdag 31 juli 2001 13:08 schreef jelmervos het volgende:
Ik heb vandaag pas de brief met de activeringscode gekregen, daar in staat dat de GSM binnen kort thuis wordt bezocht. Hoelang duurde het bij jullie tussen de brief met de activeringscode en dat je de telefoon thuis kreeg?
edit: dit is post 256, toch een leuk getal!

Verwijderd
Vandaag mijn 2e phone binnen en de postbode had vandaag ook al de activeringscode gebracht, dus als antwoord op je vraag 2 uur dusOp dinsdag 31 juli 2001 13:08 schreef jelmervos het volgende:
Ik heb vandaag pas de brief met de activeringscode gekregen, daar in staat dat de GSM binnen kort thuis wordt bezocht. Hoelang duurde het bij jullie tussen de brief met de activeringscode en dat je de telefoon thuis kreeg?
The difference between men and boys is the size of their toys
Das wel heel snel, ik zal zo es thuis kijken.Op dinsdag 31 juli 2001 18:04 schreef Dennis_dude het volgende:
[..]
Vandaag mijn 2e phone binnen en de postbode had vandaag ook al de activeringscode gebracht, dus als antwoord op je vraag 2 uur dus
Maar ik denk dat hij wel deze week komt.
hij staat momenteel op die SMS Toolkit
maar ik wil daar iets anders hebben...maar met dat boekje wordt je ook niet wijzer
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Dat is helaas niet mogelijk, omdat je provider dit voor je heeft vastgesteld. Deze info staat op je simkaart in dit geval.Op dinsdag 31 juli 2001 18:44 schreef tjAb82 het volgende:
hoe verander je die snel toets (de linker)
hij staat momenteel op die SMS Toolkit
maar ik wil daar iets anders hebben...maar met dat boekje wordt je ook niet wijzer
Verwijderd
ben ik blij dat ik kpn hebOp dinsdag 31 juli 2001 19:00 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Dat is helaas niet mogelijk, omdat je provider dit voor je heeft vastgesteld. Deze info staat op je simkaart in dit geval.

Verwijderd
Simmetje erin en aanmelden, gaat goed tot zo ver.
Maar nog steeds geen sms'je gehad.
Voor iedereen met moeite om aan te melden: ik zelf kreeg de eerste keer ook geen bevestiging. Het ging toen dus niet goed.Op dinsdag 31 juli 2001 20:11 schreef HeNrY het volgende:
Ik heb vorige week dinsdag de code ontvangen en vanmorgen de telefoon.
Simmetje erin en aanmelden, gaat goed tot zo ver.
Maar nog steeds geen sms'je gehad.
Probeer het op een rustig tijdstip, zoals 's avonds laat of 's ochtends vroeg. Je hoort vrijwel meteen een SMS terug te krijgen geloof ik (had ik tenminste wel).
Succes met activeren (en vergeet niet op te waarderen, is ook onderdeel van het activeringsproces
Verwijderd
ik zal dit alvast onthouden voor straks als ik de phone eindelijk wel krijg tevens is dit berichie een tijdelijk afscheid van dit topicjeOp dinsdag 31 juli 2001 21:51 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Voor iedereen met moeite om aan te melden: ik zelf kreeg de eerste keer ook geen bevestiging. Het ging toen dus niet goed.
Probeer het op een rustig tijdstip, zoals 's avonds laat of 's ochtends vroeg. Je hoort vrijwel meteen een SMS terug te krijgen geloof ik (had ik tenminste wel).
Succes met activeren (en vergeet niet op te waarderen, is ook onderdeel van activeringsproces).
/me terug van vakantie
Verwijderd
Mijn telefoon zou vorige week komen, hele week gewacht, komtie vandaag pas.
Ok kan gebeuren, zal ik ze vergeven, maar probeer ik te activeren heb ik een verkeerde activeringscode toegestuurd gekregen.
Kan ik vrijdag bellen om een nieuwe aan te vragen, schiet lekker op zo
Die van mij heb ik vanacht geactiveerd, zonder problemen. Ik kreeg direct een SMS terug.

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Want in de handleiding staat ook dat Telfort naar een jaar die SIM te hebben gebruikt gratis je die code geeft om hem te unlocken.
Gewoon proberen?Op donderdag 02 augustus 2001 10:52 schreef pven het volgende:
Werkt m-bankieren inmiddels al? Mijn m-code is ruim een weken geleden al geaccepteerd, maar tot op heden kan ik niet m-bankieren.
Verwijderd
Vaag...Wie durft?SP unlock *#0003*(secret code 8 digits)#
*#0606# shows you Secret Code, but only without SIM Card.
Idd, volgens mij kan het echt wel op deze manier, omdat Telfort het zelf (volgens mij) ook zo doet (als ik de handleiding lees).Op donderdag 02 augustus 2001 11:29 schreef NAD het volgende:
[..]
Vaag...Wie durft?
Staat in de handleiding, dan moet je bellen naar Telfort volgens mij. Ik ga hem ook uitzetten omdat ik een hekel heb aan voicemails (te duur).Op donderdag 02 augustus 2001 12:12 schreef Masterdam het volgende:
Weet iemand hoe je die irritante voicemail eruit flikkert? Ik heb helemaal geen geld om telkens f4,- te betalen voor dit soort nutteloze shit.
Bellen met 444 (75 cent per gesprek) en vragen of ze de voicemail uitzetten (duurt een paar werkdagen). Let op: ze willen wel eerst je persoonsgegevens weten ("Want anders kan ik dit scherm niet door"). Als je dat niet wil moet je dus even van te voren een vals adres verzinnen.Op donderdag 02 augustus 2001 12:12 schreef Masterdam het volgende:
Weet iemand hoe je die irritante voicemail eruit flikkert?
ik bedoel het is toch te gek dat je moet betalen al is het maar 75 cent om je voicemail uit te zetten
weet iemand meer hierover ?
het moet toch een eigen keuze zijn en dit moet toch gratis kunnen ?
Don't end up like al lousy Member Server !
Hahahaha! Jij leeft nog in de fase dat je denkt dat Telfort zich iets aantrekt van haar klanten.Op donderdag 02 augustus 2001 12:29 schreef jomme het volgende:
het moet toch een eigen keuze zijn en dit moet toch gratis kunnen ?
LOLOp donderdag 02 augustus 2001 12:34 schreef pven het volgende:
[..]
Hahahaha! Jij leeft nog in de fase dat je denkt dat Telfort zich iets aantrekt van haar klanten.
Verwijderd
Als je op die manier je voicemail uit zet staat de voicemail alleen uit als je telefoon aan staatVolgens mij hadden de meeste telefoons een instelling dat er gewoon niet doorgeschakeld werd naar je voicemail. Zo heb ik het iig bij de Nokia 5110 van m'n ma gedaan, maar hier kan ik het niet vinden.
Je kon ook andere nummers dan je voicemail instellen...
Setting wordt waarschijnlijk gewoon op je SIM-kaart bewaard en je wordt niet meer doorgeschakeld ofzow...
Maar nu wil ik dus weten hoe dat met de M35i kan...
Op mijn Nokia kan het wel maar dan moet je de code *3370# invoeren maar dat werkt niet met deze Siemens...
En of je je regio informatie ook van activeren ???????
Thank ya
mzl !!¡¡!!
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Als je dat *#0606# doet krijg je wel iets meer dan 8 cijfers dus dit werkt niet. Dat zou ook wel erg makkelijk zijn.Op donderdag 02 augustus 2001 11:29 schreef NAD het volgende:
SP unlock *#0003*(secret code 8 digits)#
[..]
Vaag...Wie durft?
These are my principles. If you don't like them I have others.
Dat kan ook. Het zit zelfs in het menuutje van je telefoon. Alleen jammer dat Telfort het gratis en voor niets voor jou toch weer activeert. Sterker nog, als je het uitzet en je vraagt daarna gelijk weer de status op dan zegt je telefoon dat het geactiveerd is, Fijn he?Op donderdag 02 augustus 2001 14:20 schreef Masterdam het volgende:
Zou je wel zeggen ja, maar volgens mij kon je toch uitschakelen dat je doorgeschakeld wordt naar de voicemail als de telefoon uitstond (of als hij in gesprek was).
Het wordt trouwens aan het netwerk gemeld dat je niet wil dat er wordt doorgeschakeld als je telefoon uit staat. Als je telefoon uit staat kan hij immers niet vertellen dat er niet doorgeschakeld moet worden!
Verwijderd
Heb je je SIM eruit gehaald?Als je dat *#0606# doet krijg je wel iets meer dan 8 cijfers dus dit werkt niet. Dat zou ook wel erg makkelijk zijn.
Ik heb het ook geprobeerd met die *#0606# code, en je krijgt idd een hele lange code, of beter gezegd, meedere codes.Op donderdag 02 augustus 2001 17:45 schreef NAD het volgende:
Kiekerjan:
[..]
Heb je je SIM eruit gehaald?
En nu dus gelijk unlocken
Als ik zonder SIM kaart *#0606# doe krijg ik ook wel iets meer dan 8 cijfersOp donderdag 02 augustus 2001 11:29 schreef NAD het volgende:
SP unlock *#0003*(secret code 8 digits)#
Vaag...Wie durft?
Als iemand me kan vertellen welke ik daarvan moet gebruiken hou ik me aanbevolen (ben bang dat het niet gaat werken...).
Overigens zit er daarna onder de "Info" toets een tweede pagina met de netwerknummers die "Unbarred" zijn.
Ja, hoor en dan rolt er een hele rits cijfers (en letters) uit.Op donderdag 02 augustus 2001 17:45 schreef NAD het volgende:
Kiekerjan:
[..]
Heb je je SIM eruit gehaald?
These are my principles. If you don't like them I have others.
Verwijderd
En nog een ding: je kan die dingen aleen via de postbank opwarderen. Dus niet met een telfort-plus-kaart
tssss