[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 156 Laatste
Acties:
  • 438.001 views

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik weet nog wel dat ik 5x mijn inleg met LTC winst had, vandaag kan ik het nog steeds niet geloven dat ik met deze handel meer heb verdiend dan ik in 10 jaar zou doen.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Bever! schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:30:
haha wat een zieke pumps, heerlijk als dat gebeurd. Zit er uberhaupt iets achter?
Natuurlijk, aan de ene kant trek je mensen aan om in te stappen in een willekeurig gepumpte altcoin, wanneer de massa instapt dump je btc.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Ripple op 25-03-2019 19:56 ]

XRP = trash

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:31
Wil ook weer een ritje meepakken op EVX, maar heeel riskant.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
When bounce?

When freefall?

reeeeeeeeee

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:08
Reeeeee :D

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Tominatie
  • Niet online
Ik vind het wel grappig hoe XRP altijd pumpt bij een daling van BTC.
Al is pumpen misschien wat overdreven.... Toch stijgt 'ie wel.

Maargoed, m'n geld is nog niet gearriveerd op Kraken dus dat wordt waarschijnlijk weer cheap inslaan morgen.

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04-2025
Ik durf m niet meer te kopen. Heb het 1 keer gedaan met via vorig jaar. Meteen alles weg :)

• Ladonna
Maar zou leuk zijn als je s iets hebt en dat je dan kijjkt en ineens ziet dat er een stijging is geweest van 200%. Ik zou meteen verkopen dan

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:08
ETH begint op finex ook mee te doen. Dit kan leuk worden, 'k zie nog geen zwarte stops die gehit zijn. oOo

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Ladonna
Toch ook wel leuk om erover te dromen

• mprkooij
188BTC erin gegooid bij 19900.

• Ladonna
Echt ik hou me in voor fomo, maar wat moeilijk

• Tominatie
  • Niet online
Komop XRP, doe weer 'ns zo'n ouderwetse pump to the moon. :$

• mprkooij
Ladonna schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:13:
Echt ik hou me in voor fomo, maar wat moeilijk
Ik ook, kon mezelf niet tegenhouden. Ben erin gegaan op 19090, eruit op 21450.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Oei btc dump

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Ladonna
mprkooij schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:15:
[...]

Ik ook, kon mezelf niet tegenhouden. Ben erin gegaan op 19090, eruit op 21450.
Dat was zweten zeker

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Je zou maar ADA gekocht hebben...

Weg

• mprkooij
Ja en hoe 8)7 Zeker toen ik 100% erin ging.

[ Voor 8% gewijzigd door mprkooij op 25-03-2019 20:21 ]

• Ladonna
New Yorker schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:21:
Je zou maar ADA gekocht hebben...
Ada op de top gekocht?

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Is het nou zo dat we dan nu weer langzaam naar 4000 en voorzichtig doorheen gaan of omdat dit poging 5049 word word de kans alsmaar groter dat het verpletterd word straks?

Wacht ga ik nu op TA hopen.. De bearmarket kloot met me.

[ Voor 14% gewijzigd door Klaas25 op 25-03-2019 20:31 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Klaas25 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:31:
Is het nou zo dat we dan nu weer langzaam naar 4000 en voorzichtig doorheen gaan of omdat dit poging 5049 word word de kans alsmaar groter dat het verpletterd word straks?

Als ik naar de bounce kijk denk ik eerder het laatste..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Klaas25 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:31:

Ik heb het gevoel dat de echte fiat kopers nu het idee hebben dat het misschien binnenkort lager gaat en daar op wachten, en dat de houders van btc het ook niet echt willen verkopen omdat ze een uitbraak ook wel zien gebeuren, en hoe langer dit zo door blijft gaan, hoe minder TA gaat helpen. Oftewel onzekerheid en sideways tot echt goed nieuws, when Bakkt, when ETF, when moon!?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Slux schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:43:
[...]

In de normale wereld betekend het meestal dat bij een emissie dat de koers daalt, dat ze niet verkocht zijn maakt niet uit ze zijn uitgegeven dus meer uitstaande aandelen/coins op de markt wat bekend een lagere waarde per aandeel, zou imo wel verklaren dat XRP niks doet op het moment, mensen vangen die extra 1.5milljard zandkorreltjes op.
XRP doe niet eens op dit moment niets, maar al 3 maanden. Toen BTC de low heeft gemaakt had ie een bounce en sindsdien is het niets meer. Geen idee waar precies die 1.5 miljard stuks aan de wandel zijn gegaan, maar heb niet het idee dat het veel uitmaakt als ik op de daily naar de laatste maanden kijk.

Verwijderd

Ik zou het net vragen @Taro of je die short nog open had.

Lekker hoor nu, toch wel een redelijk dumpje dit!

En dat terwijl ik nog niet opnieuw ingekocht heb :+

• New Yorker
  • Niet online
Gelukkig niet

Weg

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

BTC Volume is nog steeds erg laag, er is echt totaal geen reden nu dat we weer omhoog zulllen gaan. Mijn mening hoor.

Prepare for the next ATH

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-01 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

sourcecode schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:06:
BTC Volume is nog steeds erg laag, er is echt totaal geen reden nu dat we weer omhoog zulllen gaan. Mijn mening hoor.
Iedereen wacht op de dip naar 27/2800, mogelijk zelfs de dip naar 1xxx (ik heb zelf altijd gezegd dat ik dan pas écht ga bijkopen).

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:04

Bever!

3

TuutjDrie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:10:
[...]

Iedereen wacht op de dip naar 27/2800, mogelijk zelfs de dip naar 1xxx (ik heb zelf altijd gezegd dat ik dan pas écht ga bijkopen).
Tja heb mezelf voorgenomen om geen euro fiat meer in cryptos te steken dit jaar. Toen gebroken in Januari, maar nu echt klaar mee! Tenzij btc naar 1xxx gaat :D

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:52
Op dit soort momenten denk ik altijd aan John Mayer

Lijkt op vallen. :'(

[ Voor 41% gewijzigd door Thaam op 25-03-2019 21:23 ]

• BTC100K2021

BTC100K2021

Bever! schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:19:
[...]

Tja heb mezelf voorgenomen om geen euro fiat meer in cryptos te steken dit jaar. Toen gebroken in Januari, maar nu echt klaar mee! Tenzij btc naar 1xxx gaat :D
Mooi is de psyche van de mens. Toen BTC op 8/8,5K stond, zou iedereen blind bijkopen op dit level. Zodra we op 1xxx staan, gaan we dan wachten op de 9xx?

De vraag is of we zover gaan zakken. ik zelf denk dat we nooit onder de 1K gaan komen (1btc = 1K is ook een psychologische prijs die zo goedkoop oogt dat er eindeloze buywalls zullen zijn op dat level).

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
TuutjDrie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:23:
[...]

Mooi is de psyche van de mens. Toen BTC op 8/8,5K stond, zou iedereen blind bijkopen op dit level. Zodra we op 1xxx staan, gaan we dan wachten op de 9xx?

De vraag is of we zover gaan zakken. ik zelf denk dat we nooit onder de 1K gaan komen (1btc = 1K is ook een psychologische prijs die zo goedkoop oogt dat er eindeloze buywalls zullen zijn op dat level).
Er komt geen bel dat de bodem bereikt is.
Wacht je op de 1xxxx die misschien nooit komt. En verwacht je dat het stijgt zijn die extra euros boven je verwachte bodem uiteindelijk peanuts.

• A87
  • Niet online

A87

wacht gewoon

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 25-03-2019 23:45 ]

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

TuutjDrie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:10:
[...]

Iedereen wacht op de dip naar 27/2800, mogelijk zelfs de dip naar 1xxx
Ehm ... zelfs voor de helft van het geld mag iedereen ze lekker houden van mij. :Y
Ergens rond de 600/700/800 wil ik er wel over na gaan denken, maar ook niet meer dan dat. ;)

Die tactiek heeft al 2 keer eerder succes opgeleverd, dus dat zal vast nog wel eens lukken.

• mprkooij
Ben benieuwd hoe hard EVX gaat dalen of stijgen straks rond 23:45-00:15 dan geburen de meeste dingen lijkt het wel de afgelopen dagen.

• Tominatie
  • Niet online
Ik denk dat 1k levels gewoon niet reëel zijn zoals hierboven aangegeven. Misschien dat er nog een retest in zit van de eerdere low op 3.100, of nog 1 laatste sell-off die ons onder de $3000 brengt om daar met 'n gigantische V-bounce een bodem neer te zetten.

Maargoed, ik ben dan ook bullish op Bitcoin. Ieder zo z'n eigen mening. Ik zit zelf momenteel al op een x aantal bitcoin wat ik nooit voor mogelijk had gehouden. Dit aantal blijft op deze prijzen ook heel makkelijk groeien. Als longterm believer alleen maar mooi, alleen kan ik ook niet ontkennen dat de huidige markt lichtelijk deprimerend is maar het hoort er allemaal bij :P

We zullen 't wel zien, als we in 2020 of 2021 weer op $10000 staan zou me dat echt niet verbazen. Ik weet niet hoe jullie dat zien? :P

• PilatuS
  • Niet online
1k BTC zie ik eigenlijk ook niet gebeuren. Ik denk dat dit ook juist slecht zou zijn voor de toekomst en een volgende bullrun. Hoe lager we gaan zie ik als hoe lager het vertrouwen voor de toekomst is. Een 90% retrace mag ik toch van hopen dat zoiets de max is.

Aan de andere kant denk ik wel dat nog verder omlaag ook heel goed kan zijn voor crypto, maar dan weer niet te laag. Stel we gaan 2.5k doen ofzo als low, dan mag ik hopen dat er eens wat altcoins echt dood gaan en niet meer tot leven komen. Als we een bullrun gaan doen met weer veel te veel coins zal dit voor vooral BTC heel slecht zijn. Kijk maar naar de laatste weken. BTC doet geen kont en de alts doen het goed. Niemand die de laatste weken interesse had om BTC te kopen. Met hoe meer alts we een bullrun in gaan hoe moeilijker BTC het zal hebben en hoe minder hard alle alts gaan. Als we met zeg 20 munten de bullrun in gaan zou dat zo enorm veel beter zijn dan met 100.

• A87
  • Niet online

A87

H O D L
Afbeeldingslocatie: https://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2017/04/young-vs-old-portraits-faces-of-century-jan-langer-19-58fdab8fe0490__700.jpg

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zolang er nog dagelijks meer coins bijkomen dan vertrekken .. (teller staat momenteel op 1658 and counting) dan trek ik me even terug. Wat ik echter veel zorgwekkender vind is dat er nog steeds volstrekt onbekende coins met volstrekt belachelijke plannen, halve websites en een Twitter kanaal waar een 4 jarige zich kapot voor zou schamen gewoon lukraak 200% doen. Ondanks de top 20 prima stabiel is de laatste tijd, zijn de overige 1600 smaken het grootste probleem. Ik hoef die top 20 ook niet zolang die overige 1600 meedoen.

Dan zwijg ik nog even over de kwaliteit van exchanges die er met de dag treuriger uit komt te zien. Gdax die zijn ziel verkoopt aan shitcoin developers, Binance dat vol met rotzooi staat... 80% lousy exchanges en wat exchanges waar feitelijk geen crypto aan te pas komt. (Bitfinex). Laatst genoemde is op zich niets mis mee in mijn beleving. Of de uitwerking daarvan gezond is voor crypto valt te betwijfelen.

Goed... ik wacht rustig op mijn reservebank tot LTC onder de $20 komt... daarna kijken we wel weer. Gaat dat niet gebeuren, dan laat ik het voorbij gaan ook. Het niet meer druk zijn, en voor druk maken om koersen bevalt me eerlijk gezegd ook wel. :Y

(Al 6 maanden geen BTC of LTC alarm midden in de nacht gehoord) ;)

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:06
Die heeft duidelijk niet het gestres van HODL'en meegemaakt gezien hij zo oud heeft kunnen worden.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Gondor schreef op maandag 25 maart 2019 @ 23:50:
[...]

Die heeft duidelijk niet het gestres van HODL'en meegemaakt gezien hij zo oud heeft kunnen worden.
Lange termijn Hodlers zul je hier nauwelijks tegen komen, de meesten hier zijn daghandelaren of mensen die op de top ingestapt zijn.
:)

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
RaptorXS schreef op maandag 25 maart 2019 @ 23:55:
[...]

Lange termijn Hodlers zul je hier nauwelijks tegen komen, de meesten hier zijn daghandelaren of mensen die op de top ingestapt zijn.
En er is nog een groepje dat als een stel sluipschutters net zo lang wachten totdat onze doelen dusdanig verzwakt zijn dat het tijd is om uit de schaduw van USDT te treden en de verzwakte BTC en Alts te grazen te nemen. Die tijd komt vast nog wel. No worries.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 00:03:
[...]

En er is nog een groepje dat als een stel sluipschutters net zo lang wachten totdat onze doelen dusdanig verzwakt zijn dat het tijd is om uit de schaduw van USDT te treden en de verzwakte BTC en Alts te grazen te nemen. Die tijd komt vast nog wel. No worries.
Precies :)

Tuurlijk zijn er nu weinig holders in de bearmarket. Zodra er genoeg tekenen zijn van een nieuwe bullmarket ga ik graag weer naar holdmodus. Zolang BTC echter genoeg kans heeft om nog te bouncen tussen de 3k en 4k ga ik niet holden. Dan ga je van een paar 100 in de plus op een BTC naar een paar 100 in de min en dat mogelijk meerdere keren. Dan kan je in die tijd beter lekker handelen en weer gaan holden in de bullmarket. Zolang we nog in een bearmarket zitten heb je niets aan holden.

• RaptorXS
Las dit gisteren, pardon nu eergisteren dus.
Cryptocurrencies Are Here To Stay
De conclusie:
There is no reason to think that cryptocurrencies will disappear. They are useful now for some things. While hardly perfect, Bitcoin and similar cryptocurrencies in existence now have no fundamental flaw. Moreover, cryptocurrencies will change in unexpected ways to become increasingly useful to people.
Bron: https://www.zerohedge.com...ocurrencies-are-here-stay

• PilatuS
  • Niet online
Ben benieuwd of EVX nog een keer wil gaan. Eens zien of waar ie nu is support kan worden. Een aantal coins hebben 400% tot 600% gedaan de laaste tijd. EVX tot nu toe zo'n 250% met nu een correctie naar 133% in de plus tegenover de low. Stel hij gaat nog een keer dan zou ie wel eens heel hard weer kunnen gaan. Een double top zou al heel leuk zijn :P

• RaptorXS
Las net een artikel en moest hier aan denken:
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Mahatma Gandhi
En wel hierom, om dit artikel van een volgevreten vetklep van de Centrale banken, de BIS.

Hierbij de titel van het artikel: Centraal bankenorgaan BIS: “Cryptomunt centrale bank leidt tot instabiliteit”
Bron: https://bitcoinmagazine.n...wenst-voor-centrale-bank/

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:35

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
@RaptorXS je bent toch niet Trump e.a. aan het napraten he ;)

https://www.csmonitor.com...-you-win.-Mohandas-Gandhi

[ Voor 9% gewijzigd door twain4me op 26-03-2019 00:59 ]

• RaptorXS
Leuk om te lezen maar het veranderd mijn mening niet.

• New Yorker
  • Niet online
Het is net een bitcoin als je prijs grafiek kijkt.
pricewatch: Asus B250 Mining Expert

Weg

• Slux
  • Niet online
Dacht altijd dat bitstamp maar een kleine exchange was maar Ik zie nu pas dat bitstamp 1 grootste BTC wallets heeft zelfs meer dan een binance.

Edit binance heeft meerdere wallets

[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 26-03-2019 08:39 ]

Verwijderd

Iemand ervaring met goede bots? ik gebruikte 3commas, maar ben op zoek naar wat anders.

Ik gebruik voor m'n trading vaak de MACD, (stoch)RSI, MFI, fast stoch en bollinger bands, iemand nog tips voor andere indicatoren? voornamelijk daytrading

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:41
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:50:
Iemand ervaring met goede bots? ik gebruikte 3commas, maar ben op zoek naar wat anders.

Ik gebruik voor m'n trading vaak de MACD, (stoch)RSI, MFI, fast stoch en bollinger bands, iemand nog tips voor andere indicatoren? voornamelijk daytrading
Ik heb goede ervaringen met Gunbot...

• Klaas25
Slux schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:38:
Dacht altijd dat bitstamp maar een kleine exchange was maar Ik zie nu pas dat bitstamp 1 grootste BTC wallets heeft zelfs meer dan een binance.

Edit binance heeft meerdere wallets
Ik dacht juist andersom. Bitstamp dacht is heel groot en ja is het ook.
Heeft ook 1 van grootste XRP wallets. Over 1,1 miljard totaal. Is ook een Xrapid exchange.

Maar als ik kijk naar het orderbook.. staat nauwelijks iets in lol. Qua altcoins dan. BTC wel altijd aardig lijstje.

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:05:
[...]

Ik dacht juist andersom. Bitstamp dacht is heel groot en ja is het ook.
Heeft ook 1 van grootste XRP wallets. Over 1,1 miljard totaal. Is ook een Xrapid exchange.

Maar als ik kijk naar het orderbook.. staat nauwelijks iets in lol. Qua altcoins dan. BTC wel altijd aardig lijstje.
Okay trade er zelf regelmatig op met XRP maar lees en hoor er verder niemand over.

Weet jij hoe het zit met XRP en die coins die erbij zijn gekomen ? ik dacht dat het een paar weken terug nog op 39Milljard stond.

Huh nu zijn er weer meer coins bijgekomen gister stond het nog op 41.666.***.*** :?

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 26-03-2019 09:19 ]

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 22:41
Slux schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:14:
[...]

Okay trade er zelf regelmatig op met XRP maar lees en hoor er verder niemand over.

Weet jij hoe het zit met XRP en die coins die erbij zijn gekomen ? ik dacht dat het een paar weken terug nog op 39Milljard stond.

Huh nu zijn er weer meer coins bijgekomen gister stond het nog op 41.666.***.*** :?
Welkom in de wondere wereld van gecentralizeerde blockchain tokens.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
PilatuS schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 00:20:
Ben benieuwd of EVX nog een keer wil gaan. Eens zien of waar ie nu is support kan worden. Een aantal coins hebben 400% tot 600% gedaan de laaste tijd. EVX tot nu toe zo'n 250% met nu een correctie naar 133% in de plus tegenover de low. Stel hij gaat nog een keer dan zou ie wel eens heel hard weer kunnen gaan. Een double top zou al heel leuk zijn :P
Ding blijft maar gaan... zie hem zo van 230 naar 260% gaan. Ken die hele coin niet :X

• Ladonna
Iemand hier die nog hierin zit een 100% winst heeft?

• Machlah
Ladonna schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:40:
Iemand hier die nog hierin zit een 100% winst heeft?
Waarin

• Ladonna
Die gek evx.
Ik durf er niet meer in te gaan, was er met 5% winst uitgesprongen

• Machlah
Ladonna schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:42:
Die gek evx.
Ik durf er niet meer in te gaan, was er met 5% winst uitgesprongen
Haha ok. nee zou er nu niet meer in springen

• cursquidHome
  • Laatst online: 13-06-2022
Machlah schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:33:
[...]

Ding blijft maar gaan... zie hem zo van 230 naar 260% gaan. Ken die hele coin niet :X
Ik kende deze coin ook niet maar WOW je zal er maar ingezeten hebben en niet te snel verkocht hebben. 8), lamboo .

Welke coin op Binance kennen we nog meer niet, die zal binnenkort ook +200% doen :+ ?

• Klaas25
Slux schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:14:
[...]

Coinmarketcap moet gewoon z'n zooitje beter regelen en XRP op volledige marketcap zetten van 999.991.. etc

• Sahara
Ik denk dat je gewoon letterlijk op Binance een soort van Kamikaze/zelfmoord trading potje moet hebben, een pot die je eigenlijk al hebt afgeschreven en die je gebruikt om in te stappen in projecten die zwaar stijgen, zoals bijv. ENJ, EVX en andere pump coins van de dag. Met zo'n trading potje stap je dan makkelijker en blijf je makkelijker zitten in zulke high risk coins.

• mprkooij
Die EVX zal de 400% ook nog wel aanraken vandaag

• Machlah
mprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:06:
Die EVX zal de 400% ook nog wel aanraken vandaag
30K sats resistance gebroken, gaat nu weer lekker door

• Danielson
Machlah schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:07:
[...]

30K sats resistance gebroken, gaat nu weer lekker door
Ik gok het erop! Keiharde FOMO! :P

• mprkooij
Danielson schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:09:
[...]

Ik gok het erop! Keiharde FOMO! :P
Als die de 29500 aantikt komt ik er ook weer ff in

• Machlah
mprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:19:
[...]

Als die de 29500 aantikt komt ik er ook weer ff in
Gezellig

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-01 09:42

ScreamGT

joejoe

Tuurlijk. Zat ik 2 maanden terug nog te twijfelen om EVX aan mn PF toe te voegen :+ krijgen we dit.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Danielson
Ik kijk nu even niet meer naar EVX om, ik laat het verkopen aan mijn bot over! :)

• BTC100K2021

BTC100K2021

Is dit nou een bullish signaal, dit soort percentages hebben we sinds de drop begin 2018 niet gezien. Terwijl we in 2019 al ENJ, RVN en nu EVX zien die percentages laten zien die doen terugdenken aan eind 2017.

Of is het juist een bearish signaal, mensen die iedere grote stijging aangrijpen om te FOMO-en om het gevoel uit 2017 te herbeleven. Kijkend naar de market cap in totaal staan we namelijk nog steeds erg laag t.o.v. 2017.

[ Voor 34% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-03-2019 11:29 ]

• mprkooij
Ergens durf ik er niet in te gaan
:o

• Danielson
mprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:28:
[...]

Pussy! :P

• mprkooij
De vraag is, wanneer moet je erin gaan.

• Sahara
mprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:28:
[...]

Die 29,5k had ie al aangeraakt, zit je er in?

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 13:42
Iemand al meer info gezocht naar de coin die Facebook wilt gaan ontwikkelen?

Waarschijnlijk al te duur om in te stappen als uit uitkomt maar ben benieuwd

AnimeAdicted

• mprkooij
Sahara schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:39:
[...]

Nope not yet.

• Danielson
Sahara schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:39:
[...]

Dat was mijn stop-los alweer! :P

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-01 09:42

ScreamGT

joejoe

Offens1490 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:40:

Dacht ik destijds ook met de beursgang :+ Kijk nu eens naar die prijs.

Ik zag rumours voorbij komen dat het een stablecoin wordt.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Machlah
ScreamGT schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:42:
[...]

Dacht ik destijds ook met de beursgang :+ Kijk nu eens naar die prijs.

Ik zag rumours voorbij komen dat het een stablecoin wordt.
Ik had ook begrepen dat het een stablecoin werd. Hoef verder geen onderzoek te doen dus :)

• Paradeux
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-06-2022
Ada pumpje? Blijkbaar nieuwe pairs op binance.

[ Voor 61% gewijzigd door Paradeux op 26-03-2019 11:46 ]

• Sahara
TuutjDrie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:26:
Is dit nou een bullish signaal, dit soort percentages hebben we sinds de drop begin 2018 niet gezien. Terwijl we in 2019 al ENJ, RVN en nu EVX zien die percentages laten zien die doen terugdenken aan eind 2017.

Of is het juist een bearish signaal, mensen die iedere grote stijging aangrijpen om te FOMO-en om het gevoel uit 2017 te herbeleven. Kijkend naar de market cap in totaal staan we namelijk nog steeds erg laag t.o.v. 2017.
Kijk nu naar BTC, die daalt, ook de meeste alts dalen. Dat EVX stijgt en nog een paar coins met dubbele percentage stijgen, is denk ik gewoon daghandel, velen FOMO-en in om een paar procent te pakken en er daarna weer snel uit. Niks met bullish of bearish te maken, eerder pakken wat je kunt pakken gedrag. Gister toen BTC hard daalde, steegt EVX ook als een gek. Gewoon pump van de dag/week, net als de vis van de dag bij de lokale visboer.

• mprkooij
zit erin 29300.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Sahara schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:44:
[...]

Kijk nu naar BTC, die daalt, ook de meeste alts dalen. Dat EVX stijgt en nog een paar coins met dubbele percentage stijgen, is denk ik gewoon daghandel, velen FOMO-en in om een paar procent te pakken en er daarna weer snel uit. Niks met bullish of bearish te maken, eerder pakken wat je kunt pakken gedrag. Gister toen BTC hard daalde, steegt EVX ook als een gek. Gewoon pump van de dag/week, net als de vis van de dag bij de lokale visboer.
Ja dat denk ik dus ook, toch zag je gedurende de daling van BTC naar niveau waar we nu zitten weinig tot geen van dit soort uitspattingen. Het sentiment was dusdanig slecht dat goed nieuws slechts een kleine pump veroorzaakte die in de dagen erna steevast weer werd verloren.

• Machlah
Sahara schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:44:
[...]

Oneens. Volgens mij werden de meeste van deze pumps gedreven door nieuws/announcements wat mi dus wel bullish is. Er zijn iedere dag wel meerdere coins die dik in de plus gaan. Het is niet beperkt tot een enkele coin.

Zie voor EVX:

https://twitter.com/everexio?lang=en

[ Voor 9% gewijzigd door Machlah op 26-03-2019 11:52 ]

• Sahara
Machlah schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:50:
[...]

Oneens. Volgens mij werden de meeste van deze pumps gedreven door nieuws/announcements wat mi dus wel bullish is. Er zijn iedere dag wel meerdere coins die dik in de plus gaan. Het is niet beperkt tot een enkele coin.

Zie voor EVX:

https://twitter.com/everexio?lang=en
Ja maar een nieuws announcement is natuurlijk de aanleiding, maar de pump van bijv. 20% naar 300% in een tijdsbestek van paar uur is gewoon ordinair pump and dump FOMO, ENJ was ook een soortgelijke megalomane stijging n.a.v. een gerucht en dan confirmation. Kenmerkend is dat het vooral gebeurt met penny coins. Coins van meer dan een dollar of nogmeer daar komt niet ff een paar honderd procent bij.

• Machlah
Sahara schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:59:
[...]

Ja maar een nieuws announcement is natuurlijk de aanleiding, maar de pump van bijv. 20% naar 300% in een tijdsbestek van paar uur is gewoon ordinair pump and dump FOMO, ENJ was ook een soortgelijke megalomane stijging n.a.v. een gerucht en dan confirmation. Kenmerkend is dat het vooral gebeurt met penny coins. Coins van meer dan een dollar of nogmeer daar komt niet ff een paar honderd procent bij.
Zelfde gedrag als tijdens de bull market. Een tijd lang heeft geen enkel goed/positief nieuws of announcement effect op de koersen gehad. Alleen als er weer eens een negatief bericht kwam ging alles naar beneden.

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:24:
[...]

Coinmarketcap moet gewoon z'n zooitje beter regelen en XRP op volledige marketcap zetten van 999.991.. etc
Huh ?? nu volg ik hem helemaal niet meer. waarom moet cmc het beter regelen ze zeggen toch dat er een supply is van 99.991.667.586 XRP

Alleen waren altijd maar 39Milljard coins in omloop de rest was nog niet uitgegeven dan wel in escrow.
Als ze 99.991.667.586 XRP in omloop gooien dan kan je wel vergeten dat een XRP nog op 0.30cent staat met een supply van 99.991.667.586 XRP

Wat ik zo zie is dat XRP coins aan het uitgeven is, slechte zaak als je het mij vraagt want dat betekend dat er een verwatering komt

Circulating Supply
41.706.564.590 XRP

Total Supply
99.991.667.586 XRP

Er zijn in de laatste 6 maanden gewoon 2 miljard extra XRP's in omloop bijgekomen :'( geen wonder dat xrp niks meer doet de laatste tijd

[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 26-03-2019 12:21 ]

• Klaas25
Slux schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:08:
[...]

Huh ?? nu volg ik hem helemaal niet meer. waarom moet cmc het beter regelen ze zeggen toch dat er een supply is van 99.991.667.586 XRP

Alleen waren altijd maar 39Milljard coins in omloop de rest was nog niet uitgegeven dan wel in escrow.
Als ze 99.991.667.586 XRP in omloop gooien dan kan je wel vergeten dat een XRP nog op 0.30cent staat met een supply van 99.991.667.586 XRP

Wat ik zo zie is dat XRP coins aan het uitgeven is, slechte zaak als je het mij vraagt want dat betekend dat er een verwatering komt

Circulating Supply
41.706.564.590 XRP

Total Supply
99.991.667.586 XRP

Er zijn in de laatste 6 maanden gewoon 2 miljard extra XRP's in omloop bijgekomen :'( geen wonder dat xrp niks meer doet de laatste tijd
Nee k bedoel CMC moet de totale marketcap in fiat baseren op de totale hoeveelheid XRP die er is. Dus inclusief wat in escrow zit. In plaats van buiten beschouwing laten zoals nu. Dus dan staat XRP weer 2e en zelfs 1e gestaan in vorige bullrun. :P

Sommige zeggen dat die in escrow ook gewoon mee moet tellen als "in omloop" Alleen er staat een timer op. Maargoed. Allemaal weer meningen...

Dat er in 6 maanden 2 miljard is bijgekomen kan wel kloppen ja. Per maand wordt er van de 1 miljard een 300M gebruikt/verkocht. De rest gaat weer terug in nieuwe escrow. Dus 6x 300M is 1,8 miljard.

• mprkooij
Oeffffff EVX nu 26500, uitgestapt op 28700 gelukkig :p

• Klaas25

• Machlah
mprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:32:
Oeffffff EVX nu 26500, uitgestapt op 28700 gelukkig :p
snel weer instappen op 29500? >:)

• mprkooij
Machlah schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:59:
[...]

snel weer instappen op 29500 >:)
29099 ingestapt, ff mijn geld weer terugpakken :P

• mprkooij
Probeer rond 31000 uit te stappen als die het haalt.

• Machlah
mprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:59:
[...]

29099 ingestapt, ff mijn geld weer terugpakken :P
ben benieuwd of hij nu boven de 30k blijft

• Ladonna
Jullie durven

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Offens1490 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:40:

Fb coin zou toch een stable coin worden gelijk aan de dollar? Dat is net zoiets als het inkopen van Tether

Steam/Epic: Deurstopper

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:04

Bever!

3

Klaas25 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:30:
[...]

Nee k bedoel CMC moet de totale marketcap in fiat baseren op de totale hoeveelheid XRP die er is. Dus inclusief wat in escrow zit. In plaats van buiten beschouwing laten zoals nu. Dus dan staat XRP weer 2e en zelfs 1e gestaan in vorige bullrun. :P

Sommige zeggen dat die in escrow ook gewoon mee moet tellen als "in omloop" Alleen er staat een timer op. Maargoed. Allemaal weer meningen...

Dat er in 6 maanden 2 miljard is bijgekomen kan wel kloppen ja. Per maand wordt er van de 1 miljard een 300M gebruikt/verkocht. De rest gaat weer terug in nieuwe escrow. Dus 6x 300M is 1,8 miljard.
Natuurlijk moet die niet geteld worden..

• mprkooij
Stijg nou gewoon even door naar 35000.

• Machlah
mprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:21:
Stijg nou gewoon even door naar 35000.
7 BTC op 30500... ff wachten nog

• mprkooij
Machlah schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:21:
[...]

7 BTC op 30500... ff wachten nog
Ook al een paar keer gezien dat er in één keer 150 BTC op 28500 wordt gezet ofzo.. Ennnnnnnnnn we gaan weer zakken.

Hij komt niet door de 30000 heen.

[ Voor 12% gewijzigd door mprkooij op 26-03-2019 13:40 ]

Pagina: 1 ... 82 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!