Toon posts:

Zorgverzekering 2019 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-05 16:07
Bij mij is de claim nog "in behandeling", al 3 maanden. Wat een verdienmodel zeg :+ Belachelijk, riekt naar oplichting

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 17:10
Inmiddels is ie afgewezen bij mij. Nutteloos dus.

Web Enrichment

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:29
Hier gewoon goedgekeurd, via Independer vorig jaar verzekering afgesloten bij ZK terwijl ik al bij ZK zat.

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-05 23:56
Hier ook goedgekeurd en inmiddels een week of 2 geleden ontvangen, via independer en cashbackXL overgestapt.

Anoniem: 604938

Mijn eerste claim in December 2018 is afgewezen. Nieuwe ingediend in April, die is nu, een half jaar later, ook weer afgewezen.

Iemand ervaring hoe Independer Zorg hun beloftes waar te laten maken?

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:57
Mijn Pricewise claim is ook afgewezen, inmiddels staat er ook een andere uitbetaling al weer enkele weken op aangevraagd. Voor mij gee Cashback XS meer.

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:09
Zojuist n.a.v. dit topic even gekeken. Shopbuddies claim is inmiddels afgewezen. Ook die tent blijkt niets meer dan oplichterij.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik zat vandaag mijn polis van Anderzorg eens door te kijken zienlijk dat ik alleen een vergoeding krijg bij ace en Tate. Een zaak waar ik nog nooit van gehoord heb.

Nu heb ik daar zelf ook niet op gelet dus tja so be it. Nu wil ik kijken naar een andere verzekering voor volgendjaar maar ik zie op b.v. Independer dat ze daar zeggen dat een brillen pakket niet handig is omdat ze premie die je betaald hoger is dan de vergoeding.
Is dat een trant van afgelopen jaren? En klopt dit fenomeen ?
Kan ik dan het beste gewoon een x bedrag aan de kant zetten maandelijks voor een nieuwe bril ?

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:09
kaasaanfiets schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 16:17:
Ik zat vandaag mijn polis van Anderzorg eens door te kijken zienlijk dat ik alleen een vergoeding krijg bij ace en Tate. Een zaak waar ik nog nooit van gehoord heb.

Nu heb ik daar zelf ook niet op gelet dus tja so be it. Nu wil ik kijken naar een andere verzekering voor volgendjaar maar ik zie op b.v. Independer dat ze daar zeggen dat een brillen pakket niet handig is omdat ze premie die je betaald hoger is dan de vergoeding.
Is dat een trant van afgelopen jaren? En klopt dit fenomeen ?
Kan ik dan het beste gewoon een x bedrag aan de kant zetten maandelijks voor een nieuwe bril ?
Een aanvullende verzekering komt vrijwel zonder uitzondering als pakket. Als je hiervan enkel de brilvergoeding gebruikt, ben je meestal duurder uit dan als je de bril zelf koopt. Gebruik je ook andere onderdelen, is het wel weer interessant.

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:09
coinman63 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:32:
Mijn Pricewise claim is ook afgewezen, inmiddels staat er ook een andere uitbetaling al weer enkele weken op aangevraagd. Voor mij gee Cashback XS meer.
Hier drie losse aanvragen via PriceWise en CashbackXL gedaan. Alle drie €22,50 goedgekeurd.

Lekker!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 21:51

Theo

moederbord

lactaxative schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:54:
Zojuist n.a.v. dit topic even gekeken. Shopbuddies claim is inmiddels afgewezen. Ook die tent blijkt niets meer dan oplichterij.
Die van mij is recentelijk eindewlijk geodgekeurd, al heeft het wel wat voeten inde aarde gehad.

Begin van het jaar heb ik Shopbuddies een bericht gestuurd omdat ik geen claim voor een niet geregistreerde cashback in kon vullen. Na een aantal heen en weer berichten is er een dummy ticket gemaakt voor een niet geregistreerde cashback. Ongeveer een maand geleden kreeg ik bericht dat mijn cashback goed is gekeurd (40 euro) en dat het geld beschikbaar is ter uitbetaling.

Het lijkt dus niet niet (enkel?) een fout van Shopbuddies. Gezien de uniformiteit van de klachten over de cashback acties op de verschillende platforms lijk het hier om een groter probleem te zijn gegaan.

7400 Wp op het dak

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee