Ik wil wel mee doen maar moet morgen werken alleen weet niet tot hoe laat. Maar ik neem aan als ik er voor 19:30 inlog. Ik gewoon mee kan doen?MAX3400 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 17:04:
Reminder: morgen Endurance op Sebring
Er is nog plek om mee te rijden als je zin hebt.
Absoluut!Disarmed070 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 17:54:
[...]
Ik wil wel mee doen maar moet morgen werken alleen weet niet tot hoe laat. Maar ik neem aan als ik er voor 19:30 inlog. Ik gewoon mee kan doen?

XBL: Plank268
Mocht je denken 5 of 10 minuten later aanwezig te kunnen zijn. Plaats dan ff een berichtje hier, houden we daar rekening meeDisarmed070 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 18:02:
[...]
Top. Ga ik morgen me best doen om op tijd te zijn.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Als ik met 160 terug rij over de A4 zal ik er aan denken 😁Stoksbrood schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:00:
[...]
Mocht je denken 5 of 10 minuten later aanwezig te kunnen zijn. Plaats dan ff een berichtje hier, houden we daar rekening mee
Kweenie welke kant je vandaan komt maar #trajectcontroleDisarmed070 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:02:
[...]
Als ik met 160 terug rij over de A4 zal ik er aan denken 😁
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Staat volgens mijn nog niet aan (Amsterdam - Den Haag) er zit nog steeds plakband op (op de borden)MAX3400 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:17:
[...]
Kweenie welke kant je vandaan komt maar #trajectcontrole
Hoofddorp welDisarmed070 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:18:
[...]
Staat volgens mijn nog niet aan (Amsterdam - den Haag) er zit nog steeds plakband op (op de borden)
Oh well, zou leuk zijn als je er morgen bij bent; de echte snelheden rijden we in FM.
Klopt maar morgen een IT migratie waar ik niet in de leiding ben maar een bedrijf uit Duitsland. (Dan weet jij volgens mijn wel hoe dat gaat)MAX3400 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:21:
[...]
Hoofddorp wel
Oh well, zou leuk zijn als je er morgen bij bent; de echte snelheden rijden we in FM.
Schnell und gründlich??Disarmed070 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:24:
[...]
Klopt maar morgen een IT migratie waar ik niet in de leiding ben maar een bedrijf uit Duitsland. (Dan weet jij volgens mijn wel hoe dat gaat)
@Mr Nielsson ook een migratie dit weekend.
Disarmed070 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:27:
[...]
Klopt maar stuk Hoofddorp mag je gewoon 134. Stuk bij Den Haag staat nog niet aan.
Hoeveel gaan er mee doen?MAX3400 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 17:04:
Reminder: morgen Endurance op Sebring
Er is nog plek om mee te rijden als je zin hebt.
Excuses voor mijn lange afwezigheid / geen gehoor. Druk met werk, woning (eindelijk wat gekocht!) en allerlei. Zal een dezer dagen mening vormen!
Morgen wel zeker optie mee te doen, zij het zonder oefening... Race dan ook met controller. Tip voor auto iemand die dit zou willen delen?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Anoniem: 1201134
@MAX3400 Goedenavond, ik zou graag morgen mee willen rijden met de endurance race op Sebring!
@Anoniem: 1201134 gooi even je gamertag neer 
@Anoniem: 1201146 ik zal je toevoegen aan mijn vriendenlijstje.
@Anoniem: 1201146 ik zal je toevoegen aan mijn vriendenlijstje.
Lambo doet het aardigMu.siQ schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 22:09:
[...]
Hoeveel gaan er mee doen?
Excuses voor mijn lange afwezigheid / geen gehoor. Druk met werk, woning (eindelijk wat gekocht!) en allerlei. Zal een dezer dagen mening vormen!
Morgen wel zeker optie mee te doen, zij het zonder oefening... Race dan ook met controller. Tip voor auto iemand die dit zou willen delen?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Als ik m'n connector kabel nog binnen krijg (lijkt bijna of die dingen one-time-use zijn
), als er nog plek is rij ik ook mee.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Yup, Lambo (rij ik) maar ook de R8 doet het aardig maar is wat zwaarder met het verbruik.
Lobby: open om 19:15
Host: ikke
Start van de race: 19:30
We rijden 64 rondjes en daarmee komen we, omgerekend op een gemiddelde rondetijd van 2:06,300 en dat is dus inclusief pitstops. De trainingstijden liggen voor een aantal mensen op een zeer lage 2:05, hoge 2:04.
@Anoniem: 1201146 @Anoniem: 1201134 ongetwijfeld al gelezen maar als we minder dan 16 man in een lobby hebben, gebruiken we niet de in-game chat maar de "dedicated" party-chat van Microsoft Xbox Live.
[ Voor 50% gewijzigd door MAX3400 op 13-04-2019 09:07 ]
Anoniem: 1201146
GT: NL Dmus wilt ook mee doen. Is ook iemand die bij mij en XRC DriftGear in de groep zit.
@MAX3400 Ik krijg zodadelijk 'onverwacht' bezoek van de ouders (huis zien
) en waarschijnlijk volgt een eten in de stad. Kans is dus vrij groot dat ik het niet ga redden vanavond, zucht
Nou ja, het bezoek is wel gezellig maar had mij wel verheugd op een avondje ouwehoeren en rondes rijden in leuke wagens
Vind de endurances altijd wel leuk.
Ga mijn best doen het/wat te halen, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik het dus niet ga halen

Ga mijn best doen het/wat te halen, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik het dus niet ga halen
@Mu.siQ onzin!!! Moet ik een briefje schrijvrn dat je ziek bent en niet gezellig mag doen??
Mocht het alsnog lukken, dan moet ie zelf op tijd de lobby joinen.Anoniem: 1201146 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:28:
Sorry, begreep net dat hij het waarschijnlijk niet gaat redden 😅
[ Voor 57% gewijzigd door MAX3400 op 13-04-2019 17:12 ]
v
Doe mijn best, anders, have fun!
Graag. Zit er nu naast dus vraag me af of het effectief zou zijn nog hehe.MAX3400 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:10:
@Mu.siQ onzin!!! Moet ik een briefje schrijvrn dat je ziek bent en niet gezellig mag doen??
[...]
Mocht het alsnog lukken, dan moet ie zelf op tijd de lobby joinen.
Geen idee hoe open-minded je ouders zijn maar gaan ze rap op huis aan als je zometeen vertelt dat je gister je nieuwe echtgenoot hebt leren kennen op een swingers-party?Mu.siQ schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:24:
v
[...]
Graag. Zit er nu naast dus vraag me af of het effectief zou zijn nog hehe.
De vriendin is dan ook wel weg jaMAX3400 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:35:
[...]
Geen idee hoe open-minded je ouders zijn maar gaan ze rap op huis aan als je zometeen vertelt dat je gister je nieuwe echtgenoot hebt leren kennen op een swingers-party?
En vergeet niet de tune van @MAX3400 (gt: octagonqontrol) te installeren op je auto!MAX3400 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 23:36:
[...]
Yup, Lambo (rij ik) maar ook de R8 doet het aardig maar is wat zwaarder met het verbruik.
Lobby: open om 19:15
Host: ikke
Start van de race: 19:30
We rijden 64 rondjes en daarmee komen we, omgerekend op een gemiddelde rondetijd van 2:06,300 en dat is dus inclusief pitstops. De trainingstijden liggen voor een aantal mensen op een zeer lage 2:05, hoge 2:04.
@Anoniem: 1201146 @Anoniem: 1201134 ongetwijfeld al gelezen maar als we minder dan 16 man in een lobby hebben, gebruiken we niet de in-game chat maar de "dedicated" party-chat van Microsoft Xbox Live.
Ergens ver ver weggeborgen in de eindeloze startpost van [Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3NLRev0lution schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 18:03:
[...]
En vergeet niet de tune van @MAX3400 (gt: octagonqontrol) te installeren op je auto!
Een disconnect in ronde 46 😒. Was jammer kwam net uit de pits en zat goed bij superlucky die volgens mijn nog een keer de pit in moest. Maar het was ondanks dit toch leuk om mee te doen 👍 op naar de formule E
Is het een idee om de race van 16 april te verplaatsen naar morgen 15 april?
16 april is namelijk ook de belangrijke return Juventus - Ajax
Enerzijds snap ik het, anderzijds staan de data van beide al wel ff vastmannetje19 schreef op zondag 14 april 2019 @ 12:40:
Ik kan niet voor iedereen spreken maar mij maakt het niet heel veel uit, kan best begrijpen dat het vrij kort dag is voor de meeste..
Ontzettend jammer inderdaad; het viel me allang mee dat de chat & lobby goed gingen gisteravond. Hopelijk doe je volgende keer weer mee want in goed sportsmanship, rijden we over een maandje of 2 de 2.4 uur van LeMans (wederom).Disarmed070 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:34:
Een disconnect in ronde 46 😒. Was jammer kwam net uit de pits en zat goed bij superlucky die volgens mijn nog een keer de pit in moest. Maar het was ondanks dit toch leuk om mee te doen 👍 op naar de formule E
Gezien het hoeveelheid posts de laatste weken hier, lijkt het erop dat niet iedereen elke dag het forum checkt. Hierdoor wordt het best lastig om nu nog een schema-wijziging door te voeren.mannetje19 schreef op zondag 14 april 2019 @ 12:40:
Ikke kan maandag niet
Dus moet voor mij dinsdag blijven

Dus moet voor mij dinsdag blijven
Gamertag: timmie271
Ik denk dat ik weet waar het probleem zit en dat is in mijn Xbox. als ik single player speel (vooral in Forza) gaat het beeld soms op zwart voor een seconden (dat is vaak met langer spellen) en ik denk dat online niet goed gaat. Dus ik ga me andere Xbox gewoon gebruiken voor dit en kijken of dat beter gaat.MAX3400 schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:49:
[...]
Ontzettend jammer inderdaad; het viel me allang mee dat de chat & lobby goed gingen gisteravond. Hopelijk doe je volgende keer weer mee want in goed sportsmanship, rijden we over een maandje of 2 de 2.4 uur van LeMans (wederom).
Hopelijk is dat de fix!Disarmed070 schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:58:
[...]
Ik denk dat ik weet waar het probleem zit en dat is in mijn Xbox. als ik single player speel (vooral in Forza) gaat het beeld soms op zwart voor een seconden (dat is vaak met langer spellen) en ik denk dat online niet goed gaat. Dus ik ga me andere Xbox gewoon gebruiken voor dit en kijken of dat beter gaat.
Alleen met Forza?Disarmed070 schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:58:
[...]
Ik denk dat ik weet waar het probleem zit en dat is in mijn Xbox. als ik single player speel (vooral in Forza) gaat het beeld soms op zwart voor een seconden (dat is vaak met langer spellen) en ik denk dat online niet goed gaat. Dus ik ga me andere Xbox gewoon gebruiken voor dit en kijken of dat beter gaat.
Ik speel hem op de pc, sinds de laatste update sluit soms het hele spel opeens af. Gister ook tijdens het laden van het circuit in de lobby.
Nee het gebeurt ook soms met project cars 2. Maar dus alleen na 1.5 uur of zo. Maar ben alles even aan het overzetten naar externe harddisk. En daarna de andere Xbox aansluiten.Jordy8 schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:34:
[...]
Alleen met Forza?
Ik speel hem op de pc, sinds de laatste update sluit soms het hele spel opeens af. Gister ook tijdens het laden van het circuit in de lobby.
(Misschien warmte/stof of zo. Het is 1 van de eerste Xbox one consoles)
[ Voor 7% gewijzigd door Disarmed070 op 14-04-2019 19:40 ]
Heb al voor dinsdag snipperdag genomen dus dat wordt hem voor mij ook niet.mannetje19 schreef op zondag 14 april 2019 @ 12:40:
Helaas de endurance op een half uur gemist (de start)! Vermaakt?
Morgen voor de seizoensafsluiter wel aanwezig!
Morgen voor de seizoensafsluiter wel aanwezig!
Morgen weer racen! Check je aanwezigheid in de excelsheet zodat we tijdig lobby’s kunnen maken en posten!
Inschrijven!!
Inschrijven!!
Zijn alle Formule E wagens welkom? Heb er namelijk wel eentje, maar weet niet of ik de versie heb die in de Excel-sheet staat..
Je moet de nummer #99 hebben. Anders gewoon kopen (kost bijna niets)Davidson schreef op maandag 15 april 2019 @ 21:08:
Zijn alle Formule E wagens welkom? Heb er namelijk wel eentje, maar weet niet of ik de versie heb die in de Excel-sheet staat..
https://www.kudosprime.com/f7/car_sheet.php?id=78
[ Voor 9% gewijzigd door Disarmed070 op 15-04-2019 21:18 ]
Kan er ook een voor weinig in de auction zetten als je weinig credits hebt, laat maar weten!
Hij kost sowieso maar 180K, en zie er ook al een paar in auction staan voor de helft
Hij kost sowieso maar 180K, en zie er ook al een paar in auction staan voor de helft
[ Voor 19% gewijzigd door mr.paaJ op 15-04-2019 21:22 ]
liever de tong gebrand dan lauwe soep
forzamotorsport.net kan je rewards krijgen (zowat altijd geld)Davidson schreef op maandag 15 april 2019 @ 21:08:
Vanavond de laatste race van het seizoen! Voor mijn gevoel (zoals de tijden er nu uit zien), gaat het de spannendste race worden.
Ik verwacht vooral een spannende battle tussen @rhwerkman en @NLRev0lution en tussen @MAX3400 en @Mr Nielsson!
Zin an!
Ik verwacht vooral een spannende battle tussen @rhwerkman en @NLRev0lution en tussen @MAX3400 en @Mr Nielsson!
Zin an!

[ Voor 7% gewijzigd door Stoksbrood op 16-04-2019 07:43 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Ik hoop dat ik @rhwerkman vanavond wel hoor via voiceStoksbrood schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 07:42:
Vanavond de laatste race van het seizoen! Voor mijn gevoel (zoals de tijden er nu uit zien), gaat het de spannendste race worden.
Zin an!
Zijn die tijden recent of van een tijd geleden? Vorige week ofzo via de Rivals wel geoefend, maar geen idee wat mijn tijd was.
We hebben gisteren nog wat rondjes gereden en een behoorlijke verbetering neer kunnen zetten nog:Jordy8 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:13:
Zijn die tijden recent of van een tijd geleden? Vorige week ofzo via de Rivals wel geoefend, maar geen idee wat mijn tijd was.
Stoksbrood | 01:20.463 |
Baloutje07 | 01:20.669 |
rhwerkman | 01:21.186 |
NLRev0lution | 01:21.608 |
OctagonQontrol | 01:21.905 |
Nielless | 01:21.994 |
Epskampie | 01:23.331 |
superlucky luke | 01:23.554 |
Jou kennende kom je toch wel mee met het veld voorin
Ligt eraan hoe je rhwerkman in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 5" leest maar @rhwerkman is er niet bij?NLRev0lution schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 07:49:
[...]
Ik hoop dat ik @rhwerkman vanavond wel hoor via voice![]()
Volgens mij zegt die juist dat die voor dinsdag een snipperdag heeft genomen en dat verplaatsen naar maandag hem niet uitkomt?MAX3400 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:41:
[...]
Ligt eraan hoe je rhwerkman in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 5" leest maar @rhwerkman is er niet bij?
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
MAX3400 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:41:
[...]
Ligt eraan hoe je rhwerkman in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 5" leest maar @rhwerkman is er niet bij?
Dit idd.. Ik lees dat hij erbij isjob115 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:46:
[...]
Volgens mij zegt die juist dat die voor dinsdag een snipperdag heeft genomen en dat verplaatsen naar maandag hem niet uitkomt?
Aangezien vanaaf de laatste race van het seizoen is, zou het fijn zijn als een paar vaste rijders toch nog iets willen roepen over MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 5" en de ideeen voor een volgend seizoen.
Bij gebrek aan feedback zal de organisatie "relatief zelfstandig" weer een x aantal races & auto's posten en that's that.
Input / ideeen worden gewaardeerd!
Bij gebrek aan feedback zal de organisatie "relatief zelfstandig" weer een x aantal races & auto's posten en that's that.
Mijn input heb je al gehoord, al zou ik het totaal niet erg vinden om weer een seizoen met de Touring Cars of de GT autos te mogen rijdenMAX3400 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:21:
Aangezien vanaaf de laatste race van het seizoen is, zou het fijn zijn als een paar vaste rijders toch nog iets willen roepen over MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 5" en de ideeen voor een volgend seizoen.
Een Porsche cup (vergelijkbaar met de Porsche Mobil 1 supercup) lijkt mij wel leuk!MAX3400 schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:34:Discussie seizoen 6 - auto's, banen en races
Op circuits zoals Nurburgring GP, Spa Francorchamps, Monza, Suzuka etc.
Ik durf alleen niet te zeggen of ik er in seizoen 6 veel bij zal zijn ivm de komst van ons eerste kind
Direct de controller/stuurtje in de handen mikken. Over 10 jaar tegen @job115 op laten nemenmannetje19 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:07:
[...]
Een Porsche cup (vergelijkbaar met de Porsche Mobile 1 supercup) lijkt mij wel leuk!
Op circuits zoals Nurburgring GP, Spa Francorchamps, Monza, Suzuka etc.
Ik durf alleen niet te zeggen of ik er in seizoen 6 veel bij zal zijn ivm de komst van ons eerste kind
Het wordt een meisjeStoksbrood schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:09:
[...]
Direct de controller/stuurtje in de handen mikken. Over 10 jaar tegen @job115 op laten nemen
Ik ben er zeker bij, heb vandaag gesnipperd.MAX3400 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:41:
[...]
Zoals het er nu voor staat gaan we wederom weer gezellig met zn allen in 1 lobby racen! 15 man so far, top!
Lobby (host: ik) open om 20:15, race start 20:30. Denk aan je verplichte racenummer op de auto en eventueel een mooie livery er om heen.
Kwalificatie is 11 rondjes, race is 34 rondjes.
Tot vanavond!
Lobby (host: ik) open om 20:15, race start 20:30. Denk aan je verplichte racenummer op de auto en eventueel een mooie livery er om heen.
Kwalificatie is 11 rondjes, race is 34 rondjes.
Tot vanavond!
[ Voor 9% gewijzigd door NLRev0lution op 16-04-2019 17:44 ]
@MAX3400 mag er tijdens de race ook een mening gevormd en/of gegeven worden? Of leid dat teveel af?
Jij hebt sowieso een hoop gespreksstof om in te halen, ik verwacht geen moment stilte van je tijdens deze raceMu.siQ schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:05:
@MAX3400 mag er tijdens de race ook een mening gevormd en/of gegeven worden? Of leid dat teveel af?
Je lult maar een end weg. Of je antwoord krijgt, is een tweedeMu.siQ schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:05:
Hou je er rekening mee dat ik wat ouder ben; iets met geheugen en onthouden, hahaha...
Klopt helemaal, moest je gisteren nog uitleggen dat het paprika's, appels en komkommers warenMAX3400 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:15:
[...]
Je lult maar een end weg. Of je antwoord krijgt, is een tweede
Hou je er rekening mee dat ik wat ouder ben; iets met geheugen en onthouden, hahaha...
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
wutSinergyX schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:29:
[...]
Klopt helemaal, moest je gisteren nog uitleggen dat het paprika's, appels en komkommers waren
Gevalletje 'je had er bij moeten zijn', gisteren in Division
Hahaah beloof niets. Moet tegenwoordig al genoeg lullen nu we in aankooptraject zitten van een huis. Iedereen wil opeens wat van je heheStoksbrood schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:10:
[...]
Jij hebt sowieso een hoop gespreksstof om in te halen, ik verwacht geen moment stilte van je tijdens deze race
Je bedoelt omdat de TS er uit vliegt of omdat jij het minder goed kan volgen?MAX3400 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:15:
[...]
Je lult maar een end weg. Of je antwoord krijgt, is een tweede
Mu.siQ gaat maar eens bekijken welke auto en track we gaan rijden over een half uurtje
*edit
1:21:1xx. Zo te lezen moet ik liever nog de 1:20 in
[ Voor 40% gewijzigd door Mu.siQ op 16-04-2019 20:16 ]
Voor de thuisblijvers/liefhebbers: https://www.twitch.tv/nlrev0lution
Volgens mij @Mr Nielsson ook..: https://www.twitch.tv/niielles
@MAX3400 ?
https://kadgar.net/live/nlrev0lution/niielles
Volgens mij @Mr Nielsson ook..: https://www.twitch.tv/niielles
@MAX3400 ?
https://kadgar.net/live/nlrev0lution/niielles
[ Voor 14% gewijzigd door NLRev0lution op 16-04-2019 20:19 ]
Nou, ik crash spontaan uit het spel.
Goed vermaakt weer! Was tiendes wisselen met @rhwerkman ! Helaas kon ik in het begin minder snel door het verkeer komen.
Op naar volgend seizoen! Mijn voorkeur (maar vind eigenlijk alles wel prima): één auto, bij voorkeur GT(3!) oid, bijvoorbeeld RSR. Hele seizoen zelfde auto, met enkel echte racetracks (Nurburg GP, Suzuka, Spa, etc)
Tuning, mag, maar heb er zelf geen verstand van, dus of ik/we daar echt beter van worden?
Goed vermaakt weer! Was tiendes wisselen met @rhwerkman ! Helaas kon ik in het begin minder snel door het verkeer komen.
Op naar volgend seizoen! Mijn voorkeur (maar vind eigenlijk alles wel prima): één auto, bij voorkeur GT(3!) oid, bijvoorbeeld RSR. Hele seizoen zelfde auto, met enkel echte racetracks (Nurburg GP, Suzuka, Spa, etc)
Tuning, mag, maar heb er zelf geen verstand van, dus of ik/we daar echt beter van worden?
Wat een heerlijke close race! Laatste paar ronden met @MAX3400 en @Mr Nielsson achter mij gezeten die ik elke keer achter mij kon houden. Voor de rest ook nog veel met anderen achter of voor mij gereden. Tijdje ook nog zowaar tweede gereden bij de start 
Mooie afsluiter van het seizoen! Doe graag weer mee met een volgende!
Replay volgt!
Mooie afsluiter van het seizoen! Doe graag weer mee met een volgende!
Replay volgt!
Heren bedankt voor weer een mooi seizoen met een hele mooie laatste race!
Uitslagen kwalificatie en de race:

Einduitslag:

Gefeliciteerd @Stoksbrood, @rhwerkman en ondergetekende met de top 3
Verder een aantal zeer close finishes met minimaal verschil qua punten. oa @Mr Nielsson met @Davidson met maar 1 punt verschil,@job115 met mij maar 2 punten verschil en verder @Mu.siQ en @Annoying-Orange met 4 punten verschil.
(uitgebreidere "bedankt post" post komt nog
, nu te gaar
)
Hopelijk tot volgend seizoen! (Vergeet je input niet te geven)
Uitslagen kwalificatie en de race:

Einduitslag:

Gefeliciteerd @Stoksbrood, @rhwerkman en ondergetekende met de top 3

Verder een aantal zeer close finishes met minimaal verschil qua punten. oa @Mr Nielsson met @Davidson met maar 1 punt verschil,@job115 met mij maar 2 punten verschil en verder @Mu.siQ en @Annoying-Orange met 4 punten verschil.
(uitgebreidere "bedankt post" post komt nog

Hopelijk tot volgend seizoen! (Vergeet je input niet te geven)
[ Voor 34% gewijzigd door NLRev0lution op 16-04-2019 22:20 ]
https://m.twitch.tv/videos/412011292
Vanaf rondje 17 tot aan de eindstreep moeten vechten voor posities
Genoten met @Davidson en @MAX3400!
Vanaf rondje 17 tot aan de eindstreep moeten vechten voor posities
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Wouw geweldig om te zien zo! Moet je nagaan hoeveel ronden we zo met zijn drieën hebben geredenMr Nielsson schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:11:
https://m.twitch.tv/videos/412011292
Vanaf rondje 17 tot aan de eindstreep moeten vechten voor positiesGenoten met @Davidson en @MAX3400!
Maakte onderling soms wat foutjes, maar door de smalle baan was het lastig inhalen. Zeker op het rechte stuk bij de start/finish. Slipstreamen had weinig voordeel merkte ik. Laatste ronde is trouwens wel zuur zeg, je moest notabene remmen voor mij
Ik had in ieder geval goede klamme handjes na de race, dit was wel even een ultieme proef om smooth te blijven rijden onder druk haha.
Nog gefeliciteerd aan de top drie! Lekker gereden
[ Voor 4% gewijzigd door Davidson op 17-04-2019 15:14 ]
Was een leuke laatste race! Helaas net 20 puntjes tekort voor de 3de plek (bezet door 1 of andere Apeldoorner
)
Ben erg benieuwd naar de opzet voor volgend seizoen!
Ben erg benieuwd naar de opzet voor volgend seizoen!
Ik had steeds net een iets betere exit uit de laatste bocht -> slipstream het rechte stuk op -> zet m erlangs -> geen snelheidsverschil meer -> naast elkaar door bocht 1Davidson schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:21:
[...]
.....Slipstreamen had weinig voordeel merkte ik.
Hierbij ongeveer de eerste 15 ronden van de race. Uiteindelijk blijkt de replay corrupt zoals is te zien aan het einde

Helaas een bekende feature van Turn 10 om replays af te kappen na 15 rondjes inderdaad.Davidson schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:58:
[YouTube: Forza Motorsport 7 - Formula E @ Suzuka West circuit - online]
Hierbij ongeveer de eerste 15 ronden van de race. Uiteindelijk blijkt de replay corrupt zoals is te zien aan het einde
Balen! Begon na 15 rondes pas leuk t wordenDavidson schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:58:
Dit was toch wel even een ultiem broekpoep momentjeDavidson schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:58:

YouTube: Forza Motorsport 7 - Formula E @ Suzuka West circuit - online
Haha dat was inderdaad een ongelukkig moment. Iedereen reed ineens naar elkaar toeStoksbrood schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:32:
[...]
Dit was toch wel even een ultiem broekpoep momentje!
YouTube: Forza Motorsport 7 - Formula E @ Suzuka West circuit - online
Auto's:MAX3400 schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:34:Discussie seizoen 6 - auto's, banen en races
*Hele lang post*
- Mogelijkheid, maar dan moeten we (of in ieder geval ik) elkaar wel echt gaan helpen en niet een set-up voor jezelf houden. Wellicht is dan de verplichting wel dat je je setup moet delen. Waarom? Omdat de één er beter mee overweg kan dan de ander, hiermee voorkom je dat iemand nog meer uitloopt op een ander. Eens dat buitenstaande tunes niet gebruikt mogen worden dan
- Kan, maar uit wat voor keuze bestaat de lijst met auto's dan? Lijkt mij lastig om op alle 750 auto's te stemmen + geeft jullie ook een bult werk om dat in te voeren in Google Forms
Of bedoel je dat de klassen dan dus Early Sport Touring wordt?
- Ik heb het volgens mij al geroepen en weet menigeen dat ik fan ben van GT3 auto's
Ik zou een nieuwe ronde met die auto's dus niet erg vinden. En voor wie dacht dat ik Porsche geil ben, nee, maar ik vind die RSR wel bloedje mooi
Daarnaast het idee van een ECHTE raceauto (ééntje voor iedereen!) met ECHTE banen, count me in!
Kan dus een RSR zijn, of een hypercar, of formula E (ik vond t verrassend leuk! Vlot, bestuurbaar, spannend!)
- Extra punt van mij: wat vind men van een endurance a la Nascar?
Of formule E? Of gewoon een race tussendoor met Nascar dingen? Het is HEEL anders maar tegelijkertijd kan ik mij voorstellen dat het wel spannend kan wezen, verschillen kleiner
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van de reverse versie van tracks maar daar kunnen ze best om gereden worden. Regen vind ik wel lachen, met name als de boel een beetje opdroogt halverwege (of andersom), dus go for it. Zelf ook geen fan van al die 'neppe' tracks zoals Rio, die mogen van mij echt geskipped worden.
De races
Eens dat de kwalificaties korter moeten, nu teveel rondes/tijd tov de main race. Sprint en Feature race, leuk idee, i'm in!
Puntentelling klinken ook prima, maar wellicht dat top 3 of 5 wat sneller in punten moeten afnemen zodat top 3 of 5 ook echt gevoel heeft van top 3 of 5? Zeg maar eerst afname per plek met 5 punten (top 3) en daarna per 3?
Nascar lijkt me ook wel een keer heel tof, echter niet op een oval.Mu.siQ schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:52:
• Extra punt van mij: wat vind men van een endurance a la Nascar?Of formule E? Of gewoon een race tussendoor met Nascar dingen? Het is HEEL anders maar tegelijkertijd kan ik mij voorstellen dat het wel spannend kan wezen, verschillen kleiner
![]()
Men met een controller heeft dan zo'n ontzettend nadeel tegenover racers met een stuur.
Puur door het "tikken" om te sturen levert tegenover een stuur heel veel vertraging op.
Dit dus puur om het eerlijk te houden
Opzich zou ik het wel leuk vinden, ondanks het nadeelStoksbrood schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:09:
[...]
Nascar lijkt me ook wel een keer heel tof, echter niet op een oval.
Men met een controller heeft dan zo'n ontzettend nadeel tegenover racers met een stuur.
Puur door het "tikken" om te sturen levert tegenover een stuur heel veel vertraging op.
Is niet helemaal waar. Je kan met een controller ook gewoon vloeiend door de banking.Stoksbrood schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:09:
[...]
Nascar lijkt me ook wel een keer heel tof, echter niet op een oval.
@Stoksbrood Tja, nieuwe pedalen en aan het sparen voor nieuw stuur, waarom denk je dat ik het opper?
Maar wat @job115 ook aangeeft, het kan zeker vloeiend, zij het dat het iets meer oefening vergt. Daar tegenover; de verschillen tussen controller en stuur blijven nog steeds vrij laag, dus dat kan wat leuke rondes en gevechten opleveren op den duur
Was jij niet juist degene die aangaf dat een oval race zeer ten nadele was tegenover men met een stuur of heb ik dat ook weer gedroomdjob115 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:12:
[...]
Is niet helemaal waar. Je kan met een controller ook gewoon vloeiend door de banking.

Lijkt me helemaal niks. Heb vaker online races gehad in deze klasse en controller is gewoon in het nadeel. Gezien de groep lijkt me dat geen leuk idee, tenzij je de endurance race met 5 man wilt doenMu.siQ schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:14:
@Stoksbrood Tja, nieuwe pedalen en aan het sparen voor nieuw stuur, waarom denk je dat ik het opper?Maar wat @job115 ook aangeeft, het kan zeker vloeiend, zij het dat het iets meer oefening vergt. Daar tegenover; de verschillen tussen controller en stuur blijven nog steeds vrij laag, dus dat kan wat leuke rondes en gevechten opleveren op den duur
Oké, begrijpelijk. Just throwing it in there, maar er komen best wat reacties los
Maar een niet ovalen maar wel nascar circuit?
Overigens; de huidige opzet van de endurances ook prima hoor!
Maar een niet ovalen maar wel nascar circuit?
Overigens; de huidige opzet van de endurances ook prima hoor!
[ Voor 21% gewijzigd door Mu.siQ op 18-04-2019 11:40 ]
geen idee. Zal wel die ijle lucht zijn daar in limburg op de berg, ga je van hallucinerenStoksbrood schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:20:
[...]
Was jij niet juist degene die aangaf dat een oval race zeer ten nadele was tegenover men met een stuur of heb ik dat ook weer gedroomd
Ik zal een endurance met IndyCars op een Oval wil eens willen doen (Iedereen rijd zeer netjes hier)
Het lijkt me dat de race erg close zal zijn. Trouwens wel alleen leuk met full simulation
Het lijkt me dat de race erg close zal zijn. Trouwens wel alleen leuk met full simulation
Ben wel in voor een GT3/GT2/LMP2/LMP1 seizoen o.i.d. Verschillende keuze uit auto's, zijn relatief makkelijk te rijden en qua niveau aardig aan elkaar gewaagd 
Een race met bijvoorbeeld straatauto's lijkt mij ook wel eens tof, van goedkoop tot onbetaalbaar.
Een race met bijvoorbeeld straatauto's lijkt mij ook wel eens tof, van goedkoop tot onbetaalbaar.
Enige probleem met die LMP1 auto's is dat ze een emmer als fuel tank hebbenDavidson schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:31:
Ben wel in voor een GT3/GT2/LMP2/LMP1 seizoen o.i.d. Verschillende keuze uit auto's, zijn relatief makkelijk te rijden en qua niveau aardig aan elkaar gewaagd
De porsche is leeg na 7 rondjes Le Mans
Leuk ideeDavidson schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:31:
Neem je een circuit wat de helft is qua lengte, heb je 14 rondjesMr Nielsson schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:22:
[...]
Enige probleem met die LMP1 auto's is dat ze een emmer als fuel tank hebben![]()
De porsche is leeg na 7 rondjes Le Mans
14x de helft is alsnog 14x een doodlopend circuitNLRev0lution schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:19:
[...]
Neem je een circuit wat de helft is qua lengte, heb je 14 rondjes
Ga proberen er komend seizoen weer bij te zijn! Wel een voorstander van iets tragere auto's voor het close racen. MX5 was leuk, maar Ferrari 360, oude M3 of een lotus is ook prima.
3ds fc: 4270-0926-7440
Gisteren al wat banen getest met @MAX3400, @NLRev0lution en @Stoksbrood. Belooft wat leuks te worden voor Seizoen 6!
Seizoen 6?Mr Nielsson schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:45:
Gisteren al wat banen getest met @MAX3400, @NLRev0lution en @Stoksbrood. Belooft wat leuks te worden voor Seizoen 6!
Voor de aagjes; ik ga dit weekend even tijd besteden aan wat nuttige posts gewijd aan FM7 en wat HK.
Rustig afwachten en tot die tijd genieten van de paasdagen!
6 komt na 5 toch?
Hopelijk weer wat tijd voor een volgend seizoen.
Tunen is misschien ook wel leuk, maar dan zou ik het verplicht stellen dat mensen hun race tune moeten delen en dat er dus alleen gedeelde tunes van deze league gebruikt mogen worden. Niet iedereen heeft tijd en zin in tunen, maar ik denk wel dat het makkelijk uit te vinden is welke van de tuners matched met de eigen rijstijl.
). Als de lengte van de baan helpt bij pit strategiën alleen maar beter. Ik rij graag wat rondjes langer op een benzinetank dan de gemiddelde coureur 
Ik heb altijd een voorkeur voor de "middenmoot" auto's en liefst ook wat keuzemogelijkheden. De auto's van seizoen 1, 2 en 3 en de keuzevrijheid van seizoen 2 en 3 bevielen me wel. De laatste 1,5 seizoenen zaten er relatief veel auto's bij waar ik bewust veel tijd liet lopen om het risico van spins/crashes wat te verminderen. Dat is toch wat minder leuk rijden.MAX3400 schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:34:Discussie seizoen 6 - auto's, banen en races
De auto's
Tunen is misschien ook wel leuk, maar dan zou ik het verplicht stellen dat mensen hun race tune moeten delen en dat er dus alleen gedeelde tunes van deze league gebruikt mogen worden. Niet iedereen heeft tijd en zin in tunen, maar ik denk wel dat het makkelijk uit te vinden is welke van de tuners matched met de eigen rijstijl.
Sowieso een voorkeur voor bestaande banen (liefst niet in reverse voordat ik weer blind de verkeerde kant opstuurMAX3400 schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:34:Discussie seizoen 6 - auto's, banen en races
De banen
Klinkt helemaal goed wat mij betreft.MAX3400 schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:34:Discussie seizoen 6 - auto's, banen en races
De races
De kwalificatie zou makkelijker moeten zijn met langzamere auto's en hierdoor kunnen we langer racen. Alhoewel je maar bekijkt hoe je "langer" zou moeten definieren want de snelheid van de wagens ligt ook een stuk lager.
Kwalificatie: 3 laps waarvan de eerste de staande start. Dan 2 flying laps. Ghosted.
Sprint race: reverse kwalificatie grid (zoals we nu ook deden), 6 laps.
Feature race: reverse sprint race uitslag, 30 minuten (equivalent aantal laps natuurlijk).
Punten: ongeacht het aantal lobbies, sorteren we alles van "snel naar langzaam"
Kwalificatie: 11 tot 2 punten voor de 10 snelste qualifiers.
Sprint race: ongeacht het aantal lobbies, 25 tot 2 punten voor de top-25 finishers (total race time).
Feature race: ongeacht het aantal lobbies, 75 punten voor de top-25 finishers (total race time), aflopend met 3 punten per plek.
NIEUW SEIZOEN, OUDE EN NIEUWE AUTO'S
[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 6
[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 6
[ Voor 51% gewijzigd door Mr Nielsson op 22-04-2019 12:39 ]
Dit topic is gesloten.