Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vuurwerkschade in achtertuin

Pagina: 1
Acties:
  • 19.562 views

Onderwerpen

• Frrik
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 16-07 10:54
Beste Tweakers,

Ik zou graag wat advies willen van jullie.
Eergisteren kom ik thuis van werk en tref een briefje aan; "Beste buren, er is een ongelukje gebeurd in jullie achtertuin, we willen dit graag oplossen met jullie"
Dit is er gebeurd:
https://drive.google.com/...Jeu-o8nb/view?usp=sharing
:(
Nou snap ik dat sentimenteel gedoe hierin geen plaats heeft, maar het was een kado van mijn moeder en broer.
Mijn verzekering geeft aan, stuur een factuur en een foto van alles wat kapot is en we gaan het vergoeden. De eigen risico van €45,- mag je bij je buren gaan halen.
Leuk detail, we zijn eergisteren ook wakker geworden van de buuf die om 4 uur een rotje af heeft gestoken. Normaal heb ik helemaal geen probleem met mijn buren en zoek ik dat ook absoluut niet.
Dit verbaasde me enorm, maar vind het echt oneerlijk dat ze in een rare bui zoiets Doms doet en dat ze met €45,- klaar is.

Ik kan me voorstellen dat ik me tegenspreek, "ik zoet geen problemen", maar dit voelt gewoon scheef. Nu betaal mijn eigen verzekering hiervoor. Het geld is niet belangrijk, ik wil gewoon het idee hebben dat dit goed is opgelost. Als ze straks besluit mijn schutting in de fik te steken, kost dat ook €45,- ?

Hoe zouden jullie dit oplossen?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Televisies

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True