Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:50

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

joostmakaay schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 01:27:
Op EU PVP is een guild op alliance genaamd Intervene, DM voor een invite.
Ja, daar hang ik momenteel in - Demonheart, Warlock.

Hebben jullie ook dat je na een game restart steeds weer opnieuw naar de anniversary server/realm moet switchen? Game start steeds op naar Ashbringer realm (classic era, de vorige).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:33
HTT-Thalan schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:48:
[...]

Ja, daar hang ik momenteel in - Demonheart, Warlock.

Hebben jullie ook dat je na een game restart steeds weer opnieuw naar de anniversary server/realm moet switchen? Game start steeds op naar Ashbringer realm (classic era, de vorige).
Ik heb alle desktop wow classics weggegooid en vanaf battle net launcer waar wow classic staat met anniversary realms een nieuwe desktop shortcut gemaakt. Nu gaat t weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 15:13
Zijn de anniversary realms een volledige classic ervaring of zijn er bepaalde wijzingen die ze hebben doorgevoerd? Leveling voelt om één of andere reden precies iets vlotter aan :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
Powerblast schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:34:
Zijn de anniversary realms een volledige classic ervaring of zijn er bepaalde wijzingen die ze hebben doorgevoerd? Leveling voelt om één of andere reden precies iets vlotter aan :p.
zijn precies de zelfde ervaringen, ze hebben natuurlijk wel ''smooth'' servers zonder lag, heel veel layers momenteel in beide servers, dus je layer kan gewoon ''leeg' 'voelen. Ik zat gister in PVP realm ergens op layer 33 ofzo.

Er gaat dual spec aankomen, een veranderd pvp systeem. Maar XP gains en quest en alles eromheen inhoudelijk blijft t zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:30

Seraphin

Meep?

Powerblast schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:34:
Debuff limit is afgeschaft (gz locks en spriests), dus helemaal classic is het iig niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Seraphin op 23-11-2024 21:55 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

tuinïnen schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:38:
Op Horde PvE heb ik in ieder geval een actieve NL guild gevonden: beneluxurious

Mocht iemand interesse hebben :)

Verder een hele soepele launch denk ik zo. Zonder queues, goede spawnrates en weinig lag. Layers lijken goed te werken. Heel af en toe een dc maar mag geen naam hebben.
Ik ben Andurion. Ook lid van beneluxurious, benieuwd of dat stand houdt een NL guild tot in raid categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:18

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik zit in HUH op horde PvE. Wel gezellige guild tot nu toe

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Het mooie aan fresh servers: de AH economy is nog niet zo geëxplodeerd. Mijn lvl 10 mage zit reeds op 108 tailoring, en het heeft alleen maar geld opgeleverd (all s kills trained, full bags en 1g nu, ook wel grappig dat dat nu "veel" is).

Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat AH inflatie toe gaat slaan en de standaard trucjes niet meer werken.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 30-05 18:01
Perox schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:04:
[...]

Ik ben Andurion. Ook lid van beneluxurious, benieuwd of dat stand houdt een NL guild tot in raid categorie.
Gaat het er een beetje 'volwassen' aan toe?
Zo ja zou ik vanavond ook graag joinen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Advizor schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:00:
[...]

Gaat het er een beetje 'volwassen' aan toe?
Zo ja zou ik vanavond ook graag joinen.
Is moeilijk te zeggen maar ik vind het wel fijn als je gewoon een beetje kan kletsen tijdens het levelen. Sfeer is aardig ok maar geeft geen garanties natuurlijk :D

Ik heb nog geen debiele dingen meegemaakt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 15:13
Zit zelf op Thunderstrike, human Paladin. Ken ondertussen na al die jaren Elwynn forest als m'n broekzak dus dat gaat lekker vlot :p. Layers lijken wel vlotjes te werken, het is druk maar ook niet te druk. Zag op reddit wachtrijen bij questmobs maar dat ben ik gelukkig nog niet tegengekomen.

Ben er rustig tegenaan aan het gaan, beetje questen, wat mining. Ik zie wel wat het brengt en wanneer ik de 60 aantik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:23
Ik ben net begonnen op de PVP server alliance, iemand een leuke guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

invine schreef op zondag 24 november 2024 @ 20:08:
Ik ben net begonnen op de PVP server alliance, iemand een leuke guild?
Poeh jij durft, net achter de meute en als ally op een pvp server _O_

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oef met die Hardcore race naar World First is Amphy dus doodgegaan op level 54 door een Disconnect..
Hij lag 2 levels voor op de nummer 2. Die is nu inmiddels 55 overigens.

Race to 60 leaderboard

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
Ricmaniac schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:25:
Oef met die Hardcore race naar World First is Amphy dus doodgegaan op level 54 door een Disconnect..

Race to 60 leaderboard
Hij had 6x wow open voor al zijn andere accounts om hem steeds van layer te veranderen. Ze dachten aan al zijn addons en 6x wow en eventueel een geluidsdriver . Wel zuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:28
Dropt Cape / Hammer en Belt in DM, verlies ik alle drie de rolls van een warrior :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
Is het nu zo dat als ik op de nieuwe Hardcore realm start en doodga, ik alsnog op de normale nieuwe realms terecht kom? Dan is Hardcore eigenlijk altijd de slimste optie toch als je wat rustiger wilt levelen (ondanks dat het dankzij de layering wel meevalt met drukte).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

World first 60 op hardcore is een feit: Zeroji (troll hunter, US realm).

Toch wel bizar hoe ze dat zo snel gedaan hebben, zeker aangezien dit naar mijn aanname zo goed als zonder dungeon runs is gedaan. Immers; als je ahead of the curve bent en probeert te blijven, gaat het je niet lukken een groep voor een dungeon te vinden. Zéker niet als de rest dus per definitie een lager lvl dan jij hebt en een dooie tank / healer al snel ook voor jou einde verhaal betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seraphin schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 10:57:
World first 60 op hardcore is een feit: Zeroji (troll hunter, US realm).

Toch wel bizar hoe ze dat zo snel gedaan hebben, zeker aangezien dit naar mijn aanname zo goed als zonder dungeon runs is gedaan.
Had Jokerd toen in de originele classic ook gedaan ja. Allemaal teams van Pro E-sport teams zoals Method die dungeons gingen farmen voor de race naar world first en 1 Maltees die gewoon in open world mobs voor het vaderland grind en al die gasten versloeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Divak schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 10:24:
Is het nu zo dat als ik op de nieuwe Hardcore realm start en doodga, ik alsnog op de normale nieuwe realms terecht kom? Dan is Hardcore eigenlijk altijd de slimste optie toch als je wat rustiger wilt levelen (ondanks dat het dankzij de layering wel meevalt met drukte).
Ja je kan op de nieuwe HC server beginnen en als je dood gaat kan je in de store een gratis transfer kopen naar de nieuwe classic PvE realm. dat is je enige optie en kan je gewoon verder met die character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

Hoe bevalt de classic rit hier zover? Gewoon weer helemaal naar jullie zin? Of misschien juist snel gestopt?
Af en toe zet ik een stream op om toch mee te proeven aan fresh. Daadwerkelijk willen beginnen is het niet van gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 1925548 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 12:10:
Hoe bevalt de classic rit hier zover? Gewoon weer helemaal naar jullie zin? Of misschien juist snel gestopt?
Af en toe zet ik een stream op om toch mee te proeven aan fresh. Daadwerkelijk beginnen is het niet van gekomen.
nog een beetje te weinig tijd gehad om er aan te besteden helaas.

Ben level 8 met me 2e HC poppetje.

Wel naar me zin als ik speel. de wereld is weer lekker druk enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:06
Inmiddels lvl 10 met Druid. Ik voel het niet echt… ik weet dat molten core en bwl echt geen reet aan is. En het levelen is ook een beetje saai… eentonig.

Ik vind war within ook echt een goede expansion dus dat helpt ook niet.

Misschien nog beginnen met een HC mage om een beetje spanning te krijgen maar weet zeker als ik doodga dat het gelijk klaar is.

[ Voor 7% gewijzigd door mentalozzie op 26-11-2024 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Af en toe zet ik een stream op om toch mee te proeven aan fresh. Daadwerkelijk willen beginnen is het niet van gekomen.
Vooralsnog bevalt het wel. Laatst zat ik met mn lvl 13 mage samen met een warri en druid diep in Skull Rock de lieutenant's insignia te grinden (duurde uiteindelijk iets van 45-50 minuten voor we alledrie onze drop hadden).

Met de chaos van andere spelers die taggen en/of willekeurige andere mobs pullen, hyperspawns, toch maar wel Gazzuz omleggen voor de item drop q én die rare elite tegenkomen had ik af en toe mijn hart in mijn keel racen. Enerzijds; niet de slimste approach op een HC server. Anderzijds; I've never felt more alive! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 20:15
mentalozzie schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 12:47:
Inmiddels lvl 10 met Druid. Ik voel het niet echt… ik weet dat molten core en bwl echt geen reet aan is.

Ik vind war within ook echt een goede expansion dus dat helpt ook niet.

Misschien nog beginnen met een HC mage om een beetje spanning te krijgen maar weet zeker als ik doodga dat het gelijk klaar is.
Ik speel telkens een uur classic om vervolgens naar TWW terug te gaan. Terwijl het levelen in Classic eigenlijk wel leuker is voor mij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

Seraphin schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 12:48:
[...]

Vooralsnog bevalt het wel. Laatst zat ik met mn lvl 13 mage samen met een warri en druid diep in Skull Rock de lieutenant's insignia te grinden (duurde uiteindelijk iets van 45-50 minuten voor we alledrie onze drop hadden).

Met de chaos van andere spelers die taggen en/of willekeurige andere mobs pullen, hyperspawns, toch maar wel Gazzuz omleggen voor de item drop q én die rare elite tegenkomen had ik af en toe mijn hart in mijn keel racen. Enerzijds; niet de slimste approach op een HC server. Anderzijds; I've never felt more alive! :o
Stiekem wel de mooiste momenten tijdens het levelen. Ik moet altijd denken aan die groeps questen in Redridge. Dat zijn typische wow momenten voor mij waar de game sterk in is. Net zoals Dungeons, heerlijk. Als ik daar aan denk krijg ik weer zin maar als ik dan verder denk dat alles ‘eindigt’ met raiden.. ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 26-11-2024 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Level 23 nu en vind het nog steeds wel leuk. Straks paar daagjes met vakantie, dus dan loopt de meute weer op me in. Volgens mij is de meute net achter me momenteel in de 12-20 range.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Ben level 16 op de shaman en het bevalt goed tot dusver. Moet zeggen, na een paar uur spelen ben ik het wel zat. Zal ook met de leeftijd te maken hebben. Het hele dagen gamen is niet meer aan mij besteed.
Kijk uit naar Ghost wolf op level 20. :) dat quest toch een stuk fijner.
Gisteren RFC gedaan met een paar guildies en nu toewerken naar WC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanivano
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 08:32
Momenteel lvl 20 met mijn paladin.
Sommige zones waren wel erg druk, zoals Westfall, daar heb ik een gedeelte geskipt en ben ik naar Darkshore gegaan, dat ging toch wel een stuk vlotter naar mijn gevoel. Deadmines ondertussen ook gedaan.
Nu nog even mijn class quest afronden en dan richting Redridge.
Ik vind het wel leuk dat ik er eindelijk eens van het begin bij ben, ik heb zelf nog nooit geraid, dus de bedoeling is om dit keer wel eens een raid te kunnen beleven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:40
Level 21 undead mage... just got clapped by gnolls in a castle on Fenris isle... 🥲

We go again...ya mon!

