Dankzij jouw post zie ik dat er voor meerdere tv's updates zijn, waaronder ook de mijne, een AG9.
Gaan we maar eens proberen dan :-)
Verbetert de gebruikersinterface van de volgende items (voor betreffende modellen uit 2018, 2019 en 2020):
Help-scherm
Tv- en meldingenmenu's
Lijst met opgenomen titels
Zenderinstelling
Visuele uitleg van de beeldinstellingen
Uitgebreide ondersteuning voor spraakopdrachten
Ondersteunt 4K-120 Hz-signaal voor PS5™ (ZG9-model)
Introduceert de Apple TV-app
Introduceert een nieuwe kinderslotfunctie die de schermtijd kan beperken
Introduceert het automatisch toevoegen van veelgebruikte apps/instellingen aan het menu Ingangen en Snelle instellingen
Hiermee voegt u snelkoppelingen toe aan Snelle instellingen
Introduceert de YouView-toepassing voor de modellen uit 2018 en 2019 in (uitsluitend) het Verenigd Koninkrijk (reeds beschikbaar op de van toepassing zijnde modellen uit 2020)
Verbetert de bruikbaarheid van via HDMI aangesloten apparaten
Maakt bediening van settopbox mogelijk met de meegeleverde afstandsbediening van de tv (modellen uit 2018 en 2019 - al beschikbaar op de betreffende modellen van 2020; beschikbaarheid afhankelijk van regio en model)
Lost een probleem op waarbij zenders na het wijzigen van de zendervolgorde vanzelf verwisselen
Oplossing voor een probleem waarbij er geen geluid uit de OPTICAL OUT-uitgang komt nadat het apparaat opnieuw is aangesloten op de netspanning
Oplossing voor een probleem bij OLED-modellen, waar de screensaver soms wordt geactiveerd tijdens het kijken naar HbbTV-content
Lost een netwerkfout op die wordt veroorzaakt door een onjuiste tijdsinstelling in het systeem
Oplossing voor een probleem waarbij het Dolby Atmos-geluid soms vervormd is
Lost een probleem op waarbij de standaard-DNS altijd op een specifieke waarde is ingesteld
Oplossing voor een probleem in Nederland waarbij teletekst niet kon worden gebruikt of verdween
Verbetert de compatibiliteit met CA-modules die worden gebruikt in services voor betaaltelevisie (modellen uit 2018 en 2019)
Oplossing voor een probleem waarbij het geluid regelmatig wegvalt tijdens het bekijken van content via streaming-apps, bij gebruik van Soundbars die zijn aangesloten via HDMI ARC
Oplossing voor een probleem waarbij de video even vastloopt tijdens het kijken van content via streaming-apps
edit: check, tevens een update voor de afstandsbediening komt er achteraan. Apple TV app is mooi in 4K HDR DV. Dat vroeg ik me eigenlijk wel af.
Update vanaf usb gaat best snel, het bestand wat wordt gedownload is dubbel gezipt, dus 1 x uitpakken en zip bestand op stick zetten, rest wijst zich vanzelf.
edit 2: Het nieuwe instellingen menu voor beeld is wel even wennen. Het is nogal een geschuif geworden van iconen, plaatjes en sliders. Je moet er van houden denk ik.
[
Voor 82% gewijzigd door
Mr. Freeze op 26-11-2020 11:10
]