Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14:39
@ExquisiteSteez gratz met Platinum!

Hier gaan we ook vrolijk door voor de 100%.. ten minste.. vrolijk.. woensdag avond bijna een uur bezig geweest om geen klappen van een Anderson te krijgen tijdens "new south" missie.. uit frustratie gestopt. Gisteren ging ik er maar weer eens voor zitten.. 1e poging, struggle, choke, hit hit hit hit en neer :F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 14:11
Rhain schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:55:
@ExquisiteSteez gratz met Platinum!

Hier gaan we ook vrolijk door voor de 100%.. ten minste.. vrolijk.. woensdag avond bijna een uur bezig geweest om geen klappen van een Anderson te krijgen tijdens "new south" missie.. uit frustratie gestopt. Gisteren ging ik er maar weer eens voor zitten.. 1e poging, struggle, choke, hit hit hit hit en neer :F
Ik weet niet of je alles op gold wilt of slechts de 70 nodig voor de trophy maar The New South is echt niet de meest simpele :P

Ik heb trouwens deze lijst gebruikt: https://www.playstationtr...-guides-w-commentary.html Sommige "Mediums" zijn in mijn optiek "easy", en andersom. Sommige mediums zijn eerder hard. Zelf een beetje uitvogelen :P over het algemeen een prima uitgangspositie
Zeer goed video commentaar _/-\o_

Hoi :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 19-09 10:56
Shadow_Agent schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:02:
[...]

Gefeliciteerd met de platinum *O*

Gold Rush gisteren afgerond. Heb inderdaad ook vanaf halverwege chapter 3 een guide gebruikt en voor iedere missie saven, missie doen, geen gold? Direct reload. Verschrikkelijk was het soms, vaak door niet te skippen dialogen, eindeloos herhaling van dezelfde routes paardrijden, etc etc. Een aantal simpele missies waar ik geen gold had gehaald in de eerste run stonden nog open. Gisteren nog een 6-tal missies in de replay gedaan.
De laatste missie voor gold; Dear Uncle Tacitus met het fantastische May I Stand Unshaken _/-\o_ O+

Blijf mij nog steeds vermaken met RDR2 maar ik was wel blij dat ik tijdens de storymmode al een zeer groot deel van alle andere zaken (challenges, SkinDeep/Zoologist etc) gedaan heb. Ook Online al helemaal klaar mee. Heel saai inderdaad, gelukkig kon ik de award-reset glitch "gebruiken" en duurde het niet al te lang >:)

Toch blijft het wel één van de mooiste games die ik ooit gespeeld heb /3
Ja, vond vooral de laad tijden irritant tijdens het halen van die gold rush trophy. Maar dankzij de uitgebreide video guides, heb ik de meeste missies nooit veel opnieuw moeten spelen.

P.S.
Werkt die award glitch nog steeds dan ?

Heb die award glitch ook een tijdje gebruikt (toen ze een 20XP boost week hadden). Maar las laatst dat het al gepatch was.

Gelukkig was ik er op tijd bij.

Zonder die award glitch was het niet zo snel gegaan denk ik :P

EDIT: Voor de gold rush trophy heb je idd maar 70 gouden medailles nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhain
Shadow_Agent schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:10:
[...]

Ik weet niet of je alles op gold wilt of slechts de 70 nodig voor de trophy maar The New South is echt niet de meest simpele :P

Ik heb trouwens deze lijst gebruikt: https://www.playstationtr...-guides-w-commentary.html Sommige "Mediums" zijn in mijn optiek "easy", en andersom. Sommige mediums zijn eerder hard. Zelf een beetje uitvogelen :P over het algemeen een prima uitgangspositie
Zeer goed video commentaar _/-\o_
No way dat ik voor alles op gold ga, dat wordt m'n dood denk (te kort lontje soms) :9. De missie an sich is niet heel moeilijk, maar net met dat fight stukje moet je een beetje geluk hebben. Fijne eraan is dat je 'restart checkpoint' kan doen. Nadeel eraan.. mislukt.. nog een keer proberen.. mislukt.. nog een keer.. mislukt.. nou vooruit nog 1keertje dan :X

Ik heb een soort gelijk lijstje met easy/medium/hard, maar thanks voor het overzicht (toch net wat anders). Ik kijk ook altijd even een filmpje van "all the shinies" over hoe gold te halen.. maar die kerel laat het soms zo makkelijk lijken. Dan denk je dat ook "even" te doen... mooi niet dus |:(

edit: oja.. nu wil ik dus 100% halen. Ik speel op XBOX.. maar de kans is aanwezig dat ik volgend jaar een PS5 ga halen (misschien ben ik te voorbarig, maar release date zou ergens 2020 moeten zijn...).. dus doe ik eigenlijk alles voor niets straks... :?
ik ben niet iemand die 2 of meerdere consoles naast elkaar blijft houden

Rhain wijzigde deze reactie 17-05-2019 10:38 (11%)

• _VooDooMen_
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 08:03
Ben ook weer heerlijk aan het rommelen en de cowboy aan het uithangen in RDR2. Nu was ik ook zeer teleurgesteld in het HDR verhaal. In SDR is deze game alsnog heel mooi maar nu heb ik mijn Sony tv een x9305 vastgezet op HLG, dit werkt echt naar mijn gevoel heel goed! Misschien ligt het aan mij hoor want dat HDR verhaal blijft persoonlijk..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS3 | PS4 PRO | Sony KD-55X9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Shadow_Agent
Van Social Club:

97.1% Complete
6 Days 14 hours 25 Minutes (geen idee hoe dit berekent wordt?)

Trophies Completed
46 Of 51

Close To Completion
Zoologist
99% Completed

Best in the West
97% Completed

Dan heb ik ook nog twee hidden trophy's:
- Paying respects (Doe ik als allerlaatste)
- It's Art -> Oftewel de Huniting Requests. Daar ben ik nu mee bezig. HR1 t/m 4 afgerond, nu de 5e en laatste bezig. MIJN GOD!!! Wat een ongelooflijke onzinnige trophy :X Uren en uren zoeken naar een perfect carcass, vooral de Robin, Chipmunk en andere vogels. Vooral omdat ze 3* moeten zijn :X En ja, ik heb de trinklet die van een 2* een 3* maakt. Maar die beesten vinden is al een enorme opgave..... Slaat echt nergens op. Godzijdank bijna klaar daarmee :)

Nog 1 American Paint vinden voor alle Challenges en theater bezoeken voor de 100% *O*

• Rhain
@Shadow_Agent lekker bezig, nog ff volhouden _/-\o_
Deze jongen (man) gaat komend weekend switchen van Xbox one S naar PS 4 Pro (wil en kan niet wachten tot PS5 O-)).. zat in m'n 2e run op 50%, maar nu mag ik weer opnieuw beginnen. Vind het niet erg overigens.. (nog niet )..

Rhain wijzigde deze reactie 23-05-2019 15:57 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14:14
Rhain schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:36:
[...]
edit: oja.. nu wil ik dus 100% halen. Ik speel op XBOX.. maar de kans is aanwezig dat ik volgend jaar een PS5 ga halen (misschien ben ik te voorbarig, maar release date zou ergens 2020 moeten zijn...).. dus doe ik eigenlijk alles voor niets straks... :?
ik ben niet iemand die 2 of meerdere consoles naast elkaar blijft houden
Als je deze generatie voor Xbox gekozen hebt, waarom zou je dan voor de volgende generatie overstappen naar PS?
Zoals het er nu uitziet, correct me if I'm wrong, zal ook bij de volgende generatie de Xbox een hele sterke console leveren (sterker dan PS?) en Xbox zal bij de volgende generatie ook eindelijk weer meer leuke exclusives moeten krijgen, daarvoor heeft Microsoft heel wat studio's opgekocht.
En ja, PS heeft ook vette exclusives, maar als je niet beide consoles wilt aanschaffen, zul je toch moeten kiezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:20

Tijn96

In speed we trust

Ik heb een beetje een moeilijke verhouding met RDR2. Aan de ene kant wil ik heel graag het verhaal zien/spelen etc maar aan de andere kant stop ik bijna altijd na 1 missie omdat t me te rustig gaat. Zit nu in dat enorme huis met mn kamp. Misschien zit ik in een stukje wat net wat minder is oid?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!
Tijn96 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:15:
Ik heb een beetje een moeilijke verhouding met RDR2. Aan de ene kant wil ik heel graag het verhaal zien/spelen etc maar aan de andere kant stop ik bijna altijd na 1 missie omdat t me te rustig gaat. Zit nu in dat enorme huis met mn kamp. Misschien zit ik in een stukje wat net wat minder is oid?
Het wisselt zich af, maar over het algemeen blijft het vrij sloom ja. En als je dit al rustig vindt, bereid je dan maar voor op de proloog. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Shadow_Agent
Nog 3 trophy's te gaan voor de langverwachte platinum! :D
- Bountiful
- Paying Respect
- 100% (alleen nog de graven bezoeken)

99.7% Complete
6 Days 19 hours 56 Minutes

/3 /3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhain
Powder Toastman schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:40:
[...]
Als je deze generatie voor Xbox gekozen hebt, waarom zou je dan voor de volgende generatie overstappen naar PS?
Zoals het er nu uitziet, correct me if I'm wrong, zal ook bij de volgende generatie de Xbox een hele sterke console leveren (sterker dan PS?) en Xbox zal bij de volgende generatie ook eindelijk weer meer leuke exclusives moeten krijgen, daarvoor heeft Microsoft heel wat studio's opgekocht.
En ja, PS heeft ook vette exclusives, maar als je niet beide consoles wilt aanschaffen, zul je toch moeten kiezen.
In het verleden had ik een PS2, daarna PS3. Daarna is het stil gevallen kwa console gaming omdat ik jarenlang WoW speelde. Todat console gaming weer begon te kriebelen. De goedkoopste oplossing een half jaar geleden was een Xbox One S (mooie deal bij bol.com). Nu een half jaar later heb ik een 4k TV en bevalt het console gamen me nog steeds der mate goed. Kortom, Xbox op tweakers/marktplaats gezet en een PS4 Pro aangeschaft; want mooie deal en voor mij mooiere titels. Maar we raken off topic ;)
Als het goed is valt vandaag RDR2 op de mat en ga ik voor run nummer 3 (of 2.5 eigenlijk :+ )

Acties:
  • 0Henk 'm!
Powder Toastman schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:40:
[...]

Beetje off-topic, maar das niet zo ingewikkeld toch?

Vooral vanwege BC met in ieder geval de PS4 (die qua exclusives superieur is aan de huidige Xbox library, volgens de algemene concensus althans). Je hebt dus een hele berg vette shit te spelen meteen vanaf het begin. Games ontwikkelen duren daarbij heel lang (en volgende generatie nog langer), dus ik verwacht niet dat de nieuwe studio's van MS meteen de ene na de andere klapper zullen uitbrengen. Daar moet je misschien nog wel een generatie langer op wachten en dan nog kan het een aantal games duren om op ND/SSM niveau te komen (als dat al lukt). Dat de nieuwe Xbox sterker gaat worden, zegt mij niet zoveel en al helemaal niet waarin dat zich gaat uiten. Beiden zullen 4K ondersteunen, snel kunnen laden, een vorm van (softwarematige) ray tracing ondersteunen en wellicht hier en daar iets op 8K kunnen draaien (het duurt nog wel even voordat die TV's gemeengoed zullen worden).

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Shadow_Agent
Zo :) All done :) Platina trophy in the pocket. Alles wat RDR2 te bieden heeft gedaan op gebied van trophies. Het was echt een enorme reis van de besneeuwde bergen naar de groene weiden en van de bruisende stad naar het verlaten New Austin. Op sommige momenten was het afzien, vooral door de trophy requirements. de 70 gold medals wilde ik niet via replay doen dus deed ik ze iedere keer als ik geen goud had nogmaals. Dit haalde de flow enorm uit de game. Tevens deed ik veel verschillende zaken zoals de challenges, Skin Deep, Zoologist, Dinobones/Dreamcatchers e.d. allemaal tijdens het spel zoveel mogelijk. ook hierdoor verlies je veel "connectie" met het verhaal. Tussendoor ook nog online afgerond. Al met al zeker vermaakt met RDR2, de SP. Blij ook wel dat het nu voorbij is. De laatste paar trophies waren toch wel afzien, vooral It's Art :X wie verzint zoiets. Maar goed, het is afgesloten. Het laatste wat ik heb gedaan tijdens het spel was uiteraard het
spoiler:
graf van Arthur bezoeken.
Tijdens zonsopkomst keek ik uit over de omgeving, de witte bergen op de achtergrond. Regen begon te vallen en een regenboog verscheen toen ik het driehoekje indrukte om het laatste graf officieel te identificeren. Drie trophies unlockten en daarmee was RDR2 echt wel klaar :)

/3

Pluspunten
- Omgevingen
- Verhaallijn
- Dynamiek
- Setting
- Sfeer

Minpunten
- Het vele vele paardrijden waar soms geen einde aan kwam
- Tijdens herspelen missies, geen skip opties (vaak tijdens dialogen)
- Beetje meer van hetzelfde soms
- Controls en gebrek aan een echt goede fast travel
- spawn rate van bepaalde dieren :(

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Iemand hier die z’n settings voor een LG OLED goed heeft weten te krijgen en de settings kan delen voor na die nieuwste HDR update? :)

Ik krijg hem niet lekker. Ik had de beeldmodus normaal staan met een setting van 800 PB en ~250 PW. Iemand zei je moet hem naar de Game Modus zetten, maar dan worden de kleuren en details meteen he-le-maal ruk; PB naar 2000 en PW naar ~150 en wat aanpassingen aan de settings van het beeld zelf (in de instellingen van de TV). Al een stuk beter (al haalt die TV volgens mij geen gain boven 1000 PB, de specs geven normaliter ook 750 tops), maar toch was die eerdere beeldmodus beter. De scherpte is nu beter, wolken en bergtoppen enzo is geniaal - maar de kleuren zijn... Nogal meh.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
gamemodus is als enige echt HDR. De cinematic versie is de versie van voor de update.

Heb je alleen naar het voorbeeldplaatje gekeken met de game mode, of ook gespeeld? Ik ging eerst ook voor cinematic daardoor. Maar dat was dus geen HDR, daarom toch gamemode aangezet en gaan spelen... en ja daar is het echt mooi hoor :)

Mijn settings:

Oled lampje 100 (had ik eerst op 50 staan) verder de oude game HDR settings hetzelfde

PB 2500
PW 80

YouTube: [4K HDR] Red Dead Redemption 2 HDR Fix Tested! Plus Graphics 'Downgr...
(Wel op een hdr scherm bekijken natuurlik ;-) )

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 30-05-2019 15:17 (24%)

I got a bad feeling about this.

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
@ArthurMorgan Ahh nu je het zegt. Ik dacht dat men de Game preset van de TV bedoelde. :+ HDR stond al op Game, dat had ik vorige week al aangepast whehe :P Dus ik had de LG net ook maar naar “Spel” gezet, maar dat bedoelde ie waarschijnlijk niet. :’)

Jouw PW waarde is heel veel lager dan de mijne, dat zal ik eens testen. :)
Ik merkte ook dat als je de helderheid te hoog zet (van TV) dat het dan bijvoorbeeld in de bank net is alsof er mist voor de muur hangt. :P Zal straks even de volledige setup die ik nu heb draaien posten :)

WhatsappHack wijzigde deze reactie 30-05-2019 16:34 (10%)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik geloof dat ik deze gebruikt heb om de TV in te stellen: https://www.reddit.com/r/...brated_settings_for_xbox/

het voordeel van de (TV) game mode is dacht ik een veel betere input lag. (het is vanuit de xbox reddit, maar de tv instellingen zijn natuurlijk net zo goed voor de PS.)

Die lage paper white werd me ergens aangeraden, kan alleen niet meer terug vinden waar. Extra voordeel vind ik is dat de HUD dan ook minder scherp wordt, en dus minder inbrand risico. Maar buiten dat vond ik het sowieso het mooiste resultaat geven.

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 30-05-2019 16:41 (28%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 09:09
Zijn er hier ook PS4 spelers die samen willen spelen?

Ik heb zojuist voor het eerst een PS4 aangeschaft en zoek mensen om mee samen te spelen.
Voeg me maar toe: Zaratras3377

• Tijn96
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:20

Tijn96

In speed we trust

Ben nu toch bij chapter 6 aangekomen! (heel) langzaam maar zeker kom ik er. Nadeel is wel wat je soms ff t verhaal vergeten bent als je met dit (gebrek aan) tempo speelt :+

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Zaratrass
Ik kreeg vandaag een present van Rockstar in mijn scherm. Echter waar kan de present vinden (PS4)?

• Tijntjuh.eu
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:51
Zaratrass schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:38:
Ik kreeg vandaag een present van Rockstar in mijn scherm. Echter waar kan de present vinden (PS4)?
Meestal bij postkantoor of in je eigen kamp (blauwe lock box)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lipton1
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 13:08
Ik wordt langzaam een beetje moe van rdr2. Zit ergens midden in chapter 3, maar de missies zijn zoo repeterend.. Je moet een 'simpel' klusje voor iemand oplossen, eindigt altijd in een shoot out. Of je wordt ergens heen gedirigeerd, rijdt een eind, bezorgd twee brieven en klaar. Blijft deze missie structuur zo? Vermaak me erg met side quests en jagen enzo, maar merk wel dat het me steeds meer moeite kost om hem aan te zetten.

• Zaratrass
Tijntjuh.eu schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:03:
[...]

Meestal bij postkantoor of in je eigen kamp (blauwe lock box)
Gevonden, dankjewel.

Waren een aantal treassure maps, echter was een van de kisten leeg. Komt dat vaker voor?

• Moineau
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 12:23
Zaratrass schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:17:
[...]

Gevonden, dankjewel.

Waren een aantal treassure maps, echter was een van de kisten leeg. Komt dat vaker voor?
Bedoel je de Brandywine Drop kist? Ik heb 'm gewoon gevonden met inhoud. Ging je controller trillen toen je dichterbij kwam?

• Rhain
Zaratrass schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:17:
[...]

Gevonden, dankjewel.

Weet je zeker dat de kisten leeg zijn? Of kan je een item niet pakken omdat je er al te veel van in je satchel heb? Met eagle eye kun je makkelijker checken of er iets in de kist zit..
Lipton1 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:54:
Ik wordt langzaam een beetje moe van rdr2. Zit ergens midden in chapter 3, maar de missies zijn zoo repeterend.. Je moet een 'simpel' klusje voor iemand oplossen, eindigt altijd in een shoot out. Of je wordt ergens heen gedirigeerd, rijdt een eind, bezorgd twee brieven en klaar. Blijft deze missie structuur zo? Vermaak me erg met side quests en jagen enzo, maar merk wel dat het me steeds meer moeite kost om hem aan te zetten.
Veelal wel ja. De missies zijn een van de zwakke punten van de game. Het helpt ook niet mee dat je totaal geen vrijheid hebt in de manier waarop je ze voltooit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zaratrass
Rhain schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:22:
[...]

Weet je zeker dat de kisten leeg zijn? Of kan je een item niet pakken omdat je er al te veel van in je satchel heb? Met eagle eye kun je makkelijker checken of er iets in de kist zit..
Moineau schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 19:57:
[...]

Bedoel je de Brandywine Drop kist? Ik heb 'm gewoon gevonden met inhoud. Ging je controller trillen toen je dichterbij kwam?
De kist was zeker leeg, in het gebied zaten ook nog andere kisten. Maar bij de kist waar mijn controller begon te trillen was die zeker leeg. Aansluitend was de kaart ook weg :(

Het was niet de BrandyWine kist, weet de exacte naam niet meer uit mijn hoofd. Van de overige 3 treasure maps heb ik een 2e revolver en de Lannister rifle kunnen kopen. Dus ik ben tevreden.

Ben nu een beetje het hunten & vissen en het uitvogelen.... Ik probeer die perfect pelts te krijgen maar heb het nog niet helemaal door. Ik jaag met Pijl en boog en probeer zoveel mogelijk headshots te maken.

• Shadow_Agent
Lipton1 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:54:
dat alles vrijwel eindigt in een shootout herken ik wel :X ga er maar vanuit dat het zo blijft. Vond de missies ook wel enigszins repeterend op een gegeven moment eerlijk gezegd. Tussendoor andere dingen doen helpt inderdaad!

succes en sterkte! ;)

• Shadow_Agent
Zaratrass schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:32:
[...]

[...]

De kist was zeker leeg, in het gebied zaten ook nog andere kisten. Maar bij de kist waar mijn controller begon te trillen was die zeker leeg. Aansluitend was de kaart ook weg :(

Het was niet de BrandyWine kist, weet de exacte naam niet meer uit mijn hoofd. Van de overige 3 treasure maps heb ik een 2e revolver en de Lannister rifle kunnen kopen. Dus ik ben tevreden.

Ben nu een beetje het hunten & vissen en het uitvogelen.... Ik probeer die perfect pelts te krijgen maar heb het nog niet helemaal door. Ik jaag met Pijl en boog en probeer zoveel mogelijk headshots te maken.
je moet dan eigenlijk eerst de legendary Buck trinklet craften

Shadow_Agent schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:49:
[...]

dat alles vrijwel eindigt in een shootout herken ik wel :X ga er maar vanuit dat het zo blijft. Vond de missies ook wel enigszins repeterend op een gegeven moment eerlijk gezegd. Tussendoor andere dingen doen helpt inderdaad!

succes en sterkte! ;)
Blijft ook het grootste nadeel van de game, belachelijk lineair. Gast opgesloten, jammer joh, blijf lekker zi.. oh mission failed. Je _moet_ hem redden. Je moet dit, je moet dat, je moet zus, je moet zo, snap best omdat het in de basis een prologue is, dat alles wel zo ongeveer moet eindigen,

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Zaratrass
Shadow_Agent schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:50:
[...]

je moet dan eigenlijk eerst de legendary Buck trinklet craften
Ik heb een stukje gelezen over deze trinklet, maar ik lees dat deze niet perfect geeft. Wel naar poor naar good.
Als je perfects wil dat je nog steeds een 3 sterren dier goed moet neerhalen?

Kan je ook online trinklets halen? (deze vraag kon ik niet vinden)

• Shadow_Agent
SinergyX schreef op maandag 17 juni 2019 @ 14:01:
[...]

Blijft ook het grootste nadeel van de game, belachelijk lineair. Gast opgesloten, jammer joh, blijf lekker zi.. oh mission failed. Je _moet_ hem redden. Je moet dit, je moet dat, je moet zus, je moet zo, snap best omdat het in de basis een prologue is, dat alles wel zo ongeveer moet eindigen,
helemaal mee eens! Iets afwijken van de gescripte manier en gelijk een failed. |:( Kan mij nog een missie voor de geest halen dat ik dacht, "kom, ik ga een andere route nemen." Bam! gelijk een melding dat er iemand dood was en je kon opnieuw beginnen. Echt waardeloos, helaas wel een beetje des Rockstars :X Vond ik met GTA5 bijvoorbeeld ook.
Zaratrass schreef op maandag 17 juni 2019 @ 14:25:
[...]

Ik heb een stukje gelezen over deze trinklet, maar ik lees dat deze niet perfect geeft. Wel naar poor naar good.
Als je perfects wil dat je nog steeds een 3 sterren dier goed moet neerhalen?

Kan je ook online trinklets halen? (deze vraag kon ik niet vinden)
een "good" pelt kan ook een "perfect" worden dacht ik vrijwel zeker te weten. Online kan dit niet want daar heb je geen legendary dieren.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
je hebt een perfect animal nodig (3 sterren) die mag door een niet perfect schot naar good zakken en in veel (niet alle, maar wel een grote meerderheid van de gevallen) stijgt hij vervolgens terug naar perfect.

• Zaratrass
ArthurMorgan schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:25:
je hebt een perfect animal nodig (3 sterren) die mag door een niet perfect schot naar good zakken en in veel (niet alle, maar wel een grote meerderheid van de gevallen) stijgt hij vervolgens terug naar perfect.
Ik speel momenteel voornamelijk online, dus hier zal ik later eens naar zoeken.
Is er ook een soort hunting guide ergens waar ik kan zien met welke gun/ammo ik welk beest de perfect skin kan krijgen?

• ArthurMorgan
  • Niet online

• Rhain
En vergeet niet even de Legendary buck te killen voor het trinket dat je daarmee kunt halen. Dan krijg je ook al iets betere hides.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zaratrass
Rhain schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:01:
En vergeet niet even de Legendary buck te killen voor het trinket dat je daarmee kunt halen. Dan krijg je ook al iets betere hides.
Thanks heb ondertussen de legendary buck Trinket _/-\o_ en die van de Fox.

Ik ga nu voor de Legend of the East Satchel. Volgens mij ben ik daar wel enige uren zoet mee 8)7. Ik dacht dat ik ze ergens kon kopen, tot nu nergens gevonden.

Zaratrass wijzigde deze reactie 01-07-2019 11:41 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Startte de game van het weekend game weer eens op, is het niet mogelijk gewoon voor een PVE missie ergens te starten? Kan enkel maar PVP dingen vinden om te queuen, maar niets voor PVE.
(en ik werd nog binnen 15 seconde meteen doodgeschoten door een andere gast)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zaratrass
SinergyX schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:02:
Startte de game van het weekend game weer eens op, is het niet mogelijk gewoon voor een PVE missie ergens te starten? Kan enkel maar PVP dingen vinden om te queuen, maar niets voor PVE.
(en ik werd nog binnen 15 seconde meteen doodgeschoten door een andere gast)
Je kan wel vorige online story missies herhalen, volgens mij verder geen andere PVE missie que.
PVP sla ik over, de hogerge lvl (100+) domineren keihard. Je maakt vrij weinig kans heb ik het idee.

Er komt binnenkort wel een nieuwe update, wellicht komen daar leuke missies bij.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Uit pure nieuwsgierigheid: werkt PvP qua schieten gewoon hetzelfde als de SP? Dus met lock-on etc.?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 14:35
Crosspost met gta topic, er is via twitch prime extra cash voor RDR2 en GTA Online beschikbaar:
https://twitch.amazon.com/prime/loot/reddeadonline

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zaratrass
DigitalError schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:56:
Crosspost met gta topic, er is via twitch prime extra cash voor RDR2 en GTA Online beschikbaar:
https://twitch.amazon.com/prime/loot/reddeadonline
Ja, top direct voor aangemeld!

Mwehhh,, ben bezig voor de satchel. Probeer de Big Cat te hunten.. van te voren opgeslagen omdat ik weer waar die zit. Krijg hem maar naar niet op perfect. Ik gebruik de Lancaster repeater (normal ammo en high velocity) geprobeerd. De shots precies op z'n hoofd. Iemand tips?

Ik heb zelfs de legendarische Buck trinket, heb het idee dat die sporadisch een keer boost.

• Zeddicius
  • Registratie: september 2003
  • Nu online

Zeddicius

Conscience do cost

Zaratrass schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 22:50:
[...]

Ja, top direct voor aangemeld!

Mwehhh,, ben bezig voor de satchel. Probeer de Big Cat te hunten.. van te voren opgeslagen omdat ik weer waar die zit. Krijg hem maar naar niet op perfect. Ik gebruik de Lancaster repeater (normal ammo en high velocity) geprobeerd. De shots precies op z'n hoofd. Iemand tips?

Ik heb zelfs de legendarische Buck trinket, heb het idee dat die sporadisch een keer boost.
Welk dier bedoel je precies? De cougar heeft (als ik het mij goed herinner) poison arrows nodig voor een perfect pelt. De panther weet ik even niet meer...

• Zaratrass
Zeddicius schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 14:35:
[...]

Welk dier bedoel je precies? De cougar heeft (als ik het mij goed herinner) poison arrows nodig voor een perfect pelt. De panther weet ik even niet meer...
Excuus, ik bedoel de Panther. zie link

Het is ondertussen gelukt met de Lannister Rifle (normal ammo), had het beest ondertussen al 7x dood gemaakt met save games. bij de 8ste keer wederom normal maar kreeg nu (dankzij de legendary buck trinket) de perfect pelt _/-\o_

Kost veel tijd allemaal, ik moet nog.
  • Deer 5x
  • Beaver
  • Bison
  • Racoon
  • Elk 2x
  • Badger
  • Squirrel
  • Buck
  • Cougar
Zal nog wel 4u duren met mijn tempo 8)7

Zaratrass wijzigde deze reactie 03-07-2019 22:33 (16%)

• Andre_J
  • Registratie: september 2005
  • Nu online
Help,

Verdrietige dochter :(
Ze vertelde me dat steeds vaker tijdens het spelen het beeld kort zwart wordt. Dit is alleen bij rdr2.
Ideeën ? Tips ?
Andre_J schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 08:17:
Help,

Verdrietige dochter :(
Ze vertelde me dat steeds vaker tijdens het spelen het beeld kort zwart wordt. Dit is alleen bij rdr2.
Ideeën ? Tips ?
Wat heb je zelf al geprobeerd?

• Andre_J
  • Nu online
bram1984 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:05:
[...]

Wat heb je zelf al geprobeerd?
De cache van rdr2 geleegd.
Dmv l1 en r1 in gedrukt gehouden zodra start logo weg is.

Nu maar eensde ps4 compleet stroomloos gemaakt.
Kan nog proberen of uitschakelen van hdcp iets doet.
Andre_J schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:57:
[...]

De cache van rdr2 geleegd.
Dmv l1 en r1 in gedrukt gehouden zodra start logo weg is.

Nu maar eensde ps4 compleet stroomloos gemaakt.
Kan nog proberen of uitschakelen van hdcp iets doet.
Verwijderen en opnieuw installeren?

• Andre_J
  • Nu online
bram1984 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 16:23:
[...]

Verwijderen en opnieuw installeren?
Dat wordt een volgende stap mocht bovenstaande niet werken.
Ik houd jullie op de hoogte.

• SH-FR
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 03:19
Inmiddels bezig met de 100% completen. Heb een laatste run gestart en hoewel het niet noodzakelijk is voor de 100 procent, check ik nu van tevoren de doelstellingen van elke missie voor gold. Sommigen zijn echt veel te pittig, zoals bijvoorbeeld ‘The New South.’ Ik dacht hem één keer te hebben, bleek ik toch een héle lichte hit te hebben gehad. Balen.

In ieder geval, hoe Rockstar de Exotics heeft aangepakt, is echt niet goed. Zonder guide kost dat veel en veel te veel tijd, vooral die planten op het laatst.. door een hele goede guide op YouTube is het wel in een paar uur gelukt!

Tot slot de challenges, die zijn over het algemeen wel leuk om te doen, had alleen bij de Gambler challenge op een gegeven moment met Blackjack dat de dealer alles achter elkaar won en me letterlijk 24 dollar aftroggelde. Schoot die oplichter daarna maar door z’n kop :)

• Zaratrass
Is er al meer bekend over de datum van de summer update?

• Jorick
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:37
@Zaratrass Reken maar op de laatste dag van de zomer dan zit je denk ik redelijk goed en kan het alleen maar meevallen. Rockstar lijkt op dit moment vooral de focus bij de Casino-update voor GTA te hebben.

• SH-FR
Jorick schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:28:
@Zaratrass Reken maar op de laatste dag van de zomer dan zit je denk ik redelijk goed en kan het alleen maar meevallen. Rockstar lijkt op dit moment vooral de focus bij de Casino-update voor GTA te hebben.
Vrees hier inderdaad ook voor. Ben voorlopig even gestopt met online gamen, maar die Casino update zou wel eens erg gaaf kunnen worden. Dat dacht ik echter ook met vorige GTA updates, maar die konden me meestal niet zo bekoren.

Toch jammer dat Rockstar blijft inzetten op geld verdienen, want GTA Online haalt voor hen toch wel veel geld binnen. Echter is het helaas ook volkomen logisch. Red Dead Online heeft vind ik nog steeds enorm veel potentie, maar ik denk dat Rockstar niet veel langer meer zal moeten wachten.
Eergisteren ook maar eens aan deze game begonnen :)
Hoewel het er allemaal érg mooi uitziet en ik de rustige "alles op het gemakje" gameplay prima kan waarderen irriteer ik me nu al aan de (hierboven ook al een paar keer vermelde) typische Rockstar eigenschap van missies op een bepaalde manier moeten doen omdat ze anders falen, en dat terwijl ik pas enkele uren onderweg ben. Daar had ik op voorhand al enigszins rekening mee gehouden maar toch blijft het vervelend.
Ik heb de game dan ook meer gekocht voor alle randzaken dan voor de verhaallijn; denk dat ik me echt vele tientallen uren ga kunnen vermaken in de open wereld. De controls zijn nog even wennen en de hoeveelheid items/potions en dergelijke is nog wat overweldigend maar dat komt wel goed.
Geen spijt van deze aankoop!

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Gisteren eindelijk 100% gehaald, het was even doorbijten maar met alle guides op Youtube best te doen, als je alles zelf moet gaan zoeken ben je in 2025 nog bezig in ieder geval. Alleen al die gambler challenges wat een verschrikking was dat.

Nu hopen dat er nog een single player DLC komt!

Jackson6 wijzigde deze reactie 19-08-2019 14:27 (12%)

• Ferio
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13:03
Ik ben benieuwd of RDR2 PC vandaag word aangekondigd bij Google Stadia.. volgens een insider (die blijkbaar vrijwel altijd gelijk heeft) wordt dit mogelijk dus gedaan met een release in december 2019.. (ala GTA 5 verhaal) .. Ik zat heel erg te twijfelen om een PS4 te halen, maar ik denk dat ik nu wel wacht op de PS5.. :)

• Shadow_Agent
@Jackson6 SP DLC zou echt tof zijn! Voor de rest boeit RDR2 mij (na de platinum) niets meer. Online is wel aardig uitgebreid geloof ik maar weinig mensen die ik ken spelen online ;)

Ga je nog voor de platinum nu je de 100% gehaald hebt? :P

• Jackson6
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:58:
@Jackson6 SP DLC zou echt tof zijn! Voor de rest boeit RDR2 mij (na de platinum) niets meer. Online is wel aardig uitgebreid geloof ik maar weinig mensen die ik ken spelen online ;)

Ga je nog voor de platinum nu je de 100% gehaald hebt? :P
Ik speel op de Xbox, dus platinum is niet helemaal de goede term. Maar nee ik hoef de rest van achievements niet, het online gedeelte geloof ik wel. Ik heb nu wel het idee dat ik alles maar dan ook alles uit de game heb gehaald, er zijn vast nog wel wat dingen die ik nog niet gezien heb dus wellicht dat ik daar ook nog naar ga kijken (www.rdr2map.com).
Ferio schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:54:
Ik ben benieuwd of RDR2 PC vandaag word aangekondigd bij Google Stadia.. volgens een insider (die blijkbaar vrijwel altijd gelijk heeft) wordt dit mogelijk dus gedaan met een release in december 2019.. (ala GTA 5 verhaal) .. Ik zat heel erg te twijfelen om een PS4 te halen, maar ik denk dat ik nu wel wacht op de PS5.. :)
R* kennende gaan ze eerst de next gen consoles uitmelken en dan ongeveer een jaar later de PC versie, zodat mensen de game lekker 3 keer kunnen kopen.

• Ferio
bram1984 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:42:
[...]

R* kennende gaan ze eerst de next gen consoles uitmelken en dan ongeveer een jaar later de PC versie, zodat mensen de game lekker 3 keer kunnen kopen.
Ik hoop het niet.. We zullen vanavond wel zien... zat eerder dit jaar echt aan een ps4 te denken met rdr2.. :)
Ferio schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:50:
[...]

Ik hoop het niet.. We zullen vanavond wel zien... zat eerder dit jaar echt aan een ps4 te denken met rdr2.. :)
Go for it, maar anders geen zorgen. Qua gameplay mis je vrij weinig.
Ik heb nu zo'n 11 uurtjes in de game zitten en loop nog steeds met heel veel vraagtekens rond; het is zoals ik al zei érg overweldigend qua opties, controls, potions, craftmogelijkheden en dergelijke. Gelukkig ben vrij geduldig en leer graag gaandeweg dus dat komt allemaal wel goed.
RDR1 heb ik nooit gespeeld omdat ik niet zo veel met de wilde-westen cowboy setting heb maar ik moet zeggen dat het wel goed bevalt. Het enige wat van mij wel iéts minder had gemogen is het sim-aspect (lees: het eten, drinken, paard borstelen, koken, slapen etc).
Het wordt in elk geval een game waar de 100 uur grens met gemak gepasseerd gaat worden.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Shadow_Agent
dvdkiwi schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:21:
Ik heb nu zo'n 11 uurtjes in de game zitten en loop nog steeds met heel veel vraagtekens rond; het is zoals ik al zei érg overweldigend qua opties, controls, potions, craftmogelijkheden en dergelijke. Gelukkig ben vrij geduldig en leer graag gaandeweg dus dat komt allemaal wel goed.
RDR1 heb ik nooit gespeeld omdat ik niet zo veel met de wilde-westen cowboy setting heb maar ik moet zeggen dat het wel goed bevalt. Het enige wat van mij wel iéts minder had gemogen is het sim-aspect (lees: het eten, drinken, paard borstelen, koken, slapen etc).
Het wordt in elk geval een game waar de 100 uur grens met gemak gepasseerd gaat worden.
Craften e.d. deed ik echt vrijwel nooit tenzij het moest vanwege de story of een bepaalde trophy/challenge. Als reguliere speler hoef je niet veel te craften. Ook zaken als paard borstelen/ eten/ drinken/ koken is echt niet nodig om dit vaak te doen. Althans dat is niet wat ik mij er van kan herinneren. Alweer een aantal maanden geleden dat ik RDR2 heb uitgespeeld ;)

• Jackson6
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:21:
Eten: Loot zoveel mogelijk enemies, vooral tijdens missies, die hebben vaak tonics, eten en geld bij zich.
Borstelen: Doe dit gewoon als het icoontje van het paard dat aangeeft, gebeurd niet zo heel vaak.
Koken: hoef je in principe niet te doen, met het eten wat je door looten verkrijgt kon ik me prima levend houden.
Slapen: Hoeft eigenlijk niet echt, ik deed het alleen om de nachten over te slaan, speelde liever in het licht.

• SH-FR
Inmiddels de 100 procent gehaald en ik moet zeggen, het is me alleszins meegevallen. Zelfs de Gambler Challenge was vrij snel compleet, en je moest er ook Domino’s voor spelen, dat had ik nog nooit gedaan in RDR 2. Dat maakte het ook leuker.

Echter, al die Exotics en al het andere verspreid over de map: ondoenlijk zonder internet. Maar met het volgen van de guide en het uitstippelen van een slimme route, geen enkel probleem. Heb het verhaal uiteindelijk compleet met 63 Gold Medals, moet er dus nog 7 voor die Trophy.

Op de een of andere manier laat dit spel me maar niet los. Heb al heel vaak de story uitgespeeld, maar blijf maar herstarten. Denk omdat er zoveel te doen is, dat je alles elke run weer anders kunt doen. En ik denk ook bij gebrek aan beter. GTA Online vind ik vrij weinig meer aan, speel dat alleen soms met vrienden. FIFA 19 is klaar en dat zijn de games die ik over het algemeen veel speel.

• D. Ninjai
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 13:29
Ik heb ook weer het RDR2 virus te pakken en in chapter 3 ben ik pas echt alles gaan verkennen en doen waar ik zin heb. Want dat kamp vind ik het mooist en de sfeer is nog gezellig. Echter moet ik voor de Bandit challenge paarden jatten en brengen naar een fence. Die wordt pas actief na een missie waar het in de shit begint te lopen voor de gang en de sfeer minder wordt.

Enerzijds een beetje stom om daar druk over te maken maar vond het altijd leuk om in een drukke en gezellige kamp terug te keren want ik kom nog steeds nieuwe conversaties tegen. Moet helaas maar want die bandit spullen bij de trapper zijn heel erg mooi.
Die Fence heb ik laatst ook vrijgespeeld, nadat ik de missie heb gedaan waar je de
spoiler:
chariot moet stelen

Ik merkte daarna nog niet echt iets van sfeerverandering in het kamp.

• Ferio
bram1984 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:54:
[...]

Go for it, maar anders geen zorgen. Qua gameplay mis je vrij weinig.
Ik had hem heel even gespeeld op de PS4 , maar ik moet zeggen dat ik hem op dit moment wel mee verder wil gaan, heb tot nu toe niet het idee dat het 3x niets is.

Trouwens even een PC update: Rockstar "Bonaire" is rejected door Australië , zoals nu gezegd word, is dit dus RDR2 voor de PC. Het probleem zit waarschijnlijk in de Rockstar editor voor de PC. Hetzelfde was exact aan de hand met GTA V.

Rumors beginnen nu toch wel erg sterk te groeien.. Zou wel wat zijn als ze ineens RDR2 voor eind dit jaar aankondigen.. :)

https://twitter.com/TezFunz2/status/1167495232658784257

https://twitter.com/TezFunz2/status/1167405825951969281

Schijnt een aardige reputatie te hebben wat betreft juiste informatie.

Ferio wijzigde deze reactie 04-09-2019 15:54 (11%)

Ferio schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:51:
[...]

Ik had hem heel even gespeeld op de PS4 , maar ik moet zeggen dat ik hem op dit moment wel mee verder wil gaan, heb tot nu toe niet het idee dat het 3x niets is.

Trouwens even een PC update: Rockstar "Bonaire" is rejected door Australië , zoals nu gezegd word, is dit dus RDR2 voor de PC. Het probleem zit waarschijnlijk in de Rockstar editor voor de PC. Hetzelfde was exact aan de hand met GTA V.

Rumors beginnen nu toch wel erg sterk te groeien.. Zou wel wat zijn als ze ineens RDR2 voor eind dit jaar aankondigen.. :)
Als Rockstar slim is, brengen ze een soort van remastered versie uit op de next gen consoles volgend jaar en een jaar later pas de PC versie. Dat gaat ze het meeste geld opleveren van allen denkbare scenario's.

• Ferio
bram1984 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:54:
[...]

Als Rockstar slim is, brengen ze een soort van remastered versie uit op de next gen consoles volgend jaar en een jaar later pas de PC versie. Dat gaat ze het meeste geld opleveren van allen denkbare scenario's.
Dat zou ook nog is kunnen... Zie; (weet alleen niet waar onderstaande info vandaan komt)

Ferio wijzigde deze reactie 04-09-2019 15:56 (5%)

Ferio schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:56:
[...]

Dat zou ook nog is kunnen... Zie; (weet alleen niet waar onderstaande info vandaan komt)

[Afbeelding]
Ik weet niet zo goed wat ik moet zien, maar het beste voorbeeld is GTA5. Eerst op PS3/X360. Daarna op de PS4/X1. En uiteindelijk de PC versie. Genoeg mensen die de game toen voor 3 platformen hebben gekocht. Kan me voorstellen dat ze dat nu weer willen en dat lukt niet als de PC grafisch de ultieme versie is en die eerder uitkomt dan de PS5/Xbox 2 versie.

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:37:
Dan komen ze nu met een beetje nette HDR aankakken, echt waardeloos van Rockstar. Lekkere dikke middelvinger naar alle mensen die de game op release hadden. Dat was meteen mijn laatste R* pre-order.
Vorige week dit spel opnieuw gekocht, maar ze mogen nog hun best wel doen op gebied van HDR. Het ziet er net zo slecht uit als op de release.
Hamazaki schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:15:
[...]

Vorige week dit spel opnieuw gekocht, maar ze mogen nog hun best wel doen op gebied van HDR. Het ziet er net zo slecht uit als op de release.
Dan klopt er bij jou iets niet. DF analyse laat echt grote verschillen zien.

• Hamazaki
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:54:
[...]

Dan klopt er bij jou iets niet. DF analyse laat echt grote verschillen zien.
Misschien herinner ik me de 1e keer niet. Hoe heb jij de instelling staan? Game of cinematic? En wat zijn de helderheid’s waardes in de tabellen? We hebben allebei een C7 zover ik me kan herinneren.
Hamazaki schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:56:
[...]

Misschien herinner ik me de 1e keer niet. Hoe heb jij de instelling staan? Game of cinematic? En wat zijn de helderheid’s waardes in de tabellen? We hebben allebei een C7 zover ik me kan herinneren.
Ik heb een B7 en de game direct na uitspelen via Marktplaats verkocht. Ik heb de HDR patch dus nooit ervaren.

• Hamazaki
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:05:
[...]

Ik heb een B7 en de game direct na uitspelen via Marktplaats verkocht. Ik heb de HDR patch dus nooit ervaren.
Heb met de instellingen gespeeld, maar dit is echt geen fatsoenlijke HDR hoor. Het hoeft geen GOW niveau te zijn, maar mindere titels hebben zelfs beter HDR dan dit spel.

• Ferio
Wederom bewijs weer gevonden voor een pc release. Eerst waren er settings gevonden in de app en nu dus ook in de game files.

Zie https://gtaforums.com/top...ion-speculation/page/206/

Ik zie een pc announcement voor November voor jaar komen. Release zal denk ik dan ook dit jaar zijn, want volgend jaar staan er al enkele top titels zoals cyberpunk als release.

Edit: Vorige keer zei ik ook al dat mogelijk RDR2 met de Stadia release komt in november. Geruchten blijven maar komen.

Ferio wijzigde deze reactie 06-09-2019 10:05 (13%)

• Zaratrass
Zooow summer update binnen (11gb).. ben begonnen met de collector specialisatie.. om een specialisatie te unlocken moet je wel 15 gold betalen ... Heb het geluk dat ik net genoeg had.

• Tijntjuh.eu
Zaratrass schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:36:
Zooow summer update binnen (11gb).. ben begonnen met de collector specialisatie.. om een specialisatie te unlocken moet je wel 15 gold betalen ... Heb het geluk dat ik net genoeg had.
De eerste 30 dagen na release van deze update krijgen PS4+ spelers de trader tafel gratis i.p.v. 15 gold bars.

Heb je Twitch Prime gekoppeld aan Rockstar Social Club, dan krijg je de bountyhunter license gratis i.p.v. 15 gold bars.

Heb je alle kaarten in GTA V gevonden, dan krijg je de collector role gratis i.p.v. 15 gold bars.

Verder kan je voor 35 gold bars de outlaw pas kopen en speel je gedurende het levellen allerlei items vrij. Deze outlaw pas loopt t/m 18 november en als je voor die tijd 70 levels gestegen ben (niet te verwarren met je spelers level), dan heb je die 35 gold bars weer terug en dus allerlei extra items gratis ;)

• Zaratrass
Tijntjuh.eu schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:42:
[...]

De eerste 30 dagen na release van deze update krijgen PS4+ spelers de trader tafel gratis i.p.v. 15 gold bars.

Heb je Twitch Prime gekoppeld aan Rockstar Social Club, dan krijg je de bountyhunter license gratis i.p.v. 15 gold bars.

Heb je alle kaarten in GTA V gevonden, dan krijg je de collector role gratis i.p.v. 15 gold bars.

Verder kan je voor 35 gold bars de outlaw pas kopen en speel je gedurende het levellen allerlei items vrij. Deze outlaw pas loopt t/m 18 november en als je voor die tijd 70 levels gestegen ben (niet te verwarren met je spelers level), dan heb je die 35 gold bars weer terug en dus allerlei extra items gratis ;)
Moet je voor 18 november al die 70 lvls behalen?
Heb de pas al aangeschaft

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja, maar het zijn wel simpele levels van 1000xp per stuk, dus mooi lineair. Prima te doen volgens mij.

• Tijntjuh.eu
Wat @ArthurMorgan zegt, je moet alle 70 gehaald hebben voor 18 november. 1 level is inderdaad 1.000 XP, dus totaal moet je 70.000 XP voor die datum binnen harken ;-)
Haal je het niet, dan heb je allee de items die je al vrij gespeeld hebt. De rest komt dan te vervallen voor je.

Gisteren paar uurtjes gespeeld en ben al level 20 ofzo, dus je gaat best snel er doorheen volgens mij (ben geen pro gamer, meer een ik speel voor de lol gamer).

• Zaratrass
Tijntjuh.eu schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:12:
Wat @ArthurMorgan zegt, je moet alle 70 gehaald hebben voor 18 november. 1 level is inderdaad 1.000 XP, dus totaal moet je 70.000 XP voor die datum binnen harken ;-)
Haal je het niet, dan heb je allee de items die je al vrij gespeeld hebt. De rest komt dan te vervallen voor je.

Gisteren paar uurtjes gespeeld en ben al level 20 ofzo, dus je gaat best snel er doorheen volgens mij (ben geen pro gamer, meer een ik speel voor de lol gamer).
Met 1000 XP per level moet dat wel haalbaar zijn... Zondag staat een flink aantal uurtjes ervoor ingepland. :)

Jullie al voorkeur voor een skill?
Ik heb een combi van bounty hunter / collector uitgetest, werkt niet top omdat je tijdgebonden ben als je bij je bounty bent en binnen moet halen.

Ga zondag trader / collector testen

Zaratrass wijzigde deze reactie 12-09-2019 13:32 (14%)

Ik heb het maar 30 minuten volgehouden, bij eerste levering werd ik direct buiten m'n camp al doodgeschoten. Vervolgens nog 5x DC"s (en alles kwijt), 3x camp random verplaats, toen vond ik het wel best en deinstallatie.

• Tijntjuh.eu
@Zaratrass Meeste tijd heb ik tot nu toe nog gestoken in de collector role, maar de andere 2 rollen doe ik ook. Al vind ik de trader role wel wat aan de zwakke kant. Dat je steeds zelf op pad moet met dat karretje en bij aankomst een zwikje vijanden moet afschieten is na de zoveelste keer erg boring.

• Zaratrass
Tijntjuh.eu schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:50:
@Zaratrass Meeste tijd heb ik tot nu toe nog gestoken in de collector role, maar de andere 2 rollen doe ik ook. Al vind ik de trader role wel wat aan de zwakke kant. Dat je steeds zelf op pad moet met dat karretje en bij aankomst een zwikje vijanden moet afschieten is na de zoveelste keer erg boring.
Koop jij de dagelijkse kaarten van madam lazar?
En heb jij de sacred items al gevonden? Ik probeer hints te vinden, 4 dagen is wel kort lijkt me nu.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik koop kaarten, maar bij losse huisjes ga ik ook altijd kijken of de controller daar gaat trillen en dan zoeken.

Trader heb ik niet gedaan, wissel collecting en bountyhunting een beetje af.
Ben wel blij dat zelfs bounty hunting kan met de defense mode aan. Had de afgelopen maanden erg weinig aan online gedaan, maar nu al een uur of 10 en nog geen enkele griefactie gehad. gewoon lekker PvE zoals ik graag speel.

• Zaratrass
ArthurMorgan schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:08:
Ik koop kaarten, maar bij losse huisjes ga ik ook altijd kijken of de controller daar gaat trillen en dan zoeken.

Trader heb ik niet gedaan, wissel collecting en bountyhunting een beetje af.
Ben wel blij dat zelfs bounty hunting kan met de defense mode aan. Had de afgelopen maanden erg weinig aan online gedaan, maar nu al een uur of 10 en nog geen enkele griefactie gehad. gewoon lekker PvE zoals ik graag speel.
Hier een gast op reddit die 82 items heeft verzameld en op volgorde heeft gesorteerd.

Deze ga ik vanavond eens volgens O-)

• Tijntjuh.eu
Zaratrass schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:28:
[...]

Koop jij de dagelijkse kaarten van madam lazar?
En heb jij de sacred items al gevonden? Ik probeer hints te vinden, 4 dagen is wel kort lijkt me nu.
Heb wel wat kaarten gekocht bij haar, maar gisteren niet gespeeld.
Vind het wel een nadeel dat je haar iedere dag opnieuw moet zoeken op de kaart..

Van de 3 dingen heb ik er pas 1 gevonden.
Heb wel op plekken gekeken waar anderen wat gevonden hebben, maar ook dat is volgens mij niet vast, want heb niets gevonden helaas.

• Zaratrass
Tijntjuh.eu schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:53:
[...]

Heb wel wat kaarten gekocht bij haar, maar gisteren niet gespeeld.
Vind het wel een nadeel dat je haar iedere dag opnieuw moet zoeken op de kaart..

Van de 3 dingen heb ik er pas 1 gevonden.
Heb wel op plekken gekeken waar anderen wat gevonden hebben, maar ook dat is volgens mij niet vast, want heb niets gevonden helaas.
Je hebt waarschijnlijk de eieren gevonden?
Ik heb het idee dat er 2 sets aan locaties zijn, waarvan de eieren bij beide voorkomen.
Op YouTube zag ik 2 filmpjes met verschillende locaties van de brush en arrowhead.

• DeLyon
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 18-09 14:31
Hamazaki schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:18:
[...]

Heb met de instellingen gespeeld, maar dit is echt geen fatsoenlijke HDR hoor. Het hoeft geen GOW niveau te zijn, maar mindere titels hebben zelfs beter HDR dan dit spel.
Er is inderdaad helaas nog geen sprake van echt goede HDR in deze game. Een en ander is wel opgepoetst, en na wat tweaken kun je het beeld wat mooier krijgen, maar je kan het inderdaad niet vergelijken met de HDR implementatie van andere titels zoals GOW of Assasins Creed. Dit kwam ook wel uit de DF analyse, maar ook uit meerdere reacties op o.a. Reddit. Gemiste kans helaas.

• Tijntjuh.eu
Zaratrass schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:37:
[...]

Je hebt waarschijnlijk de eieren gevonden?
Ik heb het idee dat er 2 sets aan locaties zijn, waarvan de eieren bij beide voorkomen.
Op YouTube zag ik 2 filmpjes met verschillende locaties van de brush en arrowhead.
Nee, heb de arrowhead gevonden. Vond deze in Bolger Glade, in die loopgraven. Je hebt wel de schep nodig, want voor deze moet je graven.
De andere 2 moet ik nog, maar ga vanavond weer de bosjes uitkammen zeg maar ;)

• Zaratrass
Tijntjuh.eu schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:56:
[...]

Nee, heb de arrowhead gevonden. Vond deze in Bolger Glade, in die loopgraven. Je hebt wel de schep nodig, want voor deze moet je graven.
De andere 2 moet ik nog, maar ga vanavond weer de bosjes uitkammen zeg maar ;)
Het is een spoiler maar het zal je veel tijd schelen.

2 verschillende filmpjes gezien en nergens voor de sacred te vinden. Ook die lijst met 82 items zijn niet allemaal te vinden van de eerste 10 heb ik er 4 kunnen vinden.. wel weer andere items gevonden.

Zaratrass wijzigde deze reactie 13-09-2019 18:46 (14%)

Zojuist de game uitgespeeld. Het was mijn eerste RDR, deel 1 heb ik nooit gespeeld en wist dus niet echt wat ik kon verwachten.
Voor mij was het een spel met twee gezichten.

Qua verhaal, karakterontwikkeling, graphics, sfeer, belichting, muziek, nevenactiviteiten, details was alles top notch.
Werkelijk fantastisch.

Qua gameplay laat de game echter flink te wensen over;
Looten gaat soms moeilijk als je niet precies recht voor iets staat;
Steile wandjes donder je vaak vanaf, terwijl je bij enkele missies tegen rotswanden oploopt die vele malen steiler zijn;
Ga een 5 seconden zwemmen en je verdrinkt, terwijl je in enkele missies vanaf midden op zee naar de kust zwemt. De game zegt dat je stamina kunt verhogen door te zwemmen, het zou leuk zijn als dat ook kán;
Ammo per stuk craften is traag, waarom kan ik niet gewoon in één keer de hoeveelheid craften die ik kán craften. Gaat er echt iemand een paar honderd split point kogels stuk voor stuk zitten craften?;
Regelmatig dat ik missies in ben gaan of van mijn paard af stap zonder guns, terwijl ik wel guns heb toegewezen via de gunstore;
Outfits die veranderen of niet opgeslagen worden;
Zeer beperkte vrijheid tijdens de toch al erg lineaire missies;
Missies die falen vanwege slechte AI (x has been abandoned, x has been lost, x has died etc)...
Typisch Rockstar. TW3 en GTA (duh) hebben ook veel last van dit soort houterige gameplay.
Speel één keer Horizon en je merkt hoe soepel het ook kan.

De positieve punten wegen zwaarder dan de negatieve maar met betere gameplay en controls had de game echt vele malen beter kunnen zijn. Hopelijk pakken ze dat eens flink aan bij de volgende game.

Just my 2 cents ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 14-09-2019 00:02 (7%)

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14:41
dvdkiwi schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 23:58:
Zojuist de game uitgespeeld. Het was mijn eerste RDR, deel 1 heb ik nooit gespeeld en wist dus niet echt wat ik kon verwachten.
Voor mij was het een spel met twee gezichten.

Qua verhaal, karakterontwikkeling, graphics, sfeer, belichting, muziek, nevenactiviteiten, details was alles top notch.
Werkelijk fantastisch.

Qua gameplay laat de game echter flink te wensen over;
Looten gaat soms moeilijk als je niet precies recht voor iets staat;
Steile wandjes donder je vaak vanaf, terwijl je bij enkele missies tegen rotswanden oploopt die vele malen steiler zijn;
Ga een 5 seconden zwemmen en je verdrinkt, terwijl je in enkele missies vanaf midden op zee naar de kust zwemt. De game zegt dat je stamina kunt verhogen door te zwemmen, het zou leuk zijn als dat ook kán;
Ammo per stuk craften is traag, waarom kan ik niet gewoon in één keer de hoeveelheid craften die ik kán craften. Gaat er echt iemand een paar honderd split point kogels stuk voor stuk zitten craften?;
Regelmatig dat ik missies in ben gaan of van mijn paard af stap zonder guns, terwijl ik wel guns heb toegewezen via de gunstore;
Outfits die veranderen of niet opgeslagen worden;
Zeer beperkte vrijheid tijdens de toch al erg lineaire missies;
Missies die falen vanwege slechte AI (x has been abandoned, x has been lost, x has died etc)...
Typisch Rockstar. TW3 en GTA (duh) hebben ook veel last van dit soort houterige gameplay.
Speel één keer Horizon en je merkt hoe soepel het ook kan.

De positieve punten wegen zwaarder dan de negatieve maar met betere gameplay en controls had de game echt vele malen beter kunnen zijn. Hopelijk pakken ze dat eens flink aan bij de volgende game.

Just my 2 cents ;)
Arthur kan gewoon zwemmen :? John niet, (Arthur zegt dat nog in de game) en als je niet zwemmen kan verdrink je :+
Vond het leuk gevonden, in deel 1 (was je John Marton) kon je sws niet zwemmen en dit is wel leuk verklaard zo :P
Mutatie schreef op zondag 15 september 2019 @ 11:08:
[...]
Arthur kan gewoon zwemmen :?
Zodra ik enkele stappen in dieper water zette liep mijn stamina leeg als een malle. Enkele seconden zwemmen en ik (Arthur dus) was verdronken.
Geen grappen dit.

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14:41
dvdkiwi schreef op zondag 15 september 2019 @ 11:21:
[...]

Zodra ik enkele stappen in dieper water zette liep mijn stamina leeg als een malle. Enkele seconden zwemmen en ik (Arthur dus) was verdronken.
Geen grappen dit.
Ooh dat is wel vaag dan, mss gebugged?
YouTube: Red Dead Redemption 2 - The Big Difference Between Arthur and John [...

Ik kan me verder wel vinden in je minpunten, al was de totaalervaring voor mij wel een heel bijzondere :)
Mutatie schreef op zondag 15 september 2019 @ 11:33:
[...]
al was de totaalervaring voor mij wel een heel bijzondere :)
Dat zeker! d:)b

Heb de game uitgespeeld met 90% completion.
Wilde misschien nog de resterende challenges en tasks voltooien maar dat wordt vrij vervelend als ik zo naar de eisen kijk.
Misschien dat ik enkel nog voor de zoologist trophy ga, heb (zonder guide) 158 van de 178 beesten gevonden tijdens mijn speelsessies. Apart dat het slechts een bronzen trophy is.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 16-09-2019 09:54 (46%)

Pagina: 1 ... 56 57 58 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True