Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Okay, geef maar een streamJasphur schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:17:
Laten we ondertussen even naar BOT kijken. Die heeft er nu zo'n 69 ronden opzitten.
Damn, ik kan beter een cursus "begrijpend foto's kijken" volgen.Razorbite schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:16:
[...]
FAKE NEWS -- er staat nummer 33 op. Dit was Max zn spin van gisteren.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Op regel twaalf(12) zie je Bottas staan. YouTube: Pre-Season Test Timing Screen
Deed jij nu een "Olavje"?!Mad-Matt schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:18:
[...]
Damn, ik kan beter een cursus "begrijpend foto's kijken" volgen.
CooooolJasphur schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:19:
[...]
Op regel twaalf(12) zie je Bottas staan. YouTube: Pre-Season Test Timing Screen
RBR heeft zo te zien ook 'Afdekmonteurs' nodig
Je kan de hele vloer zien! Ik kan er niks uit op maken, maar iemand die er verstand van heeft, vast wel.
Jack of all trades, master of none
Leclerc isn't content with being the quickest - he is also on top of the lap chart too. He has passed the century mark, and shod with the durable C2 compound, looks set to keep rolling..
Ricciardo has swapped onto the softer tyres and set a new personal best to boot - with a 1m 19.253s. That still only leaves him P11, with Renault yet to play their full hand this afternoon after a series of short runs for Hulkenberg earlier.
Zullen we het gewon gezellig houden...
Hopelijk weten ze hetgeen wat de instabiliteit achterin veroorzaakt te verhelpen voor Melbourne.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Goed punt ja.Lasmibalsingh schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:27:
De wispelturige achterkant van de RB15 begint nu toch wel een serieus dingetje te worden. Zowel in week 1 en nu in week 2 zijn er al incidenten geweest en er werd zelfs een nieuwe achtervleugel geïntroduceerd die meer downforce achter moest produceren.
Hopelijk weten ze hetgeen wat de instabiliteit achterin veroorzaakt te verhelpen voor Melbourne.
maargoed, we zien morgen wel weer.
[ Voor 3% gewijzigd door pro_6or op 28-02-2019 16:30 ]
een treffende spreuk

Best wel groot die voorvleugel...
Gelukkig is werkelijk alles afgebroken van de vloer.KingDijk schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:21:
[...]
RBR heeft zo te zien ook 'Afdekmonteurs' nodig![]()
Je kan de hele vloer zien! Ik kan er niks uit op maken, maar iemand die er verstand van heeft, vast wel.
https://f1manager.info/ranking/4605
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Waarom denk je dat het is toe te schrijven aan de "wispelturige achterkant van de RB15"?Lasmibalsingh schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:27:
De wispelturige achterkant van de RB15 begint nu toch wel een serieus dingetje te worden. Zowel in week 1 en nu in week 2 zijn er al incidenten geweest en er werd zelfs een nieuwe achtervleugel geïntroduceerd die meer downforce achter moest produceren.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ik heb dit vermoeden ook. We hebben al 3 spins gezien van een auto met veel downforce. Het kan misschien zo maar wegvallen als de diffuser niet stabiel is.FirePuma142 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:33:
[...]
Waarom denk je dat het is toe te schrijven aan de "wispelturige achterkant van de RB15"?
Over een jaar of tien, als How To Build a Car part 2 uitkomt?Mad-Matt schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:37:
Ik vind het wel jammer dat we waarschijnlijk nooit zullen weten wat er mis is gegaan
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Well done, Holmes!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nope, lijkt me niet van vandaag...
www.scinus.com
De schade op de foto's deed vermoeden dat de crash toch wel een stukje harder was. Als ik dit zo bekijk lijkt niet zo'n harde crash
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Apart dat de auto hier minder schade heeft dan op de foto.
(maar dat is idd de "crash" van vorige week)
[ Voor 27% gewijzigd door Sluuz op 28-02-2019 16:43 ]
PSN: Sluuz
Sluuz schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:42:
Gasly had uit woede daarna zelf de auto verder in elkaar gebeukt
In het filmpje zit de achtervleugel er nog op. Op de foto's is die nergens te bekennen
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Float like a butterfly, sting like a bee.

https://twitter.com/andy_walling1/status/1101143175824109570
letterlijk de eerste reply:TommyknockerNL schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:47:
De jongens van RBR lijken al in te pakken.
[Afbeelding]
https://twitter.com/andy_walling1/status/1101143175824109570
This is how rumours start. Red Bull finished the race simulations programme today, they won't practice pitstops tomorrow, that's why they're packing the pitstop stuff.
De nieuwe onderdelen zijn er nu al!Turbo-Puppy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:49:
Liggen een stel koffers voor de deur bij RB.
[Afbeelding]
Die stond er net nog nietgarriej schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:49:
[...]
letterlijk de eerste reply:
This is how rumours start. Red Bull finished the race simulations programme today, they won't practice pitstops tomorrow, that's why they're packing the pitstop stuff.
Credits: Olav Mol via Twitter, foto: @markoartistf1
https://twitter.com/Olav_Mol/status/1101133295444725760
[ Voor 19% gewijzigd door loekf2 op 28-02-2019 16:53 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dat gaan ze dus in ieder geval niet doen morgen.
-edit-
Auto gaat nu ook uit elkaar...kan een heel streepje mee spieken.
[ Voor 20% gewijzigd door Turbo-Puppy op 28-02-2019 16:55 ]
Achterwiel met de diffuserflaps er naast.Jasphur schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:47:
@DaniëlWW2 of @iichel of andere techneuten. Enig idee waar we hiernaar kijken?
[Afbeelding]
Zit er een stickertje met "je t'aime France" op?Turbo-Puppy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:49:
Liggen een stel koffers voor de deur bij RB.
[Afbeelding]
een treffende spreuk
Lijkt me stug, als Max nog gaat rijden hebben ze die zeker nodig.Turbo-Puppy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:53:
Kan bij deze bevestigen dat alles wat betreft pit stops maken nu wordt opgeruimd en ingepakt.
Betekend dat ze of dit voor vannacht doen, of dat ze morgen niet gaan rijden wellicht
Je hebt gelijkIt looks like Stroll has had a moment somewhere in the second sector...
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-02-2019 17:17 ]

Stroll staat stil op de baan
Waarom zouden ze die spullen nodig hebben? Ze kunnen de auto toch ook naar binnen rijden en daar eventuele wijzigingen doorvoeren en de banden wisselen?Damian schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:55:
[...]
Lijkt me stug, als Max nog gaat rijden hebben ze die zeker nodig.
Betekend dat ze of dit voor vannacht doen, of dat ze morgen niet gaan rijden wellicht
Ik heb ook geen idee of die teams die spullen elke nacht opruimen en weer opbouwen sochtends.demo31051987 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:56:
[...]
Waarom zouden ze die spullen nodig hebben? Ze kunnen de auto toch ook naar binnen rijden en daar eventuele wijzigingen doorvoeren en de banden wisselen?
Jammer voor jou, want dat lijkt me best een cool gezicht...Turbo-Puppy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:53:
Kan bij deze bevestigen dat alles wat betreft pit stops maken nu wordt opgeruimd en ingepakt.
-edit-
Auto gaat nu ook uit elkaar...kan een heel streepje mee spieken.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Alsjeblieft... rechts die van Gasly aan barrels en links een nageltje nieuwe.
[ Voor 59% gewijzigd door Turbo-Puppy op 28-02-2019 16:59 ]
En in spanning wachten we.. we weten niet waarop, maar we wachten.Turbo-Puppy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:58:
De tweede auto staat er al !! Scherm ging even weg...moment
Heel goed zie ik het niet, maar ik geloof je gelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 28-02-2019 17:01 ]
I spy with my eye, hope you're not telling a lie.Turbo-Puppy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:58:
Maar lijkt mij vrij opvallend als er nu al een nieuwe wagenstaat.
Waarom? Misschien mogen ze er vandaag niet meer de baan mee op, maar hoe sneller ze kunnen opbouwen hoe beter.Jasphur schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:59:
[...]
I spy with my eye, hope you're not telling a lie.
Maar lijkt mij vrij opvallend als er nu al een nieuwe wagenstaat.

Bedenk me nu...RBR heeft ook een elektrische auto gehad die ze gebruiken om pit stops te oefenen.... schiet me nu ineens te binnen.
Turbo-Puppy maakt weer eens heisa om niets denk ik.
[ Voor 50% gewijzigd door Turbo-Puppy op 28-02-2019 17:06 ]
Die man heeft een betere plek om foto's te maken
maar inderdaad, dat ziet eruit als een nieuwe auto. Geen idee natuurlijk of alles daar inzit of dat het grotendeels alleen maar body work is.
o zie post hieronder.
Gisteren door Tobi Gruner van AMuS op Twitter gepost: ze hebben een RB14 mee met een nieuwe neus en andere wijzigingen naar de RB15 om pitsstops te oefenen. Er zit verder een elektromotor in om niet te hoeven duwen.Turbo-Puppy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:58:
Alsjeblieft... rechts die van Gasly aan barrels en links een nageltje nieuwe.![]()
[Afbeelding]
https://twitter.com/tgruener/status/1100450418981769217
Die hebben ze niet nodig. Als Max morgen geen racesimulatie gaat doen dan hoeven ze ook geen pitstops te oefenen. In de box zelf hebben ze luchtslangen voor de sleutels, maar die balken over de pitstraat zijn alleen nodig als je in de pitstraat een stop gaat doen. Dat gaan ze morgen niet doen, dus kan het allemaal al vast opgeruimd worden.Damian schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:55:
[...]
Lijkt me stug, als Max nog gaat rijden hebben ze die zeker nodig.
Positief bekeken: Dat betekent dat morgen in het teken staat van korte runs, aero tests, en kwali runs. Dus ik hoop op snelle tijden van Max.
Schoot me net te binnen ja... dat is wel teleurstellend eigenlijk.ArnevdS schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:03:
[...]
Gisteren door Tobi Gruner van AMuS op Twitter gepost: ze hebben een RB14 mee met een nieuwe neus en andere wijzigingen naar de RB15 om pitsstops te oefenen. Er zit verder een elektromotor in om niet te hoeven duwen.
https://twitter.com/tgruener/status/1100450418981769217
De miserabele restanten van wat ooit een rechter achterwielophanging was. Daarnaast verbrijzelde stukjes diffuser. Ik denk dat die dus stuk is.Jasphur schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:47:
[Afbeelding]
Maar ik krijg het nu ook pas mee. Dat moet een flinke klapper zijn geweest. Gespind, zijwaarts in de muur en auto gesloopt. Ben bang dat de versnellingsbak en de PU ook klaar zijn net zoals de intercooler, vloer, diffuser, ophanging, bargeboards, vleugels etc. Chassis zelf zou ook nog verbogen kunnen zijn. Het is RBR dus ze zullen wel reserves hebben liggen, maar of Verstappen morgen met een volledige up to spec auto gaat rijden durf ik niet te zeggen.
Niet dat het uitmaakt. RBR haar echte pitcrew werkt in de nacht en stript en herbouwt de auto elke nacht. Deze keer kunnen ze alleen opnieuw beginnen want vrijwel alles zal kapot zijn.
[ Voor 49% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-02-2019 17:15 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hebben bijna alle teams al enkele jaren, puur om de lucht omhoog richting achtervleugel te sturen.Jasphur schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:47:
[Afbeelding]
Ze hebben een complete auto aan onderdelen liggen en een compleet nieuw team van monteurs die de hele nacht doorwerken.
Hieronder is ook goed te zien dat de volledige versnellingsbak en motor scheef staan ten opzichte van de rest van de auto, compleet afgebroken dus, die kunnen sowieso de prullenbak in.
Onderin is ook te zien dat vloer en diffuser helemaal los hangt, over midden gebroken is en ook onbruikbaar.
De schade verraadt wel dat er een enorme zijwaartse impact achter op de auto is geweest, kan inderdaad maar zo kloppen wat @DaniëlWW2 hierboven zegt, als het volledige chassis krom is is het helemaal klaar.
Gelukkig hebben ze genoeg reserve-onderdelen en meer dan genoeg monteurs.
[ Voor 72% gewijzigd door HarryDeCowboy op 28-02-2019 17:29 ]
Nee, natuurlijk gaan ze morgen weer rijden. Volgens mij gelden de werkuren regels niet tijdens de test sessies, toch ? Ferrari lukte het ook om de in de prak gereden Ferrari van Vettel weer op te lapen in 18 uur.HarryDeCowboy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:17:
Jullie denken toch niet serieus dat Red Bull morgen niet gaat rijden he?
Ze hebben een complete auto aan onderdelen liggen en een compleet nieuw team van monteurs die de hele nacht doorwerken.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nou daar twijfel ik ten zeerste aan. Ik las al ergens een uitspraak dt voor Australie voor MAx er een verbeterde vloer klaar zou zijn. Ze toveren al die new spec onderdelen niet zomaar bij elkaar. Die maanden hebben ze hard nodig om de auto uit te ontwikkelen. dagen tellen al.HarryDeCowboy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:17:
Jullie denken toch niet serieus dat Red Bull morgen niet gaat rijden he?
ik vrees dat het voorbij is. zware %^&%$^$%^$%& peep zooi.
een treffende spreuk
Just spoke with @redbullracing told that they expect to run in the morning as planned, but pit wall being dismantled was always planned for this evening as the team don't need it tomorrow or for a planned filming day. https://t.co/ttnvshdIXs
— Cllr Sam S Collins (@NorthHertsSam) 28 februari 2019
En vanuit RBR zelf
It was always part of our schedule to pack up the pit wall with pit stop practice wrapping up today 👍 #F1Testing
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 28 februari 2019
[ Voor 39% gewijzigd door Jasphur op 28-02-2019 17:29 ]
Zij gaan gewoon rijden, er zijn genoeg onderdelen en 24 uurs diensten met 2 monteurteams. Het is Williams niet.pro_6or schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:26:
[...]
Nou daar twijfel ik ten zeerste aan. Ik las al ergens een uitspraak dt voor Australie voor MAx er een verbeterde vloer klaar zou zijn. Ze toveren al die new spec onderdelen niet zomaar bij elkaar. Die maanden hebben ze hard nodig om de auto uit te ontwikkelen. dagen tellen al.
Vraag me wel af:pro_6or schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:26:
[...]
Nou daar twijfel ik ten zeerste aan. Ik las al ergens een uitspraak dt voor Australie voor MAx er een verbeterde vloer klaar zou zijn. Ze toveren al die new spec onderdelen niet zomaar bij elkaar. Die maanden hebben ze hard nodig om de auto uit te ontwikkelen. dagen tellen al.
1) Zat er een constructie foutje in de auto, dus zware belasting => ophanging zegt doei
2) Ging Gasley over de limiet ? Ging over de grens van de afstellingen en verloor controle.
3) Is Gasley een prutsers ? Dus kon auto niet onder controle houden.
Ze kunnen in een dikke 16 uur echt wel een auto opnieuw opbouwen en ik kan me niet voorstellen dat ze in onderdelen niet een volledige nieuwe auto klaar hebben liggen.pro_6or schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:26:
[...]
Ik dacht dus van wel maar ik leer hier ook weer wat van topteams hebben dus weldegelijk ook aan het begin vh seizoen genoeg onderdelen op voorraad. Alleen nieuw spec ontwikkelen kost gewoon tijd (voor Max zou er een nieuwe spec vloerplaat klaar zijn voor Australie).FirePuma142 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:37:
[...]
Ze kunnen in een dikke 16 uur echt wel een auto opnieuw opbouwen en ik kan me niet voorstellen dat ze in onderdelen niet een volledige nieuwe auto klaar hebben liggen.
een treffende spreuk
Voor de rode rakker: And it's Charles Leclerc who's stopped in the Ferrari...
[ Voor 41% gewijzigd door itsme op 28-02-2019 17:43 ]
Nothing to see here
Leclerc stilgevallen voor bocht 9itsme schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:42:
Rode vlag? (bron: https://www.skysports.com/f1/live-blog)
Leclerc staat stil..althans, de taxi pikt wat Ferrari monteurs op zojuist.itsme schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:42:
Rode vlag? (bron: https://www.skysports.com/f1/live-blog)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
100 up for @GeorgeRussell63! 🤜🤛
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 28 februari 2019
3 consecutive days over the century mark as we log valuable laps ahead of Melbourne 💪#F1Testing #GR63 pic.twitter.com/jcStKxg3b9
En nu nog snelheid…
Iemand nog een telefoon wallpaper nodig?
[ Voor 41% gewijzigd door Jasphur op 28-02-2019 17:56 ]
Gasly schreef deze middag de Red Bull eventjes af in bocht 9. Iets afgebroken of stuurfout? Het antwoord: stuurfout. Zat met linkervoorwiel op het gras zoals ook Hartley crashte in 2018. Vanavond in het testjournaal de beelden! #F1testing pic.twitter.com/qZunL92YON
— Rob van Gameren (@VanGamerenF1) 28 februari 2019
Gasly did an oopsie.
https://streamable.com/c7kvu
Amateur foutje met grote gevolgen. Echt zonde en totaal niet nodig.
[ Voor 37% gewijzigd door Requiem19 op 28-02-2019 18:14 ]
En nog vergeten z'n handen van het stuur te halen ook...Requiem19 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:13:
Gasly's crash on board...
MikeyMan schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:17:
[...]
En nog vergeten z'n handen van het stuur te halen ook...
Dat is exact hetzelfde als hartley in FP3 vorig jaar spanje, toen brak dr achterkant nog af van de STR. Maar indd stomme fout.Requiem19 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:13:
[Twitter: https://twitter.com/keithcollantine/status/1101143023151394817]
Op zich rijdt ie gewoon het gras in met z'n linker achterband. Lijkt stabieler te zijn als ie dat niet doet...Mad-Matt schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:37:
Blij dat het niet aan de auto ligt. Hopelijk weten ze hem te stabiliseren voor de eerste race.
Gasly stabiliseren?Mad-Matt schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:37:
Blij dat het niet aan de auto ligt. Hopelijk weten ze hem te stabiliseren voor de eerste race.
Op het gras en er zo vanaf. Oh wat dom.Requiem19 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:13:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Als het goed is heb je al kunnen zien dat ie gewoon het grad toucheerde dus ik ga voor nummertje 3.loekf2 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:29:
[...]
Vraag me wel af:
1) Zat er een constructie foutje in de auto, dus zware belasting => ophanging zegt doei
2) Ging Gasley over de limiet ? Ging over de grens van de afstellingen en verloor controle.
3) Is Gasley een prutsers ? Dus kon auto niet onder controle houden.
Zo te zien worden er nieuwe oordoppen op maat gemaakt. Hij lijkt er veel zin in te hebben.
Is ook heerlijk ijskoud spulDaniëlWW2 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 19:07:
[...]
Zo te zien worden er nieuwe oordoppen op maat gemaakt. Hij lijkt er veel zin in te hebben.
Gamertag: timmie271
En ja, hij laat hem zo te zien zelf het gras op lopen. Niet handig...
Edit: oh, wacht, hij stond er al via streamable.
[ Voor 31% gewijzigd door ATS op 28-02-2019 19:15 ]
ATS schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 19:10:
F1.com heeft een onboard van de crash van Gasly. Hoef je niet op dat F1 journaal van Mol te wachten
En ja, hij laat hem zo te zien zelf het gras op lopen. Niet handig...Duidelijk ook te zien dat de achtervleugel niet afbreekt o.i.d. voor hij de barriers in gaat.
Requiem19 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:13:
Maar iedereen heeft het dus allang gezien. Op het gras en klaar, net zoals Hartley vorig jaar deed...
Jonathan Wheatley (team manager) keek ook erg blij op het einde.
Hopelijk kan Max nog de rest van het programma afwerken zonder oponthoud.
Was er verder nog iets spannends wat ik gemist heb vandaag??
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Viel mij ook net op!! haha, ze weten al van zn demotie.Lasmibalsingh schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 19:31:
Op de streamable staat Gasly vermeld als Toro Rosso coureur. Daar weten ze dus al meer. Omgekeerde driver swap voor Kvyat dit keer, dr. Marko?
[Afbeelding]
https://www.formula1.com/...rashes_out_on_Day_2_.html
Dit topic is gesloten.
![]()
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019