[PART 2] Postbank M-bankieren actie !!

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 2.257 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

net terug van vakantie, ik zou hem deze week moeten krijgen...mooi niks ook geen briefje dat selectvracht geweest oid..:(

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op woensdag 15 augustus 2001 21:08 schreef Bobbert het volgende:
En de derde gsm werd afgeleverd alleen zat ik achter in de tuin met een biertje van de zon te genieten :D , dus had ik de bel niet gehoort, komen ze morgen terug :)
hehe en nu kwamen ze onder het eten dus was ik wel thuis :), status ontvangen: 3/4

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:40
Op donderdag 16 augustus 2001 15:41 schreef freddifish het volgende:
net terug van vakantie, ik zou hem deze week moeten krijgen...mooi niks ook geen briefje dat selectvracht geweest oid..:(
M'n moeder heeft 'm gewoon via de postbode gekregen. Niks Selectvracht.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 16 augustus 2001 20:36 schreef biobak het volgende:

[..]

M'n moeder heeft 'm gewoon via de postbode gekregen. Niks Selectvracht.
Dan heb je waarschijnlijk mazzel. Als je ziet hoeveel klachten er over de bezorging van select vracht zijn... :)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• biobak
  • Laatst online: 12:40
Op donderdag 16 augustus 2001 21:02 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk mazzel. Als je ziet hoeveel klachten er over de bezorging van select vracht zijn... :)
Jep :) Morgen m'n foontje ophalen. Alleen even overschrijven op mijn naam nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Laatst online: 23-03 12:30
is er ook al iemand die zijn telefoon heeft verneukt.....doordat het unlocken is mislukt?
want ik vind het wel zonde als ik mijn telefoontje ermee verneuk...want mijn andere mobiel blijft nog maar iets van 12 uur standby...dus ik wil dit telefoontje wel houden
hmm wel verrot getypt dit...maar ja boeie :)

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 10:03 schreef tjAb82 het volgende:
is er ook al iemand die zijn telefoon heeft verneukt.....doordat het unlocken is mislukt?
want ik vind het wel zonde als ik mijn telefoontje ermee verneuk...want mijn andere mobiel blijft nog maar iets van 12 uur standby...dus ik wil dit telefoontje wel houden
hmm wel verrot getypt dit...maar ja boeie :)
tja je kunt t of je kunt t niet ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 11:45
m'n vader beheert m'n opa's rekening (die's beetje dement ;) ) en heeft voor mij ook zo'n gsm aangevraagt (is immidels binnen).
ik wou alleen mijn eigen telfort sim erin douwen en dat werkte dus niet. vroeger werkte dat gewoon zolang je maar dezelfde provider gebruikt. is dit onderdeel van een niew soort simlock?

en als ik hem laat verwijderen, kan m'n vader nog nog gewoon met het originele kaartje m-bankieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 17:10 schreef weareborg het volgende:
m'n vader beheert m'n opa's rekening (die's beetje dement ;) ) en heeft voor mij ook zo'n gsm aangevraagt (is immidels binnen).
ik wou alleen mijn eigen telfort sim erin douwen en dat werkte dus niet. vroeger werkte dat gewoon zolang je maar dezelfde provider gebruikt. is dit onderdeel van een niew soort simlock?

en als ik hem laat verwijderen, kan m'n vader nog nog gewoon met het originele kaartje m-bankieren?
tot nu toe de mensen die ik ken kunnen gewoon met een ge-unlockte telefoon m-bankieren.
en over jou eigen sim. Werkt idd niet meer sommige providers hebben een dubbele simlock erop zitten. 1tje voor de provider lock en dan nog keer abbo en prepay locks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn eigen telfort pre-paid sim erin gedaan en daarmee gewapped. en nu heb ik mijn postbank sim er terug ingedaan maar daar kan ik dus niet meer mee wappen want hij heeft het over die codering en dan geeft ie aan dat er een beveiligingsfout is. iemand een idee hoe ik dat op kan lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op vrijdag 17 augustus 2001 19:19 schreef Hyphylus het volgende:
Ik heb net mijn eigen telfort pre-paid sim erin gedaan en daarmee gewapped. en nu heb ik mijn postbank sim er terug ingedaan maar daar kan ik dus niet meer mee wappen want hij heeft het over die codering en dan geeft ie aan dat er een beveiligingsfout is. iemand een idee hoe ik dat op kan lossen ?
juiste instellingen terug zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

ps. status ontvangen 4/4 :D :D

geactiveerd: 2/4 ene kent hij nummer niet zegt tie en ander wil gewoon niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Op vrijdag 17 augustus 2001 19:19 schreef Hyphylus het volgende:
kan je nog wel m-bankieren? of ik wel/niet kan wappen zal me n worst zijn, m'n pa weet toch niet hoe dat werkt. wil gewoon dat het nog werkt, anders ontploft pa.

en heb je m trouwens geunlocked? mijn telfort prepaid kaart pakte ie niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:13

Reley

Zoom Zoom

AAAHHHH |:( |:(
Ik wordt gek van die Postbank, alles netjes gehad, is mijn telefoonnummer niet bekend! Ik bellen; nemen ze niet op! Zitten ze daar met z'n tweeen te slapen ofzo! :Z
ik probeer nu al 2 dagen te bellen, maar opnemen ho maar!
Hoelang hebben jullie moeten w88 voor ze opnamen????
Ik ga maar weer verder met geld uitgeven. :'(
Geef toe het is voor de PB wel DE manier om het geld van die mobieltjes terug te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Laatst online: 12-09 20:31
Oeps, nu is de consumentenbond ook wakker geworden, ze hebben een brief gestuurd naar de Postbank om uitleg..

