Dat viel ons ook op idd. Ben benieuwd.
En we zijn begonnen.. ik doe zelf niet mee aan de app omdat ik niet elke zaterdag avond kan kijken. Maar dat neemt niet weg dat ik gewoon elke week gaan kijken
OFFLINE enkele berichten geedit
Je hebt een week tot volgende uitzending om punten in te dienen. Volgens mij zelfs tot de executie begint.Mrjraider schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:38:
En we zijn begonnen.. ik doe zelf niet mee aan de app omdat ik niet elke zaterdag avond kan kijken. Maar dat neemt niet weg dat ik gewoon elke week gaan kijken
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 05-01-2019 20:44 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Eerste keer dat ik wie is de mol kijk maar ik ken echt maar 3 of 4 mensen die mee doen haha (zijn toch altijd bekenden?)
Ik gok op 1 van die twee vrouwen waarbij de kist weg dreef. Dat was meteen wat ik dacht toen ze het touw los maakten. Weet even niet wie op het idee kwam.
Vind het wel gaaf dat ze elk seizoen wel praktisch heel de bevolking meekrijgen met van die openbare opdrachten zoals dat dansen...
Dat was Evi met Merel of Evelien.. heb de gezichten nog niet goed in mijn systeem zitten. Maar het idee kwam iig niet van Evi.Arunia schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:50:
Ik gok op 1 van die twee vrouwen waarbij de kist weg dreef. Dat was meteen wat ik dacht toen ze het touw los maakten. Weet even niet wie op het idee kwam.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
I'm sorry! Volgens mij staat ze de hele tijd op z'n tenen. Haha.
Zou het er ook warm van krijgen!
Zou het er ook warm van krijgen!
[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 05-01-2019 20:56 ]
Mijn stream knalde er weer eens tussenuit, straks maar weer terugkijken. 
Ik denk dat de mol niet gaat riskeren om, zoals die twee vrouwen, nu al zo openlijk in beeld te komen.
Kans is wel groot dat het een vrouw is, maar vooralsnog focus ik dus op de andere vrouwen.
Ik denk dat de mol niet gaat riskeren om, zoals die twee vrouwen, nu al zo openlijk in beeld te komen.
Kans is wel groot dat het een vrouw is, maar vooralsnog focus ik dus op de andere vrouwen.
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Lijkt nikkie niet op 1 van de white chicks?

Huub Huub Barbatruc!
Ik hoop niet dat het weer een actrice/acteur is.. na mijn idee zijn dat vaak minder goeie mollen. Die heb ik daarom al weggestreept. Ik heb Evi enigszins in het verzier, de tunnelvisie begint al vroeg.drooger schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:07:
Mijn stream knalde er weer eens tussenuit, straks maar weer terugkijken.

Ah, een groepsopdracht.... in een vreemd land, met onbekende gebouwen, straten en weggetjes. Het perfecte recept voor chaos
Vorig jaar riep ik op voorhand al Jan en tijdens de eerste uitzending zei ik dat toen hier ook.
Nu zei ik op voorhand Merel en dat ga ik nu ook hier weer doen.
Nu zei ik op voorhand Merel en dat ga ik nu ook hier weer doen.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Wie kan die berichten zo snel lezen op de tv?
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Geen beelden van de test dit keer?
⏩ PVOutput☀️
Ik zou als mol juist hier voor het geld stemmen, grote kans dat de meerderheid toch voor de vrijstelling gaat.
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Eruit gaan moet toch een keer gebeuren. En iemand zei in een van de filmpjes dat ze voor vrijstelling zou gaan, want jacht op de mol. Als je weet wie de mol is, maakt 't al stuk minder uit. Daarnaast win je ook geld, en 2500 is een best bedrag.streamnl schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:21:
Ik zou gewoon stemmen. Geen vrijstelling
⏩ PVOutput☀️
Dat met die vrijstellingen is in deze aflevering ook schieten met een Shotgun, je moet echt strontmazzel hebben wil jouw naam bij een vrijstelling staan.. Zeker omdat er slechts zeven kisten omhoog zijn gehaald en slechts vier van de tien vrijstellingen zijn gevonden...
1 op 9 kans dat jij een rood scherm krijgt en dan 6 op 10 kans dat je geen vrijstelling hebt.
Ik zou dat wel riskeren voor 2500 euro.
Euhm, bij Merel was de kist leeg en bij Evelien zag je de vrijstelling
[ Voor 21% gewijzigd door TinusTegengas op 05-01-2019 21:26 ]
Ja daar zou ik ook wel echt benieuwd naar zijn iddBarres B. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:25:
Lijkt mij wel een keer leuk om na de finale alle uitslagen van al de gemaakte testen te zien, ik denk dat er voor veel zoveel meer geluk dan wijsheid in zit.
We weten wie de vrijstellingen hebben tot nu toe maar wie heeft er dan een rood scherm?
Die kan al geweest zijn of nog komen... tenzij jouw tv voorloopt op die van mijMrjraider schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:27:
We weten wie de vrijstellingen hebben tot nu toe maar wie heeft er dan een rood scherm?
Jammer joh..RadioKies schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:03:
[...]
Robért en Evi tot in de finale zou prachtig zijn.
Ik hoop dat we die Youtube opmaakpop kwijt zijn in de eerste ronde. Iemand die promoot dat vrouwen hun hele gezicht vol moeten plamuren ben ik bij voorbaat al geen fan van.
vziw promoot ze helemaal niks maar helpt ze meisjes die willen leren make-uppen. Groot verschil.
I served in a company of heroes.
Nee volgens mij niet, de vier vrijstellingen zijn bekend en iedereen is door. Wel bijzonder want ik verwacht dat een van de vier vrijstellingen een rood scherm had..Barres B. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:27:
[...]
Die kan al geweest zijn of nog komen... tenzij jouw tv voorloopt op die van mij
Goh....Mrjraider schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:30:
[...]
Nee volgens mij niet, de vier vrijstellingen zijn bekend en iedereen is door. Wel bijzonder want ik verwacht dat een van de vier vrijstellingen een rood scherm had..
Nu weet je het, niet toen ik de reactie schreef. Maar 1 van de vrijstellingen heeft ook daadwerkelijk een rood scherm anders was er nu iemand naar huis.Mrjraider schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:30:
[...]
Nee volgens mij niet, de vier vrijstellingen zijn bekend en iedereen is door. Wel bijzonder want ik verwacht dat een van de vier vrijstellingen een rood scherm had..
Dat is wel wat Rik zei. Een van jullie is door het oog van de naald gekropen.Mrjraider schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:30:
[...]
Edit: Het is even wennen aan Rik, maar zolang hij niet al te veel Art nadoet, zal het wel goedkomen
[ Voor 12% gewijzigd door TinusTegengas op 05-01-2019 21:33 ]
Hij probeert het in ieder gevalDaan XVII schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:31:
Maar... wat vinden we eigenlijk van Rik?

Bij de brug echt heel stijfjes. Daarna leek het steeds beter te gaan. Zal nog even wennen zijn maar ik vindt hem er wel bij passen.Daan XVII schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:31:
Dat is toch logisch? Anders had je een rood scherm gezien. Het moet dus 1 van de vrijstellingen zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Arunia op 05-01-2019 21:33 ]
Ik vond hem niet zo slecht als de finale aflevering bij Hunted.
Mijn tunnelvisie gaat i.i.g. ook uit naar Merel.
Mijn tunnelvisie gaat i.i.g. ook uit naar Merel.
Ron Boszhard bij Moltalk, memorabele deelnemer van vorig jaar.
⏩ PVOutput☀️
Hij mist wat autoriteit oid, de pauzes met een wat die stem klopt niet ofzo bij mij. Maar goed, dit is zijn eerste aflevering, het kan nog komen. Bij België moest ik ook heel erg wennen, dat is ook een andere stijl. Maar dat vind ik nu wel heel fijn daar.Daan XVII schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:31:
Die zware kist die in het water gevallen is, daar zat Ron in!
Waarom alleen vrouwen bij de vrijstelling? Strookte het gewicht van de kisten met het gewicht van de personen?
Daarom veel vrouwen en één zware kist (voor Nikkie)?
Maar wie de Mol is? Geen idee.
Daarom veel vrouwen en één zware kist (voor Nikkie)?
Maar wie de Mol is? Geen idee.
Probleem is dat niemand het wat kan schelen of er geld in de pot komt. Hier kan je dus geen conclusies aan verbinden.
Jamie = mol
Dan heb ik dat iig vastgelegd
Dan heb ik dat iig vastgelegd
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
het was het idee van Merel. Maar het nut snap ik niet.Barres B. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:53:
[...]
Dat was Evi met Merel of Evelien.. heb de gezichten nog niet goed in mijn systeem zitten. Maar het idee kwam iig niet van Evi.
Maar wie weet zat er wel meer in de kisten dan enkel vrijstellingen.
Mijn gevoel bij het zien van de groepsfoto was Merel. Voor Nielson gegaan vanwege iets wat ik zag of FB. Ga toch weer terug naar Merel denk, maar het blijft een gevoel op dit stadium.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Evelien. Geen reden, maar dat is mijn mol. Weten jullie vast wie het niet is, want ik heb het nooit goed. 🤣
https://untappd.com/user/OzzBier
Nielson is dr mol want als je beide N zo positioneert is het een M en met de OL maak je mol en met de overgebleven IS krijg je dus IS MOL
Kleine wijziging: Sinan, Sarah, Evi en Robért naar de finale. Dat zou imho het leukst zijn.
Merel het meest verdacht met dat touw losmaken.
Leuke opdracht wel met de fietsen, maar jammer dat de productie niet zo is, dat wij het er al uit konden halen met hints dat als ze stoppen dat het scherm op pauze gaat zodat ze niet meer synchroon en zelfs achter lopen. Dat je dit pas bij de oplevering van de opdracht te horen krijgt is minder.
Ik mis ook een intro. Je beginnen meteen met de eerste opdracht. Niet dat ze afzonderlijk bij elkaar komen om naar het (dan nog) onbekende land van bestemming en waar je de reactie op elkaar kan zien.
Daarbij is het vreemd dat alweer de app overbelast is.
Verder allemaal prima, ik ben weer in de molstemming!
DNA_Saint in "Wie is... de Mol? 2019"
Je zegt helpen, wat zij doet is niet helpen. Als iemand wil weten hoeveel tandpasta die moet gebruiken op een tandenborstel en ik zeg ,,je moet de halve tube er op smeren!``. Is dat helpen?
Promoten niet zoals een merk aansmeren, maar het gebruik er van.
Maargoed, /derail
Merel het meest verdacht met dat touw losmaken.
Leuke opdracht wel met de fietsen, maar jammer dat de productie niet zo is, dat wij het er al uit konden halen met hints dat als ze stoppen dat het scherm op pauze gaat zodat ze niet meer synchroon en zelfs achter lopen. Dat je dit pas bij de oplevering van de opdracht te horen krijgt is minder.
Ik mis ook een intro. Je beginnen meteen met de eerste opdracht. Niet dat ze afzonderlijk bij elkaar komen om naar het (dan nog) onbekende land van bestemming en waar je de reactie op elkaar kan zien.
Daarbij is het vreemd dat alweer de app overbelast is.

Verder allemaal prima, ik ben weer in de molstemming!
Tijdens het kijken deed zij mij aan iets denken, gelukkig hielp DNA_Saint mij herinneren waar aan:Vuvuzela schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:28:
Jammer joh..
vziw promoot ze helemaal niks maar helpt ze meisjes die willen leren make-uppen. Groot verschil.
DNA_Saint in "Wie is... de Mol? 2019"
Je zegt helpen, wat zij doet is niet helpen. Als iemand wil weten hoeveel tandpasta die moet gebruiken op een tandenborstel en ik zeg ,,je moet de halve tube er op smeren!``. Is dat helpen?
Promoten niet zoals een merk aansmeren, maar het gebruik er van.
Maargoed, /derail
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Leuke eerste aflevering, leuke kandidaten. Rik doet het ook prima, al is het nog even wennen.
Ik denk dat Sarah de mol is. Ik verwacht iig weer eens een vrouw dit jaar.
Ik denk dat Sarah de mol is. Ik verwacht iig weer eens een vrouw dit jaar.
Ik heb werkelijk geen idee, vermoed wel dat de Mol krullen heeft - presentatie van Rik vind ik nu al helemaal top hoewel je ziet dat hij zijn draai nog wat moet vinden (een onnodige Art staar/blik her en der).
Hoewel ik niemand van de kandidaten herken op de bakmeester na wel een leuke ploeg - genoeg energie.
Hoewel ik niemand van de kandidaten herken op de bakmeester na wel een leuke ploeg - genoeg energie.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik hou het op Rick Paul, sowieso direct al idee bij voorstellen kandidaten. Een echte kameleon.
Merel was een beetje mijn logische keuze geweest, maar kom op een kist losknopen in aflevering 1.
Verder vertrouw ik Jamie en Evi niet. Waarom zit er überhaupt een Belgische in?
Anyway leuke eerste aflevering, prima groep, aardige opdrachten en presentatie Rik komt ook wel goed.
Merel was een beetje mijn logische keuze geweest, maar kom op een kist losknopen in aflevering 1.
Verder vertrouw ik Jamie en Evi niet. Waarom zit er überhaupt een Belgische in?
Anyway leuke eerste aflevering, prima groep, aardige opdrachten en presentatie Rik komt ook wel goed.
Omdat in De Mol een Nederlander zat (alhoewel... Nederlander, t'was er één uit Limboland), dus waarom niet in NL iemand uit BE.sambalbaj schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 22:58:
...Waarom zit er überhaupt een Belgische in?...
Van mij mogen er wel meer Belgen in. De Mol presentator Giles als kandidaat bij WIDM zou helemaal geniaal zijn.
Precies dit zei ik ook al. Gewoon stom om voor de vrijstellingen te kiezen.drooger schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:26:
1 op 9 kans dat jij een rood scherm krijgt en dan 6 op 10 kans dat je geen vrijstelling hebt.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
nog geen theorieen hier?
Sarah is de mol want zij staat op de muurtekening met haar voeten er niet op. terwijl op de betreffende foto waarvan hij af komt, haar voeten net zo hoog staan als die van haar medespelers.
Maar ik blijf bij Evelien
Sarah is de mol want zij staat op de muurtekening met haar voeten er niet op. terwijl op de betreffende foto waarvan hij af komt, haar voeten net zo hoog staan als die van haar medespelers.
Maar ik blijf bij Evelien
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas
En er hebben meer Belgen meegedaan. Eva van der Gucht, Vera Mann, Thomas Cammaert.RadioKies schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 23:05:
[...]
Omdat in De Mol een Nederlander zat (alhoewel... Nederlander, t'was er één uit Limboland), dus waarom niet in NL iemand uit BE.Overigens is Evi op de Nederlandse tv te zien en is zij dacht ik ook wonend in NL.
Van mij mogen er wel meer Belgen in. De Mol presentator Giles als kandidaat bij WIDM zou helemaal geniaal zijn.
Enfin mijn verdachten zijn Evi, Sarah en Sinan. We hebben al eens viermaal op rij een vrouwelijke mol gehad. Dus viermaal op rij een mannelijke mol kan echt wel. En toch hoop ik op Sarah

Evi woont in AntwerpenRadioKies schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 23:05:
[...]
Omdat in De Mol een Nederlander zat (alhoewel... Nederlander, t'was er één uit Limboland), dus waarom niet in NL iemand uit BE.Overigens is Evi op de Nederlandse tv te zien en is zij dacht ik ook wonend in NL.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ik vond het een weinig zeggende aflevering. Als ik kijk puur naar de montage dan vind ik dat Sinan het minste maar voren komt in deze aflevering. Misschien bewust gedaan door de montage?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Alles is bewust gemonteerd. Wij zien en beoordelen 1 aflevering, maar de montage wordt gedaan met de wetenschap van het complete seizoen.l3art schreef op zondag 6 januari 2019 @ 08:34:
Ik vond het een weinig zeggende aflevering. Als ik kijk puur naar de montage dan vind ik dat Sinan het minste maar voren komt in deze aflevering. Misschien bewust gedaan door de montage?
Je kunt dan wellicht inschatten als iemand heel erg weinig in beeld is, dat hij of zij er die aflevering niet uitgaat.
Wat je kan doen is alle voorgaande seizoenen nog es terugkijken en kijken hoe de mol in de montage neergezet is. Heel misschien kun je met die kennis de Mol beter voorspellen.l3art schreef op zondag 6 januari 2019 @ 08:34:
[ Voor 7% gewijzigd door jelmervos op 06-01-2019 09:23 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Klopt maar dat geldt min of meer voor alles. Elke actie die je ziet kan je pas na afloop zeggen of het echt wat zei of niet.Exocet schreef op zondag 6 januari 2019 @ 09:19:
[...]
Alles is bewust gemonteerd. Wij zien en beoordelen 1 aflevering, maar de montage wordt gedaan met de wetenschap van het complete seizoen.
Je kunt dan wellicht inschatten als iemand heel erg weinig in beeld is, dat hij of zij er die aflevering niet uitgaat.
Daarbij zal de montage ook elke keer weer anders zijn omdat het anders ook weer te makkelijk wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 06-01-2019 09:50 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Yes! Punten verdubbeld, m'n mol zit er nog in!
Ik verdenk iedereen die z'n best deed bij de brug opdracht, dus Nikki valt wmb 100% af
Ik verdenk iedereen die z'n best deed bij de brug opdracht, dus Nikki valt wmb 100% af
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Denk dat iedereen zijn mol er nog in zit, en dat bij iedereen zijn punten verdubbeld zijnjanvanduschoten schreef op zondag 6 januari 2019 @ 09:31:
Yes! Punten verdubbeld, m'n mol zit er nog in!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Behalve bij degenen die vergeten zijn punten in te zetten of waarbij de app kaduuk was toen ze het tijdens de aflevering wilden doenPierre schreef op zondag 6 januari 2019 @ 09:33:
[...]
Denk dat iedereen zijn mol er nog in zit, en dat bij iedereen zijn punten verdubbeld zijn
Je kan tijdens de aflevering niet meer inzetten in de app.Joster schreef op zondag 6 januari 2019 @ 09:36:
[...]
Behalve bij degenen die vergeten zijn punten in te zetten of waarbij de app kaduuk was toen ze het tijdens de aflevering wilden doen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zeker wel, tot 10 minuten voor het einde.Pierre schreef op zondag 6 januari 2019 @ 09:39:
[...]
Je kan tijdens de aflevering niet meer inzetten in de app.
Echt dat wist ik niet, dacht tot 30 min voor het begin van de uitzending.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 89% gewijzigd door Sport_Life op 11-03-2019 11:40 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ik begin aan Sinan te denken. De titel was 'Op sleeptouw' en bij de fiets-opdracht zie je Sinan meerdere keren in beeld terwijl hij voorop rijdt, waardoor hij de rest van de groep dus 'op sleeptouw' heeft.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
De ervaring leert dat het zo gemonteerd is dat je op dit moment alleen door geluk een juiste mol kunt aanwijzen. Wat ik ook het grootste nadeel is, dit programma is de laatste 5 jaar kapot afgemonteerd
Die mural hebben ze met de hand gemaakt aan de hand van stencils waar ze overheen spoten, In een widm filmpje kan je zien dat ze meerdere stencils nodig hebben per karakter en dat ze van boven beginnen. Kan zijn dat ze bij haar te laag zijn begonnen met de bovenste stencil.Suffie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 23:17:
Bij MolTalk weten ze niet wie de mol is, dus dit zou compleet toeval moeten zijn.
Overigens las ik op nu.nl dat Rik zelf niet weet wie de mol is.
Overigens las ik op nu.nl dat Rik zelf niet weet wie de mol is.
M'n Oma is een site aan het haken.
Ik baal altijd als er niemand naar huis moet.
Ik vind het leuk als ze inzoomen op het gezicht, als men te horen krijgt dat voor hem(of haar) WIDM stopt.
Heerlijk!
(Misschien heeft mijn vrouw gelijk en ben ik soms inderdaad een grote sadist
)
Ik vind het leuk als ze inzoomen op het gezicht, als men te horen krijgt dat voor hem(of haar) WIDM stopt.
Heerlijk!
(Misschien heeft mijn vrouw gelijk en ben ik soms inderdaad een grote sadist
Er is nu ook een officiële podcast:
https://wieisdemol.avrotr...de-wie-is-de-mol-podcast/
Vorig jaar met veel plezier naar de Trust Nobody podcast geluisterd.
https://trustnobody.nl/
Meestal op maandag en nieuwe aflevering.
https://wieisdemol.avrotr...de-wie-is-de-mol-podcast/
Vorig jaar met veel plezier naar de Trust Nobody podcast geluisterd.
https://trustnobody.nl/
Meestal op maandag en nieuwe aflevering.
@Exocet bedankt voor de tip heb me gelijk geabonneerd
Ik vond het al jammer dat Art minder streng de presentatie deed over de jaren. Maar nu is Rick nog zachtaardiger. 
Dat strenge en snaaierige vond ik altijd wel leuk
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Het zal er ook iets mee te maken hebben dan het nu 2019 is. Alles moet vandaag de dag met fluwelen handschoenen aangepakt worden.LED-Maniak schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:13:
Ik vond het al jammer dat Art minder streng de presentatie deed over de jaren. Maar nu is Rick nog zachtaardiger.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Om nog even terug te gaan naar de eerste opdracht, er zijn 15 kisten waarvan sommige licht en sommige zwaar. (7 licht, 8 zwaar?)
Ik vermoed dat er bij elke kist een letter, bijv. op de bodem, aangebracht is.
Zo zou je een voornaam + achternaam ( Evelien de Bruijn) kunnen vormen, of bijv. Merel Westrik MOL.
Natuurlijk erg handig als dan de kist met de W (Merel is de enige deelnemer met een W in haar naam) verdwijnt in het water.
* drooger zit al volop in de tunnelvisie
Zo zou je een voornaam + achternaam ( Evelien de Bruijn) kunnen vormen, of bijv. Merel Westrik MOL.
Natuurlijk erg handig als dan de kist met de W (Merel is de enige deelnemer met een W in haar naam) verdwijnt in het water.
[ Voor 3% gewijzigd door drooger op 07-01-2019 04:36 ]
Misschien ligt het aan het tijdstip, maar ik snap niet veel van deze theorie haha. Maar de namen van de vrijstellingen waren gewoon zichtbaar bij de executie. Dus die namen waren niet op de bodem.drooger schreef op maandag 7 januari 2019 @ 04:34:
Om nog even terug te gaan naar de eerste opdracht, er zijn 15 kisten waarvan sommige licht en sommige zwaar. (7 licht, 8 zwaar?)
#37 loading, four battles to go!
Je hebt 15 kisten met daarin 10 vrijstellingen, maar zonder verklaarbare reden is niet elke kist even zwaar. Dus dan zouden de zwaardere kisten logischerwijs meer waard moeten zijn, toch?Qu3st schreef op maandag 7 januari 2019 @ 06:06:
[...]
Misschien ligt het aan het tijdstip, maar ik snap niet veel van deze theorie haha. Maar de namen van de vrijstellingen waren gewoon zichtbaar bij de executie. Dus die namen waren niet op de bodem.
Wie is de Mol kennende zitten er overal hints verstopt, dus waarom niet in/op/onder de kisten zelf?
Natuurlijk zijn de kandidaten veel te druk bezig met kisten hijsen en missen ze zo een mogelijke hint, die dan in de laatste aflevering wordt getoond.
En dan zouden de zwaardere kisten dus potentieel grotere hints zijn, bijv. letters die minder vaak voorkomen in de namen, of een voornaam.
[ Voor 8% gewijzigd door drooger op 07-01-2019 06:44 ]
Nog tweakers die mede-TS willen worden?
Try SCE to Aux
Klopt, maar is denk ik ook gewoon nodig.shoombak schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:41:
De ervaring leert dat het zo gemonteerd is dat je op dit moment alleen door geluk een juiste mol kunt aanwijzen. Wat ik ook het grootste nadeel is, dit programma is de laatste 5 jaar kapot afgemonteerd
Je hebt een aantal fanatieke volgelingen die elke aflevering shot voor shot napluizen om ook maar iets van informatie te achterhalen.
Als ze dus niet ontzettend veel tijd steken in een juiste montage kan het maar zo zijn dat de mol al heel vlot ontmanteld wordt en dat doet het programma ook geen goed natuurlijk.
Afgezien van het hele spelletje. Wat weer een prachtige beelden van een adembenemend land zeg!
Welke 4 mensen hadden nu precies de vrijstelling? Ik weet het even niet meer.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
In de TS staat een overzicht per aflevering.burgt schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:56:
Welke 4 mensen hadden nu precies de vrijstelling? Ik weet het even niet meer.
Deze aflevering waren het: Evelien, Evi, Merel & Nikki
Toevallig allen vrouwen
Best kans dat geslacht iets met het gewicht van de kisten te maken kon hebben...
maar dan zou het weer vreemd zijn dat Sarah niet naar boven is gekomen, want alle lichte kisten waren zo boven...
Best kans dat geslacht iets met het gewicht van de kisten te maken kon hebben...
maar dan zou het weer vreemd zijn dat Sarah niet naar boven is gekomen, want alle lichte kisten waren zo boven...
Leeg - Sinds 20180907
Ben ik zo scheel of kan ik op de NPO site geen dagboek van de mol meer vinden?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Evi is de mol...want...uhm...
Op Sleeptouw, d'r hand zat vast onder het touw terwijl merel aan het sjorren was.
Rondje om de Kerk, in de fiets opdracht waren zij en...uhm...die kleine blonde rondjes voor de kerk aan het fietsen om te tijd te doden.
Yup, done!
Op Sleeptouw, d'r hand zat vast onder het touw terwijl merel aan het sjorren was.
Rondje om de Kerk, in de fiets opdracht waren zij en...uhm...die kleine blonde rondjes voor de kerk aan het fietsen om te tijd te doden.
Yup, done!
Volgens mij hebben ze zelf bepaald wie welke kisten omhoog haalde toch ? Daar was voor de opdracht begon nog discussie overChillz schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:16:
Toevallig allen vrouwen
[ Voor 46% gewijzigd door ImNotnoa op 07-01-2019 12:04 ]
Try SCE to Aux
Volgens mij was er alleen discussie over wie rechts en wie links op de brug ging staan. De kisten leken ad random gepakt te worden (maar zoals gezegd, dat kan ook de montage zijnImnoa schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:03:
[...]
Volgens mij hebben ze zelf bepaald wie welke kisten omhoog haalde toch ? Daar was voor de opdracht begon nog discussie over
Ze leken idd random gepakt te worden.
Waarom men niet besloot een zware over te slaan en eerst de lichte omhoog te halen is me een raadsel.
Het belang van De Mol (met voorkennis) leek me zoveel mogelijk kisten boven te halen, zodat er veel vrijstellingen zouden zijn, waarna de kans het grootst was dat de groep niet voor de 2500 euro zou gaan.
Waarom men niet besloot een zware over te slaan en eerst de lichte omhoog te halen is me een raadsel.
Het belang van De Mol (met voorkennis) leek me zoveel mogelijk kisten boven te halen, zodat er veel vrijstellingen zouden zijn, waarna de kans het grootst was dat de groep niet voor de 2500 euro zou gaan.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:26
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik ga nu voor Jamie als de Mol. Hij was lekker fanatiek met de kisten opdracht, maar wat maakt het ook uit. Mensen kiezen toch wel voor een vrijstelling.
Hij gaat meteen al een bondje aan met Merel. Die is 1 van de 4 die een rood scherm had gehad.
Ik ga oog niet meer zo snel op de beelden af. Er zijn te vaak kandidaten die rare moves maken en daar maakt de montage gebruik van. Door daar niet teveel op te letten heb ik Jan vorig jaar ook ontmaskerd.
Maar echt zeker weten doe je het toch niet na de eerste aflevering. Ik ga zeker nog niet in een tunnelvisie zitten
Hij gaat meteen al een bondje aan met Merel. Die is 1 van de 4 die een rood scherm had gehad.
Ik ga oog niet meer zo snel op de beelden af. Er zijn te vaak kandidaten die rare moves maken en daar maakt de montage gebruik van. Door daar niet teveel op te letten heb ik Jan vorig jaar ook ontmaskerd.
Maar echt zeker weten doe je het toch niet na de eerste aflevering. Ik ga zeker nog niet in een tunnelvisie zitten
Ik zit in een tunnel op Niels.
Hij gaat wel héél enthousiast voor het geld, omdat hij toch weet dat er nooit genoeg steun is.
De uitspraak die hij doet op 33:00 helpt ook niet echt mee.

Hij gaat wel héél enthousiast voor het geld, omdat hij toch weet dat er nooit genoeg steun is.
De uitspraak die hij doet op 33:00 helpt ook niet echt mee.
Bij het onthullen van de namen kon je zien dat er in minimaal 1 kist een soort van zandzak zat en de andere kist die je zag was leeg (op een vrijstelling en de naam na).drooger schreef op maandag 7 januari 2019 @ 06:43:
[...]
Je hebt 15 kisten met daarin 10 vrijstellingen, maar zonder verklaarbare reden is niet elke kist even zwaar. Dus dan zouden de zwaardere kisten logischerwijs meer waard moeten zijn, toch?
Wie is de Mol kennende zitten er overal hints verstopt, dus waarom niet in/op/onder de kisten zelf?
Natuurlijk zijn de kandidaten veel te druk bezig met kisten hijsen en missen ze zo een mogelijke hint, die dan in de laatste aflevering wordt getoond.
En dan zouden de zwaardere kisten dus potentieel grotere hints zijn, bijv. letters die minder vaak voorkomen in de namen, of een voornaam.
Wat me dan wel weer verbaasde was dat de kisten droog waren van binnen en het papier niets geleden had van het onderwater staan van de kisten. Terwijl je toch een aantal keer duidelijk water uit de kisten zag stromen.
Edit:
Straks nog eens terug kijken maar ik dacht dat bij 1 van de vrijstelling (waar er dus 1 rood scherm van zou hebben moeten zien) de muziek duidelijk aangaf dat het rode scherm zou volgen. Dit is iets harder en 'dreigender' dan bij de andere schermen. Dus straks eens kijken of ik dat nu in mijn hoofd heb zitten of dat dat ook echt zo was.
[ Voor 13% gewijzigd door Saffie_time op 07-01-2019 15:18 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Let op:
Voor WIDM België: De Mol - 2019 België
Voor WIDM België: De Mol - 2019 België