Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bij mij is de nacht ook vrij licht (kunt alles zien)

Voor Fallout 4 toen een mod gedownload die de nachten echt donker maakte, bij die mod zat ook gelijk een nightvison goggle die je echt wel nodig had.

Maar toch nog even een vraag over hdr, ik had het zelf uitgezet maar wie speelt er ondanks dat het schijnbaar geen echte hdr is volgens zo'n test toch met hdr aan? En bevalt het?

Zal het later eens testen maar als het nog steeds mooi is scheelt het in ieder geval elke keer weer aan zetten bij een andere game, aangezien het via de game zelf niet mogelijk is (of ik moet die setting ingame gemist hebben)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het uitgezet en weer terug aangezet. Het mag dan wel geen echt HDR zijn, maar persoonlijk vind ik het nog steeds mooier dan zonder. (Ik heb gisteren overigens de input op mijn LG Oled veranderd van console naar PC op basis van deze video: YouTube: NO MORE DIM HDR GAMING LG OLED B7 dat maakte het (imho) nog beter.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Beste mensen, ik ben een complete RDR noob en heb nu een paar uur gespeeld.

Ik zit zo in het verhaal dat ik 9 van de 10 tips mis die linksboven in het scherm komen te staan. Zijn de ergens online terug te vinden?

Daarnaast krijg ik geen grote map in beeld en route uitgestippeld, hoort dit zo?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@Tusk Over de online tips weet ik zo niet maar je kunt in ieder geval bij je settings de gps aanzetten, als je dan een marker plaats op de map krijg je de route te zien.

Map oproepen kun je doen door de options toets vast te houden (ps4) of bedoelde je dit niet? (de map heeft in het begin nog een fog die komt vanzelf open als je op de verschillende plekken bent geweest)

*op youtube staat een video 50 huge helpful tips red dead redemption 2, raad ik aan om zeker even te bekijken ook, zitten goede tips bij.

[ Voor 15% gewijzigd door Sipio op 05-12-2018 10:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Tusk

enjoy! :)

[ Voor 33% gewijzigd door -SaveMe- op 05-12-2018 11:00 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
-SaveMe- schreef op woensdag 5 december 2018 @ 00:12:
Pffffeeeewwww! Close call...

[YouTube: Red Dead Redemption 2_20181204222909]

My proud and dandy Arthur met zijn beloved golden Springfield rifle ...

[Afbeelding]
Haha ja leuk dat skinnen van dieren op de rails, had ook een close call :D

https://xboxclips.com/MOT...a5-4ac6-9edc-fda09ed5377e

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Hoi guys,

Ik heb RDR2 nu sinds een paar weken, maar ik heb het nog niet echt veel gespeeld. Heeft iemand tips die handig zijn? Bijvoorbeeld manieren om snel geld te verdienen? Wat de beste wapens/paarden zijn etc?

Hoor het graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Pieterw2 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:49:
Hoi guys,

Ik heb RDR2 nu sinds een paar weken, maar ik heb het nog niet echt veel gespeeld. Heeft iemand tips die handig zijn? Bijvoorbeeld manieren om snel geld te verdienen? Wat de beste wapens/paarden zijn etc?

Hoor het graag!
letterlijk 3 posts hierboven nog genoemd ^

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterw2
Mon0lith schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:58:
[...]

Aha, toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mon0lith schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:58:
[...]

Maar dat is heeeeel vermoeiend, 3 posts terug lezen! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Pieterw2 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:49:
Hoi guys,

Hoor het graag!
Voor "redelijk" snelle cash zou ik de Jack Hall gang treasure opzoeken ( staat ook een walktrough op youtube eventueel) 2 goudstaven, 1000 dollar totaal, verkopen bij een Fence (die moet je eerst unlocken trouwens door het verhaal te spelen) mooie trip ook die treasure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterw2
-SaveMe- schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:58:
[...]

Maar dat is heeeeel vermoeiend, 3 posts terug lezen! 8)
Nee hoor, had zo snel niet naar de titels gekeken, sorry!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pieterw2 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:39:
[...]

Nee hoor, had zo snel niet naar de titels gekeken, sorry!
Vooruit! Omdat het Sinterklaas is, vergeven! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pieterw2
-SaveMe- schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:43:
[...]

Vooruit! Omdat het Sinterklaas is, vergeven! :9
Fieuw, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk gelukt om me er doorheen te worstelen.
Was een lange, over het algemeen saaie zit.

Kom op zeg, koeien melken, houthakken, huizen bouwen, wat een onzin missies zijn dat. En de verspilde uren op die knol....

Blij dat het klaar is. Kast in en nooit meer aanraken.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2018 18:50 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 16:07

Zeddicius

Conscience do cost

Verwijderd schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:48:

Kom op zeg, koeien melken, houthakken, huizen bouwen, wat een onzin missies zijn dat. En de verspilde uren op die knol....

Je zal een spel maar met tegenzin moeten spelen, arme ziel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeddicius schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:17:
[...]

Je zal een spel maar met tegenzin moeten spelen, arme ziel :D
Ik maak af waar ik aan begin.

Maar alleen hosana verhalen worden hier graag gelezen merk ik ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2018 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Verwijderd schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:17:
[...]

Ow kritiek is prima hoor, ik ervaar zelf ook mindere kanten aan het spel. Ik begrijp alleen niet dat je het blijft spelen wanneer het je zo frustreert. Maar ieder zijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeddicius schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:41:
[...]

Ow kritiek is prima hoor, ik ervaar zelf ook mindere kanten aan het spel. Ik begrijp alleen niet dat je het blijft spelen wanneer het je zo frustreert. Maar ieder zijn ding :)
Omdat ik het af wil maken ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ja, want je krijgt een diploma? Eerherstel? Lintje? Kun je dan niet beter een game gaan spelen die je wel leuk vindt ? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben aan best wat games begonnen laatste jaren. Maar als ze me niet bevallen leg ik ze weg. Ik speel games als leuk tijdverdrijf, met de nadruk op leuk. Ik wil best na een poos nog eens kijken, of op basis van reviews dat het later beter wordt nog even aankijken. Maar ik zou het zeker niet zover doorzetten als het mij niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
Tja als je er 60 euro voor hebt betaald, leg ik een spel ook moeilijk aan de kant voor deze is uitgespeeld, echte hollander ofzo haha.

[ Voor 6% gewijzigd door Ambition88 op 06-12-2018 00:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:17:
[...]

Gamen moet leuk zijn hè. Echt, wat doodzonde van je (ik neem aan kostbare) tijd om zo'n grote game uit te spelen terwijl je het als saai ervaart.

@Ambition88 Weleens van Marktplaats gehoord? Daar heb ik tot nu toe al mijn R* spellen kunnen slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
Over het algemeen vind ik het spel echt awesome, maar iets waar ik me wel mateloos aan irriteer zijn de gesprekken in het kamp en dat vind ik echt heel jammer, want vaak geeft het wel een goed beeld van de staat van de persoon/sfeer van het kamp enz. Maar waarom eindigt élk gesprek met "OKAY, I MUST BE GETTING ON".. Helemaal als hij daarvoor nog met een empatische stem iemand heeft toegesproken omdat hij ergens blij mee is/zorgen maakt etc. Dat is echt een vreemd gemis in zo'n spel die druipt van dingen waar details belangrijk zijn en waar ook aandacht aan is besteed..

Ervaren jullie dat ook of ben ik de enige? of is het misschien wel een bug? Heb bijvoorbeeld ook wel eens gesprekken gehad die commentaar hadden op een event/situatie die al voorbij was :/

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:30
Melantrix schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:00:
Over het algemeen vind ik het spel echt awesome, maar iets waar ik me wel mateloos aan irriteer zijn de gesprekken in het kamp en dat vind ik echt heel jammer, want vaak geeft het wel een goed beeld van de staat van de persoon/sfeer van het kamp enz. Maar waarom eindigt élk gesprek met "OKAY, I MUST BE GETTING ON".. Helemaal als hij daarvoor nog met een empatische stem iemand heeft toegesproken omdat hij ergens blij mee is/zorgen maakt etc. Dat is echt een vreemd gemis in zo'n spel die druipt van dingen waar details belangrijk zijn en waar ook aandacht aan is besteed..

Ervaren jullie dat ook of ben ik de enige? of is het misschien wel een bug? Heb bijvoorbeeld ook wel eens gesprekken gehad die commentaar hadden op een event/situatie die al voorbij was :/
Dat klopt, het zijn nogal oneliners als afsluiting.
Je moet goed de inschatting maken wanneer het gesprek is afgelopen. :)
Als je op tijd niks meer vraagt heb je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo eindig ik zelf ook vaak gesprekken. "Maar goed ik moet verder." Als ik mensen ontmoet en dan even gesproken heb.of het dan een simpel of wat emotioneler onderwerp geweest is maakt dan weinig uit. En net als Arthur ben ik ook niet van de lange conversaties buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
dutchgio schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:04:
[...]

Dat klopt, het zijn nogal oneliners als afsluiting.
Je moet goed de inschatting maken wanneer het gesprek is afgelopen. :)
Als je op tijd niks meer vraagt heb je het niet.
Ja idd, maar dan speelt mijn FOMO op en klik ik alsnog door :+

Het is gewoon jammer dat ze niet een aantal afsluiters hebben die beter hierbij passen. Het lijkt me belangrijk genoeg iig.

Anyway, CH6 is bereikt en heb nu wel veel zin om het af te maken. :D
ArthurMorgan schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:05:
Zo eindig ik zelf ook vaak gesprekken. "Maar goed ik moet verder." Als ik mensen ontmoet en dan even gesproken heb.of het dan een simpel of wat emotioneler onderwerp geweest is maakt dan weinig uit. En net als Arthur ben ik ook niet van de lange conversaties buiten.
Nja ik bedoel vooral z'n intonatie. Het klopt gewoon niet met de sfeer van het gesprek en dat vind ik op dit moment wel storend. t blijft een klein iets natuurlijk, maar het doet nu beetje af aan de experience.

[ Voor 34% gewijzigd door Melantrix op 06-12-2018 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:02
Ben ook aan het spelen geslagen en ik zit er best wel in. Zin om door te spelen. Nu wil ik die challenge doen met die drie konijnenhuiden maar dat vind ik nogal moeilijk hoor. Ook op internet lees ik veel over hoe het moet, maar dat snap ik wel. Punt is dat het niet lukt.

Ik loop gewoon door het bos of in het spel. Dan zie ik heel af en toe een konijn, pas zodra hij al weg hupt. Zelden is het dan een pristine. Heb wel een Varmint rifle, dus met een headshot zou de pelt goed moeten blijven.

Wie heeft er tips? Vooral: waar vind ik de meeste konijnen en hoe zorg ik ervoor dat ze een beetje blijven zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

Verwijderd schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:48:

Misschien beginnen aan het boek Oorlog en Vrede of de Winkler Prins? :) :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
KaiseRRuby schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:14:
Ben ook aan het spelen geslagen en ik zit er best wel in. Zin om door te spelen. Nu wil ik die challenge doen met die drie konijnenhuiden maar dat vind ik nogal moeilijk hoor. Ook op internet lees ik veel over hoe het moet, maar dat snap ik wel. Punt is dat het niet lukt.

Ik loop gewoon door het bos of in het spel. Dan zie ik heel af en toe een konijn, pas zodra hij al weg hupt. Zelden is het dan een pristine. Heb wel een Varmint rifle, dus met een headshot zou de pelt goed moeten blijven.

Wie heeft er tips? Vooral: waar vind ik de meeste konijnen en hoe zorg ik ervoor dat ze een beetje blijven zitten?
Als je op je paard door het landschap hobbelt komen er meer dan genoeg konijnen voorbij. Als je dan even richt zie je of het een 1,2 of 3 sterren konijn is. Bij 3 afschieten met je Varmint rifle en klaar is kees. Hoeft ook geen headshot te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 20:12

Konijnen zie je veel op de wat grotere grasvelden. Bijvoorbeeld in de Big Valley heb je een aantal van die grote velden. Daarnaast kijken of het een 3 star is, vervolgens een clean kill met de Varmint Rifle en dan zou het moeten lukken.

www.mariovisser.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Mijn ervaring is dat wanneer je specifiek op zoek bent naar een konijn, je ze niet (snel) ziet en als je met iets totaal anders bezig bent je er over struikelt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 15:42
Zeddicius schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:48:
Mijn ervaring is dat wanneer je specifiek op zoek bent naar een konijn, je ze niet (snel) ziet en als je met iets totaal anders bezig bent je er over struikelt. :+
Meestal zo, als je iets niet kunt vinden moet je stoppen met zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 19:31
Zeddicius schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:48:
Ik heb er al minstens 10 onder de hoeven gekregen.

Maar als ik bewust probeer een konijn te overrijden dan lukt het niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41

A badger, a badger! My Kingdom for a Badger.

Echt niet te vinden die k#t beesten, na meer dan 100 uur te hebben gespeelt, eindeloos rond gezworven en nu in chapter vier. Volgens het Compendium ben ik het beest een (1) keer tegen gekomen.

[ Voor 0% gewijzigd door Hindelaufen op 06-12-2018 14:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 01:08

PCD

Fazer 600

Today we are starting to implement the first set of adjustments to the game including changes specifically geared towards creating a more balanced, fun and rewarding overall experience, across all modes and missions. These include:

• Increasing the cash and gold payments across a number of different activities including Free Roam Missions, Free Roam Events, replays of A Land of Opportunities Missions, Showdown Series modes and more.
• Reducing the prices of most weapons in the Wheeler, Rawson & Co Catalogue and Gunsmiths. For players that have already purchased weapons at the previous prices, we will automatically deposit the difference to player balances starting today - please look for an alert message the next time you log in to the Red Dead Online Beta to notify you of this change, refunds may take up until Monday, December 10th to reach all eligible players.
• Balancing the values of select pelts, skins and fish as well as horse reviver and pamphlets.
Of course our efforts to improve and balance the Red Dead Online Beta will continue. We are conscious of and still evaluating an assortment of further adjustments based on feedback from the community. We are currently working on fixes for some persistent bugs that are causing some players to be kicked from sessions, and we aim to have fixes for these live next week. We will also continue to review all the feedback and suggestions so please keep them coming to reddeadonline.com/feedback.

As an added thank you for playing and helping us through the beta period, we're also awarding everyone that joined in to play the Red Dead Online Beta at any point through midnight PST today with a gift of RDO$250 and 15 Gold Bars. Gifts should start arriving today and will hit all eligible players by Friday, December 14th.

Once again, we want to thank everyone for playing the Red Dead Online Beta and sharing their experiences so far with us. There’s still lots more to come so please stay tuned!

https://www.rockstargames...Online-Beta-Week-1-Update

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog steeds in chapter twee, blijf maar dingen tegen komen :)

ik heb de legendary wolf gedood en ben naar St Denis gegaan voor de trinket. Maar het carcass is van mijn paard verdwenen. Heb je dat nog ergens voor nodig (buiten het geld dat je er ander voor krijgt) ? Ik heb wel de trinket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
PCD schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:23:
[...]
As an added thank you for playing and helping us through the beta period, we're also awarding everyone that joined in to play the Red Dead Online Beta at any point through midnight PST today with a gift of RDO$250 and 15 Gold Bars. Gifts should start arriving today and will hit all eligible players by Friday, December 14th.
[...]
Irritant met die tijdzones altijd, wanneer moet ik inloggen om dit te krijgen? :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
PCD schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:23:
Today we are starting to implement the first set of adjustments to the game including changes specifically geared towards creating a more balanced, fun and rewarding overall experience, across all modes and missions. These include:[/url]
Denk dat dit meer gepast is in het speciale RDR2 Online topic [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online ?

Bekruipt me wel weer een teleurgesteld gevoel dat ze dus idd. weer voor 99% focussen op online; dat we misschien nog in onze knuistjes kunnen knijpen als single player *uberhaubt* een patch krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:19
-SaveMe- schreef op donderdag 6 december 2018 @ 22:34:
Nog steeds in chapter twee, blijf maar dingen tegen komen :)

ik heb de legendary wolf gedood en ben naar St Denis gegaan voor de trinket. Maar het carcass is van mijn paard verdwenen. Heb je dat nog ergens voor nodig (buiten het geld dat je er ander voor krijgt) ? Ik heb wel de trinket...
Nee bij legendary animals komen de vacht en botten etc automatisch bij de fencer of trapper terecht mocht het van je paard vallen. Ik ben trouwens in Hoofdstuk 3 en ik ben ook meer bezig om alle speciale outfits, talismans en trinkets vrij te spelen. Wel leuk om te doen overigens want ik ben al weken niet met de vehaallijn bezig.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kwam op een gegeven moment bij zo'n groot logging camp en daar kon ik aan de foreman food verkopen (hadden ze hard nodig). Is dat eenmalig? Als ik nu terug ga kan ik niks...

Was juist zo blij al die cans en dergelijke for cash te slijten, gewone vendors nemen die niet aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik ben mijn Quartz chunk kwijt of niet gehad na het vinden van het eerste dinosaurus bot. Volgens mij kon je de speciale items niet verkopen. Nu kan ik 1 van de Talismannen niet craften, nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk in Chapter 3 :) Duurde ff ;)

Mooi kamp. Heb al wel veel in het zuiden gezien en gedaan. Nu eerst ff de laatste hunts doen om het camp te voltooien en dan weer eens kijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:21:
Eindelijk in Chapter 3 :) Duurde ff ;)

Mooi kamp. Heb al wel veel in het zuiden gezien en gedaan. Nu eerst ff de laatste hunts doen om het camp te voltooien en dan weer eens kijken ...
Dat heeft geen enkel effect. Net zoals geld doneren geen enkele zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 18:01
Poeh, dacht dat ik er al was maar de epiloog was nog wel even aanpoten. Nog wel paar uur zoet mee geweest, maar verhaaltechnisch nog zeer de moeite waard. Ook de cutscenes tussen de aftiteling door trouwens! Al met al erg vet spel, geweldige sfeer, wereld en verhaal. Wereld grafisch erg mooi, cutscenes soms wat minder en ook besturing niet zo lekker als bv HZD, maar al met al een top game.

Nu even Uncharted 2 gekocht voor 7 euro. Even lekker een lineair spelletje doen :p

PS. Waar kun je op PS4 zien hoe lang je er uiteindelijk mee bezig bent geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
-SaveMe- schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:52:
Ik kwam op een gegeven moment bij zo'n groot logging camp en daar kon ik aan de foreman food verkopen (hadden ze hard nodig). Is dat eenmalig? Als ik nu terug ga kan ik niks...

Was juist zo blij al die cans en dergelijke for cash te slijten, gewone vendors nemen die niet aan ...
Ik dacht de eerste keer ook dat hij je uitnodigde om vaker te komen verkopen. Heb alleen missies kunnen doen maar hij koopt idd niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
Verwijderd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:27:
[...]

Mwoah, volgens mij kun je als je de tent van Dutch opknapt daarna een kaart voor jezelf kopen waarmee je fast kunt travelen :)

Verder heeft het m.i. geen ander effect, anders dan dat je maten aardiger doen en meer verhalen vertellen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:27:
[...]

Who cares. ik vind het leuk om het hele camp geupgrade te hebben. Gewoon wat jagen afwisselen met exploren, soms een missietje... Beetje roleplaying, af en toe naar camp komen en flink wat doneren, bijschuiven aan het kampvuur, rum meedrinken, zingen, links en rechts wat ouwebeppen ... ff maffen en weer op pad. Je moet het wel een beetje zelf maken he :9 ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dood zonde dat ze zo weinig met dat kamp gedaan hebben. Dat upgraden stelt niets voor en zelfs optisch is er nagenoeg geen verschil.

Daar had zoveel meer micromanagement gameplay in kunnen zitten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 15:54
Eindelijk klaar, dat nummer voor de laatste missie. _/-\o_

Hoewel ik de controls behoorlijk ruk vond, blijft dit toch een unieke game en een geweldige ervaring. Kan nu al uitkijken naar wat de consoles van de volgende generatie ons gaan brengen. Het is nu ook wel even klaar, want dat paardrijden begon op een gegeven moment toch wel vermoeiend te worden nadat je grotendeels alles hebt gezien.

[ Voor 84% gewijzigd door NotSoSteady op 08-12-2018 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik dacht laat ik eens googlen wanneer ik de extra bankheist missie van de Special Edition kan doen, blijkt dat ik die in chapter 4 al had moeten krijgen. Die heb ik dus nooit aangeboden gekregen of ik heb er compleet overheen gekeken 8)7 :P

Verder huppel, nouja het is meer strompelen, ik nog steeds in chapter 6 rond. :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:40
Chaoss schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:10:
Ik dacht laat ik eens googlen wanneer ik de extra bankheist missie van de Special Edition kan doen, blijkt dat ik die in chapter 4 al had moeten krijgen. Die heb ik dus nooit aangeboden gekregen of ik heb er compleet overheen gekeken 8)7 :P

Verder huppel, nouja het is meer strompelen, ik nog steeds in chapter 6 rond. :P
Je had daarvoor Charles moeten benaderen in het kamp van chapter 4. Krijg je idd niet aangeboden. Maar is niet heel erg om gemist te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:13
Wat een spel zeg. Heb me prima vermaakt. Alles rustig aan gedaan, heel veel zij-missies. Dat einde ook, de eerste keer ooit dat ik kippenvel had van een game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hehe:
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1812/503075/ZBXtCash.jpeg
D. Ninjai schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:46:
[...]
Je had daarvoor Charles moeten benaderen in het kamp van chapter 4. Krijg je idd niet aangeboden. Maar is niet heel erg om gemist te hebben.
Is dat die missie waarin je via de muur naar binnen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 9 december 2018 @ 10:13:
Die missie waarin je
spoiler:
ziek
wordt schijnt optioneel te zijn. Dat zal dus wel een ander einden geven.

Heeft iemand hier ervoor gekozen eerst nog het
spoiler:
geld
te halen? Ik ben wel benieuwd wat je dan krijgt.
ik niet

spoiler:
je weet dat je dood gaat, en ik wist ook dat het geld niet mee zou gaan naar john. dus leek het me nogal zinloos. Daarnaast heb ik gewoon elke keer bij de keuzes de meest eervolle keuze gemaakt

Over die missie waar het mee begint
spoiler:
ik vind die missies sowieso wat tegenstrijdig meet eervol spelen. Al vielen dat soort dingen al met al nogal mee, in RDR1 had ik daar meer last van dat John zich opeens anders gedroeg als dat ik het karakter vorm gaf. Overvallen van banken en treinen en huisroof vind ik persoonlijk anders aanvoelen dan loansharking..

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-12-2018 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op zondag 9 december 2018 @ 10:28:
[...]

ik niet

spoiler:
je weet dat je dood gaat, en ik wist ook dat het geld niet mee zou gaan naar john. dus leek het me nogal zinloos. Daarnaast heb ik gewoon elke keer bij de keuzes de meest eervolle keuze gemaakt
Maar ik las op Reddit dat er ook mensen zijn die met een goed gevulde portemonnee aan de
spoiler:
John missies
beginnen. Dat doet vermoeden dat die keuze toch invloed zou moeten hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 09-12-2018 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:40
Donstil schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:34:
Is dat die missie waarin je via de muur naar binnen gaat?
Correct. In de guide stond het erbij dat ie alleen wordt aangeboden voor special en ultimate eigenaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gister het main verhaal uitgespeeld, wat een einde. Vooral dat stuk dat je op je paard terug rijd en dan met die muziek en die stemmen er tussendoor, kippenvel!

spoiler:
Eerst keer dat ik in een spel dood ga door ziekte. Schijnt dat er verschillende eindes zijn? Want ik las ook van iemand die werdt dood geschoten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 9 december 2018 @ 09:47:
Gister het main verhaal uitgespeeld, wat een einde. Vooral dat stuk dat je op je paard terug rijd en dan met die muziek en die stemmen er tussendoor, kippenvel!

spoiler:
Eerst keer dat ik in een spel dood ga door ziekte. Schijnt dat er verschillende eindes zijn? Want ik las ook van iemand die werdt dood geschoten.
Dat vond ik inderdaad ook een mooi stuk.
spoiler:
ook hier dood door ziekte, misschien door de honor? die was bij mij (bijna) maximaal. Maar had de spoilers daarover zoveel mogelijk vermeden, dus wist niet dat het ook anders kon. Wist alleen dat hij dood zou gaan, die spoiler is werkelijk niet te voorkomen helaas.

Vandaag de epilogen afmaken en daarna weer opnieuw beginnen en dan hopen voor 2020 klaar te zijn :D chapter 2 zo rond de zomer of zo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Die missie waarin je
spoiler:
ziek

spoiler:
geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:57

spoiler:
spoiler:
ik werd doodgeschoten inderdaad i.p.v door ziekte dood te gaan. Ik was wel ziek maar door keuzes of honor toch in een gevecht gekomen over geld en toen dood geschoten

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ook hier uitgespeeld.

spoiler:
ow wat wilde ik die Micah graag doodschieten. En elke keer daarna door Dutch weer gedood... Ok, dan maar eerst schieten op Dutch... damn ook dan had ik weer niet genoeg tijd, en waarom werkt die stomme dead eye niet? Ik denk dat het me wel 5 minuten gekost heeft voor ik doorhad dat het niet de bedoeling was om er een shootout van te maken :D
Vervolgens na het schot van Dutch alsnog een heel salvo aan schoten door Micah zijn rotkop gejaagd, heerlijk :D

Wat ik wel suf vond, ik had nog wat goud bewaard en niet naar de fence gebracht en als john ingeleverd, zo had ik ruim duizend dollar. dus wat nou schulden, en moeilijk doen bij de bank :P

En ik had gedacht/gehoopt dat we het gedeelte zouden spelen dat John wordt gechanteerd door de Pinkertons op het einde. Nu mis je dat tussenstuk tussen deel 2 en 1.

Al met al een leuk spel met wat kleine missers hier en daar. Nu overnieuw en dan ook echt alles doen wat er te doen valt en te vinden is. Lekker met de guide erbij zodat ik ook die 70 gouden medailles ga pakken :D (ook heel veel saves naast elkaar om dingen uit te proberen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:58

spoiler:
spoiler:
Ik ben vandaag neergestoken door Micah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Donstil schreef op zondag 9 december 2018 @ 10:13:
Die missie waarin je
spoiler:
ziek

spoiler:
geld
spoiler:
ik ben dus ook ziek geworden, iedereen zegt er ook steeds wat van 8)7 , welke missie is dit? Ik had een paddestoel in mijn mik gestopt en daarna werd ik ziek dus dacht dat dat wellicht met elkaar te maken had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
spoiler:
een van de eerste loan shark missies van Strauss, waar je naar die boerderij gaat met die vrouw en dat kind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

ArthurMorgan schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:59:
spoiler:
een van de eerste loan shark missies van Strauss, waar je naar die boerderij gaat met die vrouw en dat kind
spoiler:
Nadat meneer Downes in je gezicht hoest, wordt je ziek inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

En bedankt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online

spoiler:
spoiler:
Als je kiest om John te helpen met hoge honor ga je dood door de ziekte, low honor wordt je vermoord door Micah. Weet niet precies wat er gebeurd als je voor het geld gaat, maar volgens mij ga je dan sowieso dood door Micah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Gister avond ook main story uitgespeeld, nu nog de epilogen.
spoiler:
Darn wat een verhaal zeg, voelde echt een gemis dat ik niet meer Arthur speelde. En dat terwijl ik tijdens de main story niet eens zoveel met hem had voor mn gevoel. Moet nu wel omschakelen dat ik met John verder moet. Ff zin maken xD

Weet iemand hoe het gaat met stranger missies met John? Ik moet er nog een paar afmaken, bijv de Veteran, maar vraag me af hoe dat loopt als John opeens binnen komt xd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Melantrix schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:55:
Gister avond ook main story uitgespeeld, nu nog de epilogen.
spoiler:
Darn wat een verhaal zeg, voelde echt een gemis dat ik niet meer Arthur speelde. En dat terwijl ik tijdens de main story niet eens zoveel met hem had voor mn gevoel. Moet nu wel omschakelen dat ik met John verder moet. Ff zin maken xD

Weet iemand hoe het gaat met stranger missies met John? Ik moet er nog een paar afmaken, bijv de Veteran, maar vraag me af hoe dat loopt als John opeens binnen komt xd
spoiler:
Een aantal, waaronder die 'hug' veteraan, refereren gewoon aan iemand die ze kende en daarna ga jij ermee verder. Ook die visser in noord-oost, die blinde langs de weg, etc.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

spoiler:
spoiler:
Je wordt sowieso ziek, maar je hoeft er niet per se aan dood te gaan. Alhoewel Arthur als hij niet ziek was geweest Micah sowieso had verslagen, dus indirect ga je altijd aan de ziekte dood

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

je leest zelf de spoilertags denk ik? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
ArthurMorgan schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:59:
spoiler:
Heeft dat nog invloed op de rest van het verhaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
spinnenman schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:27:
[...]

Ik denk dat je tags niet goed geplaatst zijn, ik klik nergens op en heb ook al iets gelezen wat ik nog niet wist (wou weten) even aanpassen misschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:48
spinnenman schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:27:
[...]

kijk jij wel goed?
je spoilertag werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Jbk23 schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:07:
[...]

kijk jij wel goed?
je spoilertag werkt niet.
Dat dus, je spoiler staat nog steeds open en bloot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

er is inderdaad na een edit iets misgegaan, mijn nederige excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Maar even voor de duidelijkheid:
spoiler:
Je kunt de ziekte niet voorkomen. Arthur wordt sowieso ziek, de gebeurtenis waardoor het komt is niet te skippen of te voorkomen. De verschillende eindes hebben te maken met je honor en de keuze die je tijdens de laatste missie met Arthur maakt.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
vraagje over die laatste missie (hoofdstuk 6)

spoiler:
heeft het überhaupt zin om voor het geld in de chest te gaan? Als er goudstaven inzitten werkt het wel door naar John, als het puur geld is is het toch volkomen zinloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het geluid in de game ook echt fantastisch, echt genieten met de surround headset op. Je hoort echt alle dieren om je heen en ook waar ze zitten!

Heb net ook alle challenges gelezen. Gaar dat je ze pas unlocked als je de vorige al gedaan hebt. Ik heb al best een aantal eigenlijk gedaan, kan ik dat straks weer opnieuw gaan doen. Zelfde geldt ook met de 100% completion. Hebben ze echt niet goed over na gedacht. Dit soort dingetjes en andere maken dat het geen klassieker wordt voor mij, maar ik vermaak me er verder prima mee.

Ga nu vanaf chapter 3 wat meer mission based te werk en dan onderweg daar naar toe alles verkennen als ik er nog niet ben geweest. Denk dat ik zo'n 2/3 van de map heb gezien momenteel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Ik moet zeggen dat ik nu ik eenmaal in de epiloog zit ik toch wat meer zin moet maken om het spel aan te slingeren. Het einde wat ik gehad heb maakte het voor mij af en om nu weer verder te gaan kost me toch wat moeite. Heb wat dingen gedaan wat ik persoonlijk nogal saai vond en nu ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Maar wil het toch helemaal afmaken want Hollander en 65 euro :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

ArthurMorgan schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:51:
vraagje over die laatste missie (hoofdstuk 6)

spoiler:
heeft het überhaupt zin om voor het geld in de chest te gaan? Als er goudstaven inzitten werkt het wel door naar John, als het puur geld is is het toch volkomen zinloos?
spoiler:
als je voor het geld gaat komt je wat sneller Micah tegen en zal je ook eerder worden gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Over dat geld

spoiler:
Ik had gelezen voor ik zelf met Act6 klaar was dat er ook een einde is waarin je het geld van Arthur mee krijgt. Er wordt immers heel duidelijk op die sleutel ingezoomd.

Ik heb als John (Epiloog 2 nu) echter nog niets gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Geld van Dutch... zelfs in een spoiler zou ik er niks over willen zeggen. Speel maar gewoon verder.

Voor de eigenwijzen:
spoiler:
het is weg in de epiloog

wil je echt meer weten? zeker weten?
spoiler:
Na afloop van epiloog 2 kreeg ik iets van 20k... wat me eerst niet eens opviel, dacht dat ik 2k had. Helemaal voor niets die tweede schatkaartenserie niet gebruikt

echt, nog meer?

spoiler:
In de laatste storymissie komt die chest weer en roof je die leeg. Meer zeg ik niet :P

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-12-2018 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Komend weekend maar gebruik maken van de ps4 actie en een ps4 en rdr2 kopen als eerste game. Als ik zo de verhalen hoor een geweldige game

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• veldkampj
Blik1984 schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:51:
Komend weekend maar gebruik maken van de ps4 actie en een ps4 en rdr2 kopen als eerste game. Als ik zo de verhalen hoor een geweldige game
Meningen verschillen nogal. Als je kunt wennen aan een laag tempo (besturing, gameplay) dan staat je een geweldig avontuur te wachten in de wereld van RDR2.
Als je net als een aantal hier of een aantal van mijn collega's alles trager dan Call of Duty niks vindt, dan kun je 'm beter skippen :)

Zelf hoor ik tot de eerste categorie. Heerlijk de vrijheid en af en toe sta ik gewoon ergens een hengel uit te werpen om even te vissen :)
Ook het jagen en uberhaupt de wereld verkennen zijn leuk om te doen. Er gebeurt zo ontzettend veel dat ik regelmatig binnen 2 min na opstarten alweer iets anders aan het doen ben dan ik van plan was om te doen :P

Gisteravond eindelijk chapter 4 gehaald en ik heb de game sinds launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-08 22:45
veldkampj schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:13:
[...]

Heerlijk de vrijheid en af en toe sta ik gewoon ergens een hengel uit te werpen om even te vissen :)
Ook het jagen en uberhaupt de wereld verkennen zijn leuk om te doen. Er gebeurt zo ontzettend veel dat ik regelmatig binnen 2 min na opstarten alweer iets anders aan het doen ben dan ik van plan was om te doen :P
Dit. Dit is wat RDR2 nou zo leuk maakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:18
veldkampj schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:13:
[...]
Als je net als een aantal hier of een aantal van mijn collega's alles trager dan Call of Duty niks vindt, dan kun je 'm beter skippen :)
Wat een opmerking weer. Ja, als je niet van het tempo van RDR2 houdt ben je een Call of Duty speler.

RDR2 is leuk maar ik vond het dermate traag dat ik het geen tweede keer ga spelen en ik soms moeite had er doorheen te komen. Maar dat maakt mij blijkbaar het typische Fortnite kid type.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• veldkampj
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:17:
[...]

Wat een opmerking weer. Ja, als je niet van het tempo van RDR2 houdt ben je een Call of Duty speler.

RDR2 is leuk maar ik vond het dermate traag dat ik het geen tweede keer ga spelen en ik soms moeite had er doorheen te komen. Maar dat maakt mij blijkbaar het typische Fortnite kid type.
Nou, nou, je hoeft niet meteen zo gepikeerd te doen. Sommige van mijn collega's hebben het zelf letterlijk gezegd dat ze meer van het tempo van Call of Duty houden.
Je voelt je kennelijk erg snel aangesproken en op je tenen getrapt. Ik bedoel er verder niks negatiefs mee, ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
Ben net door Chapter 5 gevlogen; in eerste instantie dacht ik "leuk, afwisselend" maar had al snel genoeg van deze chapter helaas. Voelt een beetje alsof het door een totaal ander persoon is geschreven en gedirigeerd. Maar ja, blij dat deze chapter redelijk kort was. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 20:24

Qu3st

Ik zit in chapter 4. Even een vraagje over na een missie:
spoiler:
kun je na de trolley missie niet meer Saint Denis in? Ik had mijn bounty afbetaald en probeerde naar binnen te rijden maar werd opgewacht door stel bewakers. Hoe zit dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marcade schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:09:
Ben net door Chapter 5 gevlogen; in eerste instantie dacht ik "leuk, afwisselend" maar had al snel genoeg van deze chapter helaas. Voelt een beetje alsof het door een totaal ander persoon is geschreven en gedirigeerd. Maar ja, blij dat deze chapter redelijk kort was. :-/
spoiler:
Bedoel je op dat eiland? Ik vond het wel een welkome change of pace. Ben ook net weer terug op het vaste land terug naar het kamp. Moet wel zeggen dat ik me steeds meer aan Dutch begin te irriteren met zijn domme keuzes. Hij jaagt iedereen de dood in en ik vind hem steeds minder een leiderstype. Arthur en Hosea zijn dat veel meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 09:05
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:17:
[...]

De vergelijking betreft het tempo. Het lijkt me duidelijk dat Call of Duty een stuk sneller is dan RDR. Dat jij jezelf direct een "Fortnite kid type" noemt heeft helemaal niemand hier beweerd behalve jezelf.

Ik ben het er overigens helemaal mee eens dat mensen die van snelheid in games houden over het algemeen minder gecharmeerd van RDR zijn. Alles gaat supertraag, je bent constant afgeleid, en voor je het weet heb je in 20 uur tijd geen enkele missie gedaan. Als je daarvan houdt is het een topspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-09 17:02
Ik ben het er overigens helemaal mee eens dat mensen die van snelheid in games houden over het algemeen minder gecharmeerd van RDR zijn. Alles gaat supertraag, je bent constant afgeleid, en voor je het weet heb je in 20 uur tijd geen enkele missie gedaan. Als je daarvan houdt is het een topspel.
Meh; zelfs al kan ik leven met die traagheid (effectief, eens je zin de 'zone' zit speel je gewoon op die manier zonder problemen) maar ik kan me er gewoon niet echt insmijten. Ik vind daarom dat de missies an sich gewoon teveel been there/done that zijn. Geen afbreuk aan omgeving/sfeer ed want die is ongeëvenaard maar kwa verhaal.. pfrt. Misschien omdat ik nog altijd in chapter 3 zit maar toch.

Maar GOW bv was ook niet al te snel maar sprak me dan weer veel meer aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:18
Ik stoorde mij vooral aan de trage stukken die bewust traag gemaakt leken. Waarom zo'n stuk moeten lopen om een missie te starten? Waarom ben ik ineens vergeten wat rennen is als ik in mijn kamp ben? Waarom beginnen zoveel missies met een escort of rij-samen-met-persoon op slakkengang?

Ben inmiddels bij de epiloog en het is zonder meer een mooi spel, maar voor mij paste het lastig in de rest van mijn daily life. Als ik van een lange dag werken thuis kom en even een half uurtje wil gamen dan hoef ik RDR niet op te starten, dan ben ik misschien net aangekomen bij het startpunt van een missie en heb ik nog niks gedaan. Daarom nu maar Ratchet & Clank aangeschaft. Compleet het tegenovergestelde van RDR maar wel een game die je ff snel tussendoor kan doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

veldkampj schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:25:
[...]

Nou, nou, je hoeft niet meteen zo gepikeerd te doen. Sommige van mijn collega's hebben het zelf letterlijk gezegd dat ze meer van het tempo van Call of Duty houden.
Je voelt je kennelijk erg snel aangesproken en op je tenen getrapt. Ik bedoel er verder niks negatiefs mee, ieder zijn ding.
Ik snap hem wel, het is een aantal keer voorgekomen dat kritiek op RDR2 wordt weggehoond met als commentaar dat je dan maar lekker CoD moet gaan spelen. Waarom RDR2 in hemelsnaam vergeleken wordt met een game uit een totaal ander genre als het gaat om speeltempo is mij überhaupt een raadsel.

Hoe dan ook, heb RDR2 een keertje aangeraakt in de afgelopen 3 a 4 weken en mis het geen seconde. Hype niet waargemaakt voor mij helaas. Het is een (met geluk) derderangs filmscript dat zich afspeelt langzaam voortsleept van cliche naar scripted event met zich niet ontwikkelende karakters die zichzelf in woord en gebaar continu tegenspreken. Tegelijkertijd speelt het zich af in de meest indrukwekkende open wereld ooit gecreëerd met fantastisch geluid en een enorm dierenrijk. Jammer, heb me met de open wereld vermaakt, maar de storyline heeft geen enkel moment indruk gemaakt.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matizovic
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 14:32
Voor een satchel moet ik een Panther afschieten.
Tot nu toe was ik die nog nergens tegengekomen, dus ik heb even op internet gekeken waar ik ze kon vinden; het moeras dus. Om preciezer te zijn de oostkant van het meer. Voor de Legendary Panther moet je wat meer naar het zuiden, bij die grote plantage.

Vol goede moed ga ik naar de Bayou en loop wat rond, wachtend tot ik aangevallen word. Niets. Ok, misschien even het gebied uit en weer terug. Niets. Hmmm, dan maar wat predator bait uitstrooien en schuilen achter een boom. Niets. Kamperen en overnachten dan? Weer niets :p

Hoe hebben jullie dit gedaan? Of moet ik gewoon meer geduld opbrengen?
Ik heb er een paar ingame dagen en nachten over gedaan, maar gewoon niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matizovic schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:52:
Tot nu toe was ik die nog nergens tegengekomen, dus ik heb even op internet gekeken waar ik ze kon vinden; het moeras dus. Om preciezer te zijn de oostkant van het meer. Voor de Legendary Panther moet je wat meer naar het zuiden, bij die grote plantage.

Vol goede moed ga ik naar de Bayou en loop wat rond, wachtend tot ik aangevallen word. Niets. Ok, misschien even het gebied uit en weer terug. Niets. Hmmm, dan maar wat predator bait uitstrooien en schuilen achter een boom. Niets. Kamperen en overnachten dan? Weer niets :p

Ik heb er een paar ingame dagen en nachten over gedaan, maar gewoon niet gelukt.
Straal negeren. Chapter 5 en welgeteld NUL satchel upgrades gedaan en nog geen seconde gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Matizovic schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:52:

ik geloof dat je eerst alle hunter challenges moet doen voordat de panter spawnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterw2
Even een snel vraagje,

Als ik de game heb uitgespeeld en ik wil daarna alles een keer doen met cheatcodes. Betekent dit dan dat ik zelf niet meer kan beslissen waneer ik wil saven of dat hij helemaal niet meer savet ook niet na een missie of iets?
Pagina: 1 ... 52 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.