Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 00:15
Hier ook uitgespeeld en zit nu ergens in epiloog chap 2.

spoiler:
Tijdens chap 5 van de story begon ik net zoals Morgan himself te twijvelen over om nog langer achter Dutch te staan. Toen chap 6 van start ging had ik het liefste afscheid genomen van het kamp. Echter kan je die keuze niet maken.

Nu even chap 2 van epiloog afronden en dan wil ik nogmaals overnieuw spelen. Die Micah laat ik dan zo lang mogelijk in de gevangenis.

Het blijft een mooi spel vol met treurige momenten. Ik wil mijn oude clubje weer compleet hebben (exclusief Micah)

Mooi nummer trouwens:

[ Voor 12% gewijzigd door Sir_Hendro op 11-11-2018 08:41 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb de game zelf even weggelegd en ga er later mee verder maar vind het nog wel leuk om de verschillende meningen en ervaringen (tips/screenshots) te lezen in dit topic, weet soms niet waar het precies over gaat maar dat komt uiteraard omdat er heel goed gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags, mag ook wel eens gezegd worden (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
*dubbel sorry

[ Voor 94% gewijzigd door Sipio op 11-11-2018 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb in een missie mijn paard opgeblazen. Zo braaf als die was kwam die achter mij aan en toen was 't al te laat.. Maar dit was m'n pre order paard, kan ik die terug krijgen op de of andere manier? Ik mis schimmel :'(

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Hoeveel tijd heb je nodig om de game uit te spelen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
theduke1989 schreef op zondag 11 november 2018 @ 08:54:
Hoeveel tijd heb je nodig om de game uit te spelen.?
Gemiddeld zal men 60 uur bezig zijn met de story + epiloog. Ik heb de epiloog nu bijna klaar na 48 uur.

[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Hendro op 11-11-2018 08:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op zondag 11 november 2018 @ 08:56:
[...]

Gemiddeld zal men 60 uur bezig zijn met de story + epiloog.
Maar dan moet je wel alle andere dingen die te doen zijn links laten liggen. En mijn persoonlijke mening is dat je dan de mooiste dingen van het spel mist. De story is (wederom mijn mening) niet slecht, maar zeker niet het beste onderdeel van het spel.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 20:38
Als je dood gaat en bij een checkpoint opnieuw start, telt dat als een health item nemen?! Regelmatig is dat een voorwaarde bij een missie op goud halen. Ik neem geen items en toch is die voorwaarde niet gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

SinergyX schreef op zondag 11 november 2018 @ 01:41:
[...]

Absoluut mee eens, de wereld zit er erg mooi uit, zandpaden tot gras tot de bergen, erg goed gedetaileerd.

Maar toevoeging op controls:
-interactie met objecten.
Je kan alles snel, behalve een fucking la open doen. Eerst 2 seconde 'positioneren', in alle rust deurtjes open (of dicht) doen, zelfs een blik eten oppakken wordt in alle rust en uiterste precisie gedaan.

spoiler:
Abigail is een jankmens eerste klas. Hangt jaren in een gang rond die moord, overvalt en andere shit, maar neeee, meneer mag opeens niets meer. 1x wat afschieten, hoppa ze rot op. Jankjoch van een Jack is opgegroeid in de gang, maar is watje eerste klas. Uncle mag van mij dood aan z'n nepziekte, boeit me voor geen meter.

Nee, had mij dan maar met Ms Adler laten gaan, bounty hunten, mensen killen, mijn ding. En 10x leuker accent :P Hoop dat de Online ook zulke accenten heeft, vind die van haar briljant
+15 voor alles wat in je spoiler staat. Ik had precies hetzelfde. :D

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op zondag 11 november 2018 @ 09:40:
Als je dood gaat en bij een checkpoint opnieuw start, telt dat als een health item nemen?! Regelmatig is dat een voorwaarde bij een missie op goud halen. Ik neem geen items en toch is die voorwaarde niet gehaald
Lijkt me vrij logisch dat doodgaan betekent dat je niet aan die voorwaarde voldoet.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Net moest ik een missie doen met een geweer en een boog. Echter ging ik terug naar mijn paard wn wisselde de boog voor een pump shotgun. Aan het einde van de missie ging ik perongeluk dood. Bij respawn had ik weer boog + geweer ipv shotgun. Nu blijkt dat wapen ineens compleet weg te zijn. Na het voltooien kreeg ik hem niet terug uit mijn zadel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op zondag 11 november 2018 @ 09:40:
Je gaat van 0 Health naar 100 Health. Lijkt me dus vrij logisch :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
meh, ik heb dat ook telkens als ik niet doodga, geen potions neem (ook niet voor deadeye). Lijkt me bugged...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik weet het niet meer 100% zeker, maar ik geloof dat ik die zelfs een keer kreeg toen een van mijn mede gang members overleed. En is het dus gewoon een standaard bij het terug gaan naar een checkpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Kwam net weer zo een gast tegen die met mij flesjes wil kapot schieten. Echter werd ik deze keer halverwege reported for disturbing the peace. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Inmiddels al wat uurtjes in RDR2 zitten. Blijft een heerlijke game en vrijwel alles is interessant.
Zo heb ik gister gewoon bijna een uur zitten pokeren... een game in een game die boeiend is! :P

Toen een trein naar Saint Dennis genomen (niets te zoeken daar, maar toch ff kijken).
Dan merk je wel dat in krappe spaces de game movement wat clunky is.
Je loopt voortdurend tegen alles en iedereen aan en constant heb je daardoor ruzie, met alle gevolgen van dien. Soms heel naar als je de goodguy wil zijn..

Daarnaast heb je een foutje snel gemaakt.. ik stond naar een verhaal in de sherrifs office te luisteren..
Kwam er linksboven een tip dat ik met driehoekje kun rusten.. prima dacht ik dan rust ik tegelijk maar ff..

Helaas was op dat moment het drukhoekje "wurg de sherrif" ofzo.. dus ik grijp die vent van achter bij de nek.. gevolg was dat heel valentine op me begon te schieten.. zo had ik het nooit gewild! :)

Na de reload ging ik maar een bounty doen.. maar de persoon die ik moest hebben rent weg.. kreeg hem NIET te pakken.. heel de map over.... sta ik daar in de middle of nowhere met die vent op mn nek..
letterlijk 40 minuten moeten lopen.. (mij iets TE realistisch)..

Daarnaast baal ik dat ik van een afstand niet weet wie ik tegen ga komen.
De 1 groet vriendelijk, de anders is chaggy en roept dat ik mn kop dicht moet houden en weer andere beginnen de schieten (met meerdere vaak).

Tevens heb ik wat tips gekregen of plekken waar ik eens zou moeten gaan kijken.. Maar waar zijn die plekken? Op de map staat niks.

Oja.. en ik heb mijn preorder code ingevoerd.. maar waar zijn die spullen nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang twijfelen heb ik het spel vorige week gekocht. Ik had nog wat cadeaubonnen liggen en van het eerste deel heb ik erg genoten.

Ondanks dat ik er de nodige uren in heb zitten, schiet het verhaal nog niet heel erg op. Momenteel zit ik in chapter 2, maar de andere missies vind ik interressanter. Zelfs mijn vriendin vindt het leuk om mee te kijken. Dat gebeurt niet vaak, of beter gezegd vrijwel nooit bij een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:28:
Na lang twijfelen heb ik het spel vorige week gekocht. Ik had nog wat cadeaubonnen liggen en van het eerste deel heb ik erg genoten.

Ondanks dat ik er de nodige uren in heb zitten, schiet het verhaal nog niet heel erg op. Momenteel zit ik in chapter 2, maar de andere missies vind ik interressanter. Zelfs mijn vriendin vindt het leuk om mee te kijken. Dat gebeurt niet vaak, of beter gezegd vrijwel nooit bij een spel.
De opbouw is inderdaad langzaam.
Zelf vond ik het vanaf chapter 3 boeiend worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Wel apart bij die random encounter waar er een ontvoering lijkt te zijn.

Man met vrouw vastgebonden op paard.
Eerst schiet ik hem dood, paard vlucht en uiteindelijk wil ik haar van het paard afhalen, neerleggen en losmaken.
Komt er net een koetsier voorbij die "witness van een ontvoering is".

Gast niet kunnen pakken want lukt blijkbaar niet lopend.
Schiet ik hem maar dood, krijg ik weer negatieve karma. Gaat mijn "korting" van 25 naar 10%.
Net weer na een reload, doe ik niks, krijg ik ook negatieve karma. Gelukkig wel minder, want heb korting nog, maar toch..

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Ook klaar met de story. Zit nu op 85%, heb zoveel mogelijk andere/stranger missies gedaan. Nog niet heel ver met Challenges. Nog een paar dingen die ik absoluut wil doen, maar of het de 100% wordt weet ik nog niet. Dat hunting lijkt me een flinke klus.

Over het verhaal:
spoiler:
Met Arthur mij uitstekend vermaakt. De momenten waar de hele gang samenwerkt, zoals die missie om Jack terug te halen was geweldig. Het verhaal wordt goed zodra Arthur het eigenlijk niet meer ziet zitten. Je weet dan dat het maar op 1 manier kan eindigen. Om daarna nog dat hele stuk met John te spelen vond ik te veel. Van mij had die laatste Mica missie 10-15 missies eerder mogen komen. Op dat moment weinig zin in fetch en bounty hunter missies.

MHW: Jay

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
spoiler:
Ik had gisteren mijn derde gamesessie. De goldbar truc toegepast in Limpany en fence. Maar ik werd de stukken paardrijden al snel zat dus ging de stagecoach gebruiken. Toen ik 75k usd wel genoeg vond meteen alle upgrades gekocht voor het kamp. Vervolgens besloot ik om de trein te pakken naar plaatsen waar ik nog niet geweest ben. Dus kwam ik uit in Rhodes, in Saint Denis. Besloot in een afgelegen plaatsje te testen of je kon zwartrijden met de trein :P

Kan wel, maar je hebt al snel een shootout gaande lol. Uiteindelijk ging ik met de Arabian op het spoor van de trein verder. En zo kwam ik door gatorland waar mijn paard panisch van werd. Geen enkele gator was een match voor de snelheid van de Arabian. Zodra de eerste reageerde was ik al bij de volgende gator.

Uiteindelijk belandde ik in Strawberry. Voor het eerst in uren een hoofdmissie gedaan door de sukkel van een Micah te bevrijden uit de gevangenis. (Waarom is hem opgehangen zien worden geen optie?) De bounty van 90 dollar had niet echt meer een afschrikkend effect. De shootout was wel nice though. Toen ik weer in horseshoe belandde zag ik een dubbele regenboog met dreigende onweersbuien aan de horizon. Zelden zo'n prachtig uitzicht gezien in de game _O_

En oh halverwege trof ik die Mexicaanse gringo aan die mij een schatkaart van 10 dollar wilde verkopen. Tuurlijk joh. Daarna vertrok ie per ezel. Mijn lasso zat al snel om hem heen gebonden. Ik lootte hem om mijn geld terug te krijgen en vond ook pomade. Handig want dat had ik nog niet. Uiteindelijk in de rivier gedumpt en toegekeken hoe ie naar adem hapte. Gta meets Westworld. Gotta O+ it.

[ Voor 15% gewijzigd door Ircghost op 11-11-2018 19:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Mooi dat iedereen het op een andere manier speelt, de volgorde van missies is zo random,dus ieders verhaal wordt anders opgebouwd.

Ik heb vandaag vooral afgelegen huisjes opgezocht en daar alles geplunderd, en wat verhaal gedaan. Onderweg dacht ik eerst dat het altijd saai was, maar je komt altijd wel wat tegen. Had bijv een stranger missie gedaan die ik had voltooid, later bood hij me een gratis uit te kiezen wapen aan. Net als in saint denis, lui die je helpt zie je later ook weer, stranger die je helpt met hun huis bouwen, geld geeft, en als je weer terug komt, is het veranderd en krijg je geld van de stranger, naast dat je een uur eerder eerst precies dat geld van het kastje hebt gestolen, en hij weet natuurlijk niet dat jij dat hebt gedaan.

Ongelooflijk detail allemaal

[ Voor 22% gewijzigd door Nap op 11-11-2018 17:13 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
Koos2009 schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:39:
Wel apart bij die random encounter waar er een ontvoering lijkt te zijn.

Man met vrouw vastgebonden op paard.
Eerst schiet ik hem dood, paard vlucht en uiteindelijk wil ik haar van het paard afhalen, neerleggen en losmaken.
Komt er net een koetsier voorbij die "witness van een ontvoering is".

Gast niet kunnen pakken want lukt blijkbaar niet lopend.
Schiet ik hem maar dood, krijg ik weer negatieve karma. Gaat mijn "korting" van 25 naar 10%.
Net weer na een reload, doe ik niks, krijg ik ook negatieve karma. Gelukkig wel minder, want heb korting nog, maar toch..
Honour heet dat, karma krijg je op tweakers :)

Ach, ik zie niet echt in waarom ik moeite zou doen voor een hoge honour. Ja 25% korting, maar als ik een extra overval doe kan ik ook alles gewoon betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:18
nino_070 schreef op zondag 11 november 2018 @ 18:10:
[...]

Honour heet dat, karma krijg je op tweakers :)

Ach, ik zie niet echt in waarom ik moeite zou doen voor een hoge honour. Ja 25% korting, maar als ik een extra overval doe kan ik ook alles gewoon betalen.
50% bij max honor rank zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Gister had ik nog nergens last van, maar nu flikkert mijn scherm ineens heel de tijd tijdens RDR: http://sendvid.com/1ppc4zua

Het gebeurt alleen in HDR mode, als ik die uitzet houdt het op. Maar dan zie ik donkere stukken minder goed, en vind ik de kleuren oversaturated dus ik speel liever met HDR.

Ik weet overigens niet of het aan de tv of aan RDR ligt, ik heb geen andere game die HDR ondersteunt om dit vast te stellen. Wat me wel opvalt is dat zelfs de menu’s flikkeren van RDR2. Maar de PS4 menu’s niet, als ik de game gequit ben.

Iemand tips? HDMI kabel aanduwen en vervangen heb ik al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
y0ukn0w schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:41:
Ook klaar met de story. Zit nu op 85%, heb zoveel mogelijk andere/stranger missies gedaan. Nog niet heel ver met Challenges. Nog een paar dingen die ik absoluut wil doen, maar of het de 100% wordt weet ik nog niet. Dat hunting lijkt me een flinke klus.

Over het verhaal:
spoiler:
Met Arthur mij uitstekend vermaakt. De momenten waar de hele gang samenwerkt, zoals die missie om Jack terug te halen was geweldig. Het verhaal wordt goed zodra Arthur het eigenlijk niet meer ziet zitten. Je weet dan dat het maar op 1 manier kan eindigen. Om daarna nog dat hele stuk met John te spelen vond ik te veel. Van mij had die laatste Mica missie 10-15 missies eerder mogen komen. Op dat moment weinig zin in fetch en bounty hunter missies.
Ik heb hem nog niet helemaal uitgespeeld, maar ben het wel met je eens.
Die laatste missies zijn een beetje pain in the ass zeg maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
nvm

[ Voor 89% gewijzigd door Rivanov op 11-11-2018 19:04 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nap schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:10:
Mooi dat iedereen het op een andere manier speelt, de volgorde van missies is zo random,dus ieders verhaal wordt anders opgebouwd.
Het enige dat ik hieraan jammer vind, is dat de uitleg soms laat komt omdat dat blijkbaar op vaste momenten hoort. Zoals de uitleg van het honor systeem.

spoiler:
Deze uitleg kreeg ik namelijk vandaag toen ik de missie van Uncle deed waarbij je met vier dames in de paardenwagen naar Valentine rijdt. Hiervoor heb ik al enkele uren gespeeld en al vele keren honor ontvangen. Dan kun je die uitleg naar mijn idee beter doen op de eerste keer wanneer je honor omhoog of omlaag gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 17-09 20:37
Sommige zaken zijn wel ech megakut gedaan.:(

Het is nu alweer de derde keer dat ik buiten het station/postkantoor stap en mijn paard dus onder de trein is gekomen blijkbaar. Alleen het zadel ligt er nog, ik kan m'n beest niet reviven.

Laatste save is van ruim 2 uur terug. Ik mag dus kiezen: of een nieuw paard temmen of 2 uur werk in collectibles overdoen. *@^%#
En uiteraard is de laatste autosave gvd WEL van net toen mijn paard al dood was.

Not cool. -O-

Aangezien mijn paard net niet wilde vluchten voor 2 beren, maar gezellig bleef staan en toen ze vlakbij waren me van z'n rug tiefte, ga ik mijn zwarte Arabian maar temmen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Geronimous schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:52:

Het is nu alweer de derde keer dat ik buiten het station/postkantoor stap en mijn paard dus onder de trein is gekomen blijkbaar. Alleen het zadel ligt er nog, ik kan m'n beest niet reviven.

Laatste save is van ruim 2 uur terug. Ik mag dus kiezen: of een nieuw paard temmen of 2 uur werk in collectibles overdoen. *@^%#
En uiteraard is de laatste autosave gvd WEL van net toen mijn paard al dood was.

Not cool. -O-

Aangezien mijn paard net niet wilde vluchten voor 2 beren, maar gezellig bleef staan en toen ze vlakbij waren me van z'n rug tiefte, ga ik mijn zwarte Arabian maar temmen...
Hoe krijg je het voor elkaar, het enige waar mijn paarden ooit aan dood zijn gegaan is doordat ik van een ravijn af denderde, en ik dus eerder dood was. :)

Laat jij die knollen zeker midden op straat achter zonder ze vast te zetten?

En dan raar vinden dat ze gaan rondbanjeren. :)

Ik denk dat mijn paard 3x serieus dood is gegaan, dus zodat ik weer een nieuwe kon kopen en opnieuw moest bonden. En zit nu op 86% meen ik en heul veul uur, de 100 uur heb ik al wel gehaald.

Dus ik weet niet of enkele zaken kut gedaan zijn of dat jij het gewoon kut doet. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18-09 13:05
Eén van de drie slachtoffers die je maakt tijdens een Strangers quest.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k49ucL3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zfRgkWK.jpg

En de mooie buiten "wijk" van Blackwater.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6Djs9Dw.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9Jux6j9.jpg

Persoonlijk, jammer dat St. Denis nogal tropisch oogt, het geeft mij totaal geen Western sfeer, en ja, ik weet dat het in het zuiden ligt en is gebaseerd op New Orleans. Ik had het liever gezien in een setting als Blackwater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de trein naar Saint denis pakt spawnt je paard tussen de twee sporen in. Met slechte timing komt daar een treintje net langs. De mijne is daar nog niet aan overleden maar het scheelde de eerste keer niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Geronimous schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:52:

Not cool. -O-

Altijd hitchen. Ik zet hem alleen in zijn vrij bij een gevecht zodat hij kan vluchten. Of als ik minder dan een minuut van mij paard ga in de wildernis.

Ik reis nooit met de trein :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
@Westland1940 eigenlijk oogt alles best tropisch. Zelfs de prairies zijn niet zo kaal en leeg als ze in de southwest vaak zijn. Denk aan Death valley oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18-09 13:05
nino_070 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:06:
@Westland1940 eigenlijk oogt alles best tropisch. Zelfs de prairies zijn niet zo kaal en leeg als ze in de southwest vaak zijn. Denk aan Death valley oid.
Het is de dikke luchtvochtigheid en groene sfeer in dat gebied, ook in de stad, dat het zo tropisch maakt. Ik had het liever grauw of neutraal gezien zoals Blackwater. Alle andere dorpjes vind ik ook gezelliger en leuker om te bezoeken als St. Denis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Enjoy!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

ArthurMorgan schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:06:
[...]

Altijd hitchen. Ik zet hem alleen in zijn vrij bij een gevecht zodat hij kan vluchten. Of als ik minder dan een minuut van mij paard ga in de wildernis.

Ik reis nooit met de trein :-D
Ik zet mijn paard meestal in de 1, kan die niet de berg af rollen :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Laatst online: 13-12-2021
Iemand een idee?
Ik kwam nabij "donner hills" een vrouw tegen met een dood paard.
Nadat ze op mijn paard klom kwam er echter geen "drop off locatie" dus geen idee wat ik er mee moet.
Uiteindelijk maar gesaved en uitgezet want tja, moet ook nog andere dingen doen.....
Benieuwd of ik morgen "vers" start of met haar nog op mijn paard....

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:41
Koos2009 schreef op maandag 12 november 2018 @ 01:46:
Iemand een idee?
Ik kwam nabij "donner hills" een vrouw tegen met een dood paard.
Nadat ze op mijn paard klom kwam er echter geen "drop off locatie" dus geen idee wat ik er mee moet.
Uiteindelijk maar gesaved en uitgezet want tja, moet ook nog andere dingen doen.....
Benieuwd of ik morgen "vers" start of met haar nog op mijn paard....
Ik denk van niet. Ik heb trouwens ook een zelfde soort stranger missie gehad, het hele verhaal van haar aangehoord tijdens de rit naar haar huis, knal ik met mijn paard tegen een rots aan vlak voor het punt waar ik haar moet afzetten. In plaats van honor punten erbij gingen er honor punten af :') . De missie kon ik trouwens niet meer afronden. Het vage was dat ze niet richting haar huis liep maar de andere kant op. Terwijl ze net had verteld dat ze zsm thuis moest komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Lasmibalsingh op 12-11-2018 02:34 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:06:
[...]

Ik heb echt nog nooit een paard vast-hehitched. Nog nooit iets gebeurd.
Nouja, heel misschien....

Ik had een zwarte Arab. Afgestapt op de parkeerplaats bij m'n kamp. En toen ik hem de volgende dag opstartte zat het zadel ineens op het meest simpele paard wat er is en was de arab compleet verdwenen. Ook nergens meer in de stallen o.i.d. Maar ik denk dat dat meer een bug was dan dat het paard zelf op de loop is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Dennisdn schreef op maandag 12 november 2018 @ 07:05:
[...]

Ik heb echt nog nooit een paard vast-hehitched. Nog nooit iets gebeurd.
Nouja, heel misschien....

Ik had een zwarte Arab. Afgestapt op de parkeerplaats bij m'n kamp. En toen ik hem de volgende dag opstartte zat het zadel ineens op het meest simpele paard wat er is en was de arab compleet verdwenen. Ook nergens meer in de stallen o.i.d. Maar ik denk dat dat meer een bug was dan dat het paard zelf op de loop is gegaan.
Volgens mij regenned hij ook als hij hitched staat... altijd fijn

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nog steeds op 36% story mode, net begin chapter 4.
Heb de focus eerst bij het upgraden liggen, zodat ik meer items bij me kan houden.
Zit op 8 van de 9 strangers die ik heb gehad, ligt het aan mij of zijn 9 strangers wel erg weinig?

Blijf me elke keer als ik speel weer verbazen over de wereld, gister vloog er bijvoorbeeld nog een kraai omhoog van een hekje en die vloog zo tegen me paard aan en valt dood op de grond wtf xD.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:21:
Ik zit nog steeds op 36% story mode, net begin chapter 4.
Heb de focus eerst bij het upgraden liggen, zodat ik meer items bij me kan houden.
Zit op 8 van de 9 strangers die ik heb gehad, ligt het aan mij of zijn 9 strangers wel erg weinig?

Blijf me elke keer als ik speel weer verbazen over de wereld, gister vloog er bijvoorbeeld nog een kraai omhoog van een hekje en die vloog zo tegen me paard aan en valt dood op de grond wtf xD.
Er zijn veel meer strangers, maar voor de 100% hoef je er maar 9 te completen :)

Net zoals de playing cards. Hoef je maar 1 van de 12 compleet te hebben.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:01:
[...]

Er zijn veel meer strangers, maar voor de 100% hoef je er maar 9 te completen :)

Net zoals de playing cards. Hoef je maar 1 van de 12 compleet te hebben.
ah gelukkig :), vind die 100% checklist soms wel erg makkelijk wat je ervoor moet doen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Spelen jullie the good of the bad guy?
Ik probeer the good guy te zijn.. maar alles in het spel (naast dat iedereen hypergevoelig is) schreeuwt erom dat ik bad ben.
Daarnaast is het "raar" als ik geen overvallen pleeg om good te zijn, maar vervolgens wel een trein ga overvallen in het verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:17:
Ik probeer the good guy te zijn.. maar alles in het spel (naast dat iedereen hypergevoelig is) schreeuwt erom dat ik bad ben.
Daarnaast is het "raar" als ik geen overvallen pleeg om good te zijn, maar vervolgens wel een trein ga overvallen in het verhaal..
Begon als de good guy, ben na een tijdje treinen gaan overvallen om geld te verdienen waardoor mijn honor helemaal bad was geworden. Maar deze heb ik nu alweer helemaal hersteld naar een good rep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Mja je kunt feitelijk door de game gaan en alles en iedereen killen en plunderen..
Ik ga het mezelf verkopen als dat ik goed ben voor de kleine man en enkel grote crimes doe (beetje robin hood).. dus geen personen of winkeltjes.. enkel banken en treinen. En dat dan aanpakken zodat mijn goede naam zoveel mogelijk behouden blijft.

Is er trouwens een manier om badguys te herkennen? (voordat ze op je schieten :P)
Nu vertrouw ik niemand die ik tegenkom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:29:
Mja je kunt feitelijk door de game gaan en alles en iedereen killen en plunderen..
Ik ga het mezelf verkopen als dat ik goed ben voor de kleine man en enkel grote crimes doe (beetje robin hood).. dus geen personen of winkeltjes.. enkel banken en treinen. En dat dan aanpakken zodat mijn goede naam zoveel mogelijk behouden blijft.

Is er trouwens een manier om badguys te herkennen? (voordat ze op je schieten :P)
Nu vertrouw ik niemand die ik tegenkom..
Ik heb behoorlijk veel geld verdiend aan alleen trein overvallen, weet niet hoeveel banken opbrengen.
Je zou bijvoorbeeld een paar dagen super slecht kunnen gaan spelen om veel geld op te halen en daarna weer terug gaan naar de goodguy en je honor herstellen :).

Geen idee of je badguys kan herkennen, zelf let ik altijd op de map. Aangezien ze dan vaak rood gekleurd zijn als je hun verder nog niet hebt aangesproken.

Weet iemand hier ook of het klopt dat je honor bepaald welk eind je krijgt bij het verhaal?
Een collega tegenover me zei dat vanmorgen en ik heb dit zelf nergens gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Gisteren na het uitspelen van het spel overnieuw begonnen. Deze keer ga ik wat rustiger aan doen. Zit nu weer begin chapter 2 en ga weer alles verkennen, wat overvallen doen ect alvorens verder te gaan met de story.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:52:
Gisteren na het uitspelen van het spel overnieuw begonnen. Deze keer ga ik wat rustiger aan doen. Zit nu weer begin chapter 2 en ga weer alles verkennen, wat overvallen doen ect alvorens verder te gaan met de story.
Haha dat je daar zin in hebt. Dit is voor mij typisch een game die ik daar veel te "zwaar" voor vind. Nee, deze gaat waarschijnlijk meteen op Marktplaats na uitspelen.

Ben net overigens aangekomen in chapter 3. Ik doe alleen nog de zijmissies, hoofdmissies en wat er verder op mijn pad komt. Zaken als jagen en minigames vind ik echt waardeloze opvul meuk en laat ik volledig links liggen. Dat had er van mij allebei wel uit gelaten mogen worden (of het jagen althans wat leuker en vooral simpeler en minder langdradig zoals in bijvoorbeeld HZD). Had die tijd lekker besteed aan wat extra sidequests, denk ik dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
bram1984 schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:22:
[...]

Haha dat je daar zin in hebt. Dit is voor mij typisch een game die ik daar veel te "zwaar" voor vind. Nee, deze gaat waarschijnlijk meteen op Marktplaats na uitspelen.

Ben net overigens aangekomen in chapter 3. Ik doe alleen nog de zijmissies, hoofdmissies en wat er verder op mijn pad komt. Zaken als jagen en minigames vind ik echt waardeloze opvul meuk en laat ik volledig links liggen. Dat had er van mij allebei wel uit gelaten mogen worden (of het jagen althans wat leuker en vooral simpeler en minder langdradig zoals in bijvoorbeeld HZD). Had die tijd lekker besteed aan wat extra sidequests, denk ik dan.
ik ook net in chapter 3, ik moet me er toe zetten om dit te spelen lol... :) missies zijn leuk maar mwoahh.... witcher 3 vondt ik veel beter.

probeer het wel uit te spelen:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Het is een leuke soort van survival game waar je lekker gaat trekken door de natuur en hier en daar wat spullen jat omdat je geen normale baan hebt. Ik vind het een behoorlijke ontspannende game! :9

Alleen chapter 1 is saai omdat het een tutorial is met onwijs veel beperkingen. Daarna is het feest *O*

[ Voor 63% gewijzigd door Sir_Hendro op 12-11-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:24:
[...]

Het is een leuke soort van survival game waar je lekker gaat trekken door de natuur en hier en daar wat spullen jat omdat je geen normale baan hebt. Ik vind het een behoorlijke ontspannende game! :9

Alleen chapter 1 is saai omdat het een tutorial is met onwijs veel beperkingen. Daarna is het feest *O*
Dat is het zeker, maar voor mij ook exact de reden dat ik nooit een tweede playthrough zal doen. Heb ook nog genoeg backlog waar ik hierna weer mee verder ga. Eerstvolgende games die ik wil staan pas voor februari/maart, dus ik heb mooi de tijd dan (moet ik wel even vaart maken met RDR uiteraard).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:37:
[...]

Dat is het zeker, maar voor mij ook exact de reden dat ik nooit een tweede playthrough zal doen. Heb ook nog genoeg backlog waar ik hierna weer mee verder ga. Eerstvolgende games die ik wil staan pas voor februari/maart, dus ik heb mooi de tijd dan (moet ik wel even vaart maken met RDR uiteraard).
Moet er straks ook niet aan denken, over 7 jaar als rdr3 uitkomt zal ik hem nog eens opstarten wellicht.

Maar nu meteen? Alleen de gedachte al. Maar ik heb de eerste keer al heel rustig aan gedaan, niet een keer gefasttravelled bijvoorbeeld. En meestal in een galopje naar de andere kant van de map. Heel ontspannend. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb nog wat kleine gesprekken gevonden in Epilogue 2
spoiler:
-Rhodes zit die kamp-kok nu in general store, wat simpel gesprek.
-Valentine staat die oorlogsveteraan die nog praat over Arthur.
-Als je gelijktijdig naar bed gaat met Abigail, krijg je nog een cutscene tussen die 2.
-Als je Belle (dame die je moet fotograferen) door laat lopen vanuit Arthur naar John, krijg je een extra gesprek over Arthur en hoe zij al jaren onderduikt, dan een gevecht, je helpt haar en je mag foto maken.
-Black & White praten over hoe een andere vriendelijke man hun hielp

Dan nog wat functioneel zut
spoiler:
Bij de fence kan je nu die satchels allemaal vrij kopen, waaronder de legendary satchel, waardoor je alles tot 99 items mag houden ipv 5. Ik ben bij de St Denis gast geweest, geen idee of die anderen het ook nog verkopen

Reddit had nog een aardig idee rond Online, hoe Lamar je ook helpt in GTA5:O, dat in RDR2:O het Sadie en Charles zullen zijn, klinkt nog best aannemelijk. (afhankelijk of het voor of na RDR2 afspeelt).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2018 11:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
en dan heb ik nu al 3 reruns gepland :P (Maar goed ik speel de komende jaren waarschijnlijk ook geen andere spelen. Heb er 5 jaar bijna alleen maar GTA opzitten ;) )

Ik vind het echt heerlijk. Herken ook bijna niks van de kritiek die ik hier lees. (Waarmee ik dus niet beweer dat de kritiek onzin is, alleen dat ik dat zelf zo niet ervaar.)

Nu eerst de huidige run afmaken zodat ik het hoofdverhaal af heb voor online begint. Daarna een evil play, een good play en dan de laatste die waarschijnlijk meer dan een jaar gaat duren waarin ik alles wil ontdekken en doen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41
ArthurMorgan schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:34:
en dan heb ik nu al 3 reruns gepland :P (Maar goed ik speel de komende jaren waarschijnlijk ook geen andere spelen. Heb er 5 jaar bijna alleen maar GTA opzitten ;) )

Ik vind het echt heerlijk. Herken ook bijna niks van de kritiek die ik hier lees. (Waarmee ik dus niet beweer dat de kritiek onzin is, alleen dat ik dat zelf zo niet ervaar.)

Nu eerst de huidige run afmaken zodat ik het hoofdverhaal af heb voor online begint. Daarna een evil play, een good play en dan de laatste die waarschijnlijk meer dan een jaar gaat duren waarin ik alles wil ontdekken en doen in het spel.
Zo denk ik er ook exact over. Heb ook 5 jaar met GTA V gedaan, geen online voor mij, dat trek ik niet.
Nu nog een paar weekjes en dan heb ik de story wel uit. Dan weer opnieuw, zoals je hierboven beschreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfrankel
  • Laatst online: 26-08 07:58

djfrankel

It's a trap!

Gister ook wat vervelends gehad:
spoiler:
Net buiten Valentine is een "father" iets aan het bouwen een vraagt je om hout te regelen. Dus ik naar die logging plek om een kar met hout op te halen. Volgt er een kort gesprek om zeg je dat je wel je geld terug wilt hebben. Wil ik kijken of ik daarna ook nog wat tegen hem kan zeggen dus druk op L2 maar trek ik mijn pistool. Dag later heb ik geprobeerd om nog langs te gaan werd ik verzocht weg te gaan. Is deze missie nu verpest?

Lang verhaal kort, wat irritant vind ik de werking van de knoppen soms. Zit je op je paard en wordt je aangevallen is R2 opeens de sneltoets om je pistool te trekken. L2 is de knop om een gesprek met iemand aan te knopen maar ook om je wapen te trekken, dat werkt ook niet altijd lekker samen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Ieder voor zich inderdaad. Mijn interesse in andere games is te groot om al die tijd aan hetzelfde spel te spenderen. Meer dan 1 playthrough zou voor mij echt als werken aanvoelen. In online heb ik al helemaal geen interesse. Daar is de besturing veel te kut voor. Nu ik dit zo typ weet ik überhaupt niet of ik het spel ga uitspelen. Dat zou dan de eerste keer zijn bij een spel van Rockstar. Tot nu toe heeft de game de fantastische levende open wereld en toffe graphics mee, waardoor ik blijf hangen, maar ik moet zeggen dat ik niet hetzelfde gevoel heb als bij sommige andere games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:46:
[...]

Ieder voor zich inderdaad. Mijn interesse in andere games is te groot om al die tijd aan hetzelfde spel te spenderen. Meer dan 1 playthrough zou voor mij echt als werken aanvoelen. In online heb ik al helemaal geen interesse. Daar is de besturing veel te kut voor. Nu ik dit zo typ weet ik überhaupt niet of ik het spel ga uitspelen. Dat zou dan de eerste keer zijn bij een spel van Rockstar. Tot nu toe heeft de game de fantastische levende open wereld en toffe graphics mee, waardoor ik blijf hangen, maar ik moet zeggen dat ik niet hetzelfde gevoel heb als bij sommige andere games.
Opnieuw uitspelen heeft ook 0,0 effect, buiten de cutscene (ander dier), verder is alles compleet statisch. GTA5 had je nog een replay kunnen doen om maximale uit je beleggingen te halen en keuze in de 3 characters.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
SinergyX schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:07:
[...]

Opnieuw uitspelen heeft ook 0,0 effect, buiten de cutscene (ander dier), verder is alles compleet statisch. GTA5 had je nog een replay kunnen doen om maximale uit je beleggingen te halen en keuze in de 3 characters.
Mijn 1e run was vooral gericht op de main story. Ik had vrij vroeg de hele map ontdekt en een aantal side missies gedaan maar verder alleen maar de main story. Nu wil ik het andersom doen. Alles doen behalve de main story, of teminste zo min mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
djfrankel schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:45:
Gister ook wat vervelends gehad:
spoiler:
Net buiten Valentine is een "father" iets aan het bouwen een vraagt je om hout te regelen. Dus ik naar die logging plek om een kar met hout op te halen. Volgt er een kort gesprek om zeg je dat je wel je geld terug wilt hebben. Wil ik kijken of ik daarna ook nog wat tegen hem kan zeggen dus druk op L2 maar trek ik mijn pistool. Dag later heb ik geprobeerd om nog langs te gaan werd ik verzocht weg te gaan. Is deze missie nu verpest?

Lang verhaal kort, wat irritant vind ik de werking van de knoppen soms. Zit je op je paard en wordt je aangevallen is R2 opeens de sneltoets om je pistool te trekken. L2 is de knop om een gesprek met iemand aan te knopen maar ook om je wapen te trekken, dat werkt ook niet altijd lekker samen.
Ik kwam hem laatst ook tegen, en werd ook verzocht om weg te gaan. Kreeg zelfs een crime report voor “trespassing”, dus toen heeft de vriendelijke vader het niet overleefd. Maar ik had hem hiervoor nooit iets aangedaan. Dus ik denk niet dat je sidemissie nu voor altijd geruineerd is, soms doet hij blijkbaar bot en soms wil die hulp. Dat is het leuke, die sidemissies zijn niet altijd te triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Pff eerste playtrough gaat mij ook zo rond de 100 uur kosten. Ik moet er echt niet aan denken om het binnen 3 jaar oid nog een keer uit te spelen. Denk zelfs dat bij 1 keer blijft. Online ga ik wel proberen, maar verder vind ik het te zonde om zo,n spel 2x te spelen met vele andere games en dingen prive wat ik kan doen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:17:
Ik speel ook the good Outlaw! Ik probeer zoveel mogelijk geen onnodige kills te maken, tenzij ze O' Driscoll heten ;) Gaat helaas nogal wel eens fout, maat de intentie is er 8)

Zit nog in chapter twee en heb mijzelf als doel gesteld eerst alle satchel upgrades te halen voordat ik verder ga. Dus flink wat jagen. Eerst de legendary buck zodat je makkelijker perfect pelts krijgt... en onderweg wordt ik natuurlijk vaak afgeleid door van alles en nog wat :)

Tis me btw nog steeds niet duidelijk wat ik nu bij Pearson moet inleveren en wat bij de trapper ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:41
-SaveMe- schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:30:
[...]

Ik speel ook the good Outlaw! Ik probeer zoveel mogelijk geen onnodige kills te maken, tenzij ze O' Driscoll heten ;) Gaat helaas nogal wel eens fout, maat de intentie is er 8)

Zit nog in chapter twee en heb mijzelf als doel gesteld eerst alle satchel upgrades te halen voordat ik verder ga. Dus flink wat jagen. Eerst de legendary buck zodat je makkelijker perfect pelts krijgt... en onderweg wordt ik natuurlijk vaak afgeleid door van alles en nog wat :)

Tis me btw nog steeds niet duidelijk wat ik nu bij Pearson moet inleveren en wat bij de trapper ...
Ik ben dit momenteel ook aan het doen. Rechts onderin kan je bij Pearson zien wat je kan doneren om te craften. Als het craftbaar is dan staat het ook zo bij de donatie. Als je ziet dat er donation for funds of provision staat is is het niet om te craften.

Meestal geeft de HUD hetzelfde aan bij de trappers en fencers. Dus goed opletten voor wat er rechtsonder in de hud staat.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
[...]

Dan gaat dit overzicht je wel helpen:

[Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3whNyIgnEP1XpOrrhYT2tZjy/thumb.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Crowbar op 12-11-2018 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 10:53
[...]

Mij werd het iets te saai, doordat ik me ook bezig hield met al die side-quests. Concentreer me nu alleen op de verhaallijn en daardoor vind ik het een stuk leuker worden.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Crowbar fout linkje ?

Legendary stuff moet weer naar de fence toch voor trinkets ?

RDR2 voor de derde week op rij best verkopende game in de UK:
UK Sales Charts: Week Ending 10th November, 2018

1. Red Dead Redemption 2
2. Call of Duty: Black Ops 4
3. FIFA 19
4. Forza Horizon 4
5. Marvel's Spider-Man
6. Mario Kart 8 Deluxe
7. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
8. Assassin's Creed Odyssey
9. LEGO Harry Potter Collection
10. LEGO DC Super-Villains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
-SaveMe- schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:54:
@Crowbar fout linkje ?

Legendary stuff moet weer naar de fence toch voor trinkets ?

RDR2 voor de derde week op rij best verkopende game in de UK:

[...]
Bij mij werkt het, gebruik anders deze link:

https://tweakers.net/ext/f/3whNyIgnEP1XpOrrhYT2tZjy/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij was eerst fout, maar nu doet ie het :) Thanks (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Voor mij voelt 1 playtrough al als werken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 21:32

iew

What the...?!

Ik dus ook, ik kan helemaal verdwalen in dit spel.
Dit ga ik heel lang blijven spelen, ben sowieso een enorme western fan en heb RDR1 ook heel lang gespeeld.
Ben nu aan mijn 2e run bezig, geniet veel meer van het verhaal en ga rustig aan alles doen wat er maar te doen valt.

Heerlijk ontspannend jagen en in de "vrije natuur" bezig zijn met van alles en nog niks, heerlijk.
Ook ben ik ontzettend benieuwd naar RDR2 Online, waar ik hoop op een soort van PVE component.
Voor mij ook geen andere game voorlopig, en dat zal wel weer uitdraaien op een aantal jaren...

Deze game en vooral het genre is helemaal in mijn straatje, ik heb altijd al iets gehad met het wilde westen.

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

To easy schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:25:
Pff eerste playtrough gaat mij ook zo rond de 100 uur kosten. Ik moet er echt niet aan denken om het binnen 3 jaar oid nog een keer uit te spelen. Denk zelfs dat bij 1 keer blijft. Online ga ik wel proberen, maar verder vind ik het te zonde om zo,n spel 2x te spelen met vele andere games en dingen prive wat ik kan doen haha.
De aandachtspanne van de huidige generatie is volgens mij nogal erg kort... >:) ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Tot eind chapter 4 ging het bij mij ook vrij rustig. Chapter 5 vlieg je zo doorheen en heb je daar verder ook geen invloed op. Deze duurt ongeveer 2,5 uur. Bij Chapter 6 was ik het niet eens met hoe het verhaal zich verder ontwikkelde en aangezien ik zelf geen invloed had over hoe het verder moet ben ik er maar snel doorheen gaan spelen. Daarna is het dan afgelopen met de main story. De proloog daarna begint een beetje boring maar wordt na ongeveer een uurtje wel weer langzaam interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

[...]

Voor de satchels alles inleveren bij Pearson. De legendary buck uitereaard bij de trapper en daarna bij de Fence je trinket craften.

Lijstje om bij Pearson in te leveren:

- a perfect buck hide and a perfect elk hide for the Tonics Satchel
- a perfect badger skin and a perfect squirrel carcass for the Ingredients Satchel
- a second perfect elk skin and a perfect panther skin for the Kit Satchel
- a perfect bison hide and a perfect raccoon skin for the Provisions Satchel
- a perfect boar hide and a perfect iguana skin for the Materials Satchel
- a perfect beaver skin and a perfect rabbit skin for the Valuables Satchel
- and, finally, a perfect wolf skin and a perfect cougar skin to craft the Legend of the East Satchel

Ik moet alleen nog
- een Badger, deze vind ik momenteel echt nergens als 3* kwaliteit.
- een Squirrel, zelfs met Buck trinket krijg ik maar geen 3* kill, misschien toch maar met Small game arrrows proberen
- Panther, nog niet tegengekomen
- Iguana, ook nog niet tegengekomen
- Raccoon, ook nog niet tegengekomen ondanks dat deze schijnbaar overal rond lopen
- Cougar, wel al diverse malen door verrast maar nog geen 3* kill kunnen maken.

[ Voor 3% gewijzigd door OzzieMann op 12-11-2018 13:34 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem aan dat je na het completen van de main story nog door kunt voor alle side stuff zoals collectibles... ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Flagg schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:59:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar, het enige waar mijn paarden ooit aan dood zijn gegaan is doordat ik van een ravijn af denderde, en ik dus eerder dood was. :)

Laat jij die knollen zeker midden op straat achter zonder ze vast te zetten?

En dan raar vinden dat ze gaan rondbanjeren. :)

Ik denk dat mijn paard 3x serieus dood is gegaan, dus zodat ik weer een nieuwe kon kopen en opnieuw moest bonden. En zit nu op 86% meen ik en heul veul uur, de 100 uur heb ik al wel gehaald.

Dus ik weet niet of enkele zaken kut gedaan zijn of dat jij het gewoon kut doet. :P
Ik ben direct in chapter 2 mijn Dappled Black Thoroughbred (pre order paard) gaan ophalen en temmen, die staat sinds ik een wilde mustang tegen kwam en getemd heb, op stal, ik rijd nu al heel lang op deze mustang (war/work horse) en wanneer je goed voor je paard zorgt en em niet zomaar laat rondslingeren (aan praktisch iedere boom kun je em vast zetten) kan je er de hele game mee door.

Een echte cowboy zorgt als eerste altijd goed voor z'n paard, en dat z'n guns goed schoon blijven !! ;)

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
-SaveMe- schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:34:
Ik neem aan dat je na het completen van de main story nog door kunt voor alle side stuff zoals collectibles... ?
Volgens mij kun je niet alle side quests nog doen maar een aantal zijn nog beschikbaar om af te ronden. Overigens kun je op dat moment ook alle challenges rustig afronden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@OzzieMann Ah, een medestander. Ik heb er zon hekel aan dat im steeds dingen moet laten liggen dat ik me als doel heb gesteld eerst de satchels te maken. X-cross de map voor al die animals, maar zo zie je wel een hoop van de wereld. Een hoop van de benodigde dieren schijnen in het gebeid rond de legendary buck te zitten, dus daar concentreer ik me eerst op. Na elke perfect pelt maak ik een manual save. Pelts bederven niet toch ? Vervelendste is steeds terug naar kamp te moeten, eerst met Paard naar Strawberry, met coach naar Valentine en dan weer met paard naar kamp, pfffftttt ....

@Sir_Hendro Naja, ik probeer zoveel mogelijk ook gewoon tijdens de playthrough te doen ...

[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 12-11-2018 13:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

OzzieMann schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:34:
[...]

Voor de satchels alles inleveren bij Pearson. De legendary buck uitereaard bij de trapper en daarna bij de Fence je trinket craften.

Lijstje om bij Pearson in te leveren:

- a perfect buck hide and a perfect elk hide for the Tonics Satchel
- a perfect badger skin and a perfect squirrel carcass for the Ingredients Satchel
- a second perfect elk skin and a perfect panther skin for the Kit Satchel
- a perfect bison hide and a perfect raccoon skin for the Provisions Satchel
- a perfect boar hide and a perfect iguana skin for the Materials Satchel
- a perfect beaver skin and a perfect rabbit skin for the Valuables Satchel
- and, finally, a perfect wolf skin and a perfect cougar skin to craft the Legend of the East Satchel

Ik moet alleen nog
- een Squirrel, zelfs met Buck trinket krijg ik maar geen 3* kill, misschien toch maar met Small game arrrows proberen
- Raccoon, ook nog niet tegengekomen ondanks dat deze schijnbaar overal rond lopen
spoiler: Even zo dan maar...
Squirrel- small game arrow.
Iguana vind je in New Austin.
Raccoons- vooral snachts in de buurt van beekjes en ondiepe riviertjes.

Raccoons zijn inderdaad heel lastig om te vinden, vooral de 3 sterren raccoons...

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
OzzieMann schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:34:
[...]
....
Ik moet alleen nog
vanwege @iew z'n reactie dt ook maar even in spoiler tags gezet, zijn locaties voor dieren. :)
spoiler:
Iguana kan je vinden bij de tweede locatie op het eiland. Raccoon en Cougar is bij legendary buck te vinden. Ik heb daar een perfect raccoon te pakken gekregen. Duurde wel even en heb volgens mij een keer geslapen tot 's ochtends, toen liep hij nog ergens rond.

Cougar heb ik nog niet perfect, maar heb er wel 2 van me af moeten houden. Voordeel van jagen met twee paarden is dat je sneller door hebt dat er iets aankomt waar je ff op moet letten :+

[ Voor 5% gewijzigd door Melantrix op 12-11-2018 13:48 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

-SaveMe- schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:38:
@OzzieMann Ah, een medestander. Ik heb er zon hekel aan dat im steeds dingen moet laten liggen dat ik me als doel heb gesteld eerst de satchels te maken. X-cross de map voor al die animals, maar zo zie je wel een hoop van de wereld. Een hoop van de benodigde dieren schijnen in het gebeid rond de legendary buck te zitten, dus daar concentreer ik me eerst op. Na elke perfect pelt maak ik een manual save. Pelts bederven niet toch ? Vervelendste is steeds terug naar kamp te moeten, eerst met Paard naar Strawberry, met coach naar Valentine en dan weer met paard naar kamp, pfffftttt ....

@Sir_Hendro Naja, ik probeer zoveel mogelijk ook gewoon tijdens de playthrough te doen ...
Ik neem vaak gewoon 2 paarden mee..., onderweg pak ik gewoon een paard af van een nietsvermoedende traveler, ff paar klopjes geven en achter je aan fluiten.
Kan ik 2 grote huiden tegelijk meenemen, van een elk of grote aligator bijvoorbeeld.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 22:48

DikkeBMW

Live '25

Ik krijg maar geen goed konijn gejaagd :( Hoe werkt dat bait nu precies? Dat ik het met de small game arrow moet schieten weet ik, maar al rijdend op mijn paard is dat erg lastig. De konijntjes gaan er ook nogal snel vandoor haha

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iew schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:48:
[...]

Ik neem vaak gewoon 2 paarden mee..., onderweg pak ik gewoon een paard af van een nietsvermoedende traveler, ff paar klopjes geven en achter je aan fluiten.
Kan ik 2 grote huiden tegelijk meenemen, van een elk of grote aligator bijvoorbeeld.
Alleen als je gaat fast travellen werkt dat niet volgens mij. Dan staat er bij aankomst alleen je vaste paard ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
DikkeBMW schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:50:
Ik krijg maar geen goed konijn gejaagd :( Hoe werkt dat bait nu precies? Dat ik het met de small game arrow moet schieten weet ik, maar al rijdend op mijn paard is dat erg lastig. De konijntjes gaan er ook nogal snel vandoor haha
Je moet voor een perfect pelt volgens mij ook het hoofd raken, raak je de lijf is het gedaan met de 3 sterren.

Voor konijnen kan je volgens mij ook de varmint rifle gebruiken, vond ik zelf wat makkelijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

-SaveMe- schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:38:

Doe alles op me paardje(s). heb altijd mijn Arabier en mijn Dutch Warmblood hobbelt na fluiten lekker achter me aan. Pelts bederven niet inderdaad. Ik maak inderdaad ook elke keer een save bij een perfect pelt. Maar ook als ik eindelijk een pristine variant op het spoor ben. Mocht het niet lukken hoop ik dat deze bij het laden van de savegame nog steeds in de buurt is :o :+
Perfecte Wolf had ik trouwens mazzel mee, bij een random event waar een gast door 2 wolven aangevallen werd schoot ik beide wolven met pumpshotgun neer en tot mijn verbazing was er eentje perfect.... _/-\o_
DikkeBMW schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:50:
Op mijn paard met Varmint Rifle heb ik er al minstens 10 perfect geschoten. Met de Varmint richt je bij konijnen standaard op het hoofd, maar pas erop dat je niet per abuis met je paard over het karkas heen rijd. Dan is het alsnog een poor pelt.

@iew @Melantrix thanks voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Me die Buck Antler Trinket gaan kleine beestjes als eekhoorns en konijntjes nagenoeg altijd 1 ster omhoog. Let op, dit gebeurd pas op het moment dat je ze oppakt (eekhoorns/kikkers), of vilt (konijn/slang). Grote dieren gaan, in mijn ervaring tenminste, nooit een ster omhoog. Zelfs een bever heb ik nog niet een ster omhoog zien gaan, laat staan iets groters als poemas of elanden.
Poemas kun je trouwens aardig goed vinden boven Annesburg, kom er daar meestal 2 tegen. Elanden daarentegen... Moet nog 3 perfecte elanden vinden voor de trapper, alle andere dieren heb ik alles al van (behalve die alleen in het gebied van Blackwater leven).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Yukidaruma schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:30:
Me die Buck Antler Trinket gaan kleine beestjes als eekhoorns en konijntjes nagenoeg altijd 1 ster omhoog. Let op, dit gebeurd pas op het moment dat je ze oppakt (eekhoorns/kikkers), of vilt (konijn/slang).
Is dit serieus???? Dan heb ik dus waarschijnlijk 10 2* squirrels laten liggen? :'( :'( Die bij oppakken dus dan 3* zouden worden?

[ Voor 4% gewijzigd door OzzieMann op 12-11-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Yukidaruma schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:30:
Me die Buck Antler Trinket gaan kleine beestjes als eekhoorns en konijntjes nagenoeg altijd 1 ster omhoog. Let op, dit gebeurd pas op het moment dat je ze oppakt (eekhoorns/kikkers), of vilt (konijn/slang). Grote dieren gaan, in mijn ervaring tenminste, nooit een ster omhoog. Zelfs een bever heb ik nog niet een ster omhoog zien gaan, laat staan iets groters als poemas of elanden.
Poemas kun je trouwens aardig goed vinden boven Annesburg, kom er daar meestal 2 tegen. Elanden daarentegen... Moet nog 3 perfecte elanden vinden voor de trapper, alle andere dieren heb ik alles al van (behalve die alleen in het gebied van Blackwater leven).
dieren/pelts gaan nooit 1 ster omhoog volgens mij, echter kan je iets minder voorzichtig omgaan, je kan bijv een eekhoorn neerschieten met een small game arrow in z'n lijf en nog steeds 3 sterren krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OzzieMann schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:46:
[...]

Is dit serieus???? Dan heb ik dus waarschijnlijk 10 2* squirrels laten liggen? :'( :'( Die bij oppakken dus dan 3* zouden worden?
Ja dat is serieus :>

Maar dan moet je dus wel die Buck Trinket hebben. En dus niet skinnen, maar in zn geheel in je satchel stoppen :)

Wat ook een handige tip is: Je kunt een beestje "callen" (fluiten) daardoor doet ie even zn koppie de lucht in voordat ie vlucht.
Als je snel bent kun je mooi een clean headshot maken!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Melantrix schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:50:
[...]

dieren/pelts gaan nooit 1 ster omhoog volgens mij, echter kan je iets minder voorzichtig omgaan, je kan bijv een eekhoorn neerschieten met een small game arrow in z'n lijf en nog steeds 3 sterren krijgen.
Ben er toch vrij zeker van dat ik veel 2 ster muizen en andere super kleine beestjes een perfect carcass heb zien geven. Maar als het inderdaad is dat de pelt minder snel een ster omlaag gaat, is het een nutteloze trinket...
Dit is een van de dingen die het spel gewoon uit zou moeten leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

poor Leno schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:14:
[...]

Ja dat is serieus :>

Maar dan moet je dus wel die Buck Trinket hebben. En dus niet skinnen, maar in zn geheel in je satchel stoppen :)

Wat ook een handige tip is: Je kunt een beestje "callen" (fluiten) daardoor doet ie even zn koppie de lucht in voordat ie vlucht.
Die Buck trinket heb ik. Haha, nooit aan gedacht om die 2* diertjes uberhaupt op te pakken. Vond het de moeite niet waard om van mijn paard af te komen. Zal je zien dat ik vanaf nu alleen nog maar 1* eekhoorntjes tegen kom.

Van dat callen wist ik, maar eekhoorns schiet ik zo makkelijk vanaf de rug van Mr. Ed en dan werkt dat callen niet echt want zie ze pas als ze al vluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Yukidaruma schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:15:
[...]

Ben er toch vrij zeker van dat ik veel 2 ster muizen en andere super kleine beestjes een perfect carcass heb zien geven. Maar als het inderdaad is dat de pelt minder snel een ster omlaag gaat, is het een nutteloze trinket...
Dit is een van de dingen die het spel gewoon uit zou moeten leggen.
Ik ga je niet tegenspreken met wat je zelf hebt ervaren maar dit is wat ik lees bij het artikel van polygon:
This Trinket also makes getting perfect pelts from small animals less of a crapshoot. If you point your Varmint Rifle in the general direction of a small animal, the auto-aim will usually snap your reticle to their head, but sometimes you’ll hit the body and ruin your perfect raccoon or, much worse, your perfect badger. Having the buck antler Trinket protects you against that eventuality.
Ik heb er vanavond denk ik geen tijd voor maar ik zal binnenkort eens die trinket craften (heb de buck gisteren al wel gehunt, moet alleen nog naar de fence) en het uitproberen. zou mooi zijn als dat wel werkt. Als er anderen zijn die het eerder kunnen uitproberen hoor ik dat natuurlijk graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:14:

Dat lukt mij nooit, dan zijn ze al weg ... :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• veldkampj
  • Laatst online: 29-04-2022
Het ging hier onlangs over namen van paarden. Afgelopen weekend een mooi paard met goede stats gevonden nadat deze haar vorige eigenaar dood heeft geschopt :P
Aangezien mijn Ardenner La Chouffe heet en dit paard bruin is wilde ik voor Palm gaan. Ik kreeg van mijn Playstation echter de suggestie Partyraiser (hardcore dj), denk dat ik dat ooit eens heb ingevuld. Gezien de hoge Speed en Acceleration stats van het paard en het feit dat Partyraiser ook 180+ bpm is vond ik het wel een mooie match. Uiteindelijk ben ik uitgekomen op Paardyraiser :D

Voor de hardstyle/hardcore liefhebbers onder ons. Ik ben van plan toekomstige paarden Horsakoff en Hayhunterz te noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:47:
[...]

Dat lukt mij nooit, dan zijn ze al weg ... :|
Ahwww t gaat je niet allemaal lekker af he? :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
veldkampj schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:50:
... Uiteindelijk ben ik uitgekomen op Paardyraiser :D

Voor de hardstyle/hardcore liefhebbers onder ons. Ik ben van plan toekomstige paarden Horsakoff en Hayhunterz te noemen :P
_O-

Mijn paard is vernoemd naar dat onbestuurbare voertuig uit Mass Effect 1.
Mako

En toegegeven de naam past wel, stuurt vaak wat raar, loopt vaak tegen dingen aan(bomen, andere paarden etc.), al twee keer door een koets overreden.

[ Voor 31% gewijzigd door Flex0r op 12-11-2018 15:57 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Het is alweer een tijdje geleden dat ik die trinket heb gemaakt en met ruim over de 200 uur in het spel nu, weet ik eerlijk gezegd ook niet meer precies hoe de situatie ervoor was. Weet alleen dat ik redelijk teleurgesteld ben in de uitwerking van de trinket zelf, maar dat komt dan door de vage beschrijving van de trinket en de missende uitleg. Ik ging ervan uit dat er een kans was dat de skins een ster verbeterd konden worden tijdens het skinnen. Als dan de enige uitwerking is dat de skin minder snel omlaag gaat, is dat voor mij wel een grote teleurstelling, aangezien ik altijd al voorzichtig met het juiste wapen headshots maakte op alles groter dan een konijn.
Ik bleef hoop houden bij elke 2 ster skin, maar dat was dus voor niets. Nu alleen nog een trinket die zorgt dat er meer elanden verschijnen. Heb er in ~15 uur specifiek op dat beest jagen maar liefst 2 gezien, waarvan er slechts 1 3 sterren had.
Pagina: 1 ... 42 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.