Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Jorgen schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 23:11:
16 pagina's met schermproblemen. Is het nog wel de moeite waard om deze telefoon te kopen dan?
Ik zou me er niet aan wagen iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:54
De schermproblemen waren er in het begin bij de eerste batches. De huidige toestellen hebben deze problemen niet meer.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:03
De BOE's zijn gewoon prima. De kans dat je daar een probleem mee hebt is nu gewoon hetzelfde als bij elke andere schermfabrikant.
Je kan met een app checken of je een BOE of LG in handen hebt. Heb je toch alsnog een slecht scherm, dan retourneer je hem toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilic-f
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-06 14:00
Levertijd 3-5 werkdagen bij de mediamarkt, waarschijnlijk zijn dit nieuwe badges zonder problemen. Ik heb na heeel lang wachten en twijfelen dan toch maar gekozen voor de Mate 20 Pro. 20% korting + 125 euro cashbackactie is niet verkeerd een mooi bedrag voor het toestel (€630,-)

Ik gebruik op dit moment overigens de Iphone X en hiervoor heb ik 4 jaar lang een Iphone 6 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik zal even laten weten wat voor scherm ik krijg. Gister ook een Twilight Mate 20 Pro besteld bij de MM.

Hopelijk gewoon BOE maar we gaan het meemaken :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Ik ga het ook maar wagen, mag toch wel hopen dat de problemen inmiddels opgelost zijn bij Huawei. Anders lijkt het mij dat je hem gewoon mag omruilen in de winkel? Als ze het scherm gaan veranderen voor een fabrieksdefect kan je dag dag zeggen tegen de waterproof seal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:30

pdavie2311

Live life to the fullest..

Fox schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:13:
Ik ga het ook maar wagen, mag toch wel hopen dat de problemen inmiddels opgelost zijn bij Huawei. Anders lijkt het mij dat je hem gewoon mag omruilen in de winkel? Als ze het scherm gaan veranderen voor een fabrieksdefect kan je dag dag zeggen tegen de waterproof seal.
Gewoon rechtstreeks contact opnemen met Huawei. Dat leerde ik ook na 3x.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Maar ik zou vooral beginnen met geen problemen te maken die er niet zijn en te genieten van de voorpret! ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mocht de MM mij een mate 20 pro twilight leveren zonder BOE paneel weet ik dat ik rechtsreeks naar Utrecht/Amsterdam kan voor een swap. Maar ik verwacht nu MM ze bij hun leverancier moet bestellen er ondertussen wel een D/E batch is die probleemvrij is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Ik ga aanstaande dinsdag een gesealde Mate 20 Pro overnemen. Naar welke IMEI/serienummer moet ik kijken om te zien of het de eerste/tweede batch is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Schijnbaar ligt m'n Mate 20 Pro thuis op mij te wachten. Even gevraagd aan het thuisfront of ze het serienummer wil checken: 18C25

Dat is dus een goede batch ga ik vanuit. Of in ieder geval wel een nieuwere batch. Gekocht bij de Mediamarkt.

Zal zodra ik thuis ben even het scherm controleren.

[ Voor 15% gewijzigd door London op 30-01-2019 09:27 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
London schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:26:
Schijnbaar ligt m'n Mate 20 Pro thuis op mij te wachten. Even gevraagd aan het thuisfront of ze het serienummer wil checken: 18C25

Dat is dus een goede batch ga ik vanuit. Of in ieder geval wel een nieuwere batch. Gekocht bij de Mediamarkt.

Zal zodra ik thuis ben even het scherm controleren.
Waar staat de serie nummer op de doos dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kilic-f
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-06 14:00
De mate 20 pro dan eindelijk binnen via Mediamarkt, heb een BOE-02 scherm.
serienummer: xxxxx19111 Blijkbaar toont huawei geen letters meer maar een direct datum.. het lijkt erop dat Mediamarkt dus geen oude toestellen met het probleem meer verkoopt.

[ Voor 19% gewijzigd door kilic-f op 31-01-2019 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
kilic-f schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:10:
De mate 20 pro dan eindelijk binnen via Mediamarkt, heb een BOE-02 scherm.
serienummer: xxxxx19111 Blijkbaar toont huawei geen letters meer maar een direct datum.. het lijkt erop dat Mediamarkt dus geen oude toestellen met het probleem meer verkoopt.
Ik zie op een doos dit staan: s/n: LHS0218B05003746 staan.. Hoe kan ik daaraan zien, wanneer hij geproduceerd is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
18B05 = 5 november 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb hem net binnen waarbij mijn serial begint met LHS7N1911. Komt die dan uit 2019? Week 11 kan nog niet, dus dan 1/1/19 als in Amerikaanse notering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

In ieder geval uit 2019, LHS7N191101xxxxx net binnen gekregen van mediamarkt. BOE-02 scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb heb er net 1 gekocht op marktplaats, geseald.. 18B23
Dus als ik mij niet vergis, is deze geproduceerd op 23-11-2018.

Heb gelukkig een BOE-2 scherm _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door 038Robijno op 02-02-2019 08:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Was ff vergeten te posten maar hier inderdaad ook een BOE 02 scherm. Kinderziektes qua scherm lijken dus aardig verholpen 👍

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave92a
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 22:42
*knip, dubbelpost, staat nu ook al in het juiste topic

[ Voor 87% gewijzigd door Prulleman op 04-02-2019 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
*knip, en hiervoor kan je een TR aanmaken ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Prulleman op 04-02-2019 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi,

Ik weet niet of het toevallig al ten sprake is gekomen in dit topic, maar ik heb sinds vorige week de huawei mate 20 pro. Ik ervaar nu het volgende in mijn social media apps. Ik merk namelijk dat door de grootte van het scherm sommige apps de afbeeldingen of cameralens erg inzoomen.

Zo merk ik bijvoorbeeld op Instagram story's dat er tekst wegvalt? Ook op snapchat merk ik dat de voor-camera erg is 'ingezoomd'. De foto's die ik maak worden anders getoond op 'kleinere toestellen'. Dit ervaar ik ook met whatsapp videobellen.. Als ik mezelf op groot scherm zet valt er bijvoorbeeld een oog weg maar wanneer ik mezelf op klein scherm zet en de ander op het grotere scherm, zie ik wel mijn volledige gezicht. Iemand hier ook ervaring mee / een oplossing voor? Vind het namelijk erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik ga zaterdag toch mijn toestel omruilen bij The Fixables in Utrecht.. Ook al heb ik een BOE scherm, vertoont toch een lichte groene waas aan de bovenzijde bij donkere/grijze tinten helaas.

Kan ik straks weer een nieuwe clearplex protector laten plakken a 20 euro en weer 30 euro benzine geld kwijt helaas.

Ik had dan wel een 18B23 batch, dacht dat daarmee de problemen wel weg zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik allerlei acties ga ondernemen...
Ik heb alleen 2 groene strookjes bij lichte achtergronden links en rechts van onder naar boven. Als ik netflix open is het scherm egaal zwart. Ook via oled tool zie ik geen gekke dingen. Die groene strookjes zijn normaal? Lijkt precies bij de bolling van het scherm te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwant
  • Laatst online: 05-03-2023
Dat is normaal. Dat hebben de Galaxy-toestellen ook. Tenminste die ik heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwant
  • Laatst online: 05-03-2023
Ik heb een boe-scherm en het het volgende probleem: als ik filmpje kijk, dan krijg ik bij volledig grijs beeld zwarte balk/vlekken in het scherm. Dat probleem is alleen tijdens het kijken van een video met grijze achtergrond.

In het onderstaande filmpje is dat duidelijk te zien:

YouTube: The ultimate flagship camera comparison : Mate 20 Pro vs Note 9 vs P...

Graag vanaf het begin afspelen en op 0:33 zie je een grijze achtergrond met mogelijke zwarte vlekken. Dat is tenminste bij mij zichtbaar. Het is belangrijke dat je het echt vanaf het begint kijkt tot en met 0:33, dan zie je duidelijke die zwarte vlekken. Heeft met overgang van frames te maken, denk ik. Willen mensen met een boe-scherm dit voor mij testen aub? Alvast bedankt allemaal. Als je YouTube op donker theme hebt ingesteld zie je die vlekken het ook op het deel van de comments.

[ Voor 10% gewijzigd door Kwant op 09-02-2019 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:32
Zijn de schermproblemen ook bij de normale Mate20 of alleen bij de Pro?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op instagram of bv groupon naar beneden scroll (zonder dat ht beeld dus helemaal stil staat) vliegt ht scrollen ineens zo hard dat ik binnen 1 sec 50 instagram profielen verder ben. Hebben jullie dat ook? Hoe kan ik zoiets oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Hallo iedereen

Ik heb de mate 20 pro al 1 van de 1sten gekocht en sinds 2 maanden heb ik last van een groene waas. Ik heb mijn telefoon via orange gekocht en terug gebracht voor herstelling. Deze hebben hem opgestuurd naar dynafix voor herstelling. Blijkbaar werken deze ook met een externe dienst. Toen ik 2 weken later mijn telefoon terug kreeg, was er helemaal niets aan gedaan. Ik heb verdere uitleg gevraagd en blijkbaar doen ze wat tests op je telefoon om te zien of je scherm defect is of niet. Blijkbaar is dit dus bij mij niet het geval volgens hen. Maar je kan echt niet naast die groene waas kijken aan beide kanten van het scherm. Ik moet nu mijn telefoon voor een 2de maal binnen doen. Wat als het dan nog niet in orde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik zou contact opnemen met het Huawei Customer Service center. Die hebben bij mij destijds direct een vervangend toestel aangeboden.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste