Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 06:56
Spoiler-tag voor epilogue 2 hier, NIET OP KLIKKEN als je nog niet zo ver bent
spoiler:
Wat ik irritant vind is dat veel missies op elkaar aansluiten, waardoor ik geen tijd heb om mijn voorraden aan te vullen. Paard half dood en niet op sterkte te brengen omdat ik nergens even een store oid kan inlopen. Ook mijn eigen cores zijn leeg en heb geeneens items om mezelf te healen.

Verder zou ik liever Sadie kiezen als vrouw, ipv Abigail. Die zit de hele tijd te zeuren....... pfff

Ook baal ik dat ik de epilogue ingerold ben, had graag nog even met Arthur wat dieren gevangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit had de Soundtrack/Main song van RDR2 moeten zijn. Vind het enorm passend ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03:54
Onwijs gaaf maar denk dat als ze de rechten om dit te gebruiken niet te betalen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mike30 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:43:
[...]

Onwijs gaaf maar denk dat als ze de rechten om dit te gebruiken niet te betalen zijn?
Voor R* is dt echt wel te betalen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
-SaveMe- schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:44:
[...]

Voor R* is dt echt wel te betalen hoor :)
Zonder meer maar denk dat ze dit soort kosten wel willen vermijden. Want denk dat 80 % van de mensen die het spel spelen niet eens goed naar de soundtrack luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mike30 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:46:
[...]

Zonder meer maar denk dat ze dit soort kosten wel willen vermijden. Want denk dat 80 % van de mensen die het spel spelen niet eens goed naar de soundtrack luisteren
GTAs hebben ook echte songs als soundtrack (radio), dus het is niks ongewoons voor ze ... Maar we dwalen af, ik vond het nummer en deze uitvoering gewoon erg passen bij de sfeer in de game ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
spoiler: title
Is het graf van Arthur nog ergens te bezoeken? Zou graag mijn laatste eer bewijzen ;( Hoorde Charles wel iets zeggen dat ze (hij) hem ergens begraven hadden...

Zit nu in Epiloge 2 en loop nietsvermoedend de General Store in Rhodes binnen, is daar opeens Pearson de shopkeeper :D WTF! Weinig dialoog verder tussen hem en John, maar toch grappig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DUDE!!!! fix ff spoiler tags. En bedankt! :( :( :( :X

Tering wat een spoiler en dat ik dat nu al weet ;w

[ Voor 32% gewijzigd door -SaveMe- op 24-11-2018 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Ehmm… Letterlijk 5 seconden nadat ik dat gepost had, stond het alweer in een spoiler tag :?

Jij post 3 minuten later.. Maar oke, mijn grote excuses als het tóch gelezen hebt.

En doel je nu op Arthur, of Pearson? In het geval van Arthur is het toch echt al héél duidelijk dat ie het loodje zou gaan leggen?

[ Voor 31% gewijzigd door DutchOwnage op 24-11-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
-SaveMe- schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:05:
DUDE!!!! fix ff spoiler tags. En bedankt! :( :( :( :X

Tering wat een spoiler en dat ik dat nu al weet ;w
Zou ook niet weten hoe ik de spoiler tags moet plaatsen dus laat ik het achterwege. Maar idd bedankt! Zou vanavond het spel af gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mike30 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:17:
[...]

Zou ook niet weten hoe ik de spoiler tags moet plaatsen dus laat ik het achterwege. Maar idd bedankt! Zou vanavond het spel af gaan maken
Ik neem aan dat je nu nog steeds wel het spel af gaat maken ;).

spoiler:
Je bent nog wel even bezig hoor als dat een spoiler voor je was, want er zijn nog wel wat missies te gaan na chapter 6

En voor iedereen die in chapter 5 of verder is, dat is toch geen verrassing meer? Arthur ziet er uit als een zombie. En toen hadden ze helaas nog geen goede gezondheidszorg ;)

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-11-2018 11:36 ]

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:35:
[...]

Ik neem aan dat je nu nog steeds wel het spel af gaat maken ;).

spoiler:
Je bent nog wel even bezig hoor als dat een spoiler voor je was, want er zijn nog wel wat missies te gaan na chapter 6

En voor iedereen die in chapter 5 of verder is, dat is toch geen verrassing meer? Arthur ziet er uit als een zombie. En toen hadden ze helaas nog geen goede gezondheidszorg ;)
Tuurlijk ga ik het spel afmaken :) Alleen vind het wel jammer al had ik het wel verwacht na een bezoek aan een bepaald persoon in Saint Denis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:32
@DutchOwnage Als het goed is pas bij 100% completion. Tenminste, dat is wat ik heb gelezen. Zit asnin chapter 6, dus kan het niet bevestigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:16:
Ehmm… Letterlijk 5 seconden nadat ik dat gepost had, stond het alweer in een spoiler tag :?

Jij post 3 minuten later.. Maar oke, mijn grote excuses als het tóch gelezen hebt.

En doel je nu op Arthur, of Pearson? In het geval van Arthur is het toch echt al héél duidelijk dat ie het loodje zou gaan leggen?
Denk je dat ik dat zou plaatsen als ik die mega spoiler niet had gelezen??/ En dan had ik toch ook niet gezien dat je post eerst niet goed gespoilerd was! Opletten dus! :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:10
Ik heb regelmatig via spotify de soundtrack van ‘O brother, where art thou?’ op. Past ook perfect. Net als Johnny Cash, hoewel dat uit een veel latere periode is.

Gister nav het vele luisteren van de soundtrack ook OBWAT gekeken op netflix. Het is net alsof je in RDR2 stapt, of andersom. :D

Iemand andere artiesten/soundtracks die goed bij RDR passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-03 10:16
Wat is dit nou weer! Ik kreeg ineens foutcode np-36006-5 en nu is me hele safegame weg! Had er al flink wat uur in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-04 16:03

iew

What the...?!

wesk schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:25:
Wat is dit nou weer! Ik kreeg ineens foutcode np-36006-5 en nu is me hele safegame weg! Had er al flink wat uur in zitten
Heb je geen backup van je save game in de cloud ? staat bij mij op automatisch, voor dit soort eventuele gevalletjes...

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
HenkEisDS schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:16:
[...]

Ik heb regelmatig via spotify de soundtrack van ‘O brother, where art thou?’ op. Past ook perfect. Net als Johnny Cash, hoewel dat uit een veel latere periode is.

Gister nav het vele luisteren van de soundtrack ook OBWAT gekeken op netflix. Het is net alsof je in RDR2 stapt, of andersom. :D

Iemand andere artiesten/soundtracks die goed bij RDR passen?
Oh Brother, Where Art Thou staat nog op mijn lijstje en op Reddit zie ik de nieuwe Ballad of Buster Scruggs vaak voorbij komen. Beide maar eens kijken nadat ik dit spel eindelijk heb uitgespeeld, dus ik gok over 1 of 2 jaar :p Nah, wordt wel eerder, nu op 76% in chapter 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:26
DutchOwnage schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:02:
Is het graf van Arthur nog ergens te bezoeken? Zou graag mijn laatste eer bewijzen ;( Hoorde Charles wel iets zeggen dat ze (hij) hem ergens begraven hadden...

Zit nu in Epiloge 2 en loop nietsvermoedend de General Store in Rhodes binnen, is daar opeens Pearson de shopkeeper :D WTF! Weinig dialoog verder tussen hem en John, maar toch grappig.
spoiler:
Ja hij is op dezelfde berg begraven: https://goo.gl/images/zVtRQJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Yukidaruma schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:56:
[...]

Oh Brother, Where Art Thou staat nog op mijn lijstje en op Reddit zie ik de nieuwe Ballad of Buster Scruggs vaak voorbij komen. Beide maar eens kijken nadat ik dit spel eindelijk heb uitgespeeld, dus ik gok over 1 of 2 jaar :p Nah, wordt wel eerder, nu op 76% in chapter 6.
Die buster Scruggs vandaag een poging gewaagd op Netflix te kijken.

Ver-schrik-ke-lijk, geen idee wat ze voor ogen hadden, maar het leek op 1 of ander amateur musical gespeeld door...nou ja acteurs die normaal gesproken flink gesubsidieerd worden als ze bij een bedrijf zouden werken.

Zingen slecht, acteren slechter, humor zit op Piet Bambergen klucht niveau op hun piek.

We zat na een kwartier met verbazing te kijken dat iemand daadwerkelijk geld geïnvesteerd heeft om zo'n draak te produceren. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Dat is dan weer jammer. Is net zoals O Brother geschreven en geregisseerd door de Coen Brothers. Way vond je van O Brother?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Yukidaruma schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:13:
Dat is dan weer jammer. Is net zoals O Brother geschreven en geregisseerd door de Coen Brothers. Way vond je van O Brother?
Nog niet gezien, maar het is geen "no country for old men", die was wel erg goed.

Zelfs ridiculous 6 Zou een Oscar mogen krijgen als je het vergelijkt met deze. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

spoiler:
wat een zaaddodende shit is chapter4 tot nu toe, zit helemaal niet op een stad te wachten in deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:24
Ben nu in chapter 3, kom nu wat vaker in het kamp en begin eindelijk een band te voelen met de rest maar ook met Arthur. Vond hem eerst een behoorlijke idioot.
Muziek is fantastisch en subtiel! Verder leeft de wereld en kan prima avonden vullen met rondrijden en kijken wat het brengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
Zit nu in chapter 6 maar krijg steeds meer een hekel aan die Dutch. Wat een achterlijke dingen doet die vent :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yukidaruma
mike30 schreef op zondag 25 november 2018 @ 02:32:
Zit nu in chapter 6 maar krijg steeds meer een hekel aan die Dutch. Wat een achterlijke dingen doet die vent :)
Have some goddamn faith!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike30
Word leip van z'n faith en z'n Oprah toespraken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:23
kaasaanfiets schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:36:
Echt een leuk spel hoor maar ik irriteer mij enorm aan een aantal puntjes.

1 items blijven echt belachelijk kort op een locatie liggen. Ik heb net een missie gedaan en vond een geweer in een kistje. Ik pak hem op maar heb niet genoeg ruimte om ook deze gun mee te nemen dus laat hij automatisch de andere op de grond vallen.
Oke dus ik loop het huis uit roep m'n paard en wil daar de guns in stoppen zodat ik ruimte heb om mijn eigen op de grond gevallen gun weer op te pikken. Ik draai mij om en zie al op de kaart dat het tekentje dat mijn wapen daar lag verdwenen is, loop terug naar de plek en idd het item is weg.
Sorry hoor maar dit heb ik nu al meerdere keren gehad en het frustreert enorm dat men blijkbaar zo'n grote wereld kan maken maar niet in een straal van een x aantal meters om mij heen de items kan laten liggen. Hoe moeilijk kan het zijn om items die ik dus gezien heb (als in, in mijn handen gehad of heb bekeken) langer te laten liggen.

Punt 2 de helft van de missies kan je niet terug spelen of verdwijnen. Ook events in de wereld verdwijnen steeds Ik save regelmatig handmatig. Soms kom ik iets tegen een groepje bandits of een event oid tegen en ik verpruts het, dan denk ik oh ik load mijn savegame even maar nee hoor dan is het event er ineens niet meer.
Ook bij bovenstaand event (een witte vanuit je kamp) van punt 1 dacht ik, shit ik ben nu mijn beste gun kwijt ik laad hem wel even opnieuw, speel de missie opnieuw en dan haal ik die gun weer even op maar nee hoor de missie is verdwenen.

Echt zo zwaar irritant er zit geen consistentie in.

Ik vroeg mij trouwens ook al hoe je reload (xbox) en of je bepaalde game tekst ergens terug kan lezen? Soms ben je in een actie en besluit de game ineens vanalles uit te leggen en tips te geven maar dat kan ik dan niet altijd op tijd lezen en mis is dus soms dingen.
Als je gun pakt zit tie automatisch in je satchel van je paard ook degene die je weggooit, tenminste bij mij. wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
RDR2 nu ook helemaal klaar. Heb me er uitermate goed mee vermaakt, dat zeer zeker...en toch.
En toch mis ik het gevoel wat ik destijds had met RDR1. Of het aan mezelf ligt (veel games gezien en gespeeld in de tussentijd, minder tijd nu om écht goed een spel te doorlopen, te veel op de plank om überhaupt nog ooit of nooit te doen) of dat het aan wat anders ligt, don't know.

Desalniettemin heeft Rockstar een dijk van een spel neer weten te zetten. Hou 'm nog even installed voor de MP later maar daar koop ik in de regel geen spellen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Hartelijk dank. Nu ik 'm gisteravond ook uitgespeeld heb, ga ik daar nog eens naar toe.
Zag bij de eindcredits Arthur z'n ex ook bij zijn graf staan.

Is er nog iets te doen in het hele gebied linksonder, de oude RDR1 map?

Zo niet, is het denk ik wel even klaar voor nu. Total completion op 89%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-05 23:19
DutchOwnage schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:29:
[...]

Hartelijk dank. Nu ik 'm gisteravond ook uitgespeeld heb, ga ik daar nog eens naar toe.
Zag bij de eindcredits Arthur z'n ex ook bij zijn graf staan.

Is er nog iets te doen in het hele gebied linksonder, de oude RDR1 map?

Zo niet, is het denk ik wel even klaar voor nu. Total completion op 89%.
Je kunt vanuit de RDR1 map ook nog vanuit het zuid-westen de rivier oversteken en dan het grote gebied van Mexico bekijken. Daar staan diverse gebouwen en zijn wat dieren te vinden. Het is alleen wel lastig om mexico binnen te komen. Zodra je de kust van Mexico hebt bereikt met je paard moet je nog een bepaalde heuvel omhoog glitchen. Dat verloopt vrij moeizaam maar is zeker een aanrader om eens te doen als je het spel hebt uitgespeeld.

Volgens mij kon je trouwens vanuit mexico ook nog naar cuba glitchen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Oke, ik ga daar nog wel even wat rondstruinen. Want ik zal het sfeertje van de game echt gaan missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb mijn haar geschoten en dat komt nu heel vreemd terug :)

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1811/498410/CrZX2d8M.jpeg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe wordt bepaald of een hoed wordt opgeslagen. Heb er nog steeds maar 5 terwijl ik echt al heel veel hoeden heb opgezet en mee op het paard ben gaan zitten ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:38
Alleen de glimmende hoeden zijn speciaal en worden opgeslagen onder je 'stolen hats'. De rest niet en kun je alleen behouden door er een saved outfit van te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
https://gtaforums.com/topic/919387-stolen-hats/ :D Heb er zelf nu 28
En een hoop video's zodat je ook nog even weet hoe ze eruit zien. YouTube: Enzyme77

Zodra je de popup ziet rechtsboven, heb je de hoed opgeslagen en kun je je eigen hoed weer pakken als je wil. Je kunt helaas niet een mission overdoen voor hoeden, de popup komt wel, maar het spel gaat weer terug naar de staat voor de replay en ben je je hoed weer kwijt. Lijkt erop dat ik al 3 hoeden heb gemist die gewoon niet meer te krijgen zijn nu.

[ Voor 43% gewijzigd door Yukidaruma op 25-11-2018 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Exorcist schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:15:
RDR2 nu ook helemaal klaar. Heb me er uitermate goed mee vermaakt, dat zeer zeker...en toch.
En toch mis ik het gevoel wat ik destijds had met RDR1. Of het aan mezelf ligt (veel games gezien en gespeeld in de tussentijd, minder tijd nu om écht goed een spel te doorlopen, te veel op de plank om überhaupt nog ooit of nooit te doen) of dat het aan wat anders ligt, don't know.

Desalniettemin heeft Rockstar een dijk van een spel neer weten te zetten. Hou 'm nog even installed voor de MP later maar daar koop ik in de regel geen spellen voor.
Ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld, ik zelf vind dat RDR1 aanvoelt alsof het eerder in de tijd was dan RDR2 terwijl dit niet het geval zou moeten zijn.
RDR2 voelt aan alsof je al in een veel modernere tijd zit dan in deel 1.
In deel 1 was Blackwater het meest moderne stadje, Saint Denis maakt voor mij dat het aanvoelt of het zich na RDR1 afspeelt ipv ervoor.

Ik hoop op een deel 3 waar men nog een stuk verder terug de tijd in gaat, waar Arthur, Hosea, Dutch EN Marshton nog een jaar of 20 waren...
Maar dat zal wel niet, plantages en zo liggen nogal gevoelig "if you know what i mean..."

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-04 15:08
iew schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:28:
[...]

Ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld, ik zelf vind dat RDR1 aanvoelt alsof het eerder in de tijd was dan RDR2 terwijl dit niet het geval zou moeten zijn.
RDR2 voelt aan alsof je al in een veel modernere tijd zit dan in deel 1.
In deel 1 was Blackwater het meest moderne stadje, Saint Denis maakt voor mij dat het aanvoelt of het zich na RDR1 afspeelt ipv ervoor.

Ik hoop op een deel 3 waar men nog een stuk verder terug de tijd in gaat, waar Arthur, Hosea, Dutch EN Marshton nog een jaar of 20 waren...
Maar dat zal wel niet, plantages en zo liggen nogal gevoelig "if you know what i mean..."
Ik vind tot nu toe RDR2 een veel leukere ervaring dan RDR1 maar dat gevoel van wild west is een klein minpuntje. RDR1 had dat toch echt meer terwijl dat inderdaad vreemd genoeg later is 8)7 Wat ik wel heel tof vind is het gevoel dat je krijgt als je een tijdje in Saint Denis hebt rondgehangen en dan weer de wildernis in trekt, dat vind ik echt heel goed gedaan... echt een contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben nu bezig het verhaal snel te spelen.* Dat verpest heel erg de sfeer die wordt opgewekt als je het traag speelt vind ik. Als je traag er doorheen gaat is het heel erg wild west. Als je dat element weglaat raakt de sfeer gehaast en is het verhaal ook minder.
Overigens heb ik soms wel iets te veel last van scripted events. Bepaalde missies kun je bijna met op een manier doen. Terwijl je dat van de voren niet weet. Dat haalt mij er soms ook de veel uit. Aan de andere kant bij een tweede run weet ik het wel en kan ik het in een keer goed doen :-D

*Ik wil het af hebben voor online begint.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SHFT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-04 18:36
Saint-Denis is eigenlijk één van de weinige "game steden" die realistisch bruist van het leven.Fenomenaal hoe echt deze stad aanvoelt.

Al dool ik ookvliever door het platte land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-04 15:06
SHFT schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:09:
Saint-Denis is eigenlijk één van de weinige "game steden" die realistisch bruist van het leven.Fenomenaal hoe echt deze stad aanvoelt.

De andere steden ook hoor. Hoe in Valentine iedereen rondhangt voor de saloon, maar ook hier is echt bedrijvigheid in de farms rond de stad etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
nino_070 schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:10:
[...]

De andere steden ook hoor. Hoe in Valentine iedereen rondhangt voor de saloon, maar ook hier is echt bedrijvigheid in de farms rond de stad etc.
Absoluut ik bedoelde het dan ook in de context RDR2 vs de andere games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Woooohoooo! Heb eindelijk de Legend of the East satchel :)
Nu ga ik maar eens wat missions doen om naar Chapter 3 ook te gaan. En te kunnen vissen! En dan ga ik denk ik alle andere legendary beasts doen (heb er 4) ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
Zeg vraagje over epiloog 2

spoiler:
Als ik deze uitspeel, is het spel dan gedaan of kan ik blijven rondlopen en sidequests doen, zoals de legendaries of van de nevenpersonages zoals Hamish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
SHFT schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:09:

Mooi gemaakt inderdaad, maar mijn ps4 van het eerste uur geeft daar toch behoorlijke framedrops helaas.. Dan hang ik liever rond in de kleine steden of op het platteland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-05 18:22
SHFT schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:03:
Zeg vraagje over epiloog 2

spoiler:
Als ik deze uitspeel, is het spel dan gedaan of kan ik blijven rondlopen en sidequests doen, zoals de legendaries of van de nevenpersonages zoals Hamish?
spoileris voor de rest ;) niet voor jou van toepassing
spoiler:
Story is "afgelopen" maar je kan gewoon als john blijven rondlopen

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 00:23
-SaveMe- schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:51:
Nu ga ik maar eens wat missions doen om naar Chapter 3 ook te gaan. En te kunnen vissen! En dan ga ik denk ik alle andere legendary beasts doen (heb er 4) ....
Die sachel upgrades heb je die echt nodig, want heb eigenlijk weinig zin in om die huiden te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaaoie17 schreef op zondag 25 november 2018 @ 23:03:
[...]

Die sachel upgrades heb je die echt nodig, want heb eigenlijk weinig zin in om die huiden te verzamelen.
Nee, als jij tevreden bent met dat je max 5 van alles bij je kan hebben dan is het prima. Maar persoonlijk vond ik het leuk om te doen. Heel wat van de wereld gezien en meegemaakt tijdens en op weg naar de hunts. En ik vind het jagen ook wel leuk. En nu kan ik tenminste lekker looten en zooi mee zeulen, maar ja, ik ben dan ook een hoarder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vandaag eindelijk weer wat uurtjes kunnen maken, ik zit geloof ik op 61% completion. Ik zit in chapter 5, leuke afwisseling aan het begin van dit chapter
spoiler:
op het tropische eiland
, en dan die muziek als je weer van de boot naar je kamp reist _/-\o_

Vandaag ook een random encounter gehad met een broer en zus die blijkbaar aan incest deden.... Echt weer een Wtf 8)7 encounter

[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 26-11-2018 00:43 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 20:26
Flagg schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:04:
[...]

Die buster Scruggs vandaag een poging gewaagd op Netflix te kijken.

Ver-schrik-ke-lijk, geen idee wat ze voor ogen hadden, maar het leek op 1 of ander amateur musical gespeeld door...nou ja acteurs die normaal gesproken flink gesubsidieerd worden als ze bij een bedrijf zouden werken.

Zingen slecht, acteren slechter, humor zit op Piet Bambergen klucht niveau op hun piek.

We zat na een kwartier met verbazing te kijken dat iemand daadwerkelijk geld geïnvesteerd heeft om zo'n draak te produceren. :P
Duidelijk niet veel Coen brothers films gezien. Ik vond het een heerlijke onderdompeling in het Wild West sfeertje :) Paar korte verhalen, past prima bij RDR2 :)

Deze is ook wel goed gevonden:

[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 26-11-2018 00:41 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:18
-SaveMe- schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 00:06:
Zie ik twee mannen hameren op een kluis, dynamietje naar toe gegooid, iedereen dood, kluis open en 40 (jaja!) dollar rijker :p
Dat random event had ik gisteren. Ik had die mannen dus gewoon met een geweer afgeschoten. Toen kwam dus de vraag hoe ik die kluis moest openen; ik weet dat Arthur kluisen kan kraken op gehoor; maar ditmaal kreeg ik geen clue hoe dat te doen? Dus ik denk; ok dan met die moker? Maar die kon ik ook niet oppakken ..

Toen alsnog maar een dynamietstaafje erop gegooid . 8)7

Iemand anders die weet of het ook zonder dynamiet gekund had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
Marcade schreef op maandag 26 november 2018 @ 00:50:
[...]

Dat random event had ik gisteren. Ik had die mannen dus gewoon met een geweer afgeschoten. Toen kwam dus de vraag hoe ik die kluis moest openen; ik weet dat Arthur kluisen kan kraken op gehoor; maar ditmaal kreeg ik geen clue hoe dat te doen? Dus ik denk; ok dan met die moker? Maar die kon ik ook niet oppakken ..

Toen alsnog maar een dynamietstaafje erop gegooid . 8)7

Iemand anders die weet of het ook zonder dynamiet gekund had?
Als je lang genoeg wacht zonder ze te naderen openen die twee de kluis voor je ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Geronimous schreef op maandag 26 november 2018 @ 00:40:
[...]

Duidelijk niet veel Coen brothers films gezien. Ik vond het een heerlijke onderdompeling in het Wild West sfeertje :) Paar korte verhalen, past prima bij RDR2 :)

Deze is ook wel goed gevonden:
[YouTube: Kratos Makes an Appearance in Red Dead Redemption 2]
Ik bekijk iedere film op zijn eigen merites en niet op een reputatie die deze "Coen Brothers" zichzelf blijkbaar aangemeten hebben. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-04 15:06
Flagg schreef op maandag 26 november 2018 @ 07:14:
[...]

Ik bekijk iedere film op zijn eigen merites en niet op een reputatie die deze "Coen Brothers" zichzelf blijkbaar aangemeten hebben. ;)
Niet op basis van reputatie, maar zij hebben een eigen stijl tegen het absurdistische aan. Met een bepaald soort humor erbij.

Soms kan ik het ook beter hebben dan anders. No Country for Old men vind ik een topfilm van hun (ook western), maar the Big Lebowsky vond ik dan weer erg flauw. Ik snap je punt dus wel, soms slaan ze de plank ook wel een beefje mis vind ik. Als je ze toch nog een 2e kans wil geven: kijk de serie Fargo :) vond ik persoonlijk geslaagder dan de film met dezelfde naam, prachtig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-05 15:12
Van het weekend ook in Chapter 3 aangekomen en ik vind het heerlijk. Enige nadeel van dit chapter is de status rondom Rhodes:
spoiler:
Dutch heeft de gang opgelegd om geen wapens en geweld rondom de stad te gebruiken. Ik ben verdorie een outlaw, ik moet mijn geweer kunnen gebruiken.

Maar verder tot nu toe wel een mooie Chapter.

Gisteren eens een aantal minuten aan het vissen geweest (lekker ontspannend, alleen de mechanic om je vis binnen te halen is wel wat omslachtig) en wat missies buiten het hoofdverhaal gedaan. Ik ga er echt heerlijk rustig doorheen en vermaak me nog steeds prima.

In Saint Denis zit een stranger op de hoek van de straat, zij:
spoiler:
Zamelt geld in voor het één of ander. Ik heb haar gisteren geld gegeven, maar het lonkt ook heel erg om dat kluisje open te breken en alle geld eruit te halen. Iemand een idee of dat verstandig is in de stad? Als niemand het weet, dan zal ik het vanavond wel even proberen middels een save game vlak voor die actie.

In het algemeen in dit topic zou het wel handig zijn als mensen bij de spoiler tag in ieder geval vermelden over welke chapter het gaat. Ik klik ze niet aan als het er niet bij staat, maar als je hulp ergens nodig hebt, dan is het wel handig om dat er in ieder geval bij te vermelden, dan kunnen eventueel meer mensen je op weg helpen. Een post met alleen een stuk in een spoilertag helpt dan in ieder geval niet in mijn ogen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:50

Louw Post

Cerenas

YdieresiS schreef op maandag 26 november 2018 @ 08:49:
Van het weekend ook in Chapter 3 aangekomen en ik vind het heerlijk. Enige nadeel van dit chapter is de status rondom Rhodes:
spoiler:
Dutch heeft de gang opgelegd om geen wapens en geweld rondom de stad te gebruiken. Ik ben verdorie een outlaw, ik moet mijn geweer kunnen gebruiken.

Maar verder tot nu toe wel een mooie Chapter.
Dat is toch niet veel anders dan normaal? Tenminste ik liep in Valentine ook niet met m'n wapens in de hand rond. :P
YdieresiS schreef op maandag 26 november 2018 @ 08:49:
In Saint Denis zit een stranger op de hoek van de straat, zij:
spoiler:
Zamelt geld in voor het één of ander. Ik heb haar gisteren geld gegeven, maar het lonkt ook heel erg om dat kluisje open te breken en alle geld eruit te halen. Iemand een idee of dat verstandig is in de stad? Als niemand het weet, dan zal ik het vanavond wel even proberen middels een save game vlak voor die actie.
Wat betreft politie in Saint Denis.
spoiler:
Weet niet of het echt een spoiler is, maar politie daar staat op bijna elke hoek, dus voordat je het weet heb je al een wanted/bounty op je hoofd. Het is gewoon mogelijk om ervan te ontkomen en dan gewoon je bounty achteraf elders ergens te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:18
Louw Post schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:27:
[...]

Dat is toch niet veel anders dan normaal? Tenminste ik liep in Valentine ook niet met m'n wapens in de hand rond. :P
Maar in Chapter 2 werd je niet door de game geblokkeerd om wapens te gebruiken? Tenminste ik kan me meerdere keren herinneren per ongeluk R2 voor R1 te verwarren in Valentine, met alle gevolgen van dien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb alleen nog maar scripted bounties gehad. Het is vooral zaak, om gewoon niet tegen mensen aan te botsen. Dus je paard in een gepast tempo door de stad te laten lopen en niet in volle sprint door een crowded area te gaan :P

hoofdstuk 3
spoiler:
Dutch wil doorgaan voor respectabele burgers om niet de aandacht te trekken. Ze hebben net een puinzooi in Valentine veroorzaakt en willen de twee families tegen elkaar uitspelen. Dan moeten ze zelf zo onverdacht mogelijk zijn. Zeker om bij de Grays in het gevlei te komen. Dus ik vond het niet zo een rare keuze.

[ Voor 42% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-11-2018 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:50

Louw Post

Cerenas

Marcade schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:29:
[...]

Maar in Chapter 2 werd je niet door de game geblokkeerd om wapens te gebruiken? Tenminste ik kan me meerdere keren herinneren per ongeluk R2 voor R1 te verwarren in Valentine, met alle gevolgen van dien. :+
Haha ik kan me die ongelukjes in Valentine mij ook nog wel herinneren, maar het was mij eigenlijk niet opgevallen dat het helemaal niet kon in Rhodes.
ArthurMorgan schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:30:
Ik heb alleen nog maar scripted bounties gehad. Het is vooral zaak, om gewoon niet tegen mensen aan te botsen. Dus je paard in een gepast tempo door de stad te laten lopen en niet in volle sprint door een crowded area te gaan :P
Bij mij ook eigenlijk vooral scripted bounties, misschien een paar door mezelf, maar al dat geklaag van bijvoorbeeld Reddit dat ze bij elke scheet een bounty hebben in Saint Denis kan ik me niet voor stellen. Nu loop ik inderdaad wel redelijk normaal en rijd ik wat langzamer met de paard. De paar keer dat ik tegen mensen aanbotste bleef het bij wat schelden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
-SaveMe- schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:51:
Hoe heb jij die cougars gedaan? Ik ben ook bezig met satchel en camp upgrades maar het wil nog niet echt lukken met het jagen van de cougar.
Vaak heeft dat beest mij al gespot voor ik hem en ben ik genoodzaakt mn shotgun te pakken :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-05 15:12
Louw Post schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:27:
[...]

[...]

Wat betreft politie in Saint Denis.
spoiler:
Weet niet of het echt een spoiler is, maar politie daar staat op bijna elke hoek, dus voordat je het weet heb je al een wanted/bounty op je hoofd. Het is gewoon mogelijk om ervan te ontkomen en dan gewoon je bounty achteraf elders ergens te betalen.
Ik liep daar wel eens met de wapens in de hand, ook omdat er van die O'Driscoll lui rondliepen waar je het wel mee aan de stok kon krijgen, dan is het toch fijn dat je je kunt verdedigen op een juiste manier :)

Ik zal vanavond wel eens kijken, tot nu toe nog geen gekkigheid meegemaakt in Saint Denis.
ArthurMorgan schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:30:

hoofdstuk 3
spoiler:
Dutch wil doorgaan voor respectabele burgers om niet de aandacht te trekken. Ze hebben net een puinzooi in Valentine veroorzaakt en willen de twee families tegen elkaar uitspelen. Dan moeten ze zelf zo onverdacht mogelijk zijn. Zeker om bij de Grays in het gevlei te komen. Dus ik vond het niet zo een rare keuze.
Ik snap de insteek van Chapter 3 wel, het gebied is alleen wel erg groot. We gaan meemaken of we hier ook echt hinder van gaan ondervinden. Tot nu toe is het nog niet vervelend, maar
spoiler:
De beperking haalt me alleen een beetje uit de Outlaw ervaring en dat viel me op. Je krijgt het iedere keer in beeld te staan als je dat gebied binnen rijdt.
Louw Post schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:36:
[...]

Haha ik kan me die ongelukjes in Valentine mij ook nog wel herinneren, maar het was mij eigenlijk niet opgevallen dat het helemaal niet kon in Rhodes.

[...]

Bij mij ook eigenlijk vooral scripted bounties, misschien een paar door mezelf, maar al dat geklaag van bijvoorbeeld Reddit dat ze bij elke scheet een bounty hebben in Saint Denis kan ik me niet voor stellen. Nu loop ik inderdaad wel redelijk normaal en rijd ik wat langzamer met de paard. De paar keer dat ik tegen mensen aanbotste bleef het bij wat schelden. :P
Als je tegen mensen aanloopt kun je de boel ook nog "defusen" vaak is dat genoeg om een knokpartij te voorkomen. In Saint Denis heb ik dit nog niet nodig gehad, maar in Valentine vaak genoeg. In Valentine race ik altijd met mijn paard dat dorp door :+

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
Flagg schreef op maandag 26 november 2018 @ 07:14:
[...]

Ik ook, tuurlijk. Maar hun reputatie is niet iets dat zij zich zelf hebben aangemeten... enfin, smaken verschillen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Dit weekend nog wat geklooit met de challenges o.a. sharpshooter en weapons master. Hiervoor had ik enkele "Chinese vrijwilligers" nodig O-)
Als je dit in een stadje zoals Valentine doet dan krijg je meteen de law op je dak en een bounty op je hoofd.
Echter handig om te weten ... Als je amok maakt in Van Horn - Trading Post dan bemoeit de law er zich niet mee. Het zijn de lokale bewoners die daar de plak zwaaien en het recht in eigen hand nemen .. Handig dus wil je wat klooien met wapens en geen bounty krijgen.
Echter kun je best wel goed voorbereid en gewapend hieraan beginnen want voor je het weet zit het ganse stadje achter je aan :+

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lux

lux

veldkampj schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:41:
[...]

Hoe heb jij die cougars gedaan? Ik ben ook bezig met satchel en camp upgrades maar het wil nog niet echt lukken met het jagen van de cougar.
Vaak heeft dat beest mij al gespot voor ik hem en ben ik genoodzaakt mn shotgun te pakken :/
Er zijn twee plaatsen waar er regelmatig een cougar spawnt. Helemaal links in de map en helemaal rechts boven ergens langs een train track. Gewoon met je paard langsrijden en pijl en boog met poison arrows (recept kun je kopen in bij de Fence). Wanneer je gevaar ziet op mini map (rode gloed of puntje) en je paard wat zenuwachtig wordt, afstappen. Wachten tot het beest aanvalt en deadeaye activeren en lekker die poison arrow tussen de twee ogen van die cougar schieten. There you go ... perfect pelt in 90% van de gevallen). Zelfde met wolven en panthers trouwens _/-\o_

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
lux schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:49:
[...]

Er zijn twee plaatsen waar er regelmatig een cougar spawnt. Helemaal links in de map en helemaal rechts boven ergens langs een train track. Gewoon met je paard langsrijden en pijl en boog met poison arrows (recept kun je kopen in bij de Fence). Wanneer je gevaar ziet op mini map (rode gloed of puntje) en je paard wat zenuwachtig wordt, afstappen. Wachten tot het beest aanvalt en deadeaye activeren en lekker die poison arrow tussen de twee ogen van die cougar schieten. There you go ... perfect pelt in 90% van de gevallen). Zelfde met wolven en panthers trouwens _/-\o_
Thanks. Toch maar blijven proberen dus. Die cougar helemaal links had ik inderdaad gevonden. Met dead eye een improved arrow in zn kop geschoten van een afstandje maar was een 1 sterren pelt geworden ;(
Kost aardig wat tijd, geduld en geluk zo.
Had ook al geprobeerd om wat prooidieren te schieten in de hoop dat ie daar vanzelf opaf zou komen en hetzelfde met bait maar dat leek weinig effect te hebben. Hooguit wat coyotes die zich daardoor lieten verleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

veldkampj schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:53:
[...]

Thanks. Toch maar blijven proberen dus. Die cougar helemaal links had ik inderdaad gevonden. Met dead eye een improved arrow in zn kop geschoten van een afstandje maar was een 1 sterren pelt geworden ;(
Kost aardig wat tijd, geduld en geluk zo.
Had ook al geprobeerd om wat prooidieren te schieten in de hoop dat ie daar vanzelf opaf zou komen en hetzelfde met bait maar dat leek weinig effect te hebben. Hooguit wat coyotes die zich daardoor lieten verleiden.
Je moet in je compendium kijken en onder het dier zie je dan met welk wapen je een perfect pelt kan krijgen.
Bij een cougar is het een poison arrow GEEN improved arrow!
Predator bait gebruik ik enkel bij panthers (samen met covert sent lotion) en 's nachts op panthers jagen natuurlijk ... Dus eerst tentje opzetten en wat slapen helpt ook.

spoiler:
Eigenlijk leer je alles tijdens de missie met Hosea waar je de Legendary Bear gaat jagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
lux schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:59:
[...]

Je moet in je compendium kijken en onder het dier zie je dan met welk wapen je een perfect pelt kan krijgen.
Bij een cougar is het een poison arrow GEEN improved arrow!
Predator bait gebruik ik enkel bij panthers (samen met covert sent lotion) en 's nachts op panthers jagen natuurlijk ... Dus eerst tentje opzetten en wat slapen helpt ook.

spoiler:
Eigenlijk leer je alles tijdens de missie met Hosea waar je de Legendary Bear gaat jagen
Hmm, ik dacht gelezen te hebben dat het improved arrows waren 8)7 dat verklaart haha.
Heb het recept van die poison arrows volgens mij al eens ergens gevonden. Tijdens de volgende sessie maar eens kijken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 16:36
De laatste keer dat ik op een console gespeeld heb, was San Andreas net uit voor PS2 :X

Zelfs als RDR2 voor pc uit komt, als dat net zo lang gaat duren als met GTA5, heb ik geen zin om te wachten. Dus vorige week maar een PS4 met RDR2 besteld bij bol.com.

Zaterdag en zondag ben ik de deur niet uit geweest dus :+ Eerste 2 á 3 uurtjes was ff wennen, L3 en R3 was ff zoeken, ik haalde het rondje en het vierkantje op de controller regelmatig door elkaar, rennen en tegelijkertijd een hoek om en de camera draaien, aimen was ronduit kut tot ik ontdekte dat je ongeveer in de juiste richting moet aimen en dan L2 in moet drukken, meer van dat soort geneuzel.

Maar mensen wat een heerlijke game <3

[ Voor 46% gewijzigd door FastFred op 26-11-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ik had meer moeite met de panther eigenlijk, die krengen zijn snel en deadly! Ben er 3 keer door gedood...
Maar ik rijd gewoon stapvoets op mijn paard door het gebeid waar ze zitten. Als het paard zenuwachtig wordt, sniper in de aanslag en zodra er een rood puntje op de mini map verschijnt, deadeye aan en 1 kogel tussen zijn ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

-SaveMe- schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:42:
[...]

ik had meer moeite met de panther eigenlijk, die krengen zijn snel en deadly! Ben er 3 keer door gedood...
Maar ik rijd gewoon stapvoets op mijn paard door het gebeid waar ze zitten. Als het paard zenuwachtig wordt, sniper in de aanslag en zodra er een rood puntje op de mini map verschijnt, deadeye aan en 1 kogel tussen zijn ogen :)
Ik vind maar geen Moose meer ... Die beesten zijn super zeldzaam ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lux schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:59:
[...]

Die ben ik ooit 1 tegen gekomen en was nog 3* ook... gelijk neergeschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

-SaveMe- schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:01:
[...]

Die ben ik ooit 1 tegen gekomen en was nog 3* ook... gelijk neergeschoten :)
Ik zag er laatst eentje aan een rivier. Gespot met de verrekijker.
Dan realiseerde ik mij dat ik weer geen wapens bijhad enkel miin pistolen ... Leuke glitch R* 8)7
Dus paard gefloten en naartoe gelopen. Rolling Block Rifle uitgehaald en dan terug verrekijker boven. Beest was al weg en geen spoor te vinden }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Sluw schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:34:
[...]

Ik vind tot nu toe RDR2 een veel leukere ervaring dan RDR1 maar dat gevoel van wild west is een klein minpuntje. RDR1 had dat toch echt meer terwijl dat inderdaad vreemd genoeg later is 8)7 Wat ik wel heel tof vind is het gevoel dat je krijgt als je een tijdje in Saint Denis hebt rondgehangen en dan weer de wildernis in trekt, dat vind ik echt heel goed gedaan... echt een contrast.
Dat laatste ben ik met je eens, hebben ze inderdaad goed gedaan.
Ze hebben erg veel heel goed gedaan, maar bepaalde dingen ook minder goed.
In de epiloog en daarna voelde het weer als vanouds wanneer je het westen weer in kan.

Ik ben ook zeer benieuwd of "het westen" in RDR2 Online alweer een beetje veranderd is.
Kan niet teveel zeggen ivm spoilers maar ik hoop dat mijn favo stadje weer gezond is en weer leeft. (if you know what i mean) ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ik ben dus heel benieuwd wat dat RDR2 "online" gaat worden. Tijdje GTAV gespeeld online maar dat kan me niet echt bekoren. Als je met een missie bezig bent en je hebt van die naarlingen die je koste wat kost dwars willen zitten en je dus met een helikopter voor je panharing schieten gaat me gauw vervelen.
De races vind ik nog slechter survival of the biggest beukert. Nou zullen de races in RDR2 natuurlijk wel wat minder boeiend worden. Maar ben toch wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
lux schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:59:
[...]

Die vond ik vrij gemakkelijk rechts bovenin en in het gebied bij de legendary bison.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

[...]

Hahaha ja die cougars moet je voor oppassen !
Zo had ik met veel pijn en moeite eindelijk die legendary moose te pakken, ik zie em nog zo neer gaan (in dead eye slowmo) en dacht al YES !! neem 2 stappen om em te gaan skinnen en WHAM !!! cougar in m'n nek !!
Ik schrok me echt de pleu....*** !! hahaha

Maar goed dan weet je wel direct dat daar ook cougars zitten... ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
iew schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:56:
[...]

Hahaha ja die cougars moet je voor oppassen !
Zo had ik met veel pijn en moeite eindelijk die legendary moose te pakken, ik zie em nog zo neer gaan (in dead eye slowmo) en dacht al YES !! neem 2 stappen om em te gaan skinnen en WHAM !!! cougar in m'n nek !!
Ik schrok me echt de pleu....*** !! hahaha

Maar goed dan weet je wel direct dat daar ook cougars zitten... ;)
Ik had exact hetzelfde :o wellicht toch gescript. Of dom toeval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

veldkampj schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:52:
[...]

Die vond ik vrij gemakkelijk rechts bovenin en in het gebied bij de legendary bison.
Je bedoelt de Legendary Moose (die zit rechtsboven)?
Meerdere keren terug gegaan ook met herbivore bait en kamperen enz ... Komt daar nooit opdagen.
De eerste keer dat ik een moose zag was aan Isabella Lake.
Daarna ergens eentje gevonden in het midden van de map langs een rivier. Maar verder zie ik die beesten niet. Wel superrrrr veel Elks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

mike30 schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:51:
Ik ben dus heel benieuwd wat dat RDR2 "online" gaat worden. Tijdje GTAV gespeeld online maar dat kan me niet echt bekoren. Als je met een missie bezig bent en je hebt van die naarlingen die je koste wat kost dwars willen zitten en je dus met een helikopter voor je panharing schieten gaat me gauw vervelen.
De races vind ik nog slechter survival of the biggest beukert. Nou zullen de races in RDR2 natuurlijk wel wat minder boeiend worden. Maar ben toch wel benieuwd.
Dat had ik nou ook met GTAV, echt heel veel strontvervelende figuren die daar in rond lopen (vliegen etc) alleen maar om te gallen.
Ligt bij mij al heeeeel lang stof te happen dat spel.
Kon vaak niet eens m'n appartement uitlopen of BOEM en dat constant...

Doe mij maar de slow pace in RDR2, ben ook meer een Western freak (historisch getinte games) dan modern world spul.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

iew schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:05:
[...]

Dat had ik nou ook met GTAV, echt heel veel strontvervelende figuren die daar in rond lopen (vliegen etc) alleen maar om te gallen.
Ligt bij mij al heeeeel lang stof te happen dat spel.
Kon vaak niet eens m'n appartement uitlopen of BOEM en dat constant...

Doe mij maar de slow pace in RDR2, ben ook meer een Western freak (historisch getinte games) dan modern world spul.
Ik vind anders wel dat er genoeg NPC's zijn die in de weg komen rijden wanneer je gehaast bent of voor je paard wandelen. Ook irritant :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veldkampj
lux schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:59:
[...]

Je bedoelt de Legendary Moose (die zit rechtsboven)?
Meerdere keren terug gegaan ook met herbivore bait en kamperen enz ... Komt daar nooit opdagen.
De eerste keer dat ik een moose zag was aan Isabella Lake.
Daarna ergens eentje gevonden in het midden van de map langs een rivier. Maar verder zie ik die beesten niet. Wel superrrrr veel Elks 8)7
Oh doh.. Ik haal beesten door elkaar ja :F my bad.
Ik heb wel een 3 sterren moose op het ijs zien stuntelen nadat ik de legendary bison had geschoten.
Helaas lag mn paard toen al vol en ik had geen zin om het hele stuk terug te lopen zoals iemand hier had gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
veldkampj schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:47:
[...]

Oh doh.. Ik haal beesten door elkaar ja :F my bad.
Ik heb wel een 3 sterren moose op het ijs zien stuntelen nadat ik de legendary bison had geschoten.
Helaas lag mn paard toen al vol en ik had geen zin om het hele stuk terug te lopen zoals iemand hier had gedaan :P
Je weet dat je de legendary pelts niet mee hoeft te nemen? Die kun je gewoon droppen als je wil craften staat er gewoon dat je hem hebt.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 03-05 06:00
miicker schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:14:
[...]

Je weet dat je de legendary pelts niet mee hoeft te nemen? Die kun je gewoon droppen als je wil craften staat er gewoon dat je hem hebt.
Als je dat doet verkoop je ze niet aan de trapper. Dus dan loop je een redelijk mooi bedrag mis.. (vaak dollar of 50 oid)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

nino_070 schreef op maandag 26 november 2018 @ 07:42:
[...]

Niet op basis van reputatie, maar zij hebben een eigen stijl tegen het absurdistische aan. Met een bepaald soort humor erbij.

Soms kan ik het ook beter hebben dan anders. No Country for Old men vind ik een topfilm van hun (ook western), maar the Big Lebowsky vond ik dan weer erg flauw. Ik snap je punt dus wel, soms slaan ze de plank ook wel een beefje mis vind ik. Als je ze toch nog een 2e kans wil geven: kijk de serie Fargo :) vond ik persoonlijk geslaagder dan de film met dezelfde naam, prachtig :D
Fargo jaren geleden al gezien en is idd een briljante serie, had ik nooit verwacht dat ze de film konden evenaren. The Dude en no country for old men vond ik ook geniaal, The Dude kijk ik zo'n beetje om het jaar wel eens een keertje op een regenachtige dag. Laatste keer was 3 weken geleden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Chapter 6:

spoiler:
Wauw, wat was het einde gaaf zeg, voordat Arthur aan zijn verwondingen/ziekte komt te overlijden
Vooral dat stuk dat je Abigail net hebt gered en alleen maar terug rijdt naar het kamp, waarbij er een goede tune op de achtergrond draait en je een soort flashbacks hebt :)

Gelukkig heb ik net voor de missie nog een save game gemaakt, dus die ga ik nog zeker een keer overdoen !

Nu maar eens beginnen als John, het zal even wennen worden en verwacht ook niet dat het de character wordt zoals Arthur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-04 19:37
hoe saven jullie? elke keer een nieuwe save game, of overwritten jullie telkens dezelfde? wil namelijk sommige game momenten opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Nu online
theduke1989 schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:01:
hoe saven jullie? elke keer een nieuwe save game, of overwritten jullie telkens dezelfde? wil namelijk sommige game momenten opnieuw doen.
Ligt eraan, bij 'bijzondere' momenten maak ik gewoon een nieuwe savegame aan, en bij minder bijzondere momenten schrijf ik er dan een paar over elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FabianGTI schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:54:
Chapter 6:

spoiler:
Wauw, wat was het einde gaaf zeg, voordat Arthur aan zijn verwondingen/ziekte komt te overlijden
Vooral dat stuk dat je Abigail net hebt gered en alleen maar terug rijdt naar het kamp, waarbij er een goede tune op de achtergrond draait en je een soort flashbacks hebt :)

Gelukkig heb ik net voor de missie nog een save game gemaakt, dus die ga ik nog zeker een keer overdoen !

Nu maar eens beginnen als John, het zal even wennen worden en verwacht ook niet dat het de character wordt zoals Arthur
spoiler:
Begin vond ik john echt zo'n mietje, maar met de tijd is hij wel ok. Enige irritatie is manier van begroeten 'Hey Mister!' 'You there!' of 'Errmm.. excuse me', 'Lady over here', vond ik Arthur toch wat leuker

Maar
spoiler:
Viel me op dat de side-missies die 'doorlopen' naar epilogue identiek zijn, lijkt dat Arthur en John dezelfde dialogen hebben met de NPC's op een paar woordjes anders, maar verder zijn die missies dus identiek door Arthur en John ingesproken

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

SinergyX schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:12:
[...]

spoiler:
Begin vond ik john echt zo'n mietje, maar met de tijd is hij wel ok. Enige irritatie is manier van begroeten 'Hey Mister!' 'You there!' of 'Errmm.. excuse me', 'Lady over here', vond ik Arthur toch wat leuker

Maar
spoiler:
Viel me op dat de side-missies die 'doorlopen' naar epilogue identiek zijn, lijkt dat Arthur en John dezelfde dialogen hebben met de NPC's op een paar woordjes anders, maar verder zijn die missies dus identiek door Arthur en John ingesproken
spoiler:
Het enige wat mij echt stoort is dat John niet kan zwemmen dus je verzuipt bijna direct als je in een diepe plas terecht komt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lux schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:17:
[...]

spoiler:
Het enige wat mij echt stoort is dat John niet kan zwemmen dus je verzuipt bijna direct als je in een diepe plas terecht komt :'(
spoiler:
Of varen.. kan die ook niet zo goed :P
https://xboxclips.com/Sin...82-4b03-ad61-d07ed39824a1

True, is gewoon een 'border' op de map die je niet over mag, maar beetje goedkoop je boot zo te laten zinken

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCD
  • Laatst online: 12-03 01:41

PCD

Fazer 600

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ds8YgZUU4AE9z7r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:24
theduke1989 schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:01:
Missies kun je ook overnieuw spelen vanuit het menu.

Game momenten worden niet altijd herhaald, random events of locatie van dieren worden niet opgeslagen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ah morgen eens kijken dus. Ben benieuwd.
Heb het verhaal lang niet af gekregen, zit aan begin van hoofdstuk 6, maar toch maar kijken. Hopelijk is vpe goed mogelijk en kun je het pvp goed vermijden. (En natuurlijk even de nta test uitproberen voor de zekerheid :-D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-05 18:48
Laten we hopen dat je prive servers kan hosten waar je wel dingen mag doen co-op. GTA is een ramp in public servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Nu online
Ik denk dat de eerste dagen online niet eens bereikbaar is, terugdenkend aan GTA V waarbij het de eerste weken een ramp was

Maar zodra het een beetje werkt ga ik eerst een tijdje online doen, voordat dat weer verpest wordt door modders en R* zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:19
Game niet zo vaak online meer maar heb je voor de beta ook PlayStation plus nodig?

Edit: gratis dus volgens het bericht op de FP

[ Voor 23% gewijzigd door HKLM_ op 26-11-2018 20:25 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Dat hele online kan me gestolen worden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
HKLM_ schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:23:
Game niet zo vaak online meer maar heb je voor de beta ook PlayStation plus nodig?

Edit: gratis dus volgens het bericht op de FP
Het spel is gratis, maar voor het spelen is wel ps plus of Xbox live gold nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rejer schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:20:
Laten we hopen dat je prive servers kan hosten waar je wel dingen mag doen co-op. GTA is een ramp in public servers.
Je kan in GTA ook prima private/invite/crew only sessies maken, maar je hebt er niet bijzonder veel aan bij business of dergelijke missies. Neem aan dat soortgelijk ook wel in RDR2 zit.

Pagina: 1 ... 49 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.