MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Behalve een safegame laden niet maar je mist niets aan die missie begreep ik. Ik heb hem ook over geslagen en in Saint Dennis:MrBlueEyes schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:11:
Ik koos ervoor in We Loved Once and True after Mary niet te helpen met haar broer. Nu mis ik dus in chapter 2 de missie dat ik haar broer zou moeten helpen. Is er nog een manier om deze missie toch weer te kunnen doen?
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 26-11-2018 22:34 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik weet het. Ik heb net de eerste epilogue uitgespeeld. Alleen ik mis nu dus nog die missie van chapter 2. Zou het jammer vinden als ik het hele spel opnieuw moet spelen voor die ene missie.Donstil schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:34:
the man the myth the legend, ik ben door Act 6. Wat een pareltje is deze game toch.
[...]
Behalve een safegame laden niet maar je mist niets aan die missie begreep ik. Ik heb hem ook over geslagen en in Saint Dennis:spoiler:komt ze gewoon opnieuw zeuren. Dit keer voor haar pa
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Daarom dus. De reden waarom ik altijd een open server joinde, het GTA proces onderbrak terug er in, heb je een lege server, daarna je Coop maat laten joinen en in Windows firewall een paar poorten blokkeren. Ik hoop dat ze Coop niet weer straffen.SinergyX schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:08:
[...]
Je kan in GTA ook prima private/invite/crew only sessies maken, maar je hebt er niet bijzonder veel aan bij business of dergelijke missies. Neem aan dat soortgelijk ook wel in RDR2 zit.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Er is een missielijst he, waar je gewoon blij alle missies overnieuw kan doen als je dat zou willen...FabianGTI schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:54:
Chapter 6:
spoiler:Wauw, wat was het einde gaaf zeg, voordat Arthur aan zijn verwondingen/ziekte komt te overlijden
Vooral dat stuk dat je Abigail net hebt gered en alleen maar terug rijdt naar het kamp, waarbij er een goede tune op de achtergrond draait en je een soort flashbacks hebt![]()
Gelukkig heb ik net voor de missie nog een save game gemaakt, dus die ga ik nog zeker een keer overdoen !
Nu maar eens beginnen als John, het zal even wennen worden en verwacht ook niet dat het de character wordt zoals Arthur
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Het is verder een kaal kanaal, en ik heb ook geen mic en dergelijke en ik doe het alleen vandaag. Maar het idee is dat mensen hier die vragen hebben of gewoon willen zien hoe het werkt mee kunnen kijken en vragen kunnen stellen die ik dan kan uitproberen. (liefst alleen de pve/coop kant ervan pvp is gewoon niet echt aan mij besteed.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Maar ik hoef nog maar iets van 6 challenges te halen. Nog 2 treintjes, drie pokerwins, een legendary cougar killen en wat bloemetjes plukken. Dan is die 100% binnen! Daarna af en toe wat missies halen op gold en wat online spelen en zo komt die 1000GS ook langzaamaan wel binnen
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Van mij mogen ze gerust alle glitchers resetten enz, echter hoop ik dat ze dit niet bij de normale/eerlijke spelers doen?
https://untappd.com/user/OzzBier
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 27-11-2018 09:21 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Veelal al mijn speelsessies duren uren en ik bereik niks! 100+ uur al en net in chapter 3.
Tevens slechts 1 beest gevangen (wel veel poker en vissen).
Ik blijf maar oneindig rondrijden.
Gister stond ik ergens en dacht dat ik wel eens bij een trapper kon gaan kijken.. 8 min rijden naar Saint Dennis.. kom ik daar om 6 uur 's ochtends aan.. alles dicht.. alleen dronken die ik de bar liggen te maffen en 1tje die stond op te ruimen. Ff wachten en overdag langs de trapper.. die kon me nergens mij helpen.
Toen maar bij de kleding winkel een fancy dandy outfit gekocht. (inmiddels al 1.5 uur aan het spelen..)
Ik was al mega voorzichtig aangezien ik overal meme's zag dat ze in Saint Dennis lange tenen hebben..
Wat irritant is dat zeg.. als je al te hard ademt beginnen ze te schieten..
Vervolgens beginnen er 2 eikels gewoon ruzie met mij te zoeken van een afstand.. trekken me van m'm paard en beginnen te meppen.. dus ik verdedig me.. wellicht iets te fanatiek want ik sla er 1 dood.
Haal de police achter me aan.. ik niks doen in de hoop dat ze me arresteren.. maar nee hoor!! Ze schieten mijn pre-order paard dood en daarna mij (geen goede safegame klaar.. en meteen autosafe)..
DEAD.. nu heb ik een standaard knol..GG R*.. GG..
Dus ik dacht mooie tijd om die witte eens te halen.. volle bak 10 min rijden..
In het sneeuwgebied zie ik ineens een 3star eland.. kill hem.. flikkert ie in de river..
Vervolgens zit ik blijkbaar bij een witte bizon.. dus ik zoeken zoeken.. schiet ik hem.. flikkert ie in de river.. echt ZUCHT..
Toen mijn nieuwe paard zoeken.. snel gevonden.. calm calm calmm... en its gone!
2 uur zoeken.. nergens gevonden.. toen zag ik dat mijn bizon er nog lag.. met de lasso kon ik hem niet uit het water halen.. Toen heb ik met veel geduld en mijn baard op de kant kunnen beuken en toch nog kunnen skinnen!
Toen na een reload (gelezen op internet) opnieuw het paard gevonden.. dit keer mocht ik erop zitten.. om er ook meteen weer af te flikkeren.. en was issie weer..
Lang verhaal kort.. alles gaat dood, flikkert in de rivier.. ik ben echt een mega knullige cowboy.
Maar ik rook wel als een ketter voor de kaartjes
5 uur wel spend..
Probeer de All Fives versie in Saint Denis. Mocht je in de gaten krijgen dat je gaat verliezen, gewoon opstaan en opnieuw beginnen.uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:35:
Heb nu echt wel heel veel uur gespendeerd in de mooie wereld van RDR2. De reis tot aan de credits was echt fenomenaal, echter voor de 100% completionist is deze game een ware irritatiebron. Heb gisteren 2 uur lang zitten domino'en
De animaties zijn echt ontzettend mooi gedaan, maar op den duur komen ze echt je strot uit als ze weer 5 seconden nemen om de dominostenen te delen nadat je voor de 3e keer net het laatste potje wat je moest winnen verloren hebt
Eigenlijk zouden ze je na de credits alle animaties moeten kunnen laten skippen
Maar ik hoef nog maar iets van 6 challenges te halen. Nog 2 treintjes, drie pokerwins, een legendary cougar killen en wat bloemetjes plukken. Dan is die 100% binnen! Daarna af en toe wat missies halen op gold en wat online spelen en zo komt die 1000GS ook langzaamaan wel binnen
Gisteravond, of eigenlijk meer midden in de nacht, eindelijk het verhaal 100% uitgespeeld. Dat einde, die muziek
Wat hebben jullie gedaan met Cleet? Ik kon niet wachten om die gast te laten hangen.
En Dutch, o Dutch... had nou niet zo geluisterd naar Micah
Verder wel jammer dat je niet meer als Arthur kan spelen na de epiloog. Het is leuk dat ze ongeveer hetzelfde zeggen, maar ik vind Arthur's stem gewoon veel fijner om naar te luisteren. "Ma'am!!"
Total completion op 95,1%, vanavond maar eens de laatste legendarische vissen vangen en dieren schieten, nog 5 kaartjes en een paar botten vinden. Uiteraard ook nog bounties en de compendium op 559/559 krijgen en dan ben ik klaar
Weet niet of ik online ga doen. Geen idee hoe het eigenlijk werkt, is het net als een MMO waar gewoon iedereen in een grote wereld wordt gedropt en je elkaar in het voorbijgaan tegenkomt?
Maaannnn wat erger ik mij aan die vogels. Planten zijn 1 ding, maar met random spawnende vogels moet je echt geluk hebben.uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:35:
Gisteren wel een bug te pakken; deel van de map werd niet geladen. Kon gewoon de diepte in springen, waarna ik na een komische duik met paard en al opeens weer boven werd neergezet alsof er niks gebeurd was. Op een gegeven moment zweefde m'n paard op een stukje spoor dat in het niks hing.
Even een vraagje; hoe zit het precies met een masker? Als ik dat ding op doe verlies ik nog steeds honor en krijg nog steeds een premie op m'n hoofd. Waarvoor dient dat ding dan?
Jaaa, die vogels waren een hel, met name die achterlijk kleine vogeltjes van amper 10 centimeter groot die je dan ook nog eens perfect moest halenbierkwadraat schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:53:
[...]
Maaannnn wat erger ik mij aan die vogels. Planten zijn 1 ding, maar met random spawnende vogels moet je echt geluk hebben.
Honor is een persoonlijk dingetje, zie het als hoe Arthur denkt over de acties die jij hem laat doen. Een masker zorgt er alleen voor dat mensen die nog niet weten wie jij bent, je niet herkennen.bierkwadraat schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:53:
[...]Even een vraagje; hoe zit het precies met een masker? Als ik dat ding op doe verlies ik nog steeds honor en krijg nog steeds een premie op m'n hoofd. Waarvoor dient dat ding dan?
Als je al een keer herkent bent, zullen willekeurige mensen je ook herkennen met masker op zolang je nog dezelfde kleren draagt, of hetzelfde paard hebt, of nog wat dingetjes.
Hier is een redelijk uitgebreide uitleg met voorbeelden: YouTube: RDR2 Bounty System Explained! Never Get A Bounty! Red Dead Redemptio...
Ik had hem gisteren uiteindelijk gehaaldYukidaruma schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:50:
[...]
Probeer de All Fives versie in Saint Denis. Mocht je in de gaten krijgen dat je gaat verliezen, gewoon opstaan en opnieuw beginnen.
Ik vertel toch niets over de game? Ik heb alleen een vraag over een missie die ik heb overgeslagen of ik deze toch nog kan voltooien op een bepaalde manier.
Yukidaruma schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:50:
spoiler:Als je daar die berg oploopt naar Micah toe, episch!
Wat hebben jullie gedaan met Cleet? Ik kon niet wachten om die gast te laten hangen.
En Dutch, o Dutch... had nou niet zo geluisterd naar Micah
Verder wel jammer dat je niet meer als Arthur kan spelen na de epiloog. Het is leuk dat ze ongeveer hetzelfde zeggen, maar ik vind Arthur's stem gewoon veel fijner om naar te luisteren. "Ma'am!!"
Maar het is jammer dat je dus blijkbaar niets meer kan doen met die farm-jobs die je later kan gaan doen, hoevaak je ze ook doet, er lijkt niets extra meer te gebeuren
Zal vanavond wel compleet los gaan op internet met online beelden, hopelijk zit er ergens iemand tussen die gewoon constructief bezig gaat met online ipv zo veel mogelijk likes en views te pakken. Ik wordt zo moe van al die 'secret good ending' en 'rare cutscene' bullshit, alles is gewoon toegankelijk zoals de game scripted is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarmee je dus vertelt dat jij ze niet bent tegengekomen meer. En dat laat mij mogelijk andere dingen besluitenMrBlueEyes schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:10:
[...]
Ik vertel toch niets over de game? Ik heb alleen een vraag over een missie die ik heb overgeslagen of ik deze toch nog kan voltooien op een bepaalde manier.
Niet meer ben tegen gekomen? Ik heb het alleen over die ene missie dat ik die niet kan doen. Over niet meer tegen komen heb ik niets gezegd.maartend schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:25:
[...]
Waarmee je dus vertelt dat jij ze niet bent tegengekomen meer. En dat laat mij mogelijk andere dingen besluiten
Nog steeds zijn dat spoilersMrBlueEyes schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:30:
[...]
Niet meer ben tegen gekomen? Ik heb het alleen over die ene missie dat ik die niet kan doen. Over niet meer tegen komen heb ik niets gezegd.
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
energydrank schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:33:
[...]
Nog steeds zijn dat spoilers
spoiler:Ik heb de game nog niet kunnen spelen maar nu weet ik dus wel dat als ik dr tegenkom en ik ervoor kies niet de broer te helpen ik die missie niet meer krijg
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vind het een beetje vreemd dat nu na een maand nog steeds dit topic zwart moet kleuren.energydrank schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:33:
[...]
Nog steeds zijn dat spoilers
Ik heb de game nog niet kunnen spelen maar nu weet ik dus wel dat als ik dr tegenkom en ik ervoor kies niet de broer te helpen ik die missie niet meer krijg
Ja, een enorme spoiler is het als arthur
En je krijgt die missie wel weer als je hem niet kiest, je kunt hem gewoon opnieuw doen zoals ook eerder gemeld.
Plus, je speelt het spel niet maar zit wel in dit topic te vragen om spoiler tags?
Het RDR2 topic.. Wat verwacht je hier? (oprechte vraag)
Het mag na een poosje inderdaad wel wat minder maar zover zijn we denk ik nog niet aangezien er nog veel mensen zullen zijn die of er langzaam doorheen spelen of gewoon nog niet begonnen zijn(zoals ik).kleefei schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:24:
[...]
Ik vind het een beetje vreemd dat nu na een maand nog steeds dit topic zwart moet kleuren.
Ja, een enorme spoiler is het als arthurspoiler:op het einde, maar op een gegeven moment mag het wel een onsje minder. Zeker met dit soort quests.dood gaat
En je krijgt die missie wel weer als je hem niet kiest, je kunt hem gewoon opnieuw doen zoals ook eerder gemeld.
Plus, je speelt het spel niet maar zit wel in dit topic te vragen om spoiler tags?
het is nou ook niet alsof ik er een heel probleem van wil maken ofzo hoor. maar grote plotstukken hoort het nog steeds wel tussen spoilertags IMO.
Daarnaast ik speel het spel nog niet inderdaad omdat ik tot februari helaas in het buitenland zit, maar ben zeker wel van plan als ik eenmaal weer thuis ben te gaan beginnen.
ik snap ook wel dat ik wel wat spoilers kan verwachten zoals in dit geval een kleine spoilers maar alles wat je kan voorkomen door spoiler tags te gebruiken is mooi meegenomen toch? en het is nou ook niet alsof het een grote moeite is om een stukje even tussen spoiler tags te plaatsen
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
Grote plotstukken inderdaad in spoiler tags.energydrank schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:30:
[...]
Het mag na een poosje inderdaad wel wat minder maar zover zijn we denk ik nog niet aangezien er nog veel mensen zullen zijn die of er langzaam doorheen spelen of gewoon nog niet begonnen zijn(zoals ik).
het is nou ook niet alsof ik er een heel probleem van wil maken ofzo hoor. maar grote plotstukken hoort het nog steeds wel tussen spoilertags IMO.
Daarnaast ik speel het spel nog niet inderdaad omdat ik tot februari helaas in het buitenland zit, maar ben zeker wel van plan als ik eenmaal weer thuis ben te gaan beginnen.
ik snap ook wel dat ik wel wat spoilers kan verwachten zoals in dit geval een kleine spoilers maar alles wat je kan voorkomen door spoiler tags te gebruiken is mooi meegenomen toch? en het is nou ook niet alsof het een grote moeite is om een stukje even tussen spoiler tags te plaatsen
Het spel bestaat uit keuzes maken, dus of je een broer/zus/oom/tante wel of niet gaat helpen, en de consequenties daarvan. (in elke review uitgebreid beschreven)
Dus plotstukken in spoilers, ja. Een vraag over bepaalde side missies, nee. Dit houd het leesbaar voor iedereen. Op een gegeven moment weet je niet meer wat nu wel en niet een spoiler is.
Waardoor ook jij per ongeluk op een verkeerde echte spoiler kan klikken.
[ Voor 7% gewijzigd door kleefei op 27-11-2018 12:38 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 27-11-2018 12:45 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ah heel fijn.Chaoss schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:42:
[modbreak]Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online[/modbreak]
Persoonlijk zou ik zelfs na een jaar nog geen problemen hebben met spoiler tags. GTA was zelfs na 5 jaar nog een van de best verkopende spellen. Veel van die mensen speelden het voor het eerst, dat gaat ongetwijfeld bij RDR 2 niet anders zijn.
Ik vind het heerlijk dat ik nu ik in hoofdstuk 6 zit nog bijna geen spoiler gehad heb. Afgezien van de grootste :-D dat gun ik spelers die later beginnen ook.
Red Dead Redemption 2 Update 1.03 Patch Notes for PS4
- Added support for Red Dead Online Beta.
- Added fixes for crashing issues with Red Dead Redemption 2 version 1.03.
- Added fixes for stuttering/lag issues.
- Red Dead Redemption 2 1.03 for PS4 has fixed some glitches.
- Added fixes for framerate drop and freezing issues.
- Added performance and stability improvements.
- Gameplay improvements added with Red Dead Redemption 2 1.03.
- Added other minor fixes and changes with Red Dead Redemption 2 version 1.03.
[ Voor 118% gewijzigd door mortael op 27-11-2018 13:34 ]
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Die 1.03 patch was toch de Day-One patch?mortael schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:20:
Ziet ernaar uit de dat de 1.03 update voor de PS4 langzaamaan online komt. Deze is zo'n 8GB 5.6GB groot.
Damn, had gehoopt dat ze die hdr issues hadden gefixedmortael schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:20:
Ziet ernaar uit de dat de 1.03 update voor de PS4 langzaamaan online komt. Deze is zo'n 8GB 5.6GB groot.
[...]
https://www.gamerevolutio...r-patch-when-is-it-coming
motabeatz.com
Nee, dat was 1.02Hindelaufen schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:34:
[...]
Die 1.03 patch was toch de Day-One patch?
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Ik kan die missie dus niet opnieuw doen. Vandaar mijn vraag of er nog een manier is deze te doen zonder het hele spel opnieuw te spelen.kleefei schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:24:
[...]
Ik vind het een beetje vreemd dat nu na een maand nog steeds dit topic zwart moet kleuren.
Ja, een enorme spoiler is het als arthurspoiler:op het einde, maar op een gegeven moment mag het wel een onsje minder. Zeker met dit soort quests.dood gaat
Dat mag zeker GEEN onsje minder. Niet iedereen speelt het spel even snel of is uberhaupt nog niet begonnen. Spoilers blijven spoilers en moeten ook zo ingekleurd worden. Dat jij er al voorbij bent betekent niet dat anderen dat al zijn! Voor dat soort gedrag/redenering hebben we een naam ... e....!kleefei schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:24:
[...]

Soms moet je even uit het gebied gaan en gaan slapen. Vooral die buck is erg bevattelijk voor allerlei dingen zoals dat er wolven of beren zijn.mike30 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:28:
Ik heb een vraagje over de legendary animals. Ze staan op de kaart aangegeven maar de ene keer dan loop je ergens en dan staat er ineens van you entered legendary animal territory of iets in die zin. Maar als ik gewoon naar dat gebied toe ga word er soms ook niets getriggered. Moet je iets speciaals bij je hebben? Want ik loop nu volgens mij in dat buck territory maar zie nergens clues of iets. Maar vanmiddag liep ik ineens wel dat legendary moose territory binnen.
Daar had ik eigenlijk nooit bij stilgestaan-SaveMe- schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:39:
[...]
Soms moet je even uit het gebied gaan en gaan slapen. Vooral die buck is erg bevattelijk voor allerlei dingen zoals dat er wolven of beren zijn.
Op de PSPro kun je beter de Super Sampling uitzetten als je geen 4K tv hebt

Ik hoorde gister van een maat van me toen ik er zat dat als je een waypoint zet en cinematic aan zet dat Arthur er zelf naar toe rijd...zit pas in chapter 6poor Leno schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:10:
Lekker op tijd (maar niet heus).. maar heb dit helemaal niet meegekregen..
Op de PSPro kun je beter de Super Sampling uitzetten als je geen 4K tv hebt
[YouTube: Red Dead Redemption 2: PS4 Pro/Xbox One X 1080p + 'Fake' HDR Analysis]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
En mijn lockbreaker is verdwenen, maar hoe en wanneer gebruik je die eigenlijk ?
Het is me gelukt!HenkEisDS schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:05:
Ik geef het hunten van de legendary buck op...Telkens als ik in de buurt kom krijg ik de melding dat er "Too much activity" is.
Alles geprobeerd:
- twee kampen met odriscolls afgeslacht
- twee kerels zichzelf laten opblazen toen ze een kluis probeerde te openen
- trapper gevonden in de buurt
- indian burial site gevonden
- tent opzetten slapen
- hotel slapen
- save/load
- ride naar Saint Denis
- alle dieren in de buurt van de buck location afgeslacht
- met paard, zonder paard
- stagecoach in de buurt afgeslacht
- verschillende invalhoeken gebruikt om in het gebied te komen
- cougars en wolfpacks afgeslacht
Ik weet het niet meer. Op internet zijn veel goedbedoelde adviezen te vinden, maar geen heeft mij tot nu toe in staat gesteld de Legendary Buck te hunten...
Iemand HET antwoord?
Had nog een bounty missie die naar ene Joshua Brown leidde die ik pas kon zien toen ik in Strawberry de poster had opgehaald. Daarna direct teruggegaan naar de bekende plek en voila.
Lockbreaker is voor sloten op een koets. Je kan een missie doen waarin het gebruik daarvan wordt uigelegd, volgens mij CH3.-SaveMe- schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 23:28:
Heb het hier al eens gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen: Als een deur dicht zit, is er dan een manier om hem te openen? Beuken werkt niet...
En mijn lockbreaker is verdwenen, maar hoe en wanneer gebruik je die eigenlijk ?
deuren die dicht zijn zitten volgens mij ook echt dicht, die kan je niet openen.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Vind dat we respect moet hebben voor de mensen die niet elke dag tijd hebben om te spelen en misschien nog maar in chapter 2 zitten, denk dat niemand het leuk vind om in chapter 2 al te weten wat er eind chapter 6 gebeurd. Dan is toch je hele speel ervaring wegkleefei schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:24:
[...]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die Dutch begint me een beetje de keel uit te hangen, en Arthur begint zich ook aan 'm te ergeren...
Haha nee helemaal op het begin (intro volgens mij) waarbij je de eerste keer cinema mode ''moet'' gebruiken dan wordt er ook uitgelegd hoe je dat ''auto-walk'' aan moet zettenmike30 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:20:
[...]
Ik hoorde gister van een maat van me toen ik er zat dat als je een waypoint zet en cinematic aan zet dat Arthur er zelf naar toe rijd...zit pas in chapter 6Dacht dat het gewoon zoiets als in gta was dat het er dan leuker uitziet als je ergens opknalt
@FastFred haha nu al irritaties aan Dutch?
[ Voor 15% gewijzigd door LopendeVogel op 28-11-2018 08:32 ]
Hij wil nog een keer een grote buit binnen halen en dan voorgoed verdwijnen. Maar ik heb het idee dat het van kwaad tot erger gaat naarmate het verhaal vordert. Je kunt ook nu al voorgoed verdwijnen en iedereen in je kamp eerlijk werk laten doen in de omgeving, en een deel van die inkomsten delen.
De besturing is niet geweldig, beetje clunky allemaal. Ook is het wel wat buggy allemaal, dingen die ineens weg zijn enzo.
Maar al die details, de wereld, het gevoel dat ik krijg van het spelen van de game, het is echt fantastisch. Ja, ondanks de mindere punten en games als God of War en Spider-man, is dit absoluut mijn favo game dit jaar.
@FastFred haha nee dat schieten niet (is nu verboden hé!!) maar je komt er wel achter naar maten je verder komt in het spel wat ik hiermee bedoelFastFred schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:36:
@LopendeVogel alle typische Nederlanders schieten de boel overhoop en verhuizen dan weer om daar weer hetzelfde te doen?
Hij wil nog een keer een grote buit binnen halen en dan voorgoed verdwijnen. Maar ik heb het idee dat het van kwaad tot erger gaat naarmate het verhaal vordert. Je kunt ook nu al voorgoed verdwijnen en iedereen in je kamp eerlijk werk laten doen in de omgeving, en een deel van die inkomsten delen.
Ik kan echter niet verder in gaan op je reactie want dan ga ik dingen voor je verklappen en dat is niet leuk bij dit spel
Ow oké haha ja dan hoef je ook niet meer te denken want dan weet je het alFastFred schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:53:
Oh ik weet al een boel hoor, ik heb al teveel Youtube filmpjes gezien van missies die ik nog niet gespeeld heb, ik ken het einde al etc.
[ Voor 14% gewijzigd door LopendeVogel op 28-11-2018 09:01 ]
Oh dat lijkt me echt niet leukFastFred schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:53:
Oh ik weet al een boel hoor, ik heb al teveel Youtube filmpjes gezien van missies die ik nog niet gespeeld heb, ik ken het einde al etc.

Ik weet nog niets en blijf braaf van alle spoilers af
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik hoef nog maar 2 challenges te halen voor de 100% completion. Echter voor de herbalist challenge 9 moet ik nu weer 43 planten plukken... Ze houden er geen rekening mee of je ze al ooit geplukt hebt, dus je mag wederom de hele map afstruinen en het ergste is dat er ingame geen lijst bij gehouden wordt welke je hebt gehad en welke je nog mist. Dus heb nu een notitie in mijn telefoon aangemaakt met daarin de planten die ik heb geplukt. Het is echt een kleine domper, terwijl ik de game echt ongelooflijk goed vind. Nu ga ik me dus ook steeds meer irriteren aan kleine dingetjes die ik eerst geweldig of gewoon komisch vond, zoals de trage animaties, het wederom tegen een boom aanknallen met mijn paard, etc. Het is als een relatie waarin de verliefdheid over is gegaan
Dat is eerder een pluspunt dan een minpunt, zo heeft de story des te meer impact. Het zou bovendien vrij idioot zijn alsmiicker schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:14:
Ik ben nu met ep 2 bezig, maar wat ik dus erg jammer vind is
spoiler:dat je Arthurs geld niet krijgt. Dat slaat natuurlijk nergens op, hij geeft zijn tas aan je, dus daar zou zijn geld in moeten zitten. Verder is het ook erg vervelend dat je zijn paarden kwijt raakt etc. Ik had 2 arabians met max bondig. Daarnaast heb ik vroeg in het spel gebruik gemaakt van de money glitch en had ik zo'n 60K, wat voor mij zorgt voor een veel betere game ervaring. Zeker omdat ik kan doen wat ik wil, mijn hoogste bounty was rond de 1K, als ik die nu zou krijgen... En alle glitches zijn ook nog eens verholpen sinds de update zo lijkt het
Verder heeft Arhur zijn geld natuurlijk wel aan John gegeven maar zit er zo'n lange tijd tussen de main story en de epiloog dat het ook weer niet echt had geklopt als John dat geld niet had gebruikt.
Waarschijnlijk hecht je door die money glitch gewoon teveel waarde aan geld in de game. Het doet er echt niet toe, mensen die de glitch niet hebben gebruikt kunnen op een gegeven moment ook gewoon alles kopen wat ze maar willen.
En uiteindelijk...
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik irriteerde me in de eerste cutscene al aan hemLopendeVogel schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:31:
[...]
Haha nee helemaal op het begin (intro volgens mij) waarbij je de eerste keer cinema mode ''moet'' gebruiken dan wordt er ook uitgelegd hoe je dat ''auto-walk'' aan moet zettenZo is er 1 heel lang stuk wat je moet bewandelen en daarbij ga je voor het eerst de auto-walk functie aanzetten
@FastFred haha nu al irritaties aan Dutch?Hij is gewoon een typische Nederlander
Latin capital letter y with diaeresis
Voxalizer schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:46:
[...]
Dat is eerder een pluspunt dan een minpunt, zo heeft de story des te meer impact. Het zou bovendien vrij idioot zijn alsspoiler:je in een cutscene Arthur half dood afscheid ziet nemen van je zwaargewonde paard en hem dan vervolgens doodleuk weer terugkrijgt.
Verder heeft Arhur zijn geld natuurlijk wel aan John gegeven maar zit er zo'n lange tijd tussen de main story en de epiloog dat het ook weer niet echt had geklopt als John dat geld niet had gebruikt.
Waarschijnlijk hecht je door die money glitch gewoon teveel waarde aan geld in de game. Het doet er echt niet toe, mensen die de glitch niet hebben gebruikt kunnen op een gegeven moment ook gewoon alles kopen wat ze maar willen.
En uiteindelijk...
spoiler:Krijg je als het verhaal is afgelopen echt een flinke som geld.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
haha dan wens ik je veel sterkte als jij je nu al aan Dutch begint te irriteren, ik leef met je meeFastFred schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:26:
Ik heb gisteren chapter 2 voltooid en het kamp verplaatst, daarna moest ik stoppen.
Die Dutch begint me een beetje de keel uit te hangen, en Arthur begint zich ook aan 'm te ergeren...
Dat heb ik dus ook, die toespraak had zoveel beter gekundYdieresiS schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:01:
[...]
Ik irriteerde me in de eerste cutscene al aan hemDie voice acting van Dutch is gewoon niet mijn ding. Die toespraak in het eerste huisje in de sneeuw, was naar mijn idee ook flink ondermaats en sinds dat moment komt het ook gewoon niet meer goed tussen mij en Dutch.
Voor mij een reden om niet voor 100% te gaan.uchiha tijntje schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:34:
Arrggh, ik baal er een beetje van dat ik een completionist ben, want dat doet toch wel een beetje afbreuk aan de geweldige ervaring die ik de eerste 100 uur met het spel heb gehad…
Ik hoef nog maar 2 challenges te halen voor de 100% completion. Echter voor de herbalist challenge 9 moet ik nu weer 43 planten plukken... Ze houden er geen rekening mee of je ze al ooit geplukt hebt, dus je mag wederom de hele map afstruinen en het ergste is dat er ingame geen lijst bij gehouden wordt welke je hebt gehad en welke je nog mist. Dus heb nu een notitie in mijn telefoon aangemaakt met daarin de planten die ik heb geplukt. Het is echt een kleine domper, terwijl ik de game echt ongelooflijk goed vind. Nu ga ik me dus ook steeds meer irriteren aan kleine dingetjes die ik eerst geweldig of gewoon komisch vond, zoals de trage animaties, het wederom tegen een boom aanknallen met mijn paard, etc. Het is als een relatie waarin de verliefdheid over is gegaan
Ik geniet van de game en doe alles heel erg rustig aan. Zit nog steeds in chapter 3 en druk met satchel upgraden en andere afleidingen
Maar om nou opnieuw alle plantjes en dingen te plukken en doen terwijl je dat gedurende de game waarschijnlijk al gedaan hebt. Nee bedankt, dat gaat mij iets te ver.
Ik denk dat m'n ADHD/ADD ervoor hebben gezorgd dat ik dat punt niet echt opgenomen heb en gewoon maar wat gedrukt hebLopendeVogel schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:31:
[...]
Haha nee helemaal op het begin (intro volgens mij) waarbij je de eerste keer cinema mode ''moet'' gebruiken dan wordt er ook uitgelegd hoe je dat ''auto-walk'' aan moet zettenZo is er 1 heel lang stuk wat je moet bewandelen en daarbij ga je voor het eerst de auto-walk functie aanzetten
@FastFred haha nu al irritaties aan Dutch?Hij is gewoon een typische Nederlander
Zit inderdaad pas in chapter 2, heb hem vanaf release, maar speel maar 3-4 uur per week.G_Dragon schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:18:
[...]
Vind dat we respect moet hebben voor de mensen die niet elke dag tijd hebben om te spelen en misschien nog maar in chapter 2 zitten, denk dat niemand het leuk vind om in chapter 2 al te weten wat er eind chapter 6 gebeurd. Dan is toch je hele speel ervaring weg
En als je dan ziet hoeveel afleiding je hebt van de verhaallijn

Ik vind Dutch ook steeds irritanter worden gedurende het verhaal. Verschrikkelijk eigenwijs en denkt dat hij alles weet. Verkloot meer dan dat hij goed doet. Door het hele verhaal hoor je maar have some goddamn faith maar hij maakt het je niet makkelijkFastFred schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:36:
@LopendeVogel alle typische Nederlanders schieten de boel overhoop en verhuizen dan weer om daar weer hetzelfde te doen?
Kan je dat niet bijhouden via de tracker op: https://socialclub.rockstargames.com/games/rdr2/overview ?uchiha tijntje schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:34:
Arrggh, ik baal er een beetje van dat ik een completionist ben, want dat doet toch wel een beetje afbreuk aan de geweldige ervaring die ik de eerste 100 uur met het spel heb gehad…
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik geniet ook nog steeds van de game. Het rondrijden en de zonsopgang zien blijft een geweldig gezicht. En heb dat ook gedaan tot ver na de credits. Heb me die gehele tijd (140+ uur) geen moment geirriteerdveldkampj schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:34:
[...]
Voor mij een reden om niet voor 100% te gaan.
Ik geniet van de game en doe alles heel erg rustig aan. Zit nog steeds in chapter 3 en druk met satchel upgraden en andere afleidingen
Maar om nou opnieuw alle plantjes en dingen te plukken en doen terwijl je dat gedurende de game waarschijnlijk al gedaan hebt. Nee bedankt, dat gaat mij iets te ver.

[ Voor 85% gewijzigd door The_Worst op 28-11-2018 14:43 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
AH nog iemand.. ik ben nu echt mijn best aan het doen om naar chapter 3 te gaan maar die afleiding verdorie, die afleidingsbruynis schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:23:
[...]
Zit inderdaad pas in chapter 2, heb hem vanaf release, maar speel maar 3-4 uur per week.
En als je dan ziet hoeveel afleiding je hebt van de verhaallijn
Anyway, ik vind het wel geen GOTY voor mij. Alle respect voor het werk dat ze erin hebben gestoken en het is het beste westernspel tot nu toe maar de zwakke besturing en slecht uitgewerkte details zijn te onvergeeflijk. Desalniettemin, fantastisch spelletje
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ben wel benieuwd naar het online gedeelte. Ga december verdelen tussen BFV online en RDR2 online gok ik
Hmmm, vraagje. Ik wilde even een oudere save laden om wat gold medals te gaan halen, maar had een gold medal gehaald in een missie waarin ik tot nu toe enkel zilver had, maar mijn achievement tracker gaat niet omhoog. Heeft iemand dit ook? Moet je die in je main savegame halen ofzo, via replay? Want dan wordt het nog wel erg lastig zonder tonics voor deadeye...
[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-11-2018 22:20 ]
Volgens mij moet je ze idd op 1 save halen, dus via de replay en zonder tonics. Echt totaal ridiculous! Zelfde als de plantjes. Moet er nu 15 soorten en ik heb allang veel meer geplukt, kun je nog een keer. En op het eind ze allemaal nog eens en zonder te weten welke je al of niet hebt. Dat noem ik gewoon ruk game design, dus die 100% completion kan R* uit mijn *** vissenuchiha tijntje schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:50:
Heeft iemand dit ook? Moet je die in je main savegame halen ofzo, via replay? Want dan wordt het nog wel erg lastig zonder tonics voor deadeye...

En daarom maak je dus overal lijstjes van.-SaveMe- schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:33:
[...]
Volgens mij moet je ze idd op 1 save halen, dus via de replay en zonder tonics. Echt totaal ridiculous! Zelfde als de plantjes. Moet er nu 15 soorten en ik heb allang veel meer geplukt, kun je nog een keer. En op het eind ze allemaal nog eens en zonder te weten welke je al of niet hebt. Dat noem ik gewoon ruk game design, dus die 100% completion kan R* uit mijn *** vissen

Klinkt als een bug. Op mijn kaart staan bij 2 legendarische vissen geen kruis, maar ik heb ze toch echt allemaal naar Jeremy Gill verstuurd.omnom schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:46:
Ik heb de legendary ram schijnbaar een keer gevild maar niet gedood... Hoe werkt zoiets? Er staat een groot kruis doorheen op de map.
Jammer dat deze dingen niet opgelost zijn in de patch.
Suf. Ik zag ineens op de map een kruis door die ram staan maar ik heb 'm bij mijn weten helemaal niet gedood? Ben 'm een keer toevallig tegen gekomen maar ben 'm toen kwijtgeraakt en verder gegaan, dacht ik.Yukidaruma schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:53:
[...]
Klinkt als een bug. Op mijn kaart staan bij 2 legendarische vissen geen kruis, maar ik heb ze toch echt allemaal naar Jeremy Gill verstuurd.
Jammer dat deze dingen niet opgelost zijn in de patch.
Nu staat er bij de info dat ik 'm gevild heb maar niet gedood. De trapper heeft de huid ook. Raarrr.
Arm beestomnom schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:46:
Ik heb de legendary ram schijnbaar een keer gevild maar niet gedood... Hoe werkt zoiets? Er staat een groot kruis doorheen op de map.
Zou toch wel een bizarre gewaarwording zijn als je nu in je game een gevilde ram ziet rondlopenomnom schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:02:
[...]
Suf. Ik zag ineens op de map een kruis door die ram staan maar ik heb 'm bij mijn weten helemaal niet gedood? Ben 'm een keer toevallig tegen gekomen maar ben 'm toen kwijtgeraakt en verder gegaan, dacht ik.
Nu staat er bij de info dat ik 'm gevild heb maar niet gedood. De trapper heeft de huid ook. Raarrr.
Daar had ik nog niet over nagedacht maar dat zou wel hilarisch zijn jamike0001 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:22:
[...]
Zou toch wel een bizarre gewaarwording zijn als je nu in je game een gevilde ram ziet rondlopen
Misschien vanavond toch nog maar even kijken daar
Al is het toch wel suf want hij blijft nu op twee derde staan bij die ram en dat kan ik waarschijnlijk niet meer ongedaan krijgen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Je ziet soms hele rare dingen. Laatst bij Rhodes zag ik in de nacht een opgloeiende cirkel midden op de weg. Dus ik blijf er lekker boven op staan met mijn paard, gaat die ineens in vlammen op. Is het dus blijkbaar een plek waar normaal gesproken een vuurtje brandt (logisch midden op de weg). Dus paard gerevived, en weer verder.mike0001 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:22:
[...]
Zou toch wel een bizarre gewaarwording zijn als je nu in je game een gevilde ram ziet rondlopen
Volgende dag ligt er een uitgebrand paardenlijk op die plek...
[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 29-11-2018 14:08 ]
Dat heb ik nog niet meegemaakt. Ik vind het wel briljant dat wat je doet in de wereld gevolgen heeft en ook zichtbaar blijft. Zo zie je nog vaak kapotte koetsen als je er een hebt gejat en gesloopt precies waar je ze hebt achtergelaten. Maakt het toch wel echt goed en af vind ikhuiz schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:43:
[...]
Je ziet soms hele rare dingen. Laatst bij Rhodes zag ik in de nacht een opgloeiende cirkel midden op de weg. Dus ik blijf er lekker boven op staan met mijn paard, gaat die ineens in vlammen op. Is het dus blijkbaar een plek waar normaal gesproken een vuurtje brandt (logisch midden op de weg). Dus paard gerevived, en weer verder.
Lol ja dat is deze glitch waar sommigen last van hebbenhuiz schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:43:
[...]
Je ziet soms hele rare dingen. Laatst bij Rhodes zag ik in de nacht een opgloeiende cirkel midden op de weg. Dus ik blijf er lekker boven op staan met mijn paard, gaat die ineens in vlammen op. Is het dus blijkbaar een plek waar normaal gesproken een vuurtje brandt (logisch midden op de weg). Dus paard gerevived, en weer verder.

Cloud ☁️
Wow, zo heftig heb ik het niet gezienpoor Leno schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:13:
[...]
Lol ja dat is deze glitch waar sommigen last van hebben
[YouTube: Red Dead Redemption 2 Horse glitch]
HKLM_ schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:29:
spoiler:klaar met chapter 6 ik had niet verwacht dat Arthur vermoord zou worden... ik dacht die sterft aan de ziekte. Of komt dit door een keuze in het spel? Chapter 6 tot nu toe wel het leukste stuk uit de verhaallijn

Chapter 6
Liever een kruis door je ram, dan een ram door je kruis.omnom schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:46:
Moineau schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:19:
[...]
spoiler:Volgens mij: bij low honor wordt ie vermoord, bij high honor gaat ie zelf dood.
PSN: PcDCch
Verwijderd
https://gtaforums.com/top...-austin-chapter-4-glitch/Lasmibalsingh schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:46:
Ik ben nu nog maar in Chapter 3 omdat ik meer bezig ben met de side quests en challenges. Ik heb gehoord dat het mogelijk was om in hoofdstuk 4 al in het dead or alive gebied onderin de map te komen zonder dat er op je geschoten word na de missiespoiler:. Kan iemand mij vertellen of dit ook nog na de patch 1.03 werkt?Angelo Bronte, a Man of Honor
Lijkt nog te werken volgens gtaforums, met patch 1.03 kan je nogsteeds zonder dat er naar je gejaagd wordt new austin verkennen.
Netjes! Heb de 18 beren throphy al binnen, maar weet nog niet of ik voor de 100% ga. Eerst even een break van de single player.uchiha tijntje schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:50:
De 100% completion is binnen! Tevens de It's Art achievement. Nu eens kijken of ik zin heb om die 70 gold medals te halen. Ben op 55% ofzo, dus op zich niet heel veel werk meer, aangezien er best veel missies zijn die maar een paar minuten tijd in beslag neemt. De grindy achievement voor de beren komt wel een keer als ik lekker aan het netflixen ben
MHW: Jay
Na een tijdje ook weer eens in Rhodes geweest en die omgevingen was eerder wel glitches. Ik had daar ooit een quest aangenomen dat ik wanted posters moest weghalen zodat die 2 criminelen hun gang kunnen gaan maar die posters waren bij mij nooit gespawned. Vanavond hingen ze er ineens waardoor ik die sidequest kon afmaken, vervolgens spawnde ook eindelijk die dude in de kelder van de gunsmith.
Hebben andere steden en dorpen ook secret? Heb alleen nog maar de hidden backroom in Valentine en nu de basement in Rhodes gevonden.
[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 30-11-2018 00:48 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[ Voor 20% gewijzigd door HKLM_ op 30-11-2018 00:49 ]
Cloud ☁️
Dit topic is gesloten.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.