✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik gebruik de guide voor de locaties, en ik moet ergens de Dynamite card hebben uit de Amazing Inventions set. Deze zou op de veranda moeten liggen bij Shady Bell. Nu ben ik daar net aangekomen in chapter 3 dus dat is makkelijk.
Maar het kaartje ligt er dus niet. Misschien omdat ik daar nu kamp heb. eerdere game geladen van een paar dagen eerder en daarheen gereden. Nog steeds geen kaartje daar en ik heb hem echt niet hoor
Blijkt dat je dus in een General Store bij elk pakje Premium Cigarettes een random kaart krijgt en nu heb ik hem dus wel maar vreemd is het zeker..... (pakje is 4,50 en dubbele kaarten kan je verkopen bij de Fence voor 2 dollar)
[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 19-11-2018 08:53 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Niet alleen in de General Store, want ook in de pakjes Premium Cigarettes die je in de spelwereld tegenkomt kunnen Cigarette Cards zitten. Daar kwam ik afgelopen weekend achter toen ik opeens de melding kreeg dat ik een nieuwe kaart had gevonden, na het stelen van een pakje sigaretten. Ik heb doorgaans teveel Premium Cigarettes, dus laat die eigenlijk altijd links liggen.Gunner schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:53:
Blijkt dat je dus in een General Store bij elk pakje Premium Cigarettes een random kaart krijgt en nu heb ik hem dus wel maar vreemd is het zeker..... (pakje is 4,50 en dubbele kaarten kan je verkopen bij de Fence voor 2 dollar)

Dit had ik in het begin al ergens in een tips & tricks video gezien, dus sindsdien rook ik als een ketter zodat ik nooit 20/20 premium cigarettes bij mij hebYonix schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:14:
[...]
Niet alleen in de General Store, want ook in de pakjes Premium Cigarettes die je in de spelwereld tegenkomt kunnen Cigarette Cards zitten. Daar kwam ik afgelopen weekend achter toen ik opeens de melding kreeg dat ik een nieuwe kaart had gevonden, na het stelen van een pakje sigaretten. Ik heb doorgaans teveel Premium Cigarettes, dus laat die eigenlijk altijd links liggen.![]()
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
lol, ik rook alleen als ik zo'n pakje zie liggen, ff tot zenuwen bedaren van Arthur voordat hij met volle spanning het pakje open scheurt om de kaart eruit te halenAngeloonie schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:16:
[...]
Dit had ik in het begin al ergens in een tips & tricks video gezien, dus sindsdien rook ik als een ketter zodat ik nooit 20/20 premium cigarettes bij mij heb

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Die, samen met de 3 dagen $250 bounty overal, is toch alleen voor platinum, niet voor 100% ingame? Wil wel graag 100% ingame (en meer, waar mogelijk), maar die trophies interesseren me eigenlijk niet.uchiha tijntje schreef op maandag 19 november 2018 @ 07:45:Enige wat ik dan nog open heb staan zijn de 70 gold medals (zit op de helft volgens mij) en 18 bear attacks overleven. Dat vind ik helaas wel een grind achievement die er van mij niet in had hoeven te zitten.
Gisteravond ook aan chapter 5 begonnen, is wel even wennen.G_Dragon schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:16:
Ben gister aangekomen in chapter 5 na een geweldige chapter 4, nu eerst weer verder met alle strangers voordat ik de story weer oppak.
Had ik ook last van... Maar niet alleen die, ook een van de kaartjes van Heartland Oil Fields heb ik niet in m'n satchel. Enige probleem, ik weet 100% zeker dat ik het kaartje heb gepakt (ook volgens de compendium) en deze ligt er ook inderdaad niet meer. Die kaart bij Shady Belle heb ik daarentegen nooit gezien.Gunner schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:53:
Gister iets vreemds meegemaakt. Ben over de hele map bezig om die cigarette cards te verzamelen. 144 stuks is heel wat maar ik vind dat altijd wel leuk om te doen in dit soort games.
Ik gebruik de guide voor de locaties, en ik moet ergens de Dynamite card hebben uit de Amazing Inventions set. Deze zou op de veranda moeten liggen bij Shady Bell. Nu ben ik daar net aangekomen in chapter 3 dus dat is makkelijk.
Maar het kaartje ligt er dus niet. Misschien omdat ik daar nu kamp heb. eerdere game geladen van een paar dagen eerder en daarheen gereden. Nog steeds geen kaartje daar en ik heb hem echt niet hoor
Gerelateerd probleem, ik heb al 6 sets compleet volgens de compendium, maar de quest staat pas op 5 setjes verstuurd. Ik kan ook geen setjes meer versturen, denk dat dat die ene kaart van de oil fields. Moet nog 10 kaartjes, hopen op wat nieuwe van gevonden cigarette packs en de rest dan maar via de store.
Yukidaruma schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:33:
[...]
Die, samen met de 3 dagen $250 bounty overal, is toch alleen voor platinum, niet voor 100% ingame? Wil wel graag 100% ingame (en meer, waar mogelijk), maar die trophies interesseren me eigenlijk niet.
[...]
Gisteravond ook aan chapter 5 begonnen, is wel even wennen.
[...]
Had ik ook last van... Maar niet alleen die, ook een van de kaartjes van Heartland Oil Fields heb ik niet in m'n satchel. Enige probleem, ik weet 100% zeker dat ik het kaartje heb gepakt (ook volgens de compendium) en deze ligt er ook inderdaad niet meer. Die kaart bij Shady Belle heb ik daarentegen nooit gezien.
Gerelateerd probleem, ik heb al 6 sets compleet volgens de compendium, maar de quest staat pas op 5 setjes verstuurd. Ik kan ook geen setjes meer versturen, denk dat dat die ene kaart van de oil fields. Moet nog 10 kaartjes, hopen op wat nieuwe van gevonden cigarette packs en de rest dan maar via de store.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Klopt, betreft inderdaad trophies/achievements. Maar des te belangrijker voor mij om ze dus wel te halenYukidaruma schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:33:
[...]
Die, samen met de 3 dagen $250 bounty overal, is toch alleen voor platinum, niet voor 100% ingame? Wil wel graag 100% ingame (en meer, waar mogelijk), maar die trophies interesseren me eigenlijk niet.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dan heb ik net 1 missie meer gedaan dan jij. Maar na ~200 uur gespeeld te hebben,G_Dragon schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:42:
[...]
spoiler: titleHaha ik ben gaan saven zo snel ik kon nadat we bevrijd waren, want me vriendin en ik hadden nog andere plannen die dag. Weet dus nog niet waar we zijn en hoe het gaat lopen, vond het eind van Chapter 4 wel erg verassend.
Yukidaruma schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:46:
[...]
Dan heb ik net 1 missie meer gedaan dan jij. Maar na ~200 uur gespeeld te hebben,spoiler:is een nieuwe kaart wel wat verwarrend
heujj
[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 19-11-2018 09:51 ]
G_Dragon schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:50:
[...]
spoiler: titleoh dat meen je , niet de map van deel 1?
Je kan ook discard all in je satchel doen, is een stuk sneller met 20 stuksAngeloonie schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:16:
[...]
Dit had ik in het begin al ergens in een tips & tricks video gezien, dus sindsdien rook ik als een ketter zodat ik nooit 20/20 premium cigarettes bij mij heb
https://www.reddit.com/r/...ssion_before_the/ea0be99/If anyone is interested in exploring New Austin early to try and make some new discoveries, play through (or replay) the mission called "Angelo Bronte, A Man of Honor" and get spotted by the lawmen while escaping the graveyard before finishing the mission.
Uhh, Discard gooit hij ze gewoon weg, dat is niet hetzelfde als de pakjes oproken.Rmg schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:59:
[...]
Je kan ook discard all in je satchel doen, is een stuk sneller met 20 stuks
Ja precies, waarom zou je ze oproken?Angeloonie schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:14:
[...]
Uhh, Discard gooit hij ze gewoon weg, dat is niet hetzelfde als de pakjes oproken.
Doh.. Dacht dat je de kaarten pas kreeg als je de pakjes gebruikte.. Maar blijkbaar dus al als je ze oppakt xDRmg schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:17:
[...]
Ja precies, waarom zou je ze oproken?Je krijgt een mini stukje deadeye en je stamina core krijgt een hit.. Ik dump ze gewoon voor ruimte als ik weer een pakje premium vind..

Serieus? Thanks voor de tip want ik rookte ze ook allemaal op alsof ik een verslaafde wasAngeloonie schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:20:
[...]
Doh.. Dacht dat je de kaarten pas kreeg als je de pakjes gebruikte.. Maar blijkbaar dus al als je ze oppakt xD
Ik heb er veel zin in. Inmiddels het hoofdverhaal uitgespeeld (wat een fantastische ervaring) en heb wel zin om de wereld te verkennen met echte lui
Haha, ben nog "jong" moet goedkomen! Staan er ook veel "geheimpjes / collectibles" in?ArthurMorgan schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:57:
Het is een hartstikke tof boek, maar je moet wel goede ogen hebben. Het zijn echt heel kleine letters.
Ja in dat boek staan alle collectibles, maar niet alle geheimen. Zo heb ik niet kunnen vinden waar Gavin is of waar de Luxemburgse princes zich tegenwoordig ophoudt.swoutr schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:10:
[...]
Haha, ben nog "jong" moet goedkomen! Staan er ook veel "geheimpjes / collectibles" in?
Ga je voor 100% completion qua spulletjes en dieren, dan is het boek echt wel heel handig.
Bijzonder dat ze verder niets hebben losgelaten over de online wereld. Ik had wel iets van een trailer verwacht, of andere info.
Dit weekend een quest gedaan met Hosea waarbij je moet gaan jagen (diegenen die hem gedaan hebben kennen hem vast wel aan deze beschrijving):
Heerlijke game blijft het. Ik kreeg alleen de melding dat ik niets meer aan mijn paard/satchel kon toevoegen omdat die vol was, maar toen ik erin keek leek hij niet vol. Hoe kun je zien of het ding vol is of niet? Ik vind dit nog wat onduidelijk.
Daarnaast heb ik een bounty opgelopen in een andere missie. Hierbij staat dat je deze kan afkopen (later stond er pas dat dit bij de post-office kon), maar is er ook een andere manier om van de bounty af te komen (een gratis manier bijvoorbeeld). De bounty bedraagt nu ongeveer de helft van het totale bedrag dat ik te besteden heb (ik vind dat vrij fors), daarom ben ik op zoek naar een andere methode, want het is wel handig om geen bounty te hebben en rustig dat stuk van de kaart te kunnen exploren. Ik kreeg de bounty ook terwijl ik mijn zakdoek voor mijn mond had, maar misschien dat tijdens de missie deze is afgezet na een cut-scene (ik las dat anderen hier last van hadden), dit maakt het wel lastiger om zonder bounty een missie uit te spelen.
Ik ben nu in ieder geval persona non grata in het dorpje waar ik de missie uitvoerde en zou dat dorpje nog wel een keer willen uitpluizen.
Latin capital letter y with diaeresis
Afhankelijk van de ernst kan je Surrender kiezen wanneer de bounty hunters achter je aan komen. Je gaat dan je straf uitzitten.YdieresiS schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:33:
Daarnaast heb ik een bounty opgelopen in een andere missie. Hierbij staat dat je deze kan afkopen (later stond er pas dat dit bij de post-office kon), maar is er ook een andere manier om van de bounty af te komen (een gratis manier bijvoorbeeld). De bounty bedraagt nu ongeveer de helft van het totale bedrag dat ik te besteden heb (ik vind dat vrij fors), daarom ben ik op zoek naar een andere methode, want het is wel handig om geen bounty te hebben en rustig dat stuk van de kaart te kunnen exploren. Ik kreeg de bounty ook terwijl ik mijn zakdoek voor mijn mond had, maar misschien dat tijdens de missie deze is afgezet na een cut-scene (ik las dat anderen hier last van hadden), dit maakt het wel lastiger om zonder bounty een missie uit te spelen.
Ik ben nu in ieder geval persona non grata in het dorpje waar ik de missie uitvoerde en zou dat dorpje nog wel een keer willen uitpluizen.
Er ging bij mij echter wel wat geld vanaf dus geheel gratis is het niet.
Als je die gasten allemaal afknalt dan wacht Lenny totdat je op de wagen klimt om weg te rijden.
De laatste keer dat ik iedereen afging om te looten kwamen steevast die marshalls.
Ik denk ik rij nu maar meteen weg met Lenny.
Schijn je in deze missie wel de tijd te hebben om heel het huis binnen te gaan en alles langs te gaan voor wat extra loot...
Burp
Je kan ook nu naar de law/sherrif gaan jezelf overgeven, ligt er volgens mij wel aan idd hoe ernstig het was. Dan ga je de gevangenis is voor een x periode en heb je ook een kans dat je gang je komt escapen.veldkampj schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:35:
[...]
Afhankelijk van de ernst kan je Surrender kiezen wanneer de bounty hunters achter je aan komen. Je gaat dan je straf uitzitten.
Er ging bij mij echter wel wat geld vanaf dus geheel gratis is het niet.
echter, raak je dan ook gewoon je bounty/boete kwijt. je kan wel van te voren je geld helemaal uitgeven aan bijv upgrades in het kamp en dan jezelf overgeven. dan raak je geen geld kwijt aan de law maar goed, zit je evengoed met weinig geld aan het eind
overigens weet ik denk ik wel welke missie dat is. Ik zou me (vooral in Ch2) gene zorgen maken om die bounties en gewoon afkopen. je komt eigenlijk nooit in geld nood.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
er is niet echt een capacity in je inventory (zoals bijv. bij Fallout dat je max 200 kg kunt dragen oid), maar meer een max per item. Dus je kunt bijv. maar 3 tonics bij je hebben van een type, of 3x dried beef oid. Als je dan dus meer zou oppakken van een dood dier kan dit niet.YdieresiS schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:33:
Heerlijke game blijft het. Ik kreeg alleen de melding dat ik niets meer aan mijn paard/satchel kon toevoegen omdat die vol was, maar toen ik erin keek leek hij niet vol. Hoe kun je zien of het ding vol is of niet? Ik vind dit nog wat onduidelijk.
Geprobeerd maar toen kwamen ze guns blazin' de hut van de sherrif uit rennen :")Melantrix schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:38:
[...]
Je kan ook nu naar de law/sherrif gaan jezelf overgeven, ligt er volgens mij wel aan idd hoe ernstig het was. Dan ga je de gevangenis is voor een x periode en heb je ook een kans dat je gang je komt escapen.
Ik verbaas me in ieder geval nog steeds over bepaalde details in de game. Kijk nog steeds mijn ogen uit. Top game dit.
Latin capital letter y with diaeresis
Je kunt ook een paar dagen wachten tot de rode cirkel/gloed weg is, dan kun je ongestoord het dorp weer in. Bounty is geen probleem, het zorgt er alleen voor dat er af en toe bounty hunters aan komen. Als je je kompas in de gaten houdt dan zie je ze vanzelf verschijnen langs de rand en dan rij je gewoon een beetje de andere kant op tot ze verdwijnen.veldkampj schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:42:
[...]
Geprobeerd maar toen kwamen ze guns blazin' de hut van de sherrif uit rennen :")
Wat ik vervelender vind is dat ik blijkbaar een keer gemeen heb gedaan tegen een post-meneer en daardoor niet meer welkom ben. Volgens mij had ik de vorige afgeknald dus de huidige heeft geen enkele reden om boos op me te zijn. Maar toch mag hij me niet

Dat dacht ik bij Strawberry ook een keer. De rode gloed was weg maar toch toen ik in de buurt kwam had ik direct alles en iedereen weer achter mij aan en mn bounty ging van 300 naar 330.huiz schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:21:
[...]
Je kunt ook een paar dagen wachten tot de rode cirkel/gloed weg is, dan kun je ongestoord het dorp weer in. Bounty is geen probleem, het zorgt er alleen voor dat er af en toe bounty hunters aan komen. Als je je kompas in de gaten houdt dan zie je ze vanzelf verschijnen langs de rand en dan rij je gewoon een beetje de andere kant op tot ze verdwijnen.
Uiteindelijk iedereen weer afgeschud en maar ergens buiten Strawberry de bounty afgekocht.
Maar mooi niet dat de chief van de politie mij wilde inrekenen. Hij groette wel vriendelijk doh.
Was er dan niet nog een (vage) stippellijn rondom het dorp? Zoals ik het ervaar is er een periode lang een stippellijn die steeds vager wordt. Als je er binnen komt dan wordt het hele gebied ineens rood. Je kunt m.i. pas weer terug als de stippellijn volledig weg is.veldkampj schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:23:
[...]
Dat dacht ik bij Strawberry ook een keer. De rode gloed was weg maar toch toen ik in de buurt kwam had ik direct alles en iedereen weer achter mij aan en mn bounty ging van 300 naar 330.
Uiteindelijk iedereen weer afgeschud en maar ergens buiten Strawberry de bounty afgekocht.
Maar msch vergis ik me? Zijn wel meer zaken die ik verwarrend vind. Zo mag ik blijkbaar niet meer in de saloon komen in Valentine, word al buiten opgewacht door boze mannen. Maar in Rhodes heb ik de Gunsmith doodgeschoten maar nu staat ie er weer vrolijk en wordt me de toegang niet geweigerd. Als ik binnenkom vraagt hij netjes of ik me nu wel wil gedragen.
Ah die heb ik net vanmiddag gedaan. Zelfde aangepakt als jij. Vertrouwde het ook niet genoeg.Wii4all schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:38:
ik ben ook weer niet slim geweest...
spoiler:Ik heb de missie uit chapter 3 gisteren gedaan waarmee je met Lenny naar dat verlaten huis gaat voor die wagen die vol met dinamiet ligt....
Als je die gasten allemaal afknalt dan wacht Lenny totdat je op de wagen klimt om weg te rijden.
De laatste keer dat ik iedereen afging om te looten kwamen steevast die marshalls.
Schijn je in deze missie wel de tijd te hebben om heel het huis binnen te gaan en alles langs te gaan voor wat extra loot...
Ik heb alle loot wel gepakt, wat heb je eigenlijk te verliezen? misschien dat je een checkpoint moet replayenWii4all schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:38:
ik ben ook weer niet slim geweest...
spoiler:Ik heb de missie uit chapter 3 gisteren gedaan waarmee je met Lenny naar dat verlaten huis gaat voor die wagen die vol met dinamiet ligt....
"Nu niet meer mij doodschieten hè!"huiz schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:16:
[...]
Maar in Rhodes heb ik de Gunsmith doodgeschoten maar nu staat ie er weer vrolijk en wordt me de toegang niet geweigerd. Als ik binnenkom vraagt hij netjes of ik me nu wel wil gedragen.
"Misschien"G_Dragon schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:43:
[...]
Ik heb alle loot wel gepakt, wat heb je eigenlijk te verliezen? misschien dat je een checkpoint moet replayenLooten is bij mij wel nummer 1 prioriteit
Lenny has died.
Lenny has died.
Lenny has died.
Lenny has died.
Lenny has died.
Lenny has died.
"Hm, misschien moet ik wat minder looten." Helaas hebben de gang members bijzonder weinig tactisch inzicht en lijken ze dit goed te willen maken met een overschot aan ongeduld.
Ik doe het vaak als de rust er is , dan krijg je vaak de keus om te blijven of mee te gaan.Yukidaruma schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:49:
[...]
"Misschien"Begon al gelijk bij de eerste treinoverval met eerst alles looten.
Lenny has died.
Lenny has died.
Lenny has died.
Lenny has died.
Lenny has died.
Lenny has died.
"Hm, misschien moet ik wat minder looten." Helaas hebben de gang members bijzonder weinig tactisch inzicht en lijken ze dit goed te willen maken met een overschot aan ongeduld.
Met die overval die je bedoeld was het inderdaad wel een stuk lastiger om te looten
Lenny = Kenny from South Park hahahaha
Hebben meer mensen dat deze specifieke missie ontbreekt in het overzicht?
Hindelaufen schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:30:
[...]
Ja in dat boek staan alle collectibles, maar niet alle geheimen. Zo heb ik niet kunnen vinden waar Gavin is
Heb jij deel 2 van die missie wel gedaan?Soccer98 schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:14:
Mijn tracking op de social club klopt niet. Ik heb chapter 4 allang afgerond, maar toch staat er dat ik 14 van de 15 missies gedaan had. In de spoilertag staat welke missies ontbreekt.
spoiler: ontbrekende missieDe quest die ontbreekt is American Fathers I. Voor zover ik me kan herinneren is dat slechts een cutscene waarin je kennis maakt met Rain Falls en Eagle Flies.
Hebben meer mensen dat deze specifieke missie ontbreekt in het overzicht?
Dat is 'm.Soccer98 schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:57:
[...]
spoiler: missieIs dat die aanval op Heartland Oil Fields?
Red Dead Redemption 2 voor de Xbox One voor €43,36! Je moet wel klikken op korting toepassen:

https://www.amazon.de/dp/B01MF8TJV5?language=nl_NL&th=1
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Is dat dan een 'normale' versie? Die Duitsers hebben het niet zo op bloed in games etc.miicker schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:54:
Voor mensen die de game nog niet hebben, even een schaamteloze crosspost van het aanbiedingen topic:
Red Dead Redemption 2 voor de Xbox One voor €43,36! Je moet wel klikken op korting toepassen:
[Afbeelding]
https://www.amazon.de/dp/B01MF8TJV5?language=nl_NL&th=1

Ik vermoed dat dit de Duitse versie is, in de beschrijving staat ook dat de ondertiteling Duits is en de spreektaal wel Engels is. Als ook het bloed aangepast is durf ik niet te zeggen maar aangezien het bij 9 van de 10 games uit Duitsland wel zo is kan je hier wel van uit gaan.Nice Guy Eddie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:35:
[...]
Is dat dan een 'normale' versie? Die Duitsers hebben het niet zo op bloed in games etc.
G_Dragon schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:21:
Pas op big spoiler voor als je nog voor chapter 5 bent.
spoiler:Gister van dat aparte eiland afgekomen en de Spanjaarden verslagen, behoorlijk geschrokken toen ik voor een missie naar de bar in saint denis moest en Arthur opeens ziek word. Het komt behoorlijk uit een onverwachte hoek maar klapt er hard in als je in het verhaal / character zit , zelfs bij stranger missies valt hij soms gewoon opeens weg.
De muziek als je terugkomt van het eiland en dan terug rijdt naar Shady Bell is trouwens wel echt fantastisch, daar was ik echt zwaar van onder de indruk.
Ja daar was ik ook echt van onder de indruk, heb me surround setje toen ook wel even vollop gezet, ik kreeg gister ook de melding dat ik niet dunner kon worden. Eet bijna nooit eigelijk, gebruik eerder die potions XD.Tiekstra schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:01:
[...]
spoiler:Ben blij dat jij het ook hebt gehad, was al bijna bang dat het kwam omdat Arthur bij mij op een honger dieet rondloopt.
De muziek als je terugkomt van het eiland en dan terug rijdt naar Shady Bell is trouwens wel echt fantastisch, daar was ik echt zwaar van onder de indruk.
Ander fijn puntje is dat je aan het einde van chapter 5 ook eindelijk max honor rank kan krijgen. 50% korting op alles en als je de burgemeester van Saint Denis hebt geholpen nog eens 10% extra. Gelijk maar alles gekocht wat er te koop is bij de tailor en stables. Ben nu de trotse bezitter van een hele bult kleding en saddle(bag)s in alle kleurtjes
Thanks voor de informatieYukidaruma schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:18:
@Tiekstra @G_Dragon Dat zijn inderdaad wel indrukwekkende momenten in het spel.
Ander fijn puntje is dat je aan het einde van chapter 5 ook eindelijk max honor rank kan krijgen. 50% korting op alles en als je de burgemeester van Saint Denis hebt geholpen nog eens 10% extra. Gelijk maar alles gekocht wat er te koop is bij de tailor en stables. Ben nu de trotse bezitter van een hele bult kleding en saddle(bag)s in alle kleurtjesKoste maar 6k. Nu nog de andere dorpjes langs voor specifieke outfits die alleen daar te krijgen zijn blijkbaar, kan ik daarna mooi verder met stranger missions.
Beter eventjes in spoiler tag zetten?
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 20-11-2018 11:49 ]
Die health, stamina en dead eye boost krijg je via de challenges, daar krijg je de upgraded bandolier, holster, gunbelt en secondary holster voor.veldkampj schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:19:
[...]
Als ik het goed heb kan je na het completen van challenges outfits kopen bij de Trapper, die weer voordelen hebben (o.a. health boost)
Wanneer je die allemaal hebt (alle challenges voltooid) krijg je extra health, stamina en dead eye (permanent)
Dus extra streepjes om je cores heen.
De rest van de bonussen krijg je via trinkets die je via de fence moet kopen/verdienen.
De outfits zijn alleen cosmetisch. (volgens mij)
To do or not to do...
Vind die hele trapper maar apart hoe het werkt
Je kan alles gewoon los inleveren ja en dan zie je hoeveel je van een huid hebt op het moment dat je gaat craften.Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:59:
Hoe werkt het trouwens met het craften? Als ik bijv. zie dat ik 2 huiden A en 1 huid B nodig heb, moet ik die dan meenemen op dat moment? Of kan ik huiden A eens verkopen en dan later een huid B inleveren en dan pas craften?
Ik heb voor de satchel en lodging upgrades een papiertje gepakt en alles erop geschreven om het een beetje bij te houden voor mezelf
Zelfde geld voor alle crafting, want ik zie ook het nut niet in van grotere inventory, is niet dat ik nu vaak denk he shit inventory full, kan mijn pakje sigaretten of blikje groente/vis niet mee nemen. Ga ook niet echt vaak dood, meestal tijdens missie 1 of 2x iets eten/tonic voor deadeye, maar meer ook niet.
Ik ook, ik vind het heerlijk in deze wild west game, het is voor mij dan ook meer een role playing adventure game in een open wereld waar ik mij helemaal kan inleven.-SaveMe- schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:25:
Ik vind tot nu toe het hunten wel fun. Ook best challenging (om beesten te vinden, te schieten, juiste kwaliteit, etc ...)
Maar dat komt ook omdat ik altijd al een enorme wild west western fan ben geweest, ik heb gewoon iets met die periode.
Dat heb ik ook met de middel eeuwen, ridders etc, maar ook met Rome en de tijd van de gladiatoren.
Toch is western/wild west mijn favoriet.
Daarnaast ben ik sowieso gek op open wereld games, het liefst met zoveel mogelijk interactieve meuk.
To do or not to do...
Ja dat kan, al wil je eerst alles bij elkaar jagen en aan de juiste persoon verkopen en dan alles pas craften wanneer je alles bij elkaar hebt gesprokkelt, dan kan dat...Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:59:
Hoe werkt het trouwens met het craften? Als ik bijv. zie dat ik 2 huiden A en 1 huid B nodig heb, moet ik die dan meenemen op dat moment? Of kan ik huiden A eens verkopen en dan later een huid B inleveren en dan pas craften?
To do or not to do...
veldkampj schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:01:
[...]
Je kan alles gewoon los inleveren ja en dan zie je hoeveel je van een huid hebt op het moment dat je gaat craften.
Ik heb voor de satchel en lodging upgrades een papiertje gepakt en alles erop geschreven om het een beetje bij te houden voor mezelf
Maakt het nog uit bij welke trapper? Of zijn ze allemaal gelijk?iew schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:16:
[...]
Ja dat kan, al wil je eerst alles bij elkaar jagen en aan de juiste persoon verkopen en dan alles pas craften wanneer je alles bij elkaar hebt gesprokkelt, dan kan dat...
Dat maakt niet uit neeAngeloonie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:16:
[...]
[...]
Maakt het nog uit bij welke trapper? Of zijn ze allemaal gelijk?
Nee maakt niets uit, zijn allemaal gelijk, het maakt niet uit bij welke trapper je je pelts inlevert, ze bewaren allemaal alles voor jeAngeloonie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:16:
[...]
[...]
Maakt het nog uit bij welke trapper? Of zijn ze allemaal gelijk?
To do or not to do...
En met flink irriteren bedoel ik dat het me zo tegen gaat staan dat ik moeite heb om de motivatie te vinden om verder te spelen.
[ Voor 16% gewijzigd door FirePuma142 op 20-11-2018 13:47 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ik vind een andere satchel (kit satchel) beter bij mijn outfit passen, kan je daar nu ook 99 of each in kwijt wanneer je de legendary hebt gecraft ?
Ik durf het niet uit te proberen omdat ik erg veel dead eye tonics heb en die niet wil kwijt raken wanneer ik een andere satchel equip.
Weet iemand dit toevallig ?
To do or not to do...
Je kunt natuurlijk altijd even opslaan voor het wisselen, maar dit is volgens mij cosmetisch. Dat staat er ook bij als je in de wardrobe bij de satchels kijkt, hetzelfde met de Reinforced Equipment van de trapper.iew schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:44:
Nu zit ik toch nog met een vraagje..., wanneer je de legendary satchel hebt maakt het dan nog uit welke satchel je equipped ?
Ik vind een andere satchel (kit satchel) beter bij mijn outfit passen, kan je daar nu ook 99 of each in kwijt wanneer je de legendary hebt gecraft ?
Ik durf het niet uit te proberen omdat ik erg veel dead eye tonics heb en die niet wil kwijt raken wanneer ik een andere satchel equip.
Weet iemand dit toevallig ?
hehehe, https://www.reddit.com/r/...d_picture_of_dutchs_plan/FirePuma142 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:40:
Net in chapter 5 aanbelandt, maar de storyline begint me flink te irriteren. Wat een ontzettend domme en naïeve dievenbende, onvoorstelbaar. Mede daardoor (en de met regelmaat belabberde voice acting, vooral van Dutch) kan ik ook geen sympathie opbrengen voor die club parasieten. Schiet ze allemaal maar af en laat mij lekker solo outlaw'en.
En met flink irriteren bedoel ik dat het me zo tegen gaat staan dat ik moeite heb om de motivatie te vinden om verder te spelen.
[ Voor 31% gewijzigd door Yukidaruma op 20-11-2018 13:51 ]
Mmm ja natuurlijk..., had ik ff niet aan gedacht (nog niet helemaal wakker) ThanksYukidaruma schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:50:
[...]
Je kunt natuurlijk altijd even opslaan voor het wisselen, maar dit is volgens mij cosmetisch. Dat staat er ook bij als je in de wardrobe bij de satchels kijkt, hetzelfde met de Reinforced Equipment van de trapper.
Ik ga nog ff een pot koffie zetten hahaha
To do or not to do...
Volgens mij wordt dat allemaal ook belangrijker gemaakt dan het is. Ik heb nog nooit vrijwillig gejaagd ofzo. Enige wat ik bewust gedood heb is een beer die in m’n nek sprong terwijl ik net wat wolven wilde pakken die hem voor gingen.Albinoraptor schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:01:
Zit in Chapter 4, maar heb werkelijk nog geen persoon, winkel of trein berooft tijdens free-roaming, zie het nut er ook niet van in. Geld genoeg, koop eigenlijk ook nooit iets in stores, ja koekjes voor mijn paard, rest met beetje looten en missies zelf krijg je genoeg binnen.
Zelfde geld voor alle crafting, want ik zie ook het nut niet in van grotere inventory, is niet dat ik nu vaak denk he shit inventory full, kan mijn pakje sigaretten of blikje groente/vis niet mee nemen. Ga ook niet echt vaak dood, meestal tijdens missie 1 of 2x iets eten/tonic voor deadeye, maar meer ook niet.
Eten doe ik bijna nooit. Hooguit als ik bijna dood ben pak ik iets uit m’n zak. Maar ik kijk er niet eens naar wat ik pak en wat het doet. Ik doe maar wat, op dat gebied.
Ik ben één keer bewust gaan slapen omdat ik toch naast het bed stond. De enige winkel waar ik wel eens kom is de gun-store. In het kamp kom ik alleen om een opdracht te halen.
En toch zit ik zonder uitdaging al in chapter 5.
Danielson schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:52:
spoiler:Ik heb helaas al gelezen dat Arthur het niet red tot het einde van de game en dat je alles kwijtraakt, maar als je na het uitspelen nog lekker vrij wil spelen in de map met alle wapens enz, dat kan toch ga ik vanuit? Of kan ik beter een savegame van b.v. Chapter 6 goed bewaren?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bereidt je er dan maar op voor dat dat wel geld kost en veel meer dan je haar laten knippenYukidaruma schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:49:
Bedenk me net dat ik nog helemaal niet bij de gunsmith ben geweest voor alle wapen opties, als de kleur en engravings. Haren laten knippen in een bepaalde stijl kost elke keer geld, hoop dat dat niet zo is voor de engravings.
Neemt niet weg dat ik het iedere keer wel doe, ook al zie je er geen zak van.
Vind het idee juist wel grappig dat Arthur met zo'n veel te fancy gun loopt te knallen
Komt helemaal goed. Net 6k uitgegeven aan zadels en kleren, heb nog 10k over. Heb wel overal een wrap opgedaan, want ik heb ergens gelezen dat je daardoor de wapens minder vaak hoeft schoon te maken. Alle andere wapen upgrades voor damage, accuracy en range heb ik al, dus alleen de cosmetische effecten nog.CrackSlet schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:16:
[...]
Bereidt je er dan maar op voor dat dat wel geld kost en veel meer dan je haar laten knippen
Vind het idee juist wel grappig dat Arthur met zo'n veel te fancy gun loopt te knallen
Nah, zowel niet in moeilijkheid als in geld ofzo. Tenminste, ik neem dan aan dat je ook niet alles gaat kopen, want dan heb je niet genoeg geld. Als je alleen het verhaal volgt, heb je al meer dan genoeg aan alleen wat je krijgt van de missies zelf.jaaoie17 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:08:
Als je de game puur voor de main story doet krijg je het dan moeilijk. Wil eigelijk niet veel dingen erom heen doen. Hou eigenlijk ook niet zo van die rpg elementen.
[ Voor 27% gewijzigd door Yukidaruma op 20-11-2018 16:04 ]
Gok dat ze veel resources op online hebben zitten. Single player waren ze bij GTA v ook snel vergeten. Er zou bijvoorbeeld SP DLC komen, die is er nooit gekomen...Navuri schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:44:
Komt er eigenlijk nog een keer een patch uit voor dit spel of is Rockstar Red Dead nu alweer vergeten?
Er zit wel een verschil tussen de trapper en pearson toch?iew schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:40:
[...]
Nee maakt niets uit, zijn allemaal gelijk, het maakt niet uit bij welke trapper je je pelts inlevert, ze bewaren allemaal alles voor je
Deel van de DLC hebben ze overgezet naar online, hebben ze vorig jaar nog bevestigd. Maar met die kennis is het logisch dat alles online gaat worden, met SP DLC verdienen ze niets, met sharkcards in Online bizar veel. Afhankelijk van de settings/jaartal (ik gok na SP ipv voor SP), kunnen ze ook in RDR Online bakken met overpriced zut gooien waar nog lang goed aan te verdienen is.418O2 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:49:
[...]
Gok dat ze veel resources op online hebben zitten. Single player waren ze bij GTA v ook snel vergeten. Er zou bijvoorbeeld SP DLC komen, die is er nooit gekomen...
Misschien nog wat fixes, maar ik zie niet waarheen ze met SP nog willen gaan qua DLC, het verhaal is redelijk fixed naar RDR1 toe (en amper openeindjes) en de paar spin-off characters kunnen ze makkelijk in Online gieten.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik denk dat je veel dingen kan gaan zien met een dikke knipoog. Bijvoorbeeld die opdracht in chapter 4 bij dat vijvertje heeft natuurlijk niets met die tijd te maken.SinergyX schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:04:
[...]
Deel van de DLC hebben ze overgezet naar online, hebben ze vorig jaar nog bevestigd. Maar met die kennis is het logisch dat alles online gaat worden, met SP DLC verdienen ze niets, met sharkcards in Online bizar veel. Afhankelijk van de settings/jaartal (ik gok na SP ipv voor SP), kunnen ze ook in RDR Online bakken met overpriced zut gooien waar nog lang goed aan te verdienen is.
Rocketpacks zullen het wel niet worden... alhoewel je zelfs die wel op z’n Da Vinchi’s kan bedenken....
Ja, Pearson is alleen voor de camp upgrades en satchels, de trapper voor garments en upgraded holsters,gunbelt, bandolier en heeft met je challenges te maken.EJPostema schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:55:
[...]
Er zit wel een verschil tussen de trapper en pearson toch?
De fence is weer voor trinkets en recepten.
Alledrie zijn verschillend.
To do or not to do...
https://untappd.com/user/OzzBier
Gunner in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Vreemd genoeg staat dat niet in de officiële guide vermeld terwijl bijzonderheden er vaak wel instaan. Maar inmiddels heb ik hem via de Premium Cigarettes.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Eh, past echt perfect in die tijd.Dennisdn schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:41:
[...]
Ik denk dat je veel dingen kan gaan zien met een dikke knipoog. Bijvoorbeeld die opdracht in chapter 4 bij dat vijvertje heeft natuurlijk niets met die tijd te maken.
Rocketpacks zullen het wel niet worden... alhoewel je zelfs die wel op z’n Da Vinchi’s kan bedenken....
Heb het alles gekocht bij de gunsmith wat er te koop is. Er zijn nog 4 wapens locked, dus die moeten maar even wachten. Alles wat met styles te maken heeft, kost elke keer weer opnieuw geld, dus heb niets met engravings, varnish ofzo gedaan. Wel alle stocks gekocht voor alle wapens en alle sidearms dus ook dubbelCrackSlet schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:16:
[...]
Bereidt je er dan maar op voor dat dat wel geld kost en veel meer dan je haar laten knippen
[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:12 ]
Dat is inderdaad zo. Op Youtube zijn er ook filmpjes te zien van de framedrops in steden, dan kan je een beetje zien of je dit storend vind. Ik vind het wel meevallen, maar dat verschilt per persoon.Ivysaur schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:33:
Zat te denken om RDR 2 te spelen, maar geen PS4 Pro of een Xbox One X. Dus rondgekeken, maar komt er op neer dat beide consoles 1080p maar tot 30 fps kunnen, met dips hier en daar? Kan iemand dat beamen?
[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:12 ]
Het schijnt zelfs zo te zijn dat de PS4 pro framedrops heeft onder de 25 fps. Xbox One S schijnt hier iets beter te presteren, maar als je 30 fps al kantje boord vindt zou ik zeker geen dure pro console aanschaffen hiervoor nee. Maar het blijft natuurlijk een gok of hij ooit voor de pc uitkomtIvysaur schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:37:
[...]
Dank je voor de snelle reactie. Dan wacht ik wel een jaartje tot die, hopelijk, via Steam te spelen is. 60 fps en geen framedrops vind ik fijner spelen.![]()
Jullie nog veel plezier met RDR 2!
Deze lijst mist nog wel de raccoon hat, welke te vinden is in de Valentine saloon. Niet te missen, grote man die aan het zeuren is. Voor de rest is het vooral geluk hebben dat de juiste NPC voorbij komt.
Je hebt groot gelijk. Voor miljoenen mensen is deze game eigenlijk een miskoop. Grafisch ondermaats en de 30 fps is echt not done. En dan nog framedrops ook. Ongelooflijk dat gamers er toch plezier aan beleven. Op onze superieure pc zou dit toch ondenkbaar zijn. Maar over een jaar is de release op de PC ? Nee, wacht... Jaartje klinkt inderdaad een stuk beter. Wat is de realease datum in dat jaartje, dan zet ik dat alvast in de agenda.Ivysaur schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:37:
[...]
Dank je voor de snelle reactie. Dan wacht ik wel een jaartje tot die, hopelijk, via Steam te spelen is. 60 fps en geen framedrops vind ik fijner spelen.![]()
Jullie nog veel plezier met RDR 2!
Iedereen verder veel plezier met RDR2 hoor !!
Het is mij nog niet één keer opgevallen. Kan aan mij liggen natuurlijk, maar volgens mij valt het allemaal wel mee. Persoolijk valt het me meer tegen dat het gewoon echt te makkelijk is. Je loopt er als een film doorheen ipv dat er wat uitdaging in zit. Terwijl in mijn herinnering deel 1 best moeilijk was. Toen ging ik nog wel een paar keer dood voor ik een vesting had ingenomen. Maar nu gebeurd dat vrijwel niet.nino_070 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:35:
[...]
Dat is inderdaad zo. Op Youtube zijn er ook filmpjes te zien van de framedrops in steden, dan kan je een beetje zien of je dit storend vind. Ik vind het wel meevallen, maar dat verschilt per persoon.
[ Voor 25% gewijzigd door Dennisdn op 21-11-2018 06:45 ]
Grappig hoe mensen zo snel op hun pik getrapt kunnen zijn als er iets negatiefs wordt gezegd over hun heilige graal RDR2. Beetje volwassen reageren mag ook.Nol_NL schreef op woensdag 21 november 2018 @ 02:52:
[...]
Je hebt groot gelijk. Voor miljoenen mensen is deze game eigenlijk een miskoop. Grafisch ondermaats en de 30 fps is echt not done. En dan nog framedrops ook. Ongelooflijk dat gamers er toch plezier aan beleven. Op onze superieure pc zou dit toch ondenkbaar zijn. Maar over een jaar is de release op de PC ? Nee, wacht... Jaartje klinkt inderdaad een stuk beter. Wat is de realease datum in dat jaartje, dan zet ik dat alvast in de agenda.
Iedereen verder veel plezier met RDR2 hoor !!
@Ivysaur ik speel zelf op een ps4 pro en merk niet veel van lagdrops. Toch had ik achteraf liever een jaar of twee gewacht tot die op de pc kwam vanwege de besturing. Het mikken vind ik kut en de algemene besturing is ook echt niet handig gedaan naar mijn mening. Hopelijk is dat, als die ooit op de pc komt, beter gedaan
De One X doet het in 4k, wel nog steeds op 30FPS. Eigenlijk ben ik alleen in Chapter 6 nog maar framedrops tegen gekomen. Totaal te verwaarlozen wat mij betreft en zeker geen reden om een jaar te wachten op een game.Ivysaur schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:33:
Zat te denken om RDR 2 te spelen, maar geen PS4 Pro of een Xbox One X. Dus rondgekeken, maar komt er op neer dat beide consoles 1080p maar tot 30 fps kunnen, met dips hier en daar? Kan iemand dat beamen?
De One X is 4K en de PS4 Pro is iets hoger dan 1080p, heb zelf amper framedrops ervaren.Ivysaur schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:33:
Vind het al dat gedoe over die 30fps of framedrops een beetje to much soms, zelf een keer ervaren toen ik een heel kamp in de vik zette. Verder geen last van lag gehad in de steden, of je moet er echt zo erg op gaan letten dat vergeet te genieten van de game.
[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 21-11-2018 08:22 ]
Vind dit ook een beetje frustrerend, alle grote nieuwsoutlets hebben oa. bericht over de gebrekkige HDR functie, maar uberhaupt een reactie van Rockstar ho maar. Vind het een tikkeltje arrogant.Navuri schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:44:
Komt er eigenlijk nog een keer een patch uit voor dit spel of is Rockstar Red Dead nu alweer vergeten?
Dit topic is gesloten.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.