Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[bug] veiling meerdere bieders met zelfde bedrag

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

Vraag

• 3dmaster
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22:07
Ik heb twee veilingen lopen en het viel mij op dat ik op dit moment meerdere bieders heb met exact hetzelfde bod. Volgens mij kan dit niet helemaal de bedoeling zijn?

Als er niemand bijkomt heb ik meerdere 'winnaars' :)

V&A aangeboden: AMD Athlon x2 5000+ systeempje

V&A aangeboden: Shuttle XS35V3L + 750GB + 2GB RAM

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Beste antwoord (via 3dmaster op 15-10-2018 11:00)

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Helaas dus duplicate

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True