Ik gebruik eigenlijk vooral mijn lancaster repeater en mijn semi auto shotgun. Heb gisteren tijdens een missie een bolt action rifle gekregen. Maar eens kijken of die wat fijner is, schiet wel wat lekkerder door dan de lancasterPredje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:38:
Wat is nou het beste wapen?
Ik vind pistols dualwielden wel cool, maar is ook traag.
De repeater voeld clunky met dat "tussenladen"..
Ik zou graag van die fijne wapens gebruiken.. echter voel ik met het beste met dubbelloops shotgun..
Gewoon alles met hagel naar de knoppen..
Nog iets; gister begon mijn paard te steigeren.. was blijkbaar een predator in de buurt..
Niks gezien.. wat bait neergelegd en wachten.. ook niks.. mis ik iets?
Nee helaas werkt dat niet in het midden van een riviermonding. Is te diep / te ver van de kust volgens mij, wanneer ik er probeerde toe te zwemmen ging ik telkens dood door stamina en health drain.SinergyX schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:51:
[...]
Revive potion werkt dan toch nog? Mijn paard is al 3x van een berg gedonderd, 2x doodgeschoten, 1x voor een trein gekomen, doet het nog steeds
Wel humor, als je in een steegje of krappe ruimte vooruit met je paard gaat, terug loopt en je paard roept, gaat hij heel netjes 'in zn achteruit' achteruit dat steegje weer uit
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
FUCK IT!!!! Schrik me helemaal de kolere
met een headset op grizzly's gaan hunten is nooit grappig.
Even bijkomen en dan kill ik hem. Maakt me niet uit hoe.
Excuses voor het taalgebruik.
met een headset op grizzly's gaan hunten is nooit grappig.
Even bijkomen en dan kill ik hem. Maakt me niet uit hoe.
Excuses voor het taalgebruik.
[ Voor 21% gewijzigd door lifeguard op 15-11-2018 13:24 ]
Deer en rabbit gingen zonder problemen op perfect. Echter, de bever .... Pokkebeest springt meteen het water in en ze zitten nooit aan mijn kant van het water.nino_070 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:51:
[...]
Eitje man. Gewoon neerschieten met een varmint rifle, bij dat grote meer in het noordwesten, of die rivier die vanuit daar naar het zuiden stroomt.
Die bever had ik ook behoorlijke moeite mee. Na deze video is het mij geluktYonix schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:25:
[...]
Deer en rabbit gingen zonder problemen op perfect. Echter, de bever .... Pokkebeest springt meteen het water in en ze zitten nooit aan mijn kant van het water.
YouTube: RED DEAD REDEMPTION 2 HOW TO FIND A BEAVER, BEAVER DAM AND A LEGENDA...
Iemand de Legendary Gator al kunnen vangen? Heb nu de missie gedaan in Chapter 4 en had hem eigenlijk daarna verwacht, maar kon hem niet op die plek vinden. Lees nu dat sommige hem pas in Chapter 6 zijn tegen gekomen.
motabeatz.com
Zo ik ben klaar.
Op het moment dat de credits over het scherm kwamen was de patch voor fallout 76 geinstalleerd.
Uiteindelijk net de 90% completion niet gehaald, maar vind het prima, veel lol mee gehad iig.
Nu is het wachten op DLC en weer verder, niet te vroeg over een maandje of 3 is vroeg genoeg. Ik hoop stiekem op een rdr1 DLC, doen we die gewoon nog een keer.
Uiteindelijk net de 90% completion niet gehaald, maar vind het prima, veel lol mee gehad iig.
Nu is het wachten op DLC en weer verder, niet te vroeg over een maandje of 3 is vroeg genoeg. Ik hoop stiekem op een rdr1 DLC, doen we die gewoon nog een keer.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Vergeet Online niet.Flagg schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:43:
Zo ik ben klaar.Op het moment dat de credits over het scherm kwamen was de patch voor fallout 76 geinstalleerd.
Ik ben zelf erg benieuwd hoe Rockstar dit heeft aangepakt.
Dat is wel vervelend. Gelukkig heb ik hier zelf geen last van.FirePuma142 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:42:
[...]
Ja, zeker bugged. Bij de professor mis ik het einde van de missie zoals beschreven online. De Wanted-posters staat breder bekend als bugged.
Ben exact op hetzelfde punt in het verhaal en kan 'm ook niet vinden. Ben bang dat we toch echt naar chapter 6 moeten, maar ik wacht nog even met het accepteren van die missie van Dutch. Ben nu alle challenges aan het doen voor zover mogelijk. Voor de horseman, herbalist en survivalist challenges moet je blijkbaar allemaal naar Blackwater gebied, beetje gevaarlijk.Motabeatz schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:36:
Iemand de Legendary Gator al kunnen vangen? Heb nu de missie gedaan in Chapter 4 en had hem eigenlijk daarna verwacht, maar kon hem niet op die plek vinden. Lees nu dat sommige hem pas in Chapter 6 zijn tegen gekomen.
Daarnaast maar even alle side missions die ik nog mis en alle horse coats verzamelen voor de compendium. Al zie ik nu dat er een horseman challenge is dat je elke breed een keer moet temmen, dus dit bewaar ik denk ik maar even tot dat ook mogelijk is, kan ik twee dingen tegelijk doen. Zit nu op 62.3%
Ik ga uit van GTA5 kopie, sharkcards en al, dan hoop ik gewoon dat alles mee gaat vallen.lifeguard schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:50:
[...]
Vergeet Online niet.
Maar gezien het gigantische geld dat ze maken met GTA, zal RDR ook wel die kant op gaan met de tijd.
(stiekem hoop ik op survival mode, beestjes skinnen, eten, slapen, zouden ze best wat mee kunnen doen)
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2018 13:54 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik schoot er gewoon 2/3 dood die samen bij de oever zaten en dan even een stukje zwemmen om die ene die het water in vluchtte naar de kant te krijgenYonix schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:25:
[...]
Deer en rabbit gingen zonder problemen op perfect. Echter, de bever .... Pokkebeest springt meteen het water in en ze zitten nooit aan mijn kant van het water.
Zijn unieke wapens verdwenen als je ze niet oppakt? Heb blijkbaar Granger's revolver gemist, is die nu gewoon weg of kan ik terug naar zijn locatie en hem alsnog halen?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nope ik vergeet online wel. Verschrikkelijke hekel aan MP gekregen de afgelopen 10/15 jaar. Ik kom nog uit de tijd dat je iedereen kende die online speeldelifeguard schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:50:
[...]
Vergeet Online niet.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Helaas, zulke wapens zijn inderdaad alleen te krijgen op dat ene moment. Zo zijn er nog meer, stuk of 4 pistolen (van al die gunslingers), een shotgun en een sniper rifle.Angeloonie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:31:
Zijn unieke wapens verdwenen als je ze niet oppakt? Heb blijkbaar Granger's revolver gemist, is die nu gewoon weg of kan ik terug naar zijn locatie en hem alsnog halen?
Ik weet dat je story missions opnieuw kan doen voor de rare objectives, zodat je een mooi goud icoontje krijgt, maar weet niet of dit ook kan met die side missions. Misschien dat er dan een mogelijkheid is om alsnog dat wapen te pakken.
Oh, vind net dit lijstje, blijkbaar is er nog veel meer om te vinden: https://www.gamecrate.com...e-and-unique-weapon/21341
[ Voor 15% gewijzigd door Yukidaruma op 15-11-2018 15:34 ]
ACR met stopping power, grip en red dot sight. Werkt altijd.EJPostema schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:07:
[...]
Ik gebruik eigenlijk vooral mijn lancaster repeater en mijn semi auto shotgun. Heb gisteren tijdens een missie een bolt action rifle gekregen. Maar eens kijken of die wat fijner is, schiet wel wat lekkerder door dan de lancaster
1 of 2 puntjes verschil in speed/acceleration lijkt niet veel uit te maken, of ik merk het gewoon niet. Arabian is inderdaad wel erg klein, heb 'm zelf ingeruild voor een Turkoman. Waar Arthur over de Arabian heen kijkt, komt de Turkoman over hem heen.Lasmibalsingh schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:28:Ik heb nu wel een paard gekocht dat bijna evengoede stats heeft op een of andere manier en hij ziet eruit als een reus in vergelijking met die witte Arabian.
Paar lessen: handmatig opslaan is wellicht handiger en voortaan zal ik vaker een order aan het paard geven om op positie te blijven.
Eigenlijk wil ik een Ardennes, die zijn pas echt indrukwekkend. Heb de pre-order versie daarvan, maar nog niet gebruikt. Waar de Arabian een speed/acceleration van 6/6 heeft, is de Turkoman 6/5. Dat merk je niet echt, Ardennes is echter 3/3, denk dat je dat wel gaat merken.
Ik heb de pre-order Ardennes als mijn main horse, zit wel pas ergens rond de 25% completion maar ik kan niet zeggen dat ik behoefte heb aan een ander paard.Yukidaruma schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:22:
[...]
Eigenlijk wil ik een Ardennes, die zijn pas echt indrukwekkend. Heb de pre-order versie daarvan, maar nog niet gebruikt. Waar de Arabian een speed/acceleration van 6/6 heeft, is de Turkoman 6/5. Dat merk je niet echt, Ardennes is echter 3/3, denk dat je dat wel gaat merken.
Sure, ze zal niet de snelste zijn maar we hebben het hier over een game waarbij traagheid key is, dus who cares: die extra reistijd is tijd wat ik weer kan spenderen aan random shit
You're alright girl!
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Vanavond toch maar eens proberen dan, vind het verreweg het mooiste paard van het spel.
Als je van degelijk houdt: dit is je paardYukidaruma schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:38:
Vanavond toch maar eens proberen dan, vind het verreweg het mooiste paard van het spel.
Ik wil dat paard van die visser noord/oost, heeft een sidequest om wat te jagen, maar dat paard mag je gewoon niet jattenYukidaruma schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:22:
[...]
1 of 2 puntjes verschil in speed/acceleration lijkt niet veel uit te maken, of ik merk het gewoon niet. Arabian is inderdaad wel erg klein, heb 'm zelf ingeruild voor een Turkoman. Waar Arthur over de Arabian heen kijkt, komt de Turkoman over hem heen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is dat gewoon die war horse die je op het begin in Valentine kan halen?Phase schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:35:
[...]
Ik heb de pre-order Ardennes als mijn main horse, zit wel pas ergens rond de 25% completion maar ik kan niet zeggen dat ik behoefte heb aan een ander paard.
Sure, ze zal niet de snelste zijn maar we hebben het hier over een game waarbij traagheid key is, dus who cares: die extra reistijd is tijd wat ik weer kan spenderen aan random shit
You're alright girl!
Dat paard kun je bemachtigen, bevat wel een spoiler over de sidequest met deze man:SinergyX schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:48:
[...]
Ik wil dat paard van die visser noord/oost, heeft een sidequest om wat te jagen, maar dat paard mag je gewoon niet jattenGeen idee welke het is (lijkt op de golden turkoman), maar qua stats zit die ook op de 6/5.
spoiler:
Als je alle quests met hem afrond ‘krijg’ je het paard van hem.
kassemans schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:14:
[...]
Dat paard kun je bemachtigen, bevat wel een spoiler over de sidequest met deze man:
spoiler:Als je alle quests met hem afrond ‘krijg’ je het paard van hem.
spoiler:
Is er nog een missie nadat je met hem een tijdje gaat lullen met koffie? Ik heb die een dag of 2 geleden gedaan, maar krijg geen nieuwe missie meer
Paardje ingeruild. Heerlijk, rijden op zo'n groot paard. Wel merkbaar iets langzamer, maar het verschil is veel kleiner dan ik had verwacht. Nu met deze ervaring zou ik zo zeggen dat het helemaal niet uitmaakt welk paard je neemt, neem gewoon degene die je het mooist vind. Dat is uiteraard op gevoel, zonder cijfers, maar het blijft een spel dat je voor je plezier speeltPhase schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:44:
[...]
Als je van degelijk houdt: dit is je paard![]()
-edit- Wist men trouwens al dat je je paard bijna overal kan hitchen op zachte ondergrond. Gewoon Y/driehoekje ingedrukt houden terwijl je nog op je paard zit, zoals je normaal ook zou doen als je wilt rusten.
[ Voor 16% gewijzigd door Yukidaruma op 15-11-2018 21:00 ]
De missie waarbij je op eenSinergyX schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:23:
[...]
spoiler:Is er nog een missie nadat je met hem een tijdje gaat lullen met koffie? Ik heb die een dag of 2 geleden gedaan, maar krijg geen nieuwe missie meer
spoiler:
gaat jagen is de laatste met hem.
Boar
Bij Saint Denis is ook een locatie waar paarden spawnen.
Heb daar een mooi zwarte Arabian gehaald
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Maar je kan toch gewoon lopen?veldkampj schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:30:
[...]
Gisteravond de Legendary White Bison geschoten.. Zie ik daarna een 3 sterren moose stuntelen op het ijs, maar ik kon er niks mee aangezien ik die andere pelt al op mijn paard had liggen![]()
Weet wel welk gebied mijn eerste gok gaat worden op zoek naar de moose
Je kan een pelt dragen terwijl je er eemtje op je paardv hebt.
Ik vond vlak na de white bison geschoten te hebben ook een perfect Bull Elk.
Gewoon teruggelopen hoor.
Ik heb daar (eer)gisteren een Golden turkoman gestolen en die bleek een "Gang Horse" te zijn waar de stable niks mee wilde...Kez schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:53:
Bij Saint Denis is ook een locatie waar paarden spawnen.
Toevallig vannavond in Saint Denis een "overval" gezien en daarna was de "grieving husband" opeens weg terwijl ik net de overvaller dood had geschoten.
Stond een paard dus ik looten, paard even bestudeerd, was het een black arabian.
Meegenomen naar de stallen en mocht gewoon naar binnen.
Meteen duur zadel met stirrups gekocht.
Had ook een krokodillen leren zadel maar op mijn Ardenne War Horse veranderd ze meteen in een hele langzame "Leipe Biefstuk".
Nu effe rustig kijken of ik alsnog een turkoman ga stelen en kijken of ik deze wel kan "bonden" en of het dan lukt.
[ Voor 43% gewijzigd door Koos2009 op 15-11-2018 22:33 ]
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Die ja: http://reddead.wikia.com/wiki/War_Horse_(RDR_II)bram1984 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:00:
[...]
Is dat gewoon die war horse die je op het begin in Valentine kan halen?
Heb woensdag na 3 uurtjes spelen eindelijk de legend of the east satchel unlocked
.
Van alle dieren die je moet jagen vond ik de badger / cougar toch wel het langste en moeilijkste werk, de anderen waren one shot perfect.
Toen weer even een paar story missies gedaan..
Van alle dieren die je moet jagen vond ik de badger / cougar toch wel het langste en moeilijkste werk, de anderen waren one shot perfect.
Toen weer even een paar story missies gedaan..
spoiler: title
Jack gered van die rijke gast
[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 16-11-2018 09:20 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kolere. Die hardKoos2009 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:27:
[...]
Maar je kan toch gewoon lopen?
Je kan een pelt dragen terwijl je er eemtje op je paardv hebt.
Ik vond vlak na de white bison geschoten te hebben ook een perfect Bull Elk.
Gewoon teruggelopen hoor.
Tijd voor DLC voor paard + wagen. Lekker terug de stad in met een wagen vol huidenveldkampj schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:25:
[...]
Kolere. Die harddat is mij toch wel iets te ver lopen hoor
GTA VI - All aboard the hype train!!
Easy mode = onSir_Hendro schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:27:
[...]
Tijd voor DLC voor paard + wagen. Lekker terug de stad in met een wagen vol huiden
Sorry maar hoop niet dat zoiets gaat komen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je kunt natuurlijk een paard met wagen stelen en deze dan volgooien met huiden.
Blijven ze dan ook wel liggen terwijl de kar over hobbels gaat?Yukidaruma schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:55:
Je kunt natuurlijk een paard met wagen stelen en deze dan volgooien met huiden.
Ze liggen niet vast, want er is geen "stow" optie, maar ze vallen er ook niet zomaar af.
Jep, je moet echt tot Chapter 6 wachten. Damn, wat is dat beest groot.Yukidaruma schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:51:
[...]
Dat is wel vervelend. Gelukkig heb ik hier zelf geen last van.
[...]
Ben exact op hetzelfde punt in het verhaal en kan 'm ook niet vinden. Ben bang dat we toch echt naar chapter 6 moeten, maar ik wacht nog even met het accepteren van die missie van Dutch. Ben nu alle challenges aan het doen voor zover mogelijk. Voor de horseman, herbalist en survivalist challenges moet je blijkbaar allemaal naar Blackwater gebied, beetje gevaarlijk.
Daarnaast maar even alle side missions die ik nog mis en alle horse coats verzamelen voor de compendium. Al zie ik nu dat er een horseman challenge is dat je elke breed een keer moet temmen, dus dit bewaar ik denk ik maar even tot dat ook mogelijk is, kan ik twee dingen tegelijk doen. Zit nu op 62.3%
Zat laatst rustig vogeltjes te kijken en dan gebeurd er dit: https://xboxclips.com/MOT...13-4665-a753-186bfd18f6d4
motabeatz.com
Haha wauw dan sta je ook verbaast te kijken van whut..Motabeatz schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:32:
[...]
Jep, je moet echt tot Chapter 6 wachten. Damn, wat is dat beest groot.![]()
Zat laatst rustig vogeltjes te kijken en dan gebeurd er dit: https://xboxclips.com/MOT...13-4665-a753-186bfd18f6d4
spoiler: title
Huh speel jij wel als arthur morgan?
Kijk zo anders tegen je char aan
G_Dragon schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:48:
[...]
Haha wauw dan sta je ook verbaast te kijken van whut..
spoiler: titleHuh speel jij wel als arthur morgan?
spoiler:
Stel geen vragen waar je t antwoord niet van wilt weten... 
kleefei schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:53:
[...]
spoiler:Stel geen vragen waar je t antwoord niet van wilt weten...
spoiler:
haha sorry die hele houding en alles ziet er anders uit.. Maar dan heb ik niks gezegd, als dat een grote story spoiler is. Ben namelijk nog begin chapter 4
Gevonden, iets met ballen... meteen maar verkocht.kassemans schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:34:
[...]
De missie waarbij je op eenspoiler:gaat jagen is de laatste met hem.Boar
Maar stukje censuur gevonden

https://xboxclips.com/Sin...9e-48d9-a496-3c5692d16e85
(sidemissie, semi-spoiler)
Bloed, skinnen, ledematen, alles mag, maar stukje naakt? Neeeeeee, dat mag niet

En gevalletje niet eerlijk:
https://xboxclips.com/Sin...26-4288-9750-63bb60d3eb82
Gasten beginnen op mij te schieten, 1 raakt zo'n lamp, zooitje vliegt in de fik. Alles dood, wil ik die gast redden die vastgebonden is, maar gaat dood door de vlammen.. krijg ik een honor penalty
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2018 11:06 ]
Dat gebeurde me gisteren ook toen ik een paard probeerde te temmen. Was me er al 2x vandoor gegaan, derde keer kwam een hert me aanvallen -_-Motabeatz schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:32:
[...]
Jep, je moet echt tot Chapter 6 wachten. Damn, wat is dat beest groot.![]()
Probeerde je daar toevallig Sharpshooter challenge 10 te doen?
Da's geen censuur da's een bug, bij mij hingen die schilderijen er wel namelijk..SinergyX schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:03:
[...]
Gevonden, iets met ballen... meteen maar verkocht.
Maar stukje censuur gevonden
https://xboxclips.com/Sin...9e-48d9-a496-3c5692d16e85
(sidemissie, semi-spoiler)
Bloed, skinnen, ledematen, alles mag, maar stukje naakt? Neeeeeee, dat mag niet
En gevalletje niet eerlijk:
https://xboxclips.com/Sin...26-4288-9750-63bb60d3eb82
Gasten beginnen op mij te schieten, 1 raakt zo'n lamp, zooitje vliegt in de fik. Alles dood, wil ik die gast redden die vastgebonden is, maar gaat dood door de vlammen.. krijg ik een honor penalty
Of doen ze aan regio censuur? Zou wel heel bijzonder zijn want er was werkelijk niks te zien op die schilderijen.
Ik werd laatst ook uit het niets door zo'n elk aangevallen. Had echt zoiets van WTF?!? Maakt de game wel vet!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Nee, had wat veren nodig voor small game arrowsYukidaruma schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:16:
[...]
Dat gebeurde me gisteren ook toen ik een paard probeerde te temmen. Was me er al 2x vandoor gegaan, derde keer kwam een hert me aanvallen -_-
Probeerde je daar toevallig Sharpshooter challenge 10 te doen?
motabeatz.com
Ik de mate van detail en realisme best wel lekker in deze game. Het tempo is ook een stuk lager wat me ook zeker bevalt na Assassin's Creed Odyssey, lekker alles op je gemak doen. Ik vraag me af of ik hier verderop nog geïrriteerd van raak, maar tot nu toe vind ik het echt super prettig.
Als je hier met een paard van een redelijk grote heuvel afspringt dan raakt je paard daar ook gewond van, in AC:O is dat heel anders, daar valt hij soms even neer en daarna kun je verder, pas bij echt heel overdreven grote sprongen in de afgrond gaat je paard dood (om vervolgens na een tijdje weer oproepbaar te zijn).
Daarnaast vind ik tot nu toe (ben nu in Chapter 2) de wereld ook veel overtuigender dan in andere games. De wereld lijkt veel minder uit dezelfde models opgebouwd, wegen zijn ook deels begroeid met gras of deels niet, het maakt al met al gewoon een veel betere indruk van een echt bestaande wereld dan dat ik tot nu toe in andere games heb gezien. Kan er niet helemaal precies de vinger op leggen, maar het voelt gewoon een stuk beter aan.
Tot nu toe dus erg blij dat ik deze game kan spelen.
Als je hier met een paard van een redelijk grote heuvel afspringt dan raakt je paard daar ook gewond van, in AC:O is dat heel anders, daar valt hij soms even neer en daarna kun je verder, pas bij echt heel overdreven grote sprongen in de afgrond gaat je paard dood (om vervolgens na een tijdje weer oproepbaar te zijn).
Daarnaast vind ik tot nu toe (ben nu in Chapter 2) de wereld ook veel overtuigender dan in andere games. De wereld lijkt veel minder uit dezelfde models opgebouwd, wegen zijn ook deels begroeid met gras of deels niet, het maakt al met al gewoon een veel betere indruk van een echt bestaande wereld dan dat ik tot nu toe in andere games heb gezien. Kan er niet helemaal precies de vinger op leggen, maar het voelt gewoon een stuk beter aan.
Tot nu toe dus erg blij dat ik deze game kan spelen.
Latin capital letter y with diaeresis
De eindcredits rollen nu..
Wauw.. gewoon wauw.. wat een geweldig spel
.
Wauw.. gewoon wauw.. wat een geweldig spel
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Vandaag de game uitgespeeld, wat een game zeg. Een behoorlijke beleving, ondanks dat ik veel mensen hoor over bugs of nadelige problemen heb ik hier zelf in mijn speelervaring weinig tot niks van meegekregen. Bij mij verliep alles vrij wel soepel en heb ik gelukkig kunnen genieten van de story. Nu maar eens verder gaan met de challenges en het hunten van animals, hoop dat ik daar nog veel plezierige speeluren nog vandaan kan halen!
Ik sta er versteld van dat sommige het spel al hebben uitgespeeld. Doen jullie dan wel alle sidequests? Of doen jullie alleen de mainstory? Ik zelf zit nog in chapter 2 sinds het begin.... Ik ben eigenlijk alleen maar aan het rondwandelen, strangers helpen en soms een main mission aan het doen. Maar goed wel een kanttekening: Ik kan ook maar een paar uur per week spelen ivm allerlei andere dingen : )
Same here. Ook nog in chapter twee. Vooral nog aan het jagen en exploren. Maar heb ook minder kunnen spelen dan gehoopt/gedacht. Denk komende week wat meer te gaan spelen ...botwood schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:52:
Ik sta er versteld van dat sommige het spel al hebben uitgespeeld. Doen jullie dan wel alle sidequests? Of doen jullie alleen de mainstory? Ik zelf zit nog in chapter 2 sinds het begin.... Ik ben eigenlijk alleen maar aan het rondwandelen, strangers helpen en soms een main mission aan het doen. Maar goed wel een kanttekening: Ik kan ook maar een paar uur per week spelen ivm allerlei andere dingen : )
Weten jullie hoe je de hunting requests moet activeren? Ik sta voor zo'n poster in Valentine, maar ik kan er niks mee.
Misschien ben je nog niet ver genoeg in het verhaal. Er zijn wel meer dingen in het spel die je gewoonweg niet kan beginnen voordat je ergens in het verhaal bent en geen van de guides geeft dit ooit aan, of het spel zelf.
Met een paar uur per week ga je dat ook inderdaad niet redden, zelfs in snelvaart ben je behoorlijk wat uurtjes kwijt. Mijn chapter 2 was ook zo, tot ik langzaam doorkreeg wat jouw absolute impact is op de wereld en het verhaal.. toen maar versnelling hoger gezetbotwood schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:52:
Enerzijds de reden dat ik voor Online klaar wilde zijn, andere games (BFV, warframe etc) ook nog stonden te wachten, maar anderzijds ook dat het verhaal me langzaam minder trok, dat ik steeds sneller ging.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2018 17:03 ]
Ik vond net een 4e coat voor de Turkoman die ik nergens nog heb gezien in guides. Ik zie overal de Gold, Silver en Dark Bay, maar ik vond net een Gold Dapple. Komt ook niet terug in de compendium als je erop gaat rijden, maar ziet er wel degelijk anders uit. Heb een screenshot gemaakt met de PS share knop, maar weet niet waar ik deze dan kan vinden.
Die staat in je 'gallery' mapje ergens op je PS homescreenYukidaruma schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:08:
Ik vond net een 4e coat voor de Turkoman die ik nergens nog heb gezien in guides. Ik zie overal de Gold, Silver en Dark Bay, maar ik vond net een Gold Dapple. Komt ook niet terug in de compendium als je erop gaat rijden, maar ziet er wel degelijk anders uit. Heb een screenshot gemaakt met de PS share knop, maar weet niet waar ik deze dan kan vinden.
Ah, ja, ik zie ze. Nu nog een manier hoe ik deze hier ook kan laten zien
Meerdere manieren.. je kun t sharen naar socialmedia en dan linken hier, of je kunt m even overzetten naar usb stick, dan op pc uploaden..Yukidaruma schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:13:
Ah, ja, ik zie ze. Nu nog een manier hoe ik deze hier ook kan laten zien
Is volgens mij niet echt een makkelijke manier

Oh wow, USB stickjes dan maar.poor Leno schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:15:
[...]
Meerdere manieren.. je kun t sharen naar socialmedia en dan linken hier, of je kunt m even overzetten naar usb stick, dan op pc uploaden..
Nee inderdaad...poor Leno schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:15:
[...]
Meerdere manieren.. je kun t sharen naar socialmedia en dan linken hier, of je kunt m even overzetten naar usb stick, dan op pc uploaden..
Ik stuur een pic altijd vanaf de PS4 naar mijn US account (wat ik verder niet gebruik). Op mijn phone open ik dan de PS Messages app en ga naar de conversatie en save daar de pic naar cloud storage (iCloud/OneDrive).
En dan kan ik er altijd bij en mee doen wat ik wil ...
En vergeet niet vantevoren een save te maken voor het geval je het verneukt zoals ik...Reefun schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:04:
Voor de mensen waarmee de goldbar glitch niet werkte. Las verschillende manieren maar wat voor mij uiteindelijk werkte ;
Auto save uit
Naar de sherrif gaan
Saven
Kist openen
Gouden staaf geselecteerd hebben
Oppakken
Tijdens de animatie dat hij bukt saven
Load
30x gouden staven oppakken
Ik las andere manieren waarin stond dat je erbij moest staan maar toen kreeg ik telkens maar 2.
Edit: dom, ik heb natuurlijk gewoon eerdere saves...
[ Voor 4% gewijzigd door HenkEisDS op 16-11-2018 20:57 ]
Ik moet elke keer weer lachen als ik iemand zie posten over die gold glitch terwijl hij nog in chapter 1-6 zit
I need some help! Hunting help!
Ik wil dus al die satchels eerst gaan halen. Heb de eerste, nu bezig met de tweede: perfects squirrel carcass en een perfect badger pelt.
Ik heb de legendary buck trinket.
Ik heb nu al een paar keer een 3* squirrel geschoten, boog gebruikt en small game arrows gebruikt en telkens is het dan een 1* beest.
Is er ergens een goed overzicht waar welke beesten zitten en welk wapen je moet gebruiken voor perfect pelts? En ik begrijp ook de werking van die legendary buck trinket niet ...

Ik wil dus al die satchels eerst gaan halen. Heb de eerste, nu bezig met de tweede: perfects squirrel carcass en een perfect badger pelt.
Ik heb nu al een paar keer een 3* squirrel geschoten, boog gebruikt en small game arrows gebruikt en telkens is het dan een 1* beest.
Is er ergens een goed overzicht waar welke beesten zitten en welk wapen je moet gebruiken voor perfect pelts? En ik begrijp ook de werking van die legendary buck trinket niet ...
Ik zit in 4 en kom zonder die glitch al om in de dollars? En dan heb ik welgeteld 3 goldbars gevonden.kleefei schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:58:
Ik moet elke keer weer lachen als ik iemand zie posten over die gold glitch terwijl hij nog in chapter 1-6 zit
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Goed avondje RDR2 gehad. Helaas nog geen perfect badger gevonden, maar wel lekker geexplored en strangers en stuff, wat dinosaur bones gevonden... Zomaar wat momentjes...
Ik zit ingezoomd met de sniper, klaar om aan te leggen op een deer, ik druk af en... net op dat moment rijd er iemand op paard voorbij, recht in mijn vizier, headshot! Oooops
Dude bij een klein hutje met schapen wil me weg jagen. Ik hogtie hem, loot de place, make hem weer los en hij rent gilled weg
En geen honor loss 
Heb het kamp bijna helemaal geupgrade, ben nu wel blut ...
En de legendarische uitspraak "Guess it's my camp now!" ...
Ik zit ingezoomd met de sniper, klaar om aan te leggen op een deer, ik druk af en... net op dat moment rijd er iemand op paard voorbij, recht in mijn vizier, headshot! Oooops
Dude bij een klein hutje met schapen wil me weg jagen. Ik hogtie hem, loot de place, make hem weer los en hij rent gilled weg
Heb het kamp bijna helemaal geupgrade, ben nu wel blut ...
En de legendarische uitspraak "Guess it's my camp now!" ...
Overzicht: https://i.redd.it/fyu6i263asu11.jpg-SaveMe- schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:04:
I need some help! Hunting help!![]()
Per dier: https://rankedboost.com/r...hunting-wildlife-fishing/
[ Voor 6% gewijzigd door Jordy8 op 17-11-2018 08:25 ]
Kun je ook gewone arrow craften? Heb er steeds maar 40 en die zijn zo op
En ik heb een full mask gekocht, maar die zie ik alleen op mijn paard. Kan ik die swappen met de bandana in mijn items wheel ?

En ik heb een full mask gekocht, maar die zie ik alleen op mijn paard. Kan ik die swappen met de bandana in mijn items wheel ?
Gisteren de achievement gehaald om alle species te skinnen. Moet nog drie dieren bestuderen en dan heb ik ook die binnen, maar mijn hemel wat is dat lastig. Met name vogels zijn irritant. Moet verder een 3* American Robin carcass vinden.... Dat vogeltje zou je overal tegen moeten komen, maar is 8 cm groot... Echt een drama om die te vinden...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Seriously, moet je echt alle dieren skinnen en bestuderen ? Wow! Weet niet of ik daar voor ga. En vogels, die zijn onmogelijk, die heb je toch nooit lang genoeg in beeld om te scannen ?
Mag ik mee lachen? ik mis de grap...kleefei schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:58:
Is hier al iemand naar het theater in st denis geweest? Echt lachen! Niet Ricky Gervais in gta grappig maar toch!
Something under the bed is drooling
Alle Gambler challenges gisteren gehaald en ik had mij toch even geluk tijdens blackjack 
https://xboxclips.com/MOT...da-4b47-9957-b71493afe775
motabeatz.com
In mijn beleving vind ik dat ik er best lang over heb gedaan, ik heb niet iedere dag gespeeld en heb zelfs ook gewoon een aantal dagen gehad dat ik de game even aan de kant heb gelegd. Het gene waar ik me wel op bleef focussen was de mainstory, de side missies hier en daar gedaan voor de rest ook niks van exploren, achievements of jagen. Mijn focus lag echt op de mainstory en nu ga ik op alle gemak alles exploren, hunten en achievements behalen. Iedereen moet gewoon op z'n eigen tempo de game spelen, het is tenslotte geen wedstrijdje.botwood schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:52:
RESTECP! Was er ook mee bezig, alle andere challenges heb ik al gedaan, in ieder geval die mogelijk zijn in chapter 4. Ben voor nu even blijven steken op de 5e, waar je dat domino spel moet spelen, had er echt geen zin meer in, iets te veel gebaseerd op puur geluk.Motabeatz schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:37:
Alle Gambler challenges gisteren gehaald en ik had mij toch even geluk tijdens blackjack
-edit- Vanavond maar eens beginnen aan chapter 5, volgens mij heb ik alles nu wel gedaan. Zelfs de vampier in Saint Denis verslagen.
Mis alleen nog de missies van de burgemeester, maar die verschijnt maar niet op de kaart. Heb een volledige 24 uur in-game tijd voor de deur gestaan na het krijgen van de brief, maar de missie blijft weg...
Daarnaast als gezegd alleen nog de gambler challenges die ik kan doen. Voor de horseman en herbalism challenges moet ik voorbij Blackwater, wat me toch iets te gevaarlijk is.
Heb ook ergens gelezen dat de bounties na chapter 5 magisch verdwijnen, wat me wel goed uit zou komen. Heb in meerdere staten een $300+ bounty door de bandit challenges
[ Voor 38% gewijzigd door Yukidaruma op 17-11-2018 14:40 ]
Had ik ook wat moeite mee. Ik geloof dat die beperkt in de avond actief is na 21uur. Even buiten town een camp opzetten en dan paar keer slapen tot die tijd.Yukidaruma schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 12:19:
[...]
Mis alleen nog de missies van de burgemeester, maar die verschijnt maar niet op de kaart. Heb een volledige 24 uur in-game tijd voor de deur gestaan na het krijgen van de brief, maar de missie blijft weg...
MHW: Jay
Vanavond toch maar even proberen dan in plaats van verder met het verhaal.y0ukn0w schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 14:47:
[...]
Had ik ook wat moeite mee. Ik geloof dat die beperkt in de avond actief is na 21uur. Even buiten town een camp opzetten en dan paar keer slapen tot die tijd.
Deze spellen zijn echt niet goed voor mij.... Alle menuutjes doorspitten op niet complete tellers. Ook al een dag besteed aan alleen save reloads bij die Saint Denis plaats voor paarden. Rij nu rond op een Rose Grey Arabian, met een Tiger Striped Mustang als temp en nog een Gold Turkoman in de stables
Iemand tips voor de gang camps? Murfree staat op 100%, maar Lemoyne en O'Driscoll missen nog een camp. Hideouts zijn compleet, maar die camps gaan maar niet omhoog, ook al schiet ik elke die ik vind overhoop.
-edit- Helaas. Nog 2 avonden geprobeerd, maar de missie verschijnt niet. Misschien heeft het te maken met m'n bounty, dan maar eens proberen na de volgende story missions. Pluspunt is wel dat ik nu nog maar 3 coats hoef te vinden in totaal. Eigenlijk zelfs maar 1, blijkbaar krijg je er 2 gewoon van missies.
Nee, die zul je echt moeten kopen. Je kunt bijna alle pijlen weer oppakken, als je er gewoon overheen loopt.-SaveMe- schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:14:
Kun je ook gewone arrow craften? Heb er steeds maar 40 en die zijn zo op![]()
Full mask zit bij de Horse optie in het wiel, niet bij Items, kun je ook echt alleen maar wisselen bij het paard. In je wardrobe kun je aangeven welke 5 masks je mee wil nemen, net als moet hoeden.
-edit- Eh, misschien beter lezen... Nee, de bandana en mask kun je niet uitwisselen. Dat zijn echt twee verschillende opties.
Daar is echt een perfecte plaats voor in Roanoke Valley, vlak bij die Ancient Tomb waar je ook die viking spullen vind. Ga hier staan, YouTube: Red Dead Redemption 2 Small bird farming spot Cardinals, woodpeckers... , en je vind wel een klein vogeltje op elke steen. Alleen overdag trouwens, 's nachts is er geen vogel te vinden.uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:28:
Gisteren de achievement gehaald om alle species te skinnen. Moet nog drie dieren bestuderen en dan heb ik ook die binnen, maar mijn hemel wat is dat lastig. Met name vogels zijn irritant. Moet verder een 3* American Robin carcass vinden.... Dat vogeltje zou je overal tegen moeten komen, maar is 8 cm groot... Echt een drama om die te vinden...
[ Voor 52% gewijzigd door Yukidaruma op 17-11-2018 23:14 ]
Sorry voor de dubbel.

[ Voor 98% gewijzigd door Yukidaruma op 17-11-2018 20:31 ]
damnit.. spoilers zijn niet cool. hoewel het target is als spoiler is het stiekem kijken altijd wel een dingetjekleefei schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:08:
[...]
Eigen risico:
spoiler:aan het eind ga je dood en ben je alles kwijt
Ben net voorbij de intro :-D
Gister RDR2 gehaald voor de PS4, alleen ik kan niet manual saven. Heeft iemand daar een oplossing voor?
Tweakwondo schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:40:
[...]
damnit.. spoilers zijn niet cool. hoewel het target is als spoiler is het stiekem kijken altijd wel een dingetjeIs dit echt zo?
Ben net voorbij de intro :-D
spoiler:
Nee, dat is niet zo
spoiler:
Nee, serieus, het is echt zo. Alles wat je hebt buiten wat spul in je satchel raak je kwijt, paard, geld, noem het maar op
Het stukje mission waar je in zit even afmaken, daarna kan je manual savennilsson1234 schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:44:
Gister RDR2 gehaald voor de PS4, alleen ik kan niet manual saven. Heeft iemand daar een oplossing voor?
Die farming spot... zitten daar ook american Robins?Yukidaruma schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 17:56:
[...]
Vanavond toch maar even proberen dan in plaats van verder met het verhaal.
Deze spellen zijn echt niet goed voor mij.... Alle menuutjes doorspitten op niet complete tellers. Ook al een dag besteed aan alleen save reloads bij die Saint Denis plaats voor paarden. Rij nu rond op een Rose Grey Arabian, met een Tiger Striped Mustang als temp en nog een Gold Turkoman in de stablesDie Gold Dapple Turkoman waar ik het over had kun je trouwens vinden in het kamp, met de naam Bob.
Iemand tips voor de gang camps? Murfree staat op 100%, maar Lemoyne en O'Driscoll missen nog een camp. Hideouts zijn compleet, maar die camps gaan maar niet omhoog, ook al schiet ik elke die ik vind overhoop.
-edit- Helaas. Nog 2 avonden geprobeerd, maar de missie verschijnt niet. Misschien heeft het te maken met m'n bounty, dan maar eens proberen na de volgende story missions. Pluspunt is wel dat ik nu nog maar 3 coats hoef te vinden in totaal. Eigenlijk zelfs maar 1, blijkbaar krijg je er 2 gewoon van missies.
[...]
Nee, die zul je echt moeten kopen. Je kunt bijna alle pijlen weer oppakken, als je er gewoon overheen loopt.
Full mask zit bij de Horse optie in het wiel, niet bij Items, kun je ook echt alleen maar wisselen bij het paard. In je wardrobe kun je aangeven welke 5 masks je mee wil nemen, net als moet hoeden.
-edit- Eh, misschien beter lezen... Nee, de bandana en mask kun je niet uitwisselen. Dat zijn echt twee verschillende opties.
[...]
Daar is echt een perfecte plaats voor in Roanoke Valley, vlak bij die Ancient Tomb waar je ook die viking spullen vind. Ga hier staan, YouTube: Red Dead Redemption 2 Small bird farming spot Cardinals, woodpeckers... , en je vind wel een klein vogeltje op elke steen. Alleen overdag trouwens, 's nachts is er geen vogel te vinden.
Jazekers, daar heb ik mijne gevonden voor de hunting requests. Daarnaast ook Blue Jays, Woodpeckers, Sparrows en vast nog wat die ik vergeet.uchiha tijntje schreef op zondag 18 november 2018 @ 14:34:
[...]
Die farming spot... zitten daar ook american Robins?
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar superhandig 
Herpaderp... blijkbaar is het ophalen van de brief niet genoeg, je moet 'm ook echt lezen. Net gedaan en de missie verscheen direct op de kaart.y0ukn0w schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 14:47:
[...]
Had ik ook wat moeite mee. Ik geloof dat die beperkt in de avond actief is na 21uur. Even buiten town een camp opzetten en dan paar keer slapen tot die tijd.
15 en 47poor Leno schreef op zondag 18 november 2018 @ 15:50:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar superhandig
[YouTube: 50 HUGE Helpful Tips for Red Dead Redemption 2!]
PSN: MrMistral
Waarom gaat cinematic mode niet automatisch uit als je beschoten wordt -_- Net doodgegaan omdat ik verrast werd door een groep bounty hunters en voordat ik de juiste knop gevonden had, was ik al dood en m'n paard ook nog eens kwijt. Mag op het lijstje van dingen die nog gefixed moeten worden aan paardrijden.
Waarschijnlijk doe je net teveel handelingen als je wil saven.. je moet wel gewoon stilstaan en niks aan de hand zijn voordat je de manual save kan doen.nilsson1234 schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:44:
De verrekijker is je beste vriend als het gaat om scannen van vogels.-SaveMe- schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:49:
Seriously, moet je echt alle dieren skinnen en bestuderen ? Wow! Weet niet of ik daar voor ga. En vogels, die zijn onmogelijk, die heb je toch nooit lang genoeg in beeld om te scannen ?
MHW: Jay
Die gebruik ik voor bijna alle diereny0ukn0w schreef op zondag 18 november 2018 @ 18:35:
[...]
De verrekijker is je beste vriend als het gaat om scannen van vogels.
Zit dat filmpje met tips te bekijken, maar die klusjes in het kamp zijn mij nooit opgevallen of wat ik eerder denk is dat ze bij mij nooit aangegeven zijn, zal wel weer een bug zijn.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Worden ook niet aangegeven, alleen een zwart minipuntje op de mapChaoss schreef op zondag 18 november 2018 @ 18:52:
Zit dat filmpje met tips te bekijken, maar die klusjes in het kamp zijn mij nooit opgevallen of wat ik eerder denk is dat ze bij mij nooit aangegeven zijn, zal wel weer een bug zijn.
Je kan je dead eye level ook snel verhogen, door domweg in de general store premium sigaretten te gaan staan kopen.
Oh maar zo bedoelde ik het ook niet hoor.JessetjeNL schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 12:14:
[...]
Iedereen moet gewoon op z'n eigen tempo de game spelen, het is tenslotte geen wedstrijdje.
Damn! Ik kom maar geen badgers tegen ...
Honor werkt soms wel raar: komt een koets aan met een vrouw achter tralies. Ik schiet de twee op de bok dood. Geen enkel effect op honor. Bevrijd de vrouw, positieve honor. Loot de bodies, negatieve honor ...
Wat ik wel een beetje minder vind is dat bij veel kleine locaties, huisjes, tenten, farms, etc, als je er aan komt is iedereen vijandig en als je niet binnen 10s weg bent gaan ze schieten, terwijl ik alleen maar wil rondkijken (vaak liggen er cards of zo). Wat ik nu meestal doe is ze snel lasso-en en dan hogtie-en. Op mijn gemak rond snuffelen en dan maak ik ze weer los. Maar sommige beginnen dan te vechten of te schieten. Mss moet ik ze maar hogtied achterlaten ?
Overigens, waarom sla je met je vuisten mensen dood, je kunt dus niemand bewusteloos slaan ?
Honor werkt soms wel raar: komt een koets aan met een vrouw achter tralies. Ik schiet de twee op de bok dood. Geen enkel effect op honor. Bevrijd de vrouw, positieve honor. Loot de bodies, negatieve honor ...
Wat ik wel een beetje minder vind is dat bij veel kleine locaties, huisjes, tenten, farms, etc, als je er aan komt is iedereen vijandig en als je niet binnen 10s weg bent gaan ze schieten, terwijl ik alleen maar wil rondkijken (vaak liggen er cards of zo). Wat ik nu meestal doe is ze snel lasso-en en dan hogtie-en. Op mijn gemak rond snuffelen en dan maak ik ze weer los. Maar sommige beginnen dan te vechten of te schieten. Mss moet ik ze maar hogtied achterlaten ?
Overigens, waarom sla je met je vuisten mensen dood, je kunt dus niemand bewusteloos slaan ?
Niet zo raar dat mensen niet vrolijk worden als je een beetje hun huis doorzoekt eh
Wordt wel een beetje naar van die lui in tentjes die dan beginnen te schieten als je niet binnen 2 seconden wegsprint. "Walk away" en dan doe je dat, beginnen ze alsnog te schieten. Had Rockstar niet de normale loopsnelheid wat kunnen verhogen, of "run away" in het script kunnen zetten?
Vandaag toch maar tijd besteed aan de challenges. Heb nu alles af, behalve Herbalism 9 en 10, nog steeds in chapter 4 XD
Wat zijn die Gambler challenges trouwens frustrerend... zit geen enkele uitdaging in, ondanks de benaming.
Vandaag toch maar tijd besteed aan de challenges. Heb nu alles af, behalve Herbalism 9 en 10, nog steeds in chapter 4 XD
Wat zijn die Gambler challenges trouwens frustrerend... zit geen enkele uitdaging in, ondanks de benaming.
[ Voor 9% gewijzigd door Yukidaruma op 18-11-2018 22:25 ]
Zou mooi zijn als ze nog een derde loop snelheid introduceren. Zoals nu wanneer je hard loopt binnen 't kamp. Alleen dat kan alleen daar, toch?
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Ah jammer. ik kwam een paar berichten tegen dat je de Legend of the East outfit al kan krijgen in chapter 4 als je alle challenges doet, behalve herbalism 9 en 10. Is helaas niet het geval, of het is voor die mensen een gelukkige bug.
Even een vraag voor hen die al voorbij Chapter 3 zijn:
spoiler:
Ik ben op dit moment zelf nog bezig met Chapter 3, maar heb al best wat geld bij elkaar gesprokkeld: zo'n $8500. Echter, ik merk dat ik het grote geld nog niet echt nodig heb. Alle, tot nu toe, kamp upgrades zijn gedaan. Mijn vraag aan jullie: kun je later in het spel nig iets met dat geld?
Ik ga vanavond verder met 2 side missies die nodig zijn voor de 100%. Voor eentje hoef ik enkel nog maar een perfect beaver carcass te vinden. Die zal easy zijn. Voor de andere moet ik nog ontzettend veel reigers killen en heel maar dan ook heel veel orchids vinden…
Zodra ik dat af heb, ga ik op zoek naar nog drie diertjes om te bestuderen en verder met mijn challenges en de laatste 10 storyline missies. Enige wat ik dan nog open heb staan zijn de 70 gold medals (zit op de helft volgens mij) en 18 bear attacks overleven. Dat vind ik helaas wel een grind achievement die er van mij niet in had hoeven te zitten.
Zodra ik dat af heb, ga ik op zoek naar nog drie diertjes om te bestuderen en verder met mijn challenges en de laatste 10 storyline missies. Enige wat ik dan nog open heb staan zijn de 70 gold medals (zit op de helft volgens mij) en 18 bear attacks overleven. Dat vind ik helaas wel een grind achievement die er van mij niet in had hoeven te zitten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.