Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vuurwerkschade in achtertuin

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 19.485 views

Onderwerpen

• Sport_Life
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 15:19
Frrik schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 10:54:
Ik wil hier niet financieel beter van worden, mijn tuinset was een kado van mijn moeder en broer, daar hecht ik waarde aan. Dat ik een nieuw bankje van de verzekering krijg is tof. Voor de rest zou ik gewoon graag zien dat het netjes opgelost wordt, maar niet dat het voor herhaling vatbaar is.

Zoals eerder aangegeven heb ik mijn aanpak al klaar. Tuinset wordt vergoed door de verzekering. Ik vorder de eigen risico van de buuf. Ik kan niet meer doen dan aangeven dat ik dat bankje niet terug krijg en hoop op sympathie. Verder kon ze het niet weten dus is het relevant. Ik denk dat ze blij zal zijn met de oplossing en ik ook.

Laten we het daarbij houden, speculeren over mijn intensies is van mij niet nodig. Ik wil hier nog een paar jaar thuiskomen naar een rustige thuis omgeving na een lange dag werk. Meer niet.

De buuf was gisteren trouwens niet thuis, ik probeer het vanavond weer.

Thanks iedereen!
Ik veroordeel niet, maar wilde je behoeden voor een potentiële jarenlange irritatie :).

Sport_Life wijzigde deze reactie 22-12-2018 15:32 (17%)

Anima Sana in Corpore Sano

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 14:36

PcDealer

HP ftw \o/

Frrik schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:06:
Beste Tweakers,

Ik zou graag wat advies willen van jullie.
Eergisteren kom ik thuis van werk en tref een briefje aan; "Beste buren, er is een ongelukje gebeurd in jullie achtertuin, we willen dit graag oplossen met jullie"
Ik vind het al heel wat dat ze een briefje in de bus doen. Maar misschien dachten ze dat het is gezien door anderen :p

Ik zou het naar mijn eigen verzekering sturen met een kopie van het briefje en de gegevens van de veroorzaker dat het ER ook bij hen verhaalt dient te worden. Aan de buren dat doorgeven en ook de datum en tijden waartussen vuurwerk dit jaar afgestoken mag worden.

PcDealer wijzigde deze reactie 22-12-2018 15:51 (3%)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Frrik
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 03-02 09:35
Update, zojuist bij de buuf geweest (gisteren was er een luid feestje). We hebben het opgelost. Ik krijg volgende week 45€ van haar. Verder is ze blij dat we gewoon buurtjes kunnen blijven en was ze blij met de hulp af en toe (wasmachine, vervoer etc). Kortom, ik ben een schatje en we zijn weer terug bij elkaar gedogen.
In mijn optiek, winning. Dankzij de input van verschillende Tweakers. Dank voor alle hulp helden!

• Yucon
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:10

Yucon

*broem*

Kerst O+

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 14:36

PcDealer

HP ftw \o/

Frrik schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:08:
Update, zojuist bij de buuf geweest (gisteren was er een luid feestje). We hebben het opgelost. Ik krijg volgende week 45€ van haar.
Die EUR 45,00 dekt het eigen risico? In elk geval niet de bank.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Frrik
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 03-02 09:35
PcDealer schreef op zondag 23 december 2018 @ 17:31:
[...]

Die EUR 45,00 dekt het eigen risico? In elk geval niet de bank.
Klopt, dekt ook mijn geboedsrust. Dus ben ik content.. ik wordt er niet rijker van idd..

• Arator
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 12:46
Een beetje offtopic, maar het heeft me bijna een gans topic gekost om te weten te komen wat een "buuf" is. Ik dacht eerst een tikfoutje r=f, maar het bleef maar terugkomen. Een buuf is een buurvrouw? :?

Edit : @President : totaal niet in België, of toch niet in de streek waar ik me frequenteer. Ik moet wel zeggen dat ik niet meer mee ben met de "hipsterwoorden" :P

Arator wijzigde deze reactie 02-01-2019 11:13 (29%)

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• President
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 15:57
Arator schreef op zondag 30 december 2018 @ 03:05:
Een beetje offtopic, maar het heeft me bijna een gans topic gekost om te weten te komen wat een "buuf" is. Ik dacht eerst een tikfoutje r=f, maar het bleef maar terugkomen. Een buuf is een buurvrouw? :?
Ja, behoorlijk normaal taalgebruik in Nederland :-)

• BruceLee
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-02 17:20

BruceLee

i5 8600K - Geforce 1070ti

beste frik je gaat toch niet je eigen verzekering aanspreken en hun het eigen risico laten betalen.
je laat hun het bankje betalen en hun verhalen het desnoods maar op hun eigen verzekering als ze die hebben.

en wees blij dat er uberhaubt nog en briefje bij zat ;)

PC: .: intel i5 8600K (Noctua D15S) :: Asus Maximus X Hero :: 16GB Corsair 3600mhz:: GeForce 1070 Ti:: 500GB M.2 Samsung 970 EVO SSD :.

• Jb!
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online
BruceLee schreef op zondag 30 december 2018 @ 04:05:
beste frik je gaat toch niet je eigen verzekering aanspreken en hun het eigen risico laten betalen.
je laat hun het bankje betalen en hun verhalen het desnoods maar op hun eigen verzekering als ze die hebben.
De rest van de reacties niet gelezen? Het gaat uiteindelijk toch via de eigen verzekering:
Frrik schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:53:

Update: Het schijnt zo te zijn, (bron: mijn verzekering) dat de melding toch bij hen terecht komt, gezien ik de vorderaar ben. Via haar verzekering wordt dit toch niet voldaan.

• fvdberg
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13-02 13:04
Dit geneuzel ook gehad door een grondbloem die over de schutting kwam. Zelfde soort buurt, zelfde situatie. Enige koper tussen de woningbouw. Die grondbloem brande door het blad van de tafel van de tuin set. Stenen er onder om zeep..

Kreeg een tientje of 6 om een nieuwe tafel te kopen.. dat het een onderdeel van een set is die niet los verkrijgbaar is deed de verzekering niks mee. 390 euro afgeschreven in een jaar op die set. Mijn advies: neem je verlies, verzekeringen heb je geen zak aan. Net als woningbouw gemeente en politie. Dat soort lui levert je alleen maar negativiteit op

En die 45 euro? Mooi als je die krijgt maar reken er niet te veel op. Ik hoop dat jou verzekering wel realistisch is, de mijne is waardeloos.

fvdberg wijzigde deze reactie 30-12-2018 08:31 (34%)

• Visgek82
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 12:31
Ik schrik een beetje van sommige reacties hier. ondanks dat buuf fout zit moet alles maar in het werk gesteld worden om de lieve vrede in stand te houden. dat ze een briefje achter gelaten heeft lijkt mij volkomen normaal en logisch, niks speciaals aan. ze heeft schuld aan dit voorval en zal dus gewoon moeten betalen. 45e vind ik dan te weinig.er is niets mis met "wie zijn billen brand moet op de blaren zitten".

MSI B350M PC Mate / Ryzen 5 1600 / 16gb DDR4 / HD7970 Ghz edition

• Amphiebietje
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 01-02 21:02

Amphiebietje

In de blubber

Visgek82 schreef op zondag 30 december 2018 @ 09:09:
Ik schrik een beetje van sommige reacties hier. ondanks dat buuf fout zit moet alles maar in het werk gesteld worden om de lieve vrede in stand te houden. dat ze een briefje achter gelaten heeft lijkt mij volkomen normaal en logisch, niks speciaals aan. ze heeft schuld aan dit voorval en zal dus gewoon moeten betalen. 45e vind ik dan te weinig.er is niets mis met "wie zijn billen brand moet op de blaren zitten".
Ik heb zo het vermoeden dat de "levendige volksbuurt" waar de OP in woont helemaal niet zo prettig is, en er redelijk snel (buren-)ruzies ontstaan over pietluttige dingen omdat er toch wel een groot aantal mensen wonen die ze niet alle vier op een rijtje hebben.

Aan de andere kant, als ze het toch aanbiedt...

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Nu online
Het is ook geen autoverzekering waarbij direct je premie omhoog gaat.

We betalen allemaal nou eenmaal voor je inboedel en aansprakelijkheid dus moet je er in zo'n situatie gebruik van maken. Uiteindelijk dragen we dese last als alle inwoners samen met een handjevol grote verzekeraars.

Reken uit hoelang we met zijn allen al betalen en hoe weinig we er uit halen. Ik betaal jarenlang 39 euro per maand, maar nog nooit wat geclaimd. Alles gaat op de grote hoop en als mijn premie nu deels is gebruikt om de tuinset van Frikk te betalen ben ik blij dat we elkaar op die manier kunnen helpen. Wel te wijten aan de domme buurvrouw, maar de hoop dat we in dit land allemaal even verstandig zijn kun je beter zsm opgeven, dat scheelt een hoop ergernis.

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13:14
fvdberg schreef op zondag 30 december 2018 @ 08:23:
Mijn advies: neem je verlies, verzekeringen heb je geen zak aan. Net als woningbouw gemeente en politie. Dat soort lui levert je alleen maar negativiteit op

En die 45 euro? Mooi als je die krijgt maar reken er niet te veel op. Ik hoop dat jou verzekering wel realistisch is, de mijne is waardeloos.
Ja, zeer goede bijdrage met echt zoeken naar een oplossing.

Tip ; geel hesje

maartend wijzigde deze reactie 30-12-2018 10:44 (30%)

• The_BoKKoMasteR
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 02:28
Amphiebietje schreef op zondag 30 december 2018 @ 09:49:
[...]

Ik heb zo het vermoeden dat de "levendige volksbuurt" waar de OP in woont helemaal niet zo prettig is, en er redelijk snel (buren-)ruzies ontstaan over pietluttige dingen omdat er toch wel een groot aantal mensen wonen die ze niet alle vier op een rijtje hebben.
Aannames, aannames. Niet iedereen woont vrijstaand ,met oprijlaan he....
Wel knap dat je een inschatting kunt maken van de mentale gesteldheid van een hele buurt.
Bestaat jouw rijtje maar uit 4 items? >> easy life 8)

Flame intended. :>

Een tuinbankje, waar gaat het over..... :O (de uiteindelijke schade voor TS moet gewoon vergoed worden uiteraard, ongelukken gebeuren. (oh ja, daar hebben we verzekeringen voor :+ )

The_BoKKoMasteR wijzigde deze reactie 30-12-2018 11:22 (16%)

I53570K 16GB Z77-GA35 HD7950 (en nog een zooi HDD's)

• pronkje
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14-02 20:07
Als ik het goed heb is het de 19e gebeurt,na mijn mening mocht je toen nog geen vuurwerk afsteken,dus je kan al je geld terug vragen of de buuf een nieuwe laten kopen.

• Nogne
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 13:37

Nogne

Weet niet waar hij over praat

pronkje schreef op zondag 30 december 2018 @ 12:18:
Als ik het goed heb is het de 19e gebeurt,na mijn mening mocht je toen nog geen vuurwerk afsteken,dus je kan al je geld terug vragen of de buuf een nieuwe laten kopen.
Of je kan het hierbij laten, want beide partijen (dus ook de TS) zijn tevreden met de huidige oplossing.

>.<

• Matthijs..
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15:40
Zit met verbazing een aantal reacties te lezen die 't niet eens zijn met de oplossing van TS. Het is toch aan TS om de situatie tot 'opgelost' te verklaren. Het getuigt in mijn optiek van karakter en nuchterheid als je t zo kunt oplossen, zonder per se je eigen gelijk te willen halen.

• VeeGee
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:06
Uiteraard heeft TS de vrijheid om voor deze oplossing te kiezen, maar dit is niet de geëigende weg. De buurvrouw steekt vuurwerk af en veroorzaakt daarmee schade aan jouw tuinbank. Nog daargelaten of het toegestaan was om vuurwerk af te steken, lijkt mij dit onrechtmatig. Met andere woorden: de buurvrouw is aansprakelijk voor jouw schade. Normaal gesproken stel je de buurvrouw hiervoor aansprakelijk (dat kan ook in goed overleg; ze heeft immers al erkend de schade te hebben veroorzaakt) zodat zij de aansprakelijkstelling kan doorgeleiden naar haar aansprakelijkheidsverzekeraar. Heeft zij die niet (want: niet verplicht) dan zal ze de schade zelf moeten betalen.

Je betaalt nu in ieder geval je eigen risico. Deze kosten was je niet kwijt geweest indien je de buurvouw aansprakelijk had gesteld en e.e.a. via haar aansprakelijkheidsverzekeraar had laten lopen. Vanzelfsprekend kan jouw inboedelverzekeraar er alsnog voor kiezen de schade te verhalen. In dat geval loopt de buurvrouw alsnog het risico dat ze de volledige rekening gepresenteerd krijgt van jouw verzekeraar. En dan zal haar aansprakelijkheidsverzekeraar (als ze die heeft) niet zo happig meer zijn om dekking te verlenen.

VeeGee wijzigde deze reactie 30-12-2018 14:06 (5%)

• maximiliaan_nl
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 17-02 17:29
Ik zou verhuizen. Als je buren zo onzorgvuldig zijn, wie zegt dan dat je huis niet afgefakkeld is op nieuwjaarsdag?
The_BoKKoMasteR schreef op zondag 30 december 2018 @ 11:19:
[...]

Een tuinbankje, waar gaat het over..... :O (de uiteindelijke schade voor TS moet gewoon vergoed worden uiteraard, ongelukken gebeuren. (oh ja, daar hebben we verzekeringen voor :+ )
Tot iemand je zoon/dochter/neefje/nichtje doodrijdt... ongelukken gebeuren nou eenmaal...

maximiliaan_nl wijzigde deze reactie 30-12-2018 14:19 (64%)

• Dixie
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 11:53
+1 voor VeeGee en dat is het enige en juiste antwoord ! No matter what.

• michaelvink
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:51
Znorkus schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 17:04:
Je kan toch gewoon met je buren even samen achter de ipad gaan zitten en kijken wat zo'n plastic bankje kost? Met alle respect, het is dan een familiegeschenk maar niet een ontzettend bijzonder bankje. Laat ze maar een nieuwe aanschaffen, dat lijkt me de eerste optie. Zij hebben het gesloopt, gewoon vervangen, en klaar.
Zo'n 'plastic bankje' is anders knap aan de prijs hoor. Onze hoekbank (zelfde idee) kostte bijna 700 euro en dat was nog een goedkope...

• The_BoKKoMasteR
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 02:28
maximiliaan_nl schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:18:
Ik zou verhuizen. Als je buren zo onzorgvuldig zijn, wie zegt dan dat je huis niet afgefakkeld is op nieuwjaarsdag?

[...]

Tot iemand je zoon/dochter/neefje/nichtje doodrijdt... ongelukken gebeuren nou eenmaal...
Ja, inderdaad, dus? Ik wil ermee zeggen dat verzekeringen ongelukken niet voorkomen.
(mijn excuses, sarcasme laat zich lastig digitaliseren)

WTF, lekkere vergelijking (afgefikt bankje/dood kind ?)

Prettig Oud & Nieuw Guys!

The_BoKKoMasteR wijzigde deze reactie 30-12-2018 16:12 (5%)
Reden: sarcasme abigue

I53570K 16GB Z77-GA35 HD7950 (en nog een zooi HDD's)

• Netoj
  • Registratie: november 2014
  • Niet online
En wat als je het handje contantje onderling oplost zonder de verzekering erbij te betrekken?
Mocht ze daar niet mee akkoord gaan schakel jij je rechtsbijstand verzekering in mocht je dat hebben.

• Japidoff
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:13
offtopic:
heb het topic zo zijdelings gevolgd, en ik schrik van de negativiteit en smemmingmakerij in de reacties hier...

begrijp me niet verkeerd, maar ik zou zeggen dat de TS het netjes heeft opgelost, open het gesprek aangaan en samen tot een oplossing komen..

maar als het aan een aantal mensen had gelegen was het akkefietje zeker een conflict geworden...

begrijp me niet verkeerd hoor, ieder zn mening, maar ik zou een aantal mensen toch willen adviseren meer vooruit te kijken en je afvragen wat je hoopt te bereiken in een conflictsituatie en je voor te stellen watvoor gevoel je reactie opwekt bij je gesprekspartner...

je eigen verzekering hiervoor aanspreken is (naar mijn mening) principieel verkeerd, maar aangezien de verzekeringmaatschappij zelf ook niet moeilijk doet, en achter de schermen de lasten toch vaak gedragen worden door dezelfde grote fondsen, heb ik zoiets van "waar maak je je druk om?"

Japidoff wijzigde deze reactie 30-12-2018 18:54 (18%)

gang is alles

• Lolhozer
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12:52

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Dixie schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:35:
+1 voor VeeGee en dat is het enige en juiste antwoord ! No matter what.
Ook al het topic niet gelezen?

Inboedelverzekering van TS heeft toch aangegeven dat verzekeraars onderling hebben afgesproken dat in dit soort cases de inboedelverzekering dit vergoedt en niet de aansprakelijkheidsverzekering van de dader.

Waarom? Omdat het kan!!

• GerritGekke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-02 20:35

GerritGekke

Gamechanger

Waarom stappen mensen altijd naar de verzekering!! Buuf koopt een nieuw bankje voor je en klaar. Allemaal heel vervelend natuurlijk. Foutjes gebeuren!

 Karma

• Nijl
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 13:29

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Kussentje er op en je ziet er niks meer van.

You are NIJL-ed!

• paprikachips
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 07-01 16:26
als het een leuke buurvrouw is betalen in natura ook een optie ?

beetje brutaal maar ze zal ja zeggen ;)

never expect too much from people you will never get disappointed

• VeeGee
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:06
Lolhozer schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:03:
[...]

Ook al het topic niet gelezen?

Inboedelverzekering van TS heeft toch aangegeven dat verzekeraars onderling hebben afgesproken dat in dit soort cases de inboedelverzekering dit vergoedt en niet de aansprakelijkheidsverzekering van de dader.
Ik heb nog nooit van een dergelijke afspraak gehoord, noch kan ik hierover iets vinden op internet. Zoals ik aangaf kan er hooguit verhaal worden gepleegd door de inboedelverzekeraar op de aansprakelijke partij.

• Harrie_
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Ik kom een beetje laat binnenvallen maar, omdat er links en rechts nog wat discussie was m.b.t. de oplossing met de inboedelverzekering, wilde ik mijn ervaring daarmee hier ook maar even delen.

Enkele jaren geleden had ik flinke waterschade omdat de buren zelf aan het klussen waren gegaan en door de waterleiding hadden geboord. Ik weet niet of het verder relevant is maar de buren zaten gehuurd bij de woningbouw en ikzelf bezat een koopwoning. Ik heb toen contact gezocht met de buren en de woningbouw en werd uiteindelijk doorverwezen naar mijn eigen inboedelverzekering. Daar dus e.e.a. aangekaart en ook de opmerking gemaakt dat ik een vreemde gang van zaken vond -> schade veroorzaakt door de buren, waarom niet afhandelen via hun verzekering (of die van de woningbouw?). Mijn verzekeraar gaf toen aan dat het nationaal verbond van verzekeraars 'sinds kort' (enkele jaren terug dus) gestopt was met het juridische getrouwtrek in dit soort zaken. Inboedelverzekering van het pand waar de schade is pakt dit op, de verzekeraars hadden daar gezamelijk een pot voor in het leven gesteld.

Ik kan hier verder ook geen bron over terug vinden; dit is wat ik mondeling te horen heb gekregen van mijn verzekeraar toen.

my 2 cents in deze :Y)

• Theo
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14:32

Theo

moederbord

Veel verzekeraars werken met elkaar samen en hebben gezamenlijke potjes voor veel kosten waardoor het niet uitmaakt hoe de schade wordt betaald; het komt toch uit hetzelfde potje, of wordt door dezelfde verzekeraar betaald.

Bij dit soort schadebetalingen is het een beetje en broekzak-vestzak verhaal..

7400 Wp op het dak

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 15:31
Harrie_ schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 09:31:
Ik kom een beetje laat binnenvallen maar, omdat er links en rechts nog wat discussie was m.b.t. de oplossing met de inboedelverzekering, wilde ik mijn ervaring daarmee hier ook maar even delen.

Enkele jaren geleden had ik flinke waterschade omdat de buren zelf aan het klussen waren gegaan en door de waterleiding hadden geboord. Ik weet niet of het verder relevant is maar de buren zaten gehuurd bij de woningbouw en ikzelf bezat een koopwoning. Ik heb toen contact gezocht met de buren en de woningbouw en werd uiteindelijk doorverwezen naar mijn eigen inboedelverzekering. Daar dus e.e.a. aangekaart en ook de opmerking gemaakt dat ik een vreemde gang van zaken vond -> schade veroorzaakt door de buren, waarom niet afhandelen via hun verzekering (of die van de woningbouw?). Mijn verzekeraar gaf toen aan dat het nationaal verbond van verzekeraars 'sinds kort' (enkele jaren terug dus) gestopt was met het juridische getrouwtrek in dit soort zaken. Inboedelverzekering van het pand waar de schade is pakt dit op, de verzekeraars hadden daar gezamelijk een pot voor in het leven gesteld.

Ik kan hier verder ook geen bron over terug vinden; dit is wat ik mondeling te horen heb gekregen van mijn verzekeraar toen.

my 2 cents in deze :Y)
pak weg twintig jaar geleden waterschade gehad lek in de leiding stadsverwarming

moest het toen ook via mijn eigen verzekering doen , vond dat toen ook vreemd navraag gedaan daar over maar het schijnt dat mijn verzekering dat zelf weer terug haalt bij de verzekering van de tegenpartij

maar goed onder aan de streep kost het je altijd zelf geld want je moet er altijd geld bij leggen om het te vervangen ( dagwaarde en dat gezeik )

• Roenie
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
paprikachips schreef op zondag 30 december 2018 @ 23:35:
als het een leuke buurvrouw is betalen in natura ook een optie ?

beetje brutaal maar ze zal ja zeggen ;)
Hoe zie je dat voor je? Met een schilderij, paar boeken, maaltijd? Misschien laten betalen in wiet, want daar heeft zij klaarblijkelijk wel geld voor.

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:00
Roenie schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:56:
[...]
Hoe zie je dat voor je? Met een schilderij, paar boeken, maaltijd? Misschien laten betalen in wiet, want daar heeft zij klaarblijkelijk wel geld voor.
Niet altijd. Soms leent ze geld van de TS voor wiet... :+

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• DonJunior
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 11:04
Visgek82 schreef op zondag 30 december 2018 @ 09:09:
Ik schrik juist meer van reacties zoals dit..

Ze heeft zelf netjes een briefje achtergelaten.. anno 2019 vind ik dat echt wel netjes. Je kan zeggen wat je wilt maar het gebeurd echt te weinig dat mensen fatsoen tonen en briefjes achter laten na het toebrengen van schade. De buurvrouw geeft dus netjes aan een fout te hebben gemaakt, wil dit netjes oplossen en dan kom je met een opmerking dat 45 euro echt te weinig is? Waar slaat dat op? Dus als je een fout maakt dan moet je maar meteen financieel leeg getrokken worden? Een hele nare gedachte vind ik dit. We wonen niet in Amerika he?
Buiten dat: De verzekering van OP heeft hier niets mee van doen.
De verzekering van de buurvrouw moet dit regelen.. niet van de OP. Dus die 45 euro moet hij helemaal niet verhalen bij de buren.. nee de buurvrouw moet haar eigen verzekering aanspreken.

• Roenie
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
ChojinZ schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:04:
[...]

Niet altijd. Soms leent ze geld van de TS voor wiet... :+
Dan hoop ik maar dat zij goed kan koken :)

• McGryphon
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 15:35

McGryphon

Moderator General Chat

Flevoland inundanda est

Omdat de zaak inmiddels naar tevredenheid van TS is afgehandeld en de reacties in sommige gevallen niet van de lucht zijn gaat dit topic dicht. @Frrik mochten zich nog ontwikkelingen voordoen waardoor het topic weer relevant wordt, DM me dan even.

Jij bent een vieze vuile klootzak
Pas maar op of ik sla je voor je smoel
Want jij bent een vieze vuile klootzak
En ik weet zeker, jij begrijpt wat ik bedoel

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True