Ik moet zeggen dat ik er ook bijzonder weinig last van heb, als je het al last kunt noemen.
Scherm is een LG-01-18-10, dus eentje waar er veel problemen mee zijn.
Heb het toestel nu 3 weken in bezit, en kijk eigenlijk dagelijks of het probleem erger wordt met OLEDtools.
Wat ik heb getest, allen de Uniformity Test:
-Bij normaal licht, groene kleur: Bij elke helderheid geen problemen te zien.
-Bij normaal licht, grijze kleur: Bij elke helderheid geen problemen te zien.
-In het donker, groene kleur: Bij helderheid 7 zie ik groene waas aan de randen, en dit is in de loop van tijd erger geworden. Nu lijkt het zelfs over heel het scherm van toepassing.
-In het donker, grijze kleur: Als ik de helderheid laat oplopen, zie ik dat ze zijkanten sneller oplichten dan het midden van het scherm. Maar dan wel gewoon grijs, geen groene kleur.
Wat dus wil zeggen dat ik bij mij alleen de groene waas zie, als ik in een hele donkere ruimte zit, met een groene afbeelding op een lage helderheid. Zie ik dit tijdens normaal gebruik? Nee, dus ik wacht nog even of het erger wordt voordat ik de keuze maak om het toestel uberhaupt om te ruilen. Op XDA gaan namelijk veel verhalen dat de BOE schermen over het algemeen minder egaal beeld geven dan de LG-varianten...
On a side note: Heb ondertussen wel de .146 update binnen gekregen! Vingerprint scanner lijkt vooral erop vooruit gegaan, en de 0.6 optie in de camera is veranderd in Wide.
[
Voor 0% gewijzigd door
Pimmeke1989 op 06-12-2018 12:49
. Reden: Foute formulering ]