Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Neeee dood! Lvl 38 hahaha. Gister nog heel SM gedaan en zwaard gescoord maar zojuist toch RIP helaas. Die syndicate quest in Alterac heeft me genekt. Moet je zo'n boss killen in een huis vol lvl 39/40 mobs. Kreeg er 8 op me, zelfs vanish hielp niet :P

Ach ja, toch wel ver gekomen :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Gisteren bijna doodgegaan. Rende zo een pack met mobs in. Ik speel met de pijltjes-toetsen i.p.v. wsad en mijn 'vooruit' toets bleef steken. Zat echt goed vast. Gelukkig net overleefd. 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 11:13:
Neeee dood! Lvl 38 hahaha. Gister nog heel SM gedaan en zwaard gescoord maar zojuist toch RIP helaas. Die syndicate quest in Alterac heeft me genekt. Moet je zo'n boss killen in een huis vol lvl 39/40 mobs. Kreeg er 8 op me, zelfs vanish hielp niet :P

Ach ja, toch wel ver gekomen :D
Rip ! wat kut op zo'n hoog level eigenlijk XD

Dus nu verder met je warrior?

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 01-09-2023 11:21 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 11:21:
[...]

Rip ! wat kut op zo'n hoog level eigenlijk XD
Ach ja, transfer naar era en lekker verder op andere char. Kheb 40g op m'n bank dus geen man overboord 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 07:59
London schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 11:22:
[...]

Ach ja, transfer naar era en lekker verder op andere char. Kheb 40g op m'n bank dus geen man overboord 8)
Wat balen zeg! Gaat die 40G ook mee naar ERA? Ik lees ook dat mensen een bank alt hebben op classic hardcore, dat voelt dan weer niet echt hardcore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RisingSun schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:29:
[...]

Wat balen zeg! Gaat die 40G ook mee naar ERA? Ik lees ook dat mensen een bank alt hebben op classic hardcore, dat voelt dan weer niet echt hardcore.
Ja ik bedoelde ook 40g op m'n hardcore bankalt. Alleen de spullen op m'n rogue gaan mee naar era. Maar ik ga verder geen era spelen. Lekker verder op hc en opnieuw beginnen (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
RisingSun schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:29:
[...]

Classic HC voelt nu een beetje als een roguelike game zoals Hades en Dead Cells. Als je sterft is je progressie verdwenen maar je houdt wel een deel van je upgrades (mits je deze naar een bankalt hebt gestuurd), waardoor daaropvolgende playthroughs iets makkelijker/sneller zijn. 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ik heb dit lang geleden ook gespeeld, En later nog even bij de release van de vanilla servers.

Ik werd hier net door een collega op geattendeerd. Misschien leuk om dit aankomend weekend nog weer eens aan te zetten. Zijn er nog dingen die ik zeker moet meenemen? plugins, tips, tricks?

Ik wil ook wel meedoen met een guild ofzo. Maar recruitment is niet toegestaan zo te zien...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-07 14:58
Cannoli schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 11:15:
Gisteren bijna doodgegaan. Rende zo een pack met mobs in. Ik speel met de pijltjes-toetsen i.p.v. wsad en mijn 'vooruit' toets bleef steken. Zat echt goed vast. Gelukkig net overleefd. 😅
?? Welke keybinds gebruik je dan verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
superbassie schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:27:
[...]

?? Welke keybinds gebruik je dan verder?
Numpad keys voor één helft van de abilities. (Mijn toetsenbord staat heel ver naar links.) En een Razer Naga muis voor de andere helft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Cannoli schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:12:
[...]

Classic HC voelt nu een beetje als een roguelike game zoals Hades en Dead Cells. Als je sterft is je progressie verdwenen maar je houdt wel een deel van je upgrades (mits je deze naar een bankalt hebt gestuurd), waardoor daaropvolgende playthroughs iets makkelijker/sneller zijn. 🙂
Grappige vergelijking. Maar het klopt wel enigszins. Ik kan nu mooi wat 10 slotters en wat greenies naar m'n alt sturen om een chille start te hebben. Dat soort dingen maakt het wel leuk :) Ik moet wel weer even wat moed verzamelen hoor om alles nog een keer te doen :P

[ Voor 6% gewijzigd door London op 01-09-2023 17:23 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:08

Grvy

Bot

London schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 17:22:
[...]

Grappige vergelijking. Maar het klopt wel enigszins. Ik kan nu mooi wat 10 slotters en wat greenies naar m'n alt sturen om een chille start te hebben. Dat soort dingen maakt het wel leuk :) Ik moet wel weer even wat moed verzamelen hoor om alles nog een keer te doen :P
en nog een keer, en nog een keer.

Het is niet ga je dood, de vraag is wanneer. ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-07 14:58
Cannoli schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 17:06:
[...]

Numpad keys voor één helft van de abilities. (Mijn toetsenbord staat heel ver naar links.) En een Razer Naga muis voor de andere helft.
Sorry! Het verschilt overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:41

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Cannoli schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 17:06:
[...]

Als linkspootje speel ik ook met de cursor (en een hoop keys op mijn numpad die ik met mijn pink kan benaderen.

Alle basis-acties doe ik met ins/del/home/end/pgup/pgdn toetsen boven de pijltjes. Met shift erbij is dat dubbel en met ctrl erbij is dat weer 6 erbij. ctrl+shift ook wat, dus toch al gauw 20 keybinds op die 6 toetsen.

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RisingSun
  • Laatst online: 06-07 07:59
Nou dat was een mooi avontuur voor Sivle, de Human Mage. Helaas is hij maar 11 levels geworden door een groepje Defias die spawnde net naast sentinel hill.

Opnieuw beginnen? Nou nog 1 keer dan.Helaas geen bankalt dus ook niks om het proces iets te kunnen versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RisingSun schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 08:53:
Nou dat was een mooi avontuur voor Sivle, de Human Mage. Helaas is hij maar 11 levels geworden door een groepje Defias die spawnde net naast sentinel hill.

Opnieuw beginnen? Nou nog 1 keer dan.Helaas geen bankalt dus ook niks om het proces iets te kunnen versnellen.
Go again! HC hype! >:)

Hier toch maar voor priest gegaan, lvl 12 troll inmiddels! Skinning/tailoring opgepikt om wat geld te kunnen maken. Net skull rock overleefd dus vooralsnog een goeie start 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:19:
Ik heb dit lang geleden ook gespeeld, En later nog even bij de release van de vanilla servers.

Ik werd hier net door een collega op geattendeerd. Misschien leuk om dit aankomend weekend nog weer eens aan te zetten. Zijn er nog dingen die ik zeker moet meenemen? plugins, tips, tricks?

Ik wil ook wel meedoen met een guild ofzo. Maar recruitment is niet toegestaan zo te zien...
De enige tip die ik je mee kan geven is Play it safe :P Probeer geen dingen te doen die te moeilijk lijken want dan is het waarschijnlijk ook te moeilijk :P

Pre level 10 doodgaan maakt niet zo uit maar wanneer je in de 20-30 dood gaat voelt het toch wel heel vervelend haha.

Gewoon lekker van Genieten en geen haast willen maken. Hardcore geeft zo'n nieuw niveau aan de game wat mij betreft en geeft een compleet andere spel ervaring.

Wat ik zelf leuk vond ook is de addon Deathlog installeren. Dan zie je wie er van jou faction allemaal dood gaan .. af en toe leuk om een lvl 40 te zien sterfen en dan even te whisperen "RIP :( "

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat je ook nog kan doen is de addon HardcoreClassic installeren. Die voegt nog een extra level van hardcore toe. Die blokkeerd traden, auction house en mail tot level 60 en heeft ingebouwde achievements waar je jezelf nog meer kan mee uitdagen.

Maar de meeste gebruiken die niet meer volgens mij nu de official servers er zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 02-09-2023 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OEF! level 18 verloren. ik zat niet op te letten werd afgeleid door F1 :o wat dom zeg shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het bleef wel zooo gaaf om weer door die oude zones te lopen (zonder mount) ik heb de originele classic (2019) niet zo veel gespeeld en is natuurlijk ook alweer wat jaren geleden maar dit blijft gewoon goed aanvoelen. Ik denk continue terug aan toen ik 14-15 was en dit voor het eerst mee maakte :P Er blijft gewoon geen 1 mmo die zulke gevoelens geeft als de eerste keer dat WoW dat heeft gedaan. En dat kan ook gewoon niet meer gebeuren.

Tegelijkertijd alle MMO's die hierna zijn uitgekomen hebben nooit zo'n open wereld gevoel op 1 of andere manier zoals Vanilla WoW dat alsnog had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

Ricmaniac schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:17:
Het bleef wel zooo gaaf om weer door die oude zones te lopen (zonder mount) ik heb de originele vanilla niet zo veel gespeeld en is natuurlijk ook alweer wat jaren geleden maar dit blijft gewoon goed aanvoelen. Ik denk continue terug aan toen ik 14-15 was en dit voor het eerst mee maakte :P Er blijft gewoon geen 1 mmo die zulke gevoelens geeft als de eerste keer dat WoW dat heeft gedaan. En dat kan ook gewoon niet meer gebeuren.

Tegelijkertijd alle MMO's die hierna zijn uitgekomen hebben nooit zo'n open wereld gevoel op 1 of andere manier zoals Vanilla WoW dat alsnog had.
Helemaal mee eens. Ik speel al een hele lange tijd geen WoW meer, maar dat gevoel waar je het over hebt heeft geen enkele andere game mij ooit weer gegeven. Wat een tijden waren dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05-07 08:55
RisingSun schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 08:53:

Oef.. naar man. Bankje is idd zeker wel aan te raden.. ;w
Ricmaniac schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:45:
OEF! level 18 verloren. ik zat niet op te letten werd afgeleid door F1 :o wat dom zeg shit!
Ah man, das zuur!
HC spelen terwijl max bezig is.. oef :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
En nu? Ga je 'Agane' ?

Hier leuke statistieken van beide realms; geen idee hoe ze er aan komen overigens.

Stitches
https://classic.raider.io/home/eu/stitches
71k+ karakters 66% A / 34% H

Nek'rosh
https://classic.raider.io/home/eu/nekrosh
37k+ karakters 53% A / 47% H

Momenteel zelf pas lvl 18 op Nek'rosh; lekker slow, steady en vooral safe met alle profs maxed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Poah, zaterdag met een paar bacos HC gaan doen.
Ttijdens RFC achteruit lava in gelopen. RIP. Ben nog zo gewaarschuwd hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

PepieNL schreef op maandag 4 september 2023 @ 08:22:
En nu? Ga je 'Agane' ?

Hier leuke statistieken van beide realms; geen idee hoe ze er aan komen overigens.

Stitches
https://classic.raider.io/home/eu/stitches
71k+ karakters 66% A / 34% H

Nek'rosh
https://classic.raider.io/home/eu/nekrosh
37k+ karakters 53% A / 47% H

Momenteel zelf pas lvl 18 op Nek'rosh; lekker slow, steady en vooral safe met alle profs maxed
Dat van Stitches klopt wel aardig denk ik. Veel meer alliance level 60's ook dan horde..

Maar ik blijf lekker horde, vermaak me prima en Nihilum is een leuke guild om in te zitten :) Was een Hunter gestart en die is alweer bijna level 18.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hunter ook dood op level 20 :( Ging dood toen ik naar Zoram Strand rende door Ashenvale. Spinnen die webben en wolven erbij = geen goeie combi :(

Maar ff HC pauze nu denk ik :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Laatst online: 07:01
London schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:17:
Hunter ook dood op level 20 :( Ging dood toen ik naar Zoram Strand rende door Ashenvale. Spinnen die webben en wolven erbij = geen goeie combi :(

En je priest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:17:

Hahah heftig! maar je had nog een warrior toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Haha ja heb ook nog wel alts maar merkte gister dat ik beetje burned out was :D Als je zoveel speelt ga je ook sneller fouten maken. In hindsight had ik gewoon ff die mobs 1 voor 1 moeten killen i.p.v. er gewoon doorheen rennen. Maar dat laatste krijg je als je teveel hebt gespeeld @Ricmaniac @FreeShooter

Ik ga zeker nog wel verder maar even pas op de plaats is wel prima denk ik :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 07:33:
In hindsight had ik gewoon ff die mobs 1 voor 1 moeten killen i.p.v. er gewoon doorheen rennen. Maar dat laatste krijg je als je teveel hebt gespeeld @Ricmaniac @FreeShooter
Ayee dit is het probleem inderdaad :P en in hardcore kan 1 foute keuze gelijk fataal zijn :)

Ik speel minder dan ik zou willen maar momenteel word ik echt ondergedompeld door games die ik ook echt wil spelen en ben mijn tijd dus erg aan het verdelen. Eigenlijk heel annoying.

Ben zelf ook altijd een social gamer die graag met ze vrienden speelt. Bijv als al mijn vrienden Game X spelen maar ik heb meer zin in Game Y, dan speel ik waarschijnlijk alsnog Game X omdat ik liever met mijn vrienden speel :P

En niemand speelt classic dus maakt het lastig voor me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Ik zit ook op Stitches maar in een Nederlandse guild. S' avonds zo'n 50 members online en ook een handjevol op discord slap ouwehoeren.
Gezellige groep, mochten jullie nog iets zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:55

Nibbz

Postmaster General

Ook al even met HC bezig, hier nog niks gepost though. 2 Char's op level 20 (shaman en warrior), waarbij de Warrior heel wat meer HC voelt dan dan met een Shaman :p.

Echter is dit de 3e warrior. 1ste warrior op level 20 verloren, in die toren, ten zuiden van Ratchet, waar een level20 group quest npc in zit. Een Hunter wou een group quest doen, dus samen die toren in. Echter pulde hij alle mobs (mini boss + 4 guards) met zijn pet.. en lagen we beide snel dood op de grond. Dus ook maar nooit meer met pugs een groep in (hoorde op discord guildies hetzelfde overkomen haha). Dat maar fijn met de guildies doen, en zo onnodige stress vermijden :p. (owh 2e warrior ging dood op level 9, wou teveel, te snel.. blijft toch survival :p).

Hebben jullie nog tips over waar te levelen? Op level 20 kun je vanuit de Barrens naar Stonetalon Mountains, of naar Zuid-Barrens. Echter in Zuid-Barrens lopen erg veel patrols (voor quests, elites e.d.) en daarnaast heb je van die groepjes centaur's die overal rondrennen/patrollen (en die laatste zijn geloof ik verantwoordlijk voor alle dode lichamen overal :p) .
Nu maar Stonetalon mountains in, kijken hoe dat is (vanuit vroeger alleen doorheen gelopen om in Desolace en die zone daaronder te komen)

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
Nibbz schreef op woensdag 6 september 2023 @ 10:02:
Ook al even met HC bezig, hier nog niks gepost though. 2 Char's op level 20 (shaman en warrior), waarbij de Warrior heel wat meer HC voelt dan dan met een Shaman :p.

Echter is dit de 3e warrior. 1ste warrior op level 20 verloren, in die toren, ten zuiden van Ratchet, waar een level20 group quest npc in zit. Een Hunter wou een group quest doen, dus samen die toren in. Echter pulde hij alle mobs (mini boss + 4 guards) met zijn pet.. en lagen we beide snel dood op de grond. Dus ook maar nooit meer met pugs een groep in (hoorde op discord guildies hetzelfde overkomen haha). Dat maar fijn met de guildies doen, en zo onnodige stress vermijden :p. (owh 2e warrior ging dood op level 9, wou teveel, te snel.. blijft toch survival :p).
Warrior voelt vooral in het begin inderdaad erg HC :) Shaman is in vergelijking easy mode. Het zijn wat dat betreft echt elkaars tegenpolen. Shaman is de class die het in de laagste levels het makkelijkste heeft maar juist in de hoge levels steeds minder wordt. Bij de warrior is dat precies andersom.

PuG's ben ik ook heel voorzichtig mee. Vooral als het een huntard of warlock betreft die zijn/haar pet niet onder controle heeft. Groot nadeel van torens (en alle verticale objecten) is dat er geen y-as bestaat in Classic WoW. Een mob die 2 of 3 verdiepingen boven je staat kan je gewoon hitten als je op de x-as binnen zijn bereik staat. Altijd oppassen dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
Ik kom inderdaad veel negativiteit tegen rond de pet classes, vooral de hunter.
Per ongeluk een tab tijdens autoshot kan al een extra groep pullen en het gros heeft zn pet niet onder controle.

Speel zelf hunter (op de goeie manier :) ) maar blijf weg uit dungeons dus hoef mezelf ook niet bij de party invites al te hoeven verdedigen en 'bewijzen'.
Ze doen hun best maar. Ik ga lekker solo. Probeer als 'oldtimer' direct mn eerste HC karakter naar 60 te karren en dan ga ik lekker pvp-en op ERA denk.. dat nieuwe ranking systeem is wel ok!

[ Voor 17% gewijzigd door PepieNL op 06-09-2023 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alexsdam schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 09:36:
Ik zit ook op Stitches maar in een Nederlandse guild. S' avonds zo'n 50 members online en ook een handjevol op discord slap ouwehoeren.
Gezellige groep, mochten jullie nog iets zoeken.
Welke guild is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
Geen Genade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alliance of Horde?
IF alliance dan zal ik vanavond even joinen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op woensdag 6 september 2023 @ 15:06:
[...]

Alliance of Horde?
IF alliance dan zal ik vanavond even joinen :)
Is een horde guild.

Gister weer begonnen, druid ditmaal. Level 14 as we speak :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op woensdag 6 september 2023 @ 15:11:
[...]

Is een horde guild.

Gister weer begonnen, druid ditmaal. Level 14 as we speak :9
Hmmm misschien maar een Horde Warrior of Shaman aan maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Yes Horde, kan altijd een berichtje sturen als je ene invite wil :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 19:10

Seraphin

Meep?

RIP warrior tank :|

In RFC of all places (lvl 16). Het stukje direct na Taragaman the Hungerer. Tijdens een trash pack kreeg de healer een paar klappen, die daarop besloot om, in plaats van naar mij toe te rennen zodat ik de mob kon taunten- richting uitgang te rennen. Consequentie: ik kon niet taunten, hij kon niet healen, ik dood. (rest van de groep overleefde het wel).

Nu de emotie is weggezakt moet ik bekennen dat ik hier zelf ook een aandeel in heb gespeeld; ik pullde de pack niet (ver genoeg) terug, waardoor er eerst 1 en later een 2e additionele mob werden gepulled. Ik vond dat niet zo'n probleem gezien ons lvl (2x shammy, lock en ik lvl 16, dps warrior lvl 17). Ik denk dat ik daar gelijk in had aangezien ik als enige dood ben gegaan, maar kan me voorstellen dat er lichte paniek bij de healer ontstond toen er ook op hem ingehakt werd.

Erg jammer. Had op deze char mn profs aardig bijgehouden waaronder +/- lvl 125 cooking en de savory deviate delight recipe; daar had ik nog aardig aan kunnen verdienen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Seraphin schreef op woensdag 6 september 2023 @ 16:49:

In RFC of all places (lvl 16). Het stukje direct na Taragaman the Hungerer. Tijdens een trash pack kreeg de healer een paar klappen, die daarop besloot om, in plaats van naar mij toe te rennen zodat ik de mob kon taunten- richting uitgang te rennen. Consequentie: ik kon niet taunten, hij kon niet healen, ik dood. (rest van de groep overleefde het wel).

Nu de emotie is weggezakt moet ik bekennen dat ik hier zelf ook een aandeel in heb gespeeld; ik pullde de pack niet (ver genoeg) terug, waardoor er eerst 1 en later een 2e additionele mob werden gepulled. Ik vond dat niet zo'n probleem gezien ons lvl (2x shammy, lock en ik lvl 16, dps warrior lvl 17). Ik denk dat ik daar gelijk in had aangezien ik als enige dood ben gegaan, maar kan me voorstellen dat er lichte paniek bij de healer ontstond toen er ook op hem ingehakt werd.

Erg jammer. Had op deze char mn profs aardig bijgehouden waaronder +/- lvl 125 cooking en de savory deviate delight recipe; daar had ik nog aardig aan kunnen verdienen.
Go again, HC hype!

Dat stukje is wel klote soms ja, helemaal als je groep geen of amper CC heeft. Toevallig net ook RFC gedaan op m'n Druid als healer en dat ging prima met warrior tank, 2x mage en 1x shaman dps. Dubbele sheep en alles is een cakewalk 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
Seraphin schreef op woensdag 6 september 2023 @ 16:49:

Da's goed k*t. Zou kunnen dat de healer onervaren was (of in paniek raakte) en daarom naar de uitgang rende i.p.v. naar de tank. Vind dat de dps hier ook wel wat te verwijten valt trouwens. De shammy's hadden de mobs misschien kunnen frostshocken en naar jou toe kunnen brengen. En de lock had één van de mobs kunnen fearen. Maar ja, dat is achteraf praten.

Denk dat dat ook wel een dingetje is in hc. Dat iedereen toch wat banger is om dood te gaan en daardoor minder risico durft te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 19:10

Seraphin

Meep?

Dank voor het medeleven in idd, we go agane!

Ik moet zeggen dat ik bij die fatale RFC run vanaf het begin al rondliep met "I got a bad feeling about this".
Het begon al met het formeren van de groep: in de LFG channel werd om een tank en een healer gevraagd. Nadat ik me aanmeldde en in ge groep zat, bleken er dus al een 16 shammy en 17 warrior in de groep te zitten. Waarom heb je dan nog uit alle macht een tank en een healer nodig vraag ik me dan af.

Vervolgens, toen de groep compleet was, bleken 2 leden de Hidden Enemies quest nog (deels) te moeten doen. Lekker voorbereid dus.

Dat was op Hydraxian toch wel anders..... :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Wordt gewoon classic trouwens ook nog gespeeld? Het gaat alleen maar over HC hier.
Niet dat dat erg is hoor, gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik denk dat ik liever een tijdje gewoon classic speel maar als ik dit classic forum zo lees speelt iedereen HC?

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NosferatuX schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:55:
Wordt gewoon classic trouwens ook nog gespeeld? Het gaat alleen maar over HC hier.
Niet dat dat erg is hoor, gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik denk dat ik liever een tijdje gewoon classic speel maar als ik dit classic forum zo lees speelt iedereen HC?
Classic heeft ook weer een opleving zoals nooit tevoren. Ontzettend veel mensen spelen de classic era's servers weer. Alleen hier op tweakers niet veel over gezien meer nee :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zelf nu in HC classic toch een Horde character begonnen nu :) Level 6 Tauren Shaman. Ik twijfel nog of ik enhancement wil spelen of misschien resto shaman ga. Denk alleen dat de druk van healen in Hardcore mij teveel is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
In de zomermaanden game ik niet zoveel.. maar kan me af en toe goed bezighouden met classic!
Zelf spring ik een beetje tussen Classic ERA, HC en Wrath.
De laatste probeer ik steeds een beetje bij te blijven maar het kan me nooit lang vast houden.

In Wrath zou ik graag op mn Ele/resto Shaman willen raiden maar ik knap een beetje af op alles en iedereen die met gearscore smijt, de gdkp's en de raidlog mentaliteit.
Ook een prot warrior daar maar ook al is die nu helemaal geschikt voor de lagere raids en heroic + kom ik met hem in diezelfde spiraal terecht.
Dan druip ik weer af naar mn feral druid die nog aan het levelen is maar het vooruitzicht gerelativeerd aan de vorige twee toons motiveren me totaal niet.
Eigenlijk zijn al mijn negatieve punten totaal community related; heb ook nog geen relaxte guild gevonden (Mirage Raceway) die bij me past, wellicht is dat het gewoon..

ERA op de firemaw cluster is fantastisch als je door alle gdkp's en boosts heen kijkt.
Ben daar bezig om opnieuw een resto shaman te levelen.
Als mijn HC toon ooit sterft gaat die naar ERA en ga ik lekker daar verder.
Ricmaniac schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:09:
Zelf nu in HC classic toch een Horde character begonnen nu :) Level 6 Tauren Shaman. Ik twijfel nog of ik enhancement wil spelen of misschien resto shaman ga. Denk alleen dat de druk van healen in Hardcore mij teveel is :D
Lekker een ele/resto spec nemen! Je kan prima tot goed healen en gear komt redelijk met elkaar over.
https://www.wowhead.com/c...3105230015--0510530100501
Moet wel zeggen dat die pas laat tot zijn recht komt hoor.
Maarre tja.. healen in dungeons. Moet je zelf weten natuurlijk maar je vergroot je kans op een death wel enorm als je dungeons in stapt.
Op hoger level schijnt het wel wat beter te gaan, hoger level hardcore spelers weten doorgaans wel hoe de game in elkaar steekt. Meeste dungeons gaan ook met een backup healer en die rol kan je hartstikke goed vervullen met een 30/0/21 spec.

[ Voor 35% gewijzigd door PepieNL op 07-09-2023 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PepieNL schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:35:

[...]

Lekker een ele/resto spec nemen! Je kan prima tot goed healen en gear komt redelijk met elkaar over.
https://www.wowhead.com/c...3105230015--0510530100501
Moet wel zeggen dat die pas laat tot zijn recht komt hoor.
Nee maar met een Shaman in classic hoort natuurlijk de "Sulfuras, Hand of Ragnaros" op mijn rug :P Dus Enhancement all the way als ik DPS ga hahah 8)7 denk dat ik niet eens 60 ga halen ooit maargoed :p

Moet altijd aan deze oldschool video denken als ik aan classic WoW Shaman denk :P

• PepieNL
Ricmaniac schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:11:
Moet altijd aan deze oldschool video denken als ik aan classic WoW Shaman denk :P

[YouTube: Unbreakable Warlord Shaman WoW PvP Ragnaros Sulfuras]
Tja zo ken ik er nog wel een paar :+
Hier een ele shaman die wel oke bezig was in classic

Trinket, Swiftmend en dan chainlightning met een shock erna is meestal wel een insta kill :*)
Ook zonder al die buffs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nice @Ricmaniac , Shaman is een toffe class met een even zo toffe class fantasy :) Volgens mij niet super makkelijk om te levellen in HC, worden soms ook wel warriors met magic genoemd :P Ook de laatste class om level 60 te behalen in HC, mijn guildie was de eerste shaman wereldwijd die level 60 bereikte op HC :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
He kak.. random death op me level 7 shaman :P zag een elite niet .. maar toen dacht ik die heb ik wel. spawnd er een add op me en toen had ik het niet meer.. wilde ik wegrennen werd ik ge-Net.

RIP

Maar 1 ding scheelt ik ben blijkbaar niet de enige die het hier soms moeilijk heeft 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uBgNJmtzd_zbRN1p4QFrPm0IX1M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FhdkALu3KuSfnrZOZy4OwfAe.png?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door Ricmaniac op 08-09-2023 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:59:
He kak.. random death op me level 7 shaman :P zag een elite niet .. maar toen dacht ik die heb ik wel. spawnd er een add op me en toen had ik het niet meer.. wilde ik wegrennen werd ik ge-Net.

RIP

Maar 1 ding scheelt ik ben blijkbaar niet de enige die het hier soms moeilijk heeft 8)7

[Afbeelding]
Level 7 is nog geen uur werk, go again! Hc hype! :p

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
Ricmaniac schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:59:
He kak.. random death op me level 7 shaman :P zag een elite niet ..
HC hype.. ! HC hype..!
Mja klote man :+ Nog maar een keertje dan eh.. alles onder de 10 is zo gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door PepieNL op 08-09-2023 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

PepieNL schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:19:
[...]

HC hype.. ! HC hype..!
Mja klote man :+ Nog maar een keertje dan eh.. alles onder de 10 is zo gedaan.
Zo is dat! Druid level 24 en zojuist ;w pffff... Echt zat van nu :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Opnieuw begonnen nu ja. Dit keer een hunter.

Heeft iemand alleen een idee hoe hunters dat in classic doen met Pet happiness en feeden van de pet?
Ik zou graag een weak aura ofzo zien die mij laat weten van: Heey feed je pet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:47:
[...]

Oef! Rip

"HC HYPE, HC HYPE" Am i right? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 08-09-2023 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:59:
[...]

Oef! Rip

"HC HYPE, HC HYPE" Am i right? :P
Ja hc hype, maar tis puffen hier en ben al te vaak doodgegaan laatste paar dagen dus enerzijds helemaal klaar mee maar anderzijds ook wel weer zin om te spelen. Sterk staaltje stockholm syndroom weer 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Ricmaniac schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:54:
Opnieuw begonnen nu ja. Dit keer een hunter.

Heeft iemand alleen een idee hoe hunters dat in classic doen met Pet happiness en feeden van de pet?
Ik zou graag een weak aura ofzo zien die mij laat weten van: Heey feed je pet :P
Er zullen vast ook wel wat weakaura's zijn maar doe eigenlijk alles handmatig.. zo'n issue is dit niet.
Hier een weakaura als je alles automated wilt hebben bv: https://addons.wago.io/addons/feed-o-matic
London schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:47:
[...]

oef.. pijnlijk man! Tijd voor een pauze :o

[ Voor 32% gewijzigd door PepieNL op 08-09-2023 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
Ik heb nu een level 23 druid en een level 17 priest. Ik merk dat mijn grootste vijand momenteel de verveling is. Ik heb tientallen toons geleveled en dit stuk al zo vaak gedaan dat het lastig is om scherp te blijven. Eigenlijk is er tot nu toe geen enkele echte uitdaging geweest, behalve mezelf beheersen om niet te snel te willen gaan.

Maar waarschijnlijk is dat ook wel de echte hc uitdaging. Zorgen dat het leuk en uitdagend blijft zonder mega veilig te spelen. En natuurlijk geen domme fouten maken zoals verdrinken of in de IF lava donderen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

PepieNL schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:40:
[...]

Er zullen vast ook wel wat weakaura's zijn maar doe eigenlijk alles handmatig.. zo'n issue is dit niet.
Hier een weakaura als je alles automated wilt hebben bv: https://addons.wago.io/addons/feed-o-matic

[...]

oef.. pijnlijk man! Tijd voor een pauze :o
Korte pauze gehad, inmiddels alweer going strong, alliance dit maal! Paladin is alweer level 10 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menkoro
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 13:51
Aaah zo zuur, opnieuw doodgegaan rond lvl 13. Prettig dat de spawns wat hoger zijn, maar ik ben voor de 3e keer rond dit lvl doodgegaan vanwege hyperspawns. Ene moment is er niets, andere moment zijn er 3+ mobs die plots spawnen. Ook met een swiftnesspotion red je het dan niet ;w

Voor mij verder wel mooi geweest zo. Poosje HC gedaan ik vind een char verliezen toch echt te heftig. Ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om een lvl 30+ class kwijt te raken. Jaartje of 16 geleden had ik die drive nog wel, maar nu is het toch echt te zonde van mijn tijd :D

[ Voor 14% gewijzigd door Menkoro op 09-09-2023 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Menkoro schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 15:29:
Aaah zo zuur, opnieuw doodgegaan rond lvl 13. Prettig dat de spawns wat hoger zijn, maar ik ben voor de 3e keer rond dit lvl doodgegaan vanwege hyperspawns. Ene moment is er niets, andere moment zijn er 3+ mobs die plots spawnen. Ook met een swiftnesspotion red je het dan niet ;w

Voor mij verder wel mooi geweest zo. Poosje HC gedaan ik vind een char verliezen toch echt te heftig. Ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om een lvl 30+ class kwijt te raken. Jaartje of 16 geleden had ik die drive nog wel, maar nu is het toch echt te zonde van mijn tijd :D
Ah spijtig...
Hyperspaws kunnen erg gevaarlijk zijn, pfff.
Maar je bent hem niet kwijt heh! Gratis transfer naar era als je sterft op een HC server ;)
Zit verstopt achter de store icon geloof ik.. en dan free transfer kiezen.

[ Voor 6% gewijzigd door PepieNL op 09-09-2023 18:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

Voor de mensen die deze video nog niet hebben gezien: ga 'm checken. Instant classic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geniaal inderdaad! had gisteren zijn perspectief gezien en vanavond die van Ziqo. besef nu eigenlijk pas hoe heftig die guy met al zijn buffs XD en hij zat hem te streamsnipen. mooi dat die zo genaait word met die buff haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt wat is horde in het begin moeilijker zeg (orc iig)

ruim 7 uur gedaan over 11 levels. in (kan wel iets sneller hoor maar goed)

Mijn alliance Human was met 6 uur al level 13 en in thelsamar - Lochmodan wat al veel tijd kost om daar te komen XD

Alliance hebben het veel makkelijker.

Maargoed nu wel echt naar me zin. Ben inmiddels level 12 en uiteindelijk toch nog eens rerolled naar hunter. Dit ga ik nu gebruiken als main.

Avontuur naar de barrens gaat nu beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07 16:22
Ricmaniac schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:59:
Echt wat is horde in het begin moeilijker zeg (orc iig)

ruim 7 uur gedaan over 11 levels. in (kan wel iets sneller hoor maar goed)

Mijn alliance Human was met 6 uur al level 13 en in thelsamar - Lochmodan wat al veel tijd kost om daar te komen XD

Alliance hebben het veel makkelijker.

Maargoed nu wel echt naar me zin. Ben inmiddels level 12 en uiteindelijk toch nog eens rerolled naar hunter. Dit ga ik nu gebruiken als main.

Avontuur naar de barrens gaat nu beginnen.
Ik doe durator toch in een uur of 4. Is het niet omdat je Alliance gewoon bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vieze rat die figuur om vervolgens z'n guild op te naaien dat ze een mass report moeten doen. Gelukkig werkt karma in dit geval heel goed 8)

Paladin is alweer level 18 hier, alliance levellen is echt zoooooooooo veel makkelijker en sneller dan horde. Niet normaal :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Level 17 momenteel en mijn eerste dungeon gedaan :D RFC. Was redelijk spannend van te voren maar eenmaal er in ging het dikke prima :P

Zit er lekker in en vermaak me ontzettend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 14:59
Oh man, dit filmpje doet weer zoveel pijnlijke herinneringen opleven. Als Paladin domweg achter je tegenstanders aanrennen en niks kunnen doen. Wat was dat een verschrikkelijke class in vanilla.

Maar wel een prachtig filmpje. Ik sta er nog versteld van dat de mage het zolang uithoudt. Ik dacht dat sheep e.d. steeds vaker resist werd en steeds sneller breaked. Tenminste dat is wat ik me herinner van "vroeger".

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
MrFl0ppY schreef op maandag 11 september 2023 @ 12:25:
[...]

Oh man, dit filmpje doet weer zoveel pijnlijke herinneringen opleven. Als Paladin domweg achter je tegenstanders aanrennen en niks kunnen doen. Wat was dat een verschrikkelijke class in vanilla.

Maar wel een prachtig filmpje. Ik sta er nog versteld van dat de mage het zolang uithoudt. Ik dacht dat sheep e.d. steeds vaker resist werd en steeds sneller breaked. Tenminste dat is wat ik me herinner van "vroeger".
Nee, die 'diminishing returns' zijn later pas geintroduceerd. Daarom was het als melee class ook zo'n hel om 1vs1 tegen een lock of mage te spelen. Telkens 10+ seconden (en vaak veel langer) gefeared of gesheeped worden was echt kansloos.

edit: Nu twijfel ik toch aan mijn eigen antwoord. Volgens mij hadden veel spells al wel DR maar zijn deze later flink aangescherpt. (En is het tijdvak waarbinnen de DR optreden verlengd.)

[ Voor 10% gewijzigd door Cannoli op 11-09-2023 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cannoli schreef op maandag 11 september 2023 @ 13:03:
[...]

Nee, die 'diminishing returns' zijn later pas geintroduceerd. Daarom was het als melee class ook zo'n hel om 1vs1 tegen een lock of mage te spelen. Telkens 10+ seconden (en vaak veel langer) gefeared of gesheeped worden was echt kansloos.

edit: Nu twijfel ik toch aan mijn eigen antwoord. Volgens mij hadden veel spells al wel DR maar zijn deze later flink aangescherpt. (En is het tijdvak waarbinnen de DR optreden verlengd.)
Klopt het was er al wel maar later veel meer aangescherpt en in classic resette het ook sneller voordat je weer een full sheep kon doen zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
https://www.gamesradar.co...-leveling-all-over-again/

Toch wel weer een different feeling bij het spelen. Echt leuk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
Mn 27 huntertje gaat gestaag steeds verder de rabbit hole in. Heb al een paar near deaths gehad.
Domste dood had zomaar een autorun incident geweest kunnen zijn in Thousand Needles.
Meest kansloze moet gisteravond wel geweest zijn in Hillsbrad, bij die boeren.. ene moment sta je in een leeg veld en volgende moment spawned het hele veld opnieuw.
Snap niet dat ik dat overleefd heb.

Hoe gaat het met jullie ? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
PepieNL schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:32:
Mn 27 huntertje gaat gestaag steeds verder de rabbit hole in.
En... tis over. Einde avontuur op 28.
Deed een quest in ashenvale met wat elementals rond een meer die een frost nova casten en daarna lekker in melee range komen rammen.
Pet was bezig met een zo'n ding, had er een in een trap zitten en ik facetankte een derde.
Dat ging net goed.. en toen spawnde er nog drie.. :+
Heb dr naar ERA verhuisd maar voelt toch niet hetzelfde aan... ik snap nu wat sommigen al aangaven 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Level 25 hunter. Was begonnen met Paladin maar kan daar echt geen lol in hebben. Hunter begint langzaam een beetje interessant te worden. Zit in een leuke guild op Stitches (DICE) waar ze imo de juiste mix van attitudes hebben. Heel veel mensen rerollen meerdere keren HC zodra dood. Pas een guild DM run gedaan en dat vertrouwde ik, ondanks dat ik nog maar 19 was, en het ging goed (soepel en gecoordineerd) maar pas een pug voor de RR Elite quests en dat ging uiteindelijk goed, maar voelde heel erg dodgy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PepieNL schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:48:
[...]

En... tis over. Einde avontuur op 28.
Deed een quest in ashenvale met wat elementals rond een meer die een frost nova casten en daarna lekker in melee range komen rammen.
Pet was bezig met een zo'n ding, had er een in een trap zitten en ik facetankte een derde.
Dat ging net goed.. en toen spawnde er nog drie.. :+
Heb dr naar ERA verhuisd maar voelt toch niet hetzelfde aan... ik snap nu wat sommigen al aangaven 8)
Yup Era is het gewoon niet meer dan :P Misschien als je rond 50-60 dood gaat maar alsnog mis je die excitement die hardcore heeft denk ik.

Ik ga ook nog gestaag door. Level 20 inmiddels pas op mijn hunter. heb ook nog een priest 11 maar mijn maten waarmee ik samen speelde zijn in de tussentijd 3 characters verloren terwijl ik er niet bij was dus ik besloot maar gewoon mijn hunter te spelen haha.

Had gisteren ook een hele close call gehad. Zat in een cave waar redelijk veel spawns waren en een rogue had meerdere mobs op hem en vanishde en ondanks dat ik niet met ze in combat was gingen ze direct allemaal op mij. .. gelukkig had mijn pet Taunt natuurlijk waardoor ik kon rennen anders had ik het echt niet overleefd.

Zit ook wel in een leuke actieve guild "Geen Genade" NL guild horde side op stitches . altijd redelijk veel mensen online. best vet om het zo actief te zien allemaal :)

• PepieNL
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:17:
[...]

Yup Era is het gewoon niet meer dan :P Misschien als je rond 50-60 dood gaat maar alsnog mis je die excitement die hardcore heeft denk ik.

Ik ga ook nog gestaag door. Level 20 inmiddels pas op mijn hunter. heb ook nog een priest 11 maar mijn maten waarmee ik samen speelde zijn in de tussentijd 3 characters verloren terwijl ik er niet bij was dus ik besloot maar gewoon mijn hunter te spelen haha.

Had gisteren ook een hele close call gehad. Zat in een cave waar redelijk veel spawns waren en een rogue had meerdere mobs op hem en vanishde en ondanks dat ik niet met ze in combat was gingen ze direct allemaal op mij. .. gelukkig had mijn pet Taunt natuurlijk waardoor ik kon rennen anders had ik het echt niet overleefd.
Mja.. taunt.. moet je pet wel bij de mobs kunnen komen.
Dat kon ie dus niet want zat vast in een nova en ik kon de mobs ook niet naar hem brengen want zat zelf ook in een nova.
Had hier ook geen oplossing voor.. Feint death is pas op 30 beschikbaar geloof ik.

Weet niet wat nu te doen haha.. ik laat het even een paar dagen rusten en zie van het weekend wel weer.
Heeft stitches nog steeds een queue 's avonds?
Ben begonnen op Nek'rosh en bevalt me wel tot nu toe.. geen queue, geen DCs, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
Inmiddels 25 op m'n rogue and de poison quest gedaan. Lastige quests man die class quests.

Bijna dood ervaring door een mede rogue ook bij plundering the plunderers.
Hier moet je dus een kistje openen die een level 60 papegaai Polly spawnt. Hier gebruik je crackers op om hem level 18 te maken.
Een andere rogue vroeg mij om hulp, dacht why not. Beste man was vergeten de crackers mee te nemen en viel haar aan. Dikke chrge op mij, rennen met spint en evasion. 3% leven van de boot gesprongen.
Hart in m'n keel en trillende benen en armen.

• alexsdam
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:17:
[...]

Zijn een aantal rogues en hunters die dit expres doen om te griefen.
Ik ga eigenlijk nooit grotten in. tenzij het in groepsverband is of ik minimaal 3 levels hoger ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
PepieNL schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:37:
[...]

Mja.. taunt.. moet je pet wel bij de mobs kunnen komen.
Dat kon ie dus niet want zat vast in een nova en ik kon de mobs ook niet naar hem brengen want zat zelf ook in een nova.
Had hier ook geen oplossing voor.. Feint death is pas op 30 beschikbaar geloof ik.

Weet niet wat nu te doen haha.. ik laat het even een paar dagen rusten en zie van het weekend wel weer.
Ben begonnen op Nek'rosh en bevalt me wel tot nu toe.. geen queue, geen DCs, etc.
De afgelopen dagen had Stitches tussen ~19:00 en 22:00 telkens een queue van zo'n 1500 spelers. Wachttijd was zo'n 45 minuten tot een uur.

Jouw hunter's dood laat zien waarom je (bijna) altijd moet vluchten als je met 2 mobs aan het vechten bent. Niet omdat je die mobs niet aankan, maar omdat je altijd het risico loopt dat er opeens meerdere mobs tegelijk respawnen. Vooral op drukke momenten als de dynamische respawn tijden soms absurd kort zijn.

Dat vind ik wel jammer. Dat je eigenlijk 'te veilig' moet spelen voor het geval dat.

Die locatie is vrij dodelijk trouwens. Heb gisteren tot tweemaal toe mensen zien verdrinken (nou ja, een Deathlog melding van gezien.) Waarschijnlijk onder water gegaan om mobs te killen. Vervolgens onder water in een frost nova terechtkomen en dan verdrinken. De reden dat ik altijd water breathing potions bij me heb en onder een hotkey heb staan.
PepieNL schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:37:
[...]

Yup nog steeds een queue. vanaf +- 19:30 word het erger. maar ik vind het opzich wel mee vallen als dat betekend dat ik op een lekkere volle server kan spelen. Meestal log ik in rond 7 uur, kids klaarmaken voor bed, verhaaltje lezen etc en dan als ik bij me computer aan kom zit ik er zo goed als in :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
Gisteravond was de queue rond 22.00 zelfs 2 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:41

FunkyTrip

Funky vidi vici!

alexsdam schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:49:
Ik ga eigenlijk nooit grotten in. tenzij het in groepsverband is of ik minimaal 3 levels hoger ben.
Zelfs 3 levels hoger doen mij niet het RR elite kasteel binnengaan als ik hardcore zou spelen :')

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
FunkyTrip schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:38:
[...]

Zelfs 3 levels hoger doen mij niet het RR elite kasteel binnengaan als ik hardcore zou spelen :')
Nee die zou ik in z'n geheel overslaan 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

FunkyTrip schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:38:
[...]

Redridge is an sich een gevaarlijke zone als je de heatmap ziet, bijna helemaal rood :D

Ik heb ff paar dagen pauze genomen nadat m'n paladin ook dood is gegaan op level 22 :( Maar inmiddels weer back in business, undead mage level 11!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
London schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:43:
[...]

Redridge is an sich een gevaarlijke zone als je de heatmap ziet, bijna helemaal rood :D

Ik heb ff paar dagen pauze genomen nadat m'n paladin ook dood is gegaan op level 22 :( Maar inmiddels weer back in business, undead mage level 11!
Oef...je richt wel een slachting aan. ;)

Ik weet niet of ik wel blijf spelen. Mijn druid is nu level 25 en mijn priest 26....maar het is zo saaaai. Het duurt vaak veel levels voordat je nieuwe interessante abilities krijgt en priest wordt pas interessant bij Shadowform en de druid krijgt pas over 7 levels een fatsoenlijke finisher (Ferocious Bite). Misschien komt het ook omdat ik dit al veel te vaak gedaan heb. Maar ja, dus nog maar even een Warlock aangezwengeld voor wat afwisseling. :*)

Zijn er leuke Alliance guilds op Stitches die jullie aan kunnen raden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deathaspire
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-07 12:53
dit weekend mijn 55 paladin geript :'(
100% mijn eigen schuld.
gewoon dom gespeelt, dus ben er eigenlijk ook niet heel boos om..

zat in een cave voor een quest, geen potions, HS op cooldown.. toch besloten om de questmob en zijn 2 guards te pullen (lvl 57 +2x lvl 54), had bubble, lay on hands, grenades, training dummy's.. dus dacht dat het wel goed kwam..

helaas deden de shadow bolts meer damage dan ik had verwacht..
R.I.P Paladin.

nu maar een priest gestart, we go again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Mijn 28 rogue is gestorven in de UC lift.
Ja, ik had het risico niet moeten nemen maar het feit dat de lift eerder vertrekt dan de deuren dicht zijn is nog altijd stupid.
Voortaan maar een extra rondje wachten, we go again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathaspire schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:07:
100% mijn eigen schuld.

zat in een cave voor een quest, geen potions, HS op cooldown.. toch besloten om de questmob en zijn 2 guards te pullen (lvl 57 +2x lvl 54), had bubble, lay on hands, grenades, training dummy's.. dus dacht dat het wel goed kwam..

R.I.P Paladin.

Daaamn! dat is zuur zeg haha .ik denk dat ik een maand pauze van life nodig heb als mij dat gebeurd op 55 XD maar zoals je het formuleert zeker je eigen fout haha

Good luck met de priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alexsdam schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:07:
Mijn 28 rogue is gestorven in de UC lift.
Ja, ik had het risico niet moeten nemen maar het feit dat de lift eerder vertrekt dan de deuren dicht zijn is nog altijd stupid.
Voortaan maar een extra rondje wachten, we go again.
Zo zuur idd. vanaf de eerste keer gelijk aangeleerd gewoon even 1 rondje te wachten als de lift er al staat :P de lift gaat sneller dan je val speed dus als je er nog niet op staat red je het gewoon niet als die net naar beneden gaat.

Denk dat er meer deaths bij horde door die liften van UC en TB komen dan heel alliance is doodgegaan tussen 1-10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
Deathaspire schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:07:
100% mijn eigen schuld.

R.I.P Paladin.

Oef! Dat is pijnlijk zeg. Ik weet niet of ik na ~100 uur /played 'weggegooid' te hebben nog helemaal overnieuw zou kunnen beginnen. Vandaar ook dat ik meerdere toons afwisselend level. Verder gaan vanaf level 25+ voelt toch wat makkelijker dan weer helemaal op 1 beginnen.

Veel plezier met de priest in ieder geval!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoepla33
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07:36
Blizzard has announced that Wrath of the Lich King Classic's Icecrown Citadel will launch on Thursday October 12th, 2023. Additionally, Phase 4 launches on October 10th, which will include significant updates for quality of life, additional dungeons, Titan Rune Defense Protocol Gamma, and Random Dungeon Finder!

https://www.wowhead.com/w...r-12-wotlk-classic-335114

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoepla33 schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:56:
Blizzard has announced that Wrath of the Lich King Classic's Icecrown Citadel will launch on Thursday October 12th, 2023. Additionally, Phase 4 launches on October 10th, which will include significant updates for quality of life, additional dungeons, Titan Rune Defense Protocol Gamma, and Random Dungeon Finder!

https://www.wowhead.com/w...r-12-wotlk-classic-335114
Toch wel weer RDF dus :) was te verwachten .. niet de vraag of, maar de vraag wanneer. eerst wilde niemand het omdat iedereen alleen maar RDF spamde vanuit de stad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 20:43
Gisteren dan ook mijn character verloren in de Barrens, gelukkig "pas" 13 en meeste geld/mats naar een bank alt gestuurd.

Het hersenloos afmaken van Zevhra's en skinning deed me even vergeten dat ik Hardcore aan het spelen was... en plots, was ik een spook.

WE GO AGAIN!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-06 13:46
DUs die quest Strnaglethorn fefer, is niet aan te raden, probeerde hem samen met een hunter, rip lvl 45 shaman :(
We MOO again :P
Pagina: 1 ... 72 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat