Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wei9ojcqw89
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Jerry_bboy schreef op woensdag 19 november 2025 @ 11:21:
Wat configureer je dan @wei9ojcqw89 ? Want ik kom op een €487. Daarvoor krijg je een motor inclusief rails die op maat gemaakt wordt. Dat is mij de €288 wel waard. Want het ziet er een heel stukje strakker uit.
Hmm bijzonder, ik zal wel iets raars gedaan hebben want ik kom nu uit op €537 voor 300cm:
  • outside recess
  • white
  • curtain and motoron on right
  • ceiling fitting
  • wave
  • matter

• Jerry_bboy
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-11 14:21
Aaah wou zeggen @wei9ojcqw89 Ja de matter motor is een stukje duurder dan de bluetooth + 433 variant.
Voordeel is dat als je een Border router hebt zoals een Google Nest Hub V2, of een Homepod je dus geen aditionele bridges of iets nodig bent.

• Technoid
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:12

Technoid

VCDS 058

Werkt dit systeem ook als je gordijnen niet in het midden samen komen maar meer naar rechts? Zeg maar bijvoorbeeld:

Breedte 4 meter.
Links gaat 3 meter en rechter deel 1 meter?

• TakenRandomName
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:55
Technoid schreef op woensdag 19 november 2025 @ 21:40:
Werkt dit systeem ook als je gordijnen niet in het midden samen komen maar meer naar rechts? Zeg maar bijvoorbeeld:

Breedte 4 meter.
Links gaat 3 meter en rechter deel 1 meter?
Nee helaas, hier zul 2 Slides voor moeten aanschaffen.

• zebsite
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:59
Pazo schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 13:22:
[...]

Same here. Ik heb links+rechts over ruim 5 meter.
Kraakt / tikt helaas best veel. Verder gaat het nog steeds goed.
Fingers crossed.
Hier ook vijf meter, kraakte en hoorde de motor.. snelheid op 30% (laten) zetten, dan hoor je ze niet meer…

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:52
zebsite schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:01:
[...]

Hier ook vijf meter, kraakte en hoorde de motor.. snelheid op 30% (laten) zetten, dan hoor je ze niet meer…
Hoe kun je de snelheid van de motoren aanpassen?
1 van 4 Slides gaat bij mij 2 keer zo snel op en dicht. Dat zou ik wel willen aanpassen

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:14

Pazo

Mroaw?

zebsite schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:01:
[...]

Is misschien een idee inderdaad, want ik vind m op de snelle stand al langzaam gaan...

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
RogerSch schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:54:
[...]

Hoe kun je de snelheid van de motoren aanpassen?
1 van 4 Slides gaat bij mij 2 keer zo snel op en dicht. Dat zou ik wel willen aanpassen
In de Slide app ;)

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

• Orthodroom
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Iemand anders ook ik last van dat gedefinieerde tijden niet meer kloppen sinds de ingang van de wintertijd? Moet ik nu echt al mijn tijden gaan aanpassen in alle routines?

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
@Orthodroom Staat je Homey wel ingesteld op Nederlandse tijd?

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

• Orthodroom
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Ik heb gewoon uit gemak de slide app gebruikt voor het instellen van de routines. Met zomertijd gedaan en nu gaan mijn gordijnen een uur eerder open. Ik kan nergens een instelling ervoor vinden. Kan natuurlijk alles een uur later zetten, maar wel vreemd.
Ik heb zelf ook nog Home Assistant dus anders ga ik het daar wel met een automation instellen, maar ik vind het zo vreemd dat de app niet met zomer/wintertijd om zou kunnen gaan.

• zebsite
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:59
Nee, dat werkt niet meer zoals vroeger..Robbshop krijgt dat niet voor elkaar. Je moet ze mailen of appen, met jde code van je slide, en de snelheid opgeven in%.. het duurt soms Fien, maar bij mij is het zo gelukt.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste