Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
@Vuikie Ik ben bang dat laatste.. ;) Ben nooit op Drome geweest en ik denk dat je het hebt over een open source battle.net / wol server, niet die van mij. Wikipedia: PvPGN misschien?

En ja, ik ben er ook nog steeds, haha.

[ Voor 16% gewijzigd door Olaf van der Spek op 07-06-2020 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solozakdoekje
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-02-2024
voor de gene die wil, is hier de openbare source code van CnC_Remastered_Collection

https://github.com/electronicarts/CnC_Remastered_Collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Helaas geen 16:10 aspect ratio support, maar zwarte balken.

Dan hou ik het wel bij de herinneringen van vroeger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Gelukkig is er al een mod om verder uit te kunnen zoomen, ik voelde me al wat claustrofobisch.

Gewoon in de options -> mods -> workshop mods -> 'additional zoom levels' -> subscribe. Dan terug gaan en dan komt 'ie (op den duur) in het lijstje te staan. Deze aanvinken en game restarten.

Ik heb trouwens heel vaak dat als ik een APC wil deployen ik daarop dubbelklik en dan alle APC's geselecteerd worden en 'ie niet deployt... Zelfs als ik niet snel klik gaat het lang niet altijd goed terwijl er wel ruimte is. Is er een deploy knop?

Verder zou ik het zoomen met je muiswiel wel willen kunnen inverten.

[ Voor 6% gewijzigd door Digital-DNA op 07-06-2020 12:56 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:58

Cyphax

Moderator LNX
Digital-DNA schreef op zondag 7 juni 2020 @ 12:55:
Gelukkig is er al een mod om verder uit te kunnen zoomen, ik voelde me al wat claustrofobisch.

Gewoon in de options -> mods -> workshop mods -> 'additional zoom levels' -> subscribe. Dan terug gaan en dan komt 'ie (op den duur) in het lijstje te staan. Deze aanvinken en game restarten.

Ik heb trouwens heel vaak dat als ik een APC wil deployen ik daarop dubbelklik en dan alle APC's geselecteerd worden en 'ie niet deployt... Zelfs als ik niet snel klik gaat het lang niet altijd goed terwijl er wel ruimte is. Is er een deploy knop?

De cursor zou moeten veranderen als je over een gevulde apc hovert. Doet ie dat wel?

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Cyphax schreef op zondag 7 juni 2020 @ 12:59:
[...]

De cursor zou moeten veranderen als je over een gevulde apc hovert. Doet ie dat wel?
Ja de deploy cursor is er wel, maar je moet echt een seconde wachten tussen klikken om te selecteren en klikken om te deployen, echt vet irritant.

Je kunt ook alleen een deploy knop instellen voor je MCV...

[ Voor 11% gewijzigd door Digital-DNA op 07-06-2020 13:11 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
XWB schreef op zondag 7 juni 2020 @ 11:32:
[...]

Ze hadden de AI niet hoeven vervangen, maar extra AI opties toevoegen zoals Microsoft met Age of Empires gedaan heeft had ook gekund.

[Afbeelding]
Juist, als ze dat nou hadden gedaan had ik waarschijnlijk geeneens een refund aangevraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 7 juni 2020 @ 11:20:
Wat een nostalgie en herinneringen! Heerlijk om dit weer eens te kunnen herbeleven. Ik snap de kritiek hier eigenlijk helemaal niet. Iedereen wist toch wel dat het qua gameplay een kopie zou zijn van 25 jaar terug? Hoe kun je dat de game nu kwalijk nemen dan?

Ik vermaak me er prima mee, vooral omdat het zoveel herinneringen opbrengt. O+
Als dat het geval was hadden ze de sidebars ook niet grondig veranderd. Dus eindeloos scrollen en geen queue. Maar toch hebben ze dat wel een stuk verbeterd, ten behoeve van de gameplay en niet omdat mensen zogenaamd nostalgische gevoelens hadden bij de oude brakke sidebar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:12
Heeft iemand de NOD campaign al uitgespeeld? Wat zit daar voor muziek onder de credits?

In het origineel was dat Destructible Times van I Am, maar ik kan dat hele nummer niet vinden in de jukebox.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Jeroen O schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:49:
Heeft iemand de NOD campaign al uitgespeeld? Wat zit daar voor muziek onder de credits?

In het origineel was dat Destructible Times van I Am, maar ik kan dat hele nummer niet vinden in de jukebox.
YouTube: Command & Conquer Remastered (Nod Campaign ) Tiberian Dawn all Cuts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Iedereen bedankt voor de suggesties om de blackscreen crash te fixen. Gister nog e.e.a geprobeerd. Nieuwe display driver hielp niet. Ook de installatie bestanden laten controleren; hielp niet. Daarna reinstall gedaan. Ook geen oplossing. Toen las ik @unfor zijn tip. Had inderdaad die afgesloten maar dat hielp niet. Maar Afterburner draait op die Riva tool die inderdaad ook de overlay verzorgd dus ik dacht laat ik die eens uitzetten dan; en ja hoor. Hij doet het! Dus die Riva statistics server geeft het probleem. Waarom is mij een raadsel. Maar goed dan die elke keer maar afsluiten als ik wat wil knallen.

Paar missies gedaan gister en het is wel heel tof om de nostalgie bij deze game weer te herbeleven en te denken ooooh ja! Zo zag dit en dat er uit. Grappig ook dat ze de installer een beetje mee gepakt hebben en er een video van hebben gemaakt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen O
Die installer is inderdaad legendarisch.

En ook wat ze ervan gemaakt hebben. Port / IRQ / DMA: Obselete _/-\o_
Maar vroeger liep je daar altijd mee te pielen.

Ik moet zeggen dat het goed speelt. Moest wel een paar keer schakelen tussen de classic en modern controls om te kijken wat het prettigste speelt. Van modernere spellen ben ik rechtermuisklik gewend als actie, maar blijkbaar zit de linker muisklik toch nog een beetje in de vingers, want als je op de automatische piloot dingen gaat doen, klik je toch steeds mis.

En dan die muziek. Alleen daarvoor al is het de aanschaf meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2020 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 22:34
Jeroen O schreef op zondag 7 juni 2020 @ 19:40:
Die installer is inderdaad legendarisch.

En ook wat ze ervan gemaakt hebben. Port / IRQ / DMA: Obselete _/-\o_
Maar vroeger liep je daar altijd mee te pielen.
De installer is inderdaad geniaal :)
Zat toen al met een glimlach op m'n gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:51

MazeWing

The plot thickens...

Kwistnix schreef op zondag 7 juni 2020 @ 19:58:
[...]

De installer is inderdaad geniaal :)
Zat toen al met een glimlach op m'n gezicht.
Inderdaad. Echter meen ik dat IRQ altijd op 220 stond (standaard) en niet 200 zoals bij de installer. Bij Red Alert staat ie wel op 220.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:40
Werkt dit met onboard video / IGP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Rukapul schreef op zondag 7 juni 2020 @ 20:59:
Werkt dit met onboard video / IGP?
Ik heb het op Intel HD 620 en een AMD A8 APU getest. Het werkt op beide. Alleen als er erg veel objecten op de kaart zijn gaat de fps van 60 naar 20.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortov Molotov
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 06:41
Sir_Hendro schreef op zondag 7 juni 2020 @ 21:19:
[...]

Ik heb het op Intel HD 620 en een AMD A8 APU getest. Het werkt op beide. Alleen als er erg veel objecten op de kaart zijn gaat de fps van 60 naar 20.
Hoeveel RAM heb je in je bios toegewezen aan de integrated graphics?

Aan vriendschappelijk verleend advies op dit forum kunnen geen rechten worden ontleend 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 05:19
Vandaag 3 mooie potten 4vs4 gedaan. 6 Migs gemaakt en dan na een paar foto’s van de vijandelijke basis, veilig omvliegen om de construction yard op te blazen. En later wat meer kritische gebouwen natuurlijk.

Als Allied is de chrono wagen daar uiterst geschikt voor, tot nu toe maar weinig mensen die hun basis goed beveiligen, ik zet ze altijd vol met rocket/ en normale infanterie om dit soort walgelijke acties te voorkomen _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Bintzak op 08-06-2020 00:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Man wat heerlijk deze remaster O+

Net de GDI campaign uitgespeeld, die laatste missie was echt pittig. Deels dankzij cheatende AI die kan bouwen waar hij wil, maar het is na 1:45u gelukt :D

Nu met RA begonnen met de Allies en damn bevalt echt, RA blijft favo

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
Ik heb ook net de GDI campaign uitgespeeld. Ik twijfel nog of ik gelijk de NOD campaign er achteraan doe, of verder ga met Red Alert. Daar heb ik eigenlijk veel meer zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online

Dat heb ik vooral met die water transport ding soms irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:30
Kan iemand mij vertellen hoe ik het objective-scherm weer naar voren krijg tijdens een campaign? Ik moet nu een melding als "Low power" of "Insufficient funds" veroorzaken om te zien wat mijn objectives zijn. Ik kan ook niets vinden in de Bindings.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:00
@demo31051987 Enter roept het chat scherm omhoog. Krijg je dan ook niet die meldingen te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Renzzie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:24:
@demo31051987 Enter roept het chat scherm omhoog. Krijg je dan ook niet die meldingen te zien?
Dat ga ik vanavond als ik thuis ben maar eens proberen. Thnx!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:13

Deployen vroeger was knop D, maar dat leek niet te werken met MCV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Laatst online: 12-09 22:31
SniperGuy schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:06:
[...]

Deployen vroeger was knop D, maar dat leek niet te werken met MCV
Was dat niet alleen in RA2? Daar weet ik in ieder geval zeker dat het werkte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou, dit weekend lekker bezig geweest. Eerste momenten waren zeer gaaf met de installer en de eerste paar missies. Nu ben ik het onderhand wel weer zat. Het is natuurlijk een remaster maar de gameplay is echt niet meer van deze tijd wat mij betreft. m.n. unit leveling mis ik enorm. En pathfinding omg. Harvesters zitten continue in je batttles en rijden altijd langs die rots randjes. Infanterie units die nog met 10 tanks niet dood te krijgen zijn....

De cutscenes zien er overigens totaal niet uit. Mag ik dat zeggen?

Iets wat mij altijd gestoord heeft in CC en RA zijn de lucht units. Zeer crap.
Het is leuk allemaal zo'n remaster maar had er op z'n minst IETS bijgedaan dat we nog niet hebben gezien.

Maargoed, leuk initiatief, op naar een echt coole remaster bv generals.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:01

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Electromonkey schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:07:
[...]

Was dat niet alleen in RA2? Daar weet ik in ieder geval zeker dat het werkte.
Vanaf tibsun.

Deployen van de MCV kan wel, met \
zie de keybindings.

Helaas werkt dit niet voor andere voertuigen zoals APC

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb wat moeite gehad om de game onder Linux aan de praat te krijgen; de launcher startte nog wel maar beide games daarna niet, zonder informatie van Steam helaasch. Na wat klooien en zoeken kwam ik via deze reactie op Reddit tot een oplossing, namelijk in de Properties van de game de Launch options dit invullen: PROTON_USE_WINED3D=1 %command%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Ok, long story short: Kun je deze game ook verkrijgen / draaien zonder Steam of Origin? Ik wil de game aan m'n pa geven (die speelt nog dagelijks Tiberian Sun), maar om hem nu op te zadelen met een verplichte Steam / Origin account, dat gaat ie echt niet begrijpen vrees ik.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Mortov Molotov schreef op zondag 7 juni 2020 @ 23:12:
[...]

Hoeveel RAM heb je in je bios toegewezen aan de integrated graphics?
De HD 620 is dynamisch maar de A8 7600 heeft via de BIOS 2GB VRAM toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
scorpie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:06:
Ok, long story short: Kun je deze game ook verkrijgen / draaien zonder Steam of Origin? Ik wil de game aan m'n pa geven (die speelt nog dagelijks Tiberian Sun), maar om hem nu op te zadelen met een verplichte Steam / Origin account, dat gaat ie echt niet begrijpen vrees ik.
Kort antwoord: Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Dat vermoeden had ik al, helaas. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Via de minder legale wegen kan dit vermoed ik wel.
Of je koopt hem legaal en zet er dan een crack op waardoor je geen steam/origin meer nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Gewoon doen, zo lastig is Steam nu ook weer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:03
En anders zet je een snelkoppeling naar de game op de desktop? Merk je vrij weinig van Steam, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Met Steam kan je het ook leuk als cadeau geven. EA is natuurlijk een graaibedrijf maar Steam valt volgens mij weinig te verwijten toch?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Dinictus208 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:16:
Met Steam kan je het ook leuk als cadeau geven. EA is natuurlijk een graaibedrijf maar Steam valt volgens mij weinig te verwijten toch?
Als we Epic Games mogen geloven dan is Steam Valve net zo'n graaibedrijf. Klanten moeten een flink percentage van de opbrengsten afstaan.

[ Voor 8% gewijzigd door XWB op 08-06-2020 11:30 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kwistnix schreef op maandag 8 juni 2020 @ 01:55:
Ik heb ook net de GDI campaign uitgespeeld. Ik twijfel nog of ik gelijk de NOD campaign er achteraan doe, of verder ga met Red Alert. Daar heb ik eigenlijk veel meer zin in :P
Heb ik ook gedaan, even wat van die dino-missies en consolemissies geprobeerd en daarna RA gestart met de Allies :)
Kun jij toch doen? Steam installeren, accountje maken, auto inlog + auto starten met windows en hij hoeft enkel op de snelkoppeling te klikken.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Zouden we nog een remaster van Tiberian Sun en Firestorm mogen verwachten? Zal waarschijnlijk deels afhangen van het succes van deze remaster. Ik ben er in ieder geval wel voor te porren, want dit smaakt wat mij betreft naar meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
Kwistnix schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:42:
Zouden we nog een remaster van Tiberian Sun en Firestorm mogen verwachten? Zal waarschijnlijk deels afhangen van het succes van deze remaster. Ik ben er in ieder geval wel voor te porren, want dit smaakt wat mij betreft naar meer.
Ik zie graag een combinatie van Tiberiun Sun en Red Alert 2 als Remaster (met natuurlijk alle uitbreidingen) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Extigo op 08-06-2020 11:45 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27
Ook maar overstag gegaan om de nostalgie te beleven. Volgens mij minimaal de derde keer dat ik RA koop. Even een snelle skirmish gedaan en ik schrok toch wel van de graphics verbetering! Op de filmpjes zag het er niet zo indrukwekkend uit maar ingame is het echt een wereld van verschil!

Ga zo maar eens de jukebox aanzetten, want dat heeft zeker meegewogen bij de aankoop.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bintzak
Dinictus208 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:10:
Nou, dit weekend lekker bezig geweest. Eerste momenten waren zeer gaaf met de installer en de eerste paar missies. Nu ben ik het onderhand wel weer zat. Het is natuurlijk een remaster maar de gameplay is echt niet meer van deze tijd wat mij betreft. m.n. unit leveling mis ik enorm. En pathfinding omg. Harvesters zitten continue in je batttles en rijden altijd langs die rots randjes. Infanterie units die nog met 10 tanks niet dood te krijgen zijn....

De cutscenes zien er overigens totaal niet uit. Mag ik dat zeggen?

Iets wat mij altijd gestoord heeft in CC en RA zijn de lucht units. Zeer crap.
Het is leuk allemaal zo'n remaster maar had er op z'n minst IETS bijgedaan dat we nog niet hebben gezien.

Maargoed, leuk initiatief, op naar een echt coole remaster bv generals.
Infanterie moet je overheen rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:05

Kheos

FP ProMod
Bintzak schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:44:
[...]

ik kan dat "splat" geluid nog steeds horen, hoewel ik C&C al jaren niet meer heb aangeraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 12-09 14:27
Hehe infantrie is echt waardeloos in dit spel. De AI is meester in het platrijden van de infantrie.

Heb de game overigens echt gekocht voor de multiplayer. De singleplayer doe ik wellicht ook wel in de uurtjes om wat op te vullen. Ben benieuwd of ik deze keer ook de "geheime" mierenmissie weer zo moeilijk vind. Ik kan mij nog herinneren dat ik daar vroeger wel 100x over heb gedaan om die te overleven.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Afgezien van 1 missie heb ik nog geen RA1 remaster gespeeld, maar het horen van 'Your mission is a failure' in C&C blijft frustrerend

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
MrFl0ppY schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:53:
Hehe infantrie is echt waardeloos in dit spel. De AI is meester in het platrijden van de infantrie.

Heb de game overigens echt gekocht voor de multiplayer. De singleplayer doe ik wellicht ook wel in de uurtjes om wat op te vullen. Ben benieuwd of ik deze keer ook de "geheime" mierenmissie weer zo moeilijk vind. Ik kan mij nog herinneren dat ik daar vroeger wel 100x over heb gedaan om die te overleven.
Tijdens multiplayer maak ik altijd meteen 20 man infanterie(mix) om de basis te beveiligen, je heb altijd van de fast win spelers die het leuk vinden een apc voor je construction yard te plaatsen vol met engineers. Goed verspreiden om te voorkomen dat ze plat gereden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:07
Ik heb origin basic pc abo. Kan je dan korting krijgen oid en tientje eraf oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Bintzak schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:44:
[...]

Weet ik, maar dat werkt ook niet zo goed, ging in dune2 een stuk beter. Gaat meer om het idee, alsof je je na 10 tank schoten nog zou leven. En ik snap ook het verschil tussen sabot en heat enzo….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerVincent
Dinictus208 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:44:
[...]

Weet ik, maar dat werkt ook niet zo goed, ging in dune2 een stuk beter. Gaat meer om het idee, alsof je je na 10 tank schoten nog zou leven. En ik snap ook het verschil tussen sabot en heat enzo….
De infantery heeft een speciaal armor vest die goed beschermd tegen tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Dinictus208 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:44:
[...]

Dat is natuurlijk voor balancing, hoewel ik dit sentiment heel lang geleden ook had, toen Dune 2000 kwam en dit ook deed, terwijl de quad in Dune 2 de trike een beetje obsolete maakte. Dat was meer een remake dan een remaster. Qua balancing is het beter zo, al is het natuurlijk vrij bizar dat een tank niet met een enkel schot een soldaat uitschakelt. Zelfde met ontploffende raketten. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Cyphax op 08-06-2020 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bintzak
Cyphax schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:42:
[...]

Dat is natuurlijk voor balancing, hoewel ik dit sentiment heel lang geleden ook had, toen Dune 2000 kwam en dit ook deed, terwijl de quad in Dune 2 de trike een beetje obsolete maakte. Dat was meer een remake dan een remaster. Qua balancing is het beter zo, al is het natuurlijk vrij bizar dat een tank niet met een enkel schot een soldaat uitschakelt. Zelfde met ontploffende raketten. :P
Moet je Company of heroes eens spelen niks zo irritant als een anti tank Squad Spam. Zeg maar dag tegen je zuur verdiende T34’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Toch dit spel maar gekocht omdat het moet maar eerste indruk is super tof :D. In de jaren 90 grijsgespeeld dus moest wel, maar is erg leuk so far! 4K ziet er nice uit.

Je krijgt echt veel content, leuk!

[ Voor 10% gewijzigd door TweakerVincent op 08-06-2020 18:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Even een checkvraag, maakt het uit of ik het koop via Steam of Origin kan je vanuit beide platformen tegen elkaar spelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

FabiandJ schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:32:
Even een checkvraag, maakt het uit of ik het koop via Steam of Origin kan je vanuit beide platformen tegen elkaar spelen?
Ja multiplayer kan tegen beide platformen
https://www.reddit.com/r/...rigin_where_should_i_buy/

[ Voor 17% gewijzigd door mduijvendijk op 08-06-2020 20:18 ]

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortov Molotov
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 06:41
FabiandJ schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:32:
Mod management is eleganter via Steam

Aan vriendschappelijk verleend advies op dit forum kunnen geen rechten worden ontleend 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Je kan ook alleen maps/mods uploaden vanuit steam. Dus eigenlijk is steam altijd aan te raden over origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
De eerste 5 Allied missies zitten er al weer op. Toch maar besloten om Red Alert te starten na het uitspelen van de GDI campaign :)
Zijn er nog meer mensen die liever op moderate snelheid spelen dan op normal? Ik heb Tiberian Dawn wel op normal gespeeld, maar Red Alert vind ik toch fijner op een tandje lagere snelheid. Merkte het vooral in de missie waar je met Tanya de bruggen moet opblazen, werd steeds geblitzt door die aanvalshonden op normal.

[ Voor 16% gewijzigd door Kwistnix op 09-06-2020 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Ik vind het allemaal tof, juist de minpunten maken het spel zo goed imho. Een HD trip down memory lane.

Hoewel ik me kan voorstellen dat veel mensen dat juist tegenvalt. Wat betreft de filmpjes, die zijn juist goed gelukt als je ziet hoeveel moeite ze hebben moeten doen om het te vinden en upscalen. Ook erg tof de 'making off' filmpjes in het bonus materiaal.

Al met al vermaak ik me prima met dit spel én de muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Net de laaste missie van RA Soviet voltooid. Binnenkort maar eens met Allied beginnen. Red Alert 1 blijft mijn favo CnC. Daarna nogmaals TD doorspelen.

spoiler:
Heb in die laatste missie van Soviet na het killen van de eerste wave meteen naar die mini basis gerushed aan de rand van de kaart in het westen. Je begint met zoveel voertuigen dat je die makkelijk kan overmeesteren. Wel snel die cruiser boven die basis kapot schieten, die staat gelukkig direct aan de kust. Daarna kun je lekker bouwen. Heb daar hun MCV overgenomen en heb de hele map gesloopt met cruisers en destroyers.

[ Voor 59% gewijzigd door Sir_Hendro op 09-06-2020 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kwistnix schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 00:39:
De eerste 5 Allied missies zitten er al weer op. Toch maar besloten om Red Alert te starten na het uitspelen van de GDI campaign :)
Zijn er nog meer mensen die liever op moderate snelheid spelen dan op normal? Ik heb Tiberian Dawn wel op normal gespeeld, maar Red Alert vind ik toch fijner op een tandje lagere snelheid. Merkte het vooral in de missie waar je met Tanya de bruggen moet opblazen, werd steeds geblitzt door die aanvalshonden op normal.
dat is misschien een goede tip voor mij, want ik heb op die missie een hele avond lang geprobeerd zonder succes (indd die hond!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 11:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Renzzie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 22:25:
Je kan ook alleen maps/mods uploaden vanuit steam. Dus eigenlijk is steam altijd aan te raden over origin.
Ik kan me toch niet voorstellen dat je via het eco-systeem van de originele developper geen mod-support hebt?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
Flimovic schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 09:28:
[...]

Ik kan me toch niet voorstellen dat je via het eco-systeem van de originele developper geen mod-support hebt?
via origin kan je ze wel downloaden, maar moet je ze handmatig plaatsen. Via de steam workshop gaat dat makkelijker, thats all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Uploaden naar de workshop gaat niet als je origin hebt. Dit heb ik althans begrepen. Hierdoor kan je van alles maken, maar toch niemand zal het vinden/downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook gekocht en ben er een blij mee. Heb zelf ook c&c box maar geen red alert. Dat veel verbeterd is aan de oude game vind ik wel wat tegen vallen. Vooral filmpjes lijken geknipt naar 16/9 waardoor gedeelte van het beeld mist.
Resolutie, je begint game in maximaal ingezoomd. Wanneer uitzoomt naar normaal niveu valt verschil mee als speelt het wel lekker hogere resolutie.

Voor de rest super en ook heel fijn dat ze oude game zo intact hebben gelaten.
Voor rest blijft geweldige game. En dan te bedenken dat dit gewoon op een 486 draaide _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Wat ik mij helemaal niet herinnerde zijn die missies die je binnen doet in RA. Waarschijnlijk omdat ik het bewust ben vergeten (want ik vind ze niet leuk). Het is een beetje gejat van The 7th legion. Dat was volgens mij de eerste RTS die dit soort missies had.

Voor mij was het moment dat je voor de 2de keer zo'n missie kreeg in de RA allied campaign iig een moment dat ik mn pc ff uitzette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Als ik met mijn muis naar de zijkant van het scherm ga wilt die alleen naar boven en links scrollen, naar beneden en rechts wilt die niet doen ondanks dat er nog speelgebied daar is, mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
FabiandJ schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:09:
Als ik met mijn muis naar de zijkant van het scherm ga wilt die alleen naar boven en links scrollen, naar beneden en rechts wilt die niet doen ondanks dat er nog speelgebied daar is, mis ik iets?
Heb dit bij 1 iemand anders gelezen op reddit. Dit werd daar opgelost door zijn game opnieuw op te starten. Voor de zekerheid zou je heel je PC even kunnen rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Renzzie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:23:
[...]

Heb dit bij 1 iemand anders gelezen op reddit. Dit werd daar opgelost door zijn game opnieuw op te starten. Voor de zekerheid zou je heel je PC even kunnen rebooten.
En ook windows nog even opnieuw installeren :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renzzie
TweakerVincent schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:26:
[...]

En ook windows nog even opnieuw installeren :D
Dan zou ik voor de zekerheid maar direct een nieuwe computer aanschaffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Dinictus208 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:08:
Wat ik mij helemaal niet herinnerde zijn die missies die je binnen doet in RA. Waarschijnlijk omdat ik het bewust ben vergeten (want ik vind ze niet leuk). Het is een beetje gejat van The 7th legion. Dat was volgens mij de eerste RTS die dit soort missies had.

Voor mij was het moment dat je voor de 2de keer zo'n missie kreeg in de RA allied campaign iig een moment dat ik mn pc ff uitzette.
Ja, die missies vind ik zlef ook niet geweldig. Ik geloof dat er maar iets van twee zijn in totaal? Een voor Allies en een voor Soviets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Het is inderdaad leuk dat er aan de mechanics niet is gesleuteld. Dus je hebt de plus én minpunten van het oude spel :)

Mijn grootste frustraties tot nu toe:

- De AI is inderdaad superieur goed in het platrijden van jouw mannetjes
- Als ik dat probeer is het een hels karwei omdat:
- Mijn units traag reageren op commando's

Zeker dat laatste valt op. Voorbeeld: Je stuurt een groep tanks ergens heen. Je bedenkt je. Je selecteert ze en stuurt ze ergens anders heen. Ze blijven dan tóch nog even doorrijden op hun oude route.
En dat maakt het ook lastig om mannetjes plat te rijden.

En nog een ander stiekem wel grappig iets: Je denkt alle gebouwen en units te hebben gesloopt. Staat er toch ergens nog een mannetje achter een boom verscholen :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dameuk
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-08-2024
Probeer even full-screen windowed mode of gewoon fullscreen (geen vinkjes aan). Mogelijk helpt dat.
Nyarlathotep schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:37:
Het is inderdaad leuk dat er aan de mechanics niet is gesleuteld. Dus je hebt de plus én minpunten van het oude spel :)

Mijn grootste frustraties tot nu toe:

- De AI is inderdaad superieur goed in het platrijden van jouw mannetjes
- Als ik dat probeer is het een hels karwei omdat:
- Mijn units traag reageren op commando's

Zeker dat laatste valt op. Voorbeeld: Je stuurt een groep tanks ergens heen. Je bedenkt je. Je selecteert ze en stuurt ze ergens anders heen. Ze blijven dan tóch nog even doorrijden op hun oude route.
En dat maakt het ook lastig om mannetjes plat te rijden.

En nog een ander stiekem wel grappig iets: Je denkt alle gebouwen en units te hebben gesloopt. Staat er toch ergens nog een mannetje achter een boom verscholen :P
Ik hoop dat mods veel van deze dingen gaan opknappen. Waarschijnlijk doet dat wel afbreuk aan de originele game, maar we zijn nu 25 jaar verder en ik denk dat gamers, ik iig wel, andere verwachtingen hebben.

Wat mij opviel is dat:
- pathfinding nog altijd bagger is, zowel voor units als voor de harvester in ra.
- bij grote hoeveelheden units nog altijd kans hebt dat ze vast komen te zitten tenzij je handmatig kleinere groepjes selecteert en ze 'uit de knoop haalt'.
- er bij het inladen van een (water) transport unit, er nog altijd gebruik wordt gemaakt van een willekeurig gekozen volgorde. Zodoende kan het gebeuren dat 4 tanks al staan te wachten op nummer 5, en nummer 5 er vervolgens niet bij kan 8)7 Wat wel weer gefixt is dat je niet meer een unit in het water kan laten rijden door tijdens het op rijden van een (water) transport de transport unit te verplaatsen _/-\o_

Ik zou zeggen meer van dit soort mods: https://steamcommunity.co...iledetails/?id=2121899275

[ Voor 23% gewijzigd door Dameuk op 09-06-2020 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Had ik ook. Met rechtermuisknop ingedrukt kon ik wel naar rechts en onderen. Herstart van game helpt

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Daywalk3r schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:54:
[...]

Had ik ook. Met rechtermuisknop ingedrukt kon ik wel naar rechts en onderen. Herstart van game helpt
Hielp inderdaad om het spel te stoppen en starten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TweakerVincent
Dameuk schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:50:
[...]

Probeer even full-screen windowed mode of gewoon fullscreen (geen vinkjes aan). Mogelijk helpt dat.

[...]

Ik hoop dat mods veel van deze dingen gaan opknappen. Waarschijnlijk doet dat wel afbreuk aan de originele game, maar we zijn nu 25 jaar verder en ik denk dat gamers, ik iig wel, andere verwachtingen hebben.

Wat mij opviel is dat:
- pathfinding nog altijd bagger is, zowel voor units als voor de harvester in ra.
- bij grote hoeveelheden units nog altijd kans hebt dat ze vast komen te zitten tenzij je handmatig kleinere groepjes selecteert en ze 'uit de knoop haalt'.
- er bij het inladen van een (water) transport unit, er nog altijd gebruik wordt gemaakt van een willekeurig gekozen volgorde. Zodoende kan het gebeuren dat 4 tanks al staan te wachten op nummer 5, en nummer 5 er vervolgens niet bij kan 8)7 Wat wel weer gefixt is dat je niet meer een unit in het water kan laten rijden door tijdens het op rijden van een (water) transport de transport unit te verplaatsen _/-\o_

Ik zou zeggen meer van dit soort mods: https://steamcommunity.co...iledetails/?id=2121899275
Kan je niet beter OpenRA of de andere versie spelen? Het gaat er juist om dat die zaken NIET gefixt worden. OpenRA is tof maar anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dameuk
TweakerVincent schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:11:
[...]

Kan je niet beter OpenRA of de andere versie spelen? Het gaat er juist om dat die zaken NIET gefixt worden. OpenRA is tof maar anders.
Precies. OpenRA is een cool project maar sluit net niet aan wat ik wens van Red Alert. Wat ik graag wil zien is opties (wat betreft path finding, betere ai etc. etc.), al dan niet van de devs zelf dan via mods. Dat lijkt me het beste van twee werelden en zodoende kan iedereen voor zichzelf kiezen waar hij/zij zich het prettigst bij voelt.

[ Voor 11% gewijzigd door Dameuk op 09-06-2020 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 16:59
Moet er binnen steam ook iets aan de settings veranderd worden wanneer je user maps wilt downloaden en gebruiken? Wanneer ik een potje skirmish wil doen kan ik op user maps klikken maar bij alle maps blijft loading staan. Ik kan ze wel downloaden maar vervolgens nergens selecteren. Of doe ik iets fouts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Dameuk schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:29:
[...]

Precies. OpenRA is een cool project maar sluit net niet aan wat ik wens van Red Alert. Wat ik graag wil zien is opties (wat betreft path finding, betere ai etc. etc.), al dan niet van de devs zelf dan via mods. Dat lijkt me het beste van twee werelden en zodoende kan iedereen voor zichzelf kiezen waar hij/zij zich het prettigst bij voelt.
Er is nog een alternatief, naam kwijt, die wel gelijk is met jouw wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

ik ben nu ook lekker los aan het gaan met de map editor maar ik begrijp een aantal dingen niet helemaal, vooral met het plaatsten van units/structure's. Ik kan nergens iets van documentatie of een help filevinden. mensen hier misschien tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Zijn ze vergeten Westwood Chat te remasteren? Dat had toch wel een goede grap geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 12-09 22:00

OMD

Alt tabben is voldoende of even de Windows toets.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Ben 39 maar merk dat ik vroeger veel sneller was dan nu met RTS spellen :S Maar mss wel logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowboyhenkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-08 23:18
Waarom is het spel trouwens 25 GB? Dat vind ik wel wat veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
cowboyhenkie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:22:
4k textures vermoed ik, zet het wel op een ssd. Hdd doet het niet goed @4k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Kom er net achter dat je m'n favoriete exploit in Red Alert niet meer werkt: met een naval unit geselecteerd scannen naar subs op de minimap. Refund! :(

:P

De instant repair exploit werkt dan weer wel. Hoewel de repair depot wel last lijkt te hebben van een unit stacking bug. Als je een groep units er op stuurt, blijven de units die al volledig intact waren er op staan, hoewel ze andere units niet blokkeren. Kan mij niet herinneren dat 't origineel daar last van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dameuk
cowboyhenkie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:22:
https://steamcommunity.co...895/#c2290590708538666595
Kwistnix schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:30:
De instant repair exploit werkt dan weer wel. Hoewel de repair depot wel last lijkt te hebben van een unit stacking bug. Als je een groep units er op stuurt, blijven de units die al volledig intact waren er op staan, hoewel ze andere units niet blokkeren. Kan mij niet herinneren dat 't origineel daar last van had.
Zo ver ik me kan herinneren reden die in 't origineel gewoon er af en kon de volgende erop. Het kon daardoor wel voorkomen dat er opstopping ontstond als je een grote groep liet repareren, maar ja, dat is een hardnekkig dingetje dat je vaker tegenkomt in C&C en RA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Wat een heerlijk spel om al die n00bs lekker in te maken. Lekker sneeky chonowagens gebruiken om de basis van binnenuit op te blazen. Het is een kwestie van tijd tot iedereen de smerige trucjes kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Waar zijn eigenlijk die Prism tanks? Ben ff helemaal lost.
Na RA nu maar een CNC aangeklikt en ik moet zeggen dat dat echt wel lekker speelt en er goed uitziet!

Ik vind de remaster een succes voor 20 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen O
Dinictus208 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:58:
Waar zijn eigenlijk die Prism tanks? Ben ff helemaal lost.
Volgens mij kwamen die pas in Red Alert 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ah ja. Dat is wel minder in die eerste games: speciale units en unit levelling is een groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Oja leveling was ook ideaal. Als die gewone soldaten 3 sterren hadden kon je best verdedigen :)

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Eigenlijk vond ik de Prism tank behoorlijk overpowered. Als je er meerdere bij elkaar zet dan versterken ze elkaar. Ik heb de allied campaign uitgespeeld door steeds een heel leger van die dingen te maken en zo de vijandelijke basis van de kaart te vegen.

Toen ik daarna de soviet campaign ging spelen, ging het allemaal een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Jeroen O schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:06:
Eigenlijk vond ik de Prism tank behoorlijk overpowered. Als je er meerdere bij elkaar zet dan versterken ze elkaar. Ik heb de allied campaign uitgespeeld door steeds een heel leger van die dingen te maken en zo de vijandelijke basis van de kaart te vegen.

Toen ik daarna de soviet campaign ging spelen, ging het allemaal een stuk moeilijker.
Ik maakte in RA2 ook altijd een vierkant van 9 Prism Tanks (3x3) - met 1 promotie via Spy in vijandelijke War Factory - en teleporteerde die dan met de Chronosphere allemaal tegelijk op een gunstige plaats midden in de vijandelijke basis. Was niets tegen te beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja daarom vroeg ik ernaar. Ik was gek op die prism tanks. Dat versterken ook. Verslavend!!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Kwistnix
Omdat het kan (en ik ze nog had):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RjJ5y7kFywSh4g1BKFm0pN4aqqc=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AwVLrtAISQU4C6dDAfuBXBuk.jpg?f=fotoalbum_medium

Dat deze remaster snel mag volgen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XOBykmQoKX1gyUaM5sbTKkHmbdU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vHIacKHlwLnDDnzjahi92V7q.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:55
Ik heb gisteren een refund aangevraagd. Ik krijg helaas niet meer het gevoel wat ik vroeger had bij deze spellen (ben sowieso geen "echte" fan van RTS games), dus ik wacht tot er een RA2 remaster komt. Daarvan vind ik skirmish nog wel leuk.

[ Voor 9% gewijzigd door PdeBie op 10-06-2020 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Ik ga geen refund aanvragen, maar ik merk toch wel dat ik de pathfinding al behoorlijk irritant begin te vinden. Een brug over met je units is echt absolute drama. Speel veel online en hier is het gewoon stront irritant. Dat ze de optie wilde behouden voor campaign snap ik. Maar de toegevoegde waarde voor skirmish/online zie ik totaal niet. Een snelle flank aanval met 6 tanks over een brug is gewoon niet doen. Je units doen er gerust 2 minuten over om uberhaupt de brug over te zijn. Het liefst nog stuk voor stuk ook met flinke tussenpozen zodat de enemy je units zo kan snipen. Bah :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:31
Renzzie schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:28:
Ik ga geen refund aanvragen, maar ik merk toch wel dat ik de pathfinding al behoorlijk irritant begin te vinden. Een brug over met je units is echt absolute drama. Speel veel online en hier is het gewoon stront irritant. Dat ze de optie wilde behouden voor campaign snap ik. Maar de toegevoegde waarde voor skirmish/online zie ik totaal niet. Een snelle flank aanval met 6 tanks over een brug is gewoon niet doen. Je units doen er gerust 2 minuten over om uberhaupt de brug over te zijn. Het liefst nog stuk voor stuk ook met flinke tussenpozen zodat de enemy je units zo kan snipen. Bah :x
Maar daar heeft je opponent toch net zo last van? En in de realiteit kan je ook niet met 6 tanks tegelijk over een bruggetje racen. Ik vind het wel wat hebben, deze charme. De handicaps zijn voor alle partijen gelijk, behalve de AI. Dit is inderdaad wel erg goed met mannetjes crushen :)
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste