Ik zat net eens te kijken naar wat er op de achtergrond actief is en toen zag ik het volgende.

De parallel Whatsapp heeft een 2e play services welke altijd actief is op de achtergrond. Het lijkt me dat dit ervoor zorgt dat de telefoon niet in slaapstand gaat?(zie foto 4, of lees ik het verkeerd?) Echter het batterij verbruik zou minimaal zijn volgens de verbruiks gegevens. Misschien maar eens die verwijderen om te zien of het erna beter is. Kan zo snel niet vinden of ik instellingen kan aanpassen van de parallel play services.
---
-Cache en data verwijderen vrijdag gedaan voor play services
-Locatie gebeuren en statistieken uitstaan behalve voor main account 2 opties.
-Automatisch synchroniseren voor heel veel opties staan uit voor de google accounts privé en werk.
-Play protect uitschakelen maar het verschil was niet noemenswaardig over 2 dagen.
Er zijn nog enkele opties over welke ik vanwege gebruiks gemakken wel makkelijk vind zoals het automatisch updaten to date houden apps of staat play services daar los van en gaat het specifiek over de updates van play services zelf?

De parallel Whatsapp heeft een 2e play services welke altijd actief is op de achtergrond. Het lijkt me dat dit ervoor zorgt dat de telefoon niet in slaapstand gaat?(zie foto 4, of lees ik het verkeerd?) Echter het batterij verbruik zou minimaal zijn volgens de verbruiks gegevens. Misschien maar eens die verwijderen om te zien of het erna beter is. Kan zo snel niet vinden of ik instellingen kan aanpassen van de parallel play services.
---
Het volgende had ik al gedaan:Waterkoker schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:41:
[...]
Je zou voor Google Play het volgende kunnen proberen
- achtergrond data kunnen uitschakelen
- Batterij restrictie inschakelen zodat de app op de achtergrond minder aan het werk is
- automatisch updaten van apps uitschakelen (settings in de app zelf)
- cache verwijderen van de app
- permissie aanpassen zodat het geen locatie kan gebruiken
- Google play protect uitschakelen
- find my device uitschakelen
- improve location accurcy uitschakelen (hiermee worden ook stats naar google verzonden)
Bovenstaande één voor één proberen zodat het eea uitgesloten kan worden
-Cache en data verwijderen vrijdag gedaan voor play services
-Locatie gebeuren en statistieken uitstaan behalve voor main account 2 opties.
-Automatisch synchroniseren voor heel veel opties staan uit voor de google accounts privé en werk.
-Play protect uitschakelen maar het verschil was niet noemenswaardig over 2 dagen.
Er zijn nog enkele opties over welke ik vanwege gebruiks gemakken wel makkelijk vind zoals het automatisch updaten to date houden apps of staat play services daar los van en gaat het specifiek over de updates van play services zelf?
[ Voor 43% gewijzigd door bryan1988 op 27-01-2019 14:13 ]