[F1 2019] Barcelona Testdagen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 57 Laatste
Acties:
  • 227.327 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 21:11:
[...]

Mag hopen dat ze gewoon door gaan met de livetiming op GPToday.. :)
Heb ze al gemaild voor meer info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Weersverwachtingen :

16 graden Celsius
Windkracht 3
Neerslag 0 mm

Beter dan vorig jaar iig.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:24

Pierre

Van nature lui!

Het begint al goed voor Williams F1 ;w

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lLQ7gSBFKCgY0KAVnFL4kFxt/full.jpg

Staat op Twitter.

[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 17-02-2019 09:41 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Pierre schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:41:
Hij moest worden overgespoten ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:59

Oekol

waka waka hey hey

Pierre schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:41:

[Afbeelding]

Staat op Twitter.
Armoed troef. Je zou toch denken dat die na de 1e race van vorig jaar begonnen zijn. Keer op keer stoten ze hun hoofd nu echter. Jammer

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Het is vergane glorie, ze mogen van mij gerust uit het kampioenschap. Ze rijden stijf achter aan en in de weg.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:10

basvn

Breezand - NHN

Pierre schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:15:
Het is vergane glorie, ze mogen van mij gerust uit het kampioenschap. Ze rijden stijf achter aan en in de weg.
Toch schat ik hun lineup hoger in als vorig jaar.

Maar ze blijven echt achter de feiten aanlopen zo.. Zonde

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Pierre schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:15:
Vergane glorie zeker, maar ik ben toch wel blij dat ze meedoen. Williams moet gewoon een geldschieter vinden ze sommeert de achterkant, incl bak bij Mercedes af te nemen want dit kunnen ze zelf niet op het noodzakelijke niveau. Laat ze zich beperken tot het ontwikkelen van voorvleugels en bardgeboards, dan kunnen ze in ieder geval niet al te veel verkloten.

Als die geldschieter dan ook nog eist dat er een fatsoelijke livery komt is het een win-win voor iedereen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:19
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzmDn0oXcAA2Bkw.jpg

Klinkt niet goed..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Humma Kavula schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:23:
@Woudloper Ik heb even gezocht in het 2018 topic maar kwam niet verder dan een tussenstand na een paar dagen:
[Afbeelding]
Met dank aan @Remy , allicht heeft hij nog dat totaal overzicht van alle dagen.

-edit-
Remy in "[F1 2018] Wintertests Barcelona"
Tnx, ik heb nog ff gegraven, maar blijkbaar heb ik die week 1+2 overzichten niet of niet meer :(

Over Williams: ik vind het heel jammer voor ze, maar then again: ze zijn al zo lang bezig met hun 2019-wagen, hoe kan het dat ze niet morgen klaar zijn voor de start? Zo'n dag is superwaardevol als ze flink wat rondes in de knip hebben en dingen kunnen testen.

Het is een echte pre-season shakedown waarbij ze de afstand van meerdere GPs kunnen rijden en zo zowel performance als betrouwbaarheid van allerlei onderdelen kunnen testen.

On top of that, er zijn zoveel wissels geweest bij de teams dat veel coureurs nu voor het eerst -echt- in hun wagens kunnen rijden: ook heel wat waard! :o

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tip:

Deze site even in de gaten houden de komende tijd

https://f1metrics.wordpre.../2018-preseason-analysis/

Want het is niet “maar testen”. Zijn analyses voor rest van het seizoen zijn redelijk precies.

[ Voor 28% gewijzigd door BlauweFles op 17-02-2019 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
@Remy echt onbestaanbaar dat een deadline zo gemist kan worden bij williams, of het geld was op of de kwaliteit in pre-productie is om te huilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

BlauweFles schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:17:
Tip:

Deze site even in de gaten houden de komende tijd

https://f1metrics.wordpre.../2018-preseason-analysis/

Want het is niet “maar testen”. Zijn analyses voor rest van het seizoen zijn redelijk precies.
Thanks, ook leuk om te lezen hoe zijn pre-season voorspellingen zijn uitgekomen _/-\o_

Given the way the Mercedes car is looking after the tests, Hamilton is looking good for a fifth title.

At this stage in his career, Raikkonen is clearly playing a purely supportive role to Vettel.

Given his current age and experience, the model sees Verstappen still improving year on year. Will it be too much pace for Ricciardo to handle in 2018? Or will he put a dent in Verstappen’s reputation? Either way, it will be a defining year in both drivers’ careers.

Aan de andere kant :o

Vandoorne’s potential for improvement, combined with Alonso’s advancing years, brings this battle into close balance. Money should still be on Alonso, but it’s no longer a clear call.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:06
Hier het pre-season testing verslag van vorig jaar, gewoon van f1.com. :)

In plaatjes gaf dat dit beeld:

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/Testing2018/classification_20180312_142020_L0.jpg.transform/9col/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/Testing2018/speedtrap_20180312_102710_L0.jpg.transform/9col/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/Testing2018/speedtrap_20180309_174441_L0.jpg.transform/9col/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/Testing2018/speedtrap_20180312_102440_L0.jpg.transform/9col/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/Testing2018/classification_20180312_101651_L0.jpg.transform/9col/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/Testing2018/speedtrap_20180312_102402_L0.jpg.transform/9col/image.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzmiBZiWsAARfzM.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Gezien vorig jaar lijkt me Mercedes geen vraagteken: elke dag Bottas én Hamilton. De ene in de ochtend, de ander in de middag. Williams is wel weer raar bezig om Latifi meteen op de eerste dag van hun te laten rijden. Waarom Kubica daar niet rijd, snap ik echt niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 17-02-2019 12:22 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ondanks dat niet alle auto's een mooie livery hebben, komen we dit soort gedrochten gelukkig niet meer tegen:
Afbeeldingslocatie: https://adamcooperf1.files.wordpress.com/2014/01/adam-cooper-caterham-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Martinspire schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:21:
[...]

Gezien vorig jaar lijkt me Mercedes geen vraagteken: elke dag Bottas én Hamilton. De ene in de ochtend, de ander in de middag. Williams is wel weer raar bezig om Latifi meteen op de eerste dag van hun te laten rijden. Waarom Kubica daar niet rijd, snap ik echt niet.
Omdat ze waarschijnlijk maandag KUB en RUS al hadden ingepland, dus mocht LAT als 3e..
maar omdat maandag vervalt, en dit al zo ingepland is..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

basvn schreef op zondag 17 februari 2019 @ 13:12:
[...]

Omdat ze waarschijnlijk maandag KUB en RUS al hadden ingepland, dus mocht LAT als 3e..
Lijkt me vaag, want je gaat dan toch je maandagprogramma op dinsdag doen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

pilskes schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:34:
Ondanks dat niet alle auto's een mooie livery hebben, komen we dit soort gedrochten gelukkig niet meer tegen:
[Afbeelding]
Afgezien van de clitoris (kijk ook ff naar de flapjes aan weerszijden) wel een mooie kleur!

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Turbo-Puppy schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:23:
[...]

Vergane glorie zeker, maar ik ben toch wel blij dat ze meedoen. Williams moet gewoon een geldschieter vinden ze sommeert de achterkant, incl bak bij Mercedes af te nemen want dit kunnen ze zelf niet op het noodzakelijke niveau. Laat ze zich beperken tot het ontwikkelen van voorvleugels en bardgeboards, dan kunnen ze in ieder geval niet al te veel verkloten.

Als die geldschieter dan ook nog eist dat er een fatsoelijke livery komt is het een win-win voor iedereen. ;)
Het geld schrapen is Williams zeker niet vreemd. Pas toen Saudia als sponsor kwam ging het eindelijk wat beter. En dat is '77 ? Maar sindsdien heeft het team zich natuurlijk bij de allerberoemste teams geschaard en
zou het mooier zijn als ze top 4 konden rijden. Op zoek naar rijke sponsors Claire !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Martinspire schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:21:
[...]

De eerste dag zal er een algemene feel voor / met de auto gevraagd worden. Echt specifieke per-onderdeel-feedback zal dan nog niet heel sterk gebeuren, of er moeten uitschieters zijn.

Tijdens de vervolgdagen als ze andere vleugels, setups etc gaan testen, is de best onderbouwde en uitgebreide feedback het waardevolst voor het team. Oftewel, dan wil je de meest ervaren coureur in de wagen hebben. Laat dat nou net iemand zijn die al 76 races inclusief een win op zak heeft, en misschien nog waardevoller, bij verschillende teams heeft getest en geracet :) .

Ik weet dat ik Kubica vaak ophemel, maar er wordt soms makkelijk vergeten hoe hij in zijn prime was, in 2008: Hij is toen vierde geworden (eigenlijk gedeeld 3e, want 75 punten net als P3!) in een zwaar coureursveld: Top 3 was Hamilton, Massa en Raikkonen.

edit:
basvn schreef op zondag 17 februari 2019 @ 13:12:
[...]

Goed punt, dit zou natuurlijk ook gewoon kunnen :)

Terugkomend op het testen: ik ben nog het meest benieuwd naar twee teams: Red Bull met de Honda-motor, en Alfa Romeo met het 'extreme' ontwerp. Merc en Ferrari verwacht ik top-performance van. Een klein schuin oog naar Ricciardo @ Renault... ik mis hem nog steeds bij RBR :/

[ Voor 9% gewijzigd door Remy op 17-02-2019 13:52 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Remy schreef op zondag 17 februari 2019 @ 13:50:
[...]
Ik weet dat ik Kubica vaak ophemel, maar er wordt soms makkelijk vergeten hoe hij in zijn prime was, in 2008: Hij is toen vierde geworden (eigenlijk gedeeld 3e, want 75 punten net als P3!) in een zwaar coureursveld: Top 3 was Hamilton, Massa en Raikkonen.
En resultaten uit het verleden zeggen helemaal niks. Als Kubica geen deuk een gesmolten pakje boter rijdt gooien ze hem eruit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik verwacht niet zo veel van Kubica eerlijk gezegd. De beste man heeft negen jaar geen F1-stoeltje gehad en in de tussenliggende periode geen resultaten of überhaupt competities van topniveau gereden. Ik zet mijn geld op Russell voor de team battle.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:11
Remy schreef op zondag 17 februari 2019 @ 13:50:
[...]
Ricciardo @ Renault... ik mis hem nog steeds bij RBR :/
Hij is dan ook een vrij amiable driver. Ik ga hem ook echt missen bij RBR, maar ben wel benieuwd hoe hij op de Renault auto gaat reageren en hoe de verhouding van Renault tov RBR gaat zijn qua auto.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

Ik begrijp niet precies waar Williams één (slechts 1!!!) dag voor nodig heeft. Ze hebben de maanden de tijd gehad om hun zaakjes op orde te krijgen, maar dan komen ze precies één dag te kort?

Ik probeer het te begrijpen maar het lukt niet...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Software?

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Nee, dan zet je de wagen klaar en 'flash' je deze als de software beschikbaar is.. Klinkt eerder alsof belangrijke onderdelen nog niet geleverd of gereed zijn.

* nachtnet zou het niet verbazen als williams ook dinsdag niet rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
@albino71 Of DHL/UPS heeft vertraging opgelopen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Pierre schreef op zondag 17 februari 2019 @ 14:06:
[...]

En resultaten uit het verleden zeggen helemaal niks. Als Kubica geen deuk een gesmolten pakje boter rijdt gooien ze hem eruit.
Denk het niet. In het 23M sponsorcontract met PKN Orlen zal ongetwijfeld wel staan dat ze alleen sponsoren zolang KUB daar rijdt.
Tenzij Latifi zijn vader zijn portemonnee niet pakt zie ik het niet gebeuren.

Als latifi al genoeg punten voor een superlicentie heeft?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

Hoe laat begint het morgen eigenlijk?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
Vuvuzela schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:21:
Hoe laat begint het morgen eigenlijk?
Ik meen dat andere jaren de lampen op groen staan tussen 9 en 6 (of was het 5?), maar wel met een verplichte middag pauze waarbij er niet gereden mag worden (deze viel ergens 12 en 1 of half 1 en 1 of zoiets).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:26:
[...]
Ik meen dat andere jaren de lampen op groen staan tussen 9 en 6 (of was het 5?), maar wel met een verplichte middag pauze waarbij er niet gereden mag worden (deze viel ergens 12 en 1 of half 1 en 1 of zoiets).
https://f1tv.formula1.com...n/pre-season-testing-2019
  • Day 1, Session 1 Mon 09:00 - 13:00 (GMT+1)
  • Day 1, Session 2 & Review Show Mon 14:00 - 19:00 (GMT+1)
  • Day 2, Session 1 Tue 09:00 - 13:00 (GMT+1)
  • Day 2, Session 2 & Review Show Tue 14:00 - 19:00 (GMT+1)
  • Day 3, Session 1 Wed 09:00 - 13:00 (GMT+1)
  • Day 3, Session 2 & Review Show Wed 14:00 - 19:00 (GMT+1)
  • Day 4, Session 1 Thu 09:00 - 13:00 (GMT+1)
  • Day 4, Session 2 & Review Show Thu 14:00 - 19:00 (GMT+1)
Dit is inclusief 1 uur nabeschouwing per dag.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Spotmatic schreef op zondag 17 februari 2019 @ 14:59:
Ik begrijp niet precies waar Williams één (slechts 1!!!) dag voor nodig heeft. Ze hebben de maanden de tijd gehad om hun zaakjes op orde te krijgen, maar dan komen ze precies één dag te kort?

Ik probeer het te begrijpen maar het lukt niet...
Ik kan me uit de McLaren Amazon documentaire herinneren dat het maken van een vloer een flink tijdrovende klus is. Veel meer handwerk dan ik me had voorgesteld. Ik kan me zo maar voorstellen dat dit soort cruciale onderdelen simpelweg nog niet klaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
FirePuma142 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:55:
[...]

Ik kan me uit de McLaren Amazon documentaire herinneren dat het maken van een vloer een flink tijdrovende klus is. Veel meer handwerk dan ik me had voorgesteld. Ik kan me zo maar voorstellen dat dit soort cruciale onderdelen simpelweg nog niet klaar zijn.
Maat dat is niks nieuws. Het maken van een nieuwe auto is altijd een strijd tussen de designafdeling die het liefst nu nog bezig zijn met ontwerpen voor morgenvroeg en de afdeling die de fabricage doet. Een team als Williams die al zo ontzettend veel jaar in de sport zitten zou toch moeten weten hoe lang van tevoren ze moeten stoppen met ontwerpen (van de versie voor de testdagen). Dit klinkt dus weer voornamelijk als mismanagement. Het management moet immers gewoon een harde datum afspreken waarop de productie begint, en daarin dus ook een aantal dagen ruimte nemen voor tegenslagen. En met wat geluk ben je fan bij wijze van al een week te vroeg klaar en kun je nog een tweede (verbeterde) versie/revisie van een vleugel of vloer maken.

En het is ook niet de eerste keer dat Williams in de knoop ligt met productie. Twee jaar terug zette Stroll zijn auto nog tegen de muur en hadden ze nog geen reserve voorvleugel waardoor ze toen ook moesten wachten tot de volgende dag voordat ze weer konden rijden met een neus die ze nog moesten invliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

RobertMe schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:04:
[...]

Maat dat is niks nieuws. Het maken van een nieuwe auto is altijd een strijd tussen de designafdeling die het liefst nu nog bezig zijn met ontwerpen voor morgenvroeg en de afdeling die de fabricage doet. Een team als Williams die al zo ontzettend veel jaar in de sport zitten zou toch moeten weten hoe lang van tevoren ze moeten stoppen met ontwerpen (van de versie voor de testdagen). Dit klinkt dus weer voornamelijk als mismanagement. Het management moet immers gewoon een harde datum afspreken waarop de productie begint, en daarin dus ook een aantal dagen ruimte nemen voor tegenslagen. En met wat geluk ben je fan bij wijze van al een week te vroeg klaar en kun je nog een tweede (verbeterde) versie/revisie van een vleugel of vloer maken.

En het is ook niet de eerste keer dat Williams in de knoop ligt met productie. Twee jaar terug zette Stroll zijn auto nog tegen de muur en hadden ze nog geen reserve voorvleugel waardoor ze toen ook moesten wachten tot de volgende dag voordat ze weer konden rijden met een neus die ze nog moesten invliegen.
Eens dat het niets nieuws is, maar het is een hele dunne lijn tussen precies genoeg doen en net iets te veel willen. Om dat nu direct mismanagement te noemen is een stap te ver als je het mij vraagt. Dit soort bleeding edge ontwikkeltrajecten zijn niet zonder risico's. Zeker niet als je door teruglopende budgetten juist extra risico's moet nemen om überhaupt competitief te blijven. Nog een performance drop als in 2018 en de nieuwe regelementen meegerekend levert ze misschien een val buiten de 107% op. Dan ben je verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

p0st schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:33:
[...]

Thanks, ook leuk om te lezen hoe zijn pre-season voorspellingen zijn uitgekomen _/-\o_

Given the way the Mercedes car is looking after the tests, Hamilton is looking good for a fifth title.

At this stage in his career, Raikkonen is clearly playing a purely supportive role to Vettel.

Given his current age and experience, the model sees Verstappen still improving year on year. Will it be too much pace for Ricciardo to handle in 2018? Or will he put a dent in Verstappen’s reputation? Either way, it will be a defining year in both drivers’ careers.

Aan de andere kant :o

Vandoorne’s potential for improvement, combined with Alonso’s advancing years, brings this battle into close balance. Money should still be on Alonso, but it’s no longer a clear call.
In other news, water still wet, and yesterday still comes before tomorrow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
FirePuma142 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:11:
[...]

Eens dat het niets nieuws is, maar het is een hele dunne lijn tussen precies genoeg doen en net iets te veel willen. Om dat nu direct mismanagement te noemen is een stap te ver als je het mij vraagt. Dit soort bleeding edge ontwikkeltrajecten zijn niet zonder risico's. Zeker niet als je door teruglopende budgetten juist extra risico's moet nemen om überhaupt competitief te blijven. Nog een performance drop als in 2018 en de nieuwe regelementen meegerekend levert ze misschien een val buiten de 107% op. Dan ben je verloren.
Maar die ontwikkeling kun je ook blijven doen tijdens het productieproces. En als je geluk hebt heb je voor aanvang van de tests alweer een verbeterde versie en anders heb je het wel later tijdens de eerste testweek of de tweede testweek. Het lijkt mij in ieder geval belangrijker om alle dagen te rijden en eventueel de eerste dag of dagen met wat mindere onderdelen dan überhaupt een hele dag te missen. Want het ontwerpen gaat nu voornamelijk om aero, terwijl betrouwbaarheids problemen juist in de mechanische onderdelen zitten en die normaliter wel al klaar zijn. Dus beter een dag met mindere performance testen of de auto niet uit elkaar rammelt dan helemaal niet testen of de auto goed in elkaar zit en hoe het met de betrouwbaarheid zit.

Vergelijk dit bv ook met RBR in 2017 die geen shakedown hadden gedaan en vervolgens op maandag veel in de pitbox stonden om nog allemaal kleine issues op te lossen. Terwijl ze met het doen van een shakedown die issues al hadden gevonden en opgelost konden zijn. Williams daarentegen heeft nu dus geen shakedown gehad, wat zal betekenen dat de maandag weinig productief zou zijn, en nu de maandag helemaal wegvalt kun je de dinsdag ook wel weggooien. Dat betekent dus dat Williams pas op woensdag, halverwege de eerste week, hetzelfde doet als wat alle andere teams op maandag al gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

RobertMe schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:04:
[...]

Of Hongarije waar ze voor Stroll geen reserve neusvleugel van dezelfde spec was na zijn glijer in qualy en hij een gridstraf kreeg/ uit de pits moest starten.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

RobertMe schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:20:
[...]

Maar die ontwikkeling kun je ook blijven doen tijdens het productieproces. En als je geluk hebt heb je voor aanvang van de tests alweer een verbeterde versie en anders heb je het wel later tijdens de eerste testweek of de tweede testweek. Het lijkt mij in ieder geval belangrijker om alle dagen te rijden en eventueel de eerste dag of dagen met wat mindere onderdelen dan überhaupt een hele dag te missen. Want het ontwerpen gaat nu voornamelijk om aero, terwijl betrouwbaarheids problemen juist in de mechanische onderdelen zitten en die normaliter wel al klaar zijn. Dus beter een dag met mindere performance testen of de auto niet uit elkaar rammelt dan helemaal niet testen of de auto goed in elkaar zit en hoe het met de betrouwbaarheid zit.

Vergelijk dit bv ook met RBR in 2017 die geen shakedown hadden gedaan en vervolgens op maandag veel in de pitbox stonden om nog allemaal kleine issues op te lossen. Terwijl ze met het doen van een shakedown die issues al hadden gevonden en opgelost konden zijn. Williams daarentegen heeft nu dus geen shakedown gehad, wat zal betekenen dat de maandag weinig productief zou zijn, en nu de maandag helemaal wegvalt kun je de dinsdag ook wel weggooien. Dat betekent dus dat Williams pas op woensdag, halverwege de eerste week, hetzelfde doet als wat alle andere teams op maandag al gedaan hebben.
Ik denk dat je zowel de productiecapaciteit, de productietijd als de -complexiteit flink overschat. Want produceren en ontwikkelen zijn niet gelijk aan elkaar, je ontwikkelt door tijdens het produceren. Maar doorontwikkelingen tijdens het productieproces doorvoeren is een ander verhaal. Als de oplossing zo eenvoudig was als jij hem schetst: wat eerder stoppen en wat rapper nieuwe iteraties opleveren, dan was dat wel gebeurd. Het is een illusie dat je door een eerste oplevering te vervroegen je deadline wel kunt halen: je kunt gerust iets opleveren maar het nut van die oplevering is er niet of slechts heel beperkt.

Als er een mogelijkheid was om met een zinnig chassis morgen een paar rondjes te karren dan hadden ze dat gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door FirePuma142 op 17-02-2019 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
FirePuma142 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:54:
[...]

Ik denk dat je zowel de productiecapaciteit, de productietijd als de -complexiteit flink overschat. Als de oplossing zo eenvoudig was als jij hem schetst: wat eerder stoppen en wat rapper nieuwe iteraties opleveren, dan was dat wel gebeurd. Het is een illusie dat je door een eerste oplevering te vervroegen je deadline wel kunt halen: je kunt gerust iets opleveren maar het nut van die oplevering is er niet of slechts heel beperkt.

Als er een mogelijkheid was om met een zinnig chassis morgen een paar rondjes te karren dan hadden ze dat gedaan.
Dat ik het onderschat twijfel ik niet aan. Maar waarom lukt het elk ander team wel jaar op jaar om er de eerste testdag te staan, al is het met een "incomplete" auto waar de volgende dag alweer veel aan veranderd is. En lukt het Williams dit jaar niet en twee jaar terug eigenlijk ook al niet (gezien kapotte voorvleugel => dag wachten op nieuwe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Kan ook "gewoon" tegen zitten he. Die kapotte voorvleugel, das gewoon domme pech. Als je veel budget hebt neem je er meer mee (waarvan je waarschijnlijk al weet dat je ze gaat weggooien, burn money dus), als je krap zit neem je die gok.

Wellicht heeft Williams een aantal opties gehad om iets te doen, en een risicootje genomen. En dan blijkt later dat zaken net uit lopen. Dat zou kunnen. Om nu inderdaad gelijk te gaan liggen schreeuwen "mismanagement, slecht bedrijf, laat ze maar vertrekken, enz" komop zeg. Nee ze doen het niet goed. Maar wie weet hadden ze wel iets waarom ze een gok hebben genomen. Just saying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

RobertMe schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:59:
[...]

Dat ik het onderschat twijfel ik niet aan. Maar waarom lukt het elk ander team wel jaar op jaar om er de eerste testdag te staan, al is het met een "incomplete" auto waar de volgende dag alweer veel aan veranderd is. En lukt het Williams dit jaar niet en twee jaar terug eigenlijk ook al niet (gezien kapotte voorvleugel => dag wachten op nieuwe).
Renault en Racing Point waren dit jaar ook spannend wat betreft de deadline. Wellicht nog. Het is echt niet uitzonderlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57
Nieuwsbericht van vanavond maar volgens mij weinig tot geen nieuwswaarde.

"F1 TV Pro vanaf maandag met Engels commentaar beschikbaar in Nederland"
https://www.gptoday.net/n...X4ERPa53H7ePq-Br6cJMGEvZw

[ Voor 12% gewijzigd door GAEvakYD op 17-02-2019 21:11 ]

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Hoe zit het met testen van ´illegale´ onderdelen? Word alles van te voren gekeurd? om te kijken of het voldoet aan de regelgeving?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:27
basvn schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:23:
Hoe zit het met testen van ´illegale´ onderdelen? Word alles van te voren gekeurd? om te kijken of het voldoet aan de regelgeving?
De FIA test en bekijkt onderdelen voorafgaand aan de test. Kan zijn dat er wat gemist wordt of niet direct afgewezen wordt, maar dan heb je de klikspanen van de andere teams die de FIA vervolgens tippen etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Holkers schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:32:
[...]

De FIA test en bekijkt onderdelen voorafgaand aan de test. Kan zijn dat er wat gemist wordt of niet direct afgewezen wordt, maar dan heb je de klikspanen van de andere teams die de FIA vervolgens tippen etc etc
En je wil natuurlijk geen illigale onderdelen testen. Daar zal je maar weinig nuttige data uit krijgen. Dan test je liever met legale onderdelen.
Volgens mij zijn de regels mbt. onderdelen wel versoepeld zolang het maar als veilig wordt gezien, en niet totaal absurd is. pas na klagen van andere teams word verder testen met dat onderdeel misschien verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

demonic schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:42:
[...]

[...]

En je wil natuurlijk geen illigale onderdelen testen. Daar zal je maar weinig nuttige data uit krijgen. Dan test je liever met legale onderdelen.
Volgens mij zijn de regels mbt. onderdelen wel versoepeld zolang het maar als veilig wordt gezien, en niet totaal absurd is. pas na klagen van andere teams word verder testen met dat onderdeel misschien verboden.
Ja maar als je dingen net op het randje test (want is nu wel fijn om in die 8 dagen een paar leuke dingen te kunnen testen) dan kunnen ook dingen net over het randje komen. en dan worden ze afgekeurd, en heb je 0.0 aan die data (van dat onderdeel)

Dus daarom vroeg ik het me af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:43
basvn schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:45:
[...]

Ja maar als je dingen net op het randje test (want is nu wel fijn om in die 8 dagen een paar leuke dingen te kunnen testen) dan kunnen ook dingen net over het randje komen. en dan worden ze afgekeurd, en heb je 0.0 aan die data (van dat onderdeel)

Dus daarom vroeg ik het me af
Wat er getest wordt houd men goed in de gaten. Maar klagen dat doet men niet meteen. Pas op de dag van de echte race zelf of overdag pas. Dat is veel efficiënter en geeft het desbetreffende team minder tijd om het aantepassen.

Paar voorbeelden van afgelopen jaar.
Vloer van Haas
Spiegel aerodynamica van Ferrari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Laatst online: 15-07 12:15

Volgens mij was deze nog niet gepost.

Honey badger maakt meters in Barca.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzou671WoAA572V.png:large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:00
Lekker geluidje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Je mag ook testen met illegale onderdelen. Die aero-rakes komen echt niet door de technische keuring heen :p. On a serious note. Vorig jaar (of alweer twee jaar terug?) zag je ook dat Mercedes en Red Bull met die FRIC ophanging reden die op het randje was. Tijdens de testen heeft de FIA toen al aangegeven dat ze deze maar beter niet tijdens een race konden gebruiken. Maar toch hebben ze de testdagen gewoon af te kunnen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26

Bosmonster

*zucht*

Klinkt als een Renault!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• detonated
  • Laatst online: 15-07 12:15
Klinkt als een John Deere :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Het geluid wat die motor ter ore brengt zal zijn oorsprong wel vinden in het feit deze een slordige 1800pk produceert (bron: Abiteboul) , maar het klinkt helemaal nergens naar. Zoals hierboven al genoemd....klinkt als een opgevoerde tractor. :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Turbo-Puppy schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:34:
[...]

Het geluid wat die motor ter ore brengt zal zijn oorsprong wel vinden in het feit deze een slordige 1800pk produceert (bron: Abiteboul) , maar het klinkt helemaal nergens naar. Zoals hierboven al genoemd....klinkt als een opgevoerde tractor. :|
Afbeeldingslocatie: https://www.tractors-and-machinery.nl/media/user/6/2/6/506626_Renault_85-32-TX-2wd_1.jpg

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Definitieve livery Renault lekt dag voor pre-season test uit.... (?)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

Edd

Voordat ze gaan testen, hebben we nog wel een teampresentatie ;)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Edd schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:43:

[Twitter]
Weer Alfa rood dus :)

Zal mooi verwarrend zijn naast FER als Alfa op 7/8 rijd, en Fer op 5/6 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26

Bosmonster

*zucht*

Edd schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:43:

[Twitter]
Met softs in de regen. Ze hebben wel lef!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

basvn schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:49:
[...]

Weer Alfa rood dus :)

Zal mooi verwarrend zijn naast FER als Alfa op 7/8 rijd, en Fer op 5/6 :+
I see what you did there :Y

Ben benieuwd naar de definitieve livery van AR, trouwens ook naar die van RB, zal wel weer "saai" hetzelfde zijn als voorgaande jaren :>

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:34
p0st schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:38:
[...]

I see what you did there :Y

Ben benieuwd naar de definitieve livery van AR, trouwens ook naar die van RB, zal wel weer "saai" hetzelfde zijn als voorgaande jaren :>
Ik was al weer vergeten dat we hier een paar nieuwe kleurstellingen gaan zien. Hopelijk zal die van RBR niet al te veel veranderen ten opzichte van de voorgaande jaren. Ik verwacht wel wat extra zilveren strepen zoals ook in hun nieuwe huisstijl te vinden is.

Dit jaar verwacht ik van Renault wel dat ze de sprong maken van F1,5 naar F1. Het zou ook wel prettig zijn als er 4 teams serieus mee kunnen doen voor de podiumplaatsen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 23:32
Nog een paar uurtjes te gaan. Veel veranderingen dit jaar, dus ben benieuwd.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/withp7sfbqk01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 13:35

TrekDr0p

QR niet scannen

Test dag, ik kan niet wachten.
Alle vergaderingen en meetings zijn op vrijdag, hoef de zaak niet uit voor werkbezoeken. Ik zeg week goed ingepland :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Goedemorgen race day :9

O kak het is test week ook prima _/-\o_ dan begint het nieuwe seizoen snel weer op naar 17 Maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 22:05
GAEvakYD schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:11:
Nieuwsbericht van vanavond maar volgens mij weinig tot geen nieuwswaarde.

"F1 TV Pro vanaf maandag met Engels commentaar beschikbaar in Nederland"
https://www.gptoday.net/n...X4ERPa53H7ePq-Br6cJMGEvZw
Hier nog niet beschikbaar? Bij jullie wel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Komttie aan!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzoJZuEXgAAVbWd?format=jpg&name=large

Geen sneeuw. Dat scheelt.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzqyS2DWsAAos7R?format=jpg&name=medium

[ Voor 38% gewijzigd door Jasphur op 18-02-2019 08:00 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Nope bij mij ook niet. Faal weer dit. Ik zag wel op de pagina van F1 Tv pro bovenin opeens het Logo "In partnership with Ziggo". Stond dat daar al?

Zie: https://f1tv.formula1.com/en/ rechtsboven.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
@DaniëlWW2 ideetje om in de topic waarschuwing ook te verwijzen naar het [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? topic? Ik vermoed dat je anders modbreaks kunt blijven plaatsen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
persoonlijk begrijp ik wel dat er het komende uurtje nog wat threads door elkaar heen lopen, voor de mensen die op een fatsoenlijke manier nog aan het pogen zijn om de testdagen live mee te kijken moet F1TVpro wel binnen het komende uur beschikbaar zijn.
Voorstel om vanaf iets na negen de scheiding weer streng doch rechtvaardig te handhaven?

via reddit zie ik dezelfde klachten ook uit de andere nieuw toegevoegde landen, we zijn niet alleen in deze ellende.

[ Voor 14% gewijzigd door dyrc op 18-02-2019 08:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzq242LWwAERlE2?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 18:30
Zo, het seizoen gaat beginnen *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Maar welke motor zegt er vandaag als eerste poef? De renault, de honda, misschien de ferrari, of stiekem toch de merc? spannend!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nou daar gaan we dan, kijken/volgen van het meest nikszeggende evenement van het jaar :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:13
Altijd leuk. De start van twee weken lang speculaties en termen als sandbagging :+

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:37
RBR houdt zoals verwacht de oude livery:

https://redbullracing.redbull.com/article/matte-track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38
GAEvakYD schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:02:
Nope bij mij ook niet. Faal weer dit. Ik zag wel op de pagina van F1 Tv pro bovenin opeens het Logo "In partnership with Ziggo". Stond dat daar al?

Zie: https://f1tv.formula1.com/en/ rechtsboven.
dit zegt de ziggo webcare :

En dit logo rechtsboven

Mgr
Kan alleen geen subscription afsluiten :/

Ziggo Webcare
Hoi Martijn, dat is zuur 😞 voor alle vragen omtrent F1 TV kun je hier terecht https://f1tv.formula1.com/nl/contact-us

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
dr.lowtune schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:10:
Maar welke motor zegt er vandaag als eerste poef? De renault, de honda, misschien de ferrari, of stiekem toch de merc? spannend!
Laat het alsjeblieft de Merc zijn. Gewoon, om redenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:46

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

Ik vind het heel wel prima. De herkenbaarheid is ook wat waard! d:)b

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Ik blijf dit kunst vinden.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzq5Kv9XcAEt8iI?format=jpg&name=medium

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzq5LLtWkAAJDlU?format=jpg&name=medium

[ Voor 27% gewijzigd door Jasphur op 18-02-2019 08:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Jasphur schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:16:
[...]

Williams? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Die staat wel het langst stil vandaag ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Jasphur schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:16:
[...]

Of niet, dan vinden ze issues voor het seizoen begint >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
bifi_G60 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:13:
[...]

dit zegt de ziggo webcare :

En dit logo rechtsboven

Mgr
Kan alleen geen subscription afsluiten :/

Ziggo Webcare
Hoi Martijn, dat is zuur 😞 voor alle vragen omtrent F1 TV kun je hier terecht https://f1tv.formula1.com/nl/contact-us
Ik had ze gisteren ook gemaild maar geen antwoord nog.
Ik heb nu een live chat met een support medewerker van formule1.com. Eerste antwoord van hem:
"later today you will be able to purchase F1 TV Pro"

Daarna vroeg ik hoe laat dat zou zijn en of dat zou zijn voor de testdag gestart is. Daar kreeg ik dit op terug:
"i wish i could offer you the exact time, however i cannot"

Daarna nog wat geklaagd en dit waren de laatste reacties van hem:
i understand
i will make the team aware of this situation

We gaan het meemaken. Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
GAEvakYD schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:21:
[...]

Ik had ze gisteren ook gemaild maar geen antwoord nog.
Ik heb nu een live chat met een support medewerker van formule1.com. Eerste antwoord van hem:
"later today you will be able to purchase F1 TV Pro"

Daarna vroeg ik hoe laat dat zou zijn en of dat zou zijn voor de testdag gestart is. Daar kreeg ik dit op terug:
"i wish i could offer you the exact time, however i cannot"

Daarna nog wat geklaagd en dit waren de laatste reacties van hem:
i understand
i will make the team aware of this situation

We gaan het meemaken. Afwachten dus.
Nice. Hou ons (mij) op de hoogte via [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? ik wil namelijk ook een abbo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Sauber heeft zelfde Livery als vorig jaar
(via insta)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lensent
  • Laatst online: 03-09 12:44
basvn schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:24:
(via insta)
Die radicaal andere voorvleugel tov andere teams zit er ook nog gewoon op! _/-\o_

edit

Of kijk ik nou niet goed? 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Lensent op 18-02-2019 08:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 15-09 11:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Lensent schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:26:
[...]

Die radicaal andere voorvleugel tov andere teams zit er ook nog gewoon op! _/-\o_

edit

Of kijk ik nou niet goed? 8)7
Inderdaad compleet anders tov de andere teams, ben benieuwd of het een briljante vinding is of een flop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 15-09 11:28
chevsticks schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:29:
[...]

Inderdaad compleet anders tov de andere teams, ben benieuwd of het een briljante vinding is of een flop.
Zelfde voorvleugel als Ferrari en Renault, die allemaal gaan voor outwash ipv inwash luchtstroom langs de voorwielen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

basvn schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:24:
(via insta)
Jammer dat ze dan een heuse 'reveal' doen.. maargoed, laten we het maar positief benaderen: ze hebben in elk geval geen kostbare uren verspild met het maken van een andere livery. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingDijk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
scorpie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:33:
[...]

Jammer dat ze dan een heuse 'reveal' doen.. maargoed, laten we het maar positief benaderen: ze hebben in elk geval geen kostbare uren verspild met het maken van een andere livery. :)
Behalve die tijdelijke livery dan... ;)

Jack of all trades, master of none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

KingDijk schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:34:
[...]

Behalve die tijdelijke livery dan... ;)
Ja dat was gewoon gedaan door een stagiair die de 'pattern' knop had gevonden in Photoshop :+
Nee die livery vind ik wel echt vet gedaan hoor :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzq9o1mXQAULmmo.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Mennekkes zijn er klaar voor

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzq8DhMX0AAxuX_?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Laatst online: 03-09 12:44
Bijzonder dat bijna iedereen de Ferrari filosofie heeft overgenomen mbt de sidepods. Zijn ze toch wel trendsetters mee geweest in 2018.
Pagina: 1 2 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.