[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.992 views

Verwijderd

Naast al het groen van vandaag ook net nog mogen vernemen dat er vlak naast onze wijk een nieuwe Subway broodjeszaak wordt gevestigd.

Wat een dag, wat een dag.

Dit kan zo niet doorgaan natuurlijk. Morgen zal de ketel er wel uitknallen ofzo.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Slux schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:58:
[...]

Nee XRP gooit er gewoon even 2 miljard bij in een paar maanden tijd, dan wacht ik liever toch wat langer dan dat ik genaaid wordt door xrp met hun emissies.

Achteraf altijd geweten en door de echte kenners ook altijd bevestigd, maar me toch mee laten slepen door XRP fomo en zit nu met 20k van die xrp muntjes die ze nog niet eens bij de voedselbank willen.
Ik zou ze nu weg doen dan :P

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

B-Bandit schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:57:
Zogenaamd heeft niemand interesse in Bitcoin. Op iex.nl (een van meest bezochte beurssites) is het best gelezen artikelen van de afgelopen 24 uur dat van de Bitcoin die weer ff 15% doet....

En dat terwijl er voornamelijk bedrijfsnieuws tussen staat. Dus dat zegt ook wel wat...

Edit: linkje https://www.iex.nl/Nieuws...0-procent-aan-waarde.aspx
Dat mensen iets lezen wil niet zeggen dat ze gelijk met hun geld richting btc gaan wapperen.
Het trekt aandacht, meer niet.

XRP = trash

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
B-Bandit schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:57:
Zogenaamd heeft niemand interesse in Bitcoin. Op iex.nl (een van meest bezochte beurssites) is het best gelezen artikelen van de afgelopen 24 uur dat van de Bitcoin die weer ff 15% doet....

En dat terwijl er voornamelijk bedrijfsnieuws tussen staat. Dus dat zegt ook wel wat...

Edit: linkje https://www.iex.nl/Nieuws...0-procent-aan-waarde.aspx
IEX is niet meer wat het was en is de laatste jaren hard achteruit gegaan, er zitten tegenwoordig meer kids en gelukszoekers dan echte kenners.

Ik heb er zelf jaren met plezier gelezen ongeveer tot het Spyker en Homburg verhaal en toen haakte ik af.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Malawolar schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:07:
Blij dat ik HOT vaarwel heb gezegd zeg, wat een dode boel is dat, langzaam aan het leegbloeden.
Zeg dat wel. Wat een shitcoin... Afgelopen periode slechts x 3 gegaan.

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:16
Klaas25 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:01:
[...]

Of je nou 2 euro pakt of 1,59 euro :+ .
Ik houd ze vast. (Heb er 5k gekocht @0,0050 had ik ze dus maar allemaal verkocht op 5 :) )

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:01:
[...]

Hoop mijn verlies nog iets te kunnen beperken en dan gaan ze er zeker uit ja.

Je kan mij niet vertellen dat je er zelf ook niet een beetje in teleurgesteld bent toch? ik had er echt meer van verwacht en ook dat ze die coins langer in escrow zouden houden ipv de markt op te gooien en de boel te laten verwateren.
GeeMoney schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:03:
[...]
Of je nou 2 euro pakt of 1,59 euro :+ .
Ik houd ze vast. (Heb er 5k gekocht @0,0050 had ik ze dus maar allemaal verkocht op 5 :) )
Je weet dat er inmiddels al weer 2 miljard coins bij zijn in de laatste 5/6 maanden ? en waar de marketcap op moet staan wil het naar de 5 gaan ?
zoals het er nu uit ziet zal de totale supply binnen een paar jaar compleet zijn uitgegeven, de burn rate is te ook te verwaarlozen.

[ Voor 36% gewijzigd door Slux op 02-04-2019 20:09 ]

Verwijderd

Als NANO zo doorgaat sta ik 23:00 misschien break even :+

Wat een lekkere pump hey.

Ik ben helemaal in mn nopjes.

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Ik zei het laatst nog: we gaan 2018 doen in omgekeerde volgorde.. pump naar 6k aanstaande dus :+
Maargoed... *O* WAT een dag zeg! *O*

• Klaas25
Slux schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:06:
[...]

Hoop mijn verlies nog iets te kunnen beperken en dan gaan ze er zeker uit ja.

Je kan mij niet vertellen dat je er zelf ook niet een beetje in teleurgesteld bent toch? ik had er echt meer van verwacht en ook dat ze die coins langer in escrow zouden houden ipv de markt op te gooien en de boel te laten verwateren.
Ik ben zwaar teleurgesteld ja. In de prijs. Maar in XRP zelf niet. Wordt aan alle kanten mee gewerkt dat zit wel goed. Ik ben long XRP.

Verdorie coin dat bijna dagelijks in het nieuws is en nauwelijks terugkomt in prijs. Belachelijk.

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

WaltonChain (WTC) gaat weer goed de laatste week, inmiddels verdubbeld in een kleine periode. Er zijn heel veel ontwikkelingen gaande momenteel, tokenswap gaat bijna plaatsvinden en de code ligt bij een dochteronderneming van TENCENT (Knownsec).

Wellicht interessant voor sommige van jullie, vliegt al een tijdje onder de radar en zie het in dit topic ook niet voorbij komen.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-01 05:36
Wat een drukte hier. Lijkt wel of bitcoin is gestegen. Iedereen is weer wakker geschud.

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:08:
[...]

Ik ben zwaar teleurgesteld ja. In de prijs. Maar in XRP zelf niet. Wordt aan alle kanten mee gewerkt dat zit wel goed. Ik ben long XRP.

Verdorie coin dat bijna dagelijks in het nieuws is en nauwelijks terugkomt in prijs. Belachelijk.
Komt puur door die kl... emissie.

• Thaam
Klaas25 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:08:
[...]

Ze kwamen wel met nieuwtjes, helaas gebeurde dat terwijl de bearmarket nog in volle gang was.

• Slux
  • Niet online
Thaam schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:11:
[...]

Ze kwamen wel met nieuwtjes, helaas gebeurde dat terwijl de bearmarket nog in volle gang was.
Vergeet IBM niet, die heeft inmiddels ook al de nodige banken binnengehaald inclusief een aantal grote EU banken.

Wat lees voer
https://todaysgazette.com...to-create-cryptocurrency/

[ Voor 14% gewijzigd door Slux op 02-04-2019 20:13 ]

• Klaas25
Zelfs Coinbase lijkt een XRP fan te gaan worden. En dat zegt toch wel wat. :+
Laten ook netjes zien dat XRP het snelst en goedkoopste optie is.

https://newsbit.nl/coinbase-breidt-zich-uit-met-grensoverschrijdende-betalingen/

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:28
Mr_Ripple schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:02:
[...]

Dat mensen iets lezen wil niet zeggen dat ze gelijk met hun geld richting btc gaan wapperen.
Het trekt aandacht, meer niet.
Interesse van particulieren zegt mij meer dan een stel lijnen getrokken door zelfbenoemde experts....

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• GeeMoney
  • Laatst online: 22:16
@Slux dat weet ik maar maakt mijn punt nog steeds valide. Kiezen tussen nu 2 dollar totaal pakken voor x duizend coins of 1,59 zet allebei geen zoden aan de dijk.
Daarom hodl tot je er bij neervalt met die krengen :+ .

• Slux
  • Niet online
Ben ik de enigste die het nog op coinbase pro zit ? heeft niemand problemen met de browser Edge en coinbase? ik krijg op meerdere pc's een wit scherm.

Chrome werkt wel maar die schaalt niet lekker vergeleken met edge

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:58:
Er is 500 miljoen aan shorts geliquideerd op bitmex. Daar zijn heel veel mensen goed rekt gegaan pff.
https://thenextweb.com/ha...rice-5000-cryptocurrency/

Hmm wie zou dat geweest zijn. Misschien iemand die belang daarbij heeft...

Zou het misschien Arthur Hayes kunnen zijn?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
According to an italian economic newspaper, there was 100 mln $ coordinated buy orders on Bitstamp, Coinbase and Kraken, which are the exchanges where Bitmex derives its XBT reference price, and they were all executed at the same time.
https://twitter.com/walte...tatus/1113144528360402947

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:17

oNo

Heb je die BNB nog @Verwijderd ?

Verwijderd

oNo schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:35:
Heb je die BNB nog @Verwijderd ?
Jazeker. Ik ben geen daytrader dus koop een coin en steek mn kop in het zand :Y

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:35
vandaag een mooie plus kunnen pakken. Wel 3 uur, of 3% (ongeveer) te vroeg uitgestapt. Benieuwd wat nu het vervolg is:
- kleine daling en daarna stabiliseren;
- Volgas weer naar beneden en met een klein plusje tov de opening van vandaag stabiliseren.

(Ik hoop eigenlijk optie 2 ) O-)

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:33:
[...]

Was het maar zo feest ik heb nog nooit kaviaar en whisky gehad bij de voedselbank, en zo te zien moet ik er toch weer gedwongen blijven nu bcash zakt ;(

Volgens mij was er een tijdje geleden gezegd dat rekt de voedselbank zou steunen, dus misschien komt die whisky met kaviaar nog voor mij *O*
Ik zag zojuist in een foldertje dat echte cassis gemaakt wordt van gefermenteerd (oftewel verrot) fruit. Kaviaar is sowieso niet te vreten... Dat Bcash überhaubt bestaat is ook al iets. Gaan we niet gewoon helemaal en compleet naar de klote? Ik twijfel overal aan nu... :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hopelijk trekken die aziaten straks niet de plee door. Zou toch leuk zijn als we nog een stukkie verder konden stijgen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Thaam
ybos schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:37:
vandaag een mooie plus kunnen pakken. Wel 3 uur, of 3% (ongeveer) te vroeg uitgestapt. Benieuwd wat nu het vervolg is:
- kleine daling en daarna stabiliseren;
- Volgas weer naar beneden en met een klein plusje tov de opening van vandaag stabiliseren.

(Ik hoop eigenlijk optie 2 ) O-)
Verleden laat inderdaad beide opties zien, Ik verwacht eigenlijk een stabiele fase voor een paar dagen en dan weer een dropje, niet lang daarna zal het weer stijgen.

" Voor every high is a low and for every low there is a high." Deze stijging kan natuurlijk niet tot 2021 doorgaan. 8)

Verwijderd

[A] Bol.com aankoop t/m 300€ voor 260€ aan bitcoin

Fomo. :):)

Not me. Just a fomo indicatie

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@DAMAGE Benieuwd idd hoe dat uit gaat pakken, weer klassiek rond 01:00 een dikke move?

Heb wel weer extra bijgekocht, stop losses gezet op alle coins die ik niet in wallets heb zitten en een 25x short geopend omdat ik geen vertrouwen in de 1H chart heb. Kan het toch niet laten hoor @Malawolar :w

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

DAMAGE schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:49:
Hopelijk trekken die aziaten straks niet de plee door. Zou toch leuk zijn als we nog een stukkie verder konden stijgen.
die gasten hebben in het verleden echt vaak de markt verziekt op die momenten zeg

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

B-Bandit schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:18:
[...]

Interesse van particulieren zegt mij meer dan een stel lijnen getrokken door zelfbenoemde experts....
Cool, ondertussen brandt de lont rustig verder.

XRP = trash

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Taro schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 21:11:
@DAMAGE Benieuwd idd hoe dat uit gaat pakken, weer klassiek rond 01:00 een dikke move?

Heb wel weer extra bijgekocht, stop losses gezet op alle coins die ik niet in wallets heb zitten en een 25x short geopend omdat ik geen vertrouwen in de 1H chart heb. Kan het toch niet laten hoor @Malawolar :w
Zou inderdaad best een stukje kunnen dalen, maar op welke prijs wordt die geliquideerd? Alleen al door die bizarre spikes af en toe zou ik al nooit long of short gaan.

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:24
Mooi, we worden allemaal weer rijk! *O*

• A87
  • Niet online

A87

Ik ga vannacht weer in BTC zeker niet in altcoins. alhoewel twijfels :D

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 02-04-2019 21:22 ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Taro schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 21:11:

Ik las laatst in de trollbox van Bitmex dat de rede waarom omstreeks 01:00 uur NL tijd die beslissende move plaatsvindt als rede heeft dat dan de daily candle sluit.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Malawolar schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 21:17:
[...]

Zou inderdaad best een stukje kunnen dalen, maar op welke prijs wordt die geliquideerd? Alleen al door die bizarre spikes af en toe zou ik al nooit long of short gaan.
Op 4903 kan ik fluiten naar die centen. Maar, ik heb ook op BitMEX een stop loss staan en sta ook paraat om handmatig eerder te closen. Daarnaast wordt de rest van mijn pf op dat moment ook enorm veel meer waard, dus speel ik minimaal quitte.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• A87
  • Niet online

A87

Het zijn nochtans dit soort posts die echt compleet niets te zoeken hebben in dit topic :z

[ Voor 104% gewijzigd door .oisyn op 02-04-2019 22:22 ]

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Manipulatie? Ik weet t niet hoor.
Op dit moment was er gewoon n ascending triangle en veel berichten dat de BTC op uitbreken stond en dan is het óf up of down met n knal.
Tegenwoordig ook gewoon heel veel professionele daytraders, die zien echt wel hoe ze moeten handelen. En dan komen de Henk en Ingrids om de hoek kijken en is zo’n upwards move gewoon gedaan.

• Klaas25
Waarom hebben ze dat niet OTC gedaan dan?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

A87 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 21:15:
[...]

die gasten hebben in het verleden echt vaak de markt verziekt op die momenten zeg
*illuminatie-mode* Ze planten voordat wij wakker worden een zaadje. Pumpen BTC. Wij worden wakker en mafketels gaan FOMO-kopen. Daarna zodra wij de dag gehad hebben trekken ze de plee weer door. EZ profits!* :+

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• LED-Maniak
  • Laatst online: 22:34
Wat een bulls bij ethereum zeg _O-

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
En wat dacht van je LTC. Zelfs XRP lijkt eindelijk in beweging te komen. :)

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
Komt er nou weer een FOMO bij bitcoin of ben ik gek? Amerikanen worden net wakker toch? Laat maar.
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/259225e41a519e013791d3738983360a.png

Ja hij stond op euro's

[ Voor 4% gewijzigd door 68616c6c6f op 02-04-2019 21:58 ]

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

• 68616c6c6f
Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
Dus het zeggen van, HIJ GAAT NAAR BOVEN, NEE NAAR BENEDEN, is verboden? Of is het meer om mensen aan te sporen om te (ver)kopen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alles staat in het groen, we maken alleen ruzie als het daalt of stilstaat, ok? Het is al moeilijk genoeg om al die pagina's te blijven lezen met het hoge aantal posts, zonder dat geruzie gaat dat een stuk sneller en ik zit wij zitten hier voor mijn ons plezier.

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 02-04-2019 22:08 ]

• PilatuS
  • Niet online
68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:01:
[...]
Dus het zeggen van, HIJ GAAT NAAR BOVEN, NEE NAAR BENEDEN, is verboden? Of is het meer om mensen aan te sporen om te (ver)kopen.
Een pump en dump is een shitcoin met laag volume inkopen met een groep om de prijs 20% of meer omhoog te krijgen en daarna met z'n alles de boel te verkopen.

Het pumpen van de prijs en het dumpen van de munt daarna, dat is een pump en dump :)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

die mensen van ETF denken wat the fuck ?

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:31:
[...]

https://thenextweb.com/ha...rice-5000-cryptocurrency/

Hmm wie zou dat geweest zijn. Misschien iemand die belang daarbij heeft...

Zou het misschien Arthur Hayes kunnen zijn?
Als een buyorder van "maar" 20.000 bitcoins zoiets kan veroorzaken 8)7 8)7

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
WE GAAN WEER

• 68616c6c6f
PilatuS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:10:
[...]

Een pump en dump is een shitcoin met laag volume inkopen met een groep om de prijs 20% of meer omhoog te krijgen en daarna met z'n alles de boel te verkopen.

Het pumpen van de prijs en het dumpen van de munt daarna, dat is een pump en dump :)
Waarom is dat dan verboden.

En stel je voor als je met een groep koopt. De laatste uit de groep koopt dan nog steeds met de hoogste prijs en heeft toch geen voordeel?

• 68616c6c6f
we moonen inderdaad. :o

[ Voor 4% gewijzigd door 68616c6c6f op 02-04-2019 22:13 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ok, heb er toch maar een 25x long van gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OCE6k92V1nqW7R7C3yaFpRTF/full.png

• 68616c6c6f
4.8k

• A87
  • Niet online

A87

BTC gaat opeens weer rijden!! Zo snel weer uit mijn alts gegaan op tijdf.

• Tominatie
  • Niet online
Hahaha mooi man. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat we straks al de $5000 zien......

when dip?

• 68616c6c6f
Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:17:
Hahaha mooi man. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat we straks al de $5000 zien......

when dip?
Dip? Dit keer gaan we de 20k wel zien!

• Tominatie
  • Niet online
68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:18:
[...]

Dip? Dit keer gaan we de 20k wel zien!
Wacht daar nog ff mee dan, ik wil minimaal nog 5 maandsalarisjes erin pleuren, graag onder de $6000. :+

• 68616c6c6f
Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:19:
[...]

Wacht daar nog ff mee dan, ik wil minimaal nog 5 maandsalarisjes erin pleuren, graag onder de $6000. :+
Je had letterlijk maanden om een mooi bedragje in te zetten. Het is nu tijd voor een echte moon.

• Tominatie
  • Niet online
68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:20:
[...]

Je had letterlijk maanden om een mooi bedragje in te zetten. Het is nu tijd voor een echte moon.
Het is nooit genoeg. ;)

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:47

ScreamGT

joejoe

Ik wordt hier een beetje ongemakkelijk van. Flashbacks van die mooie tijd, december 2017. Daar waar ik al in een configurator mijn A klasse bij elkaar zat te rapen. En maar niet willen verkopen, you fool.

Na deze dag kan de Dacia configurator wel opgestart worden, 15" lichtmetalen velgen onder die Duster staan verdomd goed!

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• 68616c6c6f
A87 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:17:
BTC gaat opeens weer rijden!! Zo snel weer uit mijn alts gegaan op tijdf.
Misschien alweer weghalen? :+

• LED-Maniak
  • Laatst online: 22:34
Elon Musk is CEO van dogecoin geworden _O-

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Tominatie
  • Niet online
LED-Maniak schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:25:
Elon Musk is CEO van dogecoin geworden _O-
LOOOL.

Wat een heerlijk wereldje is dit hahahahaha. MOOOOOOOOOOOOON

• 68616c6c6f
Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:27:
[...]

LOOOL.

Wat een heerlijk wereldje is dit hahahahaha. MOOOOOOOOOOOOON
Prijs doet nog niets. :(

• 68616c6c6f
Vermoed dat dit een late 1 april grap is.

[ Voor 6% gewijzigd door 68616c6c6f op 02-04-2019 22:29 ]

• Tominatie
  • Niet online
@68616c6c6f ik heb wat doge gekocht op 58 sat. Moon soon :+ 8)7

• 68616c6c6f
Moon van 1 cent op z'n minst. :+

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Daar worden toch een partij longs geliquideerd op BitMEX.

Edit: ik hoop stiekem op een mooie correctie de komende nacht en morgen as well. Een stijging van 15% is beetje buiten proportie.

[ Voor 53% gewijzigd door Sahara op 02-04-2019 22:38 ]

• Tominatie
  • Niet online
Wowwww wat een bewegingen maakt bitcoin 8)7

• .oisyn
  • Laatst online: 15:20

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:* Bezem door de laatste handvol posts *
Wie en hoe vaak mensen posten in dit topic is niet echt bijzonder relevant

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Iedereen word helemaal HYPER , MOOONNN

• Tominatie
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:35:
Iedereen word helemaal HYPER , MOOONNN
Eindelijk weer eens. Zelfs de 1 minute candle's zijn een interessant aangezicht nu! *O*

• Malawolar
Ben er uit voor vandaag, even USDT opgezocht. Vertrouw die Aziaten voor geen meter.

• 68616c6c6f
Ik wil niet mierenneuken, maar de taalfouten die hier gemaakt worden zijn wel bedroevend hoor. :+

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:17

oNo

Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:34:
Wowwww wat een bewegingen maakt bitcoin 8)7
Ik was even aan het werk. Kijk je een half uurtje later. Man man.
Even iedereen die met een stop loss had achter het pumpje aan zat er af rossen... haha.

Edit: samenvattend voor vandaag. Ik had gewoon heel vroeg weg moeten gaan en de hele dag vissen ofzo. In een gebied zonder bereik. Met HODL had ik het beter gedaan. Ik heb een paar keer een mooie positie weggeven om daarna weer opnieuw iets aan te gaan.

[ Voor 29% gewijzigd door oNo op 02-04-2019 22:40 ]

• Malawolar
68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:37:
Ik wil niet mierenneuken, maar de taalfouten die hier gemaakt worden zijn wel bedroevend hoor. :+
Let niet op A87, he is special.

• 68616c6c6f
up and down, bitcoin is weer actief. Waar duidt dit op? Is er weer een hype aan het ontstaan?

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:42:
up and down, bitcoin is weer actief. Waar duidt dit op? Is er weer een hype aan het ontstaan?
Op de zoveelste Bart.

XRP = trash

• 68616c6c6f
Wat is een bart?

Verwijderd

Niet doen dan...
68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:42:
De hype is al bijna een decennium oud hoor

Verwijderd

Google eens. Bitcoin en Bart...

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:00
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/yj5UdA4elp8Wc/giphy.gif

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Een stijging en daling die precies lijkt op het hoofd van Bart Simpson.

XRP = trash

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat een flipperkast zeg op bitmex

Prepare for the next ATH

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Oh jeej, er worden weer memes gepost. Tijd om te verkopen!

• 68616c6c6f
Mr_Ripple schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:51:
[...]

Een stijging en daling die precies lijkt op het hoofd van Bart Simpson.
:')

• DaCoTa
  • Laatst online: 12:08

• Tominatie
  • Niet online
LOOK AT THOSE BULLS !!!! oOo oOo oOo

• PilatuS
  • Niet online
Wat meer info over de candle van vandaag: https://thenextweb.com/ha...rice-5000-cryptocurrency/

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:00
Is het niet gewoon een stukje onzekerheid van investeerders ivm een harde Brexit, terwijl er zonder twijfel nog een hoop rek in Bitcoin zit? :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS Bitcoin heeft voor 't eerst sinds de berenmarkt een higher high gemaakt. Na eerst al meerdere higher lows. Ik denk toch stiekem dat we de bodem al hebben gezien in 2018, hoe kijk jij er ondertussen naar? :P

• 68616c6c6f
Had ik toch maar dogecoin moeten kopen nadat Elon Musk bekend maakte dat hij CEO werd.

7% binnen 1 uur. :')

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:24:
Had ik toch maar dogecoin moeten kopen nadat Elon Musk bekend maakte dat hij CEO werd.

7% binnen 1 uur. :')
Waar maakte hij dit bekend dan??

• 68616c6c6f
Rrehorst schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:26:
[...]

Waar maakte hij dit bekend dan??
Zie zijn bio op Twitter, best wel sneaky.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:20:
@PilatuS Bitcoin heeft voor 't eerst sinds de berenmarkt een higher high gemaakt. Na eerst al meerdere higher lows. Ik denk toch stiekem dat we de bodem al hebben gezien in 2018, hoe kijk jij er ondertussen naar? :P
Die candle van vandaag geeft een hele andere situatie dan gisteren. Ik vraag mij heel erg af waar we zonder mogelijk één persoon anders vandaag hadden gestaan. Waar we nu zitten door die candle is een compleet andere situatie geworden, maar ik ben wel benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren. Weten we dit vast te houden of misschien toch een Bart ? Geen idee, ben benieuwd, maar het ziet er goed uit zo :)

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Doe dat dan ook niet lul.... :)

Oeh hij zegt lul. Jeetje. Mag dat aub? Kan wel eikel zeggen terwijl ik lul zeg maar maar vervang het gerust met eikel. Droppie mag ook, mongolöide droppie, kan ik prima mee leven.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• 68616c6c6f
Crypts schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:27:
[...]

Doe dat dan ook niet lul.... :)

Oeh hij zegt lul. Jeetje. Mag dat aub? Kan wel eikel zeggen terwijl ik lul zeg maar maar vervang het gerust met eikel. Droppie mag ook, mongolöide droppie, kan ik prima mee leven.
Voel jij je op je pik getrapt? :P

Verwijderd

.oisyn schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:35:
[modbreak]* Bezem door de laatste handvol posts *
Wie en hoe vaak mensen posten in dit topic is niet echt bijzonder relevant[/]
Er is een reactie van mij verwijderd, helemaal prima. Echter had iemand die reactie al een thumbs-up gegeven, en nu blijft er de hele tijd een geel vierkantje met een 1tje erin staan, alsof ik een nieuwe melding heb. Ik kan deze niet wegkrijgen.

Is er een tijdslimiet voor dat dit vanzelf verdwijnt? Zo nee, help mij dan alsjeblieft @.oisyn, mijn ocd trekt dit niet.
Pagina: 1 ... 98 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!