Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:20
Hahaha, deze dan:
We suggest that players choosing a realm consider this one, as we expect that other English PvP realms may experience severe queues at release.
Jaja. Dus.... er wordt gelayerd, en dan nog zijn er server queues?

Volgens mij is Blizz de zaak toch een beetje aan het onderschatten. Zijn er al mensen die van plan zijn over te stappen?

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15:30

Funky22

Guild invite

Golden Times (Ally) blijft in ieder geval gewoon op: Shazzrah.

https://discord.gg/x8uWt9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Ik denk niet dat ze de zaak onderschatten. Ik denk dat ze wel weten dat er tijdens de release veel meer mensen willen spelen dan dat ze aankunnen, maar dat ze dat verkiezen boven lege servers als de playerbase uiteindelijk stabiel is.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:49
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jprust
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-04 11:14
is DOD een Guild? Horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jprust
Heb je wat meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Hier ook in The Inner Circle / Exomna / Cult of the Snake gezeten. Gespeeld vanaf dag 1... dus ook ik ga me maar weer eens wagen aan Classic. 'Wij' zitten op Golemagg met een aantal ex-Exomna leden.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 123% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:17
Nou ehh.. zit ff mee te loeren in het discord kanaal van Gehennas en dat lijkt al net zo toxic te zijn als Shazzrah op de avond van de name reservation.

.. of ik wordt oud.

Mischien toch maar rollen op een RP-PVP server ipv deze flauwekul, daar ben je tenminste aan regels gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

IWriteCode schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:34:
Hier ook in The Inner Circle / Exomna / Cult of the Snake gezeten. Gespeeld vanaf dag 1... dus ook ik ga me maar weer eens wagen aan Classic. 'Wij' zitten op Golemagg met een aantal ex-Exomna leden.
Hey, wie allemaal?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Deathrow, Sauron, Mapster & Manu

Less = more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Heb wel in The Inner Circle gezeten in TBC periode. Maar herken die namen niet, is ook wel lang geleden. Ik ga met een collega iig op Shazzrah zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topic warning toegevoegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jprust
Deleon78 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:42:
@Jprust kleine groep vrienden/vriendinnen die ook regelmatig rl afspreken en lekker classic gaan spelen (we zijn van origine een classic guild). Sommigen wat meer hardcore dan anderen. Aantal kent elkaar al van games voordat WOW er was.
Geen idee hoe het zich gaat ontwikkelen. In Vanilla/TBC hadden we zo'n 100 a 200 actieve members, maar we begonnen met 3 en hebben niet actief gerecruit :)
Hou dit zeker in gedachten voor mijn NL vriendengroep. Zijn allen vanaf vanilla bezig, maar afgehaakt op retail nadat het steeds toegankelijker werd. na WotLK was alle lol er vanaf.

Leuk Horde alternatief ook, naast die Alliance community of Shazzrah, Golden Times ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
Bij mij is Classic verwijderd uit B.net launcher - geen idee waarom. Blijkbaar lukt het nog wel door direct in te loggen in de client, maar dus geen directe link meer.

Ben ik de enige?

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:33
Helixes schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:38:
Bij mij is Classic verwijderd uit B.net launcher - geen idee waarom. Blijkbaar lukt het nog wel door direct in te loggen in de client, maar dus geen directe link meer.

Ben ik de enige?
Hij staat er bij mij nog gewoon tussen na updaten en restart van de launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

Nieuwe EU PvP Server -> https://eu.forums.blizzar...lassic-realm-coming/69910 dus ze kunnen makkelijk uitbreiden, toch hoop ik op niet te veel queues voor de mensen die op de andere server een char gemaakt hebben.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 103% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:47
Iemand ervaring met APES? Ik ben nieuwsgierig waarom ze sommige mensen zo afschrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:04

Morenoo91

Flexible Mexican

DivineNL schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:29:
Iemand ervaring met APES? Ik ben nieuwsgierig waarom ze sommige mensen zo afschrikken.
Op private servers waren ze eigenlijk de Kron Kron maar dan Alliance
Ook hadden ze een 24/7 monopoly op Devilsaur, google maar Devilsaur Mafia

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Aangezien er geen slowchat of recruitments mogen in dit draadje wil ik jullie graag uitnodigen op de Tweakers WoW discord: https://discord.gg/EwQvNDX Daar mogen jullie zoveel mogelijk chatten, en ook recruiten (met mate). En veel meer.

Hopelijk tot ziens!

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Vergeet trouwens niet dat je maar max. 3 characters kan hebben wat kan betekenen dat je eerst je char op de andere realm moet verwijderen voordat je er 1 maakt op de nieuwe realm ;)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
Omdat ik dungeons wil gaan doen met 4 mages en 1 priest (ja, dat betekent geen tank) heb ik tijdens de stresstest dit getest en 4 mages met arcane explosion was genoeg om heel RFC te clearen. Nu de beta opnieuw is geopend met pre-made 40 templates gaf dit een mooie kans om deze zelfde test ook uit te voeren in SM Graveyard en Library.

In de 2 gelinkte plaatjes zijn de linker resultaten van 'de bekende privateservers' en de rechter resultaten van de beta test.
https://i.imgur.com/Nm6GEsN.png (Library)
https://i.imgur.com/3A9UXuO.png (Graveyard)

Een level 40 mage heeft met greens zo'n 1500 hp, dus op private servers ga je na 7 a 8 melee hits dood (zonder healing). Op de beta test geldt dat je 20 klappen moet krijgen. Een gelijkwaardige gegearde warrior tank heeft 2500hp en heeft meer dan 50 klappen nodig zonder het gebruik van cooldowns. Als je private servers gewend bent dan zul je bij het spelen van classic een reductie van 60% in physical damage zien.

Op basis van deze data kan ik bevestigen dat 4 mages (arcane explosion spam) met 1 priest die alleen holy nova cast voldoende is om SM te clearen als je enemies 'geel' zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 14-08-2019 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:38
Paprika schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:46:
Omdat ik dungeons wil gaan doen met 4 mages en 1 priest (ja, dat betekent geen tank) heb ik tijdens de stresstest dit getest en 4 mages met arcane explosion was genoeg om heel RFC te clearen. Nu de beta opnieuw is geopend met pre-made 40 templates gaf dit een mooie kans om deze zelfde test ook uit te voeren in SM Graveyard en Library.

In de 2 gelinkte plaatjes zijn de linker resultaten van 'de bekende privateservers' en de rechter resultaten van de beta test.
https://i.imgur.com/Nm6GEsN.png (Library)
https://i.imgur.com/3A9UXuO.png (Graveyard)

Een level 40 mage heeft met greens zo'n 1500 hp, dus op private servers ga je na 7 a 8 melee hits dood (zonder healing). Op de beta test geldt dat je 20 klappen moet krijgen. Een gelijkwaardige gegearde warrior tank heeft 2500hp en heeft meer dan 50 klappen nodig zonder het gebruik van cooldowns. Als je private servers gewend bent dan zul je bij het spelen van classic een reductie van 60% in physical damage zien.

Op basis van deze data kan ik bevestigen dat 4 mages (arcane explosion spam) met 1 priest die alleen holy nova cast voldoende is om SM te clearen als je enemies 'geel' zijn.
is dat dan zo veranderd in de Private server of is het in de beta veel makkelijker geworden dan dat het was?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
huntedjohan schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:56:
[...]
is dat dan zo veranderd in de Private server of is het in de beta veel makkelijker geworden dan dat het was?
Private servers zijn overtuned en in 2006 zijn de dungeons makkelijker gemaakt.

Even voor de beeldvorming,
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IKykqdH.png

Dit is Holy Nova rank 3 (level 36). De GCD is 1.5 seconden, dus alleen Holy Nova spammen geeft je al meer healing output dan een enkele unit melee hits doet tegen je. Met Holy Nova kun je dus bijna 3 enemies (2 a 2.5 speed weapons) outhealen op 1 enkele cloth user, terwijl je je hele groep healed.

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 14-08-2019 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik begin nu toch te twijfelen over de keuze server/speelstijl. Er ís een RP-PVP server en ik heb RP altijd gaaf gevonden. Ik heb voor de zekerheid alvast (ook) een karakter op Zandalar Tribe aangemaakt (Orc wederom).

Als ik toch accepteer dat het me maanden gaat kosten om te levelen (omdat ik er weinig tijd aan kan besteden, en omdat raiden toch niet mijn doel is), waarom dan niet de extra tijds investering doen voor de complete experience zonder "WTB 40 STACKS OF <X> /PST" of "EPIC TANK LFG DM NO NOOBS PLX".

Zijn er uberhaupt mensen in dit topic die dit (ook) overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
HTT-Thalan schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:24:
Ik begin nu toch te twijfelen over de keuze server/speelstijl. Er ís een RP-PVP server en ik heb RP altijd gaaf gevonden. Ik heb voor de zekerheid alvast (ook) een karakter op Zandalar Tribe aangemaakt (Orc wederom).

Als ik toch accepteer dat het me maanden gaat kosten om te levelen (omdat ik er weinig tijd aan kan besteden, en omdat raiden toch niet mijn doel is), waarom dan niet de extra tijds investering doen voor de complete experience zonder "WTB 40 STACKS OF <X> /PST" of "EPIC TANK LFG DM NO NOOBS PLX".

Ik overweeg dit ook. Ik heb jaren geleden alleen classic gespeeld en gestopt toen TBC uitkwam. Ik heb echter nooit begrepen wat een RP server was. Simpel gezegd dat ik altijd dat de gamers die hierop speelde ook in 'Lore' met elkaar spraken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Relative schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:28:
[...]

Ik overweeg dit ook. Ik heb jaren geleden alleen classic gespeeld en gestopt toen TBC uitkwam. Ik heb echter nooit begrepen wat een RP server was. Simpel gezegd dat ik altijd dat de gamers die hierop speelde ook in 'Lore' met elkaar spraken?
Dat is het inderdaad. Je blijkt 'in character' bij alles wat je doet. Dus je bent niet Tim de student uit Amsterdam, je bent Maezon de Human Mage geboren en getogen in Northshire, je houd van Lakeshire Rum en je droomt ervan ooit naar Winterspring te reizen om de eeuwige sneeuw te zien. Je hebt er mages die bang zijn voor vuur, warriors met een metaalallergie en druids met een persoonlijkheidsstoornis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:37

MrManuel

The impossible is easy...

Ook ik begin weer te spelen..
Het begint gewoon toch weer te kriebelen.

Ben nooit echt een raider geweest maar speelde gewoon met 3 vrienden.
We hebben wel een guild gehad maar nooit meer dan 100 actieve mensen.

We beginnen op Golemagg. (Maar twijfelen ook over de RP PVP servers)

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

KrazyJay

Wat RP betreft, ik zit op de RP (zonder PVP) server met de drie toegestane chars. Best leuk, een RP server, je kunt ook out of char aanwezig zijn wat ik meestal doe, maar dan kom je ergens een inn binnen en zie je players aan een tafeltje zitten kletsen tegen elkaar (tekstballonnetjes). Dat is leuk. Plus, je hebt die vervelende berichten steeds niet in de general chats e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
HTT-Thalan schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:33:
[...]

Dat is het inderdaad. Je blijkt 'in character' bij alles wat je doet. Dus je bent niet Tim de student uit Amsterdam, je bent Maezon de Human Mage geboren en getogen in Northshire, je houd van Lakeshire Rum en je droomt ervan ooit naar Winterspring te reizen om de eeuwige sneeuw te zien. Je hebt er mages die bang zijn voor vuur, warriors met een metaalallergie en druids met een persoonlijkheidsstoornis.
Dat heb je mooi omschreven!! Ik heb te weinig kennis van de Lore om hier toegevoegd aan mee te doen, en ook geen tijd de Lore te verkennen. Maar het lijkt me wel erg vet. Als ik jou zo hoor zal ik de beslissing maken om op een RP server te gaan spelen. Je omschrijft het mooi dus ik denk dat je er plezier uit haalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:10
Paprika schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:46:
Omdat ik dungeons wil gaan doen met 4 mages en 1 priest (ja, dat betekent geen tank) heb ik tijdens de stresstest dit getest en 4 mages met arcane explosion was genoeg om heel RFC te clearen.
Mooi dat dit ook kan :) Ga je multi boxen of spelen je vrienden toevallig ook allemaal mage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Relative schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:41:
[...]

Dat heb je mooi omschreven!! Ik heb te weinig kennis van de Lore om hier toegevoegd aan mee te doen, en ook geen tijd de Lore te verkennen. Maar het lijkt me wel erg vet. Als ik jou zo hoor zal ik de beslissing maken om op een RP server te gaan spelen. Je omschrijft het mooi dus ik denk dat je er plezier uit haalt!
Ik vind het allemaal lastig omdat ik waarschijnlijk meerdere karakters ga moeten spelen. Mijn maat was destijds een 'wereld' beroemde tank op Vashj en alle Vashj spelers van zijn guild destijds (the Aunans) hebben voor Golemagg gekozen. Hij gaat dus daar wederom een Human warrior tank spelen, maar weet nog niet hoe serieus (want hij blijft ook gewoon in retail raiden, vrij intensief).

Mijn vrouw overweegt ook weer te gaan spelen omdat ze alles na TBC niet interessant meer vond en classic wél. Te commercieel en teveel wijzigingen kort na elkaar voor alles wat erna kwam. Ze heeft wel een sterke voorkeur met betrekking tot race en class, en verwacht vooral PVP endgame te spelen. We willen dan zo mogelijk samen levelen. Je wil niet 'uit elkaar' lopen dus dat karakter speel ik dan alleen als zij ook speelt.

Op een RP server duurt het allemaal wat langers... de gesprekken, groups regelen enzo. Maar het geeft wel de ervaring die ik zo mooi vind. Je hebt echter geen cross realm BG's in Vanilla dus als wij daar samen starten is het de vraag of zij daar genoeg PVP activiteit gaat vinden in de BG's. Bovendien wil ik Horde spelen vanwege het feit dat ik op alliance alles kan dromen, en de enige mages (haar voorkeur) zijn Troll of Undead, en beiden vind zij geen leuke races :P.

Ik heb dus nu karakters op 3 soorten realms aangemaakt en dat vind ik te moeilijk allemaal. Liefst heb ik gewoon één karakter en daarmee basta, maarja...

Enige waar we het over eens zijn is dat we PVP willen, en zij wil een ranged class spelen (voorkeur dus voor mage). Ik heb iets meer interesses maar qua survivability in game weet ik gewoon dat een goed gespeelde warlock heel moeilijk te killen is, en als ik geen stealth heb is dat wel een beetje een must.

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-09 10:24
Ik heb ten tijde van WoW Vanilla Horde pvp gespeeld op Shatterd hands.
Pvp server was wel leuk, zorgde voor hechtere community. Echter was het echt een nachtmerrie om je char te lvl'en. Constant gegankt/corpse camping door alliance in The Barrens.

Uiteindelijk dan maar naar PVE server gegaan. De 'spanning van pvp' was weg, maar het lvl'en ging veel vlotter.

Nu ga ik spelen als Alliance op Pyrewood Village PVE. Alliance omdat Human de beste racial heeft, en de armor op hun modellen er het beste uitkomt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

HTT-Thalan schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:24:

Ik denk dat je het RP gehalte op RP servers een beetje overschat. De meeste mensen rollen RP omdat de community gewoon net wat vriendelijker/volwassener is, niet omdat ze zo graag willen RPen.

Je vindt dus van nature niet zo veel NO NOOBS PLX in de chat channels. Je vindt echter net zo veel WTB STACKS hoor. Wat je zult zien is dat in dungeon parties weinig tot niet wordt geRP'd. In de 'world' wel en dat komt vooral doordat mensen elkaar vaak aanspreken in RP mode (of op zijn minst op heel neutrale wijze) en zodra een andere persoon duidelijk in RP mode antwoordt, dan is het etiquette om ook in RP mode te blijven. En zo ontstaan die RP chats.
Als de ander echter neutraal of duidelijk niet in RP mode (Out of character, OOC zeg maar) antwoordt, dan zul je zien dat de ander dat dan ook niet meer doet.

Guild chat is vrijwel altijd OOC. Sommige guilds hebben een speciaal RP guild kanaal.
Er lopen op RP servers vaak wel aardig wat spelers rond die permanent in RP blijven en events opzetten en flair aan de wereld geven. De oude visser, merchant, iemand die iedereen die de stad binnenloopt bufft enzo.
Op een relatief kleine vanilla pserver was er iemand die in world chat continue world domination zat te plannen.

source: altijd op RP servers gespeeld ;)

Dit dus.

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 14:56
FunkyTrip schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:00:
[...]

Ik denk dat je het RP gehalte op RP servers een beetje overschat. De meeste mensen rollen RP omdat de community gewoon net wat vriendelijker/volwassener is, niet omdat ze zo graag willen RPen.

Je vindt dus van nature niet zo veel NO NOOBS PLX in de chat channels. Je vindt echter net zo veel WTB STACKS hoor. Wat je zult zien is dat in dungeon parties weinig tot niet wordt geRP'd. In de 'world' wel en dat komt vooral doordat mensen elkaar vaak aanspreken in RP mode (of op zijn minst op heel neutrale wijze) en zodra een andere persoon duidelijk in RP mode antwoordt, dan is het etiquette om ook in RP mode te blijven. En zo ontstaan die RP chats.
Als de ander echter neutraal of duidelijk niet in RP mode (Out of character, OOC zeg maar) antwoordt, dan zul je zien dat de ander dat dan ook niet meer doet.

Guild chat is vrijwel altijd OOC. Sommige guilds hebben een speciaal RP guild kanaal.
Er lopen op RP servers vaak wel aardig wat spelers rond die permanent in RP blijven en events opzetten en flair aan de wereld geven. De oude visser, merchant, iemand die iedereen die de stad binnenloopt bufft enzo.
Op een relatief kleine vanilla pserver was er iemand die in world chat continue world domination zat te plannen.

source: altijd op RP servers gespeeld ;)
Interessant! Hoe speelt raiden (MC) dan zich af? hoe RP is dat? en (world)pvp? zou je daar wat over kunnen zeggen? dank!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Imbalanced schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:05:
[...]

Interessant! Hoe speelt raiden (MC) dan zich af? hoe RP is dat? en (world)pvp? zou je daar wat over kunnen zeggen? dank!
mijn vanilla RP ervaring was veel al dat mensen in dungeons (tijdens encounters) er niet veel aandacht aan besteden. Een enkel had wat "/me" macros voor abilities zo als totems en majors CDs. Tijden mana breaks ect is er wat RP gaande.

Lore vind ik super leuk, allen role play is niet mijn ding. Al met al wel een leuke ervaring om een keer te doen/proberen.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Vraag:

Mijn vrouw heeft nog een 'oude' account, ooit nog geupgrade naar "legion" maar daarna jaren stil gelegen.
Als ik deze nu weer activeer heeft ze een 'active subscription' en volgens blizzard heeft 'any active subscription' toegang tot classic.

Of moet ze dan toch stiekem wel ff nog geupgrade hebben naar de meest recente retail versie? Die wil ze niet spelen namelijk.

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

HTT-Thalan schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:31:
Of moet ze dan toch stiekem wel ff nog geupgrade hebben naar de meest recente retail versie? Die wil ze niet spelen namelijk.
Alleen subscription activeren.

Less = more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Imbalanced schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:05:
[...]

Raiden is ook weinig tot geen RP. Er zijn altijd wel mensen die IC blijven , maar het gros niet. Er moet immers focus zijn en geouwehoerd worden over loot. Dan ga je niet uitgebreide teksten rondsturen ;)

World PvP, zeker de massale pvp raids zijn vaak wel IC. Vooraf met zijn allen in gurubashi afspreken waarin guildleaders een IC speech houden. En vervolgens met zijn allen FOR THE HORDE en gaan met die banaan.

Uit den ouden doosch (Defias Brotherhood RP PvP server, eind 2005 denk ik). Met alle guilds in ganzenpas naar de meeting om uit te maken wie de leading guild zou worden (zaten wel 300+ man binnen) :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QLPfvMsl.jpg

Dit dus.

• Helixes
HTT-Thalan schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:31:
Vraag:

Mijn vrouw heeft nog een 'oude' account, ooit nog geupgrade naar "legion" maar daarna jaren stil gelegen.
Als ik deze nu weer activeer heeft ze een 'active subscription' en volgens blizzard heeft 'any active subscription' toegang tot classic.

Mijn account is nog Mists of Pandaria. Ik heb gister even ingelogd, en met een paar wildvreemde denizens in Orgrimmar oude herinneringen opgehaald rond een kampvuur. Inloggen op de live server is dus geen probleem, anders dan dat ik denk geen toegang heb tot de nieuwe zones.

Ik heb ook gewoon drie characters aan kunnen maken op Shattrah.

Conculsie - geen enkel probleem :Y)

• Deleon78
.

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
Tja ikzelf ben iemand die, niet van D&D etc houd , omdat het altijd zo lang duurt :P ( +8 uur bij m'n kameraden), kan ik toch een RP server aanraden, omdat de mensen die daar spelen toch vriendelijker zijn, naar m'n mening, en ja de spelers die bijvoorbeeld in stormwind RP-en .. och waarom niet ;) beter dan backstabu the rogue of legolasXx the hunter, en die ERP's in goldshire .. ach het zal mij een zorg zijn hoe die mensen aan hun trekken komen,

Ik speel vrolijk door met mn Paladin, die op een simpele " quest for glory " is :D

[ Voor 8% gewijzigd door Metallize op 15-08-2019 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Vrouwlief en ik hebben zojuist onze karakters op de RP-PVP server Zandalar Tribe aangemaakt.
Zij een Orc Female hunter, ik een Orc Male Warlock. Beiden met 'vervelende' namen (lees: alt-code karakters) want wij zijn een stel uit een ver en vreemd land die de taal slecht spreken. Beetje Allo Allo / Star Trek achtig scenario. Beide solo karakters die ook als we alleen inloggen nog een hoop upkeep kunnen/moeten doen zonder te levelen, denk aan pets trainen, shards farmen, skills en professions...

En beide vervelend in PVP :+.

• Metallize
HTT-Thalan schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:40:
Vrouwlief en ik hebben zojuist onze karakters op de RP-PVP server Zandalar Tribe aangemaakt.
Zij een Orc Female hunter, ik een Orc Male Warlock. Beiden met 'vervelende' namen (lees: alt-code karakters) want wij zijn een stel uit een ver en vreemd land die de taal slecht spreken. Beetje Allo Allo / Star Trek achtig scenario. Beide solo karakters die ook als we alleen inloggen nog een hoop upkeep kunnen/moeten doen zonder te levelen, denk aan pets trainen, shards farmen, skills en professions...

of je krijgt veel whispers van de Zweden " ar du fran sverige ?? " _/-\o_

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Metallize schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:42:
of je krijgt veel whispers van de Zweden Är du från Sverige ?? " _/-\o_
FTFY :P.

Heb ook gewoon op Golemagg Alliance mijn oude trouwe Diango, Human Rogue aangemaakt, waarmee ik weer zo arm als een straatrat Armor kits ga verkopen in Elwynn Forest en wekenlang ga grinden om een setje Devilsaur Armor te craften. Een devilsaur solo'en kostte me destijds al mijn cooldowns @ lvl 60 dus dat was hard werken.

• Metallize
HTT-Thalan schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:31:
[...]

FTFY :P.

Heb ook gewoon op Golemagg Alliance mijn oude trouwe Diango, Human Rogue aangemaakt, waarmee ik weer zo arm als een straatrat Armor kits ga verkopen in Elwynn Forest en wekenlang ga grinden om een setje Devilsaur Armor te craften. Een devilsaur solo'en kostte me destijds al mijn cooldowns @ lvl 60 dus dat was hard werken.
haha ik ben me bewust van de accenten , maar ik had geen zin om ze op te zoeken ;)
maar idd de eerste paar maanden gewoon mining/skinning doen ;) om gold op te bouwen , pas dan ga ik met een profession beginnen... maaruh goed idee .. hopelijk kan een paladin die devilsaurs wel soloen :9... maaruh psst waarom pak je geen mining?? dan kan je op lvl 60 gewoon in brd dark iron ore gaan farmen :9~

[ Voor 21% gewijzigd door Metallize op 15-08-2019 14:20 ]

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Nooit geweten dat dat een dingetje is/was. Maar dan ga je uit van level 60 - da's nog best een end weg van level 1 - op classic.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

HTT-Thalan schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:40:

Ik raad alt-code karakters af. Mensen kunnen je lastiger inviten enzo. Of sturen spul naar de verkeerde player over mail.

[ Voor 3% gewijzigd door FunkyTrip op 15-08-2019 14:38 ]

Dit dus.

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 14:29
Jeetje ik kijk even naar de servers maar dan zit het allemaal vrij vol al.
Ik heb geen sub genomen om alleen een naam te registeren.
Nu overweeg ik bijna om te subben alleen om een char te reserveren op Pyrewood Village.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WKTHBME.png

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 21:16
Zspirit schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:06:
Nu overweeg ik bijna om te subben alleen om een char te reserveren op Pyrewood Village.

[Afbeelding]
Maar betekent "Full" nou dat er geen chars meer aangemaakt kunnen worden? Lijkt me niet toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Munki op 15-08-2019 17:30 ]

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:31
Het zou mij niets verbazen als ze de andere realms bewust op medium hebben gezet omdat spelers dan eerder geneigd zijn die realm te kiezen. Niemand kiest voor een realm met low population. Dit is waarschijnlijk gewoon een trucje.

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:57
Zspirit schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:06:

[Afbeelding]
Ik heb ook nog geen sub genomen; ben nog in het buitenland tot 1 week na launch en naam vind ik niet echt belangrijk. Als ik ga beginnen zie ik wel op welke servers er nog ruimte is en waar ik ga spelen. Best kans dat als je nu op 1 server je naam hebt gereserveerd deze straks te vol of te leeg blijkt waardoor je uiteindelijk toch op een andere server gaat spelen. En na de launch kun je volgens mij op elke server alsnog characters aanmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
FunkyTrip schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:37:
[...]

Ik raad alt-code karakters af. Mensen kunnen je lastiger inviten enzo. Of sturen spul naar de verkeerde player over mail.
Precies, superkut als je een speciaal gemaakte runecloth bag naar Lëgoläs verstuurt, terwijl het Lëgølas had moeten zijn :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Munki schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:22:
[...]

Maar betekent "Full" nou dat er geen chars meer aangemaakt kunnen worden? Lijkt me niet toch?
Full betekent nu alleen dat je een waarschuwing krijgt dat je een drukke realm kiest met kans op wachtrij. Je kunt er gewoon je char maken.

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zojuist even mijn gereserveerde karakters gedelete en nu met juiste race/class/looks aangemaakt. Klein beetje spannend natuurlijk, maar zo groot is de kans ook weer niet dat iemand toevallig net binnen 20 seconden je naam inpikt.

Dit dus.

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:33
Deleon78 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:44:
[...]

Voor zover ik weet is je naam voor 90? dagen gereserveerd na deletion.
Er zijn flinke handeltjes bezig in populaire namen, dus ik neem aan dat het geen 90 dagen zal duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Je naamt komt op het moment direct weer vrij. De naam reservering werkt pas vanaf een hoger level. Echt populaire namen zullen ook vast continue met een simpel 'enter'-knop spammend macro in de gaten worden gehouden.

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Paprika schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:59:
Je naamt komt op het moment direct weer vrij. De naam reservering werkt pas vanaf een hoger level. Echt populaire namen zullen ook vast continue met een simpel 'enter'-knop spammend macro in de gaten worden gehouden.
Dat denk ik ook wel. Gelukkig is mijn main 'Bones' geen S-tier, maar gewoon een goeie Tier-1 naam die binnen een paar minuten weg is, maar niet na 30 secondes :D
Klaarblijkelijk liepen daar geen scripts op.

Dit dus.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Droefsnoet schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:16:
[...]

Precies, superkut als je een speciaal gemaakte runecloth bag naar Lëgoläs verstuurt, terwijl het Lëgølas had moeten zijn :(
Ik wilde voor Adalwarðþær gaan puur om de coole karakters maar de betekenis was niet bijzonder genoeg.

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-09 19:29
Ook maar een sub genomen, in de tussentijd maar een nieuwe character op retail maken.
Undead female frostname genaamd Kilte, goede undead frostmage naam :)

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:35
Paprika schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:59:
Hoe komt u hierbij? vanaf launch was het zo dat een naam een uur na verwijdering van het karakter van "jouw" blijft , ik zie niet in waarom dat verandert zou zijn.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Paprika
Visgek82 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 22:24:
[...]
Hoe komt u hierbij? vanaf launch was het zo dat een naam een uur na verwijdering van het karakter van "jouw" blijft , ik zie niet in waarom dat verandert zou zijn.
Omdat ik meermaals namen van vrienden heb vrijgegeven toen zij klaar waren om deze over te nemen.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:35
Paprika schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 22:26:
[...]

Omdat ik meermaals namen van vrienden heb vrijgegeven toen zij klaar waren om deze over te nemen.
Dan moet het toch verandert zijn. vreemd dat ik daar nooit iemand over heb gehoord of gelezen heb.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28

Grvy

Bot

@Visgek82 blizzard heeft al meermaals aangegeven dat een naam meteen weer vrijkomt als het karakter verwijderd wordt.

Iig voor deze paar weken voor launch/na launch.

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
@Visgek82 Dat is niet hoe ik het mij herinner. Het is alweer anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst retail heb gespeeld maar in de jaren ervoor heb ik regelmatig met namen lopen 'klooien'.

Zo heb ik meerdere malen een naam weggegeven aan vrienden/guildies door een character te deleten. Zij maakten dan meteen een nieuw character aan met de desbetreffende naam. Vervolgens deed ik een character restore en moest dan een andere naam kiezen voor het character wat ik terughaalde omdat deze naam nu in bezit was van iemand anders.

Ook na een character transfer kwam de naam direct beschikbaar. Zodra mijn character verplaatst was naar een ander realm kon de naam op het oude realm opnieuw geregistreerd worden.

Er was één uitzondering. Dat was de 'name change' service. Als je de naam van een character veranderde dan bleef de oude naam voor (ik geloof) 90 dagen gelocked.

edit: Ik kan trouwens bevestigen dat tijdens de huidige registratie een naam niet gereserveerd blijft. Had op Gehennas 2 namen gereserveerd die imo vrij populair waren. Na 20 minuten toch weer verwijderd en binnen 1 minuut waren ze allebei weg.

[ Voor 13% gewijzigd door Cannoli op 15-08-2019 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zit een beetje te twijfelen over wat voor class ik (eerst) wil gaan spelen. Is het qua winstgevendheid nog interessant om met een rouge (dat was de classic-spelling toch? :+) kistjes te gaan zoeken in instances? Of was dat vooral in TBC interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crillius
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 11:52

Crillius

Goed gek is ook niet verkeerd

ja...als rouge pickpocketen, lockpicking skillen en dat blijven herhalen.
er zit altijd wel wat in, bijna iedere humanoid heeft wel iets in zn zakken.

als ik t me goed herinner heb je vaak kans op food en drink, met her en der wat kleingeld en kistjes.

die kistjes hebben dan weer vaak poison reagents en je levelt je lockpicking er vaak mee.

goeie bijdrage aan je inkomsten, en met de poison materials een mooie besparing op je uitgaven.
al met al best n rendabele toevoeging aan je routine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Barman shanker runs. Good times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 11:38
Grappig dat na al die tijd Rogue nog altijd verkeerd gespeld wordt :D.

Ik zelf heb besloten om voor mage te gaan. Ik had eerst druid in gedachten maar ik wil een karakter dat relevant is voor heel classic en druids lopen na BWL toch wel wat achter. Heb geen tijd om in twee karakters te investeren dus mage it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
Paterpor schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:16:
Ik zelf heb besloten om voor mage te gaan. Ik had eerst druid in gedachten maar ik wil een karakter dat relevant is voor heel classic en druids lopen na BWL toch wel wat achter. Heb geen tijd om in twee karakters te investeren dus mage it is!
Haha, zolang Druid Innervate heeft, is ze relevant. Je bent wel een lopende reserve mana pool voor de priests, maar hey whatever. Ik denk dat je na BWL nog steeds met gemak 3 Druids mee kan nemen. En, met de Tier 3 set wordt Druid wel degelijk weer relevant. Maar vooruit. Als je Druid als een Mage wilt spelen, dan heb je wel een probleem ja.

Ik denk eigenlijk niet dat er een irrelevante raiding class is. Wellicht komt Hunter nog het dichtste bij, maar zelfs die kunnen in de juiste spec gewoon mee (maar de meeste Hunters rollen Beast Master...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helixes schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:23:
[...]

Haha, zolang Druid Innervate heeft, is ze relevant. Je bent wel een lopende reserve mana pool voor de priests, maar hey whatever. Ik denk dat je na BWL nog steeds met gemak 3 Druids mee kan nemen. En, met de Tier 3 set wordt Druid wel degelijk weer relevant. Maar vooruit. Als je Druid als een Mage wilt spelen, dan heb je wel een probleem ja.

Ik denk eigenlijk niet dat er een irrelevante raiding class is. Wellicht komt Hunter nog het dichtste bij, maar zelfs die kunnen in de juiste spec gewoon mee (maar de meeste Hunters rollen Beast Master...)
Toch gebeurt het niet vaak. Als ideale setup zie je liever 4-5 priests, 4-5 shamans, 1-2 druids.
(wel een voordeel bij loot).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/gr3xmh9ky9s21.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Helixes schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:23:
[...]

Hunters beginnen MC hoog op de dps lijstjes is mijn herinnering. Daarna vallen ze langzaam terug, maar pas bij AQ & Naxx is het pas echt 'erg' zeg maar. Ze zijn wel onderhouds/heal-arm en steady.

Bij ons in MC eindigden hunters vaak #1 in 2005, al zal dat nu anders zijn omdat de andere classes BiS hebben als ze MC beginnen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
FunkyTrip schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:19:
Hunters beginnen MC hoog op de dps lijstjes is mijn herinnering. Daarna vallen ze langzaam terug, maar pas bij AQ & Naxx is het pas echt 'erg' zeg maar. Ze zijn wel onderhouds/heal-arm en steady.

Bij ons in MC eindigden hunters vaak #1 in 2005, al zal dat nu anders zijn omdat de andere classes BiS hebben als ze MC beginnen.
Ja, precies. Ik herinner me ook dat dedicated hunters met de juiste spec hoog konden eindigen. Maar, hunters hebben ook een beetje de reputatie soloërs te zijn, en geen 40-man team players.

Sowieso, in MC heb je iig één hunter nodig voor Tranq Shot. Een backup is dan ook wel fijn, trouwens. Als ik me goed herinner werden ze in MC ook nog wel eens gebruikt voor lastige pulls. Samen met Feign Death altijd een goede methode om wat trash mobs te ontwarren en bosses veilig te pullen naar de Garr arena.

Ze zijn zeker wel handig. En ja, het aanbod Hunters was groot. Maar het aanbod goede hunters? Hehehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Helixes schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:28:
[...]

Ze zijn zeker wel handig. En ja, het aanbod Hunters was groot. Maar het aanbod goede hunters? Hehehe...
Komt vooral omdat je als hunter nooit echt gepushed wordt zodra je je pet hebt. Je raid speelstijl is compleet anders.

Ik moet ook eens leren kiten straks en hoe ik mob-groepjes moet ontwarren.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
Ik zit nog eens naar dit lijstje te kijken. Ik heb hem wel eerder gezien, maar toch valt me iets op.

9-10 Warriors. 2-3 Druids. Als ik het me niet verkeerd herinner, dan hadden we meestal een stuk of 6 Warriors, en wat meer Druids, die dan als hybrid off-tank kon worden ingezet. Wellicht had dat te maken met het lagere aanbod aan (goede) warriors, maar toch. Ik speelde zelf een 20/0/31 Druid in raids, en echt - het volstaat gewoon. En, ja. Ik kon gewoon meekomen met de meeste Priests op de healing charts.

Ik heb al een tijdje niet meer nagedacht over dit soort optimalisaties, maar blijkbaar wordt de DPS van de off-tank meer geapprecieerd dan de utility van een offtank Druid tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Helixes schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:55:
[...]

Ik zit nog eens naar dit lijstje te kijken. Ik heb hem wel eerder gezien, maar toch valt me iets op.

9-10 Warriors. 2-3 Druids. Als ik het me niet verkeerd herinner, dan hadden we meestal een stuk of 6 Warriors, en wat meer Druids, die dan als hybrid off-tank kon worden ingezet. Wellicht had dat te maken met het lagere aanbod aan (goede) warriors, maar toch. Ik speelde zelf een 20/0/31 Druid in raids, en echt - het volstaat gewoon. En, ja. Ik kon gewoon meekomen met de meeste Priests op de healing charts.

Ik heb al een tijdje niet meer nagedacht over dit soort optimalisaties, maar blijkbaar wordt de DPS van de off-tank meer geapprecieerd dan de utility van een offtank Druid tegenwoordig?
Dit zijn DPS warriors. Je hebt zelden (meer dan 2) off-tanks nodig en dan is alleen een shield voldoende.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 16-08-2019 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Deleon78 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:43:
De chart zegt ook niks (nou ok, weinig) over de compositie van individuele raids, houd dat in je achterhoofd.
Daar heb je https://legacyplayers.com/Raids/ voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Helixes schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:28:
[...]

Ja, precies. Ik herinner me ook dat dedicated hunters met de juiste spec hoog konden eindigen. Maar, hunters hebben ook een beetje de reputatie soloërs te zijn, en geen 40-man team players.

Sowieso, in MC heb je iig één hunter nodig voor Tranq Shot. Een backup is dan ook wel fijn, trouwens. Als ik me goed herinner werden ze in MC ook nog wel eens gebruikt voor lastige pulls. Samen met Feign Death altijd een goede methode om wat trash mobs te ontwarren en bosses veilig te pullen naar de Garr arena.

Ik heb wel eens een baas mogen proberen tanken in een grote instance (maar schiet me lek als ik nog weet welke het was, meer dan 5 man iig) op mijn warlock. De uitdaging was uiteraard aggro vasthouden (demo locks hebben nou niet echt een bijzondere dmg output) maar qua armor/healing ging dat heel aardig. Was meer voor de fun dan wat anders natuurlijk, maar in solo play zijn elites vaak geen issue.

Verder waren we alleen goed voor summons, health stones en een eventuele banish ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
algemene vraag: Is het bespreken van spelen op een private classic server voordat official classic bekend was not done hier?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ricmaniac schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:14:
algemene vraag: Is het bespreken van spelen op een private classic server voordat official classic bekend was not done hier?
Zolang je maar geen namen noemt van private servers die nog actief zijn dacht ik.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

FunkyTrip schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:15:
Zolang je maar geen namen noemt van private servers die nog actief zijn dacht ik.
Ik betaalde ook altijd voor een wow retail abonnement als ik daar speelde, dat vond ik eigenlijk een hele nette oplossing al zeg ik het zelf. Ze doen daar erg hun best de classic experience te benaderen, tot gm's en tickets aan toe, en hanteren dezelfde regels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metallize
Het nadeel van de private servers waren,altans mijn mening , was dat je geen garantie had op support en dat je character ook er nog steeds is , en niet gehacked is na een x aantal maanden.
Daarom zij ik ook al jaren ... ik will best Blizzard betalen voor een "vanilla ervaring " .... Classic WoW FTW !!

Vooral het levellen, is iets wat ik erg leuk vindt , " the chase is better than the catch" , of voor jullie voetballers :P de wedstrijd zien in die 80min is leuker dan, het lezen wie er gewonnen heeft na een uur ;)
Daarom heeft het geen zin om op private te spelen, sluiten ze de boel , kun je weer op nieuw beginnen

[ Voor 34% gewijzigd door Metallize op 16-08-2019 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Mocht iemand nog zijn te verwachten latency willen weten. Mits mijn test betrouwbaar is (world server is niet up, maar geeft wel een status terug); 87.248.201.80 voor Shazzrah en 87.248.201.102 voor Gehennas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Paprika schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:04:
Mocht iemand nog zijn te verwachten latency willen weten. Mits mijn test betrouwbaar is (world server is niet up, maar geeft wel een status terug); 87.248.201.80 voor Shazzrah en 87.248.201.102 voor Gehennas.
Weet je ook die voor Mirage Raceway?

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
87.248.201.101 (of traceroute naar 37.244.59.185 eigenlijk, server zelf kun je niet pingen). Lijkt ook op Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varzgul
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-08 14:11
Misschien een lijst van alle servers? Ook de NA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pings komen terug met 2ms op Shazzrah (waar ik ook me characters heb) =p lijkt me niet dat ik straks een latency van 2ms zal hebben

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 16-08-2019 14:27 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ricmaniac schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:25:
Pings komen terug met 2ms op Shazzrah (waar ik ook me characters heb) =p lijkt me niet dat ik straks een latency van 2ms zal hebben
Jawel, op de stresstest hadden we een latency van 1ms.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HpWgdVi.png
Ricmaniac schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:28:
[...]

wat houd dit in / hoe lees ik dit? :P
Gemiddelde classcount in raids bij de betere guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paterpor schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:16:
Grappig dat na al die tijd Rogue nog altijd verkeerd gespeld wordt :D.

Ik laat druid voor wat het is, ik ben nog niet vergeten dat het een hel was om een 5 mans in te komen, omdat ze liever een healer met een out of combat res wilden. De reden dat mijn priest eerder 60 was, ondanks dat ik twee weken eerder met de druid begonnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Paprika schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:12:
87.248.201.101 (of traceroute naar 37.244.59.185 eigenlijk, server zelf kun je niet pingen). Lijkt ook op Amsterdam.
Waar vind je die? Ben benieuwd naar die van Golemagg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
DivineNL schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:53:
[...]

Waar vind je die? Ben benieuwd naar die van Golemagg :)
Netwerk in de gaten houden als je inlogt en de poorten weten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Paprika schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:54:
[...]

Netwerk in de gaten houden als je inlogt en de poorten weten :p.
Ah, snap hem. Dat kan ik momenteel niet |:(

Begin trouwens te balen dat we Golemagg hebben gekozen, begint er steeds meer op te lijken dat grotendeels van de Nederlandstalige community voor Shazz heeft gekozen. Of lijkt dat maar?

[ Voor 28% gewijzigd door DivineNL op 16-08-2019 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:20 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat