In de zomermaanden game ik niet zoveel.. maar kan me af en toe goed bezighouden met classic!
Zelf spring ik een beetje tussen Classic ERA, HC en Wrath.
De laatste probeer ik steeds een beetje bij te blijven maar het kan me nooit lang vast houden.
In Wrath zou ik graag op mn Ele/resto Shaman willen raiden maar ik knap een beetje af op alles en iedereen die met gearscore smijt, de gdkp's en de raidlog mentaliteit.
Ook een prot warrior daar maar ook al is die nu helemaal geschikt voor de lagere raids en heroic + kom ik met hem in diezelfde spiraal terecht.
Dan druip ik weer af naar mn feral druid die nog aan het levelen is maar het vooruitzicht gerelativeerd aan de vorige twee toons motiveren me totaal niet.
Eigenlijk zijn al mijn negatieve punten totaal community related; heb ook nog geen relaxte guild gevonden (Mirage Raceway) die bij me past, wellicht is dat het gewoon..
ERA op de firemaw cluster is fantastisch als je door alle gdkp's en boosts heen kijkt.
Ben daar bezig om opnieuw een resto shaman te levelen.
Als mijn HC toon ooit sterft gaat die naar ERA en ga ik lekker daar verder.
Lekker een ele/resto spec nemen! Je kan prima tot goed healen en gear komt redelijk met elkaar over.
https://www.wowhead.com/c...3105230015--0510530100501
Moet wel zeggen dat die pas laat tot zijn recht komt hoor.
Maarre tja.. healen in dungeons. Moet je zelf weten natuurlijk maar je vergroot je kans op een death wel enorm als je dungeons in stapt.
Op hoger level schijnt het wel wat beter te gaan, hoger level hardcore spelers weten doorgaans wel hoe de game in elkaar steekt. Meeste dungeons gaan ook met een backup healer en die rol kan je hartstikke goed vervullen met een 30/0/21 spec.
[
Voor 35% gewijzigd door
PepieNL op 07-09-2023 08:46
]