Het is een tijd geleden dat ik WoW gespeeld heb (ben gestopt net voor MoP) en zo veel lol heb gehad. Hardcore geeft echt wel een extra dimensie.

[ Voor 42% gewijzigd door Psyx88 op 26-11-2024 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Liggen aardig wat kansen op de AH momenteel imo, low level herbs die voor vendor price op de AH zijn gezet, ik vul m'n mailbox er wel mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

joostmakaay schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:26:
Liggen aardig wat kansen op de AH momenteel imo, low level herbs die voor vendor price op de AH zijn gezet, ik vul m'n mailbox er wel mee :)
Grappig, ik ondervind juist veel hinder van (naar mijn stellige vermoeden) bots op AH. Als ik b.v. op light leather scan en een item wil kopen, zijn ze vaak al verdwenen / verkocht als ik op "buyout" klik, zelfs als ik bij wijze van spreken 0.001 seconde na de ah search op "buyout" klik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:23

tuinïnen

Eventus stultorum magister

joostmakaay schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:26:
Inderdaad goedkoop, maar inflatie zal het ook wel opdrijven. 1G is nu vrij veel waard, over een paar weken een heel stuk minder. Ik ga dan ook niet hoarden om maar later een keer winst te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
tuinïnen schreef op donderdag 28 november 2024 @ 12:36:
[...]

Inderdaad goedkoop, maar inflatie zal het ook wel opdrijven. 1G is nu vrij veel waard, over een paar weken een heel stuk minder. Ik ga dan ook niet hoarden om maar later een keer winst te pakken.
Op de AH wel inderdaad, maar riding/epic mount/dual spec zal altijd hetzelfde blijven kosten, als je over een paar weken je herbs en ores voor het dubbele kan verkopen ben je aardig op weg voor eerder genoemde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:49
Level 25 gisteren geraakt met mijn paladin.
Begin nu toch wel wat meer damage te doen, en de crits voelen altijd zo leuk.

Sommige gebieden zijn echt enorm druk, en dan dat vechten voor die ene mob.
Enige dat ik enorm haat, is die hele lage drop rates.
Dit wisten we op voorhand.

Al goed dat ik niet op HC speel, toch al ettelijke keren dood gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 17:33
Gisteravond weer begonnen op de nieuwe server. Lvlen gaat nog best snel. Ben level 14 geworden met mijn mage in ene halve avond. Wat wel echt opvalt is dat de community op Classic vele malen vriendelijker is dan op Retail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneth87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-05 13:23
horde PvP realm, undead rogue. Ik speel niet zo regelmatig maar toch al lvl16 nu en eerste rfc run achter de rug. Voor mij is het vooral terug opnieuw kunnen genieten van de nostalgie en hoe simpel het eigenlijk is terwijl je toch geforceerd word om de wereld degelijk te verkennen dankzij de lagere pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 17:33
Kneth87 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:50:
horde PvP realm, undead rogue. Ik speel niet zo regelmatig maar toch al lvl16 nu en eerste rfc run achter de rug. Voor mij is het vooral terug opnieuw kunnen genieten van de nostalgie en hoe simpel het eigenlijk is terwijl je toch geforceerd word om de wereld degelijk te verkennen dankzij de lagere pace
Dat is wat ik ook zonde vind aan retail. Er zijn zoveel mooie maps waar geen hond meer komt. In classic kom je die allemaal nog een keer tegen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-05 11:57
Op de PvE server heb ik een human priest van lvl 18 maar ik voelde het niet zo ... dus vandaag een human priest op de HC server aangemaakt.
Voelt beter :)

Wel heb ik het idee dat het op HC iets rustiger is dan de vorige HC. Maar dat zou ook kunnen komen doordat er dit keer meer layers zijn misschien.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:09
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:05:
[...]

Had Jokerd toen in de originele classic ook gedaan ja. Allemaal teams van Pro E-sport teams zoals Method die dungeons gingen farmen voor de race naar world first en 1 Maltees die gewoon in open world mobs voor het vaderland grind en al die gasten versloeg :P
Dat zat echter wel iets anders, Method zelf had niet eens een team in Classic die aan het racen waren, wat daar aan de hand was dat Method (terecht) dollar rook en een event organiseerde, zonder zelf mee te doen als raid team (maar wel een boel 'personalities' uit te nodigen (volgens mij hadden ze o.a. Kungen on-site. Daarnaast hadden ze allemaal p.o.v.'s van Classic guilds die race'ten voor World first Ragnaros (en ik dacht ook Ony, niet 100% zeker). Echter dat iemand die in de open world levelde, als eerste 60 zou halen was eigenlijk wel zeker, immers (uit mijn hoofd) zijn alle record (speed) leveling voor 1-60 ook open world geweest.

Waarom veel van die teams die aan het racen waren voor Ragnaros WF e.d. in dungeons zaten had een ander doel, lang niet iedere class leveled snel in de open world, dus om 40+ man lvl 60 te krijgen (al deden ze uiteindelijk Rangaros met niet iedereen op 60) is dungeon grinden veel efficiënter, omdat je meer characters tegelijk op lvl 60 krijgt en de raid bosses waren het grote doel voor die guilds (Apes, Progress e.d.), niet WF level 60 an sich, al was het natuurlijk wel een kleiner doel van individuele spelers, zoals JokerD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ricmaniac schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:25:

Race to 60 leaderboard
Die clip een paar keer bekeken, maar het lijkt er meer op dat ie het zelf verkloot. Kijk je naar wat er gebeurt in de clip zie je bijv. een melding dat zijn account ergens anders inlogged is, maar je ziet ook zijn WoW non responsive worden op het lokale systeem, iets dat normaliter bij een DC niet gebeurt. Eigenlijk lijkt niets dat daar gebeurt op een 'standaard' WoW disconnect. https://clips.twitch.tv/F...fRedCoat-RK01QHM4Wf_pWu6h

Las ook op Reddit dat ie op een andere locatie aan het spelen was (bij zijn vriendin oid) omdat ie uitval had in zijn eigen huis, met daarbij de theorie dat die melding in de b.net client over ingelogd zijn op de andere locatie mogelijk gekomen zou zijn omdat zijn andere systeem weer online kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
servival7 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:21:
Gisteravond weer begonnen op de nieuwe server. Lvlen gaat nog best snel. Ben level 14 geworden met mijn mage in ene halve avond. Wat wel echt opvalt is dat de community op Classic vele malen vriendelijker is dan op Retail.
Wacht maar tot iedereen max level is ;) Gezien ik beiden speel, ik verwacht niet dat de Classic community veel 'beter' is dan de retail community in dat opzicht als een geheel. Op een nieuwe server zal dat zeker zo lijken, maar zodra je zicht max level gaat of daar bent zal je zien dat helaas hetzelfde type speler dat op retail hufter gedrag vertoond net zo goed op Classic hufter gedrag aan het vertonen zal zijn. Gelukkig zijn er ook genoeg spelers die dat niet doen in beide games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
Vortigen schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:47:
Op de PvE server heb ik een human priest van lvl 18 maar ik voelde het niet zo ... dus vandaag een human priest op de HC server aangemaakt.
Voelt beter :)

Wel heb ik het idee dat het op HC iets rustiger is dan de vorige HC. Maar dat zou ook kunnen komen doordat er dit keer meer layers zijn misschien.
In EU kan dat goed zo zijn, immers veel bekende streamers spelen op US vanwege het Onlyfangs verhaal. En de kijkers die normaal achter de streamer aanlopen zul je dus op EU mogelijk niet tegenkomen daardoor. Dat zal vermoed ik best wat spelers schelen op de EU HC servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:18
Tot level 20 gekomen vorig weekend, maar daarna niet meer gespeeld. Voelde het ook niet meer echt, terwijl TBC voor mij toch wel de beste exp was. Dus daar keek ik wel naar uit.

Betwijfel of ik nog verder ga, ik denk niet dat ik de nostalgie opnieuw kan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Level 20 net bereikt dus ghost wolf, wat lekker! Gisteren WC gedaan en dus ook wat upgrades behaalt. Met 3x fang set en die blauwe staff gaat alles vrij rap neer.

De guild (beneluxury) bevalt ook goed. Gisteravond 46 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Is er een Nederlandse guild op Alliance PVE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 06:40
Nou, nog geen halfuur in een nederlandse guild gezeten. Wat is dat eigenlijk altijd een nare ervaring, vergis me er keer op keer weer in. Denk aan racisme, gescheld en allerlei ander kinderachtig gedoe.

Mocht er een normale nederlandse guild zijn op de PvP server, horde side, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrypta
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 21:16
Munki schreef op zondag 1 december 2024 @ 14:25:
Nou, nog geen halfuur in een nederlandse guild gezeten. Wat is dat eigenlijk altijd een nare ervaring, vergis me er keer op keer weer in. Denk aan racisme, gescheld en allerlei ander kinderachtig gedoe.

Mocht er een normale nederlandse guild zijn op de PvP server, horde side, dan hoor ik het graag.
Welke zat je in als ik vragen mag? Ik zit er in 1 waar dat echt not-done is.

3960wp SE | Model Y RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 06:40
Xrypta schreef op zondag 1 december 2024 @ 14:28:
[...]

Welke zat je in als ik vragen mag? Ik zit er in 1 waar dat echt not-done is.
Knokploeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrypta
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 21:16
Ah dat verklaart wel eea. :P
Stuur Plankgas maar eens een bericht, die zal je beter liggen. Zijn nu nog primair gericht op SoD, maar wel bezig op Fresh.

3960wp SE | Model Y RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 17:43

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Advizor schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:57:
Level 20 net bereikt dus ghost wolf, wat lekker! Gisteren WC gedaan en dus ook wat upgrades behaalt. Met 3x fang set en die blauwe staff gaat alles vrij rap neer.

De guild (beneluxury) bevalt ook goed. Gisteravond 46 online.
Hier ook lid van Beneluxurious.
Hier nog slechts lvl 10, maar ook weinig tijd gehad ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Yeah ben daar ook geen fan meer van. Lijkt toch wel dat die normen en waarde van Nederlanders over het gross lager liggen dan andere landen ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:05

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

zit in NL/ Be guild https://guildsofwow.com/partycrashers

maar wat valt bij jouw onder racisme ? is 2024 en blank zijn is al in sommigen ogen dat je al racist bent of zelf keer heb gehad in wow. er kwam iemand naar mijn toen met vraag of ik zijn transmog mooi vond en mijn antwoord was ja is mooi transmog die goed past bij panda en hij werd boos en ik werd uit gemaakt voor racist lol

racisme / racist word laats jaren te snel gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Motaro op 03-12-2024 11:30 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-05 23:21

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Motaro schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:29:
[...]

zit in NL/ Be guild https://guildsofwow.com/partycrashers

maar wat valt bij jouw onder racisme ? is 2024 en blank zijn is al in sommigen ogen dat je al racist bent of zelf keer heb gehad in wow. er kwam iemand naar mijn toen met vraag of ik zijn transmog mooi vond en mijn antwoord was ja is mooi transmog die goed past bij panda en hij werd boos en ik werd uit gemaakt voor racist lol

racisme / racist word laats jaren te snel gebruikt.
Waarom stel je dezelfde vraag niet over "schelden" en "kinderachtig gedoe"?

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Ik denk dat dit vrij duidelijk is toch?
Over het algemeen wordt hiermee bedoeld opmerkingen en 'grappen' over huidskleur, afkomst, geloof, nationaliteit, geaardheid, etc.
Schelden met woorden als 'kk'.
Kinderachtig gedoe is natuurlijk subjectief maar denk aan geleuter over seks en al wat verder niet thuishoort in de guildchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Advizor schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:21:
Ik denk dat dit vrij duidelijk is toch?
Over het algemeen wordt hiermee bedoeld opmerkingen en 'grappen' over huidskleur, afkomst, geloof, nationaliteit, geaardheid, etc.
Schelden met woorden als 'kk'.
Kinderachtig gedoe is natuurlijk subjectief maar denk aan geleuter over seks en al wat verder niet thuishoort in de guildchat.
Nee, dat is dus niet "vrij duidelijk". De vragen die Motaro stelt, zijn exact eender van toepassing op "schelden" en "kinderachtig gedoe", waarbij "kanker" notabene een sterk voorbeeld hier van is. Een Hagenees heeft een volstrekt andere binding met het woord "kanker" als bijvoegelijk naamwoord en werkwoord dan een Arnhemmer.

Dus daarom vraag ik het -en nu dus nog maar eens-.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Klauwhamer schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:57:
[...]

Nee, dat is dus niet "vrij duidelijk". De vragen die Motaro stelt, zijn exact eender van toepassing op "schelden" en "kinderachtig gedoe", waarbij "kanker" notabene een sterk voorbeeld hier van is. Een Hagenees heeft een volstrekt andere binding met het woord "kanker" als bijvoegelijk naamwoord en werkwoord dan een Arnhemmer.

Dus daarom vraag ik het -en nu dus nog maar eens-.
Volgens mij gaf ik vrij duidelijke voorbeelden, maar goed.
Even concreet: ik vind schelden met kanker niet normaal, of je nu een Hagenees bent of niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Advizor schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:26:
[...]

Even concreet: ik vind schelden met kanker niet normaal, of je nu een Hagenees bent of niet.
Ik heb wel eens een collega gehad 'uit Rotterdam' die dat ook als vrijbrief voor een meer vrije woordkeuze richting collega's zag. Heb ik hem toch duidelijk gemaakt dat ik van hem niks meer accepteer dan van een ander.

Maar ik zie hetzelfde. Mensen staan zichzelf meer toe, want online/anoniem. Zowel in gedrag als in taalgebruik. Niet alleen bij Nl, wel, ik zie het bij alle groepen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Advizor schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:26:
[...]

Nee, dat geef je niet. Bovendien stel ik de vraag aan Motaro, waarom hij één van de drie dingen er uit licht. Ik stel 'm niet aan jou. Dat jij geen Hagenees bent, doet er verder evenmin toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghoulli
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-06 12:28
Schelden op de werkvloer vind ik toch wel wat anders dan schelden in een guildchat, vooral op een PvP server. Klagen over schelden in guildchat vind ik wel azijn pissen, maar goed. Grappen maken over o.a. geaardheid, afkomst of huidskleur is natuurlijk nooit oké.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Advizor
Klauwhamer schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:53:
[...]

Nee, dat geef je niet. Bovendien stel ik de vraag aan Motaro, waarom hij één van de drie dingen er uit licht. Ik stel 'm niet aan jou. Dat jij geen Hagenees bent, doet er verder evenmin toe.
Ik heb echt geen idee waar je nu precies op uit bent. Gaat verder ook behoorlijk offtopic zo, dus ik laat het hier bij ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Ontopic: level 22 en vanavond SFK maar eens induiken. Gaat wel lekker rap momenteel met wat gear en ghost wolf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Advizor schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 16:08:
[...]

Ik heb echt geen idee waar je nu precies op uit bent. Gaat verder ook behoorlijk offtopic zo, dus ik laat het hier bij ;w
Dat is fijn, dank je wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Gisteravond mijn HC orc warrior van 10 naar 12 gelevelled. Mijn eerste "oh snit no no no no no" momentjes meegemaakt (wel overleefd gelukkig). Beide bij de crocodile q in Durotar, wat wellicht ook wel een beetje een high lvl q is voor een 10 warrior.

Situatie 1: terwijl ik halverwege het gevecht met een lvl 11 croc was, spawnde er een tweede bovenop me. In typische overmoedigheid dacht ik nog "ik kill eerst nr1, dan kijk ik wel of ik door ga met nr2 of weg moet rennen". Die crocs doen dus verbazend veel dmg als je niet oplet, dus toen croc nr1 dood was, zat ik op 20-30% hp met die tweede (ook lvl 11) nog full health. Geen nood, health pot en gaan. *you cannot drink anymore yet* --> paniek! Hamstring er op en rennen voor je leven!

In die situatie(s) merk je toch de waarde van "kleine" buffs zoals de +2 sta/spi van low lvl foods, de 2hp/5 van weak trolls blood potion etc. Uiteindelijk net aan overleefd, ik vraag me af wat er zonder voornoemde buffs zou zijn gebeurd.

Situatie 2; same place, same crocs. Nu dacht ik "slim" te zijn door niet in het midden van de rivier op een spawn point met een croc te knokken, dus liep ik na de pull mooi naar de oever..... de Barrens oever. Alwaar ik ongeveer 1 seconde na het doden van de croc werd overvallen door een lvl 15 Barrens Prowler --> paniek!

Gelukkig had ik na mijn vorige encounter de tegenwoordigheid van geest weer terug dat dit *precies* de situaties zijn waarom [Really Sticky Glue] een bagslot zit in te nemen. Gelukkig geen resist oid dus ruim voldoende tijd om te rennen voor mn leven.

Na afronding van de q (inmiddels lvl 11) toch maar naar Tirisfal gedaan om a) wat meer q's op te pikken die lager lvl mobs dan ik inhouden, en -belangrijker- de [Slumber Sand] q reward op te pikken.

Dit zijn wel de situaties die WoW classic voor mij weer heel dicht terug brengen bij dat allereerste gevoel van (voor mij) begin 2006. Het haalt bij ook de noodzaak tot zsm levellen weg; gewoon de wereld ontdekken en de immersion voelen, de AI voiceover mod helpt daar ook perfect bij.

Live to fight another day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 22:00
zijn er nog horde players op een van de anniversary servers? en wellicht een guild? wilde een start maken op Hardcore horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Vegetto schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:49:
zijn er nog horde players op een van de anniversary servers? en wellicht een guild? wilde een start maken op Hardcore horde
<Victory> op HC Horde (bekend van Nek'rosh en daarvoor Hydraxian) hanteert nu nog een open door policy, dwz geen toelatingseisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 22:00
Seraphin schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:58:
[...]

<Victory> op HC Horde (bekend van Nek'rosh en daarvoor Hydraxian) hanteert nu nog een open door policy, dwz geen toelatingseisen.
welke server is dat? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
Van elk type server is er maar 1 geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is maar 1 anniversary server voor Hardcore. En ik speel daar ook horde. Geen guild momenteel. Zat in Gekoloniseerd maar die character is dood gegaan.. met mijn nieuwe nog niet opnieuw gejoined. Misschien Victory maar eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:45
Ook weer een poging aan het wagen op classic hardcore. Het bevalt weer goed en weer net zo verslavend als heel wat jaartjes geleden.

1x stom dood gegaan maar ondertussen alweer level 34 met een dwarf paladin. Ook een leuke semi RP dwarf only guild gevonden. Compleet nieuw voor mij maar heb al een paar keer krom gelegen van het lachen.

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Iemand een Nederlandse guild op Horde PVE?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Advizor
joostmakaay schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:03:
Zeker; beneluxurious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecological
  • Registratie: November 2021
Xhale schreef op donderdag 5 december 2024 @ 20:22:
Ook weer een poging aan het wagen op classic hardcore. Het bevalt weer goed en weer net zo verslavend als heel wat jaartjes geleden.

1x stom dood gegaan maar ondertussen alweer level 34 met een dwarf paladin. Ook een leuke semi RP dwarf only guild gevonden. Compleet nieuw voor mij maar heb al een paar keer krom gelegen van het lachen.
Welke guild is dit?

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:45
Fellowship of the forge

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Hier op terugkomend. Welke Tweakers zitten er nu in deze guild en met welke ingame naam?

Mijn IGN: Advisor (25 shaman)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Iemand al level 60? Merk zelf dat rond level 30 bij mij de klad er een beetje in komt, en ben maar wat meer gaan focussen op randzaken zoals gold maken via de AH of professions levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joostmakaay schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:48:
Iemand al level 60? Merk zelf dat rond level 30 bij mij de klad er een beetje in komt, en ben maar wat meer gaan focussen op randzaken zoals gold maken via de AH of professions levelen.
Ja heb ik ook altijd vanaf dat level ong. Ben dan ook altijd druk om de gold te fixen zodat je op 40 de mount kan kopen.

Maar nee ben zelf een beetje gestopt. Vol in Path of Exile 2 gedoken nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:23

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Advizor schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:17:
[...]

Hier op terugkomend. Welke Tweakers zitten er nu in deze guild en met welke ingame naam?

Mijn IGN: Advisor (25 shaman)
Nore (28 priest)

Vermaak me er prima, niet de typische Nederlandse guild maar heel relaxed allemaal en geen kinderachtig gedoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
ik ben uiteindelijk toch op de pvp server begonnen door wat vrienden die echt geen pve gingen spelen.
Ben 2 dagen na release op vakantie gegaan en afgelopen week teruggekomen. kon nu echt pas gaan spelen en ben inmiddels lvl 26. De ganks van horde gaan nu alweer beginnen en het corpse walking was gister avondje alweer een dingetje. Ben een guild gejoined waar iedereen al met epic mounts rondlopen, allemaal pre-raid bis aan het farmen is, en voor je gevoel loop je echt mijlenver achter. Maar we gaan ervoor. Probeer nu elke avond eventjes een leveltje te pakken. Ik heb rested XP guide, en dat werkt echt verassend goed. Hoe ik voorheen altijd aan het klote was en bepaalde gebieden under of overleveld was met questen, ben ik echt soms elk level of 2 levels weer naar nieuw gebied aan het gaan, bepaalde stukken oversla en dan weer doe ik als ik terug kom. Dat efficient levelen is wel een leuke toevoeging. Ik speel ook echt weinig dungeons, hoe ik in 2019 classic hele dagen met een groep in dungeons kon levelen, vind ik de gebieden exploreren en de questen doen ook echt leuk weer. En dat heen en weer reizen is ook echt een afknapper. Ben je in ashenvale een quest aan het doen, ga je niet zomaar voor 1x deadmines heen en weer reizen.

Ben ondertussen aan het skinnen voor gold, en minen om alles te bewaren en zometeen engineering te levelen. Dat is een must in onze guild om te kunnen raiden, en met engineering kan ik zometeen in phase 2 als hunter Dire Maul tribute chest runs doen. in dat minen gaat wel echt een hoop tijd zitten. Ook de verhoudingen met Notes is zo gek, kom je in level 25-30 gebieden hebben ze nog volop copper ore, en weinig tin/silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

Nee 35 nu. Maar het gaat een stuk trager. Veel moeten reizen en werk ook een beetje aan de tradeskills.
Vanavond een 'lange' sessie in SM. Want STV schijnt bijna niet te doen. Zo druk is het daar.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
Hier ook level 30 en overgegaan naar een alt. Daarnaast ook gestart met een Heroic character, dat had ik eigenlijk direct op dag 1 moeten doen, dan had ik na eventuele dood alsnog naar de normale server kunnen verplaatsen.. Nu moet ik op heroic een class spelen wat eigenlijk niet mijn voorkeur had :D

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 25-05 08:15
Idem hiero. Ben nu level 35 en heb de cooking quest al gedaan. De fishing quest heb ik bijna af en hierna ook gelijk doorpakken met de FIrst Aid quest, zodat ik al die drie profs naar 300 kan levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-05 16:04

Vailen

Shit happens

joostmakaay schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:03:
<Dutchies NL> is Nederlandse guild die ook op retail zit met heel veel Nederlandse en Belgische members

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

dfbt schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:22:
Dat is een must in onze guild om te kunnen raiden, en met engineering kan ik zometeen in phase 2 als hunter Dire Maul tribute chest runs doen.
Heb je dat al eerder gedaan? Want dat is echt niet voor iedere hunter weggelegd en vereist behoorlijke kundigheid ongeacht wat anderen zeggen. Er gaat een hoop frustrerende trial/error aan vooraf.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Vailen schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 14:40:
[...]

<Dutchies NL> is Nederlandse guild die ook op retail zit met heel veel Nederlandse en Belgische members
Raiden jullie ook straks? En welke dag? Ik zit nu bij HUH; die gaan op woensdag raiden en dan kan ik eigenlijk niet. Al ben ik pas lvl 39

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-05 16:04

Vailen

Shit happens

FunkyTrip schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 15:34:
[...]

Raiden jullie ook straks? En welke dag? Ik zit nu bij HUH; die gaan op woensdag raiden en dan kan ik eigenlijk niet. Al ben ik pas lvl 39
Ja wij gaan straks als we genoeg mensen hebben ook raiden. Ik heb nog geen idee op welke dag

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
FunkyTrip schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 15:30:
[...]

Heb je dat al eerder gedaan? Want dat is echt niet voor iedere hunter weggelegd en vereist behoorlijke kundigheid ongeacht wat anderen zeggen. Er gaat een hoop frustrerende trial/error aan vooraf.
Ja, ik heb in classic ook hunter gespeeld, die dmt runs was ik op een gegeven moment behoorlijk goed in. Kon 5 runs per uur doen. Ik was ook standaard de man die moest voor zorgen dat er dmt buff run kon plaats vinden in onze guild. Moet ook wel eerlijk bekennen dat ik meer aan de “parse” kant zit van classic. In zo beetje elke raid van mc tot naxx heb ik in classic wel zo beetje 99 parses gescoord. Door min-max cultuur en in een semi speedrun guild zitten helpt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

dfbt schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 21:26:
[...]
Ja, ik heb in classic ook hunter gespeeld, die dmt runs was ik op een gegeven moment behoorlijk goed in. Kon 5 runs per uur doen. Ik was ook standaard de man die moest voor zorgen dat er dmt buff run kon plaats vinden in onze guild. Moet ook wel eerlijk bekennen dat ik meer aan de “parse” kant zit van classic. In zo beetje elke raid van mc tot naxx heb ik in classic wel zo beetje 99 parses gescoord. Door min-max cultuur en in een semi speedrun guild zitten helpt wel.
Ah, dan ben je wel goed ja. Ik heb het na een aantal keertjes proberen en op de verkeerde momenten in paniek raken opgegeven. Parsde 90-95 meestal door gewoon mijn rotatie goed te houden zonder veel voorbereiding gelukkig.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dfbt schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 21:26:
[...]

Door min-max cultuur en in een semi speedrun guild zitten helpt wel.
Kan ook tegen je werken wanneer je het niet goed doet hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Ricmaniac schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 08:25:
[...]

Kan ook tegen je werken wanneer je het niet goed doet hahah
Haha ja, ik ben momenteel de puller tijdens de raid. Dus ik moet alle mobs steeds schieten. Ass pull = gkick 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan 1 kant zou ik echt super graag willen weer zo dedicated in classic te kunnen zitten tot en met raiden aan toe. Maar wat ik een ding vind is de investment en dan het missen van andere games. Dit is gebeurd toen WoW origineel uit was.. zo veel WoW gespeeld over die 20 jaar heen dat ik zo veel goeie games niet eens geprobeerd heb :P En met de komst van games begin volgend jaar die echt tof worden imo kan ik niet weer zo invested zijn en al die games negeren haha.

Speel ook nog retail waar redelijke tijd in zit.

Dus ik hou classic gewoon lekker voor de level journey af en toe een beetje casual levelen.

Eerder deze week mijn 28 Warrior verloren in Hardcore en toen dacht ik door te gaan in softcore maar voelde toch niet goed ofzo :P Wilde die "spanning" dus nu opnieuw begonnen weer met een mage. inmiddels level 9

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 14-12-2024 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Ricmaniac schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 08:48:
Aan 1 kant zou ik echt super graag willen weer zo dedicated in classic te kunnen zitten tot en met raiden aan toe. Maar wat ik een ding vind is de investment en dan het missen van andere games. Dit is gebeurd toen WoW origineel uit was.. zo veel WoW gespeeld over die 20 jaar heen dat ik zo veel goeie games niet eens geprobeerd heb :P En met de komst van games begin volgend jaar die echt tof worden imo kan ik niet weer zo invested zijn en al die games negeren haha.

Speel ook nog retail waar redelijke tijd in zit.

Dus ik hou classic gewoon lekker voor de level journey af en toe een beetje casual levelen.

Eerder deze week mijn 28 Warrior verloren in Hardcore en toen dacht ik door te gaan in softcore maar voelde toch niet goed ofzo :P Wilde die "spanning" dus nu opnieuw begonnen weer met een mage. inmiddels level 9
Heb je post in PoE II gezien over het altijd spelen als HC, maar als je er op deze manier in staat qua investeren van tijd, snap ik oprecht niet waarom je als HC speelt in WoW Classic :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
joostmakaay schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 13:01:
[...]

Heb je post in PoE II gezien over het altijd spelen als HC, maar als je er op deze manier in staat qua investeren van tijd, snap ik oprecht niet waarom je als HC speelt in WoW Classic :+
De fun/excitement is voor mij het investeren waard :P ik kan prima in hardcore level 60 worden alleen gaat het heel veel tijd kosten en misschien een paar keer dood ja en dus opnieuw beginnen maar bedoel meer als ik op hoog level weer zou gaan raiden in classic dan zou ik het wel in SC doen als ik dood ga bijv maar bedoel dat je dan echt weer zo dedicated in 1 game bezig bent.

Nu heb ik gewoon andere doelen voor ogen als ik classic speel en dan is je best doen in hardcore om gewoon een beetje te levelen prima. Mijn doel zal eerder zijn gewoon 60 te worden dan dat ik denk tier gear te halen in hardcore :P Maargoed ook dat is momenteel mijn doel niet inderdaad omdat er zo veel andere games te spelen zijn die ook gaaf zijn.

p.s. het pun bij PoE2 over HC spelen ging eigenlijk alleen over ARPG's :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 14-12-2024 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecological
  • Registratie: November 2021
Leuke guild! Ik zit er nu ook in (Loganos) samen met iemand anders van Tweakers :)

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Heeft iemand hier ervaring met ruilen van goud tussen classic servers? Mag dat uberhaupt besproken worden hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTT-Thalan schreef op maandag 16 december 2024 @ 09:49:
Heeft iemand hier ervaring met ruilen van goud tussen classic servers? Mag dat uberhaupt besproken worden hier?
Als het via 3rd party websites gaat voor echt geld niet. Maar als jij op een discord afspreekt dat jij hem 500 gold in classic era geeft en hij jou 50 in fresh ik noem maar wat dan is dat geen enkel probleem lijkt me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Eerder deze week heeft <Victory> op Nek'rosh (HC server) een KT kill gehaald. Toch wel indrukwekkend om op hardcore eerst de hele reis naar 60 te doen, dan de gear grind om de dps races in Naxx te halen, en vervolgens die hele raid te clearen.

Ik geloof wel dat er een aantal deaths te betreuren zijn geweest, maar zoals de guildies aangeven: als je op de avond van een KT kill het loodje legt, heb je ook wel alles behaald wat er te behalen valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
Seraphin schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:52:
Eerder deze week heeft <Victory> op Nek'rosh (HC server) een KT kill gehaald. Toch wel indrukwekkend om op hardcore eerst de hele reis naar 60 te doen, dan de gear grind om de dps races in Naxx te halen, en vervolgens die hele raid te clearen.

Ik geloof wel dat er een aantal deaths te betreuren zijn geweest, maar zoals de guildies aangeven: als je op de avond van een KT kill het loodje legt, heb je ook wel alles behaald wat er te behalen valt.
Tja.. Ik zou dan denk toch nog steeds niet zo happy zijn. KT heeft nog items die je graag wilt hebben voor complete set, of het afmaken van je final dps build. je zou na KT met hele guild kunnen belissen om dood te gaan en naar reguliere pve server te gaan en doorspelen, (omdat je hoogste doel is behaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seraphin schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:52:

Dat moet in eerste instantie wel je ultimate goal zijn op een HC server. Ziek hoor.. Nekrosh is niet een nieuwe HC server toch neem ik aan? wel 1 van de oude lijkt me?

Het is wel echt een zieke completion ja.

eerst zet je voor jezelf een doel 60 te halen. dan je preraid gear en MC attunement halen. dan MC, Onyx, dan denk je wow hoe was dit mogelijk en ga je eens naar BWL haha en dan later nog naar naxx. bizar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dfbt schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:55:
[...]
je zou na KT met hele guild kunnen belissen om dood te gaan en naar reguliere pve server te gaan en doorspelen, (omdat je hoogste doel is behaald)
En toch zou ik dan denk ik voor "eeuwig" mijn character daar willen hebben staan als soort van trofee.

Pagina: 1 ... 80 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat