Ze gaan niet eerder afvlaggen, wel hebben nog 15 minuten de tijd, als je dan bijna in de laatste ronde zit laten ze het uitrijde
2013, 2015 en 2017 (ofzoiets) hoorde ik net van Olav, minder ronden geredensjaool schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:58:
Ze laten hem nu gewoon uitrijden. Ze hebben praktisch nog nooit echt afgevlagd na 2 uur racen.
HAM net buiten DRS, het blijft nog even zweten. Maar eigenlijk wacht ik op de divebomb van LEC.
Waiting on the world to change
KUB kan goed volgen deze race...
"When you grow up your heart dies"
Ik ook, maar dat gaat hij niet doen denk ik.. Helaaspinda powerrr schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:00:
HAM net buiten DRS, het blijft nog even zweten. Maar eigenlijk wacht ik op de divebomb van LEC.
Ham inmiddels binnen DRS van Ver
en weer erbuiten...
en weer erbuiten...
[ Voor 28% gewijzigd door nadroJ op 22-09-2019 16:01 ]
Sowieso schrijf je zo!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Top 4 is allemaal net zo snel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zei het toch, ze gaan toch net zo lang SC's uitzetten totdat Ham op het podium komt.
Ik denk dat Max die afstand naar Ferrari laat zodat 'ie nog wat speling heeft om Hamilton af te houden (plus banden te sparen nu).nadroJ schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:01:
Ham inmiddels binnen DRS van Ver
Jammer van zijn lekke band maar Stroll zit toch wel lekker te racen vandaag hoor.
Hamilton gaat Max nog wel pakken vrees ik.
Hopelijk geen "dickhead" deze race 🤞
Testing, one, two ...
VET snelste raceronde.... nu nog...
Als het zo eindigt heeft Mercedes zich toch wel flink in de vingers gesneden met die delayed stop van Hamilton.
Schone lucht, denk dat dat toch wel het verschil maaktsjaool schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:03:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Duitsland.Martinspire schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:03:
Als Vet Lec Ver het podium wordt is er dus geen Mercedes op het podium. Dat is ook alweer even geleden gok ik?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voor Leclerc ligt er een speen klaar voor direct na de race
Samsung Flip 7
Duitsland dit jaar dacht ik.Martinspire schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:03:
Als Vet Lec Ver het podium wordt is er dus geen Mercedes op het podium. Dat is ook alweer even geleden gok ik?
Auto's worden lichter. Banden sparen hoeft niet meer. want einde is in zicht.sjaool schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:03:
En geen SC
en minder gewichtbasvn schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:03:
[...]
Schone lucht, denk dat dat toch wel het verschil maakt
en geen noodzaak om banden te sparen.
Lecstreamnl schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:03:
DOD...
Moeilijk. In ieder geval geen van de 3 die zij nu laten zien.
Voor mij Norrisstreamnl schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:03:
DOD...
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
NOR verdient een eigen poll.
Max krijgt te horen "5 laps to go, I'll leave you alone". Die gaat dus los, ben benieuwd.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
5 rondes of 10 minuten te gaan.
We gaan uitrijden (als er geen (V)SC meer komt.
We gaan uitrijden (als er geen (V)SC meer komt.
Weer een lokje haar weg?U123456 schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:04:
GIO nog steeds op P10 en dus in de punten.
Zeikerd of the day misschien, maar heel veel spannends heeft 'ie niet gedaan toch?
Zou HUL voor het extra puntje gaan? Paars in S1
Top 6 heeft niemand elkaar ingehaald op de baan, alleen maar door strategiën met pitstops.
Ik heb Hulkenberg gedaan, best goed gedaan vandaag met z'n "product"..streamnl schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:03:
DOD...
Hoe kut is het dat nadat je bent genaaid door je team DOD wordt..DataGhost schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:05:
[...]
Zeikerd of the day misschien, maar heel veel spannends heeft 'ie niet gedaan toch?
LEC remfoutje
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Kom op VER naar de DRS van LEC...
Hammertime! Ik voorzie nog wel rommel haha
PSN: xMaurice93
Ik denk niet dat het hoeft.nadroJ schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:06:
Jammer dat Albon niet wat druk kan zetten op Bottas
inhalen is zo goed als onmogelijk. waarom het risico nemen, terwijl je nu goed op punten ligt
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zou Hamilton hier all in durven gaan?
True, maar zou mooi zijn om te zien, maar sowieso net resultaat 3e race in de RBR en 1e race op hier.basvn schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:07:
[...]
Ik denk niet dat het hoeft.
inhalen is zo goed als onmogelijk. waarom het risico nemen, terwijl je nu goed op punten ligt
Sowieso schrijf je zo!
Max laat hem er naartoe lopen en spaart gewoon batterij
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
nee hoor, max houdt gewoon p3. Veel te duur voor Lewis.Heijmenberg99 schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:07:
Max en Lewis er af zo met zn 2en?
We gaan het zien ... Nog 2 rondenHeijmenberg99 schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:07:
Max en Lewis er af zo met zn 2en?
Wat een ramptoeristen hier haha, alsof Hamilton do-or-die gaat doen voor 3 extra punten..
Hamilton gaat het 100% nog proberen. En ik denk met succes
Wat duren die ronden nu lang zeg... pff...
Magnusson snelste ronde
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
RBR heeft geen opties meer qua modussen.. *blaast in papieren zak*
Max krijgt niet alle power..
Zouden ze bij Haas weten dat hij hier nu geen punten mee scoort?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ze hebben gewoonweg niet meer.Dentist schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:09:
Max krijgt niet alle power..
Dat red Max nooit.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja, reken maarGAIAjohan schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:09:
Pride en ook geen puntje voor top 10. dus ja.. altijd meegenomen tochGAIAjohan schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:09:
HAM zit er nog net te ver vanaf om een goede inhaalpoging te kunnen doen. nog even volhouden
Ik hoorde een 'this is the best solution for now' van de boordradio...Lijkt erop alsof ie niet mode11 mag gebruiken
max zn cam gaat naar achtervleugel
Nou. Eens kijken hoe ver die motor zo opgeschroefd wordt bij MER
Laatste ronde, wordt nog spannend..

Nu de onboard van HAM aan het kijken
Ik had de cam al op HAM gezet, om mee te kijken.basvn schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:10:
max zn cam gaat naar achtervleugel
Max is constant aan het chargen voor het drs stuk, je ziet steeds zn lampjes knipperen
max P3!
Wel schattig, dat mensen hier serieus dachten dat HAM er voorbij zou gaan
Jeetje jongens, dat kan hier helemaal niet.
- DaniëlWW2
- Niet online
Mooi die Honda die niet meer kansloos is tegen een Mercedes.

FORZA FERRARI
Grande Seb!
Geen Mercs op het podium
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Top. Max gemaximaliseerd. Gegunde overwinning voor Vet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.