[F1 2019] Race 3 GP van China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste
Acties:
  • 88.023 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-06 19:10
Sniffels schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:02:
Zou er nergens in de regels staan een lichtsensor vanuit de auto die de start-lampen in de gaten houd en automatisch start?
Ja zeker, zie hier onder, uiteraard staat het in details in het grote boek :)

The sporting regulations, or more simply the big book of rules governing the sport of Formula 1, do not currently allow for any type of automated or computer-controlled launch control, thus the driver must manually perform the entire launch sequence using hand-operated clutches mounted to the back of his steering wheel.

[ Voor 5% gewijzigd door Christoxz op 09-04-2019 12:05 ]

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:17

Vuvuzela

My spire is forming

TakeAway schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:59:
[...]

Grote teleurstelling? Als de 2 Renaults niet kapot waren gegaan had Max gewoon podium plek gereden.
Vond het echt geen teleurstellende race hoor. :*)
Max had een goed weekend tijdens een slecht weekend (voor RB). Ferrari en Mercedes waren duidelijk sneller terwijl je zelf worstelt met de afstelling. Dat is best een teleurstellend weekend. Je wilt gewoon van je eigen kracht uitgaan en niet alleen winnen als de rest wat fout doet.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:37
Sniffels schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:02:
Zou er nergens in de regels staan een lichtsensor vanuit de auto die de start-lampen in de gaten houd en automatisch start?
Been there, done that. Ik meen dat Renault dit gehad heeft in de Alonso dagen. Zij wisten toen het signaal naar de startlampen af te vangen en daardoor automatisch op het uitgaan van de lampen te reageren. Uiteraard nu verboden in de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Zodra er een team is die zo'n truc uithaalt, kun je er donder op zeggen dat het gecorrigeerd wordt in de regels.

Verder wel zin aan het weekend, F1, Indycar en IMSA. :)

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:30
JohanKupers schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:19:
Verder wel zin aan het weekend, F1, Indycar en IMSA. :)
MotoGP & Wsbk. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Omdat voorruit kijken ook terugkijken is:

Er gaat ook wel eens wat fout tijdens de Chinese Grand Prix. :)

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 14:55

pro_6or

amateur_60r

Bansheeben schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:03:
[...]

De RBR's konden vorig jaar alleen maar meedoen om de ballen door die fantastisch getimede pitstop achter de SC/VSC (weet niet meer welke van de 2). Anders waren ze gewoon buiten het podium gefinished.
Dat klopt, en die timing was ook afhankelijk van wat geluk (alhoewel Mercedes met Lewis echt zelf de boot miste). Maar in de qually zaten ze op 0.7 van Ferrari en maar 0.2 van Mercedes af. Ik ben heel benieuwd naar dit jaar maar als het weer kantje boord wordt met de middenveld wagens dan is de teleurstelling bij mij weldegelijk groot.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:59

Spotmatic

Ken sent me

pro_6or schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:50:
[...]
Dat klopt, en die timing was ook afhankelijk van wat geluk (alhoewel Mercedes met Lewis echt zelf de boot miste). Maar in de qually zaten ze op 0.7 van Ferrari en maar 0.2 van Mercedes af. Ik ben heel benieuwd naar dit jaar maar als het weer kantje boord wordt met de middenveld wagens dan is de teleurstelling bij mij weldegelijk groot.
Ik ga er nog steeds van uit dat RBR dit jaar 3e wordt. Net als RBR zelf, want zeiden ze niet dat dit jaar een overgangsjaar wordt? Dus ik maak me niet druk maar geniet er van.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:02

JB

Cédric roelt!

Spotmatic schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:02:
[...]

Ik ga er nog steeds van uit dat RBR dit jaar 3e wordt. Net als RBR zelf, want zeiden ze niet dat dit jaar een overgangsjaar wordt? Dus ik maak me niet druk maar geniet er van.
Inderdaad, heerlijk zo! Max die met meer verstand lijkt te racen en tot nu toe geen billen knijp momenten nodig gehad door gare blokken :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
JB schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:03:
[...]

Inderdaad, heerlijk zo! Max die met meer verstand lijkt te racen en tot nu toe geen billen knijp momenten nodig gehad door gare blokken :P
De betrouwbaarheid van de motor is in mijn ogen nog niet bewezen.

Dat duurt wel 6 races ( en niet op een matige achterstand van de kop )

Een Renault op 80% gaat ook een seizoen mee ( oke oke 12 races dan :+ )

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:21:
[...]

De betrouwbaarheid van de motor is in mijn ogen nog niet bewezen.

Dat duurt wel 6 races ( en niet op een matige achterstand van de kop )

Als dit 80% vermogen van de Honda motor is zou ik er ook voor tekenen hoor ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik vind een GP op zondagochtend toch niet mijn ding, liever de spanning opbouwen en dan om 14:10 of 15:10 de start.
Aangezien ik geen ochtend mens ben, moet ik moeite doen om wakker te worden en mijn humeur is dan al niet te best...

Maar, we kunnen weer!!!!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 15:25
Ik vind zo'n race om 8:10 toch wel een stuk chiller, nog heel de zondag voor je. In raceweekenden kijk ik toch vaak uit naar de wedstrijd.. als dan zon Bahrein GP om 17:10 begint, verpest dat m'n weekend behoorlijk (buiten dat het ook vaak met wedstrijden van m'n favoriete voetbalclub valt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:02

JB

Cédric roelt!

HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:21:
[...]

Dan haalt Williams ze nog in...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 21:23
Waar een wil is, is een weg.
Als 8u te vroeg is, maar 9u of 10u beter uit komt dan hoef je maar een paar uurtjes je telefoon/tablet/laptop/radio/nieuws te ontwijken.

Ik heb het ook wel eens gedaan, race opnemen en een uurtje later beginnen met kijken. Zorgen dat je telefoon niet in de buurt hebt en het is net alsof het live is.

Een hele dag de uitslag vermijden is lastig, maar een uurtje of twee lukt prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:05
(jarig!)
Top! Lekker om 8 uur de race, we zijn een weekendje weg met de kinderen en een ander gezin, ik zag de race al door mijn neus geboord worden. Ik had er niet bij stil gestaan dat China natuurlijk betekent dat er gunstigere tijden zijn zodat het niet midden op de dag is (wel een stuk beter dan Australië, dat was wel erg vroeg).

Ik ben heel benieuwd naar Ferrari vs Mercedes, ik ga er even vanuit dat Red Bull nog onvoldoende is ingelopen maar ben wel benieuwd naar hun resultaat.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
De race begint wanneer ie begint en geen minuut eerder of later :+ . Kunnen we nu ajb die non-discussie achter ons laten en gewoon weer over F1 praten? Thnx. Er staat inmiddels een zwik off-topic reacties in de prullenbak.

[ Voor 16% gewijzigd door naitsoezn op 09-04-2019 16:48 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:54

Reinier

\o/

Leuk, ik heb er weer zin in :D

Ik ben ook wel benieuwd op welke manier gevierd gaat worden dat dit de 1000e GP is.

Het tijdstip... daar mogen we blijkbaar niet over praten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 23:05
(jarig!)
Misschien gaat het wel zo hard regenen dat ze later beginnen :9

Voorspelling van het weer is tussen de 19 en 21 graden, op zondag bewolkt met 20% kans op regen over de gehele dag. Al met al dus niet heel veel. Persoonlijk vind ik dit wel een erg leuk circuit door de meerdere doordraaiers. Het hele lange rechte stuk vind ik wat minder omdat het dan vaak nog weinig over racen gaat. Als je ook maar iets slecht de bocht uit komt ben je gelijk gezien.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-06 08:32
Arjan90 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:01:
Misschien gaat het wel zo hard regenen dat ze later beginnen :9
Hoop het niet voor Giovinazzi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Reinier schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:59:
Het is dan ook een gigantisch first world problem. Wees blij dat je de race kunt zien. :P

Maar goed, hoe dan ook ik heb er weer gigantisch veel zin. Ik hoop op een spannende strijd tussen de diverse coureurs en een goede regie zou ook prettig zijn. Daarbij lekker op tijd wakker om de grid walk, voorbeschouwing etc. te zien en aansluitend de race. Daarna de voorbeschouwing en mijzelf gaan zitten afvragen wat ik nu weer met de rest van de zondag aan moet. :P Misschien toch maar lekker de Tulpenroute rijden ofzo. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-06 17:54

Jelte,89

Woodworking

Reinier schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:59:

Nja, het werd een beetje kinderlijk gekissebis over en weer over hoelaat een ander naar bed moest e.d. ;)

Revive the guild!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:04
Present!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D3teVnwWsAE7KCO?format=jpg&name=smallAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D3tmnQEUIAARQEf.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:17

Vuvuzela

My spire is forming

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• deCube
  • Laatst online: 15-06 15:32
Eerste van een serie? F1 Firsts: Aerodynamics.

Best geinig!

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:59
Ik heb er zin in. Max is hier voor het eerst behandeld als een buitencategorie. Het snukje van Hamilton, het blokkeren een daarna dichtknijpen van Vettel. Max was veel te gretig, en de ervaren rotten wisten dat en buitte dat slim uit. Hopenlijk payback!!!

In 2018 was goed te merken hoe ongelofelijk goed de RB14 was...... Hopelijk lukt het ze dit voorjaar nog om een gelijkwaardige chassis neer te zetten.

Ferrari zaak de motoren wel weer hebben teruggeschroefd gezien het debacle van vorige race, Mercedes zal proberen verder uit te bouwen.

Ben ook benieuwd naar de andere teams, zit er een fantastisch chassis tussen? Gaat Alfa hier iets laten zien gezien de overeenkomsten met Ferrari (inwash front wing)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
MrSparkels schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:54:
- Zou VET eindelijk door hebben dat die snor niet werkt...?
Ach, hij wil gewoon graag als een jachtvlieger door het leven gaan. Laat die man ook een droom hebben haha ;)

Veel F-16 piloten laten tijdens een missie hun snor staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003

The_Scarabial

MTB for life!

Heel benieuwd weer, de race lekker vroeg, zodat je de hele zondag nog wat kan gaan doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:28
Ik ben wel benieuwd of ze Pierre wat meer ondersteuning hebben kunnen geven voor aankomende race. Nog geen een keer in Q3, dat hoort natuurlijk niet voor RBR.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 22:04
alex3305 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:14:
Ik ben wel benieuwd of ze Pierre wat meer ondersteuning hebben kunnen geven voor aankomende race. Nog geen een keer in Q3, dat hoort natuurlijk niet voor RBR.
Je kan je beter afvragen of Pierre de gegeven ondersteuning maximaal gaat benutten :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:55
Jasphur schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:19:
[...]

Je kan je beter afvragen of Pierre de gegeven ondersteuning maximaal gaat benutten :P
Beetje flauw, 1e race was gewoon fout van het team, 2e race was geen beste ronde in kwali (maar het zat ook weer allemaal dicht bij elkaar) en in de race zat het ook niet mee met de safety car op het einde.

Denk niet dat het een Verstappen beater is (nouja, incidenteel misschien), maar denk dat hij het wel een stuk beter gaat doen de komende races.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Pagina 6 alweer....

Ben er weer bij. Lurkend vooral. ;)

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Snowdog schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:37:
[...]

Beetje flauw, 1e race was gewoon fout van het team, 2e race was geen beste ronde in kwali (maar het zat ook weer allemaal dicht bij elkaar) en in de race zat het ook niet mee met de safety car op het einde.

Denk niet dat het een Verstappen beater is (nouja, incidenteel misschien), maar denk dat hij het wel een stuk beter gaat doen de komende races.
Gasly is een prima coureur alleen denk ik dat hij de druk die er bij Red Bull is om te presteren wat onderschat heeft voor zichzelf. Vanuit Red Bull krijgt iedereen te horen dat hij de tijd krijgt om te wennen, ik vrees alleen dat dat bij Pierre nog niet ingedaald is. De leercurve bij Red Bull is dan ook een stuk steiler dan bij Toro Rosso. Pas als hij zich nog niet wil meten met Max denk ik dat het wel goed gaat komen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:15
Was van vorig jaar vooral de hoeveelheid fouten van Max vergeten/had ze verdrongen :) Red Bull had heel veel mazzel met de SC en hier een prima 1/2 kunnen scoren. Maar goed, dit jaar weer een kans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

sjaool schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:06:
[...]

Gasly is een prima coureur alleen denk ik dat hij de druk die er bij Red Bull is om te presteren wat onderschat heeft voor zichzelf. Vanuit Red Bull krijgt iedereen te horen dat hij de tijd krijgt om te wennen, ik vrees alleen dat dat bij Pierre nog niet ingedaald is. De leercurve bij Red Bull is dan ook een stuk steiler dan bij Toro Rosso. Pas als hij zich nog niet wil meten met Max denk ik dat het wel goed gaat komen.
Jupz. Hij lijkt het nog niet helemaal te kunnen vinden met de RB15. Hopen dat als ze de setup voor elkaar hebben dat hij zich wat meer comfy gaat voelen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:25
Oh jeej was het alweer zover? Ik heb er weer zin in *O*

* CrazyFool leest snel de laatste 6 pagina's even terug!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 10:44

p0st

Dutch Reefer

Ha, het racetop is weer geopend, de hype kan weer beginnen! Morgenochtend in de auto even Beyond The Grid aan, donderdag einde dag de persco's terugluisteren en vrijdag weer VT, it giet oan :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Laatst online: 22:06

TrekDr0p

QR niet scannen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dQ1rXjzCb7NhUq1FK8FgxyAl/full.jpg

RUS nieuwe helm design.
JP montoya design

Reactie van MER _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door TrekDr0p op 09-04-2019 21:47 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:03

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D3xfUKgWsAAnJFF.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D3xfV6YWkAA4Oxp.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D3xfXwpWkAAfqUN.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D3xfZo0XkAUps4H.jpg:large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-05 10:27

koli-man

Bartender!!!!

Mooi, gewoon weer een race over een paar dagen. Ik ben de onzinnige Helmuth quotes van alle obscure internet sites wel zat :)

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05 18:21

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D3x54USWAAAP-kS.jpg:large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-06 22:36
Laat dat aub hun race overall zijn voor deze race. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Pers. conf. rijders: 14:00 local(08:00 NL)

Kimi Raikkonen, Sergio Perez, Alexander Albon en Romain Grosjean

Pers. conf. Teambazen:

Toto Wolff(Mercedes), Mattia Binotto(Ferrari), Andrew Green(RP-ontwerper) en Toyoharu Tanabe(Honda)

[ Voor 4% gewijzigd door TrekDr0p op 10-04-2019 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hopelijk veel speciale liveries, zal mij benieuwen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• ppbruins
Roamor schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:38:
Hopelijk veel speciale liveries, zal mij benieuwen.
Renault heeft een speciale livery aangekondigd, maar voor hoeveel ronden die zichtbaar zal zijn.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 23:02

TommyGun

Stik er maar in!

Hopelijk niet de zoveelste 1-2 van Merc :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
ppbruins schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:55:
[...]

Renault heeft een speciale livery aangekondigd, maar voor hoeveel ronden die zichtbaar zal zijn.. :P
en is die fireproof.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
ppbruins schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:55:
[...]

Veel replays geven ook extra beeldtijd.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• ppbruins
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D3QkxiZXsAEeuog.jpg:large

Mario & Luigi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
LOL

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/_PjD5zoFE9E/maxresdefault.jpg

"It's aa meeee"

Afbeeldingslocatie: https://image.redbull.com/rbcom/010/2013-07-18/1331602289869_2/0010/1/1500/1000/1/sebastian-vettel-red-bull-soapbox-germany.jpg
Flashbacks naar Duitsland vorig jaar...

[ Voor 24% gewijzigd door kevlar01 op 10-04-2019 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-06 14:30
3x3 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:41:
Omdat voorruit kijken ook terugkijken is:

[YouTube: Five Shocking Moments at the Chinese Grand Prix]

Er gaat ook wel eens wat fout tijdens de Chinese Grand Prix. :)
Christian Albers :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:19

Moofnor

King of my castle

Bestonden herhalingen in 2005 nog niet? :+
De eigenlijke botsing is niet eens te zien, wel scherp van de commentator.

Ook stiekem blij dat het accent van Max iets minder aanwezig dan dat van Albers.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 11:16
Eerlijk is eerlijk dit was wel dom van msc. Graag ineens naar links terwijl Albers daar aan komt stomen.
Niet goed in de spiegels gekeken ofzo.
Gelukkig hadden ze nog een T car in 2005

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/56389484_2127948970573597_6256536829256794112_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=daadeefbbd64dedb21a087d736857693&oe=5D455EAD

Williams staat in iedergeval nog ergens 2e :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 23:02

TommyGun

Stik er maar in!

Martin0 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:59:
Gelukkig hadden ze nog een T car in 2005
Good old times :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Pitstops hebben ze bij Williams al jaren goed onder de knie, niet slecht en eenvoudig tijd winnen op die manier. Zeker als je ziet dat hun directe concurrenten onderaan het lijstje bungelen. Jammer alleen, dat ze qua rondetijden alsnog een seconde langzamer zijn als de rest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

RB gaat 2 nieuwe voorvleugels testen.

De 2 specificaties van de Red Bull-vleugel met verschillende kleppenconfiguraties
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D32ghObU8AAsGhz.jpg

En RP gaat voor geen vleugel :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D31o6-1UYAAscij.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door TrekDr0p op 11-04-2019 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:04

Bloodclot

Jawier!

B-Real schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:46:
Pitstops hebben ze bij Williams al jaren goed onder de knie, niet slecht en eenvoudig tijd winnen op die manier. Zeker als je ziet dat hun directe concurrenten onderaan het lijstje bungelen. Jammer alleen, dat ze qua rondetijden alsnog een seconde langzamer zijn als de rest :P
Best optimistisch om te zeggen dat ze directe concurrenten hebben (hoop natuurlijk dat dit gedurende seizoen anders is!)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Die hebben afgekeken bij RIC :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Bloodclot schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:09:
[...]

Best optimistisch om te zeggen dat ze directe concurrenten hebben (hoop natuurlijk dat dit gedurende seizoen anders is!)
Vandaar de laatste zin :P
Maar over het algemeen doet Williams het qua pitstops de laatste jaren gewoon prima, dus ook toen ze nog wel enigszins meekwamen.
Als je dan bij een pitstops telkens een halve seconde weet te pakken, dan maakt dat wel een wezenlijk verschil natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 15-06 20:00

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 07:59

Spotmatic

Ken sent me

basvn schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:13:
[...]
Die hebben afgekeken bij RIC :+ :+
En VET! ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
TrekDr0p schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:08:
RB gaat 2 nieuwe voorvleugels testen.

[Twitter]

[...]

[Afbeelding]

En RP gaat voor geen vleugel :+

[Afbeelding]
Zou die onderste vleugel niet als illegaal bestempeld gaan worden? Die heeft namelijk 6 flaps in plaats van 5 als je de middelste bekijkt, ook al is het maar een heel klein stukje.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D323c2aX4AAu6wB.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Zahariac schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:03:
[...]

Zou die onderste vleugel niet als illegaal bestempeld gaan worden? Die heeft namelijk 6 flaps in plaats van 5 als je de middelste bekijkt, ook al is het maar een heel klein stukje.
Neem aan dat dat gewoon als 1 telt? Als je een scheur maakt in een stuk papier, heb je ook nog altijd 1 stuk papier en niet 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Snowdog schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:09:
[...]

Neem aan dat dat gewoon als 1 telt? Als je een scheur maakt in een stuk papier, heb je ook nog altijd 1 stuk papier en niet 2?
En hoe ver mag je die scheur dan doortrekken voordat het als 2 flaps wordt gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Zahariac schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:11:
[...]

En hoe ver mag je die scheur dan doortrekken voordat het als 2 flaps wordt gezien?
Geen idee, maar ik kan me voorstellen dat zolang zo'n flap nog ergens aan elkaar zit, dat het niet echt hetzelfde effect heeft als 2 afzonderlijke flaps. Heb echter geen idee of dat ook zo is, want weet er verder nog minder dan niks vanaf :P

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 14:55

pro_6or

amateur_60r

Vanaf de allereerste mm telt het als 2 flaps. Je mag alleen 5 elementen hebben en wat RBR heeft gedaan is het het bovenste element inkorten tot precies waar de scheur stopt. Zo heb je verticaal dus steeds 5 vleugelelementen maximaal.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
pro_6or schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:26:
Vanaf de allereerste mm telt het als 2 flaps. Je mag alleen 5 elementen hebben en wat RBR heeft gedaan is het het bovenste element inkorten tot precies waar de scheur stopt. Zo heb je verticaal dus steeds 5 vleugelelementen maximaal.
Heel scherp! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

p0st schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:24:
Ha, het racetop is weer geopend, de hype kan weer beginnen! Morgenochtend in de auto even Beyond The Grid aan, donderdag einde dag de persco's terugluisteren en vrijdag weer VT, it giet oan :)
Precies mijn voorbereiding...
Begin me overigens wel te irriteren aan die reclames in Beyond The Grid. Het wordt geplugd via de officiele f1 kanalen, en dan krijg ik reclameteksten over een Britse scheermesjesleverancier en Bose.

Overigens heeft Natalie Pinkham ook een podcast tegenwoordig. Discutabele naam (In the Pink), maar wel een leuke podcast met Adrian Newey.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppbruins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 12:54

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik zou wel benieuwd zijn wat er gebeurt als men de reglementen zodanig wijzigt dat een voorvleugel altijd uit 1 deel moet bestaan. Geen flapjes en andere grapjes zoals rechtopstaande luchtgeleiders.
Zelfde voor de bargeboards: glad, één vloeiend element en niet van die veredelde wietverkruimelaars die je nu zo vaak ziet.
Bij de achtervleugel kom je dan nog op 2 elementen omdat DRS klep.

Als je outwash écht wil versimpelen moeten de aerodynamische elementen versimpeld worden. Lijkt mij tenminste, I am not an aerodynamics engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-05 10:22
Ik vind Vettel zijn snor wel grappig, maar ik vrees dat ik de enige ben :) Los van dat, weet iemand wat er nu precies te gebeuren staat nu het de 1000e GP is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-06 22:17
Pathogen schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:20:
Ik zou wel benieuwd zijn wat er gebeurt als men de reglementen zodanig wijzigt dat een voorvleugel altijd uit 1 deel moet bestaan. Geen flapjes en andere grapjes zoals rechtopstaande luchtgeleiders.
Zelfde voor de bargeboards: glad, één vloeiend element en niet van die veredelde wietverkruimelaars die je nu zo vaak ziet.

Als je outwash écht wil versimpelen moeten de aerodynamische elementen versimpeld worden. Lijkt mij tenminste, I am not an aerodynamics engineer.
Simpelste oplossing: smallere voorvleugels die geen outwash kunnen creëren. :P
Tot begin dit decennium was outwash geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Pathogen schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:20:

Dan krijg je een 3d model met diverse glooiingen hobbels en bobbels om toch dat te realiseren wat je wil.
( zie body )

Is alleen moeilijkeren duurder om te fabriceren en wijzigingen door te voeren.

iRacing Profiel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Good news everyone. :*) Ja, groot Futurama fan.
Renault gaat een nieuwe MGU-K introduceren aankomend weekend om de problemen op te lossen. Alle auto's krijgen een nieuwe.
https://www.racefans.net/...fix-reliability-problems/

Dus zet hier in hoeveel er deze race kapot zullen gaan. Niet allemaal tegelijkertijd. :+
Verder zit Sainz dan op 3 MGU-K's in drie races. Daar is de eerste gridstraf. :>
Hulkenberg krijgt ook nog eens een geheel nieuwe PU want die was ook kapot...

[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-04-2019 11:51 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 21:30
DaniëlWW2 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:47:
Good news everyone. :*)
Renault gaat een nieuwe MGU-K introduceren aankomend weekend om de problemen op te lossen. Alle auto's krijgen een nieuwe.

Dus zet hier in hoeveel er deze race kapot zullen gaan. Niet allemaal tegelijkertijd. :+
Verder zit Sainz dan op 3 MGU-K's in drie races. :>
Ik gok op 1 Renault en 1 Mclaren. Als ik de coureurs er nog bij moet noemen, RIC en SAI :+

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
demo31051987 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:49:
[...]

Ik gok op 1 Renault en 1 Mclaren. Als ik de coureurs er nog bij moet noemen, RIC en SAI :+
Dat is wel de veilige inschatting ja. Aan de andere kant is Norris wel zwaar over tijd voor zijn eerste brandende F1 PU. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88

Verder zit Sainz dan op 3 MGU-K's in drie races. Daar is de eerste gridstraf. :>
Alle vier :o :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppbruins

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D33QpH6U4AAmRsy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online

Eerst doen ze er 2 jaar over om een "betrouwbare" MGU-K te ontwikkelen ter vervanging van de 2016 MGU-K, die zou al vele malen beter zijn en nu hebben ze weer een slechte MGU-K? En binnen 3 races introduceren ze weer een nieuwe?

Ben benieuwd :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door ArcticWolf op 11-04-2019 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 12:54

Pathogen

Shoop Da Whoop

"Fix reliability problems" betekent dan toch weer dat ie compleet geknepen wordt en underperformt?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://www.mercedesforum.nl/forum/download/file.php?id=186342

:*) :*)

oke weer OT

Ik denk dat er 1 sneuvelt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppbruins
Renault heeft z'n GP1000 looks onthult;

[Video: https://twitter.com/i/status/1116278365034549248]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-06 14:30
ppbruins schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:58:
Renault heeft z'n GP1000 looks onthult;

[Video]
één en al gezelligheid daar bij die Fransozen zeg...

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
En dit is hun pitwall voor de 1000e gp:

Afbeeldingslocatie: http://www.americansinfrance.net/images/Driving/EmergencyPhone.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppbruins
Rudolf schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:02:
[...]

één en al gezelligheid daar bij die Fransozen zeg...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D33S3EfXoAA0nUM.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-06 12:42

Ik zweer dat Abiteboul ook deze tweet heeft geschreven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppbruins
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D33TH9IUIAE4kmF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:37

rammes

koekebakker 1e klas

zet er dan ook een mening/conclusie/verhaal bij. dit is zozo

Ik zou het doen!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 14:04

Nhz

DVNTR

Kunnen we niet stoppen met het enorme geflame op Renault? Draagt niet echt bij aan de inhoud (en het niveau) van dit topic. Of ben ik de enige die zich er aan stoort?

Groetjes

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ppbruins
rammes schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:14:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/d7/fd/d1/d7fdd1503f0d14ae54ccc75ec3b0f642.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 07:37
rammes schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:14:
[...]

Wat ik erin lijk te zien is dat de onderkant bij VER recht is waar die bij GAS geboven is (midden staat iets hoger)

Nhz schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:14:
Kunnen we niet stoppen met het enorme geflame op Renault?
I see what you did there O-)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ppbruins
"De speciale helm van 'de Hulk".

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D33Vu-KX4AAzLvj.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:37

rammes

koekebakker 1e klas

coole helm, lijkt wel een powerranger :D

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 24-06 11:16
Zou het zo geverfd zijn of is die ene sponsor er maar met ducktape bij geplakt zo boven het vizier bij de helm van hulk.

Twitch

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.