Zal dit ook een "standaard" reactie worden ?

www.consumentenbond.nl

(bezorgweek 26, nog steeds noppes |:( )

http://www.consumentenbond.nl/asp/nieuws/nieuwsbericht_consumentenbond.asp?node_id=31035&version_id=1&kiosk_owg_node_id=361&kiosk_node_id=13485

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TIP:

Zorg bij het unlocken voor een REDELIJK vole battery. Als tie bijna leeg is misluk het!! :(
Verder al bij 6 telefoon gelukt (van de 6 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 21:40 schreef RonaldM het volgende:
Oeps, nu is de consumentenbond ook wakker geworden, ze hebben een brief gestuurd naar de Postbank om uitleg..

www.consumentenbond.nl

http://www.consumentenbond.nl/asp/nieuws/nieuwsbericht_consumentenbond.asp?node_id=31035&version_id=1&kiosk_owg_node_id=361&kiosk_node_id=13485
hehe dat duurde lang voordat die wakker werden :+
Eindelijk een beetje actie.. maar ze kunnen er toch weinig tegen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op vrijdag 17 augustus 2001 21:40 schreef RonaldM het volgende:

www.consumentenbond.nl

tja.... de kans op betaling is groot als je hem niet binnen 8 weken activeerd, maar ik denk dat ze zelf er al rekening mee houden dat het allemaal niet vlekkeloos is gelopen, zou het niet :?

(status: ontvangen 4/4 :D , activeerd 3/4 :{ , geunlockt 0/4 :( )
(beltegoed status: 1: F 41.- 2: F 51.-, oftewel kei krom :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb met de postbank gebeld hoe dat zat met die acht weken, mij werd verteld dat zodra je de activeringscode intoetst de 8 weken pas beginnen te tellen, binnen die 8 weken moet je dan alle stappen tot en met opwaarderen hebben voltooid.

Ik wilde dit weten omdat ik een gsm van iemand gekregen heb en nog moet wachten op mijn activeringscode, als ik die heb denk ik dat de acht weken er anders al opzitten.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkson
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-11-2024
Goed, geinig om te horen dat na unlocken je nog gewoon met die Telfort Prepaid kaart van de PB kan M-Bankieren.

Minder grappig vind ik het dat het "onmogelijk" is om niet alleen me huidige (TELFORT!!!) nummer te koppelen aan die SIM met M-bankieren functie maar OOK me abbo er aan te hangen (CLARITY180).

Althans als ik de mensen van Telfort, de PB, pven en Sebastard moet geloven... Toch vraag ik me af waarom dit nou niet kan. Echt te lomp voor woorden.

M35i leuk, m-bankieren leuk, maar relaxder icm huidige nummer en abbo

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Laatst online: 23-03 12:30
Op zaterdag 18 augustus 2001 11:54 schreef bas_konings het volgende:
[knip]alle stappen tot en met opwaarderen hebben voltooid.[/knip]
je hoeft toch alleen die activeringcode in te toetsen (en dus een m-code aanmaken)en je beltegoed te waarderen...dan is het toch klaar...
of moet je ook nog andere dingen doen

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:21

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

je hoeft toch alleen die activeringcode in te toetsen (en dus een m-code aanmaken)en je beltegoed te waarderen...dan is het toch klaar...
of moet je ook nog andere dingen doen
Dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Laatst online: 13-09 10:42
wij hebben er nu ook 2. Allebei unlocked, lukte prima. Van eentje klopte de activeringscode niet, die moet ik dus even opnieuw aanvragen. Hopelijk lukt het ook om te activeren in een unlockte telefoon.

Heb het ook geprobeerd in m'n nokia 6210 met het mbankieren kaartje, het zag ernaar uit dat ik ook op dat toestel kan activeren, ben benieuwd, eerst een nieuwe code (en doorkomen op de helpdesk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 18:53 schreef StanTheMan het volgende:
wij hebben er nu ook 2. Allebei unlocked, lukte prima. Van eentje klopte de activeringscode niet, die moet ik dus even opnieuw aanvragen. Hopelijk lukt het ook om te activeren in een unlockte telefoon.

