Hopelijk kunnen jullie me hier weer even verder op weg helpen. Ik draai inmiddels al ruim een week tot volle tevredenheid OMNIROM met MicroG. Nog geen last gehad van instabiliteit of rare crashes.
Echter nu wil ik een OTA update doen van OMNIROM. De rom wordt netjes gedownload en de telefoon herstart ook goed naar recovery. Daar krijg ik echter eerst een foutmelding "Unable to mount storage" Hij lijkt dan na het invoeren van mijn pincode door te gaan maar blijf dan hangen op Backup (zie foto)
:strip_exif()/f/image/hm1YEaMI3KiYdq6mfINVnwdb.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan hier online niet zoveel over vinden op wat algemene oplossingen na. Ook vond ik in dit topic een post van Largamelion maar die heeft verder geen last van issues.
Echter nu wil ik een OTA update doen van OMNIROM. De rom wordt netjes gedownload en de telefoon herstart ook goed naar recovery. Daar krijg ik echter eerst een foutmelding "Unable to mount storage" Hij lijkt dan na het invoeren van mijn pincode door te gaan maar blijf dan hangen op Backup (zie foto)
:strip_exif()/f/image/hm1YEaMI3KiYdq6mfINVnwdb.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan hier online niet zoveel over vinden op wat algemene oplossingen na. Ook vond ik in dit topic een post van Largamelion maar die heeft verder geen last van issues.
Ik kwam ergens een suggestie tegen om even vinger unlock etc uit te schakelen en alleen pincode te gebruiken maar dat heeft ook niets uitgehaald. Hopelijk kunnen jullie me hier mee uit de brand helpen.Largamelion schreef op donderdag 9 april 2020 @ 19:45:
Zo, mijn vrije dag is lekker verkloot. Dacht even werk te maken van de update naar LOS 17.1 maar alles wat kon fout lopen is zowat fout gelopen...
Wou eerst van de error 'unable to mount storage' af in TWRP (die heb ik al jaren, maar eigenlijk geen last van want alles werkte gewoon)...
[ Voor 21% gewijzigd door petturik op 19-05-2020 09:04 ]
nihongo ga sukoshi hanasemas