Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1111801

Bij KPN krijg je waarschijnlijk weer een toestel uit dezelfde doos met hetzelfde probleem.

Je zult moeten wachten tot ze door die doos heen zijn of inderdaad direct bij Huawei aankloppen.

Van Huawei weten we inmiddels zeker dat ze alleen nog goede toestellen meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-05 14:53

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Vanochtend direct contact gehad met Huawei en mijn case numer doorgegeven. Helaas door een storing konden ze het niet inzien. Ik noemde dat mij toegezegd was een aan huis swap. De beste man overlegde met zijn collega’s en zodra ze voorraad krijgen bij Huawei wordt er contact met mij opgenomen voor verdere afhandeling. Ik ben dan daadwerkelijk benieuwd of het een aan huis swap wordt, er werd niet genoemd dat dit niet mogelijk is dus ik ga er vanuit dat het (blijkbaar) mogelijk is?

Ik merk nu zelfs in de avond (niet op laaste brightness) dat zwarte balken boven in het scherm gewoon groenig is en het alleen maar erger wordt. Het kan zo helaas zijn maar imo vind ik dat ze het heel netjes afhandelen! Ik heb niks te maken met Mobiel.nl die nog oude voorraad lever, en kan via Huawei zelf (hopelijk) verzekerd zijn van een goed scherm.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SylvainVII
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-05 10:47
Nog even een update, 24 november mijn toestel met schermproblemen direct ingeruild bij Huawei in A'dam.
Stond met 10min weer buiten met een nieuw toestel inclusief BOE scherm. Nieuwe toestel is perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga die van mij toch ook maar omruilen. Het groen is wel veel minder geworden, bijna onzichtbaar zelfs. Maar daar heb ik nu een grote donkere vlek voor teruggekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikfct
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-04 15:08
Ik had eerst een mate 20 pro met LG scherm met de groene waas. Deze heb ik laten omruilen en nu heb ik er een met een BOE scherm. Alleen nu heb ik aan de zijkanten van het scherm lichte groene randen. Hoort dit toevallig bij curved schermen? Als ik er namelijk vanaf een andere hoek op kijk zie ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:02

OmeJoyo

This is me

Rikfct schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 07:42:
Ik had eerst een mate 20 pro met LG scherm met de groene waas. Deze heb ik laten omruilen en nu heb ik er een met een BOE scherm. Alleen nu heb ik aan de zijkanten van het scherm lichte groene randen. Hoort dit toevallig bij curved schermen? Als ik er namelijk vanaf een andere hoek op kijk zie ik het niet meer.
Een curved scherm heeft aan de zijkant altijd vertekening en verkleuring. Dat is inherent aan gebogen glas, als je twijfelt kan je natuurlijk altijd een foto plaatsen.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webpatrick
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-03 16:22
Mijn toestel is via KPN naar Teleplan gegaan, ligt nu bijna 2 weken daar met de status 'Uw apparaat wordt onderzocht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Laatst online: 14-05 16:05
Heb je met de Divice info hd app gekeken of je ook daadwerkelijk een BOE scherm hebt?
Rikfct schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 07:42:

[ Voor 17% gewijzigd door René H op 04-12-2018 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webpatrick
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-03 16:22
Wel leuk trouwens dat iedereen een swap doet bij Huawei Service Center, maar hoe zit het dan met garantie, want je factuur van je provider en IMEI komen dan niet meer overeen. Dus als je in de toekomst een ander probleem met het toestel krijgt, moet je dan weer naar Huawei?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

webpatrick schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:43:
Wel leuk trouwens dat iedereen een swap doet bij Huawei Service Center, maar hoe zit het dan met garantie, want je factuur van je provider en IMEI komen dan niet meer overeen. Dus als je in de toekomst een ander probleem met het toestel krijgt, moet je dan weer naar Huawei?
Je krijgt een speciale bon met stempel van Huawei waar je originele en nieuwe IMEI opstaan.

Hoe de winkel van aankoop daar mee omgaat weet ik niet, maar je kan daar in elk geval 2 jaar bij Huawei zelf mee terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelostefano72
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-05-2020
Heb mijne geruild bij fixables Utrecht, heb daar iig niks gekregen, garantie kan je altijd claimen bij Huawei zelf neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:53
Ik heb hem ook bij the Fixables in Utrecht omgeruild, maar kreeg daar wel een document mee met daarop de oude en nieuwe IMEI en hun bevestiging van de omruil in opdracht van Huawei

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk-Gemeente
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-05 21:48
Hier ook een steeds slechter wordende Mate 20 Pro. Vorige week aangemeld in service centrum Amsterdam. Zojuist maar eens gebeld over de te verwachten leverduur.

Ene Jeffrey van Huawei heeft slechte berichten: "Het kan nog wel enkele weken duren voor we nieuwe toestellen binnenkrijgen, alle ladingen die we hebben ontvangen zijn al aan klanten uitgedeeld."

Verder heeft Jeffrey kennelijk opdracht om als stopwoord "ik begrijp het" te zeggen ;-)

Als ik tussen de regels door goed gehoord heb gaat het bij de schermproblemen met de Mate 20 Pro over hele grote aantallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dirk-Gemeente schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:57:
Hier ook een steeds slechter wordende Mate 20 Pro. Vorige week aangemeld in service centrum Amsterdam. Zojuist maar eens gebeld over de te verwachten leverduur.

Ene Jeffrey van Huawei heeft slechte berichten: "Het kan nog wel enkele weken duren voor we nieuwe toestellen binnenkrijgen, alle ladingen die we hebben ontvangen zijn al aan klanten uitgedeeld."

Verder heeft Jeffrey kennelijk opdracht om als stopwoord "ik begrijp het" te zeggen ;-)

Als ik tussen de regels door goed gehoord heb gaat het bij de schermproblemen met de Mate 20 Pro over hele grote aantallen...
Ai, dat is toch wel erg slecht te noemen. Ik heb momenteel even geen toestel. Deze week waarschijnlijk weer de mogelijkheid om opnieuw een order te plaatsen bij Vodafone, als eindelijk mijn retour is verwerkt. 2e Mate Pro inmiddels retour..Het is gewoon jammer dat er geen alternatief is. Pixel 3 XL vond ik iets te groot en de Note 9 weet ik niet....Als ik weer een Mate 20 Pro bij Vodafone ga bestellen voor de 3e keer, kan ik er dus al vanuit gaan dat dit weer een LG scherm gaat worden en ik dus niet dit jaar nog een goed toestel krijg..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik zou gewoon het toestel bestellen waar je denkt het meest tevreden mee te zijn. Als dit de Mate 20 pro is zou ik hem bestellen, er lekker van genieten en zodra je hier ziet dat er weer vervangende toestellen zijn met Huawei afspreken dat ze hem aan huis omruilen (uiteraard mits je ook een slecht scherm hebt). Het probleem is dat de time-to-market zo kort is, dat er altijd wel een probleem is. En bovendien is er altijd wel weer een nieuw toestel dat er aan zit te komen dat er interessant uitziet. Gelukkig zitten we in een periode dat er heel veel mooie en interessante toestellen uitkomen, dus keuze genoeg. Succes bij je zoektocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407664

Dirk-Gemeente schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:57:

In Bussum waren er vanmorgen nog drie, maar kreeg daar een onduidelijk antwoord, wij hadden de a serie hun nu momenteel de b serie maar die was ook nog niet helemaal top, maar er kwam een c serie die zou goed zijn. Ben er maar niet langs gereden, was een beetje een raar verhaal, wacht wel tot ik zeker weet dat het goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

A, b en c lijkt me een referentie aan de productiemaand.

Heb zelf Huawei gebeld. Krijg telefoon zodra vervangend toestel binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-05 14:18

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Het lijkt er dus op als je een Mate 20 pro nu besteld bij Bol of Coolblue als voorbeeld, dan is er nog een redelijk risico dat er een kwalitatief minder scherm in zit of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medico
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-05 07:21
Nou... Na mail en telefonisch contact met huawei in contact gekomen met het service centrum in Amsterdam. Er was er een voor me klaargelegd welke door de medewerkers daar persoonlijk was gecontroleerd volgens de huawei meneer. Maar of ik dan even naar Amsterdam kwam. Deze meneer vond het maar vreemd dat ik zelf niet even vanuit regio Zwolle die kant op kwam voor een swap..Anderen deden het ook!?

Al met al toch wel teleurstellen. Aan huis swap was absoluut niet mogelijk en opsturen ook niet.

Kortom...weer Russische roulette bij Coolblue.

Toch zonde, want het is echt een top toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Medico schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:10:
Nou... Na mail en telefonisch contact met huawei in contact gekomen met het service centrum in Amsterdam. Er was er een voor me klaargelegd welke door de medewerkers daar persoonlijk was gecontroleerd volgens de huawei meneer. Maar of ik dan even naar Amsterdam kwam. Deze meneer vond het maar vreemd dat ik zelf niet even vanuit regio Zwolle die kant op kwam voor een swap..Anderen deden het ook!?

Al met al toch wel teleurstellen. Aan huis swap was absoluut niet mogelijk en opsturen ook niet.

Toch erg..Ik twijfel ook wat te doen..Weinig alternatieven qua toestellen helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik ben vorige week zaterdag met mijn vrouw en zoontje van bijna 4 jaar idd naar Amsterdam gereden voor een nieuwe gesealde swap toestel.
Was hier zelf bij, mocht tevens een andere kleur (had zwart, nu een mooie blauwe).

En ja, ik kom uit zwolle😀😀😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imir123
  • Laatst online: 03-12-2021

Ik kon mijn toestel aangetekend naar hun winkel in Amsterdam sturen, zij zouden dan het swap toestel retour naar mij sturen. Ik ben hiermee niet akkoord gegaan, omdat je niet weet hoe lang je zonder toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imir123
pdavie2311 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:27:
[...]

Toch erg..Ik twijfel ook wat te doen..Weinig alternatieven qua toestellen helaas..
Ik zie dat je net als mij nog niets besteld hebt. Wellicht is Oneplus 6t of Note 9 een optie, al is Note 9 wel vrij fors. Bij Note 9 heb je met zekerheid een top toestel, met goede camera en batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

imir123 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:31:
[...]

Ik zie dat je net als mij nog niets besteld hebt. Wellicht is Oneplus 6t of Note 9 een optie, al is Note 9 wel vrij fors. Bij Note 9 heb je met zekerheid een top toestel, met goede camera en batterijduur.
Tja..Samsung staat mij tegen..Die Bixby knop alleen al? Voordeel is wel dat ik de Note 9 kan kiezen bij verlengen Vodafone. Oneplus niet en de Pixel 3XL zal ik ook los moeten kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imir123
pdavie2311 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:47:
[...]

Tja..Samsung staat mij tegen..Die Bixby knop alleen al? Voordeel is wel dat ik de Note 9 kan kiezen bij verlengen Vodafone. Oneplus niet en de Pixel 3XL zal ik ook los moeten kopen...
Wat voor opties zijn er dan eigenlijk? Niet veel denk ik zo. Zoals ik hierboven lees zijn de problemen met het scherm nog niet opgelost. Misschien P20 pro maar halen, is nu ook voordeliger geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

imir123 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:08:
[...]

Wat voor opties zijn er dan eigenlijk? Niet veel denk ik zo. Zoals ik hierboven lees zijn de problemen met het scherm nog niet opgelost. Misschien P20 pro maar halen, is nu ook voordeliger geworden.
Morgen komt mijn 3e binnen via Vodafone!
Ben bang voor een LG scherm, maar dan gelijk met Huawei schakelen voor een Swap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
Voorlopig nog geen problemen hier met een LG scherm. Toptoestel! Voor de zekerheid toch maar even een account aangemaakt op de VIP service. Als het scherm toch kuren krijgt, wacht ik even af en doe ik een swap. Bij zo een globaal probleem zal er denk ik ook niet moeilijk gedaan worden door Huawei.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-05 09:31
Ik heb hem binnen. Hoe kan ik zien welk scherm ik nou heb. Systeem - - > over telefoon en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-05 00:47
Anders lees je de OP even door. Dan kom je er vast wel uit. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chatjozef
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Anoniem: 407664 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:46:
[...]

In Bussum waren er vanmorgen nog drie, maar kreeg daar een onduidelijk antwoord, wij hadden de a serie hun nu momenteel de b serie maar die was ook nog niet helemaal top, maar er kwam een c serie die zou goed zijn. Ben er maar niet langs gereden, was een beetje een raar verhaal, wacht wel tot ik zeker weet dat het goed zit.
Ze hebben nu B serie binnen, ik heb er een gehaald en die werkt top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Cyrax0508 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:45:
Ik heb hem binnen. Hoe kan ik zien welk scherm ik nou heb. Systeem - - > over telefoon en dan?
Device info HW downloaden vanuit de store.
General--->touchscreen--- of je hebt een LG of een BOE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Thnx guys. Ik heb een LG, maar nergens last van. Ook die Oled test gedaan, geen waas te zien. Mooi scherm en hopelijk blijft het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Cyrax0508 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:38:
Thnx guys. Ik heb een LG, maar nergens last van. Ook die Oled test gedaan, geen waas te zien. Mooi scherm en hopelijk blijft het zo.
Oled tools even installen..Als hij die test doorstaat is het prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

chatjozef schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:21:
[...]

Ze hebben nu B serie binnen, ik heb er een gehaald en die werkt top
Dat zie je bij Device info app en dan onder system - serial? 18A moet dan B zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
pdavie2311 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:40:
[...]

Oled tools even installen..Als hij die test doorstaat is het prima..
Heb ik gedaan. Groene kleur op 7 en ik zie niets aparts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Cyrax0508 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:46:
[...]

Helderheid op 4 zetten ongeveer en dan in donkere kamer kijken.. Vooral bij de randen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Mmm. Ja, ik zie wel een groene waas dan. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cyrax0508 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:46:
[...]

Ik hoop niet dat je bedoelt dat je de groene kleur hebt gekozen? Dan zie je logischerwijs groen.

Het groene probleem moet je kunnen zien met de grijze kleur in OLED tools, en dan de lagere nivos proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Nee, dat bedoel ik inderdaad niet. Ik heb de grijze, zoals in de OP is aangegeven gedaan en zie dan links een groene rand, die ik niet zie met dezelfde test op mijn S8Plus met dezelfde waarden. Ik zag op 7 niks maar op 4 wel. Ik ga me er niet te druk om maken, als het niet erger wordt tenminste.

[ Voor 21% gewijzigd door Cyrax0508 op 05-12-2018 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imir123
pdavie2311 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:34:
[...]

Morgen komt mijn 3e binnen via Vodafone!
Ben bang voor een LG scherm, maar dan gelijk met Huawei schakelen voor een Swap..
Ik ben benieuwd wat voor scherm je dit keer krijgt. Hoe laat verwacht je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

imir123 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:32:
[...]

Ik ben benieuwd wat voor scherm je dit keer krijgt. Hoe laat verwacht je het?
Rond de middag.. Ik twijfel wel. Zoals als eerder gezegd hier, gaat het een principe kwestie worden. Dit wordt dan het 3e toestel dat niet deugt... Kan een gesealede Note 9 kopen voor een leuk bedrag maar moet ik dat willen..

En een optie om een Pixel 3XL te halen morgen voor een leuk bedrag..

Maar weet het niet...

[ Voor 10% gewijzigd door pdavie2311 op 06-12-2018 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
pdavie2311 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:35:
[...]

Rond de middag.. Ik twijfel wel. Zoals als eerder gezegd hier, gaat het een principe kwestie worden. Dit wordt dan het 3e toestel dat niet deugt... Kan een gesealede Note 9 kopen voor een leuk bedrag maar moet ik dat willen..

En een optie om een Pixel 3XL te halen morgen voor een leuk bedrag..

Maar weet het niet...
Ik denk dat de Mate 20 Pro de betere telefoon is, alle andere keuzes zijn "second best" keuzes. Die kies je dan omdat je eerste keuze een beetje tegenzit.Ik snap ook echt niet hoe je zoveel pech kunt hebben met een telefoon. Ik zou hem toch echt omruilen voor een nieuw exemplaar van de Mate 20 Pro.

Maar ik snap ook wel dat je het een keertje zat bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Cyrax0508 op 06-12-2018 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Cyrax0508 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:40:
[...]

Ik denk dat de Mate 20 Pro de betere telefoon is, alle andere keuzes zijn "second best" keuzes. Die kies je dan omdat je eerste keuze een beetje tegenzit.Ik snap ook echt niet hoe je zoveel pech kunt hebben met een telefoon. Ik zou hem toch echt omruilen voor een nieuw exemplaar van de Mate 20 Pro.

Maar ik snap ook wel dat je het een keertje zat bent.
Eigenlijk al 4 toestellen defect. Heb nu 1 via CB omdat er bij Vodafone van alles mis ging. Deze heeft het het ergst van allemaal. Zelfs bij dagelijks gebuik zie ik de groene rand heel erg aan de randen.. Mocht die van Vodafone straks weer niet goed zijn, is dat nr 5..

Dan ga je wel kijken naar alternatieven helaas. Over compensatie nog maar te spreken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
pdavie2311 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:47:
[...]

Eigenlijk al 4 toestellen defect. Heb nu 1 via CB omdat er bij Vodafone van alles mis ging. Deze heeft het het ergst van allemaal. Zelfs bij dagelijks gebuik zie ik de groene rand heel erg aan de randen.. Mocht die van Vodafone straks weer niet goed zijn, is dat nr 5..

Dan ga je wel kijken naar alternatieven helaas. Over compensatie nog maar te spreken..
Ik snap je, wat een pech inderdaad. Je zou bijna denken dat het je niet gegund is. Ik heb dit toopic pas gezien toen ik hem al had besteld. Ik denk dat ik hem nog niet had besteld als ik dit had geweten. Ook al heb ik er nu geen last van, ik lees toch dat het vaak na een tijdje gaat komen in de LG schermen.

Zonde, want ik durf wel te stellen dat het de beste Android telefoon is van dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Cyrax0508 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:50:
[...]

Ik snap je, wat een pech inderdaad. Je zou bijna denken dat het je niet gegund is. Ik heb dit toopic pas gezien toen ik hem al had besteld. Ik denk dat ik hem nog niet had besteld als ik dit had geweten. Ook al heb ik er nu geen last van, ik lees toch dat het vaak na een tijdje gaat komen in de LG schermen.

Zonde, want ik durf wel te stellen dat het de beste Android telefoon is van dit moment.
Dat denk ik dus ook.. Hoewel mij de foto's van gisteravond in de woonkamer met sfeerverlichting tegenvallen. Nachtmodus, flits, Ai aan.. Niet echt scherpe en mooie foto's.. Alle standen geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
pdavie2311 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:58:
[...]

Dat denk ik dus ook.. Hoewel mij de foto's van gisteravond in de woonkamer met sfeerverlichting tegenvallen. Nachtmodus, flits, Ai aan.. Niet echt scherpe en mooie foto's.. Alle standen geprobeerd..
ik kom van een S8 Plus. Die maakte middelmatige foto's in mijn bescheiden optiek. Dit is wat mij betreft een fantastisch toestel voor foto's, maar ik ben geen purist als het om foto's met een mobiel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
pdavie2311 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:58:
[...]

Heb je flits en nachtmodus tegelijk gebruikt? Dit is namelijk niet aan te raden. Ik gebruik eigenlijk nooit meer de flits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hmtsjmftsch schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:13:
[...]

Heb je flits en nachtmodus tegelijk gebruikt? Dit is namelijk niet aan te raden. Ik gebruik eigenlijk nooit meer de flits.
Alles.. Eerst gewoon met AI.. Toen Nachtmodus, toen maar de flits... Juist ook beweging van Kids wat hij niet stabiliseert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Laatst online: 05:02

OmeJoyo

This is me

pdavie2311 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:18:
[...]

Alles.. Eerst gewoon met AI.. Toen Nachtmodus, toen maar de flits... Juist ook beweging van Kids wat hij niet stabiliseert...
Als jij een camera uit kan vinden die een bewegend object stabiliseert dan heb je de wetenschap aardig geïnteresseerd denk ik. :+ Kan het helaas niet verder uitlichten, aangezien dit het scherm-topic is.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
OmeJoyo schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:33:
[...]

Als jij een camera uit kan vinden die een bewegend object stabiliseert dan heb je de wetenschap aardig geïnteresseerd denk ik. :+ Kan het helaas niet verder uitlichten, aangezien dit het scherm-topic is.
Dit dus, de mijne maakt belachelijk goede low light foto's, alle hulpmiddelen uit. Bewegende kids of dieren is natuurlijk een heel ander verhaal.
Zolang je iedere keer toestellen van de eerste batch terug krijgt zal de groene waas waarschijnlijk wel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

René H schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:17:
[...]

Dit dus, de mijne maakt belachelijk goede low light foto's, alle hulpmiddelen uit. Bewegende kids of dieren is natuurlijk een heel ander verhaal.
Zolang je iedere keer toestellen van de eerste batch terug krijgt zal de groene waas waarschijnlijk wel blijven.
Klopt! Maar als Huawei geen statement maakt en gewoon Vodafone deze toestellen laat leveren..Hoe naïef kun je zijn dan? Wat raden jullie aan dan? Gelijk zonder openen doos straks serienummer checken en als dat 18A is, niet aan beginnen? A is oktober productiemaand en B november? B is ook nog niet probleemvrij dacht ik? Voordat ik weer de telefoon helemaal ga installen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Mwoah,

Maat van mij heeft exact dezelfde phone, ook van Vodafone en net ff gekeken. Hij heeft 18A als serienummer, net als ik. LG scherm maar hij heeft geen waas. Vreemd, of is het niet bij werkelijk alle batches van die serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Net ontvangen. 18A31..Dus weer eentje van oktober.. Ik begin er niet meer aan denk ik.. Lever deze vanmiddag retour in bij de winkel zonder te proberen.. Nr 5 dus ook niet goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
pdavie2311 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:52:
Net ontvangen. 18A31..Dus weer eentje van oktober.. Ik begin er niet meer aan denk ik.. Lever deze vanmiddag retour in bij de winkel zonder te proberen.. Nr 5 dus ook niet goed..
Het zit je niet mee, niet normaal. Maar is het een gegeven dat ALLE batches uit oktober met een LG scherm het issue hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 15:07
Ik moet zeggen dat ik er ook bijzonder weinig last van heb, als je het al last kunt noemen.
Scherm is een LG-01-18-10, dus eentje waar er veel problemen mee zijn.
Heb het toestel nu 3 weken in bezit, en kijk eigenlijk dagelijks of het probleem erger wordt met OLEDtools.
Wat ik heb getest, allen de Uniformity Test:
-Bij normaal licht, groene kleur: Bij elke helderheid geen problemen te zien.
-Bij normaal licht, grijze kleur: Bij elke helderheid geen problemen te zien.
-In het donker, groene kleur: Bij helderheid 7 zie ik groene waas aan de randen, en dit is in de loop van tijd erger geworden. Nu lijkt het zelfs over heel het scherm van toepassing.
-In het donker, grijze kleur: Als ik de helderheid laat oplopen, zie ik dat ze zijkanten sneller oplichten dan het midden van het scherm. Maar dan wel gewoon grijs, geen groene kleur.

Wat dus wil zeggen dat ik bij mij alleen de groene waas zie, als ik in een hele donkere ruimte zit, met een groene afbeelding op een lage helderheid. Zie ik dit tijdens normaal gebruik? Nee, dus ik wacht nog even of het erger wordt voordat ik de keuze maak om het toestel uberhaupt om te ruilen. Op XDA gaan namelijk veel verhalen dat de BOE schermen over het algemeen minder egaal beeld geven dan de LG-varianten...

On a side note: Heb ondertussen wel de .146 update binnen gekregen! Vingerprint scanner lijkt vooral erop vooruit gegaan, en de 0.6 optie in de camera is veranderd in Wide.

[ Voor 0% gewijzigd door Pimmeke1989 op 06-12-2018 12:49 . Reden: Foute formulering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Cyrax0508 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:03:
[...]

Het zit je niet mee, niet normaal. Maar is het een gegeven dat ALLE batches uit oktober met een LG scherm het issue hebben?
Bel zo even met Huawei..Anders retour en haal ik morgen voor weinig een Pixel 3XL..Mijn Abbo wordt dus niet verlengd bij Vodafone, dus kan ik altijd met een maand of 2/3 alsnog een toestel kiezen. Of dan de Mate of wellicht de S10 die uitkomt..Of de Pixel moet mij goed bevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Pimmeke1989 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:03:
Ik moet zeggen dat ik er ook bijzonder weinig last van heb, als je het al last kunt noemen.
Scherm is een LG-01-18-10, dus eentje waar er veel problemen mee zijn.
Heb het toestel nu 3 weken in bezit, en kijk eigenlijk dagelijks of het probleem erger wordt met OLEDtools.
Wat ik heb getest, allen de Uniformity Test:
-Bij normaal licht, groene kleur: Bij geen helderheid problemen te zien.
-Bij normaal licht, grijze kleur: Bij geen helderheid problemen te zien.
-In het donker, groene kleur: Bij helderheid 7 zie ik groene waas aan de randen, en dit is in de loop van tijd erger geworden. Nu lijkt het zelfs over heel het scherm van toepassing.
-In het donker, grijze kleur: Als ik de helderheid laat oplopen, zie ik dat ze zijkanten sneller oplichten dan het midden van het scherm. Maar dan wel gewoon grijs, geen groene kleur.

Wat dus wil zeggen dat ik bij mij alleen de groene waas zie, als ik in een hele donkere ruimte zit, met een groene afbeelding op een lage helderheid. Zie ik dit tijdens normaal gebruik? Nee, dus ik wacht nog even of het erger wordt voordat ik de keuze maak om het toestel uberhaupt om te ruilen. Op XDA gaan namelijk veel verhalen dat de BOE schermen over het algemeen minder egaal beeld geven dan de LG-varianten...

On a side note: Heb ondertussen wel de .146 update binnen gekregen! Vingerprint scanner lijkt vooral erop vooruit gegaan, en de 0.6 optie in de camera is veranderd in Wide.
Mag ik vragen wat voor problemen jij ziet bij normaal licht groene kleur en geen helderheid problemen? Hoe moet ik dat zien? Want ik zie eigenlijk helemaal geen problemen als ik bij normaal licht dezelfde tests doe als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Laatst online: 19-05 15:07
Cyrax0508 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:18:
[...]

Mag ik vragen wat voor problemen jij ziet bij normaal licht groene kleur en geen helderheid problemen? Hoe moet ik dat zien? Want ik zie eigenlijk helemaal geen problemen als ik bij normaal licht dezelfde tests doe als jij.
Dat was een klassiek voorbeeld van een foute formulering! Ik bedoelde dat ik bij elke helderheid die ik instel, geen problemen kan zien 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
Pimmeke1989 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:50:
[...]

Dat was een klassiek voorbeeld van een foute formulering! Ik bedoelde dat ik bij elke helderheid die ik instel, geen problemen kan zien 8)7
:+ Okay hahaha. Dan hebben we denk ik exact hetzelfde. Ik zie ook geen enkel "probleem" bij de tests in normaal daglicht. In het donker zie ik bij de kleur groen op 7 een groene waas aan de randen, maar ik vind dat niet zo heel raar eigenlijk. Bij 4 zie ik geen groene waas. Bij grijs zie ik in het donker op 4 en 7 geen waas.

Ik denk dat ik het maar ga laten. Ik zie in het gewone gebruik alleen maar een bloedmooi scherm waarop ik geen afwijkingen kan detecteren. Ik kijk Netllix in HDR met Atmos en het is gewoon heerlijk. Ik ga ook die test niet meer doen, want ik ga anders flippen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe heb je HDR in Netflix aan de praat gekregen? Ik heb zowel de gewone als de bèta versie geprobeerd, maar ik kom niet verder dan normaal HD.

(In YouTube werkt HDR wel goed. Het verschil is echt enorm goed zichtbaar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Heb nu per ongeluk aangezet denk ik dat er een soort van animatie is tussen homescreen en andere schermen met apps.. Kan het niet vinden. Heb bij ontwikkelaarsopties alles op 0,5 staan..

Swipen en gelijk ander scherm moet het zijn..

Hij overlapt zeg maar... Erg irritant

[ Voor 8% gewijzigd door pdavie2311 op 06-12-2018 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Tja, dat is het mooie, maar voor sommige ook het vervelende van Android: je kan heel veel aanpassen. Als je geen overgangsanimaties wilt, moet je de animation scale op "uit" zetten.

Maar misschien is dit wat off-topic en moeten we dit soort discussies verder voeren in het ervaringen & discussie topic. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 06-12-2018 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hmtsjmftsch schreef op donderdag 6 december 2018 @ 15:04:
Tja, dat is het mooie, maar voor sommige ook het vervelende van Android: je kan heel veel aanpassen. Als je geen overgangsanimaties wilt, moet je de animation scale op "uit" zetten.

Maar misschien is dit wat off-topic en moeten we dit soort discussies verder voeren in het ervaringen & discussie topic. ;)
Excuus.. Klopt.. Maar dat is het nog steeds niet.. Hij staat nu uit.. Rest op 0,5..moet iets anders zijn. Eerder stond alles op 0,5 en had ik dit niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imir123
pdavie2311 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:52:
Je hebt het dus geopend nu, wat voor scherm heb je nu? LG? En is het scherm nu goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

imir123 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:50:
[...]

Je hebt het dus geopend nu, wat voor scherm heb je nu? LG? En is het scherm nu goed?
Wederom LG.. Scherm is nog goed. Bij vorig toestel gaf direkt in de testen al strepen aan..Maar bij eerdere toestellen, kwam het ook pas een aantal dagen later...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 143634

Ik heb vandaag mij mobiel.nl in Utrecht mijn twilight omgeruild. Ik heb nu een B13 met BOE scherm. Natuurlijk direct met OLED Tools getest, en het is helemaal goed.
In de winkel kon ik via de wifi mijn apps, data en settings overzetten via Phone Clone. Ideaal!
Ik kon de displays ook vergelijken. De LG is meer blauw, de BOE wat warmer. Ik vond de BOE mooier en levendiger uitzien.
Met dank aan mobiel.nl voor de prima service en support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb nog steeds hetzelfde toestel met een LG scherm, inmiddels een paar weken in gebruik. Tot nu toe geen hinder ondervonden bij dagelijks gebruik. Groene gloedje zie ik alleen in oled tools bij 4-5 brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Bij mij werd het erger en ik heb de telefoon teruggebracht naar de provider. Helaas had ik hem online besteld en deden ze heel moeilijk over het terugbrengen. Ik had mijn oude toestel net verkocht, en ik kon niet omruilen in de shop zelf, want online gekocht. Dat het ook bij dezelfde provider was doet er blijkbaar niet toe. Gelijk mijn verlenging gecanceld, telefoon teruggegeven en het abonnement per direct gestopt.

Hij gaf zelfs aan niets te weten van de problemen met het toestel. Heel vreemd, heel internet zit er vol mee. Ze weten het volgens mij wel, maar ze hopen die "foute" batches kwijt te raken aan klanten die niet doorhebben een brak toestel te hebben. Die waas bij mij werd met het uur erger, ik geloof dat het een kwestie van tijd zou zijn geweest voordat ik het in het dagelijks gebruik zou gaan merken. Daarbij, ik betaal ervoor, dan wil ik dus een perfect werkend toestel, zonder concessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Cyrax0508 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:03:
Bij mij werd het erger en ik heb de telefoon teruggebracht naar de provider. Helaas had ik hem online besteld en deden ze heel moeilijk over het terugbrengen. Ik had mijn oude toestel net verkocht, en ik kon niet omruilen in de shop zelf, want online gekocht. Dat het ook bij dezelfde provider was doet er blijkbaar niet toe. Gelijk mijn verlenging gecanceld, telefoon teruggegeven en het abonnement per direct gestopt.

Hij gaf zelfs aan niets te weten van de problemen met het toestel. Heel vreemd, heel internet zit er vol mee. Ze weten het volgens mij wel, maar ze hopen die "foute" batches kwijt te raken aan klanten die niet doorhebben een brak toestel te hebben. Die waas bij mij werd met het uur erger, ik geloof dat het een kwestie van tijd zou zijn geweest voordat ik het in het dagelijks gebruik zou gaan merken. Daarbij, ik betaal ervoor, dan wil ik dus een perfect werkend toestel, zonder concessies.
Je hebt nu een iPhone Xs Max? Ik ben juist bij iOs vandaan en naar Android gegaan, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
pdavie2311 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:05:
[...]

Je hebt nu een iPhone Xs Max? Ik ben juist bij iOs vandaan en naar Android gegaan, haha
Ja hahaha, klopt. Ik had het niet verwacht, maar ik had zoonlief mee en samen met de medewerker hebben ze me overtuigt. Het bevalt me nog niet helemaal, maar mogelijk is dat wennen.

Het toestel qua hardware is wel fantastisch, maar de Mate 20 Pro vond ik indrukwekkender overkomen qua inside power in die 1,5 dag dat ik hem had. Zonder dat brakke scherm had ik daar met liefde twee jaar mee gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Cyrax0508 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:11:
[...]

Ja hahaha, klopt. Ik had het niet verwacht, maar ik had zoonlief mee en samen met de medewerker hebben ze me overtuigt. Het bevalt me nog niet helemaal, maar mogelijk is dat wennen.

Het toestel qua hardware is wel fantastisch, maar de Mate 20 Pro vond ik indrukwekkender overkomen qua inside power in die 1,5 dag dat ik hem had. Zonder dat brakke scherm had ik daar met liefde twee jaar mee gedaan.
Juist dat. Hardware matig is de iPhone subliem. Maar op basis van de Mate 20 Pro lijkt het wel of Apple software heeft van 2 jaar terug of zo.. Dat ik dit zeg als Apple fan, zegt genoeg.. Baterij van de Mate is ook gruwelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:16:
[...]

Juist dat. Hardware matig is de iPhone subliem. Maar op basis van de Mate 20 Pro lijkt het wel of Apple software heeft van 2 jaar terug of zo..
iPhones zijn een beetje oubollig, ook laten de randen na een tijdje los. Stof komt erin en dan gaan de stickers 'krullen' waarmee het scherm vastgeplakt zit. Ook met de geforceerde updates, met als gevolg dat het toestel trager wordt en je als consument "gestimuleerd" wordt om over te stappen naar een nieuwer toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
DhoTjai schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:53:
[...]

iPhones zijn een beetje oubollig, ook laten de randen na een tijdje los. Stof komt erin en dan gaan de stickers 'krullen' waarmee het scherm vastgeplakt zit. Ook met de geforceerde updates, met als gevolg dat het toestel trager wordt en je als consument "gestimuleerd" wordt om over te stappen naar een nieuwer toestel.
Okay :-) Geen fan dus haha. Ik denk niet dat het verstandig is om hier een discussie over de voor -en nadelen van de Iphone te gaan beginnen. Ieder zijn ding en nogmaals, zonder brak scherm in mijn Huawei Mate 20 Pro of een normale provider zonder rare regeltjes had ik die telefoon zeker nog jaren gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Cyrax0508 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:11:
[...]

Okay :-) Geen fan dus haha. Ik denk niet dat het verstandig is om hier een discussie over de voor -en nadelen van de Iphone te gaan beginnen. Ieder zijn ding en nogmaals, zonder brak scherm in mijn Huawei Mate 20 Pro of een normale provider zonder rare regeltjes had ik die telefoon zeker nog jaren gehad.
Wees niet bang. iPhones zijn subliem op langere termijn..Heb ze vanaf de 3GS gehad, dus weet waar ik over praat..Alleen qua innovatie loopt Apple achter op de Mate 20 Pro mijns inziens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadarWolf
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:01
Na 2 weken gebruik ik heb ik mijn mate 20 pro laten opsturen bij een T shop, na 2 weken kreeg ik een nieuwe, deze gebruik ik nu 1 week en blijkt weer het probleem te hebben. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

radarwolf schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 06:20:
Na 2 weken gebruik ik heb ik mijn mate 20 pro laten opsturen bij een T shop, na 2 weken kreeg ik een nieuwe, deze gebruik ik nu 1 week en blijkt weer het probleem te hebben. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen?
Als je enigszins binnen bereik van een van de servicecenters woont direct contact opnemen met Huawei en omruilen voor een model met BOE scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-05 07:07
pdavie2311 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:05:
[...]

Same boat....
Was "Die hard" iPhone user nu naar de Huawei mate 20 pro.

Echter komen aantal notificaties niet zoals de default Gmail app. Achtergrond proces aangezet enz krijg geen notificatie binnen. Ja alles staat aan kwa meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Probook8979 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:46:
[...]

Same boat....
Was "Die hard" iPhone user nu naar de Huawei mate 20 pro.

Echter komen aantal notificaties niet zoals de default Gmail app. Achtergrond proces aangezet enz krijg geen notificatie binnen. Ja alles staat aan kwa meldingen.
Net ff geprobeerd.. Bij achtergrond proces automatisch beheren uitgezet en daar aangevinkt, houd actief op achtergrond. Alle mogelijke restricties staan aan bij andere instellingen voor Gmail.. Kreeg wel gelijk een melding en het notificatielampje ging ook branden... Alleen nog geen badgesymbool, maar wel een melding dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
pdavie2311 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:53:
[...]

Net ff geprobeerd.. Bij achtergrond proces automatisch beheren uitgezet en daar aangevinkt, houd actief op achtergrond. Alle mogelijke restricties staan aan bij andere instellingen voor Gmail.. Kreeg wel gelijk een melding en het notificatielampje ging ook branden... Alleen nog geen badgesymbool, maar wel een melding dus..
Welke instellingen heb jij/ moet er aanstaan?
Heb nu alles even op default gezet bij "batterij - app Opstartbeheer" oftewel automatisch beheren.
Of zijn er meerdere menu's waar ik de een en de ander aan moet zetten of uitzetten?

Als ik nu de toestel herstart en verzend vanaf de desktop een mail naar mezelf. komt geen notificatie/melding aan.
Heb de meldingen instellingen van de app nagechekt alles staat aan, voor de zekerheidt uit gezet en weer aan gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Probook8979 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:48:
[...]

Welke instellingen heb jij/ moet er aanstaan?
Heb nu alles even op default gezet bij "batterij - app Opstartbeheer" oftewel automatisch beheren.
Of zijn er meerdere menu's waar ik de een en de ander aan moet zetten of uitzetten?

Als ik nu de toestel herstart en verzend vanaf de desktop een mail naar mezelf. komt geen notificatie/melding aan.
Heb de meldingen instellingen van de app nagechekt alles staat aan, voor de zekerheidt uit gezet en weer aan gezet.
Bij apps en opstartbeheer. Niet alles automatisch. Gmail aanklikken en dan vinkje aan bij: Actief in de achtergrond. Ook bij instellingen in de Gmail app zelf even de meldingen aanzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
pdavie2311 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:24:
[...]

Bij apps en opstartbeheer. Niet alles automatisch. Gmail aanklikken en dan vinkje aan bij: Actief in de achtergrond. Ook bij instellingen in de Gmail app zelf even de meldingen aanzetten..
+1

Verrek, idd zelfs na een herstart, niks actief op de achtergrond test mail verstuurt en krijg hem nu direct na 1 a 3 seconde gelijk binnen als Notificatie/melding. Zoals ik wilde.

Dus het zit hem in de ;
Instellingen - Batterij - apps en opstartbeheer;. Niet alles automatisch. Gmail aanklikken en dan vinkje aan bij: Actief in de achtergrond. de overige 2 (secundair opstarten, automatisch opstarten ) niet aangevinkt laten.

Je hebt ook nog ; Instellingen - zoeken op "Batterij-optimalisatie" (diep genesteld) heb jij hier nog de een en de ander aangepast?

Het is voor mij nieuw dat ik dit handmatig moet instellen allemaal ipv dat de toestel dat zelf eigelijk moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Probook8979 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:07:
[...]

+1

Verrek, idd zelfs na een herstart, niks actief op de achtergrond test mail verstuurt en krijg hem nu direct na 1 a 3 seconde gelijk binnen als Notificatie/melding. Zoals ik wilde.

Dus het zit hem in de ;
Instellingen - Batterij - apps en opstartbeheer;. Niet alles automatisch. Gmail aanklikken en dan vinkje aan bij: Actief in de achtergrond. de overige 2 (secundair opstarten, automatisch opstarten ) niet aangevinkt laten.

Je hebt ook nog ; Instellingen - zoeken op "Batterij-optimalisatie" (diep genesteld) heb jij hier nog de een en de ander aangepast?

Het is voor mij nieuw dat ik dit handmatig moet instellen allemaal ipv dat de toestel dat zelf eigelijk moet doen
Bij batterij-optimalisatie heb ik niks gedaan. Ik vind het prima zo..Lampje gaat branden en krijg een melding. Alleen dus geen badge, in mijn geval een 1-tje bij de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadarWolf
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:01
Ben ik niet echt, en tmobile heeft net aangegeven dat als ik dat doe dan mijn garantie bij hun vervalt...
Anoniem: 1111801 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 07:26:
[...]

Als je enigszins binnen bereik van een van de servicecenters woont direct contact opnemen met Huawei en omruilen voor een model met BOE scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
pdavie2311 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:22:
[...]

Bij batterij-optimalisatie heb ik niks gedaan. Ik vind het prima zo..Lampje gaat branden en krijg een melding. Alleen dus geen badge, in mijn geval een 1-tje bij de app.
Idd krijg ook geen badge nummer aangegeven, ligt dat aan de app zelf? Of aan de toestel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Probook8979 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:29:
[...]

Idd krijg ook geen badge nummer aangegeven, ligt dat aan de app zelf? Of aan de toestel zelf?
Weet ik niet..De nummers gaan bij mij sowieso pas aan, als ik van boven swipe, alle meldingen wissen (prullemandje), dan komen de nr's pas erbij..Dit is wel normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
Probook8979 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:29:
[...]

Met twee vingers op homescreen knijpen, instellingen startscherm enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

René H schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:07:
[...]

Met twee vingers op homescreen knijpen, instellingen startscherm enz.
Daar staat alles goed en daar staat Gmail sowieso niet tussen. De nummers komen wel, maar pas als ik ze bij meldingen verwijder door te swipen van boven naar beneden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
pdavie2311 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:24:
[...]

Daar staat alles goed en daar staat Gmail sowieso niet tussen. De nummers komen wel, maar pas als ik ze bij meldingen verwijder door te swipen van boven naar beneden..
Binnen de Gmail app, meldingen beheren en dan badge kiezen, dit bij ieder account afzonderlijk te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

René H schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:02:
[...]

Binnen de Gmail app, meldingen beheren en dan badge kiezen, dit bij ieder account afzonderlijk te kiezen.
Ook gecheckt. Kan het niet vinden. Meer opties in de App bij geavanceerd zegt ie, maar daar geraak ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
  • Laatst online: 27-03 13:40
Vandaag eindelijk de nieuwe op mogen halen in Rotterdam bij Fixables met BOE scherm. Niet echt een aanrader om daar heen te gaan papierwerk alleen koste haar 90minuten om te verwerken..

Was even aan het twijfelen om te verkopen maar besloten nu toch weer te genieten van een geweldig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Nerd1979 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:19:
Vandaag eindelijk de nieuwe op mogen halen in Rotterdam bij Fixables met BOE scherm. Niet echt een aanrader om daar heen te gaan papierwerk alleen koste haar 90minuten om te verwerken..

Was even aan het twijfelen om te verkopen maar besloten nu toch weer te genieten van een geweldig toestel.
Dat is het enige dat mij stoort. Ik moet straks helemaal naar Utrecht vanuit Drenthe. Kost me een dag vrij en 40,- aan benzine. Om een goed toestel te krijgen. Zoals vaker gezegd.. Er is geen alternatief.. Dit is gewoon het beste toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeetje. Bij mij was het 5, misschien 10 minuten in Amsterdam. IMEI nummers intypen, iets uitprinten, handtekening, stempel, gratis hoesje uitzoeken, klaar.

Uiteindelijk wel een hele dag en vele euro's kwijt maar dat was een beetje de opzet. Hebben er een dagje uit van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon130500
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23-12-2018
Ik heb ook een mate 20 pro met een groene waas. Momenteel de tweede al. Nu zie ik naast een groene waas ook een rare blauwe golvende waas op zwarte balken en/of achtergronden. (alleen met een lage helderheid). Dat kun je onder andere zien als je via YouTube een tumbnail (video banner met zwarte balken) bekijkt. Als je dan rustig heen en weer swiped zie je een aparte blauwe golvende waas. Heeft iemand hier ook last van?

[ Voor 15% gewijzigd door ramon130500 op 08-12-2018 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon130500
ramon130500 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:58:
Ik heb ook een mate 20 pro met een groene waas. Momenteel de tweede al. Nu zie ik naast een groene waas ook een rare blauwe golvende waas op zwarte balken en/of achtergronden. (alleen met een lage helderheid). Dat kun je onder andere zien als je via YouTube een tumbnail (video banner met zwarte balken) bekijkt. Als je dan rustig heen en weer swiped zie je een aparte blauwe golvende waas. Heeft iemand hier ook last van?
Het is echt specifiek een zwarte kleur die deze blauwe golven toont. Bij het eerste toestel had ik dit ook en nu weer. Naast dat ik natuurlijk een groene waas heb. Heeft denk ik te maken met de groene waas die blauwe golven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ramon130500 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:04:
[...]
Het is echt specifiek een zwarte kleur die deze blauwe golven toont. Bij het eerste toestel had ik dit ook en nu weer. Naast dat ik natuurlijk een groene waas heb. Heeft denk ik te maken met de groene waas die blauwe golven.
Mijn LG scherm (inmiddels aan de BOE) kreeg op een gegeven moment (nadat de groene waas bijna helemaal was verdwenen) een donkere vlek. Net als de groene waas vooral zichtbaar bij lage helderheid in donkere kamer.

Ik weet niet precies wat je met golven bedoeld, maar mogelijk is dat hetzelfde fenomeen. Meerdere van dergelijk vlekken zal inderdaad op golven lijken.

Hier nog niet ter sprake gekomen: in de OLED Uniformity test zag ik ook dat de helderheid van delen van het scherm continu veranderde onder invloed van dat 'zoeklicht' in die test.

Een beetje alsof dat zoeklicht zand dat zich op andere pixels bevond aan de kant duwde. Ter vergelijking had ik destijds alleen het LG scherm in mijn Pixel 2 XL: die was gewoon uniform grijs, zonder vlekken, verkleuringen of varierende helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-04 13:26

itsoutthere

The Truth

Door dit topic, waarbij ik mij bewust ben van de forse selectiebias, ben ik momenteel nog huiverig een Mate 20 te kopen nu. Heb geen zin om ermee terug te moeten e.d. Het moet gewoon goed zijn.

Ik begrijp dat er na de 'a-batch' nu ook 'b-batch' uitgeleverd worden.

Waarschijnlijk weet niemand van jullie het zeker, maar toch de vraag: vanaf wanneer denken jullie dat het weer 'veilig' is om er met grote waarschijnlijkheid eentje te kopen zonder schermproblemen?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online

Ja, zij stond alleen in de winkel en was niet bekend met het systeem van Huawei. Zij had mij aangeraden om maandag (vandaag) langs te komen. Bij mij duurde het minder dan 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Als ik de Netflix app open, zie ik al weer problemen aan de rechterkant van het scherm. Toch jammer. Hoop op snel bericht voor een swap. Het zwart wordt gewoon een lichte waas aan de zijkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon130500
Iemand een idee wanneer de C batch komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ramon130500 schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:10:
Iemand een idee wanneer de C batch komt?
C staat voor december. Niet per se een bepaalde batch.

Als de vraag zodanig is dat Huawei nog steeds per vliegtuig verscheept dan zijn de eerste C batches mogelijk al ergens in europa te vinden.

Zijn er reeds voldoende voorraden en verstuurd Huawei alleen nog per boot dan is het al snel januari voordat we hier een C gaan tegenkomen.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste