[PART 2] Postbank M-bankieren actie !!

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 2.250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 17:11 schreef Tweaker het volgende:

[..]

Maar als je niet kunt opwaarderen kun je niet bellen toch ?

En je moet opwaarderen via dat m-bankieren om die 300 piek niet te hoeven betalen toch ?
Volgens mij hoef je alleen te activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 17:14 schreef Whoppa het volgende:

[..]

Volgens mij hoef je alleen te activeren
je moet 1 keer opwaarderen met je m-code (maar niet via m-bankieren). Zie de andere grote thread :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 17:11 schreef Whoppa het volgende:

[..]

En misschien gaat dat juist wel via de provider, dat weet ik ook niet, maar als je het nou zeker wilt weten dan moet je ff contact opnemen met je provider.
"Dit informatienummer kost 75 cent per minuut". Als iemand het hier zou weten scheelt dat best wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 17:21 schreef jeroene het volgende:

[..]

"Dit informatienummer kost 75 cent per minuut". Als iemand het hier zou weten scheelt dat best wel...
Elke provider heeft wel een 0800- nummer geloof ik. Kijk eens op http://0800.pagina.nl :) .

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 17:27 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Elke provider heeft wel een 0800- nummer geloof ik. Kijk eens op http://0800.pagina.nl :) .
Allemaal 4'en: je krijgt een bandje. Keuze 1 -> verbindign verbroken. Keuze 2 (meer zijn er niet) -> het nieuwe nummer is 0900-3333333 (en die kost dus 75 ct per minuut).

Allemaal 5'en -> die is voor de zakelijke markt...

Helaas, maar pindakaas.

Ik weet niet of Telfort Mobiel nog in het Atlas gebouw zit, anders kan ik daar wel naar toe bellen. Maar een beetje receptioniste zal toch het informatienummer geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 24 juli 2001 22:04 schreef jeroene het volgende:

[..]

Het staat trouwens ook in de Telfort handleiding. Na een jaar kan je bij Telfort een code opvragen om het toestel te unlocken: "U kunt dan geen gebruik meer maken van mobiel bankieren en de handige opwaardeerfunctie." (blz 32).

"Na twaalf maanden kunt u gratis een code aanvragen bij Telfort Klantenservice waarmee u het simslot kunt uitschakelen. Vanaf dat moment kunt u uw mobiele telefoon ook gebruiken in combinatie met de simkaart van een andere telecomaanbieder dan Telfort. U kunt dan echter geen gebruik meer maken van mobiel bankieren en de handige opwaardeerfunctie."

Ik had deze tekst als volgt opgevat: als je je toestel (legaal) unlockt kun je met Telfort nog wel mobiel bankieren, maar als je een andere sim erin zet dan werkt het niet meer.

Als je legaal unlockt dan komt er toch geen andere software op de telefoon :? Dan zou je gerust door kunnen gaan met mobiel bankieren en de handige opwaardeerfunctie, zolang je de oorspronkelijke simkaart maar gebruikt. Of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 17:34 schreef jeroene het volgende:

[..]

Allemaal 4'en: je krijgt een bandje. Keuze 1 -> verbindign verbroken. Keuze 2 (meer zijn er niet) -> het nieuwe nummer is 0900-3333333 (en die kost dus 75 ct per minuut).

Helaas, maar pindakaas.

Ik weet niet of Telfort Mobiel nog in het Atlas gebouw zit, anders kan ik daar wel naar toe bellen. Maar een beetje receptioniste zal toch het informatienummer geven.
Deze stond er ook nog: 0800-2735328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 17:41 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Deze stond er ook nog: 0800-2735328
Je hebt gelijk: "You have reached <onverstaanbaar> telecommunications centre. This line is currently not operational".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit las ik vandaag op mobelle.nl :) :) :)

Simlock-kraken bedreigen Postbank-actie

Postbank en Telfort zijn druk bezig met het verspreiden van de 500.000 gratis mobieltjes. De actie wordt echter bedreigd door de talloze mogelijkheden die er zijn om het sim-lock van het Siemens-toestel te verwijderen.

Zonder dit sim-slot is het Telfort-toestel ook te gebruiken op de netten van anderen operators. Er is inmiddels zoveel kennis te vinden over het opheffen van de sim-beveiliging, dat Telfort en Postbank mogelijk minder plezier gaan beleven aan de half miljoen nieuwe mobiele klanten.

Het 'unlocken' van de Siemens M35i kost gemiddeld 30 gulden (EUR 13,61). De speciale Postbank-diensten zijn voorlopig alleen te gebruiken met de sim-kaart die Telfort in de blauwe Siemens-gsm's heeft gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 18:06 schreef Niek het volgende:
Dit las ik vandaag op mobelle.nl :) :) :)

Simlock-kraken bedreigen Postbank-actie

Postbank en Telfort zijn druk bezig met het verspreiden van de 500.000 gratis mobieltjes. De actie wordt echter bedreigd door de talloze mogelijkheden die er zijn om het sim-lock van het Siemens-toestel te verwijderen.

Zonder dit sim-slot is het Telfort-toestel ook te gebruiken op de netten van anderen operators. Er is inmiddels zoveel kennis te vinden over het opheffen van de sim-beveiliging, dat Telfort en Postbank mogelijk minder plezier gaan beleven aan de half miljoen nieuwe mobiele klanten.

Het 'unlocken' van de Siemens M35i kost gemiddeld 30 gulden (EUR 13,61). De speciale Postbank-diensten zijn voorlopig alleen te gebruiken met de sim-kaart die Telfort in de blauwe Siemens-gsm's heeft gestopt.
tja daar hadden ze eerder moeten over na moeten denken.. vette pech >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Helaas, maar pindakaas.

:( :( :(

JONGENS, JULLIE L-E-Z-E-N NIET GOED. 0900-3333333 kost 75 cent per GESPREK niet per minuut. En dat hoor je ook als je belt.

En Telfort Vast zit inderdaad nog in het Atlas gebouw, Telfort Mobiel is verhuisd naar een andere lokatie in Amsterdam (wel vlak bij het Atlas-gebouw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 16:23
Ik heb even een vraag mbt tot het schrijven en daarna verzenden van een sms met mijn m35.

Hier moet ik na het intypen van het bericht en het invoeren van het tel nr. een termijn kiezen. Je kan kiezen 1 uur, 2 uur, dag, maximum, etc. Is dit de tijd waarin de sms verstuurd wordt? Ik heb enkele smsen verstuurd met maximum, omdat ik niet wist wat ik er mee aan moest. Dus die smsen komen pas over een maand ofzow aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K*t..

Ik heb dus vorige week dat ding binnen gekregen en hem gelijk succesvol laten unlocken. Mijn libertel kaart erin, kon eindelijk mijn ericsson GF768 weg :). Vertel ik dit verhaal net vrolijk aan een maat van me.. wordt ik effe op deze tread gewezen door hem :(.

Nou ik heb de activeringscode nog steeds niet, dus ik kan niets proberen. Ik heb overigens nog wel steeds die menutjes met diensten, postbank, aanmelden, opwaarderen etc. als ik het aan klik lijkt alles te werken dus we hopen er maar het beste van.

Als het niet werkt, dan kan ik het altijd nog ff proberen op een telefoon van iemand anders. (tenminste volgens mij is het alleen een provider lock).

Nou ja.. en als het allemaal niet werkt heb ik gewoon VET pech.. eigen schuld, dikke....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 21:01 schreef Fault het volgende:
Ik heb even een vraag mbt tot het schrijven en daarna verzenden van een sms met mijn m35.

Hier moet ik na het intypen van het bericht en het invoeren van het tel nr. een termijn kiezen. Je kan kiezen 1 uur, 2 uur, dag, maximum, etc. Is dit de tijd waarin de sms verstuurd wordt? Ik heb enkele smsen verstuurd met maximum, omdat ik niet wist wat ik er mee aan moest. Dus die smsen komen pas over een maand ofzow aan?
Dit zat ik me vanmiddag dus ook af te vragen. Maar het staat gewoon in de Siemens m35i handleiding

Je stelt hiermee in hoelang de sms centrale het bericht probeert af te leveren bij de ontvanger. Dus als je 1 uur instelt, en de ontvanger zet de telefoon pas na 2 uur aan, dan krijgt hij hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fault
Owh ok, danjewel!
Kortom, weer een relatief onzinnige feature. Ok, ik kan vast wel situaties verzinnen waarin het handig is, maar liever zend dat ding gelijk mn smsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 21:47 schreef IkkeOok het volgende:
K*t..

Ik heb dus vorige week dat ding binnen gekregen en hem gelijk succesvol laten unlocken. Mijn libertel kaart erin, kon eindelijk mijn ericsson GF768 weg :). Vertel ik dit verhaal net vrolijk aan een maat van me.. wordt ik effe op deze tread gewezen door hem :(.

Nou ik heb de activeringscode nog steeds niet, dus ik kan niets proberen. Ik heb overigens nog wel steeds die menutjes met diensten, postbank, aanmelden, opwaarderen etc. als ik het aan klik lijkt alles te werken dus we hopen er maar het beste van.

Als het niet werkt, dan kan ik het altijd nog ff proberen op een telefoon van iemand anders. (tenminste volgens mij is het alleen een provider lock).

Nou ja.. en als het allemaal niet werkt heb ik gewoon VET pech.. eigen schuld, dikke....
lock er ff tijdelijk terug opzetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 19:30 schreef Sebastard het volgende:

[..]

:( :( :(

JONGENS, JULLIE L-E-Z-E-N NIET GOED. 0900-3333333 kost 75 cent per GESPREK niet per minuut. En dat hoor je ook als je belt.

En Telfort Vast zit inderdaad nog in het Atlas gebouw, Telfort Mobiel is verhuisd naar een andere lokatie in Amsterdam (wel vlak bij het Atlas-gebouw).
Hm, ik heb het net nog een sgebeld en toen werd er niets gezegd. Ik werd wel binnen 10 seconden geholpen dus dat vond ik niet zo erg. Telfort ondersteund PIN2 niet; ik kon wel Siemens bellen. Dat ga ik dan maar een keertje doen.

Overigens staat in het boekje van Telfort helemaal geen tarief vermeld.

offtopic:
Zit jij in het Margriet gebouw? Of werk je bij "Vast"? Dat heet toch BT Ignite tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Effe tussen neus en lippen door...

Hoeveel Telforters doen eigenlijk mee in dit draadje?

Ik! Zij de gek :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

Op dinsdag 24 juli 2001 17:47 schreef jeroene het volgende:

[..]

Ik heb mijn kabel daar ook gekocht en ik krijg ook geen verbinding met mijn Siemens. Ik heb niet de originele software, maar een stuk of vier progjes van internet geplukt. De compoort doet het dus wel (een normaal modem werkt wel goed). Ook op een normale PC (ik gebruik in het algemeen een laptop) werkt het niet. Een collega heeft een S35 en via de infrarode poort werkt het dus wel allemaal.
ik heb mijn kabel retour gestuurd, en wacht nu op een nieuwe.. volgens het schem dat ik op een of andere tjechische site vond moet het trouwens geen erg ingewikkeld kabeltje zijn.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 09:15

damswer

mSW - LU since 2005

Op woensdag 25 juli 2001 15:14 schreef mafiasven het volgende:

[..]

hmmz je bedoelt je welkomsttekst dit is iets anders dan je logo.. je welkomsttekst kun je zelf editten in het menu..
Waar staat er dan een logo?? En kun je deze er dan zonder gevaar (mbt het niet meer kunnen gebruiken gevaar) inzetten?

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 07:56 schreef jeroene het volgende:

Hm, ik heb het net nog een sgebeld en toen werd er niets gezegd. Ik werd wel binnen 10 seconden geholpen dus dat vond ik niet zo erg. Telfort ondersteund PIN2 niet; ik kon wel Siemens bellen. Dat ga ik dan maar een keertje doen.

Overigens staat in het boekje van Telfort helemaal geen tarief vermeld.

offtopic:
Zit jij in het Margriet gebouw? Of werk je bij "Vast"? Dat heet toch BT Ignite tegenwoordig?
Telfort ondersteunt inderdaad geen PIN2-codes. Daar zijn geen diensten voor beschikbaar.

Wat er wel of niet in het boekje staat, weet ik niet. Maar ik vind het wel vreemd dat er niets gezegd wordt, bij mij is dat namelijk wel altijd het geval. En in ieder geval op de site van Q (www.qspace.nl) staat overal bij dat het informatienummer f 0,75 / € 0,34 kost.

Ik zit inderdaad in het Margrietgebouw, vlak bij 't Atlas. En naast de Amsterdam ArenA. En ja, ik ben in vaste dienst bij Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:23

[..]

Helaas, maar pindakaas.

dat nummer kost 75 cent per gesprek . niet minuut. en 0800-4444444 werkt ook en is gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussenstand
3 van de 4 beloofde telefoons zijn nog niet bezorgd
Alledrie Amsterdam-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 15:58 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Helaas is het om technische redenen nog niet mogelijk om te kunnen m-bankieren met een postpaid-aansluiting van Telfort. Een abonnement dus. Maar... ik weet wel dat ze er hier druk mee bezig zijn.
Dat ze er druk mee bezig zijn, is in ieder geval een goed teken!
Klagen kun je, maar 't heeft geen zin. M-bankieren kan alleen prepaid met de SIM-kaart die jij hebt ontvangen en alleen in combinatie met de telefoon die jij hebt ontvangen.
Dat is de situatie op dit moment, neem ik aan? Want in het eerste deel van je reply staat dat ze er druk mee bezig zijn...

Ik heb so-wie-so geen zin om te klagen; kost te veel tijd en klagen bij Telfort is altijd zinloos. >:)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 08:40 schreef Roko het volgende:
Effe tussen neus en lippen door...

Hoeveel Telforters doen eigenlijk mee in dit draadje?

Ik! Zij de gek :Z
dat zijn 2 personen ?? ik en zij ? ;) :+

ik werk er iig niet :+
en nog steeds niks gekregen :) trouwens op got stond nu wel een url voor een Nederlands bedrijf dat blauwe ledjes inbouwt voor je siemens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levering is in mijn gevallen (3) vlekkeloos verlopen; Ik heb zojuist de PB aan de ljn gehad; er is een server overbelasting ( gaat steeds down ) betreffende de acceptatie van de activeringscode maw er worden op dit moment geen retour-smsjes gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 10:08 schreef VHware het volgende:

[..]

dat nummer kost 75 cent per gesprek . niet minuut. en 0800-4444444 werkt ook en is gratis ;)
Toen ik belde dus niet. Je kon kiezen uit twee keuzes. Bij 1 werd er gelijk opgehangen en bij 2 kreeg je te horen dat je naar 0900-3333333 moest bellen. Ik heb trouwens ondertussen op de website van telfort gezien dat daar ook het 0800-4's nummer wordt vermeld. Het blijft een beetje vaag: waarom zouden ze anders dat nummer dan ook niet in het boekje wat je bij je telefoon krijgt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 17:39 schreef AtHomer het volgende:

[...]

Als je legaal unlockt dan komt er toch geen andere software op de telefoon :? Dan zou je gerust door kunnen gaan met mobiel bankieren en de handige opwaardeerfunctie, zolang je de oorspronkelijke simkaart maar gebruikt. Of niet :?
Zo zou je het ook kunnen lezen. Maar volgens medewerkers van Telfort is jouw uitleg dus niet goed. Over het waarom mogen ze alleen niets vertellen, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 13:11 schreef jeroene het volgende:
Toen ik belde dus niet. Je kon kiezen uit twee keuzes. Bij 1 werd er gelijk opgehangen en bij 2 kreeg je te horen dat je naar 0900-3333333 moest bellen. Ik heb trouwens ondertussen op de website van telfort gezien dat daar ook het 0800-4's nummer wordt vermeld. Het blijft een beetje vaag: waarom zouden ze anders dat nummer dan ook niet in het boekje wat je bij je telefoon krijgt zetten?
Op Telfort.nl wordt inderdaad een 0800-nummer gecommuniceerd, maar dat is alleen voor postpaid-klanten (abonnement). Alle prepaid-klanten (Pak&Bel, Q en m-bankieren) moeten via 0900-3333333 contact zoeken met de klantenservice.

0800-4444444 staat nergens op Telfort.nl bij prepaid produkten... Ik ben webmaster van alle Telfort-sites en heb op 1 april alle nummers gewijzigd, dus kan me niet voorstellen dat er nog iets fout staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 09:46 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Telfort ondersteunt inderdaad geen PIN2-codes. Daar zijn geen diensten voor beschikbaar.
Het is ook geen 'dienst'. Het is een 'feature' van de telefoon. Wat ik ervan begrijp is dat het dus blijkbaar wel 'werkt'. Mijn telefoon is in ieder geval erg stellig in het zeggen dat ik nog maar 1 poging (van de 3) heb. Het is mij dus alleen niet bekend is wat de juiste code is. Ik blijf het vaag vinden.
En in ieder geval op de site van Q (www.qspace.nl) staat overal bij dat het informatienummer f 0,75 / € 0,34 kost.
Daar hebben ze het ook over "444" via je mobiele telefoon, en niet over het 0900 nummer (kon ik nergens vinden in ieder geval). Anyways, ik belde met een vast toestel (deze week voor het laatst) omdat als je mobiel zulke nummers belt je meestal betaalt voor het mobiel bellen+het extra tarief. En daar kan je natuurlijk geen "444" mee draaien.

Andere vraag aan jou: jij hebt gezegd dat als je telefoon unlocked is (via Telfort) dat je dan ook geen gebruik meer kan maken van m-bankieren. Maar met het prepaid kaartje via de Postbank kan je ook geen opwaardeerkaart gebruiken. Dan kan je dus alleen via de Girofoon opwaarderen. Heb ik dat allemaal goed begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:20
Op donderdag 26 juli 2001 13:05 schreef Quaff het volgende:
Levering is in mijn gevallen (3) vlekkeloos verlopen; Ik heb zojuist de PB aan de ljn gehad; er is een server overbelasting ( gaat steeds down ) betreffende de acceptatie van de activeringscode maw er worden op dit moment geen retour-smsjes gestuurd.
Ik krijg wel retour-SMSjes, dat de service down is.... Heb je het ding eindelijk (na weken wachten), krijg je dit |:(

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PB 0900-1958 optie 2 en binnen 2 minuten een aardige medewerker aan de lijn ( wel geen bright light.. maar toch ). Het blijkt overigens dat er in de communicatie tussen het call-center en selectvracht wel wat fout gaat. Bij meer dan 50% van de bezorgingen blijken de mensen niet thuis te zijn. Was in mijn geval ook zo. Hebben ze juist de dagen dat je niet aanwezig bent doorgegeven als zijnde wel aanwezig.. Ben nu zelf even wezen halen; het is daar echt een gekkenhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 13:23 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Op Telfort.nl wordt inderdaad een 0800-nummer gecommuniceerd, maar dat is alleen voor postpaid-klanten (abonnement). Alle prepaid-klanten (Pak&Bel, Q en m-bankieren) moeten via 0900-3333333 contact zoeken met de klantenservice.

0800-4444444 staat nergens op Telfort.nl bij prepaid produkten... Ik ben webmaster van alle Telfort-sites en heb op 1 april alle nummers gewijzigd, dus kan me niet voorstellen dat er nog iets fout staat...
Dan klopt het toch wat ik heb geschreven? Ik heb trouwens dat 0800 nummer gevonden door op de www.telfort.nl gelijk op "Adresgegevens Telfort" te klikken. Ik ben dus niet eers naar m-bankieren gegaan (daar kan je trouwens nergens het nummer van de klantenservice vinden).

Maar als je belt krijg je dus te horen dat je 0900-33333333 moet bellen. Je moet wel eerst je mobiele nummer intoetsen; daar wordt dus op geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 13:32 schreef Quaff het volgende:
PB 0900-1958 optie 2 en binnen 2 minuten een aardige medewerker aan de lijn ( wel geen bright light.. maar toch ). Het blijkt overigens dat er in de communicatie tussen het call-center en selectvracht wel wat fout gaat. Bij meer dan 50% van de bezorgingen blijken de mensen niet thuis te zijn. Was in mijn geval ook zo. Hebben ze juist de dagen dat je niet aanwezig bent doorgegeven als zijnde wel aanwezig.. Ben nu zelf even wezen halen; het is daar echt een gekkenhuis
en t gaat in zoverre ook fout dat dingen nog niet bij de bezorgdepot's zijn terwijl ze er wel hadden moeten zijn.. er gaan trouwens wel meer dingen fout :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 13:33 schreef jeroene het volgende:
Dan klopt het toch wat ik heb geschreven? Ik heb trouwens dat 0800 nummer gevonden door op de www.telfort.nl gelijk op "Adresgegevens Telfort" te klikken.
Opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 19:30 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Ik heb "444" gebeld en er is inderdaad maar 75 cent afgeboekt (ik had na jouw uitleg ook niet anders verwacht).

De aardige mevrouw aan de telefoon wilde alleen wel mijn adresgegevens hebben om de voicemail te kunnen uitzetten ("De computer vraagt erom en anders kan ik niet door naar het scherm waar ik kan aanklikken dat u geen voicemail wil"). Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Ik heb mijn telefoon dinsdag ontvangen en nog geen activeringscode gekregen. Even wachten nog maar dus.
Ik had een vraagje. Kan iemand mij uitleggen wat die tekentjes achter de namen in het adresboek betekenen? Ik geloof dat dat iets te maken heeft met of ie het nummer op de sim of in de telefoon opslaat en of je er een pictogram aangekoppeld hebt. Weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 13:52 schreef Makkie80 het volgende:
Ik heb mijn telefoon dinsdag ontvangen en nog geen activeringscode gekregen. Even wachten nog maar dus.
Ik had een vraagje. Kan iemand mij uitleggen wat die tekentjes achter de namen in het adresboek betekenen? Ik geloof dat dat iets te maken heeft met of ie het nummer op de sim of in de telefoon opslaat en of je er een pictogram aangekoppeld hebt. Weet iemand hoe dit zit?
je ehbt idd gelijk... er staat of vip achter dit is als je mensen in je vip lijst hebt dat je dan als hun jou bellen een andere beltoon hebt.. voor de rest heb je ook nog een plaatje waaraan je kunt zien of hij of zij een afbeelding heeft als die jou belt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Op donderdag 26 juli 2001 13:55 schreef mafiasven het volgende:

[..]

je ehbt idd gelijk... er staat of vip achter dit is als je mensen in je vip lijst hebt dat je dan als hun jou bellen een andere beltoon hebt.. voor de rest heb je ook nog een plaatje waaraan je kunt zien of hij of zij een afbeelding heeft als die jou belt
Thanx. Dan nog één vraagje. Die nummers die er al in stonden heb ik daar nog wat aan? Beltegoed snap ik. (hebben ze trouwens leuk gedaan, hoe dat in beeld komt) Blijft over: Klantsrv, NUMMERINFO, PRE-PAID en VOICEMAIL. Voicemail kun je trouwens toch gewoon uitzetten in het menu Omleiden, en dan alles uivinken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 14:07 schreef Makkie80 het volgende:

[..]

Thanx. Dan nog één vraagje. Die nummers die er al in stonden heb ik daar nog wat aan? Beltegoed snap ik. (hebben ze trouwens leuk gedaan, hoe dat in beeld komt) Blijft over: Klantsrv, NUMMERINFO, PRE-PAID en VOICEMAIL. Voicemail kun je trouwens toch gewoon uitzetten in het menu Omleiden, en dan alles uivinken???
die nummers die erin stonden? weet niet welke erin stonden maar in feite heb je daar weinig aan maar zitten ze niet in de weg laat ze dan gewoon staan ;) voicemail kun je idd zo uitzetten d8 ik :) anders moet je t nog keer extra voor de zekerheid bij de klantenservice doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Nou ben net terug van vakantie en der lag 1 gsm in de bus! Die andere 2 zal ik binnenkort welkkrijgen. Alleen nog geen activeringscode.... Volgens mij, niet normaal meer al die post van de postbank, denk wel 10 brieven en zo over die gsm. Wat een prutsers. Kga nog ff zoeken naar die activeringscode en anders wacht ik er wel op. Groeten allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

het netwerk ligt nog steeds plat daar bij die postbank, heb een GSM en een activeringscode maar aanmelden lukt niet, heb al 2x gebeld en zondag/maandag moet het wel gaan lukken

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net terug van vakantie en er lag tel. en code in de bus, het werkt allemaal. Ik ben alleen een beetje te lui om al die zooi door te lezen. Ik ben er achter gekomen dat ik 15,85 piek beltegoed heb. Kan iemand mij ff vertellen wat ik nog meer moet doen ? en wat handige tips ofzo ? alvast bedankt. Oja het netwerk is hier trouwens niet zo goed, met kpn had ik vol bereik en met telfort 1,2 en soms 3 streepies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 22:27 schreef Fault het volgende:
Owh ok, danjewel!
Kortom, weer een relatief onzinnige feature. Ok, ik kan vast wel situaties verzinnen waarin het handig is, maar liever zend dat ding gelijk mn smsje.
De SMS wordt wel meteen verzonden. Die tijd die je in kunt stellen is alleen de tijd dat de SMS centrale het bericht bewaart. SMS berichten worden alleen bewaard (en dus niet direct afgeleverd,) als de ontvanger de GSM niet aan heeft. Anders wordt het bericht natuurlijk meteen doorgestuurd :).

Je kunt ook een functie inschakelen zodat je kunt zien wanneer het bericht wordt bezorgd bij de ontvanger. Je krijgt dan een "flash" bericht onder je "NL TELFORT" tekst, waarin staat wanneer je het bericht hebt verzonden en wanneer het is aangekomen. Die functie heet "Status info".

Ik vind dit zelf wel handige functies. Je kunt aan het status bericht ook meteen zien wanneer iemand z'n GSM aanzet en dan kun je die persoon ook gelijk bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippieieieieieie *D ,

Ik heb 'm eindelijk gehad, moest lang wachten, maar ben er heel blij mee.
Ik moet nog activeren, ga ik straks wel ff doen.
Ik zou 'm eigenlijk in de week van 9 juli krijgen dus ze zijn wel vet te laat :( . Maar ja, beter laat dan nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 09:42 schreef damswer het volgende:

[..]

Waar staat er dan een logo?? En kun je deze er dan zonder gevaar (mbt het niet meer kunnen gebruiken gevaar) inzetten?
Als je een logo in je phone zet, dan vervangt dat de "NL TELFORT" tekst die standaard in je display (als "logo") staat.

Als je zelf een ander logo erin hebt gezet dan kun je die ook wel weer verwijderen, zodat "NL TELFORT" weer tevoorschijn komt.

Ik gebruik voor logo's S25@once (zie link in sig ;) ) en het werkt goed. 'T is alleen wel in het Duits, maar het meeste wijst voor zich :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

26.07.2001 19:12 Postbank Service tijdelijk niet beschikbaar.

Heb dus na deze tijd aantal keer geprobeert op te waarderen... bij de 2de keer gaf hij al aan dat m'n M-code geblokkeerd was... (eerste keer te lang gew8.. ging vanzelf terug)... = tijd nu werkelijk geblokkeerd.. of werkt de zooit bij de Postbank totaal niet, en geeft de M35i maar gewoon aan dat de boel geblokkeerd =...

En als je een nieuwe activeringcode aanvraagt, wordt ie dan ook weer met post bestuurd.. (zal wel)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fault
Wat een goede telefonische service van telfort trouwens: goedendenavond met rei...ehm, telfort klantenservice (wist ze niet bij welk bedrijf ze werkte), goedendag, met *****(mijn naam), ik wil graag, grrr, disconnected!
Ok, dan maar niet mobiel bellen.
Ik bel naar een nr. op de telfort site, krijg ik dat 3333333 nr. Bla bla bla, ok, na een menu van steeds 3 opties doorgeworsteld te hebben krijg ik eindelijk iemand. Hij weet niet of hij gegevens handmatig kan invoeren, omdat ik mijn voicemail uit wil schakelen. Even aan mijn senieur vragen :+, 1 moment alstublieft, ok....

Tuut tuut tuut, gvd, 2de keer gedisconnect. Heerlijke service telfort...
grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb opgewaardeerd via 888, en dan girofoon. dat werkte prima maar nu heb ik geen 25 piek extra. WAAR SLAAT DAT OP :( Oja die 15 piek die zei erop zetten moet ik die ook betalen ? en ze zitten ook nog te zeiken dat je binnen 8 weken moet activeren ofzo maar die zooi werkt niet eens.. allemaal lekker geregeld weer en vooral allemaal erg duidelijk en zo :( Eerst doet hij een tijdje niks na het activeren dus ik denk nou het is goed, daarna sms, grrr. Ik probeer nog een keer meteen een smsje. Nou is die m-code of zo volgens m'n tel ook al geblokkeerd :? erg vaag allemaal en wat gebeurt er nou met mijn oude girotel/dinges/ding/wat et ook is. Ik had dat met kpn en het werkte/werkt prima. Op die nieuwe werkt het dus ook met dat geval maar geen 25 piek :(. Oja en telfort mag ook wel wat aan zijn bereik doen. het is de hele tijd netwerk zoeken en dan knalt hij af en toe naar libertel. Hoe stel ik het in dat hij eerst libertel gaat zoeken en dan telfort. Volgens mij kan het niet omdat er staat thuisnetwerk ofzo. Maar je weet maar nooit met tweakers hé. Misschien een flash of zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lost95
  • Laatst online: 16:57
Op donderdag 26 juli 2001 21:30 schreef Fault het volgende:
Wat een goede telefonische service van telfort trouwens: goedendenavond met rei...ehm, telfort klantenservice (wist ze niet bij welk bedrijf ze werkte)
Zal wel een callcenter zijn ofzo. Hier ook nog geen telefoon. Maar ze hebben ook nog tot 16 augustus :)

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Op donderdag 26 juli 2001 20:50 schreef niemand het volgende:
26.07.2001 19:12 Postbank Service tijdelijk niet beschikbaar.

Heb dus na deze tijd aantal keer geprobeert op te waarderen... bij de 2de keer gaf hij al aan dat m'n M-code geblokkeerd was... (eerste keer te lang gew8.. ging vanzelf terug)... = tijd nu werkelijk geblokkeerd.. of werkt de zooit bij de Postbank totaal niet, en geeft de M35i maar gewoon aan dat de boel geblokkeerd =...

En als je een nieuwe activeringcode aanvraagt, wordt ie dan ook weer met post bestuurd.. (zal wel)..
kommik net terug van vakantie, kan ik niet bellen omdat ik dat ding niet kan activeren.. ik krijg namelijk precies dezelfde foutmelding bij de 3 pogingen die ik heb gewaagd om te activeren...... doe ik iets fout?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Op donderdag 26 juli 2001 21:32 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Ik heb opgewaardeerd via 888, en dan girofoon. dat werkte prima maar nu heb ik geen 25 piek extra. WAAR SLAAT DAT OP :( Oja die 15 piek die zei erop zetten moet ik die ook betalen ? en ze zitten ook nog te zeiken dat je binnen 8 weken moet activeren ofzo maar die zooi werkt niet eens.. allemaal lekker geregeld weer en vooral allemaal erg duidelijk en zo :( Eerst doet hij een tijdje niks na het activeren dus ik denk nou het is goed, daarna sms, grrr. Ik probeer nog een keer meteen een smsje. Nou is die m-code of zo volgens m'n tel ook al geblokkeerd :? erg vaag allemaal en wat gebeurt er nou met mijn oude girotel/dinges/ding/wat et ook is. Ik had dat met kpn en het werkte/werkt prima. Op die nieuwe werkt het dus ook met dat geval maar geen 25 piek :(. Oja en telfort mag ook wel wat aan zijn bereik doen. het is de hele tijd netwerk zoeken en dan knalt hij af en toe naar libertel. Hoe stel ik het in dat hij eerst libertel gaat zoeken en dan telfort. Volgens mij kan het niet omdat er staat thuisnetwerk ofzo. Maar je weet maar nooit met tweakers hé. Misschien een flash of zo :?
Lees de boekjes eens, dan begrijp je dat activering eens. Je moet ook WACHTEN op die sms pas dan kun je je beltegoed opwaarderen.
Helaas hebben ze daar dus een storing en werkt dat niet/half (volgens Quaff, zie ook eerste post op page 6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 17:31 schreef AtHomer het volgende:
Je kunt ook een functie inschakelen zodat je kunt zien wanneer het bericht wordt bezorgd bij de ontvanger. Je krijgt dan een "flash" bericht onder je "NL TELFORT" tekst, waarin staat wanneer je het bericht hebt verzonden en wanneer het is aangekomen. Die functie heet "Status info"
bij mij heet het statusrapport (zal wel taal zijn) maar kost dat nog geld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een foutje van de postbank in de tel. gevonden. ze hebben namelijk diensten niet vertaald als je bv. je tel op engels zet dan staat er nog steeds diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik S25expl dat werkt prima.
Maar ik wil eigenlijk Handset manager gebruiken, maar die krijgt geen verbinding met de gsm (siemens m35i).
COM poort en kabel werken in ieder geval wel.
Zijn er mensen die Handsetmanager wel aan de praat hebben kunnen krijgen, zo hoe ?
Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
Op donderdag 26 juli 2001 23:00 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Ik heb al een foutje van de postbank in de tel. gevonden. ze hebben namelijk diensten niet vertaald als je bv. je tel op engels zet dan staat er nog steeds diensten.
Is geen foutje -> dat menu 'Diensten' zit geprogrammeerd op de SIM-kaart, niet in de telefoon zelf. Menu's in de SIM-Kaart zijn altijd maar in 1 taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
Op donderdag 26 juli 2001 21:32 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Hoe stel ik het in dat hij eerst libertel gaat zoeken en dan telfort.
Gebruik handmatig zoeken in plaats van automatisch. Zet hem dan op Libertel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

ik heb gehoord dat telfort en libertel binnenkort weer van elkaar gaan scheiden.. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me ff vertellen wat IMHO en igg inhoud. Ben bekent met een hoop afkortingen maar deze weet ik niet. Vind het ook onzin om hier een nieuwe topic voor te openen dus vandaar dat ik hem hier plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb s35 expl. Als ik daarmee op locks klik dan staat sim aangevinkt als ik nou op deactivate druk, dan gaat hij uit lijkt mij ? maar kan ik dan nog m-bankieren gebruiken ? en hoe haalt hij hem er eigenlijk af, zegt hij alleen ff tegen de software simlock=0 of iets dergelijks of flashed hij de hele software hij hem helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 10:22 schreef Stippie het volgende:
Kan iemand me ff vertellen wat IMHO en igg inhoud. Ben bekent met een hoop afkortingen maar deze weet ik niet. Vind het ook onzin om hier een nieuwe topic voor te openen dus vandaar dat ik hem hier plaats.
iig= in ieder geval
imho= in maag hollende olifant :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
Op vrijdag 27 juli 2001 10:22 schreef Stippie het volgende:
iig = in ieder geval
IMHO = In my humble opinion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem geactiveerd en het werkt nu, ik heb ook ff 25 piek opgewaardeerd en kreeg 25 piek extra. ik heb nu alleen wel 90,85 beltegoed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 10:53 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Ik heb hem geactiveerd en het werkt nu, ik heb ook ff 25 piek opgewaardeerd en kreeg 25 piek extra. ik heb nu alleen wel 90,85 beltegoed :(
90 gulden ?? WOW wees blij man gewoon lekker opbellen enz... ik heb nog steeds geen telefoon :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 09:15

damswer

mSW - LU since 2005

Als je een logo in je phone zet, dan vervangt dat de "NL TELFORT" tekst die standaard in je display (als "logo") staat.

Als je zelf een ander logo erin hebt gezet dan kun je die ook wel weer verwijderen, zodat "NL TELFORT" weer tevoorschijn komt.

Ik gebruik voor logo's S25@once (zie link in sig ;) ) en het werkt goed. 'T is alleen wel in het Duits, maar het meeste wijst voor zich :) .
[/quote]

Hey bedankt! Ik ga der vanavond meteen een leuke inzetten dan. Echt wel leuke opties die ik op me t18s niet heb. Mis alleen voicedialing ;)

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Laatst online: 14-09 17:41
Ik heb m'n telefoon wel geactiveerd, maar ik kan 'm niet opwaarderen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 12:49 schreef Canard het volgende:
Ik heb m'n telefoon wel geactiveerd, maar ik kan 'm niet opwaarderen... :(
VOOR IEDEREEN DIE OOIT EEN :( HEEFT GEBRUIKT: GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 12:50 schreef Sebastard het volgende:

[..]

VOOR IEDEREEN DIE OOIT EEN :( HEEFT GEBRUIKT: GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK!
:( ;) kan alleen weinig geduld hebben als ze mij beloven dat ik de week van 9 juli de phone krijg en nu op me horloge kijk welke datum t is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een logo met c35 expl. op mijn tel wil zetten dan doet hij gewoon alles normaal maar ik zie geen logo op mijn tel. Ik heb gif en bmp geprobeerd.
Oja wat is het verschil tussen de m35 en de m35i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 12:56 schreef mafiasven het volgende:

[..]

:( ;) kan alleen weinig geduld hebben als ze mij beloven dat ik de week van 9 juli de phone krijg en nu op me horloge kijk welke datum t is ;)
Sorry, maar je hebt bericht gehad dat het later wordt (desnoods via Internet op de site), daarvoor heb je excuses en ook nog eens f 15,- piek EXTRA beltegoed gekregen... Telfort HEEFT nou eenmaal problemen met een derde partij: NIETS aan te doen. Telfort en Postbank willen wel maar zijn ook afhankelijk...

Beetje geduld jongen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 13:29 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Sorry, maar je hebt bericht gehad dat het later wordt (desnoods via Internet op de site), daarvoor heb je excuses en ook nog eens f 15,- piek EXTRA beltegoed gekregen... Telfort HEEFT nou eenmaal problemen met een derde partij: NIETS aan te doen. Telfort en Postbank willen wel maar zijn ook afhankelijk...

Beetje geduld jongen!
ik heb geen bericht gehad... ja 3 keer bericht dat ik me telefoon zou krijgen |:(
Stel dat ik geen internet zou hebben wat dan.. :? en zie dit niet als een aanval tegen telfort tis een aanval tegen de postbank want het gaat mij over de levering van de telefoon.. want mijn telefoon ligt gewoon ergens in een dpot te rotten hij had er allang kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 13:28 schreef sinterklaasrulez het volgende:
als ik een logo met c35 expl. op mijn tel wil zetten dan doet hij gewoon alles normaal maar ik zie geen logo op mijn tel. Ik heb gif en bmp geprobeerd.
Oja wat is het verschil tussen de m35 en de m35i
gebruik s25@once eens ;)
verschil tussen m35 en m35i:
m35i is voor het wappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik op libertel zit kan ik de logotjes niet zien anders wel, kan ik hier nog wat aan doen want libertel is veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 15:55 schreef sinterklaasrulez het volgende:
als ik op libertel zit kan ik de logotjes niet zien anders wel, kan ik hier nog wat aan doen want libertel is veel fijner.
moet normaal gewoon kunnen maar wat lullig is je zit toch niet meer lang op libertel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 15:57 schreef mafiasven het volgende:

[..]

moet normaal gewoon kunnen maar wat lullig is je zit toch niet meer lang op libertel ;)
wanneer stopt dat dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 16:04 schreef sinterklaasrulez het volgende:

[..]

wanneer stopt dat dan ?
als het goed is had je nou al geen libertel meer moeten hebben :+ maar sommige gebieden ondersteunen nog wel het libertel netwerk maar duurt niet meer lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Laatst online: 14-09 17:41
Op welk uur van de dag heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 16:08 schreef Canard het volgende:

[..]

Op welk uur van de dag heb je dat gedaan?
's ochtends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 16:30 schreef sinterklaasrulez het volgende:

[..]

's ochtends
heb je denk ik geluk gehad dan ist namelijk nog niet zo druk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, errug leuk dingetje die telefoon, maar werkt dat activeren alweer, heb ze vanmorgen gebeld (moest ver***** 10 minuten wachten) en kreeg te horen dat ze storing hadden en dat ik dan maar moest wachten, terwijl ik een sms-je kreeg waarin staat dat de funcionaliteit geblokkeerd is en dat ik hun moest bellen. Ik probeerde te activeren met mijn activeringscode, toen gaf ie 2 keer aan dat de code fout was en de derde keer dat die functie geblokkeerd was, dus toen heb ik gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 17:00 schreef Whoppa het volgende:
hmmm, errug leuk dingetje die telefoon, maar werkt dat activeren alweer, heb ze vanmorgen gebeld (moest ver***** 10 minuten wachten) en kreeg te horen dat ze storing hadden en dat ik dan maar moest wachten, terwijl ik een sms-je kreeg waarin staat dat de funcionaliteit geblokkeerd is en dat ik hun moest bellen. Ik probeerde te activeren met mijn activeringscode, toen gaf ie 2 keer aan dat de code fout was en de derde keer dat die functie geblokkeerd was, dus toen heb ik gebeld.
En toen... moet je dan w88 tot je een nieuwe activeringcode thuis gestuurd krijg met de post???

Heb namelijk precies ut zelfde probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 17:16 schreef niemand het volgende:

[..]

En toen... moet je dan w88 tot je een nieuwe activeringcode thuis gestuurd krijg met de post???

Heb namelijk precies ut zelfde probleem :(
Dat is dus het vreemde, die vrouw bij dat call-center zei (zoals ze altijd zeggen) sorry meneer, wij kunnen er niets aan doen, er is nu een storing en ik kan niets voor u doen. Ze wist ook niet te zeggen of ik wel een nieuwe code nodig heb of dat ik de oude kon gebruiken. Ik denk zelf dat ik een nieuwe code nodig heb maar ja, nog maar ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had eerst ook allemaal gezeur maar gewoon net zolang geprobeerd en nu doet ie ut. hij zei bij mij ook dat hij geblokkeerd was (als je wilt opwaarderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist de gsm van mijn moeder geactiveerd en bijna alles ging goed, kreeg alleen de 25 gulden xtra beltegoed van telfort niet.

Ik sta op dit moment al tien minuten in de wacht bij de telfort helpdesk.

Mijn eigen gsm heb ik al anderhalve week binnen en nog steeds geen activeringscode, bel ik naar postbank, zegt die helpdeskmedewerker dat het nog wel eens een week kan duren voordat ik die code heb.

Volgens mij worden die helpdeskmedewerkers daar helemaal gek van alle telefoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

hoe lang duurt het voordat je die "gratis" 25 piek beltegoed krijgt??? ik heb vanmorgen opgewardeerd, maar nog nix binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 20:38 schreef bluppy2 het volgende:
hoe lang duurt het voordat je die "gratis" 25 piek beltegoed krijgt??? ik heb vanmorgen opgewardeerd, maar nog nix binnen....
bij mij was hij er meteen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
Op dinsdag 24 juli 2001 01:18 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ik vind t wel iets uitmaken... beetje tegen de topicstarter die roept in t andere topic dat die wel eerug lang is.. en hier opent die er 1 terwijl die in t oude topic nooit gereageerd heeft dan vink t beetje bull..
maar ja kzeg al niks meer
Het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

wat houdt trouwens de "infotekst" functie in? die doet het nl. bij mij niet? gaat die pas werken als je je voor m-bankieren hebt aangemeld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 22:00 schreef bluppy2 het volgende:
wat houdt trouwens de "infotekst" functie in? die doet het nl. bij mij niet? gaat die pas werken als je je voor m-bankieren hebt aangemeld???
ik weet niet wanneer hij gaat werken, nog niet uitgeprobeerd en het kost volgens mij ook geld (bij kpn 50 cent), je kan er informatie opvragen over bijv. het weer en nieuws. je krijgt dan een smsje met info die jij hebt opgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK WIL MIJN CODE PVD!!!!! IK WACHT AL 3 WEKEN!! Ik heb mijn tel als eerste gehad en krijg mijn code als laatste.. |:(

[srry voor caps]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 23:18 schreef ugamer het volgende:
IK WIL MIJN CODE PVD!!!!! IK WACHT AL 3 WEKEN!! Ik heb mijn tel als eerste gehad en krijg mijn code als laatste.. |:(

[srry voor caps]
Wees blij.... jij HEBT al een GSM.
Ik heb 2 telefoons aangevraagd als 1 van de eerste mensen.... 1 voor mij op mijn rekening en 1 voor m'n vriendin op onze gezamenlijke rekening...
Ik heb mijn telefoon al binnen (zonder code btw) maar zij heeft nog helemaal NIETS gehoord... geen telefonisch bericht gehad, geen briefje.... NIETS
Da's pas frusti...

Maar ik heb het telefoonnummer gebeld op de brief die ik kreeg vlak voordat ik de telefoon kreeg... Daar heeft een persoon mij doorgeschakeld naar een ander nummer.
De gast aan die telefoon wist mij te vertellen dat het bestelde toestel op rekeningnummer 'xxxxxxx' WEL geleverd zal worden voor eind augustus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was gewoon 1 van de eersten... heb die zaterdag voordat de actie begon mij al ingeschreven en nog geen telefoon..

giro : 777 t.a.v mafiasven en zijn siemens m35i ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterM
  • Laatst online: 07:59
Nah ik heb de (telfort/postbank) kaart van mijn pa's bedrijvie al geactiveerd en ik heb 25,- gulden overgemaakt via het sim menu'tje dus die (erg aardige :) ) aapo's kunnen daar geen geld (300,-) meer af halen... Ik heb dat in mijn phone gedaan (ook postbank M35i) ik had die van hem geunlockt en weggeven aan een werknemer (telefoon van de zaak, 8-) )
maar ja... wou ik ff kwijt dat dat overschrijven van de giro naar het beltegoed superwerkt!!! :) echt tof. Alleen dat klote M-bankieren werkt dan weer niet... nah...
Het de mazzel gasten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Op vrijdag 27 juli 2001 23:18 schreef ugamer het volgende:

[srry voor caps]
Ik voel met je mee...

ook mijn tweede datakabel doet geen moer :(
nou wacht ik maar op mijn tweede telefoon..

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Op vrijdag 27 juli 2001 23:57 schreef mafiasven het volgende:
ik was gewoon 1 van de eersten... heb die zaterdag voordat de actie begon mij al ingeschreven en nog geen telefoon..

giro : 777 t.a.v mafiasven en zijn siemens m35i ;(
idem hier, eentje op de eerste dag van de actie 's morgens besteld, nog niks binnen. eentje 1.5 week later en die is er al wel :?

snelle mensen worden gestraft lijkt wel

ook nog geen codes ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 22:57 schreef sinterklaasrulez het volgende:

[..]

bij mij heet het statusrapport (zal wel taal zijn) maar kost dat nog geld ?
"Status info" of "Status report" in het Engels is 100% gratis :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:48

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Ik was gisteren op die afdeling wat harde schijven aan het vervangen en heb dus gezellig mee kunnen luisteren wat voor mensen allemaal belden.

- Veel mensen die belden waar hun telefoon bleef, die kan tussen nu en 30 augustus geleverd worden.
- Veel mensen die blijkbaar niet ingeschreven waren, indien ze een bewijs hebben komen ze alsnog in aanmerking.
- 1 man die erg boos was omdat ie geen telefoon kreeg omdat ie te laat was begon te drijgen met de Nederlandse wetgeving dat de actie dan niet goed omscreven was. Ik merkte al bij die telefoniste op dat ie voor nog geen 100 piek bij de winkel om de hoek ook een prepaid GSM kon krijgen.
- Veel mensen die niet ingeschreven waren en dus niet in aanmerking komen.
- er was er zelfs 1 die zijn vrouw niet vertrouwde en vroeg als ie de 2 bestelde telefoons voor 1 rekening kon gebruiken >:)

Echt, de telefoons stonden roodgloeiend.

Maar denk je dus in aanmerking te komen maar er geen 1 krijgt kan je een bep. klachtprocedure volgen om mogelijk toch nog in aanmerking te komen.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hehe... activeringscode eindelijk binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net dus m'n activeringscode gehad.. maar als ik ga activeren krijg ik een smsje terug: "Activeringscode niet correct".

Meer mensen last van??

0900-1958 is overbelast |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:35
Hehe... vanmorgen eindelijk kunnen activeren met m'n originele activeringscode. Dit ondanks het feit dat ik van de week een keer de melding "activeringscode is onjuist" o.i.d. heb gehad.

Opwaarderen met de m-code ging ook goed, heb nu fl. 50,30 beltegoed.

M-bankieren zelf werkt helaas nog niet (melding: M-bankieren is helaas nog niet beschikbaar).
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste