gisteravond van de UXG en Cloudkey Gen 2+ gemigreerd naar de UCG-Max, hoewel dit niet heel soepel verliep was ik toch klaar na 2 uur. korte samenvatting zodat anderen niet tegen dezelfde issues aanlopen
- backup gemaakt vanuit de controller gemaakten deze geupload en gedownload.
- UXG losgekoppeld
- UCG-Max aangesloten
- Stomme fout -> Cloudkey met alles draaiende in het netwerk gelaten
- UCG-Max werd gezien en gestart met inloggen
- gelijk aangegeven backup terug zetten als optie genomen
- fout bij terugzetten protect en innerspace (zie stomme fout hierboven)
- na reboot niet meer in kunnen loggen
- UCG-Max reset gegeven
- Cloudkey gen 2+ alle apps gestopt
- UCG-Max backup van lokaal teruggezet
- alles werd netjes doorlopen, wat problemen met adoptie maar hiervoor het inform host adres aan moeten passen.
- protect en innerspace functioneren naar behoren, nu tijd om iptv in te stellen.
- ssh naar UCG-Max, dat lukt maar inloggen niet
- ssh met root -> verkeerd wachtwoord
- ssh met ubnt -> verkeerd wachtwoord
- ssh met zelf ingestelde naam in Device SSH Authentication -> verkeerd wachtwoord
- instelling in Device SSH Authentication geeft pas de melding dat je wachtwoord minimaal 12 characters moet zijn als je deze aanklikt, dus hierna wachtwoord aangepast aan de nieuwe vereisten.
- ssh met zelf ingestelde naam in Device SSH Authentication -> verkeerd wachtwoord
- in controlplane -> console -> SSH is nog aparte optie waar je dus nog een keer akkoord moet gaan met SSH toegang. ook hier wachtwoord aangepast.
- UCG-Max gereboot[
- ssh met root en ingesteld wachtwoord - SUCCES !!!! (bloed,zweet en tranen kan ik zeggen

)
- script fabian gedraaid.
- conf aangepast naar eth4 (de rest stond al goed)
- reboot
SUCCES !!!
hoop dat ik jullie hiermee wat tijd en ergenis kan besparen