Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Yukidaruma schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:21:
Ben zelf ook nog in chapter 4 :) Neem lekker de tijd om alles te ontdekken wat ik maar kan. Gebruik wel guides voor van alles en nog wat. Vind het leuk om overal rond te lopen en de kaart volledig in te tekenen, zwem dan ook naar alle eilandjes om maar die zwarte rand op de kaarten te krijgen. Ben alleen heel slecht in het echte vinden van de collectibles... Zo kan ik zomaar 2 cigarette cards missen het volledig doorzoeken van een kleine cabin. Ben nu bezig met de 9e herbalism challenge, waar je alle planten een keer moet plukken. Hiervoor moet ik ook verder met die exotics side mission, omdat anders niet alle planten verschijnen.
Daarna maar eens een lijstje bijhouden van alle soorten paarden en hun coats, zodat ik ook daar in de compendium mooie volle balken heb.
Ik vind dat rond dwalen, beesten jagen, dingen ontdekken ook echt de kracht van de game. Missies doen mij een stuk minder. Heb er nu 40 uur ofz in zitten, ben halverwege Act4.

Gisteren bijvoorbeeld weer 4 uur gespeeld, en 1 missie gedaan.
Verder een nieuw paard gezocht, een grot verkend, en een hideout leeg gespeeld.

Heerlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Precies. Ik vind het zo levendig. Laat mij lekker in het kamp van hoofdstuk 2 blijven en als een eenzame cowboy door het land trekken. Hier wat roven voor onderhoud, daar wat jagen voor eten en kleding. Dan wat pokeren voor de ontspanning. Wild West Sims :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 21:32

iew

What the...?!

Andyk125 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:42:
Nu het nieuwe van de game eraf is, moet ik bekennen dat ik mij steeds vaker stoor aan dingen. Gisteren 3 kwartier voor niets zitten te spelen, omdat ik na de missies met de Greys op de een of andere manier mijn paard kwijt was. Ik hield bij het kamp ook altijd een temporary horse voor wanneer ik ga jagen en ik dan meer mee kan nemen. Maar na het halen van de missie waren beide paarden weg. |:(
Na het fluiten kwam mijn paard met zadel op een of magische manier terug, terwijl die nergens op de kaart te bekennen was. Daarna rechtstreeks na een stable gereden, maar mijn temporary horse was helemaal weg. ;(

Ik had verwacht dat men door een update wel zou zorgen dat bepaalde characters weer in het kamp te vinden zouden zijn, maar dit is nog steeds niet het geval.

Ook snap ik niet dat het niet mogelijk is wanneer je zaken op kunt pakken, dat wanneer bepaalde zaken dicht bij elkaar liggen dat je met de pijltjestoets niet kunt selecteren wat je wilt pakken. Hoe moeilijk moet dat zijn. In plaats van een simpele handeling, pak je nu altijd het verkeerde of je kunt het niet inspecteren.

Er is nog veel te ontdekken en ik vermaak mij echt met de game, maar de hele ervaring wordt toch wel verpest door bepaalde kleine irritaties. Ik merk dat ik veel meer geneigd ben de missies maar af te maken dan het ontdekken.
Ik had eerst ook het idee om alles heel rustig te gaan verkennen toen de game uit was, ik heb toch maar besloten om de eerste playtrough gewoon redelijk snel door te lopen en als "tutorial" te zien.
Ben blij dat ik dit gedaan heb, ik geniet nu veel meer van de storyline en ben veel beter bekend met de bediening en ins en outs van de game.

Maar ik ben dan ook een enorme wild west fan en zal deze game heel lang blijven spelen, ik leef in die wereld..., mij zal het dus ook echt niet gaan vervelen maar dat is voor ieder persoonlijk.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

veldkampj schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:53:
[...]

Ja volgens mij moet je wel echt voor zn buik gaan staan voordat je die prompt te zien krijgt. Is volgens mij ook met meerdere beesten zo.
Klopt, dat is met alle HELE grote beesten zo. (degene die je niet op kunt pakken)

To do or not to do...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:09:
[...]

Dat zijn de dreamcatchers. Vindt er 19 en ze leiden naar een plaats met een schat.

Alles waar je het over hebt zijn dus dingen waar ik guides voor heb gebruikt. Al die collectibles ga je echt nooit vinden zonder guides, sommige zitten gewoon op plaatsen waar je nooit zal gaan zoeken of net om een hoekje waardoor eagle eye ze niet oplicht.
Ligt natuurlijk aan wat je zelf leuker vindt, maar ik haal meer plezier uit het compleet maken van de verzamelingen dan uit het zoeken zelf.
Ik ga eerst zelf zoveel mogelijke en alles zelf zoeken en doen. Geen guides. Als ik er uiteindelijk genoeg van heb en de story afrond, dan ga ik kijken wat ik nog leuk vind om te doen en of de 100% completion leuk is om te doen...

Voor nu laat ik mee steeds verrassen.

Bijvoorbeeld, ik sprong gisteren met mijn paard in het water waardoor vissen opgeschrikt werden. Twee ervan sprongen op de kant. Kom ik gewoon 2 3 sterren vissen zo oppakken :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:50
Ik ben door Chapter 6 heen en ik moet nog even bijkomen van alles wat daar gebeurd. Wat is Arthur Morgan schitterend uitgewerkt als character. Ik heb er wel spijt van dat ik geen extra save heb opgeslagen nadat je in chapter 3 bent want dat vond ik wel het mooiste kamp om vanuit daar de wereld te verkennen. Maar aan de andere kant is opnieuw spelen is geen crime.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:31:
[...]

Denk dat het ook een beetje automatisch gebeurd als je op avontuur gaat, want je word wel heel snel afgeleid door de omliggende dingen als je met de main missies bezig gaat.
@Yukidaruma
Planten, collectibles, jagen en die encyclopedie vullen? Nou dat gaat bij mij niet automatisch hoor, tenzij ik me er echt toe zet. :P

Dingen die ik compleet negeer:
  • Berovingen - tot nu toe geen geld nodig gehad, buiten wat je door de missies krijgt
  • Jagen - saai, langdradig, tijdrovend, niks toevoegend (wat ik echt nodig heb, althans)
  • Planten - eerlijk gezegd geen idee wat die toevoegen, ik pluk ze nooit en heb ze volgens mij niet nodig gehad
  • Eten/eten maken - Ja Arthur is underweight, maar boeiend? Ik merk er weinig van. Ik gooi er af en toe alleen wat in om mijn health of dead eye bij te vullen
  • Het kamp - voegt voor mij ook echt niets toe
  • De mensen in het kamp - zie hierboven, ik heb ook op 2 of 3 man na, geen idee wie nu wie is
Dingen die ik wel vet vind:
  • Exploren
  • Random shit tegenkomen
  • Van de uitzichten genieten
  • (Side)missies doen
  • Lekker beetje rond rijden
Nu ik dit zo schrijf is het best jammer dat zoveel dingen mij niet boeien. Wat als Rockstar al die tijd nu eens gestopt had in het episch maken van alle missies. Want dat deel (de missies tot nu toe, ben in chapter 3) maakt toch wel het minste indruk van de dingen die ik leuk vind om te doen. Zoals al aangegeven is de missiestructuur echt veel te lineair. De open wereld van bijvoorbeeld Far Cry 5 stelt helemaal niks voor in vergelijking met die van RDR2, maar daar kun je missies wel op de meest absurde manieren voltooien.

Edit - toevoeging aan de negeer lijst: collectibles. Als ze er liggen en ik zie ze toevallig, pak ik ze op. Maar zonder guide gewoonweg onmogelijk. Oh en ook die klusjes rond je kamp en die attributen die je moet regelen voor anderen. Nope.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 14-11-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
@bram1984 Doe je dan ook helemal geen challenges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

-SaveMe- schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:53:
Bijvoorbeeld, ik sprong gisteren met mijn paard in het water waardoor vissen opgeschrikt werden. Twee ervan sprongen op de kant. Kom ik gewoon 2 3 sterren vissen zo oppakken :)
Hebben vissen een sterren-klassificatie? is me niet opgevallen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
D. Ninjai schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:54:
Ik ben door Chapter 6 heen en ik moet nog even bijkomen van alles wat daar gebeurd. Wat is Arthur Morgan schitterend uitgewerkt als character. Ik heb er wel spijt van dat ik geen extra save heb opgeslagen nadat je in chapter 3 bent want dat vond ik wel het mooiste kamp om vanuit daar de wereld te verkennen. Maar aan de andere kant is opnieuw spelen is geen crime.
Ik heb geen idee wat er gebeurt na chapter 6 en of dit kan, maar kan je niet een eigen kamp opslaan op dezelfde plek en vanuit daar gaan exploren? je kan je kamp gewoon laten staan enz

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:59:
Geen idee wat je daarmee bedoelt, dus guess not. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:01:
[...]

Geen idee wat je daarmee bedoelt, dus guess not. :P
Haha, kijk eens in het menu bij Progress en dan Challenges. Ook te vinden als je links op de d-pad klikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

OzzieMann schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:04:
Yaay, gisteren eindelijk de Legend of the East Satchel gemaakt. Kan nu van alles 99 stuks in mijn schoudertasje meenemen! >:) 8)

Ik had vooral veel moeite een 3* Raccoon en Badger te vinden, nu ik deze beestjes eindelijk eergisteren geschoten had zie ik ze ineens constant rondlopen. Alsof ik ze eerst moest unlocken... :/

Gisteren dan eindelijk de missende Panther en Cougar kunnen vinden, bij beide heb ik Potent Bait gebruikt en dat werkt ontzettend goed. Volgens de omschrijving van die Bait is het ook om pristine predators in de buurt te lokken. Had ik dat nou maar eerder gedaan. Met de Cougar op m'n paardje naar huis rijden werd nog wel spannend daar ik in een ambush van O'Driscolls liep en ik nog m'n boog en sniper equipped had... Gelukkig stond bij spawnen m'n lieve Mr. Ed met de cougar netjes achterop een paar meter verder op mij te wachten.
Wat ook goed werkt is eerst een paar herten schieten en diie op een hoop leggen (3 of zo) als bait in een gebied waar panthers of cougars zitten, je kan er nog potent bait bij doen maar is niet eens nodig, dit schijnt zelfs beter te werken.

Je legt ze op een hoop en gaat zitten wachten, de rotting van de kadavers lokt de predator, maar let op want een panther komt meestal van achter of de zijkant hahaha, dus hou alles goed in de gaten ! ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Challenges zijn tot nu toe juist wel fun en leuk om tussen de bedrijven door te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo had ik gisteren een vos te pakken, maar was nog even bezig met wat anders. Loop ik een paar minuten later naar die vos toe zit er gewoon een adelaar (Of een andere roofvogel) van dar karkas te snoepen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunner schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:59:
[...]

Hebben vissen een sterren-klassificatie? is me niet opgevallen.
Ja, waren grote vissen die net als een carcass achter op mijn paard moesten. Iets met Mukkie ofzo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:04:
[...]

Haha, kijk eens in het menu bij Progress en dan Challenges. Ook te vinden als je links op de d-pad klikt.
Is dat dat je goud of zilver of brons kan halen bij missies? Negeer ik ook volledig. Snap ook niet dat dit in een dergelijke game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:09:
[...]

Is dat dat je goud of zilver of brons kan halen bij missies? Negeer ik ook volledig. Snap ook niet dat dit in een dergelijke game zit.
Nee, dat zijn gewoon je missions. Onder Progress zie je challenges staan in 9 categorien, zoals hunting, etc. Dan moet je bijvoorbeeld 3 drie sterren rabbit pelts hebben, of met 1 dead eye 2 dieren schieten, etc ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yukidaruma schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:59:
Bram is Sony games gewend he, In HZD en Spiderman is het allemaal niet zo levendig natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:15:
[...]

Nee, dat zijn gewoon je missions. Onder Progress zie je challenges staan in 9 categorien, zoals hunting, etc. Dan moet je bijvoorbeeld 3 drie sterren rabbit pelts hebben, of met 1 dead eye 2 dieren schieten, etc ...
Oh nee, niet aan mij besteed als ik het zo lees. De enige game waarbij ik challenges heb gedaan, is het zojuist benoemde FC5. Maar dat was nodig om skill points te verdienen. :)

@Donstil Ik weet niet wat het verband tussen challenges en levendig precies is, maar de levendige wereld van RDR2 heb ik al meermaals de hemel in geprezen. :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 14-11-2018 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In RDR1 moest je volgens mij als challenge een beer met een knife killen... chilling!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
bram1984 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:18:
[...]

Oh nee, niet aan mij besteed als ik het zo lees. De enige game waarbij ik challenges heb gedaan, is het zojuist benoemde FC5. Maar dat was nodig om skill points te verdienen. :)
Als ik het goed heb kan je na het completen van challenges outfits kopen bij de Trapper, die weer voordelen hebben (o.a. health boost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
veldkampj schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:19:
[...]

Als ik het goed heb kan je na het completen van challenges outfits kopen bij de Trapper, die weer voordelen hebben (o.a. health boost)
De trapper! Die was ik nog op vergeten. Ook die negeer ik. Ik ga niet echt vaak dood, dus ik heb vooralsnog geen behoefte aan andere outfits. Misschien dat dit later nog komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:18:
@Donstil Ik weet niet wat het verband tussen challenges en levendig precies is, maar de levendige wereld van RDR2 heb ik al meermaals de hemel in geprezen. :Y)
Ja ik bedoelde meer dat je al die andere zaken niet doet. Dood zonde in mijn ogen, je mist echt prachtige gameplay hierdoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind tot nu toe het hunten wel fun. Ook best challenging (om beesten te vinden, te schieten, juiste kwaliteit, etc ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:21:
[...]

Ja ik bedoelde meer dat je al die andere zaken niet doet. Dood zonde in mijn ogen, je mist echt prachtige gameplay hierdoor.
Die dingen uit mijn lijstje bedoel je? Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:25:
[...]

Die dingen uit mijn lijstje bedoel je? Zoals?
Even afgaande van alleen je lijstje hoor:
  • Berovingen
  • Jagen
  • Het kamp
  • De mensen in het kamp

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/F3TUM0uZDhtkhvGMYTMfBhQj/medium.jpg

Beste vondst ooit! Niets hilarischer dan Arthur alle serieuze scenes zien spelen met dit gedrocht op zijn hoofd :9

spoiler:
gejat van die operazangeres
bram1984 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:58:
[...]

Planten, collectibles, jagen en die encyclopedie vullen? Nou dat gaat bij mij niet automatisch hoor, tenzij ik me er echt toe zet. :P

Dingen die ik compleet negeer:
  • Berovingen - tot nu toe geen geld nodig gehad, buiten wat je door de missies krijgt
  • Jagen - saai, langdradig, tijdrovend, niks toevoegend (wat ik echt nodig heb, althans)
  • Planten - eerlijk gezegd geen idee wat die toevoegen, ik pluk ze nooit en heb ze volgens mij niet nodig gehad
  • Eten/eten maken - Ja Arthur is underweight, maar boeiend? Ik merk er weinig van. Ik gooi er af en toe alleen wat in om mijn health of dead eye bij te vullen
  • Het kamp - voegt voor mij ook echt niets toe
  • De mensen in het kamp - zie hierboven, ik heb ook op 2 of 3 man na, geen idee wie nu wie is
Dingen die ik wel vet vind:
  • Exploren
  • Random shit tegenkomen
  • Van de uitzichten genieten
  • (Side)missies doen
  • Lekker beetje rond rijden
Nu ik dit zo schrijf is het best jammer dat zoveel dingen mij niet boeien. Wat als Rockstar al die tijd nu eens gestopt had in het episch maken van alle missies. Want dat deel (de missies tot nu toe, ben in chapter 3) maakt toch wel het minste indruk van de dingen die ik leuk vind om te doen. Zoals al aangegeven is de missiestructuur echt veel te lineair. De open wereld van bijvoorbeeld Far Cry 5 stelt helemaal niks voor in vergelijking met die van RDR2, maar daar kun je missies wel op de meest absurde manieren voltooien.

Edit - toevoeging aan de negeer lijst: collectibles. Als ze er liggen en ik zie ze toevallig, pak ik ze op. Maar zonder guide gewoonweg onmogelijk. Oh en ook die klusjes rond je kamp en die attributen die je moet regelen voor anderen. Nope.
My man!!!

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2018 13:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Berovingen doe ik ook (nog) niet. Speel zoveel mogelijk als good guy. Na het afronden van story e.d. ga ik me nog wel eens behoorlijk bruut gedragen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:32:
Berovingen doe ik ook (nog) niet. Speel zoveel mogelijk als good guy. Na het afronden van story e.d. ga ik me nog wel eens behoorlijk bruut gedragen :p
Zijn toch wel geinig hoor, huis berovingen of van die postkoets tips die je soms kunt kopen of krijgt in je Kamp nadat je met mensen praat.

Ik ben dan bang dat ze niet meer opkomen als je die locatie van het verhaal uit hebt dat ik ze nu maar doe.
Vind verder het verhaal ook niet zo heel sterk tot nu toe (half act4) dus daar hoef ik niet zo nodig (snel) doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Donstil schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:35:
[...]

Zijn toch wel geinig hoor, huis berovingen of van die postkoets tips die je soms kunt kopen of krijgt in je Kamp nadat je met mensen praat.

Ik ben dan bang dat ze niet meer opkomen als je die locatie van het verhaal uit hebt dat ik ze nu maar doe.
Vind verder het verhaal ook niet zo heel sterk tot nu toe (half act4) dus daar hoef ik niet zo nodig (snel) doorheen.
Kun je die tips kopen? waar doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Melantrix schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:35:
[...]
Kun je die tips kopen? waar doe je dat dan?
Ja dat kan in postkantoren. Best grappig, krijg je voor $2,- een tip wanneer waar een bepaalde koets komt.
Loot is heel verschillend, gaat van $25,- tot $ 175,- tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Donstil schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:37:
[...]

Ja dat kan in postkantoren. Best grappig, krijg je voor $2,- een tip wanneer waar een bepaalde koets komt.
Loot is heel verschillend, gaat van $25,- tot $ 175,- tot nu toe.
ah oke, is dat iets dat je leert door een missie of iets dergelijk? of loop je gewoon op die kerel achter de balie af?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Melantrix schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:38:
ah oke, is dat iets dat je leert door een missie of iets dergelijk? of loop je gewoon op die kerel achter de balie af?
Ik weet niet precies eigenlijk 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De optie wordt geopend door een missie, heb ik zojuist gedaan ergens in CH3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Echt niet.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 10:10

Echt niet.

Gewoon niet.

Ja, dat leer je bij een missie in Chapter 3 met Hosea Trelawny.

Thanks @Rmg

[ Voor 23% gewijzigd door Echt niet. op 14-11-2018 13:48 . Reden: Verkeerde naam ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:37

Rmg

[...]

Na een bepaalde missie en bij specifieke postkantoren
Echt niet. schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:45:
Ja, dat leer je bij een missie in Chapter 3 met Hosea.
Trelawny

[ Voor 24% gewijzigd door Rmg op 14-11-2018 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Thanks @Nathuran en @Echt niet.. ik ben nét in Chapter 3 dus dat verklaart het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:35:
[...]

Ik bedoel met berovingen meer gewoon random NPC's robben. Heb ik niet echt behoefte aan. Ik heb in het moeras ergens wel een tip gekregen dat er ergens veel cash in een huis ligt. Ja daar ga ik wel even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41
[...]

Nee, dat unlock je na de missie "Friends in Very Low Places" met Josiah Trelawny in chapter 3.

spoiler: missie
Daar ga je mee naar het station, waar je een tip koopt over de locatie van een koets met poen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veldkampj
Echt niet. schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:45:
Ja, dat leer je bij een missie in Chapter 3 met Hosea.
Toch maar eens verder met de missies dan :P Zit wel in Chapter 3 maar blijf constant afgeleid.
Gisteravond echt flink wat uurtjes kunnen gamen maar niet verder gekomen dan de Legendary Bear en Wolf en in de tussentijd alleen maar weer dingen aan het ontdekken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 20:24

Qu3st

veldkampj schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:48:
[...]

Toch maar eens verder met de missies dan :P Zit wel in Chapter 3 maar blijf constant afgeleid.
Gisteravond echt flink wat uurtjes kunnen gamen maar niet verder gekomen dan de Legendary Bear en Wolf en in de tussentijd alleen maar weer dingen aan het ontdekken 8)7
Dat is toch ook geniaal! Niemand verplicht je om het te rushen, bij heel veel spellen heb ik een gehaast gevoel. Maar bij RDR2 heb ik dat totaal niet! Ik had gisteren er ook 4 uur op zitten en net zo ver als jij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:44
-SaveMe- schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:32:
Hier ook inderdaad. Ik heb wel een par keer geheel klunzig npcs beroofd omdat ik op mijn paard wilde klimmen door driehoekje in te drukken maar dan de dichtstbijzijnde Npc ging beroven :').

spoiler:
Ohja en wel 1 keer rob for the basement gedaan bij de gunsmith in Rhodes, maar daar zat een best ontroerend verhaal achter wat ik verder niet zal verklappen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veldkampj
Qu3st schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:54:
[...]

Dat is toch ook geniaal! Niemand verplicht je om het te rushen, bij heel veel spellen heb ik een gehaast gevoel. Maar bij RDR2 heb ik dat totaal niet! Ik had gisteren er ook 4 uur op zitten en net zo ver als jij haha
Vind het ook heerlijk ja, maar toch mooi wanneer je dat soort dingen ook kan gaan doen :) Nog meer afleiding hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:46:
[...]

Ik bedoel met berovingen meer gewoon random NPC's robben. Heb ik niet echt behoefte aan. Ik heb in het moeras ergens wel een tip gekregen dat er ergens veel cash in een huis ligt. Ja daar ga ik wel even kijken.
Aah ja, die witte puntjes doe ik ook niet allemaal meer.
Stap je af > Weer die gast met zijn slangen beet > Lator 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Donstil schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:09:
[...]

Aah ja, die witte puntjes doe ik ook niet allemaal meer.
Stap je af > Weer die gast met zijn slangen beet > Lator 8)7
die gast heb ik al zooooo vaak uit zijn lijden verlost >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Ik had laatst een bende die hun compagnon wilde bevrijden uit een gevangen transport. Law was al dood dus ik schoot die bende neer maar vervolgens wist ik niet wat ik met die kerel moest doen in de wagen. Uiteindelijk maar vastgezet en naar de sheriff gebracht. Echter liep ik naar binnen en starte er een missie.

vraag me af hoe jullie hiermee omgaan? Heb wel eens gelezen dat zulke dingen ook tips geven maar dat heb ik nog niet veel meegemaakt.
(dan heb ik het overigens over die random events met andere gangs, van 'normale' npc's heb ik wel eens tips gehad maar dan is het ook duidelijker of je ze wil helpen of niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Laatst online: 12-09 05:30
-SaveMe- schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:19:
In RDR1 moest je volgens mij als challenge een beer met een knife killen... chilling!
Die ken ik nog ja, dat heeft wel een paar keer gekost zeg maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Nu online
spinnenman schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:12:
[...]

die gast heb ik al zooooo vaak uit zijn lijden verlost >:)
Of die gast waarvan je de ketting tussen de benen kapot moet schieten, dat zelfs Arthur "Again??" zegt.

Vraag me alleen af wat ik nu eigenlijk moet met die wagens waar de law een gevangene vervoert. Ik blijf er altijd weg, vooral omdat die lawman dat zegt, maar het blijft een wit puntje op de minimap.
Ik las ook iets over dat je soms een wiel moet helpen vervangen van een wagen, maar zo'n interactie ben ik nog niet tegengekomen.
LTVDKTW schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:32:
[...]

Die ken ik nog ja, dat heeft wel een paar keer gekost zeg maar :D
In deze moet je een grizzly beer doden met throwing knives, zonder zelf schade te krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Yukidaruma op 14-11-2018 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De audio is ook erg goed in de game. Heerlijk met een surround headset op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Melantrix schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:20:
Ik had laatst een bende die hun compagnon wilde bevrijden uit een gevangen transport. Law was al dood dus ik schoot die bende neer maar vervolgens wist ik niet wat ik met die kerel moest doen in de wagen. Uiteindelijk maar vastgezet en naar de sheriff gebracht. Echter liep ik naar binnen en starte er een missie.

vraag me af hoe jullie hiermee omgaan? Heb wel eens gelezen dat zulke dingen ook tips geven maar dat heb ik nog niet veel meegemaakt.
(dan heb ik het overigens over die random events met andere gangs, van 'normale' npc's heb ik wel eens tips gehad maar dan is het ook duidelijker of je ze wil helpen of niet)
Aangezien het bij mijn om 'O Driscolls ging heb ik een molotov op die kooi gegooid >:)
Overigens geweldig hoe ze het verspreiden van het vuur er weer in hebben zitten, man man.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Nog meer digitale sadistjes hier? Iemand vastbinden en dan in het water gooien. Iemand verbranden en dan het lijk oppakken en ermee rondlopen als een rokende fakkel.

Good times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisLNFF schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:52:
Nog meer digitale sadistjes hier? Iemand vastbinden en dan in het water gooien. Iemand verbranden en dan het lijk oppakken en ermee rondlopen als een rokende fakkel.

Good times.
Indien aanwezig pleur ik iedereen in het kampvuur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Gisteren alles gecraft voor mn kamp. Grootste uitdaging was toch wel de Perfect Ox hide. 1tje had ik toevallig gevonden waar een NPC mee liep, maar voor de laatste ben ik naar Caliga Hall gegaan. Resultaat: Stadje gesloten, meer dan 20 lijken om mij heen en een bounty van 340 dollar

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:00
Heb hem nu uitgespeeld. Vind de verhaallijn echt wel goed :)
Ik snap 1 ding echter niet ...

spoiler:
Waarom liet Dutch Arthur 2 keer aan zijn lot over? Tot 2 keer toe liet hij hem bijna dood gaan..

En MIca... vieze hond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:56
Kan iemand mij verwijzen naar het topic voor Read Dead Redemption 2 voor de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
doobieters schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:01:
Geen idee of je serieus bent, maar goed.

Er is geen pc versie, en ook nog niet aangekondigd. Als hij komt dan duurt dat waarschijnlijk nog minimaal een jaar.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• kleefei
  • Laatst online: 18-09 12:54
doobieters schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:01:
Jazeker, klik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:30
Jeetje, wat zijn Bevers vervelende beesten om op te jagen zeg ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 22:38
Yonix schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:42:
Jeetje, wat zijn Bevers vervelende beesten om op te jagen zeg ... :(
Eitje man. Gewoon neerschieten met een varmint rifle, bij dat grote meer in het noordwesten, of die rivier die vanuit daar naar het zuiden stroomt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb net het verhaal uit (het hoofddeel zeg maar), en het laatste stukje was een momentje waar ik (major spoiler)
spoiler:
tranen in mijn ogen had, vond het echt enorm jammer hoe Arthur eindigd..

En die Micah
spoiler:
ik heb nog nooit zo'n pure en intense haat aan iemand gehad, hoop dat ik hem nog een keer door z'n hoofd kan revolveren :+

Ben benieuwd wat de rest nog gaat geven.. moet zeggen dat hoe meer het verhaal vorderde, hoe meer emoties ik voelde.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Yukidaruma
  • Nu online
Vanavond lekker voortgang kunnen maken met wat challenges en horse coats verzamelen. :)

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Ik zie veel van jullie allemaal side dingen doen zoals craften voor je paarden. Speciale dieren hunten..

Al deze dingen zijn nog actief wanneer je de hoofdverhaal uitspeelt? Wil me namelijk nu eerst focussen op het verhaal. Ivm werk kan ik alleen in het weekend spelen en niet lang. Dus vandaar wil ik toch het verhaal uitspelen.

En dan achteraf als het kan alles verzamelen jagen. Is dit dan nog mogelijk

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Melantrix schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:20:

Ze zitten er wel vaker in. Kwam laatst een paar daltons tegen die blijkbaar al eerder ergens ontsnapt waren. Die vroegen alleen of ik de boeien eraf kon halen. Gedaan en lekker laten lopen. Net als die in de wagen, bevrijden en weg laten rennen. Misschien helpen ze mij ook ooit eens :)

• Melantrix
Dennisdn schreef op donderdag 15 november 2018 @ 06:23:
[...]

Ze zitten er wel vaker in. Kwam laatst een paar daltons tegen die blijkbaar al eerder ergens ontsnapt waren. Die vroegen alleen of ik de boeien eraf kon halen. Gedaan en lekker laten lopen. Net als die in de wagen, bevrijden en weg laten rennen. Misschien helpen ze mij ook ooit eens :)
Check, wat gebeurt er met je Honor op dat moment?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Melantrix schreef op donderdag 15 november 2018 @ 06:40:
[...]

Check, wat gebeurt er met je Honor op dat moment?
Oh dat durf ik niet te zeggen. Ben totaal niet met honor bezig.
Weet toevallig dat ik om om-en-nabij de 30% sta.

• D. Ninjai
theduke1989 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 05:57:
Ik zie veel van jullie allemaal side dingen doen zoals craften voor je paarden. Speciale dieren hunten..

Al deze dingen zijn nog actief wanneer je de hoofdverhaal uitspeelt? Wil me namelijk nu eerst focussen op het verhaal. Ivm werk kan ik alleen in het weekend spelen en niet lang. Dus vandaar wil ik toch het verhaal uitspelen.

En dan achteraf als het kan alles verzamelen jagen. Is dit dan nog mogelijk
Ja dat kan. Als je in CH5 bent neem dan ook even de tijd om te jagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Gisteren de proloog gespeeld en eindelijk in chapter 2 terecht gekomen. Ik heb in Valentine gewoon even een tijdje stil gestaan voor de general store om te kijken hoe de afdrukken van iedereen in de modder correct worden weergegeven, wat een details. De voetstappen van mensen, pootafdrukken van paarden en de sporen van de wagens, als ze de grond raken komen ze direct op de goede plek te staan. Heb dat voor zo ver ik kan herinneren nog niet echt eerder gezien in een game.

Ik was daarnaast vanuit het kamp in een missie vertrokken op een wagen, na de missie kwam ik niet terug in het kamp, maar bleef in het stadje, was mijn paard dus nog in het kamp. Ik ben maar helemaal terug gelopen (goed voor je stamina), maar dit moet toch anders kunnen zonder een paard van een omstander te jatten?

Latin capital letter y with diaeresis

• D. Ninjai
YdieresiS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 07:52:
Gisteren de proloog gespeeld en eindelijk in chapter 2 terecht gekomen. Ik heb in Valentine gewoon even een tijdje stil gestaan voor de general store om te kijken hoe de afdrukken van iedereen in de modder correct worden weergegeven, wat een details. De voetstappen van mensen, pootafdrukken van paarden en de sporen van de wagens, als ze de grond raken komen ze direct op de goede plek te staan. Heb dat voor zo ver ik kan herinneren nog niet echt eerder gezien in een game.

Ik was daarnaast vanuit het kamp in een missie vertrokken op een wagen, na de missie kwam ik niet terug in het kamp, maar bleef in het stadje, was mijn paard dus nog in het kamp. Ik ben maar helemaal terug gelopen (goed voor je stamina), maar dit moet toch anders kunnen zonder een paard van een omstander te jatten?
Als je met een wagen vertrekt en je paard is nog in de buurt, dan moet je even fluiten met D-pad Up en dan volgt ie de wagen.
YdieresiS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 07:52:
Dat had ik ook. Speel als good guy. Maar helemaal teruglopen zag ik niet zitten, ben ook niet gek :) Dus heb ik maar een alleenstaand paard gepakt en terug gereden. Dat paard heeft nog heel lang als tijdelijk paard in kamp gestaan :)

• veldkampj
Yukidaruma schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:36:
[...]

Wacht dan maar tot je moose gaat jagen, die zijn echt zeldzaam. :'(
Gisteravond de Legendary White Bison geschoten.. Zie ik daarna een 3 sterren moose stuntelen op het ijs, maar ik kon er niks mee aangezien ik die andere pelt al op mijn paard had liggen :'(
Weet wel welk gebied mijn eerste gok gaat worden op zoek naar de moose :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Yukidaruma schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:41:
[...]

Of die gast waarvan je de ketting tussen de benen kapot moet schieten, dat zelfs Arthur "Again??" zegt.
ik help graag een handje om ze van de ketting te verlossen. gaat niet altijd goed met een shotgun O-)

• YdieresiS
D. Ninjai schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:12:
[...]

Als je met een wagen vertrekt en je paard is nog in de buurt, dan moet je even fluiten met D-pad Up en dan volgt ie de wagen.
Ik had gisteren wel ontdekt dat met een ander paard je L2 en Driehoekje (PS4) kan drukken voor volgen. Misschien dat dit ook werkt met een wagen. Bij de optie om te fluiten blijft het paard ook volgen? Dat is dan wel handig inderdaad voor de volgende keer. Ik ging er bijna vanuit dat ik wel weer terug zou keren in het kamp na het einde van de missie, maar dat gebeurde dus niet.

Gisteren mijn save opgeslagen en kwam rond de 8% uit, telt hij hier alleen het hoofdverhaal? Of ook alle extra achievements erbij? Bijvoorbeeld de bounties die je kan opsporen, alle dingen in je encyclopedie en ook de te jagen beesten die genoemd worden in dit topic? Lijkt me anders dat ik anders al veel te snel er doorheen ga.
-SaveMe- schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:25:
[...]

Dat had ik ook. Speel als good guy. Maar helemaal teruglopen zag ik niet zitten, ben ook niet gek :) Dus heb ik maar een alleenstaand paard gepakt en terug gereden. Dat paard heeft nog heel lang als tijdelijk paard in kamp gestaan :)
Onderweg terug had ik ergens (maar toen had ik mijn paard wel), dat er iemand werd doodgeschopt door zijn paard, het paard rende weg dus ik erachteraan om te kijken of die beter was dan de mijne, was niet zo, maar ik had die wel mooi even in gebruik, zonder de bad guy uit te hangen. Ben nog wel zoekende of ik nu de good guy of de bad guy wil zijn, tot nu toe eigenlijk alleen maar good guy acties uitgehaald.

• veldkampj
YdieresiS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:35:
[...]

Gisteren mijn save opgeslagen en kwam rond de 8% uit, telt hij hier alleen het hoofdverhaal? Of ook alle extra achievements erbij? Bijvoorbeeld de bounties die je kan opsporen, alle dingen in je encyclopedie en ook de te jagen beesten die genoemd worden in dit topic? Lijkt me anders dat ik anders al veel te snel er doorheen ga.
Ik denk dat dit alles is. Ik zit net in chapter 3 en ben vooral heel veel andere dingen aan het doen naast het verhaal en zou op 41% zitten.

Edit: Ik bedenk me nu dat ik het percentage ook op zie lopen als ik weer dingen ontdekt heb of een legendary beest geschoten heb ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door veldkampj op 15-11-2018 08:40 ]

• YdieresiS
veldkampj schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:39:
[...]

Ik denk dat dit alles is. Ik zit net in chapter 3 en ben vooral heel veel andere dingen aan het doen naast het verhaal en zou op 41% zitten.

Edit: Ik bedenk me nu dat ik het percentage ook op zie lopen als ik weer dingen ontdekt heb of een legendary beest geschoten heb ofzo.
Ik vond het nog vrij snel gaan die eerste 8 procent namelijk. Ik ben niet bang dat er niet genoeg te doen is, maar vroeg het me gewoon af. We gaan zien hoeveel uur ik erin ga steken. Is het totaal aantal uren dat je bezig bent nog ergens op de PS4 of Social club te zien?

Ik zie op de social club dat je missies dus ook met een bepaalde medaille kan halen. Ik hoop niet dat er een trophy is dat je die allemaal goud moet hebben, dan ben ik nog wel even bezig om de game op platinum te halen.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:17
Ik zit een eind in chapter 5, of misschien al 6 inmiddels. Het is een prima game die me vermaakt maar ik heb me wel een beetje in de hype laten mee slepen merk ik. De tienen vlogen me om de oren bij de reviews waardoor ik ook maar een PS4 pro heb gehaald met RDR2. Zou de game zelf een 8 geven. Zoals ik zeg; prima, maar zeker niet perfect. Vooral de controls blijven bij mij een issue. Net een missie gedaan waarbij ik in een grot vol vijanden wil sluipen. In plaats van O 'stealth takedown' kom ik blijkbaar te hard aangelopen en druk ik O voor 'luidruchtige takedown?' :? waarom zou je hier dezelfde knop voor gebruiken. Hele grot komt er meteen aangerend. Of als ik in een boot moet klimmen terwijl een NPC op mij wacht. Druk ik driehoekje omdat ik dat ook gebruik voor mijn paard? Druk ik vierkantje omdat ik hiermee op dingen klim? Of de vijftien rondjes die ik moet lopen om een hitch-post tot mijn paard eindelijk aan dat ding vast gemaakt wordt.

Nee, van alle speelsessies die mij tot dit punt hebben gebracht heb ik er geen gehad zonder irritatie over de besturing. Tussendoor even AC: Odyssey opgestart en het was gewoon een verademing dat ik niet herhaaldelijk de X knop moest druk om te galloperen of rennen en mijn paard uitstekend de paden volgde. Oh hey het is te heet voor je kleding? Wil je wisselen? Pech gehad, want die kleding zit nu niet op je paard en je moet je maat volgen anders is de missie gefaald.

Graphics zijn goed, wereld is mooi en vol en er zit goede humor in. Maar (nagenoeg) perfect? Nee, voor mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:59:
Ik zit een eind in chapter 5, of misschien al 6 inmiddels. Het is een prima game die me vermaakt maar ik heb me wel een beetje in de hype laten mee slepen merk ik. De tienen vlogen me om de oren bij de reviews waardoor ik ook maar een PS4 pro heb gehaald met RDR2. Zou de game zelf een 8 geven. Zoals ik zeg; prima, maar zeker niet perfect. Vooral de controls blijven bij mij een issue. Net een missie gedaan waarbij ik in een grot vol vijanden wil sluipen. In plaats van O 'stealth takedown' kom ik blijkbaar te hard aangelopen en druk ik O voor 'luidruchtige takedown?' :? waarom zou je hier dezelfde knop voor gebruiken. Hele grot komt er meteen aangerend. Of als ik in een boot moet klimmen terwijl een NPC op mij wacht. Druk ik driehoekje omdat ik dat ook gebruik voor mijn paard? Druk ik vierkantje omdat ik hiermee op dingen klim? Of de vijftien rondjes die ik moet lopen om een hitch-post tot mijn paard eindelijk aan dat ding vast gemaakt wordt.

Nee, van alle speelsessies die mij tot dit punt hebben gebracht heb ik er geen gehad zonder irritatie over de besturing. Tussendoor even AC: Odyssey opgestart en het was gewoon een verademing dat ik niet herhaaldelijk de X knop moest druk om te galloperen of rennen en mijn paard uitstekend de paden volgde. Oh hey het is te heet voor je kleding? Wil je wisselen? Pech gehad, want die kleding zit nu niet op je paard en je moet je maat volgen anders is de missie gefaald.

Graphics zijn goed, wereld is mooi en vol en er zit goede humor in. Maar (nagenoeg) perfect? Nee, voor mij niet.
Je kunt in de setting (controls) uitschakelen dat je op x moet blijven drukken voor het rennen geloof ik. Maar dat werkt niet voor je paard geloof ik.

https://www.reddit.com/r/...x_to_sprint_in_rdr2other/

De game is inderdaad niet perfect, het grootste probleem zijn inderdaad de knullig controls en dat er gewoon zaken verdwijnen. Hoe kun je verwachten dat mensen honderden uren aan een game besteden om zaken te halen en dan op een magische manier verdwijnt het.

Ook vindt ik de wereld en de side missions bijna interessanter dan het verhaal. Maar misschien dat het nog komt, zit net in Chapter 4.
Melantrix schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:56:
[...]

Nee ik sta dan gewoon bij een tafel met meerdere items, druk eerst niks in. als je dan op R1 klikt 'blader' je door de items heen op tafel en kan je het oppakken of inspecten.

Je kiest dus met r1 van welke item je het context menu wil zien als het ware.

btw, ik zit ook op ps4
Ik heb het gisteren geprobeerd, maar kreeg het op geen enkele manier voor elkaar.
Op de een of andere manier krijg ik dan niet bijv. het kistje onder de tafel te pakken.

Miss nog maar eens proberen, waarschijnlijk was ik te ongeduldig :P

Ben gisteren ook achter gekomen dat er wapens weg zijn, deze zijn ook niet meer te vinden bij mij paard. Een van de wapens was de repeater van de gunshop in Rhodes.
spoiler:
Die je kunt krijgen wanneer je de jongen bevrijdt uit de kelder
. En een ander was een bolt action rifle waar ik een scope naderhand op heb laten zetten.

Begin me jammer genoeg steeds meer te ergeren aan de game, je besteed veel tijd aan de game om bepaalde dingen te halen en na een paar dagen kom je erachter dat het op magische wijze verdwenen is. Of het nu paarden zijn of wapens, het is heel frustrerend en je kunt je beter nergens aan hechten want voor je het weet is het weg als je de game opnieuw laad. 8)7

Gisteren een groep gevonden met een wagen met machinegeweer erop, ter nauwe nood overleeft. Maar wist eerlijk gezegd niet wat ik er mee moest doen. Dacht miss kun je ermee naar je basis en anders breng ik hem na een Fence. Jammer genoeg kon ik hem niet mee nemen naar de basis en kwam ik te dicht langs een missie die automatisch start als je in de buurt komt. Wagen weg en na herladen was deze verdwenen. |:( Iemand een idee wat je er mee kon doen, behalve veel mensen afschieten :P ?

[ Voor 41% gewijzigd door Andyk125 op 15-11-2018 09:17 ]

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Wat is nou het beste wapen?

Ik vind pistols dualwielden wel cool, maar is ook traag.
De repeater voeld clunky met dat "tussenladen"..
Ik zou graag van die fijne wapens gebruiken.. echter voel ik met het beste met dubbelloops shotgun..
Gewoon alles met hagel naar de knoppen..

Nog iets; gister begon mijn paard te steigeren.. was blijkbaar een predator in de buurt..
Niks gezien.. wat bait neergelegd en wachten.. ook niks.. mis ik iets?

• ArthurMorgan
  • Niet online
als hij steigert gelijk op de hud kijken. Vooral slangen zie je anders echt niet.

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
ArthurMorgan schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:41:
als hij steigert gelijk op de hud kijken. Vooral slangen zie je anders echt niet.
Nu je het zegt! Ik hoorde wel gesisssss..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Predje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:42:
[...]

Nu je het zegt! Ik hoorde wel gesisssss..
Dat was je wiel van van wagen.

PSN ID Binloading_nl

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:03

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoe zit het btw met speciale wapens? Ik heb bijv. van die oude Gunslingers 2 pistolen die ik nu gebruik, maar die kan ik verder niet customizen. Als ik die vervang met een ander pistool, kan ik ze dan nog terugvinden?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Mocht je de speciale editie Willen. Maar niet meer in Nederland te koop. Hier in Luxemburg voor 75,- ik kan hem opsturen geen probleem.

En ze hebben wel 200 kopieën van RDR2 waarschijnlijk speelt niemand die games hier xD
steefje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:49:
[...]

Dat was je wiel van van wagen.
Die zijn van hout.

@Piet_Piraat7 Genoeg toffe titels die je nu nog op je Pro kan spelen. Als je open wereld vet vindt, zou ik zeker Horizon op de kop tikken. Dat is zo'n game waarbij een speelsessie van 4 uur als 15 minuten aanvoelt.

[ Voor 38% gewijzigd door bram1984 op 15-11-2018 10:43 ]

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-09 17:02
Gregory76 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:49:
[...]

Zo ga ik dat ook doen, echter pas nadat ik de story uitgespeeld heb. Dan kan je nl tassen (of hoe noemen ze die dingen ook eens weer) kopen waar er 99 in kunnen. Dan hoef je ze dus niet meer te craften (mij teveel werk) :P
Is dat waar? Ok bedankt voor de tip.
Ik ging het zowieso niet doen (zoveel tijd heb ik nu ook niet) maar toch.
Nog altijd in chapter2.. begin er deftig in te komen; alleen dat richten.
Iemand die positief is over het aanpassen van het richtsysteem (kwa snelheid van reactie ed)?

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:17
bram1984 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:42:
[...]

@Piet_Piraat7 Genoeg toffe titels die je nu nog op je Pro kan spelen. Als je open wereld vet vindt, zou ik zeker Horizon op de kop tikken. Dat is zo'n game waarbij een speelsessie van 4 uur als 15 minuten aanvoelt.

• Hindelaufen
  • Laatst online: 05-04 12:41
Gister avond ondernam ik een poging om wat meer van de map vrij te spelen door op ontdekkingstocht te gaan.
In het noord oosten en het oosten was ik nog niet geweest.
Aangekomen in Annesburg was alles eigenlijk gesloten of dicht, wellicht kwam dat omdat het nacht was.
Dus ik door rijden naar Van Horn Trading post, iets zuidelijker. Het was inmiddels alweer ochtend, en er liepen wat mensen op straat, maar niemand met een paard.
Opeens begon Arthur te praten tegen andere mensen (geen cut-scene) en zei "dat ze het uitzicht behoorlijk bederven, maar gelukkig hebben ze elkaar nog" :)

Dat pikte die vent niet en begon te schieten, binnen no time begint het hele stadje ook op me te schieten, zeker 20 man. Deze aanval van me af kunnen slaan en liep weer wat verder. Je raadt het al: kreeg zonder duidelijke aanleiding weer ruzie en opnieuw bemoeid de hele stad zich er weer mee.
Deze keer weer een man of 20, welke ik helaas niet overleeft heb.

Wat is hier de bedoeling van? :?

• D. Ninjai
Angeloonie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:56:
Hoe zit het btw met speciale wapens? Ik heb bijv. van die oude Gunslingers 2 pistolen die ik nu gebruik, maar die kan ik verder niet customizen. Als ik die vervang met een ander pistool, kan ik ze dan nog terugvinden?
Ja als je bij je paard staat dan moet je het wiel oproepen, revolver selecteren en vervolgens kun je met L2/R2 van revolvers wisselen en dan zie je ze wel verschijnen. 1x opgepakt betekent dat ze je later in je zadel kunt terugvinden als je wisselt.

[ Voor 7% gewijzigd door D. Ninjai op 15-11-2018 11:37 ]

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Gisteren een behoorlijke tijd met een side mission bezig geweest met een creative professor. Best wat reistijd en bestaand uit drie zeven delen: jammer genoeg glitched de missie vlak voor het einde. De professor schrikt ergens van, vergeet wat hij aan het doen is en basta. Dik half uur naar de knoppen. Daarna nog een Wanted-posterglitch in een andere side mission en daar was in totaal bijna een uur speeltijd naar de knoppen. Vind er toch een behoorlijk aantal bugs in zitten die met enige regelmaat een speelsessie vernaggelen.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:33

Gregory76

Sony PlayStation freak

Derbiss schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:21:
[...]

Is dat waar? Ok bedankt voor de tip.
spoiler:
"Where To Buy The Legend of the East Satchel (Fence in Van Horn) - Red Dead Redemption 2"
https://youtu.be/dOmqiCYu2kI?t=121

[ Voor 12% gewijzigd door Gregory76 op 15-11-2018 11:59 ]

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kwam de vraag al eerder tegen, maar die werd niet beantwoord. Hoe kan ik het verschil zien tussen een main mission en een side mission?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

MaZo schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:53:
Kwam de vraag al eerder tegen, maar die werd niet beantwoord. Hoe kan ik het verschil zien tussen een main mission en een side mission?
Is dat niet op de mini-map te zien door middel van de witte en gele bolletjes? Geel is volgens mij voor de main story.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-09 17:02
Pas op e man, is serieuze spoiler voor zij die het nog niet hebben uitgespeeld..
Ik had al wel verwacht dat het zo zou eindigen maar toch :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Je begrijpt dat dit een geintje was hé..

PSN ID Binloading_nl

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:44
Gisteravond ging ik vissen vlakbij saint-denis op het spoor van de brug over het water. Ik was daar zelf naartoe gelopen en alles ging goed want ik stond ver genoeg aan de rand van de brug dat de trein mij moeiteloos kon passeren, de vis dat ik wilde vangen had ik trouwens ook gevangen.

Daarna wilde ik mijn vis op mijn witte Arabian paard leggen met max. bonding level maar die was mij achteraf blijkbaar gevolgd op het spoor en is door de trein het water ingereden. R.I.P. paard. Door auto-save kan ik ook niet meer terug. :'( . Ik heb nu wel een paard gekocht dat bijna evengoede stats heeft op een of andere manier en hij ziet eruit als een reus in vergelijking met die witte Arabian.

Paar lessen: handmatig opslaan is wellicht handiger en voortaan zal ik vaker een order aan het paard geven om op positie te blijven.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Yukidaruma
  • Nu online
FirePuma142 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:39:
Gisteren een behoorlijke tijd met een side mission bezig geweest met een creative professor. Best wat reistijd en bestaand uit drie delen: jammer genoeg glitched de missie vlak voor het einde. De professor schrikt ergens van, vergeet wat hij aan het doen is en basta. Dik half uur naar de knoppen. Daarna nog een Wanted-posterglitch in een andere side mission en daar was in totaal bijna een uur speeltijd naar de knoppen. Vind er toch een behoorlijk aantal bugs in zitten die met enige regelmaat een speelsessie vernaggelen.
Weet je zeker dat het bugs waren en niet gewoon scripted acties? Toch redelijk wat side content die spontaan stopt zodat het lijkt alsof het bugged is, maar dat was het dan gewoon.
MaZo schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:53:
Ja wit en geel, lijkt me? Zeg ik vanuit puur logica standpunt.

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Yukidaruma schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:28:
[...]

Weet je zeker dat het bugs waren en niet gewoon scripted acties? Toch redelijk wat side content die spontaan stopt zodat het lijkt alsof het bugged is, maar dat was het dan gewoon.
Ja, zeker bugged. Bij de professor mis ik het einde van de missie zoals beschreven online. De Wanted-posters staat breder bekend als bugged.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Lasmibalsingh schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:28:
Gisteravond ging ik vissen vlakbij saint-denis op het spoor van de brug over het water. Ik was daar zelf naartoe gelopen en alles ging goed want ik stond ver genoeg aan de rand van de brug dat de trein mij moeiteloos kon passeren, de vis dat ik wilde vangen had ik trouwens ook gevangen.

Daarna wilde ik mijn vis op mijn witte Arabian paard leggen met max. bonding level maar die was mij achteraf blijkbaar gevolgd op het spoor en is door de trein het water ingereden. R.I.P. paard. Door auto-save kan ik ook niet meer terug. :'( . Ik heb nu wel een paard gekocht dat bijna evengoede stats heeft op een of andere manier en hij ziet eruit als een reus in vergelijking met die witte Arabian.

Paar lessen: handmatig opslaan is wellicht handiger en voortaan zal ik vaker een order aan het paard geven om op positie te blijven.
Revive potion werkt dan toch nog? Mijn paard is al 3x van een berg gedonderd, 2x doodgeschoten, 1x voor een trein gekomen, doet het nog steeds :P

Wel humor, als je in een steegje of krappe ruimte vooruit met je paard gaat, terug loopt en je paard roept, gaat hij heel netjes 'in zn achteruit' achteruit dat steegje weer uit :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 45 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.