Soeski schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 17:19:
[...]
Kan jij je rocket soldiers één kant op sturen en ze gelijktijdig de andere kant op laten schieten? In die volgorde ook he? Volgens mij kan het niet, ze doen altijd facing.
GDI campaign op hard uitgespeeld. Die difficulty is toegevoegd aan TD in de remaster en er was veel kritiek op, omdat het leek alsof het te moeilijk was in bepaalde levels. Een medium tank van GDI wordt verslagen door een small tank van NOD.
Vond het zelf echter een mooi pittige uitdaging die gewoon te doen is. Heb geen trucjes gebruikt (sandbagging). Lijkt mij dat ze hard juist precies goed hebben gebalanceerd. Meeste levels hebben een paar pogingen en ervaring nodig, waarna het alsnog een stevige strijd wordt, maar wel haalbaar is. Perfect voor mij in ieder geval.
Hoop heel erg dat Tiberian Sun (en Red Alert 2) binnenkort eenzelfde remaster krijgen!
Vond het zelf echter een mooi pittige uitdaging die gewoon te doen is. Heb geen trucjes gebruikt (sandbagging). Lijkt mij dat ze hard juist precies goed hebben gebalanceerd. Meeste levels hebben een paar pogingen en ervaring nodig, waarna het alsnog een stevige strijd wordt, maar wel haalbaar is. Perfect voor mij in ieder geval.
Hoop heel erg dat Tiberian Sun (en Red Alert 2) binnenkort eenzelfde remaster krijgen!
Nice job! Ik heb op sommige levels al op Medium serieus issues. Een minigunner die een heavy tank bijna in z'n eentje sloopt. Over ze heen rijden lukt simpelweg niet, ze lopen steeds weg terwijl ze blijven schieten. Heb wel voornamelijk last van de flame tanks en flame poppen. Die slopen echt veel.Playa del C. schreef op zondag 21 juni 2020 @ 17:19:
GDI campaign op hard uitgespeeld. Die difficulty is toegevoegd aan TD in de remaster en er was veel kritiek op, omdat het leek alsof het te moeilijk was in bepaalde levels. Een medium tank van GDI wordt verslagen door een small tank van NOD.
Een flame tank ging b.v. recht onder mijn Advanced Guard Tower staan en dan kan deze niet geraakt worden. Ook komt hij al met zoveel units aanlopen als jij net je eerste harvester hebt rijden (die de volle laag krijgt), dus geld is ook een issue. Andere missies gaan dan weer prima op Medium. Het verschil met Casual vind ik wel te groot; da's echt elke keer een walk-over. Zonde.
Dat klopt allemaal wel inderdaad. Het is belangrijk om meteen twee refineries te bouwen. Daarna 5 adv. guard towers. En dan met 4 of meer orca's kun je de tanks op tijd aanpakken. Handig gebruik maken van engineers in de APC helpt soms. Krijg je veel geld voor terug als je de overgenomen gebouwen meteen verkoopt.Soeski schreef op zondag 21 juni 2020 @ 17:31:
[...]
Nice job! Ik heb op sommige levels al op Medium serieus issues. Een minigunner die een heavy tank bijna in z'n eentje sloopt. Over ze heen rijden lukt simpelweg niet, ze lopen steeds weg terwijl ze blijven schieten. Heb wel voornamelijk last van de flame tanks en flame poppen. Die slopen echt veel.
Een flame tank ging b.v. recht onder mijn Advanced Guard Tower staan en dan kan deze niet geraakt worden. Ook komt hij al met zoveel units aanlopen als jij net je eerste harvester hebt rijden (die de volle laag krijgt), dus geld is ook een issue. Andere missies gaan dan weer prima op Medium. Het verschil met Casual vind ik wel te groot; da's echt elke keer een walk-over. Zonde.
De tanks rijden op hard slomer. Alleen met een APC kun je nog redelijk infanterie overrijden. Voor de rest is er counter nodig. 10 medium tanks hebben het lastiger dan 5 medium tanks met 2 APC's. APC in groep 2 plaatsen en dan met micro uiteraard alles in je voordeel laten verlopen.
mogelijk is dit al eerder gevraagd, met zoeken kwam ik zo snel niet tegen, als ik via steam speel dan krijg ik op mijn externe scherm aangesloten op mijn laptop geen geweldige resolutie. Mijn scherm kan 3840x1600 aan maar het lijkt met een grote brede balk links meer op 1920x1080 of zo... de resolutie in het spel staat wel goed ingesteld, maar de objecten zijn gewoon grof en groot. Als ik zero hour speel via Gentool 8 dan heb ik wel een goede resolutie en veel meer speelveld.... iemand een idee?? alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door peterpijpelink op 22-06-2020 08:10 . Reden: gentool toegevoegd. ]
07B2 - http://pvoutput.org/list.jsp?userid=22724 [Zonneboiler + 38 zonnepanelen, Warmtepomp 11.2 Ecodan + Daikin Ururu airco] Van gas los sinds 07-2019 - Goede doel Oekraine ondersteunen? zie blog: https://ritvanjeleven.blogspot.com
Die zwarte balken is omdat de verhouding van C&C niet overeenkomt met die van jouw monitor/resolutie. Volgens mij is dat "gewoon" een beperking van de oude engine. Ik weet niet precies wat je bedoelt met grof ogende objecten; screenshotje?
Saved by the buoyancy of citrus
Misschien hier al eerder langs gekomen maar in mission 10b (evidence) krijg ik een timer van 5min terwijl de het spel zelf 45 minuten omroept. 5 (in game) minuten is iets te kort om alle control rooms te bezetten..
Iemand een oplossing of is dit een bug?
Iemand een oplossing of is dit een bug?
In missie 10b loopt de timer van 10a door. Je moet dus zorgen dat je 10a ruim binnen de tijd haalt, anders is 10b inderdaad niet te doen.
Dit is volgens mij half waar. Er is bewust voor gekozen niet meer van het speelveld te laten zien omdat dit oneerlijke voordelen online biedt. Je ziet immers meer dan je tegenstander.Cyphax schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:30:
Die zwarte balken is omdat de verhouding van C&C niet overeenkomt met die van jouw monitor/resolutie. Volgens mij is dat "gewoon" een beperking van de oude engine. Ik weet niet precies wat je bedoelt met grof ogende objecten; screenshotje?
Wie van jullie heeft keer een map editor van Remasterd gewerkt?
Ik heb er namelijk ene vraag over.
Hoe kan ik in een keer hele map in water zetten?
Elke vakjes klikken is best veel werk he!
CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje
Van het weekend was ik er ook mee bezig en dit is inderdaad een vervelend klusje, dus als iemand tips heeft, hier is nog iemand geinteresseerdcaptain_ghost schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:39:
Wie van jullie heeft keer een map editor van Remasterd gewerkt?
Hierbij een shameless voorbeeld van mijn eerste map https://steamcommunity.co...kshopfiles/?appid=1213210
Sometimes human's are...
Eerste patch is klaar:
https://www.reddit.com/r/...ng_today_and_patch_notes/
Sometimes human's are...
Ik zal het vast ergens verkeerd gelezen hebben, maar kwam Tiberian Sun nu ook uiteindelijk naar deze Remastered of niet?
@CH4OS Daar is nog niets over bekend. Een veel gekoesterde wens dat TS/RA2 de volgende serie wordt van velen, maar de sporadische antwoorden zijn allemaal in de toon van: 'Onze focus ligt op deze remaster'.
Nou, nu de remaster er is en de fans wel.een aantal uurtjes hebben gespeeld en het (denk ik) waarderen... ik vraag me af: zijn er ook nieuwe spelers die de game hebben en me kunnen vertellen wat ze ervan vinden?
Rukapul jr. van 8 heeft GDI uitgespeeld en is nu bezig met NOD. Praat me de oren van de kop over C&C en heeft Brawlstars al dagen niet aangeraakt.ImperatorTiber schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 16:00:
Nou, nu de remaster er is en de fans wel.een aantal uurtjes hebben gespeeld en het (denk ik) waarderen... ik vraag me af: zijn er ook nieuwe spelers die de game hebben en me kunnen vertellen wat ze ervan vinden?
Ok vet!!!! Tof om te horen!!! Zal het eens proberen door te geven aan eventueel geïnteresseerde spelersRukapul schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 16:08:
[...]
Rukapul jr. van 8 heeft GDI uitgespeeld en is nu bezig met NOD. Praat me de oren van de kop over C&C en heeft Brawlstars al dagen niet aangeraakt.
Is inderdaad wel te hopen. RA2 is uiteraard het beste spel in de serie, maar Tiberian Sun is mijn persoonlijke favoriet.CH4OS schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 12:59:
Ik zal het vast ergens verkeerd gelezen hebben, maar kwam Tiberian Sun nu ook uiteindelijk naar deze Remastered of niet?
Patch bevalt prima. Alleen ik vond de moeikijkheid op hard in TD juist heerlijk. Terecht dat het is bijgesteld, maar voor mij had het niet gehoeven. Heb wel op tijd de GDI campaign weten uit te spelen op het oude 'hard'.
Edit: voor de duidelijkheid, ik speel zonder saves in de missies, voor de mensen die denken dat ik 1000x savescum.
[ Voor 6% gewijzigd door Playa del C. op 27-06-2020 17:07 ]
RA2 wil ik niet direct de beste game uit de serie noemen, ik was er iig niet ondersteboven van. Gespeeld omdat ik fan van de serie / franchise ben, maar that's about it.Playa del C. schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 17:06:
Is inderdaad wel te hopen. RA2 is uiteraard het beste spel in de serie, maar Tiberian Sun is mijn persoonlijke favoriet.
Ik vond ra2 wel erg goed. Skirmishes met mn pa, maar vooral die geweldige videos van de campaignsCH4OS schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 17:16:
[...]
RA2 wil ik niet direct de beste game uit de serie noemen, ik was er iig niet ondersteboven van. Gespeeld omdat ik fan van de serie / franchise ben, maar that's about it.
Edit: sws heb ik die games te vaak gespeeld. Ik praat zo de hele intros mee met de characters bv hahaha. Tis net star wars, deels zelfde acteurs ook nog
[ Voor 16% gewijzigd door ImperatorTiber op 27-06-2020 17:23 ]
Zojuist het spel aangeschaft en meteen aan de slag gegaan met NOD. Maar in missie 2 kan je uiteraard de basis bouwen, maar het hele menu is niet zichtbaar?
Het spel draait voor de rest zonder performance problemen.
:strip_exif()/f/image/tXhDvoFEvlT92qO7WWt4Kh7w.jpg?f=fotoalbum_large)
En gevonden, mijn fosiele GeForce GT 240 ondersteund geen DirectX 11.
:strip_exif()/f/image/tXhDvoFEvlT92qO7WWt4Kh7w.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Hari-Bo op 29-06-2020 21:31 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
zo dat is balen. Snel ff ander kaartje halen en genieten!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Heb je geen onboard IGP? Spel draait bij mij namelijk prima op een jaren oude laptop zonder discrete GPU.Hari-Bo schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:23:
Zojuist het spel aangeschaft en meteen aan de slag gegaan met NOD. Maar in missie 2 kan je uiteraard de basis bouwen, maar het hele menu is niet zichtbaar?Het spel draait voor de rest zonder performance problemen.
[Afbeelding]
Het is een XPS Workstation uit 2008 dus ik geef het weinig kans. Wel jammer voor de rest draaide het spel soepel. Wel een tweetal recentere macs maar dat platform wordt niet ondersteund. En om alleen voor dit spel een nieuw pc aan te schaffen is mij ook iets teveel van het goede.Rukapul schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 15:17:
[...]
Heb je geen onboard IGP? Spel draait bij mij namelijk prima op een jaren oude laptop zonder discrete GPU.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Bootcamp wellicht een optie? Of bestaat dat niet meer.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Logisch, al is C&C remastered vooral gemaakt omdat er nog verdomd veel mensen zijn die dit vroeger gespeeld hebben en het dus kopen.Webgnome schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:43:
Het is afwachten op wat de verkoopcijfers van deze remaster zullen zijn. Ik denk dat men op basis daarvan besluit of dat men de vervolgen zal gaan remasteren. Dat kost namelijk, als ze het op dezelfde manier doen, aardig wat effort
RA2 is in principe een spel wat meer mogelijkheden meebrengt om ook de jongere generatie die geen nostalgische binding heeft met C&C of ouders die dat hebben aan te trekken denk ik maar het zal een stuk meer werk zijn dan een nostalgische remake.
Anderzijds is RA2 op zichzelf nog prima speelbaar en er zijn ook zat mods te vinden met extra factions etc dus of dat überhaupt nut heeft?
Adjust non olet, plerumque...
Hier ook maar gaat toch wel is laggerig spelen, een muis klik duurt langer en dan forward de game in eens in tijd.Get!em schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 15:35:
Hier ook op een Intel i5 igpu, draait prima.
Nergens last van op de laptop. Ik navigeer met de touchpad en niet met de muis trouwens.
Ook met laptop op batterij, dus gethrotteld Nergens last van.
Ook met laptop op batterij, dus gethrotteld Nergens last van.
Ik draai het op een I5 3570 met dus een HD4000 gpu (heb geen andere gpu). Dat draait prima, maar als de radar aan staat dropt de framerate naar 30 en soms 20. Zelf speel ik vooral MP 1v1 waar je meestal zonder radar speelt, dus dan geen probleem. In replays klik ik de radar weg om deze reden en in SP zoom ik in op de radar met groot zwart vlak (wereldbol knop geloof ik).
Best irritant soms, vooral omdat het verder uitstekend draait. Heb wel meer mensen gezien/gehoord die het ook hebben. Hopelijk wordt het nog gefixed.
Best irritant soms, vooral omdat het verder uitstekend draait. Heb wel meer mensen gezien/gehoord die het ook hebben. Hopelijk wordt het nog gefixed.
Performance is zeker prima, heb een laptop (i5-6200U/16GB/Intel® HD Graphics 520) met Kubuntu 20.04 en middels Proton draait dat meer dan prima (60FPS). Met de radar erbij heb ik nog niet geprobeerd.
Inmiddels bij missie 8A van GDI (heb niet zo veel tijd voor spelletjes helaas) en ben nog aan het kijken hoe ik het ga doen. Beetje herhaling want die map is al eerder voorbij gekomen.
Inmiddels bij missie 8A van GDI (heb niet zo veel tijd voor spelletjes helaas) en ben nog aan het kijken hoe ik het ga doen. Beetje herhaling want die map is al eerder voorbij gekomen.
Mn i5 8600k, 16gb ddr4, geforce gtx 1070 8gb draaien samen deze game redelijk prima moet ik zeggen. Maar tis eigenlijk wel wat dat een remaster van zoiets ouds issues heeft op een intel hd graphics... ok die 4k sprites zijn wel zwaarder, maar goed dan nog, dat de radar voor zoveel vertraging zorgt! Mn ouwe 486 draaide de game vroeger al niet heeeeel snel maar de boel vertraagde niet verder met de radar erbij aan ofzo
Ik denk dat ze nog voor specifieke HW moeten optimaliseren, ik draai een i5 van de 4k series, 16gb ddr3 en een gtx 970 en daar draait het vlekkeloos op.ImperatorTiber schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:28:
Mn i5 8600k, 16gb ddr4, geforce gtx 1070 8gb draaien samen deze game redelijk prima moet ik zeggen. Maar tis eigenlijk wel wat dat een remaster van zoiets ouds issues heeft op een intel hd graphics... ok die 4k sprites zijn wel zwaarder, maar goed dan nog, dat de radar voor zoveel vertraging zorgt! Mn ouwe 486 draaide de game vroeger al niet heeeeel snel maar de boel vertraagde niet verder met de radar erbij aan ofzo
Inmiddels een paar Skirmishes erop zitten op Gemiddelde moeilijkheid maar ik moet zeggen dat het wel lijkt of het spel makkelijker geworden is. Ik eerst nog een goede basis bouwen en een ladinkje tanks en infanterie maar daarna walste ik met gemak de 3 andere tegenstanders omver met wat tanks en infanterie, ik kon niet eens een Nuke deployen.
Ik heb toch het idee dat dit vroeger lastiger ging.
Morgen maar ff op Hard proberen (waar ik vroeger echt veel moeite mee had, maar dat kan ook zijn omdat ik tegenwoordig strategischer te werk ga).
Adjust non olet, plerumque...
in Red Alert Mission Allies 6 moet ik een Naval Yard bouwen, echter mijn Construction Yard ligt ver van het water. Ik plaats sand bags and turrets zo ver mogelijk van elkaar om dicht bij het water te geraken en zo mijn Naval Yard te bouwen. Is de beste en enige manier ? of is er een andere methode om ver van je gebouwen nieuwe zaken te plaatsen ?
Ben gestopt bij level 12 Dawn omdat ik het toch vind tegen staan dat het eigenlijk een vrije domme rts is. Zeker bij Dawn, val je een basis aan blijven units die wss scripted zijn gewoon 1 scherm verder staan enz. En eigenlijk wel erg veel van het zelfde.
Ff warcraft 3 gekocht en beleef daar veel meer plezier mee. Maanden geleden al willen doen maar niet gedaan ivm reviews.
Ff warcraft 3 gekocht en beleef daar veel meer plezier mee. Maanden geleden al willen doen maar niet gedaan ivm reviews.
Je kan je nu inschrijven voor de jnuly beta patch
https://www.reddit.com/r/...date_and_july_beta_patch/
https://www.reddit.com/r/...date_and_july_beta_patch/
Today we are inviting you to try a Beta version of our in-development patch, which most importantly includes an early version of LAN Play
...
We reinforce this is an early version, and certain elements (including AI) may not work correctly in LAN play just yet..
The ability to choose the speed of Tiberium / Ore regrowth. This is now a slider in the game rules section. (0 being disabled, 1 being default, and 2-9 being multiples on default). We’re eager to see if this feature satisfies requests from the community, and we’re also looking for feedback on what the new Quickmatch default regrowth setting should be.
Sometimes human's are...
Oh, tiberium/ore regrowth in een slider! Dat is zeker welkom! Heb nu mod ervoor, maar slider is beter.
Volgens mij is hier geen praktische nieuwe oplossing voor. Ik heb het met hondenhokjes bouwen opgelost.tsjarlie schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 00:08:
in Red Alert Mission Allies 6 moet ik een Naval Yard bouwen, echter mijn Construction Yard ligt ver van het water. Ik plaats sand bags and turrets zo ver mogelijk van elkaar om dicht bij het water te geraken en zo mijn Naval Yard te bouwen. Is de beste en enige manier ? of is er een andere methode om ver van je gebouwen nieuwe zaken te plaatsen ?
Binnenkort weer eens opstarten. Spel is qua gameplay tijdloos. De oldskool CGI tussenfilmpjes kan ook wel waarderen.
Ik zit bij Red Alert vast bij missie 7 van de Allies. Ik heb met een spion de Radar Dome ingenomen, terwijl die minimale health had. Ik heb ook alle sub pens kapot gemaakt. Maar toch heb ik de missie gehaald. Heeft iemand anders dit probleem ook gehad?
Nou, ik heb een 2khd 27in scherm... en moet toch wel redelijk met mn ogen samengeknepen kijken soms hoor hahahaha bij die cgi filmpjes. Maar ja nog steeds gewoon geweldig!!!MetalSonic schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 22:02:
Binnenkort weer eens opstarten. Spel is qua gameplay tijdloos. De oldskool CGI tussenfilmpjes kan ook wel waarderen.
Maar die muziek, mensen. Allemaalmaggies, ook zonder game is het echt vet! En mensen die de game niet kennen en het horen zeggen: wauw, wat een bassist! Wat een gitaarwerk! Dus, denk niet eens dat het alleen maar komt door mn bias.
De radar dame moet je met een engineer innemen in plaats van een spy.ferrywijn schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 20:44:
Ik zit bij Red Alert vast bij missie 7 van de Allies. Ik heb met een spion de Radar Dome ingenomen, terwijl die minimale health had. Ik heb ook alle sub pens kapot gemaakt. Maar toch heb ik de missie gehaald. Heeft iemand anders dit probleem ook gehad?
Net weer lekker gespeeld. Voor ik het wist was ik 2 uur verder en dat is ook wel weer even geleden. Belangrijkste is dat ik echt heb genoten.ImperatorTiber schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 20:54:
[...]
Nou, ik heb een 2khd 27in scherm... en moet toch wel redelijk met mn ogen samengeknepen kijken soms hoor hahahaha bij die cgi filmpjes. Maar ja nog steeds gewoon geweldig!!!
Maar die muziek, mensen. Allemaalmaggies, ook zonder game is het echt vet! En mensen die de game niet kennen en het horen zeggen: wauw, wat een bassist! Wat een gitaarwerk! Dus, denk niet eens dat het alleen maar komt door mn bias.
Zelfs de oliedomme ai vind ik vermakelijk
Nice man, ook lekker headbangend genoten dus haha. En ja vind ik ook, ook de simpele ai ff in een skirmish om weer kennis te maken met de game is fijn!MetalSonic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 00:04:
[...]
Net weer lekker gespeeld. Voor ik het wist was ik 2 uur verder en dat is ook wel weer even geleden. Belangrijkste is dat ik echt heb genoten.
Zelfs de oliedomme ai vind ik vermakelijk
En dan zijn er zelfs nog steam workshop mods. Sommige zijn wel een quality of life improvement hoor, zoals attack move. Opzich het waard ook ff te checken!
Aaaah, f*ck wat dom! Nou, dat moet me wel lukken. Bedankt!!ytsmapieter schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:21:
[...]
De radar dame moet je met een engineer innemen in plaats van een spy.
Met de GDI gisteravond Command & Conquer 1 uitgespeeld. Ik heb genoten. Campaign is wat aan de korte kant maar dikke fun. Vanochtend begonnen met Red alert 1, ook weer GDI/ allies.
Red alert 1 daar begon het voor mij mee maar das zo lang geleden dat ik mij veel niet meer kan herinneren. Wat ik nu vind is dat Red alert 1 wat meer fun is dan C &C 1 . De humor is wat meer over de top en ik vind het ook leuk dat je nu naval units kan bouwen...
Moelijkheid is ook wat beter (speel beide op normal)
Red alert 1 daar begon het voor mij mee maar das zo lang geleden dat ik mij veel niet meer kan herinneren. Wat ik nu vind is dat Red alert 1 wat meer fun is dan C &C 1 . De humor is wat meer over de top en ik vind het ook leuk dat je nu naval units kan bouwen...
Er is een nieuwe patch beschikbaar.
De belangrijkste punten die zijn aangepakt, zijn:
De belangrijkste punten die zijn aangepakt, zijn:
- LAN Play
- Balance adjustments to address several key issues
- Incorporating community maps as official Quickmatch maps
- Dozens of QoL improvements and bug fixes across the board
- Upcoming Quickmatch leaderboard reset
Sometimes human's are...
Ik speel op het moment eerst alle command and conquers uit daarna de red alert series, command and conquer 3 is een dikke game hoor!MetalSonic schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 22:28:
Met de GDI gisteravond Command & Conquer 1 uitgespeeld. Ik heb genoten. Campaign is wat aan de korte kant maar dikke fun. Vanochtend begonnen met Red alert 1, ook weer GDI/ allies.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Community is toch zo goed als onbestaande in dit spel?
Als ik c&c online een spel wil spelen en ik duw op"join" heb ik vaak gewoon dat er niemand is, alsk dan host moetk 10 minuten wachten voordat er spelers joinen.
Bij Red alert is het iets beter, daar zijn er meestal wel 2-3 servers waar je in kan mee gaan spelen.
Toch jammer voor zo een groot spel ooit
Als ik c&c online een spel wil spelen en ik duw op"join" heb ik vaak gewoon dat er niemand is, alsk dan host moetk 10 minuten wachten voordat er spelers joinen.
Bij Red alert is het iets beter, daar zijn er meestal wel 2-3 servers waar je in kan mee gaan spelen.
Misschien een domme vraag! Misschien is de vraag hier al gesteld? Maar heb 2 x de game nodig om deze over LAN te willen spelen?
Denken jullie dat er na de lichting Collectors Editions later dit jaar er nog meerdere reeksen daarvan gaan komen? Ik heb ergens mijn twijfels, aangezien ik een fan van het eerste uur ben voor zowel het origineel als de remaster. Ergens wilde ik die box gewoon serieus graag kopen, maar helaas zat ik er naast toen.
Bij Humble Bundle is hij in de aanbieding voor 15 euro (en 20% korting voor Humble Choice-abonnees = 13 euro ongeveer)!
Bij Humble Bundle is hij in de aanbieding voor 15 euro (en 20% korting voor Humble Choice-abonnees = 13 euro ongeveer)!
[ Voor 13% gewijzigd door Racing_Reporter op 30-08-2020 23:20 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
ik denk dat je een extra fysieke release op je buik kan schrijvenRacing_Reporter schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:44:
Denken jullie dat er na de lichting Collectors Editions later dit jaar er nog meerdere reeksen daarvan gaan komen? Ik heb ergens mijn twijfels, aangezien ik een fan van het eerste uur ben voor zowel het origineel als de remaster. Ergens wilde ik die box gewoon serieus graag kopen, maar helaas zat ik er naast toen.
Bij Humble Bundle is hij in de aanbieding voor 15 euro (+20% korting voor Humble Choice-abonnees). Dubio, dubio
Ik was in de veronderstelling dat je eerst alle missies moest uitspelen voordat de "geheime" mierenmissies beschikbaar werden. Maar blijkbaar werkt de oude methode
. Heerlijk simpel was het in die tijd toch hé.
Overigens zijn de Counterstrike en Aftermath missies wel een stuk gevarieerder dan de reguliere missies. Staan mij ook niet meer zo bij moet ik zeggen terwijl ik eigenlijk wel zeker weet dat ik ze destijds gespeeld heb.
spoiler:
nog gewoon Shift+click op het speakertje rechtsboven
Overigens zijn de Counterstrike en Aftermath missies wel een stuk gevarieerder dan de reguliere missies. Staan mij ook niet meer zo bij moet ik zeggen terwijl ik eigenlijk wel zeker weet dat ik ze destijds gespeeld heb.
[ Voor 28% gewijzigd door MrFl0ppY op 04-09-2020 12:03 ]
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Iemand die ook de Command & Conquer Remastered Collection: 25th Anniversary Edition bij Limited Run Games besteld heeft? Ik kreeg eerder deze week een track & trace code die niet werkt. PostNL gaat morgen wel 2 pakketten afleveren dus grote kans dat het dat is. Ik ben heel benieuwd naar alle goodies!
Ik heb niet de 25th, maar ( 2x ) de limited editie besteld.
Van het pakket heb ik nog niets vernomen.
Ook op reddit heb ik nog geen post langs zien komen dat mensen het pakket hebben ontvangen.
Dus als je morgen inderdaad het pakket ontvangt, ben je wel een van de eersten.
Van het pakket heb ik nog niets vernomen.
Ook op reddit heb ik nog geen post langs zien komen dat mensen het pakket hebben ontvangen.
Dus als je morgen inderdaad het pakket ontvangt, ben je wel een van de eersten.
Sometimes human's are...
Aflevering is verplaatst naar dinsdag. Het komt van B2C Logistics NL en dat schijnt wel van Limited Run Games te zijn. Lijkt er op dat ze hun distributie via Nederland doen.
@engessa erg benieuwd naar hoe het dadelijk bevalt. En tja PostNL is tegenwoordig wel vaker wat vertraagd, ook niet verwonderlijk als je ziet hoeveel pakketten ze elke dag rondsjouwen.
Volgens https://cnc.community/stats zijn er toch aardig wat (1900) spelers online.predmat schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:13:
Community is toch zo goed als onbestaande in dit spel?
ik mag toch hopen voor de pakketten dat gewoon, zoals op de site aangegeven, UPS wordt gebruikt..Postman schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:25:
@engessa erg benieuwd naar hoe het dadelijk bevalt. En tja PostNL is tegenwoordig wel vaker wat vertraagd, ook niet verwonderlijk als je ziet hoeveel pakketten ze elke dag rondsjouwen.
met postnl verwacht ik een hoop gezeik

ik heb ook tracking gekregen en ben benieuwd wanneer hij er is, ik heb geen postnl meldingen
Ik heb het niet besteld, zal es opzoeken want als fan klinkt dat wel als iets datbik dan maar moet halen! Ik bedoel, als we het alleen over tiberium dawn hebben... die heb in als big box, maar ook in "the first decade" box, en dan nogmaals op origin in de "command and conquer collection" en dan te bedenken dat de ouwe versie al jaren ergens gratis te downloaden was. Heb daarnaast ook de playstation versie en zelfs de n64 versie ondanks dat ik nog nooit een n64 heb gehad. En dus de remaster
Deze versie, whatever it is, zou raar zijn om niet te halen XD
Hierbij een unboxing video
Sometimes human's are...
Iemand enig idee of er na de Remaster van Tiberium Dawn & Red Alert nog een Remaster volgt van de volgende delen ? Ik heb hier en daar al rondgezocht, maar eigenlijk weinig over te vinden.
(Of misschien zoek ik niet op de juiste plaatsen)
(Of misschien zoek ik niet op de juiste plaatsen)
@tsjarlie Red Alert 2 schijnen ze hard mee bezig te zijn om op te poetsen. That is gonna be awesome!
Edit: njet, sorry comrades
Edit: njet, sorry comrades
[ Voor 16% gewijzigd door Racing_Reporter op 15-10-2020 14:42 ]
@Racing_Reporter Bron? Heb hier nog helemaal niets van gehoord en volg alles toch best aandachtig rond CNC.
Scuzi, ik dacht dat er ergens in de code verwijzingen waren gevonden naar Red Alert 2. Zelfde vraag dook op op Reddit vanochtend maar daar staat vooralsnog niks onder.
Officieel: nada. ''We willen eerst focussen op ondersteuning eerste remaster''
Bron: https://www.criticalhit.n...roglyphs-agenda-just-yet/
Officieel: nada. ''We willen eerst focussen op ondersteuning eerste remaster''
Bron: https://www.criticalhit.n...roglyphs-agenda-just-yet/
deze versie moet je dan via een scalper ofzo zien te bemachtigen.. de verkoop/preorder via limited run games is al een hele tijd gestoptImperatorTiber schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:32:
Ik heb het niet besteld, zal es opzoeken want als fan klinkt dat wel als iets datbik dan maar moet halen! Ik bedoel, als we het alleen over tiberium dawn hebben... die heb in als big box, maar ook in "the first decade" box, en dan nogmaals op origin in de "command and conquer collection" en dan te bedenken dat de ouwe versie al jaren ergens gratis te downloaden was. Heb daarnaast ook de playstation versie en zelfs de n64 versie ondanks dat ik nog nooit een n64 heb gehad. En dus de remaster
You're breaking my heart.... wat is 2020 een vervelend jaarmschol schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:35:
[...]
deze versie moet je dan via een scalper ofzo zien te bemachtigen.. de verkoop/preorder via limited run games is al een hele tijd gestopt
Ik heb het gemist
[ Voor 3% gewijzigd door ImperatorTiber op 17-10-2020 15:19 ]
Ik heb als oud RA2 -fanaat enorm veel zin deze remaster aan te schaffen. Zou deze op mijn Surface Pro 7 (i7-1065, 16Gb, Intel Iris Plus Graphics) lekker kunnen draaien of is dat kansloos?
Zou geen probleem moeten zijn. De systeemeisen zijn vrij laag.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Ik draai het zonder problemen op mijn Surface 4 Pro (met i5-6300). Systeem wordt alleen wat warm na een tijdje.Plof-kip schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:23:
Ik heb als oud RA2 -fanaat enorm veel zin deze remaster aan te schaffen. Zou deze op mijn Surface Pro 7 (i7-1065, 16Gb, Intel Iris Plus Graphics) lekker kunnen draaien of is dat kansloos?
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Op mijn Lenovo Yoga Slim 7 (4800U, 16GB) draait dit speel op 1440p zonder problemen.Plof-kip schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:23:
Thx guys, heb ik tenminste wat nuttigs te doen in de komende lockdown. En ben ook benieuwd of ik mijn enthousiasme kan overbrengen op mijn zoon van 12, kwa educatie/man-cave
Gaat prima lukken. Zie eerdere reacties waar de jeugd dit spel ook weer kan waarderen.
Je hardware is prima. Waarschijnlijk wel het best met muis.
Je hardware is prima. Waarschijnlijk wel het best met muis.
[ Voor 3% gewijzigd door Get!em op 24-10-2020 15:02 ]
Dat lijkt hij totaal niet... TFD past wel een keer of 4 a 5 in de 25AE box.
Moet zeggen dat ik het even gespeeld heb en er nu wel weer klaar mee ben.
Ik ben wel in voor een remaster van RA2 en ik droom van remaster van Generals en Zero hour.
Ik ben wel in voor een remaster van RA2 en ik droom van remaster van Generals en Zero hour.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Heb mij prima vermaakt met de missies van RA. Heb ze dinsdag allemaal (dus ook de A/B varianten) uitgespeeld op Hard. Niet eens een reward 
Ga nu maar eens beginnen met TD
Ga nu maar eens beginnen met TD
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Iemand al iets gehoord van een Remaster van andere Command & Conquers ?
Zoals Red Alert 2, Generals, ...
Nee, hoewel vanuit de community wel duidelijk de wens is aangegeven dat een remaster van vooral Tiberian Sun en Red Alert 2 gewenst is, is het vanuit EA nogal stil.tsjarlie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:28:
Iemand al iets gehoord van een Remaster van andere Command & Conquers ?
Indien ze een remaster gaan maken, dan zullen ze dat hoogst waarschijnlijk als eerste op
https://www.reddit.com/r/commandandconquer/ melden.
Dat was in ieder geval de situatie met de huidige remaster.
Sometimes human's are...
Helaas... Het is wel stil rond andere Petroglyph projecten zoals Earthbreakers, dus dat geeft de burger wel hoop
Ondersteunt de remaster geen 4:3 resoluties?
@Olaf van der Spek
Geen idee.
Maar ik kan het morgen wel even voor je testen op een 4:3 CRT en een 5:4 LCD via VGA via m'n laptop.
Geen idee.
Maar ik kan het morgen wel even voor je testen op een 4:3 CRT en een 5:4 LCD via VGA via m'n laptop.
Lijkt dat de basis game zelfs nooit ontworpen is voor 4:3: https://www.reddit.com/r/...annoyed_at_the_incorrect/Olaf van der Spek schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:22:
Ondersteunt de remaster geen 4:3 resoluties?
[ Voor 6% gewijzigd door Postman op 11-05-2021 06:46 ]
@Olaf van der Spek
4:3 resolutie is wel te selecteren, maar zwarte balken boven en onder -> zonder terrein. Wel notifications/menu items. 1280x960 lijkt de minimum resolutie.
De originele game was 320x200 (DOS). Werd dacht ik ook in een aantal gevallen gestretched?
Toen C&C Win95 Edition uitkwam, probeerde game eerst 640x400 modus op te roepen bij de grafische kaart. Wanneer dit niet lukte, ging het naar 640x480 en werd het beeld weer uitgerekt.
4:3 resolutie is wel te selecteren, maar zwarte balken boven en onder -> zonder terrein. Wel notifications/menu items. 1280x960 lijkt de minimum resolutie.
De originele game was 320x200 (DOS). Werd dacht ik ook in een aantal gevallen gestretched?
Toen C&C Win95 Edition uitkwam, probeerde game eerst 640x400 modus op te roepen bij de grafische kaart. Wanneer dit niet lukte, ging het naar 640x480 en werd het beeld weer uitgerekt.
Dat valt tegen..PD2JK schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:50:
@Olaf van der Spek
4:3 resolutie is wel te selecteren, maar zwarte balken boven en onder -> zonder terrein. Wel notifications/menu items.
320 x 200 is geen 4:3 verhouding, dus de pixels waren niet vierkant.De originele game was 320x200 (DOS). Werd dacht ik ook in een aantal gevallen gestretched?
True. Op een CRT kun je de verticale stretch aanpassen met de draai/drukknoppen. Maar wie deed dat in de praktijk nou...Olaf van der Spek schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:50:
320 x 200 is geen 4:3 verhouding, dus de pixels waren niet vierkant.
Als het eenmaal goed stond voor DOS / Windows, bleef ik er iig van af.
Niemand?
Punt is dat games daar rekening mee hielden, neem ik aan.
Punt is dat games daar rekening mee hielden, neem ik aan.
Ik gok dat je meer kans hebt op reddit. Daar zitten meer puristen.