Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Alweer? Die hebben we toch al eens voor de lol gedaan?
Ik dacht er zelf aan, zeker om de prestaties van verschillende auto's een beetje plat te slaan: Road Atlanta?
Of, als we juist verschillen willen zien: Mugello?
Nürburg al gepasseerd?MAX3400 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:09:
[...]
Alweer? Die hebben we toch al eens voor de lol gedaan?
Ik dacht er zelf aan, zeker om de prestaties van verschillende auto's een beetje plat te slaan: Road Atlanta?
Of, als we juist verschillen willen zien: Mugello?
Kleine edit
Bedoel de GP variant. Nordschleife is te lang, kom je niemand meer tegen
[ Voor 10% gewijzigd door Mu.siQ op 05-03-2019 19:41 ]
[ Voor 8% gewijzigd door NLRev0lution op 05-03-2019 20:16 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Absoluut geen VIR
XBL: Plank268
Heb persoonlijk nog nooit op VIR gereden, dacht juist omdat dit circuit minder/niet bereden wordt het een keer leuk zou zijn
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
NEIN!!! Vir is het meest irritante circuit wat ik (persoonlijk) in Forza kan spelen. Geloof dat ik vergelijkbare rants in het gewone FM7 topic heb staan.Stoksbrood schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:49:
[...]
Heb persoonlijk nog nooit op VIR gereden, dacht juist omdat dit circuit minder/niet bereden wordt het een keer leuk zou zijn
Zal ik vanavond dan maar weer een datumprikker aanmaken? En een paar tracks erbij zetten qua keuze zodat we meer inzicht krijgen?
Ja dan niet he! COTA anders?MAX3400 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:53:
[...]
NEIN!!! Vir is het meest irritante circuit wat ik (persoonlijk) in Forza kan spelen. Geloof dat ik vergelijkbare rants in het gewone FM7 topic heb staan.
Zal ik vanavond dan maar weer een datumprikker aanmaken? En een paar tracks erbij zetten qua keuze zodat we meer inzicht krijgen?
Nee grapje, we zien je lijstje/datumprikker wel
Huh, nog nooit op VIR gereden?Stoksbrood schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:49:
[...]
Als ik jou was zou ik het zo laten
Wel in de standaard races in single player, gok dus max 4 of 5 keer op een verkort circuit. Laat ik het anders zeggen; Heb er nog nooit online gereden of met een "snelle" autoJordy8 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:24:
[...]
Huh, nog nooit op VIR gereden?![]()
Als ik jou was zou ik het zo laten
Endurance-stemming
Zullen we de Endurance maar gewoon weer plannen? Vooralsnog wel de GT-wagens maar eerst eens kijken wie & wanneer kan zodat we een soort majority vote hebben om wat te organiseren:
datumprikker agenda voor april endurance race
Graag voor 21 maart 2019 je voorkeur aangeven als je mee wil doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Nielless op 08-03-2019 23:51 ]
Zou de tekst Red Bull niet mooier staan op de voorvleugel? Verder netjes gedaanNielless schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 23:17:
Livery klaar; hoe de Honda kleuren hadden moeten zijn
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zou kunnen indd, vanavond ff proberenNLRev0lution schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 11:08:
[...]
Zou de tekst Red Bull niet mooier staan op de voorvleugel? Verder netjes gedaan
Inschrijven!!
Ik verwacht oa nog: @Davidson, @darkkingll, @MariusV, @mr.paaJ, @rhwerkman, @SinergyX
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
NLRev0lution schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:28:
Morgen weer racen! ...
Je hebt nog een dag bedenktijdMariusV schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:31:
Ik was er al bang voor, maar ik moet vanavond helaas verstek laten gaan vanwege zakelijke afspraken. Succes vanavond allemaal!
The March 2019 update for Forza Motorsport 7 arrives on Tuesday, March 12!
Tussenstand so far is 12 aanwezig en 6 afwezig. Vooralsnog dus lekker met zn allen in 1 lobby!NLRev0lution schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:28:
Morgen weer racen! Check je aanwezigheid in de excelsheet zodat we tijdig lobby’s kunnen maken en posten!
Inschrijven!!
Ik verwacht oa nog: @Davidson, @darkkingll, @MariusV, @mr.paaJ, @rhwerkman, @SinergyX
Check nog even je eigen aan/afwezigheid zodat we vanavond niemand vergeten!
Ik weet niet 100% zeker of ik aanwezig benNLRev0lution schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:02:
[...]
Tussenstand so far is 12 aanwezig en 6 afwezig. Vooralsnog dus lekker met zn allen in 1 lobby!
Check nog even je eigen aan/afwezigheid zodat we vanavond niemand vergeten!
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Lobby 1 (Host @NLRev0lution):
Davidson NL, Disarmed070, MusiQ2, Nielless, OctagonQontrol, Plank268, rhwerkman, Stoksbrood, superlucky luke, timmie271
Misschien: Baloutje07, SinergyXL
Mochten er nog mensen willen aansluiten, wees welkom maar laat het (tijdig!) even weten via een dm naar mij of @MAX3400
Zorg ervoor dat je startnummer duidelijk zichtbaar is vermeld op de auto en eventueel een mooie livery eromheen. Lobby open om 20:15, starten om 20:30.
(En vergeet de update niet!)
Stream zal aanstaan voor de thuisblijvers/liefhebbers: https://www.twitch.tv/nlrev0lution
[ Voor 12% gewijzigd door NLRev0lution op 12-03-2019 17:11 ]
Helaas, volgende keer beterMariusV schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:23:
en helaas.. verwacht pas rond 21.30 thuis te zijn, dus ik moet afhaken. Heb ook geen tijd gehad om te oefenen, dus tja. Hopelijk tot de volgende. Veel succes en plezier allemaal!
[ Voor 26% gewijzigd door timmie271 op 12-03-2019 19:23 ]
Gamertag: timmie271
Heb je je fanpoort op moederbord aanstaan?rhwerkman schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 20:26:
Ik wordt direct na joinen van lobby disconnect from game server
Je moet de update installerenrhwerkman schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 20:26:
Ik wordt direct na joinen van lobby disconnect from game server
Hier is het nu gezellig samen met @Disarmed070Mu.siQ schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 20:53:
Mijn geluid is nu ook weg. Voice. Kwam zostraks wle vanzelf weer terug
En ik moet even een keer de cortana settings opzoeken.... Begint een beetje irri te worden dat ze steeds tevoorschijn komt..
[ Voor 24% gewijzigd door timmie271 op 12-03-2019 20:55 ]
Wat een achterlijk lange pit man hahahah *edit
[ Voor 53% gewijzigd door Mu.siQ op 12-03-2019 21:31 ]
Met name begin was erg tof mensen
*Edit
Lol @ hieronder hahaha
[ Voor 9% gewijzigd door Mu.siQ op 12-03-2019 22:52 ]

xbl: superlucky luke
Na bocht 2 in ronde 1 van 1e naar 6e
De uitslagen van zowel de kwalificatie als de race zelf hieronder te vinden.
Uitslagen kwalificatie en race:

Nieuw totaalstand:

@NLRev0lution rijd niet met stuur, maar ik welMu.siQ schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:45:
Zo @NLRev0lution en @Nielless zo'n stuurtje helpt best haha. Gefeliciteerd beidenNetjes gereden!
Met name begin was erg tof mensenbeetje gebeuk maar allemaal binnen de perken naar mijn weten. Eerste paar rondes mooi stuivertje wisselen met @NLRev0lution @Stoksbrood @rhwerkman en @Jordy8.
*Edit
Lol @ hieronder hahaha
Je had er op een gegeven moment (voor je 2e pitstop) een aardig tempo in zitten
'T was weer een mooie
Oeps foutje bedanktStoksbrood schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:46:
[...]
@NLRev0lution rijd niet met stuur, maar ik wel! Begin was inderdaad lekker spannend! Elkaar genoeg ruimte geven maar toch super close van elkaar!
Je had er op een gegeven moment (voor je 2e pitstop) een aardig tempo in zitten!
'T was weer een mooie
Ja die eerste paar ronden was echt racen. Zat er even achter maar was niet vervelend te zien hoe drie mensen om elkaar heen reden en slipstreamen haha.
En dankje

Volgende ben ik er niet bij. Die daarna wel weer
[YouTube: Forza Motorsport 7 - Honda IndyCar @ Watkins Glen - online]
Plus een aantal shots!
Heel erg vet! In de herhaling ziet mijn poging tot buitenom in te halen in de 2e bocht omhoog er toch riskanter uit dan dat het tijdens de race zelf leekDavidson schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:18:
Dit keer de replay opgeslagen en opgenomen voor mijn YouTube kanaal
[YouTube: Forza Motorsport 7 - Honda IndyCar @ Watkins Glen - online]
Plus een aantal shots!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Werd tegen t eind aan nog een beetje spannend met @rhwerkman hijgend in m'n nek. Maar zeer tevreden met m'n 4de plekkie.
Mazda op leguna wordt een leuke denk ik
Thx heren
Leuke avond! Weer eens wat andersStoksbrood schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:21:
Gisteren een mooie oefensessie gehad met @MAX3400, @NLRev0lution en @Nielless. Ging al snel fout waarna we op een dragstrip waren beland, vooral veel gelachen!
Thx heren
Of de Meyers Manx:
[Video: Bounce Bounce Spin!]

Er is meer moois voorbij gekomen, check de video hier: https://www.twitch.tv/videos/398069741
[ Voor 44% gewijzigd door NLRev0lution op 20-03-2019 10:32 ]
Balen, dit seizoen waren we aan elkaar gewaagd!theAlchemist schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:19:
Ik zal de rest van het seizoen helaas niet meer meedoen wegens tijdgebrek. Hopelijk heb ik een volgend seizoen weer meer tijd.
Balen man! Hopelijk vind je per ongelijk een keer tijdtheAlchemist schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:19:
Ik zal de rest van het seizoen helaas niet meer meedoen wegens tijdgebrek. Hopelijk heb ik een volgend seizoen weer meer tijd.
Inschrijven!!
Misschien volgend seizoen weer.
In ieder geval weer zin an!

So far 13 aanwezig en 3 afwezig. Ziet er naar uit dat we weer 1 lobby rijdenNLRev0lution schreef op zondag 24 maart 2019 @ 07:51:
Morgen weer racen! Check je aanwezigheid in de excelsheet zodat we tijdig lobby’s kunnen maken en posten!
Inschrijven!!
Check nog even je aanwezigheid als je dit nog niet gedaan hebt.
Vergeet ook niet dat we deze keer 2 weken achter elkaar racen! Volgende week maandag 1 april is de volgende race alweer!
[ Voor 11% gewijzigd door NLRev0lution op 25-03-2019 11:22 ]
Lobbyhost @NLRev0lution:
Baloutje07, Biggmans, Davidson NL, Disarmed070, Epskampie, Nielless, OctagonQontrol, Plank268, rhwerkman, SinergyXL, Stoksbrood, superlucky luke, timmie271
Mochten er nog mensen willen aansluiten, wees welkom maar laat het (tijdig!) even weten via een dm naar mij of @MAX3400
Zorg ervoor dat je startnummer duidelijk zichtbaar is vermeld op de auto en eventueel een mooie livery eromheen. Lobby open om 20:15, starten om 20:30.
Stream zal aanstaan voor de thuisblijvers/liefhebbers: https://www.twitch.tv/nlrev0lution
Wel veel rijplezier gewenst allen!
Big thx aan iedereen voor het wachten op mij om een poging te doen om de pedalen te fixen
En edit: Stekkertje van de pedalen was losgeraakt. Alles werkt weer
[ Voor 10% gewijzigd door Stoksbrood op 25-03-2019 23:21 ]
Gelukkig was het commentaar gedurende de race erg vermakelijk!
[ Voor 146% gewijzigd door Nielless op 27-03-2019 13:04 ]
Goed verhaal, lekker kortNielless schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:13:
Was lekker spannend rond plek 3-6
Dat ge ien ow boks kakt!!
Dat was inderdaad heerlijk racenDavidson schreef op maandag 25 maart 2019 @ 22:01:
Zo dat was een close race met @SinergyX, helaas alleen in ronde 25 van 28 geloof ik een remfoutje gemaakt in de beruchte S-bocht. Hierdoor moest ik toch maar stuivertje wisselen na driekwart van de race met hem achter mij gereden te hebben
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2019 14:00 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja hield ook steeds de afstand tussen ons in de gaten haha, maar op een gegeven moment kwam je toch steeds dichterbij. Toen je mij eenmaal inhaalde was je ook zo weer wegSinergyX schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:59:
[...]
Dat was inderdaad heerlijk racenMaar ik ging steeds snellere rondjes rijden, ging jij opeens ook weer harder
Was volgens mij richting rondje 26, dus gok een 18 rondjes achter elkaar gereden
Endurance race aankondiging
Heren, de stemming is uitgevoerd en de race gaat plaatsvinden: Zaterdag 13 april 2019 van 19:30 - 21:45In-game: Sebring Raceway (kaartje hieronder)
En ja, we rijden met de GT-wagens. Zelfde restricties als vorige keren.

Aanwezig lijken te zijn: @Jordy8 @Stoksbrood @mr.paaJ @Nielless @NLRev0lution @MAX3400 en @timmie271
Mocht je alsnog zin / tijd hebben om mee te doen; laat het even weten
MAX3400 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 21:39:Endurance race aankondiging
Heren, de stemming is uitgevoerd en de race gaat plaatsvinden: Zaterdag 13 april 2019 van 19:30 - 21:45
In-game: Sebring Raceway (kaartje hieronder)
[Afbeelding]
Aanwezig lijken te zijn: @Jordy8 @Stoksbrood @mr.paaJ @Nielless @NLRev0lution @MAX3400 en @timmie271

Helaas zal ik er dan niet bij zijn.MAX3400 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 21:39:Endurance race aankondiging
Heren, de stemming is uitgevoerd en de race gaat plaatsvinden: Zaterdag 13 april 2019 van 19:30 - 21:45
[Afbeelding]
MAX3400 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 21:39:Endurance race aankondiging
[Afbeelding]
Morgen gaan we ook weer racen! Check je aanwezigheid in de excelsheet zodat we tijdig lobby’s kunnen maken en posten!
Inschrijven!!
[ Voor 13% gewijzigd door NLRev0lution op 31-03-2019 14:37 ]
Aiii... Een beetje tracktime is wel aan te raden. Er zijn behoorlijk gemengde gevoelens bij dit projectielJordy8 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:19:
Oh shit, morgen alweer? Nog niet eens gereden met dat hok
Mijn ervaring is dat je er lekker mee kunt gooien en smijten, maar dan moet je de drifts wel beheersenStoksbrood schreef op maandag 1 april 2019 @ 07:25:
[...]
Aiii... Een beetje tracktime is wel aan te raden. Er zijn behoorlijk gemengde gevoelens bij dit projectiel!
Ik heb geen gemengd gevoel. Slechts het gevoel "nooooit meer". In ieder geval in R klasse...Stoksbrood schreef op maandag 1 april 2019 @ 07:25:
[...]
Er zijn behoorlijk gemengde gevoelens bij dit projectiel!
Lobby (host: ik) open om 20:15, race start 20:30. Denk aan je verplichte racenummer op de auto en eventueel een mooie livery er om heen. Tot vanavond!
Ik zal waarschijnlijk weer afwezig zijn.NLRev0lution schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:51:
Zoals het er nu voor staat gaan we wederom weer gezellig met zn allen in 1 lobby racen!
Lobby (host: ik) open om 20:15, race start 20:30. Denk aan je verplichte racenummer op de auto en eventueel een mooie livery er om heen. Tot vanavond!
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Dude...
Race: 25 rondjes, kwali: 8Disarmed070 schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:42:
Staan het aantal ronden al vast. I.v.m. de benzine?
Dit topic is gesloten.