Acties:
  • +1 Henk 'm!
Navuri schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:44:
Komt er eigenlijk nog een keer een patch uit voor dit spel of is Rockstar Red Dead nu alweer vergeten?
Gok dat ze de patch uitbrengen wanneer de online update er ook komt, maar weet ik niet zeker.
Maar nog geen dingen gemerkt waarom ik een patch nodig zou hebben ? :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 22:51
Zitten anders toch genoeg bugs in het spel. Verdwijnende wapens na missies, die 3 karakters die missen in chapter 3, gare physics, legendary animals/fish die je niet in kan leveren/verdwijnen/niet verschijnen, om maar wat te noemen.
Daarnaast zijn er genoeg dingen die aangepast mogen worden, zoals paarden die over alles struikelen/tegen alles aan blijven rennen, het bounty systeem waar je zelfs een bounty krijgt als je jezelf alleen maar verdedigt. Of kleine simpele dingen als de condities voor gouden missie medailles van tevoren aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:23
Yukidaruma schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:46:
Daarnaast zijn er genoeg dingen die aangepast mogen worden, zoals paarden die over alles struikelen/tegen alles aan blijven rennen, het bounty systeem waar je zelfs een bounty krijgt als je jezelf alleen maar verdedigt.
Haha laatst overkwam mij ook zoiets raars. Ik logde in in het spel, stapte op mijn paard en galloppeerde over een paadje. Opeens murder witnessed, crime reported. Er liep niet eens iemand in de buurt, had niks kunnen doen nog. Maar toch was ik een moordenaar :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-04 14:32
Gelekte voertuigen:
Horse Cart
Small Coach
Chuck Wagon
Chuck Wagon with a Gatling gun attached
Supply Wagon
Utility Wagon
War Wagon
Gelekte modi:
Volgens eerdere geruchten zijn er bij de start van Red Dead Online drie modi beschikbaar: Battle Royale, Money Grab en Revive & Survive. Money Grab draait om het veiligstellen van zakken geld en ze zo snel mogelijk terug te brengen naar jouw kamp. Revive and Survive is een deathmatch is waarbij twee teams het tegen elkaar opnemen, terwijl je gewonde teamgenoten binnen een bepaalde periode genezen. Informatie over de Battle Royale-modus is helaas niet beschikbaar.
Er zullen er ook verschillende paardenrassen aanwezig zijn, waaronder de volgende vier:
  • Hungarian Half Bred
  • Missouri Fox Trotter
  • Dutch Warmblood
  • Turkoman
Bron, ook voor meer informatie: Klik.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ivysaur schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:33:
Zat te denken om RDR 2 te spelen, maar geen PS4 Pro of een Xbox One X. Dus rondgekeken, maar komt er op neer dat beide consoles 1080p maar tot 30 fps kunnen, met dips hier en daar? Kan iemand dat beamen?
Ik weet niet hoe jij precies rondkijkt dan, maar de X doet native 4K en Pro doet 1920x2160. Ik zou zeggen lees of kijk de analyse van Digital Foundry om erachter te komen?

En had je verder serieus verwacht dat een dergelijke game op 60fps zou kunnen draaien? Ik denk dat een gemiddelde PC daar zelfs moeite mee heeft.
Maichel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:21:
Gelekte voertuigen:

[...]

Gelekte modi:

[...]

[...]

Bron, ook voor meer informatie: Klik.
Ik heb dus echt nul interesse in online . De enige reden dat ik ernaar uitkijk, is een mogelijke HDR patch die gelijktijdig komt. Een online game moet voor mij persoonlijk echt gewoon lekkere controls hebben waarbij ik niet hoef na te denken welk knopje ik ook alweer nodig heb.

[ Voor 33% gewijzigd door bram1984 op 21-11-2018 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:25:

Ik heb dus echt nul interesse in online . De enige reden dat ik ernaar uitkijk, is een mogelijke HDR patch die gelijktijdig komt. Een online game moet voor mij persoonlijk echt gewoon lekkere controls hebben waarbij ik niet hoef na te denken welk knopje ik ook alweer nodig heb.
Ik wist dat dit allemaal PVP bullshit zou gaan worden, onzin gelul over de 'essentie van GTA5 overbrengen naar RDR met heists en co-op activities', wordt gewoon allemaal onzin wat GTA5 al jaren onzin heeft gemaakt.

◾Chuck Wagon with a Gatling gun attached
Hallo sharkcards, dit gaat melkcow 2.0 worden.

Die mogelijke panden, kwam gister nog soortgelijk uit GTA5 tegen, nieuwe huizen met te koop bordjes
https://xboxclips.com/Sin...b2-443e-ae14-e01ae22c6666

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-05 23:12
Nol_NL schreef op woensdag 21 november 2018 @ 02:52:
[...]

Je hebt groot gelijk. Voor miljoenen mensen is deze game eigenlijk een miskoop. Grafisch ondermaats en de 30 fps is echt not done. En dan nog framedrops ook. Ongelooflijk dat gamers er toch plezier aan beleven. Op onze superieure pc zou dit toch ondenkbaar zijn. Maar over een jaar is de release op de PC ? Nee, wacht... Jaartje klinkt inderdaad een stuk beter. Wat is de realease datum in dat jaartje, dan zet ik dat alvast in de agenda.

Iedereen verder veel plezier met RDR2 hoor !!
Tja, ik heb er eerlijk gezegd weinig last van, framedrops (PS4 Pro) en de 30 fps. Voor een game als dit heb er gameplaywise weinig last van. Slowpace game, ik heb er echt weinig problemen mee. Maar ik game niet op een PC, dus waarschijnlijk weet ik ook gewoon niet beter. Gelukkig maar als ik jouw post zo lees. Kan ik in elk geval genieten van de game in 30fps.

Ik vond de game in het begin traag en was grafisch absoluut niet onder de indruk. Dat ben ik eigenlijk nog steeds niet echt maar dan meer vanwege het technische aspect en de fake HDR. Want qua sfeer en details is dit toch wel topnotch. En kan je de game echt heel moeilijk grafisch ondermaats noemen (zeker op de One X).

Ik speel nu zonder HDR en dan ziet het er een stukje beter uit. Ik walg wel van die fake HDR en de stilte van R* omtrent dit probleem. Die arrogantie kan ik niet waarderen. Ik denk wel dat miljoenen gamers teleurgesteld zijn in RDR2, maar niet zozeer vanwege 30fps en fake HDR. Vooral omdat de game best wel traag is qua alles. Het is geen GTA V op paarden en dat hadden velen wel gehoopt. Ik val daar niet onder, ik hou hier wel van. Maar het is NIET de GOTY wat mij betreft en dat had ik vooraf wel gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Cyrax0508 Ik hoop echt dat je snapt dat de reactie van @Nol_NL sarcastisch is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
bram1984 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:26:
@Cyrax0508 Ik hoop echt dat je snapt dat de reactie van @Nol_NL sarcastisch is.
Nee, ik had niet gelezen op welke post hij reageerde 😀. Omdat er idd framedrops, fake HDR en 30fps in de game zitten zag ik het sarcasme niet. Nu wel haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Ivysaur schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:45:
Beste Tweakers,

Het is nooit mijn bedoeling geweest om mij superieur te plaatsen, omdat ik een PC heb en wacht tot Rockstar wellicht RDR 2 naar Steam brengt. Met oprecht heb ik jullie echt heel veel plezier gewenst, want heb een uurtje meegekeken bij mijn broertje en het voelde weer als vanouds aan (RDR) Goeie sfeer, audio, enz enz.

Het is alleen dat ik na een paar minuten hoofdpijn begin te krijgen bij 30 fps, blur, DoF, enzovoort. Vandaar mijn vraag.

Wens jullie een fijne dag.

Ivy
Met hoofdpijn toch nog 57 minuten blijven kijken. Respect! Ik was allang afgehaakt in dat geval en ga dan echt geen uur toch nog zitten kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Cyrax0508 op 21-11-2018 11:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:00
Tjonge mensen, wat een haat weer tussen platformen. Iedereen heeft z'n reden om wel/niet een console te hebben, laat het lekker. Wellicht kunnen we terug naar het onderwerp namelijk het spel zelf? :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beste Tweakers,

Het is nooit mijn bedoeling geweest om mij superieur te plaatsen, omdat ik een PC heb en wacht tot Rockstar wellicht RDR 2 naar Steam brengt. Met oprecht heb ik jullie echt heel veel plezier gewenst, want heb een uurtje meegekeken bij mijn broertje en het voelde weer als vanouds aan (RDR) Goeie sfeer, audio, enz enz.

Het is alleen dat ik na een paar minuten hoofdpijn begin te krijgen bij 30 fps, blur, DoF, enzovoort. Vandaar mijn vraag.

Ivy
Trek je maar niet teveel aan, iedereen heeft zijn eigen mening.
Je bent vrij om te vragen als je met vragen zit :)

Vind het ook wel begrijpelijk dat als je 60FPS bent gewend dat je hoofdpijn kan krijgen als je opeens 30FPS voor je krijgt, hoop dan voor jou dat er een pc release zal komen. Het is echt een meesterwerk te noemen en zou daarom zonde zijn als je hem moest overslaan :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-05 14:34
Dennisdn schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:41:
[...]

Ik denk dat je veel dingen kan gaan zien met een dikke knipoog. Bijvoorbeeld die opdracht in chapter 4 bij dat vijvertje heeft natuurlijk niets met die tijd te maken.

Rocketpacks zullen het wel niet worden... alhoewel je zelfs die wel op z’n Da Vinchi’s kan bedenken....
Ik heb wel ergens in de wereld een neergestort vliegtuigje inclusief piloot zien liggen :)
Dus wie weet haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edofso
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
mike0001 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:47:
[...]

Ik heb wel ergens in de wereld een neergestort vliegtuigje inclusief piloot zien liggen :)
Dus wie weet haha
Cool, die heb ik nog niet gevonden.

En over die opdracht in dat vijvertje:
spoiler: title
https://www.thevintagenew...dio-control-piloted-boat/, in die tijd was dat dus wel degelijk mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb als beloning van een npc info gekregen over een home robbery. Lonnie's Shack heet die task. Als ik daar ben is er wel een shack, maar verder is en gebeurt er niks? Mis ik iets, of loop ik tegen een bug aan ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Als het goed is, zijn daar altijd 4 NPC's aanwezig. Zorg wel dat je de laatste laat leven, anders vind je het geld niet.
Heb je al geprobeerd op te slaan en herladen als er niemand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:44:
Als het goed is, zijn daar altijd 4 NPC's aanwezig. Zorg wel dat je de laatste laat leven, anders vind je het geld niet.
Heb je al geprobeerd op te slaan en herladen als er niemand is?
Ja, en slapen, etc. Er was nooit iemand. Dus ben ik maar verder gegaan. Zal nog eens terug gaan, maar ben bang dat het een bug is dan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
-SaveMe- schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:04:
[...]

Ja, en slapen, etc. Er was nooit iemand. Dus ben ik maar verder gegaan. Zal nog eens terug gaan, maar ben bang dat het een bug is dan :|
Waar in het verhaal zit je? Er is ook een home robbery die je al ergens gehint krijgt in chapter 2/3, maar die je pas in chapter 6 kan doen. Misschien dat deze ook zoiets heeft, al kan ik me herinneren dat ik daar sowieso begin chapter 3 al eens langs ben geweest en toen een groepje mensen binnen zag zitten (die vlak daarna allemaal op de grond lagen, waren vast moe O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chapter twee nog steeds. Ben bezig met de satchels en de legendary animals en tussendoor random stuff. Wilde deze eens proberen, maar niet dus ...

Zo ben ik ook een huisje tegen gekomen waar buiten een dode vrouw tegen een kar ligt (in eagle eye zie je gouden sparkles boven haar) en in het huisje liggen drie doden... Geen idee wat daar te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 23:07
Dat ben ik ook tegengekomen. Neem je daar geen briefje mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten anders toch genoeg bugs in het spel. Verdwijnende wapens na missies,
Welke wapens? Bedoel je toevallig de automatic shotgun? Want zolang je die niet officieel kan kopen in de winkel en bij dat vrouwtje uit de kelder hebt geplukt, ja dan klopt het dat die telkens verdwijnt. Die kun je overigens telkens daar op gaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
poor Leno schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:50:
[...]

Welke wapens? Bedoel je toevallig de automatic shotgun? Want zolang je die niet officieel kan kopen in de winkel en bij dat vrouwtje uit de kelder hebt geplukt, ja dan klopt het dat die telkens verdwijnt. Die kun je overigens telkens daar op gaan halen :)
Was dat het maar. Nee, zowel mijn Lancaster Repeater als mijn Carbine Repeater waren spontaan weg op verschillende punten in het spel nadat ik doodging. Toen ik weer in het spel kwam, was het wapen gewoon weg. Zat ik na 80 uur spelen ineens weer zonder repeaters :'(
Uiteindelijk heb ik gelukkig weer beide wapens kunnen vinden op bounty hunters, dus heb ze niet opnieuw hoeven kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Yukidaruma op 21-11-2018 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Is er al bekend wanneer online live is ?

psn: taker-mart

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-04 14:15
Leuke bug. Kwam in een missie terecht om iemand een fles van zijn hoofd af te schieten. Helaas pakte Arthur niet zijn pistool maar de sawed off shotgun, en kon het helemaal niet meer veranderen... Dat werd dus al snel een rommeltje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 23:28
Beste Tweakers,

Ivy
Je kijkt dan waarschijnlijk ook geen films of series?

Want als 30fps je al hoofdpijn doet geven dan moet 25fps wel een enorme migraine veroorzaken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:03
Ben nu aan het begin van chapter 3 en Sadie heeft iets bij mijn tent gelegd als bedankje voor een harmonica die ik haar geven heb. Maar wat heeft ze neergelegd en hoe pak ik het? Op het tafeltje staat wel een vaasje met bloemen, een boek en een fotolijst dat ik kan bekijken maar er ligt nog iets dat ik niet kan pakken. Het licht wel op in Dead Eye en er blijft een wit stipje op de kaart staan.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Kijk even wat het is, waarschijnlijk zit je satchel vol met dat item.

Hoe doe je eigenlijk overgeven/defuse/comply/whatever aan de law als je iemand een stootje hebt gegeven? Elke keer als er een lawman in de buurt komt en ik dat probeer, trekt Arthur meteen een wapen, ook al heb ik er geen in de hand -_-

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Yukidaruma schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:45:
[...]

Was dat het maar. Nee, zowel mijn Lancaster Repeater als mijn Carbine Repeater waren spontaan weg op verschillende punten in het spel nadat ik doodging. Toen ik weer in het spel kwam, was het wapen gewoon weg. Zat ik na 80 uur spelen ineens weer zonder repeaters :'(
Uiteindelijk heb ik gelukkig weer beide wapens kunnen vinden op bounty hunters, dus heb ze niet opnieuw hoeven kopen.
Bij mij verdwijnt de laatste tijd steeds varmint Rifle ammo. Kom ik uit een missie en dan issie ineens weer 0/200 ammo :/
-SaveMe- schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:54:
Ik heb als beloning van een npc info gekregen over een home robbery. Lonnie's Shack heet die task. Als ik daar ben is er wel een shack, maar verder is en gebeurt er niks? Mis ik iets, of loop ik tegen een bug aan ?
Die heb ik 2x overvallen, 1x na de tip en later nog een keer als companion missie.
Kan misschien aan de tijd van de dag liggen?

[ Voor 26% gewijzigd door YakuzA op 22-11-2018 00:21 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
dubbeldekkert schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:46:
[...]

Je kijkt dan waarschijnlijk ook geen films of series?

Want als 30fps je al hoofdpijn doet geven dan moet 25fps wel een enorme migraine veroorzaken? :+
Wellicht altijd instelling aan om het soap-effect te genereren _O-

• huiz
Yukidaruma schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:44:
Kijk even wat het is, waarschijnlijk zit je satchel vol met dat item.

..
Ik zie niet wat het is omdat er rechts niets in beeld komt. Als ik langs het tafeltje loop dan zie ik de photograph en de flower en hoe ik ook draai of beweeg, verder niets. Er ligt toch echt nog een item op de tafel dat oplicht in de Dead Eye. Maar wat?

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
huiz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 07:27:
[...]

Ik zie niet wat het is omdat er rechts niets in beeld komt. Als ik langs het tafeltje loop dan zie ik de photograph en de flower en hoe ik ook draai of beweeg, verder niets. Er ligt toch echt nog een item op de tafel dat oplicht in de Dead Eye. Maar wat?
Volgens mij was t Gun Oil :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

huiz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 07:27:
[...]

Google, wat een machtige website is het toch.

https://guides.gamepressu...guide.asp?ID=47159#NH3_14
Where can you find the Harmonica in RDR2? Go to Emmet Granger's farm presented in the picture above. This place is near Flatneck Station (south of Valentine). You visit this place during The Noblest of Man, and a Woman side quest.

Enter the main building - Item requests for the gang members in RDR2 - Secrets and collectibles - Red Dead Redemption 2 Guide
Enter the main building. The Harmonica is on one of the shelves. Sadie will give you a Gun Oil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• huiz
Ah, Google :) Zo heb ik heel Tweakers niet meer nodig ;)

Thnx! Jammer at het Gun Oil is. Had in het spel wel iets romantischer van Sadie willen krijgen, leukste karakter van het hele spel!
huiz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:21:

Thnx! Jammer at het Gun Oil is. Had in het spel wel iets romantischer van Sadie willen krijgen, leukste karakter van het hele spel!
Ja, jouw satchel zit waarschijnlijk al vol waardoor je dit niet kan oppakken.

Maar als dit de dingen zijn die je krijgt, weet ik meteen dat ik ook dit kan overslaan. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben nu eind chapter 6 en durf bijna niet meer verder te spelen want dingen lopen zoals ik het niet zou willen in de story :/

spoiler:
Het ziet eruit dat Arthur zijn ziekte niet gaat overleven, vanwege de hints die hij afgeeft naar John Marston en dat gesprek met die non op het station wanneer je die rijkelui dochter afzet op het station.

Ik ben stiekem een beetje bang voor de harde waarheid die ik niet graag wil zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
huiz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:21:

Die gun oil kun je toch samen met Sadie op een andere "gun" smeren, glimmen dat ding ;)

* Maakte ik eerder in dit topic een opmerking over het goed gebruiken van spoiler tags, zit ik gisteren even in partychat met het zoontje van een kameraad krijg ik me toch ff een spoiler te horen van hem, thanks kid :+

Tot begin chapter 4 zelf nog geen last gehad van bugs maar als ik dit topic zo lees zitten er toch flink wat in en nog geen nieuws wat betreft een patch, beetje jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
G_Dragon schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:33:
Ben nu eind chapter 6 en durf bijna niet meer verder te spelen want dingen lopen zoals ik het niet zou willen in de story :/
Je gaat ineens wel heel snel door het verhaal heen. Zit zelf net aan het begin van 6, heb de eerste mission nog niet eens gedaan, wel al de legenary Bull Gator gedood 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 18:26
Yukidaruma schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:41:
[...]

Je gaat ineens wel heel snel door het verhaal heen. Zit zelf net aan het begin van 6, heb de eerste mission nog niet eens gedaan, wel al de legenary Bull Gator gedood 8)
Haha wat een lieve alligator was dat. Ik ben bezig met de Master Hunter challenge. Moet nu 5 cougars met mn boog afmaken. Nog 3 te gaan.

motabeatz.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:41:
[...]

Haha ja klopt, terwijl ik wel gewoon dezelfde speelstijl aanhou.
Eerst alle strangers voordat ik verder ga met de story, woensdagmiddag ben ik altijd vrij en dan game ik vaak van 14:00 tot een uurtje of 23:00. Dan schiet het wel op :9

• Yukidaruma
https://gtaforums.com/topic/919387-stolen-hats/ <- Beter lijstje van alle "Stolen Hats". Blijkbaar nog steeds niet compleet, maar het worden er wel steeds meer. Zit zelf pas op 19 ofzo, nog sowieso 17 te gaan.
Motabeatz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:44:
[...]
Haha wat een lieve alligator was dat. Ik ben bezig met de Master Hunter challenge. Moet nu 5 cougars met mn boog afmaken. Nog 3 te gaan.
Ik vind er zelf bijna altijd 2 ten noorden van Annesburg. https://i.imgur.com/fGyW0DI.png
G_Dragon schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:45:
[...]

Haha ja klopt, terwijl ik wel gewoon dezelfde speelstijl aanhou.
Eerst alle strangers voordat ik verder ga met de story, woensdagmiddag ben ik altijd vrij en dan game ik vaak van 14:00 tot een uurtje of 23:00. Dan schiet het wel op :9
Dan kan het inderdaad snel gaan. Ben zelf vooral bezig geweest om al die hoeden te verzamelen. Maar ik vind ze gewoon niet :-( 3 uur rondjes lopen rond Strawberry voor 2 hoeden en gewoon niets. Misschien moet ik deze onzin maar bewaren voor na het verhaal.
Yukidaruma schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:54:

[...]

Dan kan het inderdaad snel gaan. Ben zelf vooral bezig geweest om al die hoeden te verzamelen. Maar ik vind ze gewoon niet :-( 3 uur rondjes lopen rond Strawberry voor 2 hoeden en gewoon niets. Misschien moet ik deze onzin maar bewaren voor na het verhaal.
Ik ben nog niet met die hoeden bezig geweest, heb alleen die piratenhoed gevonden, draag sinds dien niks anders meer. Zit zelf echt te twijfelen of ik wel verder wil met de story nu ik iets vol aankomen.. :'(

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yukidaruma schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:54:
3 uur rondjes lopen rond Strawberry voor 2 hoeden en gewoon niets. Misschien moet ik deze onzin maar bewaren voor na het verhaal.
Ik ga daar in de eerste run sowieso geen aandacht aan besteden. Mijn idee is meer om in een latere run heel traag te spelen, dus echt 3 maanden in hoofdstuk 2, veel freeroam en al die colectibles en alles doen. Maar dan niet eerst alle hoeden, dan alle planten etc. Maar het proberen een beetje organisch te doen zodat het afwisselend en leuk blijft.

in de guide of op https://rdr2map.com/ hou ik dan wel bij wat ik al gevonden heb. Ik ga gewoon naar een gebied toe om daar wat te jagen of mensen lastig te vallen of weet ik veel wat, en kijk dan op de kaart wel of daar ook nog dingen te vinden zijn.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
G_Dragon schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:55:
[...]

Ik ben nog niet met die hoeden bezig geweest, heb alleen die piratenhoed gevonden, draag sinds dien niks anders meer. Zit zelf echt te twijfelen of ik wel verder wil met de story nu ik iets vol aankomen.. :'(
Is dit dan niet het moment om een save te maken en dan de story af te maken? kan je altijd terug naar dit moment in game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• huiz
Sipio schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:38:
[...]

Die gun oil kun je toch samen met Sadie op een andere "gun" smeren, glimmen dat ding ;)

...
Helaas is het een vrij tam spel, en Arthur is een watje door alle dames af te wimpelen. Hij vraagt niet eens aan mij wat ik zou willen :)

Hopelijk wordt de volgende RDR ontwikkeld door Rockstar Tokio, dan komen er msch wat manga achtige situaties in :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Melantrix schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:08:
[...]

Is dit dan niet het moment om een save te maken en dan de story af te maken? kan je altijd terug naar dit moment in game.
Yes done it already :)

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
huiz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:13:
[...]

Helaas is het een vrij tam spel, en Arthur is een watje door alle dames af te wimpelen. Hij vraagt niet eens aan mij wat ik zou willen :)

Hopelijk wordt de volgende RDR ontwikkeld door Rockstar Tokio, dan komen er msch wat manga achtige situaties in :P
Helemaal eens wat het tamme betreft, ik ben nog niet zo ver in het verhaal maar ik heb zo'n vermoeden dat het bezoeken van de lichte zeden dames niet past bij Arthur of iets dergelijks aangezien Rock* met GTA minder preuts was.

• ArthurMorgan
  • Niet online
zoals Dylan in de jaren 60 al zong "the times they are changing"

Ik denk niet dat rockstar het aandurfde om te expliciet te zijn. Amerika wordt toch steeds weer preutser naar mijn gevoel. (al is RDR wel een iets andere franchise dat GTA, dat zou ook kunnen schelen.)

• huiz
ArthurMorgan schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:23:
zoals Dylan in de jaren 60 al zong "the times they are changing"

Ik denk niet dat rockstar het aandurfde om te expliciet te zijn. Amerika wordt toch steeds weer preutser naar mijn gevoel. (al is RDR wel een iets andere franchise dat GTA, dat zou ook kunnen schelen.)
Nou, de verkoopcijfers van GTA liegen er niet om, zo preuts zijn ze dan ook weer niet.

Volgens mij mogen de fysieke games niet meer in elke willekeurige supermarkt verkocht worden als er seks in voorkomt, maar met de verschuiving naar webwinkels en platform-stores zal dat steeds minder een bezwaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Suggestie voor Rockstar is om het compendium uit te breiden met de dierengeluiden zodat je een bepaald geluid in de gaten kunt houden wanneer je een specifiek dier zoek

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Zitten anders toch genoeg bugs in het spel. Verdwijnende wapens na missies
Ah, ik dacht al dat ik gezopen had. :P Ik heb inderdaad ook al de indruk gehad dat er wapens verdwijnen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

YakuzA schreef op donderdag 22 november 2018 @ 00:17:

Die heb ik 2x overvallen, 1x na de tip en later nog een keer als companion missie.
Kan misschien aan de tijd van de dag liggen?
Ik kan het huisje en en alles looten, heb ik ook gedaan. Maar blijkbaar zijn die 4 gasten er pas als je een missie met eimand uit je kamp doet in Chapter 3. Wel stom dat je dan hints krijgt die gewoon niet kloppen ...

• Divak
Zo heb ik ook een paar homesteads overvallen waar mooie wapens te vinden waren. Een load game later waren ze weg, en uiteindelijk beroven we de homesteads weer tijdens de missies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

huiz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:30:
[...]

Nou, de verkoopcijfers van GTA liegen er niet om, zo preuts zijn ze dan ook weer niet.

Volgens mij mogen de fysieke games niet meer in elke willekeurige supermarkt verkocht worden als er seks in voorkomt, maar met de verschuiving naar webwinkels en platform-stores zal dat steeds minder een bezwaar zijn.
Het zijn ook niet de spelers die preuts zijn, het zijn in dit geval (religieuze) minderheidsgroepen die al jaren zeer succesvol lobbieen op dit vlak. Het is begonnen met de PEGI en kijkwijzer onzin.

Kijk naar films in de jaren 70/80/90 en naar films nu. Er mag niks expliciet getoond worden erger dan een blote schouder want dan krijg je meteen een 16+ PEGI en dus jaag je families uit je bioscoop.

En aangezien we nogal Amerikaans georiënteerd zijn qua entertainment heb je daar hier ook "last" van.

Een van de redenen dat ik overigens ook weinig tot geen Amerikaanse series of films kijk. Ik heb redelijk genoeg van die moraliserende eenheidsworst uit het land van de onbegrensde hypocrisie.

Kijk nog wat britse series als ik wat kijk en verder vrij weinig behalve docu's.

En dat allemaal omdat moderne ouders blijkbaar te stom zijn om te weten en op te letten waar ze hun eigen kinderen naar kunnen laten kijken. Althans dat doen die ratings vermoeden.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:33
Ik geef het hunten van de legendary buck op... :( Telkens als ik in de buurt kom krijg ik de melding dat er "Too much activity" is.

Alles geprobeerd:
- twee kampen met odriscolls afgeslacht
- twee kerels zichzelf laten opblazen toen ze een kluis probeerde te openen
- trapper gevonden in de buurt
- indian burial site gevonden
- tent opzetten slapen
- hotel slapen
- save/load
- ride naar Saint Denis
- alle dieren in de buurt van de buck location afgeslacht
- met paard, zonder paard
- stagecoach in de buurt afgeslacht
- verschillende invalhoeken gebruikt om in het gebied te komen
- cougars en wolfpacks afgeslacht

Ik weet het niet meer. Op internet zijn veel goedbedoelde adviezen te vinden, maar geen heeft mij tot nu toe in staat gesteld de Legendary Buck te hunten...

Iemand HET antwoord?

• Melantrix
HenkEisDS schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:05:
Ik geef het hunten van de legendary buck op... :( Telkens als ik in de buurt kom krijg ik de melding dat er "Too much activity" is.

Alles geprobeerd:
- tent opzetten slapen
- hotel slapen
- save/load
- ride naar Saint Denis

Ik weet het niet meer. Op internet zijn veel goedbedoelde adviezen te vinden, maar geen heeft mij tot nu toe in staat gesteld de Legendary Buck te hunten...

Iemand HET antwoord?
Ja! dit probleem had ik ook. naar de omgeving gaan, camp opzetten en nacht slapen (dus tot de ochtend) vervolgens spel afsluiten en opnieuw opstarten. dan kan je gelijk aan de hunt beginnen

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-04 16:03

iew

What the...?!

huiz schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:05:
Ben nu aan het begin van chapter 3 en Sadie heeft iets bij mijn tent gelegd als bedankje voor een harmonica die ik haar geven heb. Maar wat heeft ze neergelegd en hoe pak ik het? Op het tafeltje staat wel een vaasje met bloemen, een boek en een fotolijst dat ik kan bekijken maar er ligt nog iets dat ik niet kan pakken. Het licht wel op in Dead Eye en er blijft een wit stipje op de kaart staan.

Iemand een idee?
Wanneer je naar die spulletjes op tafel kijkt met L2 kun je met R1 door die spulletjes heen scrollen (klikken met R1) dat kan overal.

To do or not to do...

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-04 11:31

Alles geprobeerd:
- tent opzetten slapen
- hotel slapen
- save/load
- ride naar Saint Denis

Iemand HET antwoord?
Volgens mij is het compleet random. Ik heb het tientallen keren geprobeerd met allerlei variablen. En opeens lukte het zonder dat ik iets speciaals deed. Compleet random dus. Een heel frustrerende bug.

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Lan Mandragoran schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:02:
[...]

Volgens mij is het compleet random. Ik heb het tientallen keren geprobeerd met allerlei variablen. En opeens lukte het zonder dat ik iets speciaals deed. Compleet random dus. Een heel frustrerende bug.
Wie zegt dat dit een bug is? Wellicht is het dier effectief gevoelig aan activiteit in het gebied :'(

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Ik had dat ook met de Legendary Buck. Lijkt geen logica in te zitten. Heb ook echt alles geprobeerd. Tot slot elke keer net buiten het gebied gaan. Camp, slapen, terug, net zolang totdat het ineens wel ging... De aanhouder wint ...

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-04 11:31
lux schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:33:
[...]

Wie zegt dat dit een bug is? Wellicht is het dier effectief gevoelig aan activiteit in het gebied :'(
Het feit dat zo ongeveer iedereen het hele gebied uitkamt en het compleet random lijkt te zijn of de buck verschijnt of niet lijkt verdacht veel op een bug. Met name omdat ik en velen met mij ik weet niet hoeveel pogingen hebben ondernomen met tal van variabelen. Bij alle andere dieren is dit simpelweg niet het geval. Als dit geen bug is dan is het een ongelooflijk vervelend stukje programmeerwerk wat alleen maar tot irritatie lijdt.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:42
Bij mij was het de roedel wolven die dood moest om de legendary buck tevoorschijn te laten komen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat hoorde ik van een collega ook al eens maar gek genoeg geen 1x last gehad.
Soms moet ik 2x gooien voor vissen maar de vier voeters allemaal in 1x gepakt tot nu toe (ik moet er nog 3 waar ik nu niet bij kan).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• huiz
iew schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:57:
[...]

Wanneer je naar die spulletjes op tafel kijkt met L2 kun je met R1 door die spulletjes heen scrollen (klikken met R1) dat kan overal.
I know maar wat ik ook probeerde, die gun oil kwam niet tevoorschijn.
Het is ook vrij krap natuurlijk in je tent :)

• DhrvanB
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-05 12:52
Ik ben al speelsessies lang dwangmatig op zoek naar slachtvee voor camp en satchel upgrades.

Nog geeneens begonnen met dieren aan de trappers verkopen voor leuke pakjes.. Er is zo vreselijk veel te doen, keuzestress

• Yukidaruma
Die moet je gewoon bij een boer vandaan halen. In het wild vind je ze gewoon niet helaas.

En weer een crash met CE-34878-0. Gebeurd wel vaak als je een save herlaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Lan Mandragoran schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:05:
[...]

Het feit dat zo ongeveer iedereen het hele gebied uitkamt en het compleet random lijkt te zijn of de buck verschijnt of niet lijkt verdacht veel op een bug. Met name omdat ik en velen met mij ik weet niet hoeveel pogingen hebben ondernomen met tal van variabelen. Bij alle andere dieren is dit simpelweg niet het geval. Als dit geen bug is dan is het een ongelooflijk vervelend stukje programmeerwerk wat alleen maar tot irritatie lijdt.
Hihi Legendary Bug. *Pprrfffttt* gheheghe. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Yahhhhoooooo! Na twee avonden zoeken, hunten, afgeleid worden, eindelijk een 3* badger geschoten! MF!

En dan heb ik pas 3 satchels, maar al wel pelts voor sommige van de andere. Jammer dat je maar 1 satchel kunt equippen.

Blijft jammer dat je met fistfight ook mensen dood mept. Ik hogtie iedereen maar en laat ze zo achter. Enige manier volgens mij om non lethal te werk te gaan...

En een prisoner van zijn shackles bevrijd, zet hij het op het lopen. ik bedenk me, lasso en hogtie hem en breng hem naar de sherrif. Kassa :)

Zie ik twee mannen hameren op een kluis, dynamietje naar toe gegooid, iedereen dood, kluis open en 40 (jaja!) dollar rijker :p

Mooiste was nog wel dat ik word staande gehouden op een bruggetje door vijf bandieten. Een dynamiet staafje is genoeg om ze alle 5 inclusief paarden en een wagen met paarden de lucht in te slingeren. Met de groeten van Arthur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

-SaveMe- schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 00:06:

En een prisoner van zijn shackles bevrijd, zet hij het op het lopen. ik bedenk me, lasso en hogtie hem en breng hem naar de sherrif. Kassa :)
krijg je hier een beloning voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:51
Wanneer komt de MP eigenlijk uit? Dacht dat ze november riepen maar die is bijna voorbij.

Had gisteravond een lekkere bug... ging een missie doen op een kerkhof stap van mijn horse met al mijn wapens missie start alle wapens weg.... na een herstart van de missie was het er opeens wel.

[ Voor 53% gewijzigd door HKLM_ op 23-11-2018 08:07 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hoe meer ik speel , hoe meer ik me besef wat een meesterwerk dit spel is, wat mis ik zulke Single Players de afgelopen jaren..

spoiler:
Gisteren chapter 6 uitgespeeld, wat een triest en gemeen eind. Dutch je bent een grote eikel die het verdiend om in deel 1 te sterven, hoe verassend het ook is dat je als John Marston verder speelt. vind ik het wel heel jammer dat we niet als Arthur door mogen spelen na chapter 6, wat was hij een sterke personage!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-05 15:12
Gisteren ook weer een avondje aan de slag geweest. Was weer top. Ik zit nog steeds in Chapter 2.

Heb gisteren eigenlijk geen missie aangeraakt, maar ben op zoek geweest naar treasure maps en deze opgelost. Heb er nu twee gehad en las dat er helaas maar drie zijn. De locatie zelf vinden vind ik dan weer niet leuk en hiervoor gebruik ik een guide, maar dan op de locatie zoeken naar waar de volgende map ligt of waar de daadwerkelijke schat ligt, is wel leuk. De verdiensten zijn ook wel leuk meegenomen.

Daarnaast heb ik gisteren ook de serial killer reeks gedaan en opgelost. Beloning aan het einde is niet zo hoog, maar de questlijn wordt wel leuk afgesloten.

Wat ik tot nu toe niet snap, is dat er na een missie een deel van de opbrengst wordt afgestaan aan de gang, maar ik zie dit eigenlijk niet in de ledger verschijnen. Of het komt omdat ik de missie met een specifiek persoon heb samengedaan. Ik heb met Micah in Strawberry een missie gedaan.
spoiler:
Hierin ga je een koets overvallen met geld erin. Deze overval gaat een beetje vreemd en uiteindelijk proberen de o'Driscolls zich er ook in te mengen.

Deze missie levert aan het einde wel wat geld op, waarvan Micah een deel aan de gang zou afstaan, maar in de Ledger en bij de camp funds zie ik dit niet terug. Klopt dit, of is dit een bug?

Met alle funds die ik uit het schatzoeken heb gehaald, heb ik het kamp nu wel mooi ge-upgrade naar alles. Geeft toch wel wat voordeeltjes als je dat doet.

Ik vermaak me de komende tijd nog wel.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat geld gaat naar Dutch. Komt zo af en toe ook naar voren in de gesprekken die je met medekampleden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-05 21:16

Qu3st

Alles geprobeerd:
- tent opzetten slapen
- hotel slapen
- save/load
- ride naar Saint Denis

Iemand HET antwoord?
Ik ben van de week ook tijdje bezig geweest om hem of haar neer te schieten. Uiteindelijk gevonden. Mijn tip: ga in begin van de nacht. En net iets ten noorden van de burial moet je beginnen. En zorg er ook voor dat je geen bounty hebt.

#37 loading, four battles to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:24:
Dat geld gaat naar Dutch. Komt zo af en toe ook naar voren in de gesprekken die je met medekampleden hebt.
Dat was me niet duidelijk. Wel makkelijk geld verdienen voor Dutch zo, doe je daar je moeite voor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:24
G_Dragon schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:17:
Hoe meer ik speel , hoe meer ik me besef wat een meesterwerk dit spel is, wat mis ik zulke Single Players de afgelopen jaren..

spoiler:
Gisteren chapter 6 uitgespeeld, wat een triest en gemeen eind. Dutch je bent een grote eikel die het verdiend om in deel 1 te sterven, hoe verassend het ook is dat je als John Marston verder speelt. vind ik het wel heel jammer dat we niet als Arthur door mogen spelen na chapter 6, wat was hij een sterke personage!
spoiler:
Zodra je bekend bent met de dodelijke ziekte had ik al geen behoefte meer om te free roamen, dat voelde niet meer logisch aan. Heb toen besloten om bij het opnieuw spelen in chapter 3 te blijven hangen,het moraal van de gang was toen op het hoogtepunt en is ook het mooiste kamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spinnenman schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:03:
[...]

krijg je hier een beloning voor?
Jups! Alsof je een bounty binnen brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

-SaveMe- schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:42:
[...]

Jups! Alsof je een bounty binnen brengt :)
nooit geweten, vanavond maar even op jacht :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-05 21:16

Qu3st

spinnenman schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:05:
[...]

nooit geweten, vanavond maar even op jacht :P
Schiet wel eerst zijn ketting los. Kan zijn dat hij als beloning een tip geeft over een huis wat je kunt overvallen. Daarna hem vangen met je lasso en hop dan langs bij de sherrif.

#37 loading, four battles to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-05 04:05
Ik zit nu in chapter 6 en normaal heb je in je kamp je kogels en health van die Strauss zitten en een ledger maar waarom zit dat in chapter 6 niet meer? Ga nu telkens maar langs de gunsmith en general store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
spoiler: title
Omdat Strauss in dat chapter vriendelijk verzocht wordt door Arthur om het kamp te verlaten. De algehele sfeer in dat laatste kamp is trouwens zowiezo behoorlijk depri. Things are falling apart...rapidly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Dat viel me ook al op in het kamp idd. Vraag me af of er nog een DLC komt. Las iets over Mexico maar dat kan ook voor Red dead online gebruikt worden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:03
mike30 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:29:
Dat viel me ook al op in het kamp idd. Vraag me af of er nog een DLC komt. Las iets over Mexico maar dat kan ook voor Red dead online gebruikt worden natuurlijk.
Ik denk ook dat het Mexico is. Na het uitspelen van de game, zie je dat er nog een enorm gebied in het zuiden ligt, waar de woestijn begint. Hier kom je nauwelijks en lijkt ook meer op de setting van RDR1. Dus het zou logisch zijn als we meer die kant op gaan in de DLC.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
mike30 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:12:
Ik zit nu in chapter 6 en normaal heb je in je kamp je kogels en health van die Strauss zitten en een ledger maar waarom zit dat in chapter 6 niet meer? Ga nu telkens maar langs de gunsmith en general store.
De reden wordt uitgelegd door Susan Grimshaw
spoiler:
Ergens tussen de mislukte bankoverval en het opzetten van het nieuwe kamp is de tithing box kapot geslagen. Er wordt alleen geen reden gegeven waarom het geld niet gewoon ergens anders neergelegd kan worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
-SaveMe- schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:51:
Ik had dat ook met de Legendary Buck. Lijkt geen logica in te zitten. Heb ook echt alles geprobeerd. Tot slot elke keer net buiten het gebied gaan. Camp, slapen, terug, net zolang totdat het ineens wel ging... De aanhouder wint ...
Ik heb gisteravond een poging gewaagd en inderdaad was er constant teveel activity, ondanks meerdere keren slapen net buiten het gebied.
Uiteindelijk stond ik op het punt om het op te geven aangezien ik in de tussentijd 2 perfect boars en 1 perfect raccoon had geschoten :P
Ik ben de berg op gegaan en kwam een verlaten mijn tegen. Nadat ik daar in ben gewandeld en weer terug het Legendary Animal Territory in kwam stond er nu niet meer dat er teveel activity was, ondanks dat ik na die melding alsnog een beer zag lopen en aangevallen werd door 3 wolven :')
Vervolgens de buck kunnen tracken en schieten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
Qu3st schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:08:
[...]

Schiet wel eerst zijn ketting los. Kan zijn dat hij als beloning een tip geeft over een huis wat je kunt overvallen. Daarna hem vangen met je lasso en hop dan langs bij de sherrif.
Nadat ik een ketting kapot geschoten had, voelde hij zich bedreigd omdat ik een pistool in handen had en rende hard weg. Niks geen tips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

huiz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:09:
[...]

Nadat ik een ketting kapot geschoten had, voelde hij zich bedreigd omdat ik een pistool in handen had en rende hard weg. Niks geen tips.
Is ook geen vast gegeven, soms een tip, soms dank je wel, soms hard wegrennen, soms je paard jatten zelfs (om daarna binnen afzienbare tijd dood te zijn, dat wel :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Flagg schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:14:
[...]

Is ook geen vast gegeven, soms een tip, soms dank je wel, soms hard wegrennen, soms je paard jatten zelfs (om daarna binnen afzienbare tijd dood te zijn, dat wel :P)
Geniaal is dat idd. Ik had een random ervaring met iemand die zei dat zijn paard weg was gelopen, ik wilde hem een lift geven en toen trok hij me van het paard af. Dat heeft hij niet overleefd :+

Zo zitten er best veel random zaken in die best leuk zijn uitgewerkt. Vanavond maar eens kijken of ik wat verder kom in de main story en Chapter 3 kan openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik vind het wel een leuk detail dat je hem inderdaad bij de sheriff kan langsbrengen. Maar soms word ik random van mijn paard getrokken door iemand uit de bosjes, en als ik hem achter op mijn paard bind ben ik daarna alleen maar Wanted.

Tot nu toe bevalt de game nog steeds heel goed, zolang ik niets met de law te maken heb. Het wanted systeem is ontzettend slecht en ook de AI is nog erg slecht, en in veel opzichten identiek aan die van GTAV (welke op zijn beurt weer een kopie van GTAIV was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Vind het ook nog steeds apart dat als die O'driscolls een trein overvallen 3 man neerschieten en ik dat van een afstand zag gebeuren dat ik als ik daarna aan kom rijden op Jolly Jumper, er op dat moment zo'n AI hillbilly voorbij komt rijden dat ik dan gelijk een suspect ben.
En vervolgens moet ik erachter aan en hem gaan bedreigen. Heb ik op zich geen problemen mee maar zou wel graag zien dat je minder snel een suspect bent. Of als de AI als een blind paard oversteekt ik er dan tegenaan rijdt zachtjes dat ze gelijk leip worden.
Beginnen te vechten en dan eindig ik dat gevecht en heb ik gelijk de hele politiemacht uit Saint Denis achter me aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wil normaal altijd de good guy spelen, maar hier heb ik toch steeds de neiging om 'bad' te gaan.I-Must-Resist ...:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Gisteren had ik ook nog een paar momentjes, ik rijd wel vaker tegen een boom aan omdat ik altijd in de war ben met de stop knop voor het paard (in AC Odyssey stopt hij automatisch als ik de stick loslaat), maar ik val dan altijd heel mooi van mijn paard af en het paard wil dan ook even rust hebben. Levert voor mij altijd wel komische beelden op zoals hij eraf valt.

Een ander moment gisteren, ik wist de stopknop wel te vinden, maar iemand anders rijdt tegen mij aan (die reed op de verkeerde weghelft). We vielen beiden van het paard en uit frustratie begint dat figuur op mij te schieten (natuurlijk heeft hij dat niet overleefd 8)7 )

En ook een momentje als deze meegemaakt, maar dan bij een boom:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.acidcow.com/pics/20181122/red_dead_redemption_2_01.gif

En deze heb ik zelf ook al wel eens gezien (maar dan op een andere locatie) een man die de hoeven van zijn paard aan het bewerken is (wil hem niet verder spoileren voor iemand die dat random event zelf wil ervaren):
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.acidcow.com/pics/20181122/red_dead_redemption_2_10.gif

Er staan hier ook nog wel leuke momenten tussen in de gifjes voor de liefhebber (kan wel spoilers bevatten):
https://acidcow.com/pics/...on-2-moments-17-gifs.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik zie zojuist de credits rollen. :)

Echt een briljante game. Ook al heb ik me er wel even toe moeten zetten om het laatste gedeelte uit te spelen, maar dat komt deels door BFV maar ook omdat ik er echt teveel tijd in had zitten. :)

Nu nog de challenges completen en dan heb ik ook de 100%. Voor de 70 gold medals ben ik nu net over de helft. In 2019 ga ik wel op zoek naar de resterende 15 beren die ik moet killen :P

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-05 23:43
Kun je ergens eigenlijk je stats zien als in : hoeveel dieren / mensen gekilled,hoeveel km met je paard gehobbelt of iets in die geest?

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 08:37
spoiler: Map
Wat is het eigenlijk vet om Tumbleweed te zien toen er nog mensen leefden. Weet van deel 1 dat het gerucht was dat het er spookte, maar niks van dat in RDR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-04 15:58
Gisteravond ook de credits gezien.

Ps4 (geen pro) digitale versie hier, paar bugs meegemaakt, maar geen noemenswaardige framedrops (subjectief en ik ben R* fanboi😂). ik speel free aim (ook op het paard lol) met de controller en ik vind de shooting mechanics wel een vooruitgang t.o.v gta 5.

Wel grote verschillen in graphics (sommige scenes ps3 nivo), gameplay iets teveel scripted en weinig afwisseling. De rpg elementen ben ik wel meer gaan waarderen tijdens het spel.

PSN: riznind

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Echt een leuk spel hoor maar ik irriteer mij enorm aan een aantal puntjes.

1 items blijven echt belachelijk kort op een locatie liggen. Ik heb net een missie gedaan en vond een geweer in een kistje. Ik pak hem op maar heb niet genoeg ruimte om ook deze gun mee te nemen dus laat hij automatisch de andere op de grond vallen.
Oke dus ik loop het huis uit roep m'n paard en wil daar de guns in stoppen zodat ik ruimte heb om mijn eigen op de grond gevallen gun weer op te pikken. Ik draai mij om en zie al op de kaart dat het tekentje dat mijn wapen daar lag verdwenen is, loop terug naar de plek en idd het item is weg.
Sorry hoor maar dit heb ik nu al meerdere keren gehad en het frustreert enorm dat men blijkbaar zo'n grote wereld kan maken maar niet in een straal van een x aantal meters om mij heen de items kan laten liggen. Hoe moeilijk kan het zijn om items die ik dus gezien heb (als in, in mijn handen gehad of heb bekeken) langer te laten liggen.

Punt 2 de helft van de missies kan je niet terug spelen of verdwijnen. Ook events in de wereld verdwijnen steeds Ik save regelmatig handmatig. Soms kom ik iets tegen een groepje bandits of een event oid tegen en ik verpruts het, dan denk ik oh ik load mijn savegame even maar nee hoor dan is het event er ineens niet meer.
Ook bij bovenstaand event (een witte vanuit je kamp) van punt 1 dacht ik, shit ik ben nu mijn beste gun kwijt ik laad hem wel even opnieuw, speel de missie opnieuw en dan haal ik die gun weer even op maar nee hoor de missie is verdwenen.

Echt zo zwaar irritant er zit geen consistentie in.

Ik vroeg mij trouwens ook al hoe je reload (xbox) en of je bepaalde game tekst ergens terug kan lezen? Soms ben je in een actie en besluit de game ineens vanalles uit te leggen en tips te geven maar dat kan ik dan niet altijd op tijd lezen en mis is dus soms dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:51
Vanavond aan chapter 5 begonnen en daar ga je automatich best snel doorheen qua verhaal. Tot nu toe wel het minste stuk in de game tot nu toe.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@kaasaanfiets ik ervaar dat ook hoor. Die manual save is een lachertje, want volgens mij wordt er ook nog iets van een global 'onzichtbare' save/state bij gehouden. Een manual reload heeft dan ook geen zin, want het event waar je voor saved is dan weg. enige waar het goed voor is, is pelts/carcassen op je paard. Die zijn er weer als je een manual load doet. Ik save dan ook altijd direct als ik een perfect pelt bij me draag ...

Verder kom ik nu eindelijk een beetje in de game. Heeft lang geduurd. Mede door de controls, de vage mechanics soms, het gare saven en andere minpuntjes kostte het me veel moeite. Nu heb ik een soort van modus gevonden die voor mij werkt en begin ik meer van de game te genieten, al blijven er ook irritatie puntjes. Zo vind ik het looten echt ongelooflijk k*t. Hoeveel moeite je wel niet moet doen om precies goed te staan om iets te looten is absurd gewoon. En als je een cupboard hebt met lades beneden en glasdeurtjes boven, dan lukt het me met geen mogelijkheid om de bovenste items uit de deurtjes te looten.

Verder nogmaals de vraag, kun je uberhaupt ooit een deur intrappen? En waar is die lock breaker voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Yukidaruma schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:52:
[...]

De reden wordt uitgelegd door Susan Grimshaw
spoiler:
Ergens tussen de mislukte bankoverval en het opzetten van het nieuwe kamp is de tithing box kapot geslagen. Er wordt alleen geen reden gegeven waarom het geld niet gewoon ergens anders neergelegd kan worden
spoiler:
Dat verklaart waarom ik nergens meer kan doneren aan het kamp :'(. Nadat ik Strauss eruit had gekickt heb ik max Honor gekregen. Helaas gelijk weer perongeluk verpest doordat ik niet kon paardrijden en iemand aanreed. Maar goed, dat gaat wel weer omhoog. Inmiddels zijn Strauss, Leopold en volgens mij nog iemand weg en de kamp sfeer is zeer depressief. En veel tekens dat Arthur binnenkort dood gaat :/
Pagina: 1 ... 48 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.