Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:44

pdavie2311

Live life to the fullest..

Net gebeld door Fixables. Ze hebben eentje voor mij klaarliggen voor een swap. Wel een B versie en Fixables heeft nogmaals met Huawei gebeld omtrent mijn situatie. Dat dit al mijn 5e toestel is etc. Ook bevestiging en zekerheid gevraagd aan Huawei dat dit toestel niet weer schermproblemen gaat geven. Huawei zegt dat dit toestel 100% goed is. Kost mij wel een ritje morgen vanuit Drenthe, maar dan heb ik eindelijk een goed toestel na meer dan een maand? Heb al weken een mooie Xtreme Skin in de kast liggen die nu eindelijk op het goede toestel geplaatst kan worden. Ben benieuwd.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imir123
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-12-2021
pdavie2311 schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:23:
Net gebeld door Fixables. Ze hebben eentje voor mij klaarliggen voor een swap. Wel een B versie en Fixables heeft nogmaals met Huawei gebeld omtrent mijn situatie. Dat dit al mijn 5e toestel is etc. Ook bevestiging en zekerheid gevraagd aan Huawei dat dit toestel niet weer schermproblemen gaat geven. Huawei zegt dat dit toestel 100% goed is. Kost mij wel een ritje morgen vanuit Drenthe, maar dan heb ik eindelijk een goed toestel na meer dan een maand? Heb al weken een mooie Xtreme Skin in de kast liggen die nu eindelijk op het goede toestel geplaatst kan worden. Ben benieuwd.
Omg 5e toestel al? Ik heb tot heden niks besteld, heb geen vertrouwen meer in dat dit model issue vrij is. Er heerst een vloek over dit toestel. Het schijnt dat BOE scherm ook kuren heeft, las het op een forum elders op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

imir123 schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:49:
[...]

Omg 5e toestel al? Ik heb tot heden niks besteld, heb geen vertrouwen meer in dat dit model issue vrij is. Er heerst een vloek over dit toestel. Het schijnt dat BOE scherm ook kuren heeft, las het op een forum elders op internet.
Tja. Er is gewoon geen alternatief dat net zo goed is. Vandaag de OnePlus 6T bekeken en wou deze kopen. Nee, dan is de Mate echt next level hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 07:40

OmeJoyo

This is me

imir123 schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:49:
[...]

Er valt op heel veel schermen iets aan te merken als je er naar gaat zoeken. Vergeet niet dat de meeste die dit toestel hebben gewoon blij zijn en geen problemen ervaren anders had wereldwijd inmiddels elke consumentenorganisatie er wel achteraan gezeten, we hebben het namelijk over miljoenen verkochte toestellen.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 19:55
pdavie2311 schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:23:
B versie zegt niets. Kan zowel een LG als een BOE zijn. Als het via the fixables gaat, is het wel zeer waarschijnlijk een BOE scherm. Ben er nog steeds erg blij mee!

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hmtsjmftsch schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:37:
[...]

B versie zegt niets. Kan zowel een LG als een BOE zijn. Als het via the fixables gaat, is het wel zeer waarschijnlijk een BOE scherm. Ben er nog steeds erg blij mee!
Hoop het ook! Ben er wel klaar mee nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Haha, dat kan ik mij voorstellen. Maar.. bergen zijn het mooist als je via het dal naar de top bent geklommen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hmtsjmftsch schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:36:
Haha, dat kan ik mij voorstellen. Maar.. bergen zijn het mooist als je via het dal naar de top bent geklommen! ;)
Mooie uitspraak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webpatrick
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-08 14:20
Mijn toestel was via KPN naar Teleplan gestuurd, er is een vervangend toestel teruggestuurd, die heb ik gisteren opgehaald, het is een 18B toestel met BOE scherm. Het toestel heeft geen groene gloed meer aan de zijkanten en met de OLED uniformiteits test ziet het er prima uit. Beter nog dan andere toestellen met OLED schermen, waar de uniformiteit nooit helemaal egaal heb gezien.

Heb nu trouwens een extra doos met accessoires :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Vandaag bij Fixables Utrecht geweest voor een Swap. Wat een wereldreis voor mij man! Maar Super service daar. Top! Heb nu een mooie blauwe, B type met BOE scherm. Had hiervoor een zwarte, dus blauw is wel een leuke bijkomstigheid. Heb ze daar gelijk de 2 bekende apps laten zien, hoe je kunt zien welk scherm het is en de kleurentest. Die konden ze daar nog niet. Gelijk doorgereden naar de MM voor een nieuwe Clearplex en morgen dan eindelijk de XtremeSkin erop plakken. Ben er nu wel klaar mee. Gewoon gaan genieten van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Enjoy! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwimoll
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-12-2024
Hier ook een LG-scherm met het probleem. Was/is een fantastisch toestel.

Heb zelf de fout gemaakt door hem weer in te leveren bij Belsimpel ipv direct naar een Huawei servicecenter te gaan. Wilde mijn bestelling retourneren, maar dat kon niet meer omdat er ''gebruikerssporen'' zichtbaar waren op het scherm....het scherm wat dus sowieso moet worden vervangen. Nu hebben ze het toestel opgestuurd naar het reparatiecentrum en kan ik mijn bestelling pas annuleren als het toestel na reparatie is teruggekomen bij Belsimpel (duurt ongeveer 10 werkdagen). Ze hadden me eerder een vervangend toestel toegezegd, maar hebben hem nu dus toch opgestuurd.

Hopen dat op het moment dat ik mijn abonnement opnieuw kan verlengen het toestel niet hetzelfde probleem vertoont. Begin nu toch sterk te twijfelen of ik geen ander toestel moet nemen...maar er zijn geen betere alternatieven helaas:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medico
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:43
Nou... Ook hier weer bingo.
3e mate pro en per keer wordt het erger.
Huawei maar weer gevraagd hoe lang t duurt voordat de beloofde ophaalservice begint.
Anders zit r niets anders op om naar t servicecentrum te gaan.

• pdavie2311

pdavie2311

Medico schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:52:
Nou... Ook hier weer bingo.
3e mate pro en per keer wordt het erger.
Huawei maar weer gevraagd hoe lang t duurt voordat de beloofde ophaalservice begint.
Anders zit r niets anders op om naar t servicecentrum te gaan.
Ik had er dus 5..Ik had spijt dat ik niet gelijk naar the fixables ben gegaan. Gewoon fixables bellen, wachten tot er een toestel voor een swap klaar ligt en omruilen die hap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• imir123
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-12-2021
pdavie2311 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 07:54:
[...]

Ik had er dus 5..Ik had spijt dat ik niet gelijk naar the fixables ben gegaan. Gewoon fixables bellen, wachten tot er een toestel voor een swap klaar ligt en omruilen die hap.
Hoe bevalt je 5e toestel met BOE scherm? Is het qua kleuren en helderheid minder dan LG scherm? Ik lees dat bij veel gebruikers dat er een verschil is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

imir123 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:47:
[...]

Hoe bevalt je 5e toestel met BOE scherm? Is het qua kleuren en helderheid minder dan LG scherm? Ik lees dat bij veel gebruikers dat er een verschil is.
Ik zie nog geen verschil moet ik eerlijk zeggen. Wel dat ik geen groene waas heb... :-)))

• Daniel - san
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 08:47
Ik was ook naar The Fixables gegaan, er zou er een klaarliggen voor me. Daar aangekomen werd mij gevraagt of ik wel in hun systeem stond? Natuurlijk wel want ik ben immers door jullie gebeld dat mijn toestel er zou zijn.

Nee hoor! ik zie nergens een reservering…. na veel zoeken stond ik er toch in, en een vervangend toestel lag mooi te wezen in een doos ergens waar ik niet bij kon.

Volgende vraag was of mijn scherm al een groene waas vertoonde?

Nee nog niet want ik heb alleen getest wat ik voor type scherm had, waarom zou ik alles overzetten van mijn vorige toestel en iets gaan gebruiken, wat vroeg of laat dit zou gaan vertonen…

Nou, dan kunnen we ook niets voor u betekenen.

Fijn zeg, ben ik helemaal voor niets met het openbaar vervoer gekomen.

Mijn vraag aan jullie tweakers is:

Inmiddels kan ik de beruchte groene waas zien in OLED TOOLS, maar dan moet ik in het donker kijken met kleur op groen of grijs (groen is duidelijker zichtbaar) en met een helderheid van 7 of lager.

Is dit nu genoeg om te swappen, of moet ik nog verder wachten?

Hartelijk dank alvast.

• Hmtsjmftsch
Voor mij was dat zeker voldoende.

• pdavie2311

pdavie2311

Ik hoefde alleen maar Netflix op te starten en je zag de groene rand..Dat was een welbekend klacht bij Fixables Utrecht..Dat juist Netflix het probleem goed laat zien..

• DhoTjai
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
@Daniel - san, naar welke The Fixables ben je gegaan? Bij Rotterdam ging hij zelf een donkere kamer in om te kijken. Hij gaf ook aan dat er "misschien" ook toestellen met LG schermen zijn die wel goed werken en dus geen reden is om te swappen.

The Fixables in Den Haag heb ik geen ervaring mee, maar de man die de telefoon opnam klonk als een noob en wist niks van het probleem af.
imir123 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:47:
[...]
Na een paar dagen gespeeld te hebben op een BOE scherm, is het mij inderdaad opgevallen dat de helderheid iets minder is. Nu is het iets hoger ingesteld dan bij een LG scherm.

[ Voor 37% gewijzigd door DhoTjai op 13-12-2018 19:36 ]

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Een vraag : waar liggen de Huawei service centers in Nederland?

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
zuukie schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:20:
Een vraag : waar liggen de Huawei service centers in Nederland?
Even Google'n en je ziet meteen dat er maar 1 vestiging is.. En wel in Amsterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zuukie
Thanks mate👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel - san
@DhoTjai Dank voor je reply.

Ik ben in Rotterdam geweest en die 'hij' waar jij het over hebt, is ook precies 'de hij' (manager) die mij van te voor niet heeft verteld dat eerst het problem zichtbaar moest zijn.

Anyway, beetje groen of halve scherm groen, groen is groen en wat mij betreft mag voor het flagshipmodel van dit jaar, groen alleen maar groener zijn bij de buren, alleen in dit geval is er geen enkele buur, die dit groen zou kunnen evenaren.

Misschien is dit karma omdat ik na zoveel jaren 'vreemd ga' aangezien ik altijd lirisch ben over de Note series.

Greetz,

Daniel-san

[ Voor 10% gewijzigd door Daniel - san op 14-12-2018 00:03 . Reden: typo en aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Daniel - san schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 00:01:

Ik ben in Rotterdam geweest en die 'hij' waar jij het over hebt, is ook precies 'de hij' (manager) die mij van te voor niet heeft verteld dat eerst het problem zichtbaar moest zijn.

Anyway, beetje groen of halve scherm groen, groen is groen en wat mij betreft mag voor het flagshipmodel van dit jaar, groen alleen maar groener zijn bij de buren, alleen in dit geval is er geen enkele buur, die dit groen zou kunnen evenaren.

Misschien is dit karma omdat ik na zoveel jaren 'vreemd ga' aangezien ik altijd lirisch ben over de Note series.

Greetz,

Daniel-san
Wax on....Wax off...Sorry, moest hem even maken... :+ Nu wel blij met de Mate dus? Krijg trouwens net een update binnen voor de Watch..Zit ook een nieuwe watchface bij. Toch leuk dat ze dit ook meenemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdavie2311 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 07:51:
[...]

Wax on....Wax off...Sorry, moest hem even maken... :+ Nu wel blij met de Mate dus? Krijg trouwens net een update binnen voor de Watch..Zit ook een nieuwe watchface bij. Toch leuk dat ze dit ook meenemen..
Heb de watch verkocht, en een Samsung watch gekocht, de huawei watch kon niet always on dat stuite mij tegen de borst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 22:03
pdavie2311 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:14:
Vandaag bij Fixables Utrecht geweest voor een Swap. Wat een wereldreis voor mij man! Maar Super service daar. Top! Heb nu een mooie blauwe, B type met BOE scherm. Had hiervoor een zwarte, dus blauw is wel een leuke bijkomstigheid. Heb ze daar gelijk de 2 bekende apps laten zien, hoe je kunt zien welk scherm het is en de kleurentest. Die konden ze daar nog niet. Gelijk doorgereden naar de MM voor een nieuwe Clearplex en morgen dan eindelijk de XtremeSkin erop plakken. Ben er nu wel klaar mee. Gewoon gaan genieten van het toestel.
Kijk is aan, ben blij om te horen dat 't goed heeft uitgepakt, we zijn nu paar dagen verder en wat is nu de ervaring van je?

Clearplex is dat dat ze met vloeistof op je toestel spuiten en dan aanbrengen bij de Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Probook8979 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:49:
[...]

Kijk is aan, ben blij om te horen dat 't goed heeft uitgepakt, we zijn nu paar dagen verder en wat is nu de ervaring van je?

Clearplex is dat dat ze met vloeistof op je toestel spuiten en dan aanbrengen bij de Mediamarkt?
Toestel lijkt gewoon helemaal goed. Erg blij mee! Clearplex erop, inderdaad die van de MM..Liever gebruik ik hem zonder screenprotector maar ja...De Skin zit ook mooi op de achterkant, dus rond bescherming, alleen de randen dus niet. Vandaag een siliconen case ontvangen, maar er zit geen randje op voor het scherm. Wel erg kwetsbaar. Toch durf ik de Mate 20 Pro niet zonder case te gebruiken..Misschien toch maar weer de originele van Huawei bestellen..Die met de onderkant open..Dan zie je nog wel de mooie blauwe kleur van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
Daniel - san schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 00:01:

Greetz,

Daniel-san
Wat je ook kunt doen is als je een LG paneel hebt bij de service center bezoekje brengen in Amsterdam, daar swappen ze per direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
pdavie2311 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:57:
[...]

Toestel lijkt gewoon helemaal goed. Erg blij mee! Clearplex erop, inderdaad die van de MM..Liever gebruik ik hem zonder screenprotector maar ja...De Skin zit ook mooi op de achterkant, dus rond bescherming, alleen de randen dus niet. Vandaag een siliconen case ontvangen, maar er zit geen randje op voor het scherm. Wel erg kwetsbaar. Toch durf ik de Mate 20 Pro niet zonder case te gebruiken..Misschien toch maar weer de originele van Huawei bestellen..Die met de onderkant open..Dan zie je nog wel de mooie blauwe kleur van het toestel.
Precies hier het zelfde, alleen heb ik daar wat vragen erover, bij mij deed hij fucking veel van dat spray en gell over mijn scherm.... Zoveel dat er van de zijkant van de toestel eraf druipt.... Nu ben ik bang dat de gel of van dat gloedje ergens in de luidsprekers is ingegaan en schadelijk is voode componenten? Wat denk jij?

Bij mij deed die eerst het schoonmaken en toen vervolgens witte gloed en toen het gell achtig iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Probook8979 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:00:
[...]

Precies hier het zelfde, alleen heb ik daar wat vragen erover, bij mij deed hij fucking veel van dat spray en gell over mijn scherm.... Zoveel dat er van de zijkant van de toestel eraf druipt.... Nu ben ik bang dat de gel of van dat gloedje ergens in de luidsprekers is ingegaan en schadelijk is voode componenten? Wat denk jij?

Bij mij deed die eerst het schoonmaken en toen vervolgens witte gloed en toen het gell achtig iets...
Bij de eerste keer kwam er bij mij ook heel veel gel op, niet normaal. Maar dat toestel heb ik dus niet meer. Laatste keer kwam er alleen maar spray op volgens mij en ook niet zo veel..hij zit er best goed op, alleen de randen blijven "wit" . Dit kleurt gewoon niet mooi zwart. Al vaak overheen gegaan, gestreken, maar het blijft zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
pdavie2311 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:07:
[...]

Bij de eerste keer kwam er bij mij ook heel veel gel op, niet normaal. Maar dat toestel heb ik dus niet meer. Laatste keer kwam er alleen maar spray op volgens mij en ook niet zo veel..hij zit er best goed op, alleen de randen blijven "wit" . Dit kleurt gewoon niet mooi zwart. Al vaak overheen gegaan, gestreken, maar het blijft zo..
Ja idd mijn zorg is dan ook dat die gell of spray schadelijk is als het in de componenten in komt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Probook8979 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:11:
[...]

Ja idd mijn zorg is dan ook dat die gell of spray schadelijk is als het in de componenten in komt,
Hoezo zou dat schadelijk moeten zijn? Het toestel is IP-68 gecertificeerd en kan tot 1.5 meter onder water voor 30 minuten.

Al gooien ze er een fles water overheen.. Toestel is waterbestendig en kan wel tegen wat water/vocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel - san
@pdavie2311 Haha ik hoor niets anders dan wax on and off maar dat boeit niet hoor, vind het wel wat hebben.

Anyway, ik heb dus nog steeds m'n eerste LG scherm toestel omdat ze dus niet wilden ruilen tot de green gloed zou komen, dit is juist mijn vraag:

Wanneer is het aantoonbaar genoeg om te swappen?

Maar ondanks dit, is het echt wel een prachtig toestel hoor, heb ruim 5 jaar met m'n galaxy note 3 gedaan, dus je begrijpt wel dat dit net ff tikkie sneller aanvoelt hahahah.

Fijn weekend,

Daniel-san

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel - san
Probook8979 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:57:
[...]

Wat je ook kunt doen is als je een LG paneel hebt bij de service center bezoekje brengen in Amsterdam, daar swappen ze per direct.
@Probook8979

Ja dat wel maar ik koos eerst dus voor Rotterdam omdat dat veel dichter bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Daniel - san schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:50:
@pdavie2311 Haha ik hoor niets anders dan wax on and off maar dat boeit niet hoor, vind het wel wat hebben.

Anyway, ik heb dus nog steeds m'n eerste LG scherm toestel omdat ze dus niet wilden ruilen tot de green gloed zou komen, dit is juist mijn vraag:

Wanneer is het aantoonbaar genoeg om te swappen?

Maar ondanks dit, is het echt wel een prachtig toestel hoor, heb ruim 5 jaar met m'n galaxy note 3 gedaan, dus je begrijpt wel dat dit net ff tikkie sneller aanvoelt hahahah.

Fijn weekend,

Daniel-san
Als je geen last hebt en met de oled tools app geen problemen ziet, zou ik niks doen. Niet ruilen om te ruilen. Bij mij was het als ik Netflix opstartte, ik aan de rechterkant al gelijk een groene rand zag. Dit was genoeg bij Fixables Utrecht.. Zij erkennen dit probleem daar meteen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me dat je pas gaat ruilen (of repareren) als er iets gebeurt wat niet hoort te gebeuren bij een toestel in deze prijsklasse.

Waar die grens precies ligt is niet geheel objectief te te bepalen maar ruilen puur en alleen omdat je een LG scherm hebt was inderdaad iets voorbarig denk ik.

Als je twijfelt zou ik een huisgenoot ofzo eens laten kijken of die het ziet en/of storend vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 13:09
Zojuist mijn 3e Mate 20 pro ontvangen. Heb hem gratis laten omruilen bij The Fixables in Rotterdam. Halfuurtje papierwerk invullen en je hebt een nieuwe telefoon vers uit de doos met een OEM scherm :)

Moet hem nog even uitgebreider testen maar het probleem lijkt bij mij tot nu toe verholpen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel - san
@pdavie2311 @Verwijderd

Ja ik begrijp jullie volkomen maar het is inmiddels al behoorlijk zichtbaar. i.p.v een top scherm ziet het er (vooral) in oled tools, uit als een cheapo display die met de grootst mogelijke moeite nog niet zou kunnen concureren met het meest goedkope display wat bij de Action of AliXpress te verkrijgen valt.

Echt een absolute no-go en het is een gegeven dat vroeg of laat de LG displays dit vertonen, dus vandaar dat ik z.s.m. wou ruilen (dit had ik overigens al aangegeven bij de klantenservice Vodafone alvorens tot aankoop over te gaan) maar ja, die geven niet thuis.

Fijn weekend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
Knamix schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:15:
[...]

Hoezo zou dat schadelijk moeten zijn? Het toestel is IP-68 gecertificeerd en kan tot 1.5 meter onder water voor 30 minuten.

Al gooien ze er een fles water overheen.. Toestel is waterbestendig en kan wel tegen wat water/vocht.
Omdat het geen water was maar spray en of gell, anders is dan schoonwater...
Of is het speciale gell wat niet geleidt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Probook8979 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 23:08:
[...]

Omdat het geen water was maar spray en of gell, anders is dan schoonwater...
Of is het speciale gell wat niet geleidt?
Weet wat je bedoel, maar daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Dat is een geconcentreerd vloeistof op waterbasis en dat is niet schadelijk. Heb ze thuis ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Probook8979
Knamix schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 00:00:
[...]

Weet wat je bedoel, maar daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Dat is een geconcentreerd vloeistof op waterbasis en dat is niet schadelijk. Heb ze thuis ook :)
Dankjewel buddy, maakte mij echt zorgen, hij deed er fucjing veel erop, het kwam in mijn luidspreker en andere gaten... Dacht daar gaan we weer waterschade of dergelijke...

Thanks voor 't bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
pdavie2311 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 09:29:
[...]

Wat is het probleem precies dan?
Donkere vlekken, niet geheel 1 kleur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Probook8979 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 09:58:
[...]

Donkere vlekken, niet geheel 1 kleur.
Ik heb het hier proberen na te doen door met een oude iPhone op de sensor the schijnen, maar het scherm wordt hier netjes egaal fel. Dit eventuele drama mag ik dus overslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 18:21
Misschien ligt het aan mij maar weet niet zeker

Sinds ik mijn toestel hebt geswapt met een BOE scherm gaat mijn batterij sneller leeg dan daarvoor ik doe niks anders

Zelfde programma s zelfde dingen wat ik altijd doe sinds ik de mate 20 pro hebt

Voor swap : 60/65%
Na swap : 40/45%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cemeli schreef op zondag 16 december 2018 @ 02:20:
Misschien ligt het aan mij maar weet niet zeker

Sinds ik mijn toestel hebt geswapt met een BOE scherm gaat mijn batterij sneller leeg dan daarvoor ik doe niks anders

Zelfde programma s zelfde dingen wat ik altijd doe sinds ik de mate 20 pro hebt

Voor swap : 60/65%
Na swap : 40/45%
In het batterij overzicht kun je precies zien welk percentage door je scherm wordt gebruikt.

Met zowel de LG als het BOE scherm gaat bij mij rond de 40% naar het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon130500
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23-12-2018
Iemand een idee wanneer de C (december) versie beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Hoe zijn de ervaringen van degenen die inmiddels een Boe scherm hebben? Geen last meer van een groene waas? Hoor graag jullie. Alvast bedankt 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

zuukie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:19:
Hoe zijn de ervaringen van degenen die inmiddels een Boe scherm hebben? Geen last meer van een groene waas? Hoor graag jullie. Alvast bedankt 👍
Totaal geen last meer. Helemaal goed. Had ik dit maar eerder gedaan. Ipv 5x omruilen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Nog andere met dezelfde of andere ervaringen 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Hier precies dezelfde ervaring, alleen kreeg ik gelukkig al een BOE scherm bij de 1e omruil. :+
Heerlijk toestel nu, maar had wel even nodig om hem helemaal goed naar mijn smaak ingericht te krijgen. Wil hem nu niet meer kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

zuukie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:38:
Nog andere met dezelfde of andere ervaringen 🤔
Wat wil je horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hmtsjmftsch schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:14:
Hier precies dezelfde ervaring, alleen kreeg ik gelukkig al een BOE scherm bij de 1e omruil. :+
Heerlijk toestel nu, maar had wel even nodig om hem helemaal goed naar mijn smaak ingericht te krijgen. Wil hem nu niet meer kwijt!
Gebruik je een launcher? Ik EMUI nog.. Bij een launcher krijg ik vaak niet de ongelezen badges aan de praat en ook het lampje dat niet aan gaat bij notificaties.. Tesla Unread icm Nova Launcher is helemaal drama. Iedere keer foutmelding op Tesla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ja, ik gebruik Nova icm Fluid navigation gestures. Werkt heerlijk en ik ben nogal gehecht aan mijn eigen indeling in Nova. Lampje gaat volgens mij bij mij wel aan, maar ik let er eerlijk gezegd niet zo op. Badges en Tesla unread gebruik ik eigenlijk niet, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Bij mij begint de groene Waas stillaan te verschijnen. Ik heb een LG scherm uit 1 van de 1ste batches en een 3tal weken in gebruik. Pracht telefoon overigens.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
CK3v1N schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:05:
Bij mij begint de groene Waas stillaan te verschijnen. Ik heb een LG scherm uit 1 van de 1ste batches en een 3tal weken in gebruik. Pracht telefoon overigens.
Laten swappen door fixable in Utrecht of Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medico
Bij mij na 3x ruilen uiteindelijk een c batch met BOE scherm... Helemaal top 😀. Moest toevallig naar Utrecht en dus maar even langs fixables geweest voor een swap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Medico schreef op zondag 23 december 2018 @ 09:20:
Bij mij na 3x ruilen uiteindelijk een c batch met BOE scherm... Helemaal top 😀. Moest toevallig naar Utrecht en dus maar even langs fixables geweest voor een swap.
Goede service daar ofniet? Tiptop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medico
pdavie2311 schreef op zondag 23 december 2018 @ 09:41:
[...]

Goede service daar ofniet? Tiptop!
Ja zeer snel en goed geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramon130500
Ik heb voor de 5de keer een mate 20 pro. Nu eindelijk een BOE scherm. Geen groene waas, maar wel iets anders. Als je de brightness op 0 zet en rustig heen en weer scolt over een zwarte kleur (bv de Netflix app) dan krijg je een dansend effect. De zwarte kleuren dansen als het ware tijdens het scrollen. Ook is dit zo bij de p20 pro. Dit probleem vind alleen plaats bij de toestellen met oled schermen van huawei. Jullie hebben er hoogswaaraxhijnlijk ook last van. Misschien zijn jullie er nog niet achter gekomen. Iemand een idee of dit normaal is? Lijkt mij niet, want ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon130500
ramon130500 schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:59:
Ik heb voor de 5de keer een mate 20 pro. Nu eindelijk een BOE scherm. Geen groene waas, maar wel iets anders. Als je de brightness op 0 zet en rustig heen en weer scolt over een zwarte kleur (bv de Netflix app) dan krijg je een dansend effect. De zwarte kleuren dansen als het ware tijdens het scrollen. Ook is dit zo bij de p20 pro. Dit probleem vind alleen plaats bij de toestellen met oled schermen van huawei. Jullie hebben er hoogswaaraxhijnlijk ook last van. Misschien zijn jullie er nog niet achter gekomen. Iemand een idee of dit normaal is? Lijkt mij niet, want ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Laatst online: 29-08 18:51
onderbouwing is wel zo fijn...

[ Voor 77% gewijzigd door The Wizard op 25-12-2018 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

En jij hebt welke telefoon?

[ Voor 9% gewijzigd door The Wizard op 25-12-2018 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Een grote drama met mate p20 pro,ongelooflijk.Al die berichten over het scherm niet normaal.

Wat als huawei verboden wordt in de EU net als in Amerika....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
ramon130500 schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:59:
De vraag is of dit een use case is die ook in praktijk voorkomt. Anders is het slechts een theoretisch probleem.
Misschien goed om de volgende keer met iets meer onderbouwing van je mening te komen. Bijvoorbeeld door je eigen ervaringen te delen en wat balans aan te brengen door ook aan te geven wat je wel aan de telefoon bevalt.
Amaze86 schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:43:
Een grote drama met mate p20 pro,ongelooflijk.Al die berichten over het scherm niet normaal.

Wat als huawei verboden wordt in de EU net als in Amerika....
Zie hierboven. Bovendien lijkt mij het volgens jou potentiële Huawei verbod vooralsnog wat voorbarig. Bovendien, waarom zou dat problemen opleveren voor dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Laatst online: 29-08 18:51
S9 plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik had al zo'n vermoeden..Juist wat hierboven al wordt gezegd. Meer onderbouwing ipv maar wat roepen.
Uit eigen ervaring kun je niet praten, maar wel komen bashen hier...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pdavie2311 schreef op maandag 24 december 2018 @ 08:22:
[...]

Ik had al zo'n vermoeden..Juist wat hierboven al wordt gezegd. Meer onderbouwing ipv maar wat roepen.
Uit eigen ervaring kun je niet praten, maar wel komen bashen hier...
Waarschijnlijk twijfel over zijn eigen aankoop en hier op zoek naar bevestiging dat hij de juiste keuze heeft gemaakt.

Maar die zul je hier niet vinden. De Mate 20 Pro is een prima toestel, evenals de S9 Plus. De keuze is hoofdzakelijk persoonlijke voorkeur.

Wees tevreden met je aankoop. Of niet, en breng hem terug. Maar ga niet kinderachtig anderen lastigvallen over hun keuze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Niet genoeg centjes voor voor de mate20, dat is het geweest natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:37
Niet happen op zo'n trol. Hier een BOE scherm en die is zeker net zo mooi als die van de S9. Direct vergeleken lijkt de helderheid van de Mate ook zelfs nog hoger. Maar ik vind ze echt niet voor elkaar onderdoen. Alleen het scherm van de Note 9 lijkt direct vergeleken wat mooier. Met name door de betere kijkhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

cordonbleu schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 14:50:
Niet happen op zo'n trol. Hier een BOE scherm en die is zeker net zo mooi als die van de S9. Direct vergeleken lijkt de helderheid van de Mate ook zelfs nog hoger. Maar ik vind ze echt niet voor elkaar onderdoen. Alleen het scherm van de Note 9 lijkt direct vergeleken wat mooier. Met name door de betere kijkhoek.
Heb inmiddels 2 collega's met inbrand problemen op hun Note 9, zal ook geen toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
. 153 update is live. Hij is binnen non tmobile branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
Brandend, oftewel via tmobile contract at the tmobile shop. Krijg je djt:
https://imgur.com/a/EO0jokj

Simonly: https://imgur.com/a/GxEfqnc

Updates komen bij mij direct binnen ipv door tmobile te laten pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:54
Ik ga zaterdag ook m'n telefoon laten omruilen in Amsterdam. Na een maandje begon het probleem zich toch voor te doen, helaas.
Mijn vraag nog wel, wordt alles overgezet op het nieuwe toestel? Of moet je zelf een backup maken en terugzetten? Wat is dan de makkelijkste manier?

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Pimmeke1989 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 19:05:
Ik ga zaterdag ook m'n telefoon laten omruilen in Amsterdam. Na een maandje begon het probleem zich toch voor te doen, helaas.
Mijn vraag nog wel, wordt alles overgezet op het nieuwe toestel? Of moet je zelf een backup maken en terugzetten? Wat is dan de makkelijkste manier?
Je moet alles zelf overzetten of een back-up gaan maken.

Ik ga straks mijn mate 20 pro inruilen op een gesealde Note 9 met 8GB ram. (moet wel wat bij betalen).

De geluids kwaliteit wat over de speakers komt via de usb c kabel (naar de speakers van mijn auto) is niet zo goed als mijn oudere S9+.

Nog een paar kleine dingetjes waar ik iets minder te vreden over ben.

Verwijderd

Pimmeke1989 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 19:05:
Huawei's backup app bied meerdere opties. Zelf een USB stick met een USB-C verloopje gebruikt.

• tiezeman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 20:15
Ik heb vandaag mijn vierde exemplaar bij CoolBlue opgehaald. In de doos vielen me direct al andere stickers op het toestel op en ik heb inderdaad nu een toestel uit een andere batch, mét een BOE scherm.

De problemen zijn dan ook hopelijk verleden tijd voor mij vanaf nu en het lijkt erop dat CoolBlue nu ook nieuwe batches aan het uitleveren is (met een 100 euro cash-back actie).

• kilic-f
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-06 14:00
tiezeman schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:35:
Ik heb vandaag mijn vierde exemplaar bij CoolBlue opgehaald. In de doos vielen me direct al andere stickers op het toestel op en ik heb inderdaad nu een toestel uit een andere batch, mét een BOE scherm.

De problemen zijn dan ook hopelijk verleden tijd voor mij vanaf nu en het lijkt erop dat CoolBlue nu ook nieuwe batches aan het uitleveren is (met een 100 euro cash-back actie).
De 100 euro cashback actie kwam ik gisteren ook in de mediamarkt tegen. Kan je aan de doos zien of je de juiste batch hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiezeman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 20:15
kilic-f schreef op donderdag 27 december 2018 @ 17:12:
[...]

De 100 euro cashback actie kwam ik gisteren ook in de mediamarkt tegen. Kan je aan de doos zien of je de juiste batch hebt?
Voor zover ik kan zien niet. De sticker op de buitenkant heeft alleen andere serie- en IMEI nummers, verder zie ik geen verschillen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Iemand ervaring met het swappen in België? Toestel is aangekocht via een winkel van Proximus, maar ik vermoed dat het via hun niet zo vlot zal lopen..

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Zijn er ook bezitters van een mate 20 Pro die een LG scherm hebben en geen problemen hebben 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zuukie schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:45:
Zijn er ook bezitters van een mate 20 Pro die een LG scherm hebben en geen problemen hebben 🤔
Ja ik heb het wel licht, maar vind het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

Zou ik kunnen concluderen uit het doodbloeden van dit topic dat het probleem niet of nauwelijks meer voorkomt en zich slechts beperkt tot enkele first batches?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

itsoutthere schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 23:10:
Zou ik kunnen concluderen uit het doodbloeden van dit topic dat het probleem niet of nauwelijks meer voorkomt en zich slechts beperkt tot enkele first batches?
Ik denk dat je daar de spijker op de kop slaat, de nieuwe batches hebben het niet meer of blijkbaar in die mate dat het mensen niet (meer) stoort. Ik heb zelf een BOE en het enige wat er opvalt is dat als ik in bed mijn telefoon op de laagste brightness heb dat sommige kleuren niet egaal overkomen. Het is dus niet het beste scherm wat ik ooit gehad heb op dat punt, echter het scherm is op dat moment heel veel donkerder dan dat mijn S7 Edge was op de laagste stand. Ik vraag me dan ook af of het wellicht ook niet op andere toestellen voor zou komen als je het scherm daar zover zou kunnen dimmen, het is namelijk niet persé een vreemd verschijnsel dat als je duizenden led's op dezelfde wijze dimt naar hun laagste niveau dat ze dan niet allemaal gelijk zijn. Ik heb hier wel eens wat filmpjes over gezien (ook bij BigClive op youtube) maar kan de juiste even niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 11:16
Afgelopen week begon mijn scherm ook ineens een lichte groene waas te tonen. Dit topic had ik al gezien maar was me niet duidelijk wat de rol van Fixables is. Huawei verwijst dus zelf door naar Fixables om het om te ruilen (Huawei support gesproken).

Eerste even contact opgenomen met Fixables (Rotterdam), hadden toestel op voorraad dus kon gelijk langskomen. Perfecte service, binnen half stond ik weer buiten met gloednieuwe Mate 20 Pro, nu met BOE scherm.

1 ding wat me opvalt is dat de vingerafdrukscanner sneller en beter lijkt te werken. Kan natuurlijk zijn dat mijn vinger beter ingescant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

OmeJoyo schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:15:
[...]

Ik denk dat je daar de spijker op de kop slaat, de nieuwe batches hebben het niet meer of blijkbaar in die mate dat het mensen niet (meer) stoort. Ik heb zelf een BOE en het enige wat er opvalt is dat als ik in bed mijn telefoon op de laagste brightness heb dat sommige kleuren niet egaal overkomen. Het is dus niet het beste scherm wat ik ooit gehad heb op dat punt, echter het scherm is op dat moment heel veel donkerder dan dat mijn S7 Edge was op de laagste stand. Ik vraag me dan ook af of het wellicht ook niet op andere toestellen voor zou komen als je het scherm daar zover zou kunnen dimmen, het is namelijk niet persé een vreemd verschijnsel dat als je duizenden led's op dezelfde wijze dimt naar hun laagste niveau dat ze dan niet allemaal gelijk zijn. Ik heb hier wel eens wat filmpjes over gezien (ook bij BigClive op youtube) maar kan de juiste even niet terug vinden.
Heb hem gisteren besteld. Inmiddels binnen: BOE scherm en geen gekke dingen tot nu toe.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk-Gemeente
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 21:11
Gisteren binnengewandeld bij Huawei Amsterdam, scherm uit eerste batch had inmiddels naast groene waas soms ook fel flikkerend neongroen blokje (rechts boven) en uitdijende roze en grijze vlekken. Gelukkig was at last de toegezegde vervanging (met BOE-scherm) binnen. Aardige meneer aan de balie, prima opgelost. Nu vlekvrij verder ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:36
Van de week de overstap gemaakt naar de Mate 20 Pro, kom van een iPhone af maar was er klaar mee! Toestel is echt top, had er minder van verwacht..

Nu heeft deze ook de groene waas, ik had een donkergrijze achtergrond op mijn lockscreen en de onderkant was helemaal vaag en dacht dat dat was om de leesbaarheid van de klok etc te verbeteren, totdat ik eigenlijk alles wat grijs is groen zag worden..

Helaas deze week op vakantie, maar na mijn vakantie gelijk maar eens contact opnemen met de fixables in Utrecht. Hopelijk kunnen ze er voor zorgen dat deze bijna perfecte ervaring perfect gaat worden.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

SgtElPotato schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 05:31:
Van de week de overstap gemaakt naar de Mate 20 Pro, kom van een iPhone af maar was er klaar mee! Toestel is echt top, had er minder van verwacht..

Nu heeft deze ook de groene waas, ik had een donkergrijze achtergrond op mijn lockscreen en de onderkant was helemaal vaag en dacht dat dat was om de leesbaarheid van de klok etc te verbeteren, totdat ik eigenlijk alles wat grijs is groen zag worden..

Helaas deze week op vakantie, maar na mijn vakantie gelijk maar eens contact opnemen met de fixables in Utrecht. Hopelijk kunnen ze er voor zorgen dat deze bijna perfecte ervaring perfect gaat worden.
Zonde dat dit jouw ervaring is, al helemaal omdat je net van een iPhone komt ;-)
Inmiddels al om kunnen ruilen? Ik vraag me dan toch af of je nog een eerste batch telefoon hebt of dat ze er nog steeds doorheen glippen met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Kan verwijderd worden, verkeerde topic.

[ Voor 80% gewijzigd door Stefan22 op 16-01-2019 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Coolblue levert nu ook Mate's uit met de BOE schermen..Hoop toch echt wel dat de eerste batches niet meer geleverd gaan worden..Hoewel ik denk dat een Provider eerst zijn voorraad op maakt. Check dit dus aub goed, is mijn advies. Ik praat helaas uit ervaring....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
pdavie2311 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 07:41:
Coolblue levert nu ook Mate's uit met de BOE schermen..Hoop toch echt wel dat de eerste batches niet meer geleverd gaan worden..Hoewel ik denk dat een Provider eerst zijn voorraad op maakt. Check dit dus aub goed, is mijn advies. Ik praat helaas uit ervaring....
Welke batch levert cool blue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Probook8979 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:42:
[...]

Welke batch levert cool blue?
B batch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
Aii dat is idd een oude batch,, ze moeten nu echt wel rond de C zitten mocht het niet hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Probook8979 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 06:58:
[...]

Aii dat is idd een oude batch,, ze moeten nu echt wel rond de C zitten mocht het niet hoger zijn.
Met BOE scherm en zonder problemen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Gaan er nog steeds Mate 20 Pro toestellen met schermproblemen in het rond in de nieuwe zendingen? Ik sta op het punt om er een te nemen met een nieuw abonnement maar ik twijfel waar ik hem zal kopen i.m.v. mogelijk omruilen.

Ik zie dat Coolblue de BOE toestellen leverd, maar hoe zit dat bijvoorbeeld met Mediamarkt? Daar gaat nu een mooie aanbieding ( 20% ) korting + de cashback over. Dat maakt het wel een hele goede aanbieding als zij BOE toestellen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccc456
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Welke mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

16 pagina's met schermproblemen. Is het nog wel de moeite waard om deze telefoon te kopen dan?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste