GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik had gehoopt dat ze mij de Treasure map van de ultimate konden geven, had er zelfs voor willen bij betalen. Dit ging helaas niet.
fookin mad fer it
DikkeBMW schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:30:
Ik zit erg in dubio momenteel. Zoals ik een hele tijd terug al gemeld had, was ik de treasure maps kwijt van Jackhall Gang en Poisonous trail. De 1e heb ik via de fence terug kunnen kopen, de 2e helaas niet. Ik heb contact gehad met Rockstar, maar zij kunnen niks voor mij betekenen. Dit houdt echter in dat ik dus niet de Treasure Hunter Challenge zal kunnen completen, als ik het goed begrepen heb... Nu overweeg ik dus opnieuw te beginnen om toch te kunnen 100%en.
Ik had gehoopt dat ze mij de Treasure map van de ultimate konden geven, had er zelfs voor willen bij betalen. Dit ging helaas niet.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Kan je niet gewoon de locatie opzoeken via een guide en de schat zo oppakken? Of moet dat echt via een schatkaart?DikkeBMW schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:30:
Ik zit erg in dubio momenteel. Zoals ik een hele tijd terug al gemeld had, was ik de treasure maps kwijt van Jackhall Gang en Poisonous trail. De 1e heb ik via de fence terug kunnen kopen, de 2e helaas niet. Ik heb contact gehad met Rockstar, maar zij kunnen niks voor mij betekenen. Dit houdt echter in dat ik dus niet de Treasure Hunter Challenge zal kunnen completen, als ik het goed begrepen heb... Nu overweeg ik dus opnieuw te beginnen om toch te kunnen 100%en.
Het is sowieso jammer/balen maar dan hoef je iig niet opnieuw te beginnen..
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Je kan natuurlijk ook overdrijven. Het is maar een spelletje hè.DikkeBMW schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:30:
DikkeBMW schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:30:

Ik heb een paar vrienden die klagen over de traagheid van de game. Dan zeg ik: focus dan gewoon op de story missies, maar nee, dan zijn ze weer bang iets te missen. Tsja..
Lijkt me fantastisch om gewoon een beetje rond te lopen, hou wel van dat langzame. Enige wat me wel een ding lijkt is dat ik niet zo makkelijk even een paar uur achter elkaar vrij kan maken om te spelen, maar goedveldkampj schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:13:
[...]
Meningen verschillen nogal. Als je kunt wennen aan een laag tempo (besturing, gameplay) dan staat je een geweldig avontuur te wachten in de wereld van RDR2.
Als je net als een aantal hier of een aantal van mijn collega's alles trager dan Call of Duty niks vindt, dan kun je 'm beter skippen
Zelf hoor ik tot de eerste categorie. Heerlijk de vrijheid en af en toe sta ik gewoon ergens een hengel uit te werpen om even te vissen
Ook het jagen en uberhaupt de wereld verkennen zijn leuk om te doen. Er gebeurt zo ontzettend veel dat ik regelmatig binnen 2 min na opstarten alweer iets anders aan het doen ben dan ik van plan was om te doen
Gisteravond eindelijk chapter 4 gehaald en ik heb de game sinds launch
bram1984 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:07:
[...]
spoiler:Bedoel je op dat eiland? Ik vond het wel een welkome change of pace. Ben ook net weer terug op het vaste land terug naar het kamp. Moet wel zeggen dat ik me steeds meer aan Dutch begin te irriteren met zijn domme keuzes. Hij jaagt iedereen de dood in en ik vind hem steeds minder een leiderstype. Arthur en Hosea zijn dat veel meer.
Wel één van de beste games die ik ooit gespeeld heb.
Poisonous trail begin:Lasmibalsingh schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:51:
[...]
spoiler:Volgens mij krijg je die tweede alleen als je in het gebied tussen riggs station en strawberry aan het reizen bent en je een npc in de verte hoort praten over een schatkaart. Als je het geluid volgt blijkt hij bovenop de rotsformatie te staan. Wanneer je hem normaal benadert dan vlucht hij weg dus sluip en lasso hem om de schatkaart te bemachtigen.
Latin capital letter y with diaeresis
RDR2 Story Mode General / Miscellaneous – PS4, Xbox One
# Fixed an issue where the player could become stuck at 90% when loading an autosave made immediately after the mission ‘Country Pursuits’, if it was the only open mission
# Fixed an issue where players could become stuck on loading screen when trying to restart game after completing the mission ‘County Pursuits’
# Fixed an issue where players could become stuck at 90% when loading a save in Chapter 2, if they had set up camp near Horseshoe Overlook after completing ‘The First Shall Be Last’
# Fixed an issue where players could become stuck at 90% when loading after loading an autosave or manual save
# Fixed an issue where players could lose access to all weapons and equipment in their weapon wheel after completing a mission replay in Guarma
Red Dead Online Beta General / Miscellaneous – PS4, Xbox One
# General stability improvements
# Fixed the issue where players removing an injured horse from the stables without healing it would result in the Scrawny Nag appearing when whistling for their horse
# Fixed an issue where players could not exit the house in the Mission ‘Love and Honor’
# Fixed an issue where players would be unable to load beyond 90% in the Red Dead Online beta unless they entered Story mode first
# Fixed an issue where players could become stuck at a black screen after a Posse leader quit the lobby in the mission ‘Love and Honor’
# Fixed an issue where players could crash to the Xbox Home screen when resuming from a suspended state after connecting to Xbox Live services
# Fixed an issue where players could be kicked from Rockstar game services with error 0x99395004 after completing part 2 of the mission ‘Honor Among Horse Thieves’
Daar heb ik m ook afgeschoten. Was nog een pittige klus, want ik zat natuurlijk in eerste instantie niet op de minimap te kijken. Paar keer echt dood geschrokken toen ik ineens werd aangevallen. Hele toffe ervaring wel verder-SaveMe- schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:54:
Ik heb de panter in een stukje ten zuiden van Rhodes gedaan, in een stukje bos met een klein hutje erin. Gewoon stapvoets door dat gebied lopen en goed opletten. Sniper in de aanslag en zodra je paard onrustig wordt goed naar de minimap kijken waar een rood puntje verschijnt. Dead eye aan en tussen de ogen
Iemand tips m.b.t. het spawnen van een cougar? Waar op de map is de beste plek om ze te vinden?
Dit vond ik de beste locatie (en rechtsboven kan ook nog)derKaiser29 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:17:
[...]
Daar heb ik m ook afgeschoten. Was nog een pittige klus, want ik zat natuurlijk in eerste instantie niet op de minimap te kijken. Paar keer echt dood geschrokken toen ik ineens werd aangevallen. Hele toffe ervaring wel verder
Iemand tips m.b.t. het spawnen van een cougar? Waar op de map is de beste plek om ze te vinden?

motabeatz.com
Jups, daar direct in de area van de trapper heb ik al meerdere cougars gekilled (ook voor challenges)Motabeatz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:30:
[...]
Dit vond ik de beste locatie (en rechtsboven kan ook nog)
[Afbeelding]

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Toevallig ook de dikgedrukte regel gelezen in het grote rode blok pal boven je veld waar je je reactie in hebt getypt?Oogje schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:29:
Soms is het echt een k**spel. Ik ga naar de gunsmith, stel mn wapens in op mn rug, ga 1 minuut later mn paard af, geen wapens, weer selecteren

[ Voor 10% gewijzigd door Prx op 12-12-2018 22:02 ]
Dat is dus juist wat niet meer werktPrx schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:01:
[...]
Toevallig ook de dikgedrukte regel gelezen in het grote rode blok pal boven je veld waar je je reactie in hebt getypt?Of is dat juist wat niet werkt bij je?
Heb ik ook hoor. De hele tijd is hij het weer 'vergeten'. Weer instellen bij de gunsmith en niet veel later sta ik weer eens zonder wapens naast mijn paard. Super irritant!Oogje schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:29:
Soms is het echt een k**spel. Ik ga naar de gunsmith, stel mn wapens in op mn rug, ga 1 minuut later mn paard af, geen wapens, weer selecteren
Ik ben gestopt met instellen. Levert me meer frustratie op dan gewoon op mn knol het juiste wapen (of wapens) selecteren op de momenten dat ik ze nodig heb.-SaveMe- schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:22:
[...]
Heb ik ook hoor. De hele tijd is hij het weer 'vergeten'. Weer instellen bij de gunsmith en niet veel later sta ik weer eens zonder wapens naast mijn paard. Super irritant!
Een van de weinige dingen in de game waar ik mij echt aan stoor
Ik heb wel meer erger dingetejs, maar dit is wel een hele irritante. Ik stel het ook steeds weer in als ik van mijn paard stap, maar zul je zien, de keer dat ik het echt nodig heb, sta ik zonder wapens ...veldkampj schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:26:
[...]
Ik ben gestopt met instellen. Levert me meer frustratie op dan gewoon op mn knol het juiste wapen (of wapens) selecteren op de momenten dat ik ze nodig heb.
Een van de weinige dingen in de game waar ik mij echt aan stoor

Weet iemand hoe vaak dit geintje voorkomt?

Wat zouden jullie doen? Slecht doorgaan of proberen weer max positive te krijgen?
Het slechte speelt wel lekker

[ Voor 20% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-12-2018 18:22 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Volledige balk is pas mogelijk vanaf een latere chapter.-SaveMe- schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:07:
ik ga ook voor good. Zit al heel lang op zo'n 90%, maar gaat maar niet verder lijkt het. Terwijl aan de andere kant als ik eens per ongeluk iets dishonorable doe het gelijk wel 10% zakt ...
Vanaf chapter 6 kun je pas je honorbalk helemaal naar rechts vol krijgen.-SaveMe- schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:07:
ik ga ook voor good. Zit al heel lang op zo'n 90%, maar gaat maar niet verder lijkt het. Terwijl aan de andere kant als ik eens per ongeluk iets dishonorable doe het gelijk wel 10% zakt ...
Edit- spuit 11, is hierboven me ook al gezegd.
[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 13-12-2018 20:24 ]
EDIT
Heb nu al een paar keer gehad, dat ik in een missie de opdracht krijg iemand stil uit te schakelen, maar dan kan ik gewoon niks doen. Probeer knife of lasso te equippen, of achter ze te kruipen, maar krijg gewoon geen prompt om iets te doen. ook proberen te slaan met knife of hogtie met rope lukt niet. Mis ik iets of is dit ook een bug ?
[ Voor 84% gewijzigd door -SaveMe- op 13-12-2018 21:51 ]
Bruut afknallen, de pels kun je niet verpesten.theduke1989 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:00:
Misschien een domme vraag. Maar de legendarische dieren moet je die doodschieten of vangen ? Om. Ze allemaal te krijgen
Jammer dat er toch nog steeds mensen last hebben van dit soort dingen, zelf nog weinig last gehad, gelukkig (tot nu toe) geen verdwenen paarden maar wel dat die wapens niet geselecteerd blijven ook al heb je ze in de gun store ingesteld, ook het ammo type wat je selecteerd kan ik elke keer overnieuw doen.
Buiten dat, voor mij persoonlijk nog steeds de beste game ooit, geniet elke keer weer.
[ Voor 63% gewijzigd door Sipio op 13-12-2018 23:10 ]
Ik stoor me er niet heel erg aan, het zijn kleine ergernissen. Wat ik wel irritant vind is dat Rockstar er simpelweg niets aan doet, er zijn nu sinds de release 2 updates geweest en daar zaten vooral patches in voor online. Andere grote releases hebben ook bugs maar vaak zijn er dan grote updates in de weken na de release die eea oplossen.
Maar het blijft mijn goty want er is gelukkig ook heel veel wel goed aan de game.
[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 14-12-2018 08:37 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dat is klote idd, heb er zelf tot op heden geen last van gelukkig behalve wat ik zei van die wapens en ammo keuze, ook eens met @Chaoss, jammer dat rockstar er niks aan doet tot op heden.-SaveMe- schreef op donderdag 13 december 2018 @ 23:48:
@Sipio Wapens die steeds gereset worden, mijn custom outfits die steeds vergeten worden, mijn outfits op mijn paard ben ik regelmatig kwijt. Zitten echt teveel van dit soort annoying dingen in ...
Ook het HDR verhaal had van mij nu wel gefixed mogen worden, maar ik denk ook dat de meeste aandacht nu gaat naar het online gebeuren.
Dat verklaar weer heel veel. Ik was bezig om die balk vol te krijgen in Chapter 3, snapte maar niet dat dat niet lukte.Raem schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:23:
[...]
Vanaf chapter 6 kun je pas je honorbalk helemaal naar rechts vol krijgen.
Edit- spuit 11, is hierboven me ook al gezegd.
Misschien weet iedereen dit al, maar om snel honor te krijgen: ga naar Saint Denis (of andere drukke stad) en begin tegen iedereen "Hey Mister" te schreeuwen. Per drie personen krijg je er honor bij.-SaveMe- schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:07:
Is bekend en snel valt wel tegen. Er zijn activities die veel meer honor geven. Maar het is blijkbaar story capped en kan niet hoger dan die 90% voor chapter 6 ....Skating_vince schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 08:26:
[...]
Misschien weet iedereen dit al, maar om snel honor te krijgen: ga naar Saint Denis (of andere drukke stad) en begin tegen iedereen "Hey Mister" te schreeuwen. Per drie personen krijg je er honor bij.
Daar kwam ik ook achter toen ik zo ongeveer genocide had gepleegd in Chapter 4 en nog steeds niet volledig evil wasVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:55:
[...]
Volledige balk is pas mogelijk vanaf een latere chapter.
Ik schrok me weer eens helemaal de tering
Ik vind de predators een beetje vreemd tot nu toe. Kom ze amper tegen.derKaiser29 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 08:57:
Zo, mijn eerste ontmoeting met een cougar gehad....
Ik schrok me weer eens helemaal de tering
Ergens boven Annesburg langs een cougar opgegalopeerd, beest schreeuwt en rent half achter mijn paard aan, wil ik omdraaien om het beest af te knallen, nergens te bekennen. Begint paard weer te hinniken, blijkt er een ratelslangetje gespawned te zijn.

Zo'n grissly in het bos tegen komen terwijl ik te voet was, is wel vrij intimiderend.
Heb ook wel wolven op een meter of 10 voorbijgeslopen. Wind stond de goede kant op, en ik deed het zo zachtjes mogelijk.
Ik kwam de eerste cougar tegen ten westen van Strawberry, vlakbij waar je de legendary buck vindt. Had ik een perfect pelt, word ik ineens aangevallen door een grizzlybeer (wist niet eens dat ze in dat gebied zitten), kon m gelukkig nog net doodschieten voordat ik zelf aan de beurt wasJelloz schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:05:
[...]
Ik vind de predators een beetje vreemd tot nu toe. Kom ze amper tegen.
Ergens boven Annesburg langs een cougar opgegalopeerd, beest schreeuwt en rent half achter mijn paard aan, wil ik omdraaien om het beest af te knallen, nergens te bekennen. Begint paard weer te hinniken, blijkt er een ratelslangetje gespawned te zijn.![]()
Zo'n grissly in het bos tegen komen terwijl ik te voet was, is wel vrij intimiderend.

Ik bedoel dat ik 20/30 meter ervoorbij was op mijn paard, omdraaide en het hele beest nergens meer te bekennen was. Rode stip op de radar verdwenen en op exact dezelfde plek verscheen een ratelslang nadat ik te voet ging verkennen.ArthurMorgan schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:15:
Ik vind ze over het algemeen juist vrij natuurlijk. Kom je te dichtbij, erger je ze (beren en schieten. O' Driscolls neerschieten en dan van achteren neergemaaid worden. Wie nog meer?) dan vallen ze aan. Maar als je zorgt dat je genoeg uit de buurt bent vinden ze hun missie wel geslaagd. Het is niet zo dat ze je altijd maar dood willen hebben.
Heb ook wel wolven op een meter of 10 voorbijgeslopen. Wind stond de goede kant op, en ik deed het zo zachtjes mogelijk.
Verwijderd
Ik dacht gisteren het spel daar te hervatten maar het begon terug opnieuw waar ik met het paard die andere moest volgen op zijn paard naar dat huisje.
Hoe kan ik zorgen dat het spel hervat wordt waar ik het laatst gestopt ben?
Overigens sluit ik zelf altijd af met een manuele save, wel zo veilig
[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-12-2018 10:02 ]
Dat doet ik ook, echter als je de volgende keer opstart zeurt hij dat de autosave erover heen gaat..ArthurMorgan schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:02:
Missie 1 en 2 zijn samengevoegd, maar volgens mij wel met een save moment ertussen. Het begin ervan lijkt overigens wel heel erg op elkaar, samen met een gangmember wegrijden van het kamp. Maar bij missie 1 jet het samen met Dutch, de tweede is samen met Javier.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Hoe kan je een manuele save doen?ArthurMorgan schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:02:
Missie 1 en 2 zijn samengevoegd, maar volgens mij wel met een save moment ertussen. Het begin ervan lijkt overigens wel heel erg op elkaar, samen met een gangmember wegrijden van het kamp. Maar bij missie 1 jet het samen met Dutch, de tweede is samen met Javier.
Thanks Red Dead OnlineChaoss schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 00:11:
Ik stoor me er niet heel erg aan, het zijn kleine ergernissen. Wat ik wel irritant vind is dat Rockstar er simpelweg niets aan doet, er zijn nu sinds de release 2 updates geweest en daar zaten vooral patches in voor online. Andere grote releases hebben ook bugs maar vaak zijn er dan grote updates in de weken na de release die eea oplossen.

Er zijn zoveel coole DLC mogelijkheden voor de sp van RDR2, maar ik zie Rockstar net zoals bij GTAV weer gewoon al hun development time steken in online omdat er simpelweg meer geld te verdienen is doordat mensen zichzelf maar al te graag een kunstmatige compleet nutteloze status aanmeten... /rant
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Menu > Story > Save
Een DLC anderhalve maand na release van de game lijkt mij ook wat veel gevraagt.Bansheeben schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:03:
[...]
Thanks Red Dead Online![]()
Er zijn zoveel coole DLC mogelijkheden voor de sp van RDR2, maar ik zie Rockstar net zoals bij GTAV weer gewoon al hun development time steken in online omdat er simpelweg meer geld te verdienen is doordat mensen zichzelf maar al te graag een kunstmatige compleet nutteloze status aanmeten... /rant
Bij GTA IV kwam die respectievelijk 1 en 2 jaar na release van de game.
Ik denk wel dat er een (misschien wel meerdere) DLC komt, er is inderdaad zo veel aanleiding voor.
Dus tijdens het spel op options drukken dan of op een andere toets?
Ja: Options (menu) > Story > SaveTimmy269 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:47:
[...]
Dus tijdens het spel op options drukken dan of op een andere toets?
Niet echt ingewikkeld ?
oké, thanks en dan als ik volgende keer terug wil spelen gaat hij automatisch naar waar is gesaved had of moet ik dat dan ook ergens aanklikken?-SaveMe- schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:57:
[...]
Ja: Options (menu) > Story > Save
Niet echt ingewikkeld ?
Als je story kiest in het hoofdmenu pakt hij automatisch de laatste save. Dat is of je laatste handmatige save of, als die nieuwer is, de laatste autosave. Je hoeft dus niks bijzonders te doen.Timmy269 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:03:
[...]
oké, thanks en dan als ik volgende keer terug wil spelen gaat hij automatisch naar waar is gesaved had of moet ik dat dan ook ergens aanklikken?
Wil je een save herladen dan kies je Options > Story > Load
Natuurlijk, maar voor GTA V (en daar vergelijk ik RDR2 mee) is er helemaal nooit single player dlc met enige waardige inhoud uitgekomen. Nu hoop ik dat dat te maken heeft met het feit dat GTAO zo'n onverwachte hit was voor hun portemonnee en dat ze dat zoveel mogelijk wilden uitbuiten met de resources die ze beschikbaar hadden. Dat zou wellicht voor RDR betekenen dat er meer resources beschikbaar zijn gesteld om deze keer zowel de singleplayer als de multiplayer door te ontwikkelen. Maar als ik zo hun response op bugs zie....Hindelaufen schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:42:
[...]
Een DLC anderhalve maand na release van de game lijkt mij ook wat veel gevraagt.
Bij GTA IV kwam die respectievelijk 1 en 2 jaar na release van de game.
Ik denk wel dat er een (misschien wel meerdere) DLC komt, er is inderdaad zo veel aanleiding voor.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Red Dead Online Beta General / Miscellaneous – PS4, Xbox One
- General improvements to fix game stability, save data and to address exploits.
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Daar heb je natuurlijk ook gewoon een punt. Maar in RDR2 zijn er wel behoorlijk wat aanwijzingen dat er een DLC komt: Mexico en dat tropische eiland inclusief mensen en dieren (welke niet eens in het compendium staan). Zulke zaken zaten er niet in GTA V.Bansheeben schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:20:
[...]
Natuurlijk, maar voor GTA V (en daar vergelijk ik RDR2 mee) is er helemaal nooit single player dlc met enige waardige inhoud uitgekomen. Nu hoop ik dat dat te maken heeft met het feit dat GTAO zo'n onverwachte hit was voor hun portemonnee en dat ze dat zoveel mogelijk wilden uitbuiten met de resources die ze beschikbaar hadden. Dat zou wellicht voor RDR betekenen dat er meer resources beschikbaar zijn gesteld om deze keer zowel de singleplayer als de multiplayer door te ontwikkelen. Maar als ik zo hun response op bugs zie....
Maar goed, we gaan het zien.
Moet wel zeggen dat het wel hele vage geruchten zijn...
No matter the age, never lose the Kramer inside
[ Voor 8% gewijzigd door Lasmibalsingh op 14-12-2018 18:44 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Waarschijnlijk heb je gelijk ja.
Iedereen die the Witcher 3 heeft gespeeld vind de paarden sowieso heel goedLasmibalsingh schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 18:43:
Naar mijn idee is sinds de laatste reeks van patches ook de collision detection van je paard getweaked. Bij patch <1.02 knalde ik bijna tegen elke boom aan maar sinds patch 1.03 komt dat eigenlijk niet meer voor.
Game lang geen 100%, volgens mij had ik in het epiloog gedeelte de hele map nog niet eens discovered.
Gezien het falen van de port van rdr ivm alle issues met de codebase lijkt dat me idd stug, misschien dat ze de content opnieuw implementeren in rdr2 maar verder verwacht ik niet veel ervan.Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:12:
Er gaan geruchten dat er een remaster van RDR als DLC gaat worden uitgebracht: https://www.express.co.uk...n-2-DLC-news-story-update
Er valt ook veel minder te doen, in de tijd dat ik daardoorheen reed was er niet veel interessants te vinden.Chaoss schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:00:
Epiloog uitgespeeld, de aftiteling rolt over mijn scherm het voelt nu al als een leegte
Game lang geen 100%, volgens mij had ik in het epiloog gedeelte de hele map nog niet eens discovered.
[ Voor 27% gewijzigd door YakuzA op 16-12-2018 23:46 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik verwacht eigenlijk geen DLC meer voor RDR2, net als met GTA V waar dit in het begin ook nog een gerucht wasHmtsjmftsch schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:12:
Er gaan geruchten dat er een remaster van RDR als DLC gaat worden uitgebracht: https://www.express.co.uk...n-2-DLC-news-story-update
Zodra de cashcow van RDR Online weer lekker geld in het laatje van R* gaat brengen, gaat er alleen nog tijd zitten in Online, de singleplayer laten ze dan links liggen
Ik zit vast en kan niet verder....
Ze hebben niet voor niets new Mexico al in de game zitten, daar zal toch iets mee gedaan worden.FabianGTI schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:56:
[...]
Ik verwacht eigenlijk geen DLC meer voor RDR2, net als met GTA V waar dit in het begin ook nog een gerucht was
Zodra de cashcow van RDR Online weer lekker geld in het laatje van R* gaat brengen, gaat er alleen nog tijd zitten in Online, de singleplayer laten ze dan links liggen
Het verhaal van RDR1 als DLC is daarmee al behoorlijk haalbaar. De hele map is er al, het hoofd personage is er al, het verhaal/script is er al. Ik zou er in ieder geval wel voor betalen.
haha geweldig XD 1 voordeelArthurMorgan schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:58:
Meer problemen bij mensen die een rerun doen en chapter 2?
spoiler:ik weiger Micah de bevrijden uit de gevangenis in Strawberry :-P
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
ArthurMorgan schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:58:
Meer problemen bij mensen die een rerun doen en chapter 2?
spoiler:ik weiger Micah de bevrijden uit de gevangenis in Strawberry :-P
Voordat ik rank 50 haal, zijn we ook al weer een maandje verder.
Zullen vast wel snelle XP methodes zijn. Maar uren politie mannetjes staan afknallen (voor wat extra XP) gaat ook snel vervelen.
Nu eerst de SP.
Daarna zie ik het wel verder.
Zit je dan op de zelfde afstand of verder weg? 4K zelf vind ik een beetje overrated als je verder weg zit, hdr is meestal wel tof maar bij deze game niet echt goed geïmplementeerd. Als je toch dichtbij zit zou ik het lekker hierbij laten. Geluid is ook belangrijk bij deze game en meestal niet zo goed uit 32 inch tv's. Speelde eerst de hele tijd met geluid door m'n tv maar de laatste tijd via goede headphones. Zoveel mooie details als dierengeluiden, krakende bomen, zachte muziek op de achtergrond, pratende mensen in de verte.Belecthor schreef op zondag 16 december 2018 @ 22:32:
Ik wil dit spelen op een Xbox One X op een 32” full HD televisie waar ik redelijk dichtbij zit. Is het ‘t waard om een grotere 4K TV te halen? Is het verschil echt gigantisch groot?
Ik ga dan wel iets verder weg zitten, cq 2 meter. Geluid is goed, twee losse speakers.Sluw schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:46:
[...]
Zit je dan op de zelfde afstand of verder weg? 4K zelf vind ik een beetje overrated als je verder weg zit, hdr is meestal wel tof maar bij deze game niet echt goed geïmplementeerd. Als je toch dichtbij zit zou ik het lekker hierbij laten. Geluid is ook belangrijk bij deze game en meestal niet zo goed uit 32 inch tv's. Speelde eerst de hele tijd met geluid door m'n tv maar de laatste tijd via goede headphones. Zoveel mooie details als dierengeluiden, krakende bomen, zachte muziek op de achtergrond, pratende mensen in de verte.
In blackjack met 3 of meer hits (dus 5+ kaarten) winnen. En dan voor de lol niet één, niet twee, maar drie keer. Na een uur nul keer zo winnen, heb ik maar de handdoek in de ring gegooid. Ik lees verhalen over mensen die 'm na 5 uur nog niet gehaald hebben. Want busted in het kwadraat.
Vind dit echt zo'n ongelooflijke anticlimax. De enige manier om nu mijn game 100% uit te kunnen spelen, is door aan een in-game blackjacktafel te gaan zitten en op een tergend langzaam tempo potjes spelen. Wat eigenlijk neerkomt op zo nu en dan op X drukken. Heel frustrerend, want dat komt louter en alleen op geluk aan.
In een soort van wanhoopspoging: iemand nog tips?

fookin mad fer it
dead eye gebruiken, en ik heb het zelf gedaan bij die robberyDikkeBMW schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:29:
Ik krijg de Weapons Expert level 2 niet gehaaldIn 10 seconden 3 mensen met throwing knives vermoorden. Ik weet niet wat ik fout doe; wellicht mikken of de soort messen? Lastig!
Kan je dit ook chainen net zoals bij geweren met R1 of moet je elke trow apart doen? Ik wil nu ook aan dit soort challenges beginnen.ArthurMorgan schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:35:
[...]
dead eye gebruiken, en ik heb het zelf gedaan bij die robberyspoiler:in valentine.
Er staat helemaal niet dat je dat op mensen moet doen. Ik heb die gehaald door op mijn paard tussen kluitje op de grond rustende volgels te lopen, dead eye aan, mesje gooien, en twee keer herhalen. Easy peasyDikkeBMW schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:29:
Ik krijg de Weapons Expert level 2 niet gehaaldIn 10 seconden 3 mensen met throwing knives vermoorden. Ik weet niet wat ik fout doe; wellicht mikken of de soort messen? Lastig!
Zelf deed ik het bij kamperende bendeleden die je zo nu en dan in de wildernis aantreft. Wanneer je rondrijdt, zijn die makkelijk te spotten (zie rookpluimen kampvuur). Kwestie van naar ze toe sneaken en ze verrassen met een drietal messen in hun tronie.DikkeBMW schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:29:
Vijand #1: Neem je tijd met mikken. Ze zien je toch niet. Ga direct voor een headshot
Vijand #2: Activeer na je worp direct Dead Eye. Ga voor de headshot.
Vijand #3: Zie Vijand #2
Neem overigens voldoende werpmessen mee. Of save voor je poging zodat je na laden in ieder geval weer full stacked verder kunt zoeken.
[ Voor 23% gewijzigd door Beun de Haas BV op 19-12-2018 11:44 ]
Ik vind vogels schieten vanaf mijn paard echt een van de lastigste dingen die er is. Maar bij mij vliegen ze ook altijd meteen weg.-SaveMe- schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:12:
[...]
Er staat helemaal niet dat je dat op mensen moet doen. Ik heb die gehaald door op mijn paard tussen kluitje op de grond rustende volgels te lopen, dead eye aan, mesje gooien, en twee keer herhalen. Easy peasy
Overigens merk ik dat als ik irl buiten loop dat ik met meer dan normale interesse kijk naar vogels die overvliegen of wegvliegen als ik langs kom. Dat heeft dat spel dan wel weer mooi voor elkaar
Geduld en heel veel gelukBeun de Haas BV schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:41:
Gambler Challenge 8. Echt serieus, wat voor een sadomasochist bij Rockstar heeft die bedacht?
In blackjack met 3 of meer hits (dus 5+ kaarten) winnen. En dan voor de lol niet één, niet twee, maar drie keer. Na een uur nul keer zo winnen, heb ik maar de handdoek in de ring gegooid. Ik lees verhalen over mensen die 'm na 5 uur nog niet gehaald hebben. Want busted in het kwadraat.
Vind dit echt zo'n ongelooflijke anticlimax. De enige manier om nu mijn game 100% uit te kunnen spelen, is door aan een in-game blackjacktafel te gaan zitten en op een tergend langzaam tempo potjes spelen. Wat eigenlijk neerkomt op zo nu en dan op X drukken. Heel frustrerend, want dat komt louter en alleen op geluk aan.
https://xboxclips.com/MOT...da-4b47-9957-b71493afe775
motabeatz.com
Sinds ik met koptelefoon op speel zit ik veel meer in het spel dan eerder. Het leeft nu helemaal om je heen. Erg indrukwekkend als je in een onweersbui door een bos rijdt en ergens rechts van je wolven hoort huilen en twee rode stipjes op je af ziet komen...Sluw schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:46:
[...]
Zit je dan op de zelfde afstand of verder weg? 4K zelf vind ik een beetje overrated als je verder weg zit, hdr is meestal wel tof maar bij deze game niet echt goed geïmplementeerd. Als je toch dichtbij zit zou ik het lekker hierbij laten. Geluid is ook belangrijk bij deze game en meestal niet zo goed uit 32 inch tv's. Speelde eerst de hele tijd met geluid door m'n tv maar de laatste tijd via goede headphones. Zoveel mooie details als dierengeluiden, krakende bomen, zachte muziek op de achtergrond, pratende mensen in de verte.
Krijg je ook nog een kamp
-SaveMe- schreef op woensdag 19 december 2018 @ 23:48:
In chapter 4 aanbeland ...
Krijg je ook nog een kampspoiler:Daar moet ik het meeste nog verkennen namelijk ...in het noorden?
Verwijderd
Ik had dat redelijk 'snel' voor elkaar, binnen een uur spelen. Bij een volle tafel waar ik in het midden zat, ging het beter omdat ik toen wat lagere kaarten kreeg. Bij twee spelers aan de tafel merkte ik dat ik vaak boven de 21 kwam met een of twee hits.Beun de Haas BV schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:41:
Gambler Challenge 8. Echt serieus, wat voor een sadomasochist bij Rockstar heeft die bedacht?
Na eerste weken redelijk doorgespeeld ook doordeweeks, toen zelfde gedaan, door langzamere tempo geen zin om doordeweeks te spelen meer, maar afgelopen weekenden heb ik me ook niet meer er toe kunnen zetten en zit pas in chapter 4.theduke1989 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:39:
Ik speel nog eigenlijk RDR2 alleen in het weekend wanneer er tijd is. Want dan kan ik het langer spelen. Anders dan dat door de weeks niet. Hoe is dat bij jullie. Vooral met de langzamere tempo..
Wat ik ook wel irritant vind is dat je tijdens missions gewoon helemaal niet de tijd krijgt om te looten of soms zefs dat dat gewoon niet eens kan (je krijgt geen prompt terwijl er duidelijk lootable items zijn).
En daarnaast is het echt te veel scripted, haalt me te vaak uit de game ....
Als je begint dan ben je zo een uurtje of wat bezigtheduke1989 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:39:
Ik speel nog eigenlijk RDR2 alleen in het weekend wanneer er tijd is. Want dan kan ik het langer spelen. Anders dan dat door de weeks niet. Hoe is dat bij jullie. Vooral met de langzamere tempo..
In het begin veel rond gereden en leuke dingen gedaan maar langzamerhand toch missies gaan doen. Zit nu in Ch6 en begin nu wel echt in het verhaal te komen. Vind de missies nu ook leuker worden, eigenlijk vanaf Ch4 werd het interessanter.
Arthur vond ik in het begin maar een rare kwast maar kan me nu wel beter inleven. Vooral nu ik met een koptelefoon speel is de beleving enorm vergroot.
Het is idd jammer dat vrijwel alles gescript is in de missies, dat je gedwongen bent langzaam te lopen in het kamp of op de missie locatie en dat je niet achter de vrouwen aan kunt

Voor mijn gevoel echt een game, met allereerst een fantastische sfeer en wereld.
Echt schitterend en op een subliem niveau.
Echter is de game ook zeker niet perfect.
Gisteren stuitte ik op een goed filmpje wat het eigenlijk beter verwoordt dan ik zelf kan.
YouTube: Rockstar's Game Design is Outdated
Wat mij betreft spijker op de kop.
Maar heel eerlijk, vanavond slinger ik hem gewoon weer aan voor een paar uurtjes.
Vermaak me kostelijk met de game.
RDR2 is voor mij tijdens het weekend en aankomende vrije dagen. Het tempo is te laag om even snel een missie te doen 's avonds op een doordeweekse dag.theduke1989 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:39:
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Het ene moment vind ik de game geweldig, en kan ik enorm genieten van het tempo. Het andere moment val ik bijna in slaap.
Het is allemaal wat te lomp, traag en realistisch. Ik mis een beetje het FUN gedeelte. Ook elke missie voelt een beetje aan als een “meeting gone wrong, another shootout!!!”.
Ik kom ook vaak in een situatie terecht waar arthur gewoon niet doet wat ik wil. En dan kan er gezegd worden, oefening baart kunst. Maar ik heb vaak niet het idee dat het aan mij ligt. Ik snap de lompe controls volledig. Maar soms komt het me de strot uit.
Uitspelen ga ik de game zeker nog, maar met minder plezier dan dat ik gehoopt had.
Ik volg me hierin volledig.swoutr schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:53:
Ik moet toch wel concluderen dat RDR2 me een beetje tegenvalt. Een schitterende overtuigende open wereld.maar na 60 uur kan ik me moeilijk motiveren om de game weer op te pakken.
Het ene moment vind ik de game geweldig, en kan ik enorm genieten van het tempo. Het andere moment val ik bijna in slaap.
Het is allemaal wat te lomp, traag en realistisch. Ik mis een beetje het FUN gedeelte. Ook elke missie voelt een beetje aan als een “meeting gone wrong, another shootout!!!”.
Ik kom ook vaak in een situatie terecht waar arthur gewoon niet doet wat ik wil. En dan kan er gezegd worden, oefening baart kunst. Maar ik heb vaak niet het idee dat het aan mij ligt. Ik snap de lompe controls volledig. Maar soms komt het me de strot uit.
Uitspelen ga ik de game zeker nog, maar met minder plezier dan dat ik gehoopt had.
Ik zit nu midd chapter 3 en heb er eerlijk gezegd genoeg van.
Het hangt mn voeten uit om altijd uren onderweg te zijn; de controls an sich zijn ouderwets irritant,..
Ze hebben een fantastische job gedaan met de sfeer/wereld maar hadden iets meer tijd kunnen steken in de modernisering van hun gameplay (en al de extra dingen zoals health die zakt enzo -> veel te veel rpg voor mij). Ik overweeg echt om gewoon te stoppen want het begint me gewoon te ergeren. Is het het waard om door te bijten?
Dit topic is gesloten.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.