Heb het ook geprobeerd in m'n nokia 6210 met het mbankieren kaartje, het zag ernaar uit dat ik ook op dat toestel kan activeren, ben benieuwd, eerst een nieuwe code (en doorkomen op de helpdesk).
khoop t voor je anders kost het je namelijk 1 keer 300 piek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 19 augustus 2001 00:48 schreef mafiasven het volgende:

[..]

khoop t voor je anders kost het je namelijk 1 keer 300 piek :+
Of je zegt gewoon dat het echt niet wil lukken... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 12:06 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Of je zegt gewoon dat het echt niet wil lukken... :o
hebben ze jou niet geleerd dat je niet mag liegen :+ ;)

edit:
anders relock je hem gewoon weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
weet er iemand of ik een geblokkeerde m-code via internet kan laten de-blokkeren
die foon is de hele tijd bezet daar, en tis wel een 22ct-minuut nummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 18:59 schreef ikbenveldmuis het volgende:
weet er iemand of ik een geblokkeerde m-code via internet kan laten de-blokkeren
nopez je zult toch echt ff moeten bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:24
Van ons intranet geplukt:

PTT Post Pakketservice bezorgt voor de Postbank binnen nu en eind augustus circa 200.000 mobiele telefoons.

De Postbank had deze zomer een spaaractie voor haar klanten waarmee zij een gratis mobiele telefoon kregen. Selektvracht zou voor Postbank de circa 500.000 mobiele telefoons bezorgen. De Postbank heeft echter vanwege technische problemen de doorlooptijd van het project verlengd. Selektvracht kon haar logistiek niet meer aan deze verandering aanpassen. Er was daarom een extra vervoerder nodig voor ongeveer de helft van de 500.000 telefoons en dat werd PTT Post Pakketservice.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Laatst online: 13:13
Op maandag 20 augustus 2001 11:02 schreef Mr_Blobby het volgende:
Van ons intranet geplukt:

PTT Post Pakketservice bezorgt voor de Postbank binnen nu en eind augustus circa 200.000 mobiele telefoons.

De Postbank had deze zomer een spaaractie voor haar klanten waarmee zij een gratis mobiele telefoon kregen. Selektvracht zou voor Postbank de circa 500.000 mobiele telefoons bezorgen. De Postbank heeft echter vanwege technische problemen de doorlooptijd van het project verlengd. Selektvracht kon haar logistiek niet meer aan deze verandering aanpassen. Er was daarom een extra vervoerder nodig voor ongeveer de helft van de 500.000 telefoons en dat werd PTT Post Pakketservice.
ow mooi, ik zou hem van de week krijgen, en als de ptt dat doet komt het wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 18:59 schreef ikbenveldmuis het volgende:
Als die foon bezet is, dan kost het je toch geen 22 cent per minuut? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 20 augustus 2001 11:28 schreef pven het volgende:

[..]

Als die foon bezet is, dan kost het je toch geen 22 cent per minuut? :?
"Al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen..."

Dit komt mensen die met de Postbank lijn a 22 cent/minuut bellen maar al te bekend voor... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 20 augustus 2001 12:14 schreef AtHomer het volgende:

[..]

"Al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen..."

Dit komt mensen die met de Postbank lijn a 22 cent/minuut bellen maar al te bekend voor... :(
Je krijgt de telefoon gratis maar ze verdienen een fortuin aan de helpdesk... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

2e telefoon binnen, maar die doet het ook niet met de datakabel. de zelftest geeft wel verbinding aan maar de siemens softdatalink 3 software ziet de m35 niet ;(
kan iemand dit eens stap voor stap uitleggen ?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:27
Op maandag 20 augustus 2001 13:17 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Je krijgt de telefoon gratis maar ze verdienen een fortuin aan de helpdesk... :(
.... en als ze onverhoopt (voor hun) niet genoeg verdiend hebben, zullen ze vast wel geld gaan vragen voor dat M-bankieren.

Ik heb een beetje last van paranoia gekregen na een dag waarin ik én hoorde dat KPN prepaid toegoed straks nog maar een half jaar geldig is én dat SMSsen via internet straks verdwijnt (ongetwijfeld door diezelfde KPN). :(

Oh ja en ik baal dat ik vandaag wéér zo laat thuis ben van werk, wel lekker dat ff kwijt te kunnen hier :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-03 20:08
Oke, mijn toestel is unlockt en heeft een dag goed gewerkt. Volgende probleem, toen ik weer wilde bellen zag ik op display "Network search" en dat bleef zo. Toestel uitgezet en weer proberen aan te zetten maar dat ging niet, zo dood als wat :(. Na veel proberen toch de M35i aan de praat gekregen en originele sim ingedaan maar probleem blijft en moet ook nog steeds onzettend vaak proberen om tst aan te zetten, weet iemand wat dit is technisch, softwarematig :? Volgens mij kan dit niet aan het unlocken liggen, zou ik lock weer op moeten zetten, als dat lukt en terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 21 augustus 2001 03:16 schreef budi het volgende:

[..]

.... en als ze onverhoopt (voor hun) niet genoeg verdiend hebben, zullen ze vast wel geld gaan vragen voor dat M-bankieren.

Ik heb een beetje last van paranoia gekregen na een dag waarin ik én hoorde dat KPN prepaid toegoed straks nog maar een half jaar geldig is én dat SMSsen via internet straks verdwijnt (ongetwijfeld door diezelfde KPN). :(

Oh ja en ik baal dat ik vandaag wéér zo laat thuis ben van werk, wel lekker dat ff kwijt te kunnen hier :)
hehe zeker laat... wat doe je voor werk man :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
Zo, nou ik kreeg hem vanochtend. 5 Min. later de activeringscode. Dat ff gedaan, geeltje opgewaardeerd en daarna unlocked. Toppie hoor. 3 sec. werk... Echt easy. Mensen die iets willen weten kunnen me ICQ-en. (Als hetgeen wat ik nu zeg illigaal is haal het dan maar weg).

GreetZ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:28 schreef mafiasven het volgende:

[..]

tot nu toe de mensen die ik ken kunnen gewoon met een ge-unlockte telefoon m-bankieren.
en over jou eigen sim. Werkt idd niet meer sommige providers hebben een dubbele simlock erop zitten. 1tje voor de provider lock en dan nog keer abbo en prepay locks.
Yep werk nogsteeds nix mis mee. Toppie... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 17:17 schreef Bl@de het volgende:

[..]

Yep werk nogsteeds nix mis mee. Toppie... :z
goedzo dan weten we genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
Op dinsdag 21 augustus 2001 18:51 schreef mafiasven het volgende:

[..]

goedzo dan weten we genoeg :+
Durfden de heren het niet te proberen? ;)
Over de software, die is op de bekende adressen te vinden.
Nokia-waren nogwat en GSM-Vrij...nogwat.. ;)
Ik wil ook helpen, dus mensen lukt het niet, dan kan je me ICQ-en.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 18:59 schreef Bl@de het volgende:

[..]

Durfden de heren het niet te proberen? ;)
Over de software, die is op de bekende adressen te vinden.
Nokia-waren nogwat en GSM-Vrij...nogwat.. ;)
Ik wil ook helpen, dus mensen lukt het niet, dan kan je me ICQ-en.. :P
hmmz mayb next time ff goed lezen :+
ik unlock me phone pas als ik me beltegoed opgebeld heb :+
en kheb al 4 telefoons van siemens in totaal geunlocked dus durven moet geen probleem zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Nou mij wil het niet lukken, 5 gsm's geprobeert maar geeft telkens time-out, ook 2 verschillende pc's gehad.
En aan alle eisen voldaan: (volle bat.) sim eruit, tel uit, op aan knop even als die er om vraagt. En dan toch time-out.

Dus ik denk dat het aan de kabel ligt, ik kan met de kabel wel telefoonboek inzien en sms'jes verzenden enzo maar dus niet unlocken.

Bij ons op school heeft er ook iemand geunlockt dus eens vragen of ik daar dan de kabel ff mag lenen/huren.

Ik baal der wel van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj
  • Niet online

pj

Op dinsdag 21 augustus 2001 22:45 schreef Bobbert het volgende:
Nou mij wil het niet lukken, 5 gsm's geprobeert maar geeft telkens time-out, ook 2 verschillende pc's gehad.
En aan alle eisen voldaan: (volle bat.) sim eruit, tel uit, op aan knop even als die er om vraagt. En dan toch time-out.

Dus ik denk dat het aan de kabel ligt, ik kan met de kabel wel telefoonboek inzien en sms'jes verzenden enzo maar dus niet unlocken.

Bij ons op school heeft er ook iemand geunlockt dus eens vragen of ik daar dan de kabel ff mag lenen/huren.

Ik baal der wel van :(
Ehm ... gebruik je toevallig Win2K .. het is mij nl. niet gelukt om te unlocken onder Win2k .. wel onder win98 en win95.

Wellicht dat het dus daar aanligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Mijn vriendin zou hem tussen de 11e en 23e kijgen.. morgen gaat ze op vakantie.. ben benieuwd.

Ik krijg hem en zal hem dus ook meteen laten unlocken. Ben benieuwd.

Nu maar hopen dat alles werkt.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Op dinsdag 21 augustus 2001 10:31 schreef Bobbert het volgende:

[..]

hehe zeker laat... wat doe je voor werk man :?
Ik moet de pinautomaten vervangen in supermarkten ivm de euro, deze nieuwe automaten hebben een ander netwerk nodig en de monteur die dit aanlegt kan er geen bal van, waardoor wij (een team van meestal 3 man) uren extra bezig zijn om het probleem op te sporen |:(

Overdag hoef ik uiteraard niet te werken, maar als ik midden in de nacht thuis kom, vind ik het altijd wel ff leuk om te GoTTen (toch nachttarief (kheb nog geen kabel/ADSL)). :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Laatst online: 14-09 17:41
Weet je wat ik zojuist op de radio hoorde???? Nee?

Nou, de postbank wilde de mensen met een M35i alsnog de fl 300,- laten betalen omdat het mobiel bankieren niet werkt!

Nou zou ik verwachten dat ze hier bedoelen dat mensen er geen gebruik van maken en niet dat het technisch niet werkt... staat ergens vernoemd dat je per se moet mobiel bankieren??? Volgens mij niet.

edit:

dit artikel vond ik nog...
http://nu.nl/document?n=39913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Op woensdag 22 augustus 2001 08:30 schreef Canard het volgende:
Weet je wat ik zojuist op de radio hoorde???? Nee?

Nou, de postbank wilde de mensen met een M35i alsnog de fl 300,- laten betalen omdat het mobiel bankieren niet werkt!

Nou zou ik verwachten dat ze hier bedoelen dat mensen er geen gebruik van maken en niet dat het technisch niet werkt... staat ergens vernoemd dat je per se moet mobiel bankieren??? Volgens mij niet.
Ik denk niet dat ze dit gaat lukken. Ik maak namelijk gebruik van dat m-Bankieren om 2 keer per week mijn saldo op te vragen.
Als ze dus 300 gulden gaan eisen dan hebben ze een probleem.
En ik denk met meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Consumentenbond eist uitleg over haperende Postbankmobieltjes

Uitgegeven: 22-8-2001 8:38

DEN HAAG - De Consumentenbond heeft in een brief aan de Postbank uitleg gevraagd over de actie met mobiele telefoons. De directe aanleiding is de moeizame aanmelding voor het elektronisch bankieren bij de bank. Daar ondervinden volgens de bond veel mensen problemen bij.

"Het heeft onze aandacht", aldus een woordvoerster van de Postbank, zonder verder in te willen gaan op de omvang van de moeilijkheden. Honderden klachten over de Postbank zijn inmiddels bij Consumentenbond binnengekomen naar aanleiding van de gratis telefoon. Postbankklanten kregen het mobieltje kado als ze f 1000 gulden spaarden. Daarmee kunnen zij geld overmaken. Het actuele saldo bekijken, behoort ook tot de mogelijkheden.

De jongste klachten draaien om de aanmelding bij de bank via de telefoon. Volgens de Consumentenbond krijgen mensen geen contact met de bank of verschijnen allerlei onduidelijke boodschappen op het schermpje van de telefoon. Ook de hulplijn die de bank heeft ingesteld, biedt vaak geen soelaas, aldus de bond.

Verplichte aanmelding

Een van de voorwaarden van de actie was verplichte aanmelding. Gebruiken de ontvangers de telefoon niet, dan zijn moeten ze f 300 gulden betalen. "Wij hebben de Postbank in onze brief gevraagd de termijn van acht weken die voor aanmelding stond, te laten vervallen", aldus een woordvoerster van de bond. "Dat lijkt ons redelijk omdat aanmelden niet probleemloos verloopt."

De Postbank wilde nog niet reageren op de brief. "Wij zullen binnen enkele dagen reageren", aldus de woordvoerster. Wel onderstreept ze dat van de inmiddels 270.000 bezorgde telefoons 87 procent is aangemeld. Overigens hoopt de Postbank de resterende apparaatjes uiterlijk begin september bij iedereen bezorgd te hebben. Eerdere ramingen gingen uit van eind augustus.

De Consumentenbond dreigt met hardere eisen als de Postbank niet met een bevredigend antwoord komt. "We spreken de bank nu aan op deze recente klachten, maar wij vinden de hele afhandeling van de actie dramatisch", stelt de woordvoerster van de bond. "Ook de bezorging gaf veel onduidelijkheid bij de klanten en dat hebben we nu nog buiten beschouwing gelaten."
Bron: http://nu.nl/document?n=39941

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfort sucks; wat een klotezooi 9 van de 10 keer kun je de gebruiker niet bereiken. Als je zelf wilt gaan bellen werkt het helemaal nooit ; wat een amateurs. Ik krijg m'n beltegoed nooit op... Snel unlocken die handel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Huh? Twee links naar nu.nl die nagenoeg hetzelfde zijn, maar net niet helemaal. :?
Op woensdag 22 augustus 2001 08:30 schreef Canard het volgende:
http://nu.nl/document?n=39913
Op woensdag 22 augustus 2001 08:50 schreef pven het volgende:
http://nu.nl/document?n=39941

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
mmm, ik heb eindelijk unlock software gevind, maar welke firmware versie heeft dat postbank geval? of hoe kan ik dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 09:41 schreef weareborg het volgende:
mmm, ik heb eindelijk unlock software gevind, maar welke firmware versie heeft dat postbank geval? of hoe kan ik dat zien?
*#06#
zie je de imei code dan linker knop drukken komt software versie te staan. siemens telefoon van postbank heeft versie 18 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Loopt die GSM van de Postbank bij jullie ook wel es vast. Althans, het keyboard loopt vast. Je kunt hem dan wel gewoon bellen enzo, maar hij reageert totaal niet op de invoer van het keyboard.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Laatst online: 15-09 20:46

Alpine

Twisted animator

Op woensdag 22 augustus 2001 13:06 schreef jelmervos het volgende:
Loopt die GSM van de Postbank bij jullie ook wel es vast. Althans, het keyboard loopt vast. Je kunt hem dan wel gewoon bellen enzo, maar hij reageert totaal niet op de invoer van het keyboard.
Nee. Daar heb ik nog geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh is dat niet gewoon je keyboardlock ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Laatst online: 15-09 20:46

Alpine

Twisted animator

Op woensdag 22 augustus 2001 13:29 schreef Courage het volgende:
Ik denk het niet want dan zie je als je op een knopje drukt dat het erop zit door middel van een stukkie tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mijnheer Wijngaarden van de Postbank is de driehonderdgulden termijn naar 1 december 2001 opgeschoven.
Dus je hebt tot 1 december de tijd om je GSM te activeren.
Lukt dat niet of wil je dat bij nader inzien toch niet, dan kan je de GSM terugsturen en worden de 300 gulden niet van je rekening afgeschreven

Waarvan akte.

Bron: Radio 1, woensdag 22 augustus 2001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 14:07 schreef MaasQ het volgende:
Volgens mijnheer Wijngaarden van de Postbank is de driehonderdgulden termijn naar 1 december 2001 opgeschoven.
Dus je hebt tot 1 december de tijd om je GSM te activeren.
Lukt dat niet of wil je dat bij nader inzien toch niet, dan kan je de GSM terugsturen en worden de 300 gulden niet van je rekening afgeschreven

Waarvan akte.

Bron: Radio 1, woensdag 22 augustus 2001
je bent echt dom als je die telefoon terugstuurd |:( dus mensen dit is een oproep ben je van plan de telefoon terug te sturen omdat je m niet wilt contact me maar :P :+
activeren is zow gedaan dus dat zal wel los lopen met die 300 gulden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Laatst online: 14-09 11:20
Ik denk dat die 1000 guldens nu zo onderhand wel weer van de spaarrekening af kunnen, of niet? :)

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 14:13 schreef Muyz het volgende:
Ik denk dat die 1000 guldens nu zo onderhand wel weer van de spaarrekening af kunnen, of niet? :)
heys dat is idd een goede ga ff me afrekeningen checken :+

edit:
over 3 dagen mag het eraf jippie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op woensdag 22 augustus 2001 00:03 schreef pj het volgende:

[..]

Ehm ... gebruik je toevallig Win2K .. het is mij nl. niet gelukt om te unlocken onder Win2k .. wel onder win98 en win95.

Wellicht dat het dus daar aanligt?
ik gebruik win2k ja, maar unlocken op een win9k machine geprobeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op woensdag 22 augustus 2001 14:13 schreef Muyz het volgende:
Bij mij mag het der over 9 dagen vanaf!!! Maar klaat het lekker op m'n spaarrekening staan.

Wel krijg ik over paar dagen de 1000 piek terug die ik op m'n ma der rekening had gestort :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiekerjan
  • Laatst online: 00:08
Op de site van de postbank staat dat je niet perse hoeft te m-bankieren, dus dat kunnen ze niet hard maken.
http://www.postbank.nl/postbankservice/0,5210,7812,00.html (derde vraag van boven)
Op woensdag 22 augustus 2001 08:44 schreef Speedyb het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze dit gaat lukken. Ik maak namelijk gebruik van dat m-Bankieren om 2 keer per week mijn saldo op te vragen.
Als ze dus 300 gulden gaan eisen dan hebben ze een probleem.
En ik denk met meer mensen.
Kun jij dan al m-bankieren? Ik krijg steeds een server error 505. Weet iemand wat dat is dan?

These are my principles. If you don't like them I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

iemand al succes met het synchroniseren van zijn afspraken met de datakabel (ik heb die van salesplaza.nl) bij mij werkt dat iig NIET (twee M35 s geprobeerd op twee computers)
lijk erop weer 35 piek down de drain ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 17:20 schreef freddifish het volgende:
iemand al succes met het synchroniseren van zijn afspraken met de datakabel (ik heb die van salesplaza.nl) bij mij werkt dat iig NIET (twee M35 s geprobeerd op twee computers)
lijk erop weer 35 piek down de drain ;(
ik heb het nog niet geprobeerd.. werk weinig met die afspraken maar welke software gebruik je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon ontvangen (eindelijk!), M-bankieren geactiveerd, kaart opgewaardeerd, laten unlocken en m'n Libertel duo kaart er in. De (auto)opladers van mijn S35 en de C35 van m'n ouders passen ook op de M35 dus ik heb geen extra zooi of nog meer losse opladers nodig.

Werkt allemaal prima en die 50,- van Telfort komt tussendoor wel op. Raampie is weer helemaal tevreden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey waar staat pincode 2 standaard op ingesteld?? 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schop 8-)
ik weet nogsteeds niet wat pin2 standaard is 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pin2 is geblokkeerd ;)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op woensdag 22 augustus 2001 21:56 schreef cyberax99 het volgende:
schop 8-)
ik weet nogsteeds niet wat pin2 standaard is 8-)
moet je eens goed lezen, staat allang in dit topic vemeld dat pin 2 niet in nederland wordt ondersteunt.

• aphrodisiac
  • Laatst online: 02-04-2023

aphrodisiac

*zzz*

PIN2 bij Telfort :

Vraag:
Ik heb 3 keer een verkeerde PIN2-code ingevoerd. Nu staat er dat die geblokkeerd is, wat moet ik nu doen?

Antwoord:
Op dit moment ondersteunt Telfort geen diensten waarvoor de PIN2-code nodig is. Uw toestel funtioneert normaal ook nadat u de PIN2 functionaliteit in het toestel heeft geblokkeerd.

pc specs | mijn specs

• Speedyb
Op woensdag 22 augustus 2001 16:48 schreef kiekerjan het volgende:

[..]

Kun jij dan al m-bankieren? Ik krijg steeds een server error 505. Weet iemand wat dat is dan?
Dat betekent dat het op dat moment te druk is bij de M-bankierservice of dat de sleutel niet goed meer is.
Ik weet niet precies hoe je een nieuwe sleutel aan laat maken maar als je de cache leeggooit (Ja die zit ook op een telefoon) dan gaat het meestal wel, In feite moet je de pagina refreshen omdat je dezelfde foutmelding uit het geheugen haalt.

• Speedyb
Op donderdag 23 augustus 2001 00:08 schreef Bobbert het volgende:

[..]

moet je eens goed lezen, staat allang in dit topic vemeld dat pin 2 niet in nederland wordt ondersteunt.
Er zijn oudere abbonnementen waarbij de pin2 wel word ondersteund, Maar bij telfort hebben ze het veld voor pin2 leeggelaten, jij moet verplicht 4 karakters invoeren, gaat dus never nooit niet lukken. |:(

Maar het is onzin om te zeggen dat het in nederland niet ondersteund word!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Op woensdag 22 augustus 2001 17:30 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ik heb het nog niet geprobeerd.. werk weinig met die afspraken maar welke software gebruik je ?
de officiele Siemens softdatalink 3.0

Verwijderd

hmmz vaag dan zou die het idd moeten doen.. je kabeltje is denk ik gewoon niet echt goed ;)

• pj
  • Niet online

pj

Ik had ook problemen met Softdatalink. Met S25@once ging het allemaal wel goed.

Vaag dus. :)

• Toewan
  • Laatst online: 14-09 11:38
Op woensdag 22 augustus 2001 14:10 schreef mafiasven het volgende:

[..]

je bent echt dom als je die telefoon terugstuurd |:( dus mensen dit is een oproep ben je van plan de telefoon terug te sturen omdat je m niet wilt contact me maar :P :+
activeren is zow gedaan dus dat zal wel los lopen met die 300 gulden.
Bij de foon van mijn tante dus niet, die kan niet geactiveerd worden, want het telefoonnummer is niet bekend (meen ik). Wat ook vreemd is met die foon, wanneer ik haar opbel, dan gaat de telefoon niet over (en krijg ik dus geen verbinding) maar ik kan WEL sms'jes versturen naar die foon.

Vreemd, het ligt aan de simkaart, niet aan de telefoon. Wanneer ik mijn simkaart erin frot, dan doet ie het wel.

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 11:29 schreef Toewan het volgende:

[..]

Bij de foon van mijn tante dus niet, die kan niet geactiveerd worden, want het telefoonnummer is niet bekend (meen ik). Wat ook vreemd is met die foon, wanneer ik haar opbel, dan gaat de telefoon niet over (en krijg ik dus geen verbinding) maar ik kan WEL sms'jes versturen naar die foon.

Vreemd, het ligt aan de simkaart, niet aan de telefoon. Wanneer ik mijn simkaart erin frot, dan doet ie het wel.
tja gewoon melden krijg je zow een nieuwe simcard :)

• Toewan
  • Laatst online: 14-09 11:38
Op donderdag 23 augustus 2001 11:35 schreef mafiasven het volgende:

[..]

tja gewoon melden krijg je zow een nieuwe simcard :)
Vraagje, waar precies moet ze dat melden ?? (Weet ik zelf ook niet eigenlijk) Gewoon naar Telfort zelf bellen ??

Verwijderd

hmmz misschien is het beter om de postbank ff te bellen die regelen het dan wel met telfort, omdat namelijk het m-bankieren enz via de postbank gaat dus bel gewoon ff 0900-1958
(22 ct per minuut)

Verwijderd

Bij mijn hebben ze een foute activeringscode opgestuurd :(

Nu is ie geblokeerd :(

De helpdesk was best snel hoor, werd meteen opgenomen :)

Nu moet ik wachten op een nieuwe code

• freddifish

freddifish

schnappi !

Op donderdag 23 augustus 2001 10:48 schreef pj het volgende:
Ik had ook problemen met Softdatalink. Met S25@once ging het allemaal wel goed.

Vaag dus. :)
bij mij doet s25@once het ook niet, het is al de tweede kabel trouwens. pinnetjes zien er goed verbonden uit (even opengemaakt) vaag. ik hoopte dat meer mensen dit hadden (gedeelde smart.. ;( )

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 11:29 schreef Toewan het volgende:

Ik heb hetzelfde probleem maar die lui van de postbank zeggen dat de koppeling tussen girorekening/activeringscode en telefoonnummer niet bestaat en dat er een notitie van gemaakt wordt. Binnen een week zou het probleem opgelost zijn.

Trouwens de mensen die de melding krijgen dat er geen verbinding met de postbank gemaakt kan worden, moeten hun beltegoed maar eens controleren want als er 0.00 op staat dan moet je eerst via de girofoon opwaarderen voordat je kunt activeren.

• Muyz
  • Laatst online: 14-09 11:20
Op donderdag 23 augustus 2001 19:20 schreef Ruuud het volgende:

[..]
Ik heb hetzelfde probleem maar die lui van de postbank zeggen dat de koppeling tussen girorekening/activeringscode en telefoonnummer niet bestaat en dat er een notitie van gemaakt wordt. Binnen een week zou het probleem opgelost zijn.
Wees gerust, dat gaat niet lukken. Bij mij zeiden ze dat ook en we zijn inmiddels anderhalve week verder :(

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 16:46 schreef ugh het volgende:
Bij mijn hebben ze een foute activeringscode opgestuurd :(

Nu is ie geblokeerd :(

De helpdesk was best snel hoor, werd meteen opgenomen :)

Nu moet ik wachten op een nieuwe code
Dat was vast niet de Postbank helpdesk... :( Die moet ik namelijk nog ff bellen voor mijn broertje... ("nummer onbekend" als antwoord bij activeren :( )

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op donderdag 23 augustus 2001 19:54 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Dat was vast niet de Postbank helpdesk... :( Die moet ik namelijk nog ff bellen voor mijn broertje... ("nummer onbekend" als antwoord bij activeren :( )
Bij mij ook eentje nummer onbekend.. moet ook nog bellen.

Verwijderd

ik belde 0900 1958 (22ct/min)

Postbank SMS:
POSTBANK
: De
functionaliteit is
geblokkeerd.
Neem contact op
met
de Postbank.
Leuk zon snelle handleiding, vooral als een paar bladzijdes verder staat: maximaal 3x je activeringscode invullen

/me :( !(@*&#!(@*&#(|:(*@!&*(^$!$@!!!!! :r

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 22:47 schreef ugh het volgende:
ik belde 0900 1958 (22ct/min)

Postbank SMS:
[..]

Leuk zon snelle handleiding, vooral als een paar bladzijdes verder staat: maximaal 3x je activeringscode invullen

/me :( !(@*&#!(@*&#(|:(*@!&*(^$!$@!!!!! :r
idd errug lullig had je ons ff moeten vragen :+

• McKING
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 22:56
Op donderdag 23 augustus 2001 19:23 schreef Muyz het volgende:

[..]

Wees gerust, dat gaat niet lukken. Bij mij zeiden ze dat ook en we zijn inmiddels anderhalve week verder :(
Ik wacht al 2.5 week! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Ik ongeveer 2. Of was het al 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 22:40
Wie heeft nog meer last van een toestel met enorm slechte geluidskwaliteit????? :(

Ik ben gewoon niet te verstaan, heb ook ff test gedaan door me oude CMD C1 te bellen en de M35i daarna te bellen vanaf vast toestel, het blijkt vooral dat alle hoge tonen eruit worden gehaald, zodat er geen natuurlijk geluid overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 22:40
Op vrijdag 24 augustus 2001 08:43 schreef MetHod het volgende:
Wie heeft nog meer last van een toestel met enorm slechte geluidskwaliteit????? :(

Ik ben gewoon niet te verstaan, heb ook ff test gedaan door me oude CMD C1 te bellen en de M35i daarna te bellen vanaf vast toestel, het blijkt vooral dat alle hoge tonen eruit worden gehaald, zodat er geen natuurlijk geluid overblijft.
Heb ff gebeld met 0900 3333333 (Telfort) en deze hebben mij verteld dat ik toestel zonder meer kan omruilen bij Telfort Plaza, Grote Marktstraat 52 (Centrum Den Haag, naast Bijenkorf). Het schijnt vaker voor te komen dat microfoon niet goed gemonteerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
[hint mode]
Dat unlocken doe je met Swup 193, daarbij heb je een software versie, een gemodde 16 die je flasht, duur 3 seconden.
[/hint mode]

Over de time-outs van de phone met unlcoken....druk je wel heel kort op de aanknop? :? Zo moeilijk is het echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik gewoon een windows proggie geen dos shit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-09 18:23
ik ging er vanuit dat dat m-bankieren niet meer zou lukken naar het verwijderen van de simlock (daar voor word je overal gewaarschuwd). maar ik dacht toch ff proberen, ik kreeg aan het einde een foutmelding maar tot mijn verbazing is het bedrag wel overgescheven. dit zou toch niet moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 13:34 schreef WhiteMan het volgende:
ik ging er vanuit dat dat m-bankieren niet meer zou lukken naar het verwijderen van de simlock (daar voor word je overal gewaarschuwd). maar ik dacht toch ff proberen, ik kreeg aan het einde een foutmelding maar tot mijn verbazing is het bedrag wel overgescheven. dit zou toch niet moeten kunnen.
dan stond er waarschijnlijk al opdracht verzonden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Laatst online: 13:13
heb er van de week 2 gehad :)
allebei gingen perfect met activatie enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
vanochtend datakabel gehad (27,- :9 )
unlocken werkte perfect (swup 191)
kan nogsteeds m-bankieren, maar heb nog niet geprobeert iets over te maken.

heeft iemand de modem functie al aan de praat gekregen? heb de drivers wel en goed geinstalleerd (analoog en isdn geprobeerd) maar als ik dan wil inbellen gebeurt er niks...

s35explorer werkt wel gewoon goed, dus aan de kabel kan het niet liggen. kan gewoon beltonen en logo's uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 22 augustus 2001 13:29 schreef Courage het volgende:
Zie ik er zo dom uit :p

Maar dat vastlopen van het keyboard gebeurd niet echt vaak, misscien 1x per week ofzo. Alleen de accu eruit en er weer in helpt dan.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste