Therefore I must know what I am doing. Maybe.
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Is het stokbrood uit de oven gevallenmr.paaJ schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:56:
zag wel stoksbrood eruit vallen.
Gamertag: timmie271
Die komt eraan; grid order wordt nog neergezet door Rev.mr.paaJ schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:56:
zag wel stoksbrood eruit vallen.
Als je klaaaar bent om te racen, zet je vinkje aan.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Dat werkt hier dus nietJordy8 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:59:
Wel iedereen unmuten natuurlijk
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Op zich wel oke gereden maar rond lap 16 begon ik ineens in te kakken en rustig een seconde te verliezen. Nou ja, iets met endurance, werk, slaap en anderszins geneuzel.
@NLRev0lution als je zin hebt, je mag de punten doen. En anders doe ik het morgen wel.
xbl: superlucky luke
Mede omdat ik na de pit geen normale lap meer kon doen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
@MAX3400 Hoe doen we het met de punten voor de kwalificatie? Ik heb nu de punten gedaan zoals we die op basis van 2 lobby's zouden doen maar dan alleen van de eerste lobby. "Normaal" als we in 2 lobby's rijden krijgen er dus meer mensen punten in de kwalificatie.
Uitslagen:

Nieuw totaalstand:

[ Voor 36% gewijzigd door NLRev0lution op 11-02-2019 22:33 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
De Ultima rijdt net zo trickey alleen dan op mach 1 snelheid, maar kreeg het daarna voor elkaartimmie271 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:27:
[...]
Word tijd dat je een Donkervoort pakt ipv die Ultima die je nu hebt
Kon dit keer eindelijk meedoen met de chat, maar was dit keer niet zo'n succes haha.
Beetje in de achterhoede geweest vandaag. Als laatste gekwalificeerd en bij de start (stond wel eerste

Huishoudelijke mededeling baangedrag
Een friendly reminder dat deze league een vriendschappelijk spelletje is ondanks dat het soms racen op het scherpst van de snede is met gave moves, slipstreaming, snelle auto's en een goede dosis humor op de chat. En spelletjes hebben altijd glitches of andere shortcuts waar je gebruik van zou kunnen maken om een voordeel te halen ten opzichte van anderen.Het is ons al een paar keer gemeld in DM's dat het er sterk op lijkt dat sommige tracks zich ervoor lenen om "bewust" ander weggedrag te vertonen en daarmee een aanzienlijk voordeel te behalen. Dit uit zich onder andere door, bot gezegd, sterk afwijkende rondetijden die worden gezet in de race tegenover de tijden die bekend zijn op de oefensheets (ten opzichte van alle geposte rijden & bekende tijders) en de kwalificatie-tijden.
Dat je toevallig op track X met auto Y echt moeite hebt om mee te rijden en daardoor continu gras / grint / banden / whatever meepikt, dat kan en dat is ook begrijpelijk en niet erg. Maar daarmee is het tegelijkertijd bijna onmogelijk om toch gestaag in te lopen op iemand als bijvoorbeeld @job115 (die over het algemeen goed gas kan geven en op bijna elke baan toch wel de gaten weet te trekken).
@NLRev0lution en ik hebben niet al teveel zin om na bijna een jaar daadwerkelijk scheidsrechtertje te moeten gaan spelen en/of de hele opzet van de races aan te moeten gaan passen teneinde elke "overtreding" met een stofkam na te moeten lopen en op basis daarvan punten te gaan corrigeren of personen uit de league te weren.
Op naar de volgende
@MAX3400 duidelijk bericht en verhaal. Eens dat het vrijwel onmogelijk moet zijn om mee te komen / in te lopen met bv @job115, die vind overal toch nog steeds gaten die wij niet kunnen vinden. Wel moet ik zeggen dat het veld echt steeds dichter op elkaar komt te liggen. Hopelijk blijft het wel fair inderdaad. Keertje afsnijden kan (overcorrectie bv?) maar standaard is lastig. Begrijp ook dat hier slecht op te controleren is en dat we maar van elkaars goedheid moeten uitgaan. Wat mij betreft fair
Ik heb aan het einde geloof ik wel een paar keer die 1e chicane afgesneden, maar schoot er toch niks mee op aangezien ik laatste bleefMu.siQ schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:56:
@MAX3400 duidelijk bericht en verhaal. Eens dat het vrijwel onmogelijk moet zijn om mee te komen / in te lopen met bv @job115, die vind overal toch nog steeds gaten die wij niet kunnen vinden. Wel moet ik zeggen dat het veld echt steeds dichter op elkaar komt te liggen. Hopelijk blijft het wel fair inderdaad. Keertje afsnijden kan (overcorrectie bv?) maar standaard is lastig. Begrijp ook dat hier slecht op te controleren is en dat we maar van elkaars goedheid moeten uitgaan. Wat mij betreft fair
Daarentegen heb ik ook aardig wat tijd verloren door in totaal 10 mensen (waarbij de top 3 2x) voor te laten zonder dat zij er al teveel last van hadden
Maar goed op naar de volgende en hopelijk ligt die auto mij weer een stuk beter. Weet niet echt waar mijn redelijke rijskills zijn gebleven sinds halverwege vorig seizoen

[ Voor 74% gewijzigd door timmie271 op 12-02-2019 19:35 . Reden: Iets teveel tekst weggehaald :) ]
De meest logische verklaring is: iemand rijdt niet netjes. Maar we willen het eenvoudig niet controleren; ieder zijn waarde & skills en daarmee doen we lekker races rijden. Het kan ook een echte glitch zijn in het spel maar dan moet er substantieel iets veranderen in onze race-opzet en dat is nu juist afgestemd op de skills & ontwikkelingen & voorkeuren van de rijders over de afgelopen seizoenen.
Zo voelde het ook niet hoor haha. Altijd lastig interpreteren zo via het forumMAX3400 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 20:54:
@Mu.siQ @timmie271 fijn dat jullie er iets over willen zeggen; wordt gewaardeerd. Maar mijn post was niet direct "met de billen bloot, bekennen zal je!!!". Het is daadwerkelijk dat er soms raar gedrag van rondetijden & dus afstanden plaatsvindt.
Ik snap de uitleg maar het blijft lastig. Ik heb zo ook niet d praktijk voorbeelden die jullie natuurlijk wel hebben (en die hoef ik ook niet hoor), maar weet daardoor niet exact hoe er op in te gaan.
Als enigste zou ik wel willen toevoegen over de laatste race op Monza: ik wist niet dat online draften ook zo hard mogelijk was. Dat maakt bij een hoop rondetijden nog wat uit. Zo waren er op het begin en eind een paar ronden waar ik op het rechte stuk een aardig eind in aan het lopen was..
Maar nogmaals, ik weet niet alle andere praktijk voorbeelden dus daar kan ik weinig over vinden (en dat is ook prima
@timmie271 je ging inderdaad heel keurig aan de kant waardoor wij heel mooi door konden in de duels. Waarvoor dank
[ Voor 10% gewijzigd door Mu.siQ op 12-02-2019 21:06 ]
Er was een reden waarom @NLRev0lution op het rechte stuk achter mij bleef voor ik op een rondje gezet werd. Hij wist dat het al goed werkte dat draften. Vervolgens zat ie wel bijna achterop voor hij wist of ie links of rechtslangs gingMu.siQ schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:03:
[...]
Als enigste zou ik wel willen toevoegen over de laatste race op Monza: ik wist niet dat online draften ook zo hard mogelijk was. Dat maakt bij een hoop rondetijden nog wat uit.
Ik sneed af en toe een chicane, maar dat was meer omdat ik op sommige momenten passagier van de auto was i.p.v. bestuurder
XBL: Plank268
Ik was daar een beetje verbaasd over, omdat ik 1 keer vol afgesneden heb, omdat ik de bocht miste. Andere keren ging ik maar met 2 wielen over het blauwe/oranje lijntje. Grootste probleem was dat mij tv kennelijk niet op game mode stond (maar op cinema mode) en ik irritante lag had, waardoor ik bijzonder veel moeite had met secuur insturen.
Dat bleek ook wel toen ik de voorlaatste rond in het gras belande en ik een plek verloor. Ook mijn rondetijden weken niet af met de oefentijden (dirty/clean). Weet dus niet of dit ook over mij gaat? Ik probeer altijd bij close racing de ander ruimte te geven iig.
Hoor het graag!
En ja, ook ik had soms wat moeite met de auto qua remmen maar ben bij lange na niet echt in the zone gekomen die race. Was echt bizar suf / moe.
Ik gok dat de meeste wel onvrijwillig bochten afsneden. Het was een wagen die niemand volledig kon beheersen. Als ik zelf Job af en toe zag driften dan zegt dat wel genoegMariusV schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:41:
Volgens mij maakte @stoksbrood(of was het iemand anders?) tijdens de race een opmerking naar me mbt afsnijden van de eerste chicane (Ik hoorde maar de helft van de tijd iemand praten. Mijn spraak kwam kennelijk ook nauwelijks door).
Ik was daar een beetje verbaasd over, omdat ik 1 keer vol afgesneden heb, omdat ik de bocht miste. Andere keren ging ik maar met 2 wielen over het blauwe/oranje lijntje. Grootste probleem was dat mij tv kennelijk niet op game mode stond (maar op cinema mode) en ik irritante lag had, waardoor ik bijzonder veel moeite had met secuur insturen.
Dat bleek ook wel toen ik de voorlaatste rond in het gras belande en ik een plek verloor. Ook mijn rondetijden weken niet af met de oefentijden (dirty/clean). Weet dus niet of dit ook over mij gaat? Ik probeer altijd bij close racing de ander ruimte te geven iig.
Hoor het graag!
De rondetijden in de race zijn vaak ook sneller omdat je dan in je ritme komt en leert van andermans lijnen. Ik heb dat tenminste vaak, dus dat vind ik nog niet zo gek. Soms zet ik wel eens een tijd neer waarvan ik niet eens weet hoe ik dat in godsnaam heb gedaan.
Ik ben in ieder geval blij dat die verrekte Donkervoort is geweest (nooit meer mee rijden) en op naar de Radical. Geen idee nog hoe dat ding rijd, maar erger dan de Donkervoort kan echt niet
Het driften vond ik niet het probleem van de Donkervoort, dat was juist vermakkelijk. Voornamelijk het stukje variante ascari was ronduit ruk. Gelukkig daar nooit de mist in gegaan door wijd te gaan.Jordy8 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:29:
[...]
Ik gok dat de meeste wel onvrijwillig bochten afsneden. Het was een wagen die niemand volledig kon beheersen. Als ik zelf Job af en toe zag driften dan zegt dat wel genoeg![]()
De rondetijden in de race zijn vaak ook sneller omdat je dan in je ritme komt en leert van andermans lijnen. Ik heb dat tenminste vaak, dus dat vind ik nog niet zo gek. Soms zet ik wel eens een tijd neer waarvan ik niet eens weet hoe ik dat in godsnaam heb gedaan.
Ik ben in ieder geval blij dat die verrekte Donkervoort is geweest (nooit meer mee rijden) en op naar de Radical. Geen idee nog hoe dat ding rijd, maar erger dan de Donkervoort kan echt niet
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Vind het wel jammer dat veel mensen vaak redelijk in niemandsland rijden. De resultaten in de oefenrondes komen redelijk overeen met quali en race. Je weet eigenlijk al hoe de eindstand gaat zijn, behoudens personen die een race skippen.
Misschien is het ook weer eens leuk om een B klasse te rijden(Mazda MX5 enzo), zodat je het echt moet hebben van drafting en uitrem acties, niet van snelheid. Misschien wordt het dan iets onvoorspelbaarder en vooral spannender.
Idee voor een volgend seizoen?
Maar draft staat online toch standaard uit? Misschien dat nog een optie om te gebruiken, maar creëer je net zo snel gaten als jij geen slipstream meer kan halen en persoon voor je kan aanhaken bij z'n voorganger.
De Radical rijd an sich best lekker op het circuit, wel geval van 1x teveel gas of wheellock en je hebt een flink probleem
Voor mij is het ook vaak dat ik gewoon niet goed met die stock setups kan rijden, alsof ze gewoon niet werken op mijn rijstyle Pak ik een tune met dezelfde PP ben ik soms tot 2sec sneller dan met een stock (of zoals tijd geleden met de MX5, kon ik mid/vooraan meekomen).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het rare is, en misschien doen we dat juist expres in die klasse auto; de endurance-races met de GT's zijn vaker wel heeeel dicht bij elkaar. Tenminste, als ik na 2 uur rijden op 3 seconden van @Jordy8 finish terwijl we allebei een andere auto hebben, dat is wel close. Volgens mij, maar @rhwerkman @timmie271 @Stoksbrood hebben we op LeMans ook echt bizar gereden die 2.4 uur; geloof dat ik sowieso met Stoks een gevecht van 45 kwartier continu heb gehad incl. pitstops en met minder dan 250m afstand geeindigd.MariusV schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:11:
Vind het wel jammer dat veel mensen vaak redelijk in niemandsland rijden. De resultaten in de oefenrondes komen redelijk overeen met quali en race. Je weet eigenlijk al hoe de eindstand gaat zijn, behoudens personen die een race skippen.
...
Idee voor een volgend seizoen?
In ieder geval; laat zeker je gedachten en ideeen er nog eens over gaan of & hoe mogelijk een volgend seizoen anders / beter / closer / interessanter zou kunnen worden; met de huidige tijden die we rijden (kijk maar op de global leaderboards en dan rijden wij zelfs nog zonder tune), doen we het met zijn allen zeker niet onaardig. En laten we de discussie / ideeen dan pas aan het eind van dit seizoen posten; dan is iedereen relaxt / klaar met deze "open wheel sessie" en misschien dat meningen aansluiten bij elkaar.
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 13-02-2019 17:35 ]
Laten dit seizoen maar eens uitrijden en de balans opmaken. Idd, aan het eind vh seizoen wellicht andere inzichten. Die radical is ook een twitchy fucker zeg.
Dankjewel? Maar ik heb zo'n vermoeden dat die sarcastisch is?
Heb gisteren een 1:59.5xx geredenjob115 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 05:16:
[...]
Dankjewel? Maar ik heb zo'n vermoeden dat die sarcastisch is?
Ik heb geen idee wat voor tijd ik heb staan? Heb alleen een rondje gereden toen we een paar weken terug alle banen en auto combos een keer geprobeerd hebben
1:59.737job115 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:53:
[...]
Ik heb geen idee wat voor tijd ik heb staan? Heb alleen een rondje gereden toen we een paar weken terug alle banen en auto combos een keer geprobeerd hebben
Nielless 01:59,588job115 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:53:
[...]
NLRev0lution 01:59,642
Baloutje07 01:59,737
Ongetwijfeld
1:55 incoming!job115 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:09:
Ik zal van het weekend een poging wagen
Volgens mij hebben de laatste 2 races wel uitgewezen dat de verschillen niet bepaald groot meer zijn. Dus misschien een hoge 58?
Snap niet dat je er het geduld voor hebt. Ik probeer het soms, maar het gaat al snel vervelen
Ik neem mijn woorden terugJordy8 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:29:
[...]
Wat een pauperbak. De radical is in elke andere racegame heel fijn om te rijden, maar Forza weet het met de stock tune weer goed te verpesten.
Nee, ik zal er verder niet over zeuren, dat was het
Ik moet je gelijk geven het is een pauperbak (in forza 7). Maar met tractioncontrol (Ik weet dat je deze optie hier niet mag benoemenJordy8 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 10:37:
[...]
Ik neem mijn woorden terug![]()
Wat een pauperbak. De radical is in elke andere racegame heel fijn om te rijden, maar Forza weet het met de stock tune weer goed te verpesten.
Nee, ik zal er verder niet over zeuren, dat was het
Ik ben zelf meer bang voor de volgende race met dat Indy apparaat. (de baan is top maar de auto.....

Vies woord!Disarmed070 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 19:00:
[...]
Ik moet je gelijk geven het is een pauperbak (in forza 7). Maar met tractioncontrol (Ik weet dat je deze optie hier niet mag benoemen) aan is de auto goed onder controle te houden.
Ik ben zelf meer bang voor de volgende race met dat Indy apparaat. (de baan is top maar de auto.....)
Nee, TC is denk ik veel te langzaam. Vraag me af op welke bandjes de stock auto rijd, Denk dat het met alleen racebanden al een heel stuk beter was geweest.
De Indy car is veeeeeeel makkelijker op de weg te houden. Het is alleen vele malen sneller dus in de race wordt dat nog interessant met andere om je heen
Ik moet zeggen dat @Nielless een aardige tijd heeft neer gezet met TC aan (in Rivals)Jordy8 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 19:05:
[...]
Vies woord!![]()
Nee, TC is denk ik veel te langzaam. Vraag me af op welke bandjes de stock auto rijd, Denk dat het met alleen racebanden al een heel stuk beter was geweest.
De Indy car is veeeeeeel makkelijker op de weg te houden. Het is alleen vele malen sneller dus in de race wordt dat nog interessant met andere om je heen
Bij paint car > special colors > Matte. Dan even wat zoek en sleep werk om de juiste blauw te krijgenDisarmed070 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 19:03:
[...]
De auto ziet er echt super uit maar even een vraag hoe krijg je die matte verf kleur?
Top 👍 ik ga er naar kijkenNielless schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:47:
[...]
Bij paint car > special colors > Matte. Dan even wat zoek en sleep werk om de juiste blauw te krijgen
Ik ga mij helaas afmelden voor morgen. Ik ga meedoen met het DTM (betaalde mod) kampioenschap met Assetto Corsa. Valt ook op veel maandagen. Zal de sheet even aanpassen.
Veel race plezier morgen en tot de volgende!
Volgende race is volgende week maandag pas.Mu.siQ schreef op maandag 18 februari 2019 @ 00:54:
Ziet er goed uit @Nielless!
Ik ga mij helaas afmelden voor morgen. Ik ga meedoen met het DTM (betaalde mod) kampioenschap met Assetto Corsa. Valt ook op veel maandagen. Zal de sheet even aanpassen.
Mu.siQ schreef op maandag 18 februari 2019 @ 05:33:
Verkeerd gekeken dan. Maar volgende week maandag is ook een dtm race

Zoals een wijze man ooit zei: “man man man”Mu.siQ schreef op maandag 18 februari 2019 @ 00:54:
Ziet er goed uit @Nielless!

Had ook liever beide gehad, maar ja... VR racen toch net klein streepje voor

@NLRev0lution YouTube: Rob Geus- Man, man man (10 uur lang)
@MAX3400 ik meld me af, ik ga niet (definitief) weg hoor. Zou jouw humor niet kunnen missen
[ Voor 51% gewijzigd door Mu.siQ op 18-02-2019 07:09 ]
Beetje offtopic (haters gonna hateMu.siQ schreef op maandag 18 februari 2019 @ 07:08:
Sooorrryyyy people![]()
Had ook liever beide gehad, maar ja... VR racen toch net klein streepje voor
@NLRev0lution YouTube: Rob Geus- Man, man man (10 uur lang)
@MAX3400 ik meld me af, ik ga niet (definitief) weg hoor. Zou jouw humor niet kunnen missen
Wist niet dat jij ook in VR reed, kunnen we misschien ooit eens samen doen

[ Voor 10% gewijzigd door Nielless op 22-02-2019 23:20 ]
Inschrijven!!
Gooi maar in de agenda: de kwalificatie is 7 ronden, de race 22.NLRev0lution schreef op zondag 24 februari 2019 @ 07:57:
Morgen weer racen! Check je aanwezigheid in de excelsheet zodat we tijdig lobby’s kunnen maken en posten!
Inschrijven!!
@Nielless ik zit op 0.02s van je in Rivals... Zonder TCS... Wordt nog leuk morgen!!!
Op welke dagen racen jullie?
Ik race ook met een groep af en toe dinsdagavond en vaste avond is zondagavond.
En woensdagavond oefenen voor de zondagavond.
Ben benieuwd wat jullie allemaal doen en organiseren.
Wij organiseren een Forza Time Challenge en DRIFT Challenge op onze groep.
Mijn Gamertag is FMN Gekkuhhuis voeg mij gerust toe 👍🏻
Kijk even in je posthistory; je vroeg hetzelfde al bijna een jaar geleden en toen bleef het stil. De eerste paar posts van [Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 5 en voorgaande series, geven voldoende info om inzicht te geven wat & hoe de race-league eruit ziet.RTH Gekkuhhuis schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:40:
Goeiemiddag mensen
Op welke dagen racen jullie?
59.431 in Free Play, @Nielless
[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 24-02-2019 19:21 ]
Ik kwam tot een 59.280 in Multiplayer.. dit wordt een leuke raceMAX3400 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:51:
[...]
Kijk even in je posthistory; je vroeg hetzelfde al bijna een jaar geleden en toen bleef het stil. De eerste paar posts van [Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 5 en voorgaande series, geven voldoende info om inzicht te geven wat & hoe de race-league eruit ziet.
59.431 in Free Play, @Nielless
Zoals het er nu naar uit ziet rijden we vanavond met 15 man. Wmb doen we weer een poging met 1 lobby. Mochten er nog mensen bij komen dan gaan we voor 2 lobby's gezien de stabiliteit van de T10 servers.NLRev0lution schreef op zondag 24 februari 2019 @ 07:57:
Morgen weer racen! Check je aanwezigheid in de excelsheet zodat we tijdig lobby’s kunnen maken en posten!
Inschrijven!!
Was ik weer vergetenNLRev0lution schreef op zondag 24 februari 2019 @ 07:57:
Inschrijven!!
Wordt nog kiezen, TC aan 2:02, TC uit 2:04.. maar TC uit is wel meer 'eggie'
Het is puur dat moment dat je net te vroeg op je gas gaat, die laatste 3 serie bochten (backet en nogiets?) kom ik nooit niet-glijdend door, dat TC weinig toevoegt.Jordy8 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:20:
Moet de TC nog even proberen. TC aan vind ik wel erg tricky met deze "bijzonder sturende" auto
Met deze auto is TC een hulpmiddel waar je zo "tegen de grens" moet kunnen rijden dat ie eigenlijk niet ingrijpt.
HENG HENG
Sterkte!Spacecowboy schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:33:
Ik ben er niet bij. Deze week begonnen met nieuwe medicijnen, en heb behoorlijk veel last van de bijwerkingen.
Heb tijdens de race met de Donkervoort met TC gereden en het remt je zo af dat je echt langzamer bent per rondje dan zonder TC.MAX3400 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:31:
Heb vooralsnog mijn beste tijden zonder TC gereden en ik denk dat ik deze ook niet meer ga aanzetten in de race.
Met deze auto is TC een hulpmiddel waar je zo "tegen de grens" moet kunnen rijden dat ie eigenlijk niet ingrijpt.
In dat geval met de Donkervoort koos ik ervoor omdat je blijft uitbreken met dat ding
HENG HENG
Iedereen het er mee eens? Voice chat moest even op gang komen vorige race met 17 man, maar volgens mij geen disconnects of andere rare zaken?
So far de volgende mensen:
Alchemist V, Baloutje07, Biggmans*, Davidson NL, Disarmed070, M en B, MusiQ2, Nielless, NLRev0lution, OctagonQontrol, Plank268, rhwerkman, SinergyXL, Stoksbrood, superlucky luke, timmie271.
*ovb
Zorg ervoor dat je startnummer duidelijk zichtbaar is vermeld op de auto en eventueel een mooie livery eromheen. Lobby open om 20:15, starten om 20:30.
Stream zal aanstaan voor de thuisblijvers/liefhebbers: https://www.twitch.tv/nlrev0lution
Mochten @Spacecowboy en/of @bifi_G60 (laat tijdig weten ivm lobby indelingen en invites enz!) alsnog aansluiten dan hierbij de lobby indelingen, gebaseerd op punten in het totaal klassement:NLRev0lution schreef op maandag 25 februari 2019 @ 17:36:
Goed, 1 lobby it is.. 16 man (met @Spacecowboy meegerekend, doet ie niet mee dan 15).
Iedereen het er mee eens? Voice chat moest even op gang komen vorige race met 17 man, maar volgens mij geen disconnects of andere rare zaken?
So far de volgende mensen:
Alchemist V, Baloutje07, Biggmans*, Davidson NL, Disarmed070, M en B, MusiQ2, Nielless, NLRev0lution, OctagonQontrol, Plank268, rhwerkman, SinergyXL, Stoksbrood, superlucky luke, timmie271.
*ovb
Zorg ervoor dat je startnummer duidelijk zichtbaar is vermeld op de auto en eventueel een mooie livery eromheen. Lobby open om 20:15, starten om 20:30.
Stream zal aanstaan voor de thuisblijvers/liefhebbers: https://www.twitch.tv/nlrev0lution
Lobby 1: NLRev0lution - Baloutje07 - M en B - MusiQ2 - OctagonQontrol - Plank268 - rhwerkman - Stoksbrood
Lobby 2: timmie271 - Alchemist V - Davidson NL - Disarmed070 - Nielless - SinergyX - superlucky luke
Optioneel: Biggmans - gamebifi
@timmie271

Jammer maar helaas.. Sterkte!bifi_G60 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:52:
Ik ga toch ff overslaan, hooikoorts alweer flink aanwezig en heb geen lucht en concentratie meer over , vroeg naar t mandje vanavond
In ander nieuws: 1 lobby dus!
@timmie271
Kap eens ff; ik moet er nog niet aan denken...bifi_G60 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:52:
Ik ga toch ff overslaan, hooikoorts alweer flink aanwezig en heb geen lucht en concentratie meer over , vroeg naar t mandje vanavond
Vind trouwens de huismerkpilletjes van de Etos best een "tijdelijke oplossing", zeker bij een kleine aanval.
Wel of niet?
Nee sorry wilde alleen @timmie271 ff taggen
Ben al blij dat het meldingensysteem weer normaal werkt bij mij na de voltallige spam van vorig jaarbifi_G60 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:32:
[...]
Nee sorry wilde alleen @timmie271 ff taggen
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 25-02-2019 20:59 ]
Samen nog tegelijk de pit ingereden en letterlijk bumper aan bumper de pit uitgereden.
Na heel wat ronden achter elkaar maakte ik helaas een spin bij een nerveuze inhaalpoging. Ben duidelijk niet iemand die koelbloedig nek aan nek kan rijden, maar het was wel tof mee te maken
[ Voor 3% gewijzigd door Davidson op 25-02-2019 22:11 ]
Silverstone was ook zeker weer vet; helaas moeten afhaken bij rhwerkman want ik liet de auto weer eens roken maar met enige moeite toch nog Plank bijgehaald (ook door de benzine). Moet toch leren "beter" bij te blijven in het begin; van 4 naar 8 teruggevallen op een gegeven moment.
@SinergyX vervelend van alle invites; neem aan dat je daar ook al eens een opmerking over hebt gemaakt naar bepaalde personen? Tegelijkertijd; het is lastig om te beoordelen waar je uithangt want bij mij ben je altijd "offline" als vriendje? Is het handiger dat we je niet meer inviten maar dat je zelfstandig de lobby joint op basis van onze online status?
[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 26-02-2019 09:40 ]
Mijn excuses voor het (nog) niet aanpassen, was ik vergeten. Zal er van de week even naar kijkenNLRev0lution schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:17:
@Mu.siQ Ik heb je aan/afmeldingen even leeggehaald. Gezien je andere interesses bij deze de vraag of je weer wilt kijken of en wanneer je wel kan
Ga ik nu eindelijk een keer voordeel halen uit mijn bandenmanagement?MAX3400 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 22:33:
Volgende race wordt hel; 1 of 2 stops... Zat net na 10 ronden op, omgerekend, 189% bandenslijtage in de race.

En uiteraard heeft die pitstop toch een bak tijd gekost, maar op 10 meters na ben ik niet op een rondje gezet door @job115
Enne @MAX3400 maak van die 2 pitstops er maar zeker 3 van voor mij

Iets met alleen onzuinig kunnen rijden
Personen? Het is elke keer dezelfde, we weten heus wel wie dat is, nu ook opgelost door gewoon block op XBL te doenMAX3400 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 22:33:
@SinergyX vervelend van alle invites; neem aan dat je daar ook al eens een opmerking over hebt gemaakt naar bepaalde personen? Tegelijkertijd; het is lastig om te beoordelen waar je uithangt want bij mij ben je altijd "offline" als vriendje? Is het handiger dat we je niet meer inviten maar dat je zelfstandig de lobby joint op basis van onze online status?
Ik kreeg volgens mij van Timmie gewoon 1 invite, mijn internet ging in reboot tijdens de kwalificaties dus moest zooitje opnieuw opstarten om weer online te kunnen. Was daarna al bezig via friends te joinen, maar dat gaat moeilijk als je Xbox enkel en alleen popups begint te geven voor game-invites, die dus in de lobby en bij de start van de race door bleven gaan tot punt dat Forza crashde, daar heeft mijn wel/niet online status verder niets mee te maken.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 26-02-2019 17:26 ]
Het is toch niet altijd duidelijk wie & hoe snel kan opstarten (als de PC of Xbox vastloopt ofzo) dus mocht het niet teveel moeite zijn, post bij een volgende keer toch even in dit topic. Er zijn meerdere mensen die in de lobby rustig wachten & het topic refreshen om last-minute afmeldingen / issues te lezen. Dan wachten we rustig nog een minuutje ofzo totdat je er weer bent; het zal niet de eerste/laatste keer zijn dat iemand even wat issues heeft (helaas, dankjewel T10 / Microsoft).
Uit verveling maar weer eens wat gemaakt, ja ook het Rokit logo. Sommige auto's zijn echt een draak om te bestickeren, maar gaat om het idee

Nog even finetunen en het begint al ergens op te lijken
Eerder had ik deze al gemaakt maar goed, afgelopen race ook al mee gereden

[ Voor 17% gewijzigd door NLRev0lution op 26-02-2019 19:57 ]
Dit topic is gesloten.