Ik had hem in chapter 3 al te pakken. Succes met zoeken!Chaoss schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:38:
Ook nog een tip om na chapter 3 terug te gaan naar hetspoiler:huis van de Braithwaits:afgebrande
spoiler:Je treft in het huis het verbrande lijk van de vrouw aan wat je kunt looten, en je kunt er een goldbar vinden
[...]
Omdat ik niets kon vinden had ik inmiddels een filmpje opgezocht, dus ik weet waar ik moet zijn en wat ik daar moet aantreffen. Maar bij mij niets nada noppesMisschien dat je een bepaalde progres in de mainquest moet hebben? maar ik zit inmiddels in chapter 4.
Werkelijk? Dat wist ik niet. Dat betekend dus dat ik die Thoroughbred in een stal voor niks kan oppikken?Chaoss schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:56:
[...]
War Horse is van de pre-order niet van de SE, bij de SE krijg je een "Dappled Black Thoroughbred"
War Horse kan meer hebben maar is trager. Ik speel vanaf Valentine met de Theroughbred en die is 1 of 2x neer gezeten maar dat was vooral te wijten aan mijn eigen geklooiEn als het niet bevalt kun je altijd terug gaan naar de War Horse.
Kan je gelijk voor legend of the east gaan? of moet zijn ze upgrades van de vorige en moet je alles craften?Yukidaruma schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:50:
[...]
Je kunt een onbeperkt aantal verschillende items meenemen, maar van elke een maximum aantal. Als je dus graag die canned vegetables mee wil nemen, heeft het geen nut om een pocket watch weg te gooien.
Ga voor de satchel upgrades, die Legend of the East satchel geeft voor de meeste items een max van 99.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Nee, voor die satchel moet je eerst alle andere satchels eerst maken.Melantrix schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:02:
[...]
Kan je gelijk voor legend of the east gaan? of moet zijn ze upgrades van de vorige en moet je alles craften?
Je moet ze allemaal gecraft hebben om de legend te unlocken.Melantrix schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:02:
[...]
Kan je gelijk voor legend of the east gaan? of moet zijn ze upgrades van de vorige en moet je alles craften?
Yup! Thoroughbred kun je ophalen bij de stal in Valentine (niet bij andere stables).Hindelaufen schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:01:
[...]
Werkelijk? Dat wist ik niet. Dat betekend dus dat ik die Thoroughbred in een stal voor niks kan oppikken?
Zou ik dan te ver zijn? wellicht kun je deze missie niet meer doen vanaf chapter 4? kan er via google ook niets concreets over vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:59:
[...]
Ik had hem in chapter 3 al te pakken. Succes met zoeken!
Zal vanavond iig wat kopen bij de gunsmith misschien dat dit iets activeert.
[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 09-11-2018 13:16 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Darn, dat wordt ergens een tijdlang hunten xD
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Die Buck is gewoon heel gevoelig aan drukte! Enkele keren terugkeren en eerst roofdieren zoals beren en wolven afmaken en dan kampje maken buiten het gebied. Na enkele uurtjes te slapen kun je nog eens kijken.-SaveMe- schreef op donderdag 8 november 2018 @ 23:20:
Hier ook zo'n avond. Nog steeds early chapter 2... Moe van de slechte pelts, besloten de legendary buck te gaan schieten. Eerst cross de map naar het westen van Strawberry... Onderweg tig keer afgeleid en opgehouden door Strangers. Halverwege besluit ik deer te schieten als avondmaal. Zit op mijn knieen, leg aan en .... een grote roar achter me en wordt ik aangevallen door een dikke Grizzly. Schrik me rot, maar weet het ternauwernood te overleden. Eindelijk aangekomen in het jacht gebied, maar geen golden trail niks...
Zoeken, zoeken, maar nada. Wel een Bandit camp opgerold, een troep wolven en meer van dat soort dingen. Krijg de melding dat het te druk is in het gebied om het legendary beest te kunnen tracken ... WTF?
Naja, omdat ik ook nog steeds geen Trapper heb gevonden, maar in Strawberry de stagecoach genomen naar St. Denis om daar de trapper te bezoeken ...
Weer de hele reis terug gemaakt, weer in het jachgebied, weer die melding dat het te druk is ??. Uit het gebied gereden, kamp gemaakt, dagje slapen, terug, maar die melding blijft .....rhaaaaaaa!
3 uur gespeeld, progressie nul. Maar ik heb me wel vermaakt
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Dan moet ik wel eerst weer vriendjes worden met the Good folks of Valentine, heb net hun bank berooft.Chaoss schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:07:
[...]
Yup! Thoroughbred kun je ophalen bij de stal in Valentine (niet bij andere stables).
Verwijderd
Blij dat ik dit zie, ik heb een Xbox one X met een K7000 65" en heb min of meer hetzelfde.Ricloo86 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:51:
Is er toevallig iemand met een Samsung K7000 4k scherm die speelt op een PS Pro?
Ben erg benieuwd naar de settings van diegene.
Ik ben zelf erg teleurgesteld over hoe het eruit ziet, en heb meerdere instellingen geprobeerd.
Speel met HDR etc uit en heb hem zelfs op dynamisch gezet om beetje wow effect te krijgen waar ik iedereen over zie schrijven.
Iedereen heeft het over de graphics, ik vind het wel mooi maar niet echt WOW ofzo.
Alle settings meerdere keren aangepast en gechecked..
Ja baal er echt van, FIFA ziet er daarentegen super uit.Verwijderd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:21:
[...]
Blij dat ik dit zie, ik heb een Xbox one X met een K7000 65" en heb min of meer hetzelfde.
Iedereen heeft het over de graphics, ik vind het wel mooi maar niet echt WOW ofzo.
Maar kan ook online niet echt iets vinden om de beste settings te krijgen
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
fml, ben ik aan het jagen op wolven, linksboven bij Spider Gorge, krijg ik de perfecte skin.
Sterft mijn paard in de rivier. Moet ik dat hele roteind naar Valentine lopen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Als je saved en dan gewoon reload staat je paard naast jeThe_Worst schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:37:
fml, ben ik aan het jagen op wolven, linksboven bij Spider Gorge, krijg ik de perfecte skin.Sterft mijn paard in de rivier. Moet ik dat hele roteind naar Valentine lopen.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Dan ben je wel je skin kwijtPhase schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:48:
[...]
Als je saved en dan gewoon reload staat je paard naast je
Oh, is dat zo? Zelf nog nooit gehad dus zou zo maar kunnen.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Gaat om een gewone skin zoals ik het lees, geen legendary.Phase schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:48:
[...]
Die heb je gewoon als je je game opslaat.
Legendaries gaan automatisch naar de trapper als je ze kwijtraakt, je krijgt er dan alleen geen geld voor.
Afhankelijk van save moment, als jij gewoon een quick-restart doet, gaat hij terug naar laatste saving, grote kans jij dus zonder skin.Phase schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:51:
[...]
Oh, is dat zo? Zelf nog nooit gehad dus zou zo maar kunnen.
Ik gebruik dat nog wel eens bij missies of keuzes, want viel me op dat deze redelijk fixed lijken te zijn. Liep van ene stad naar de ander, onderweg vrouwtje die bleek zooitje te neppen. Ik doe wat fout met wapen keuze (pak lasso), ga dood. Quick restart en zat weer in begin stad, zelfde stuk gelopen, stonden ze er doodleuk weer.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mwah, valt een beetje onder valsspelen dus ik heb maar heerlijk 15 minuten teruggelopen. Gelukkig toen ik in het groene gedeelte kwam een paard kunnen vangen. Jaap II.Phase schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:48:
[...]
Overigens kreeg ik de skin ook terug samen met het zadel.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Een visser met een kunstpoot heeft 1 van de snelste grote workhorses (dacht 7/8 bar), vind die arabian zo klein en simpel, maar je kan dat paard niet jatten omdat het een quest objective is. Dus ik denk, ga naar zn huisje, heel dat paard van hem nergens meer te vinden. Misschien later nog eens terug gaan, dan krijg hij gewoon pijl in z'n hoofd, paard wordt van mij
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2018 14:08 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik lees dit voornamelijk van LCD eigenaren. Ik heb "slechts" een Pro met een OLED en ik verbaas me regelmatig hoe bizar mooi de game eruitziet. En ondanks dat HDR niet geheel echt is, vind ik ook dat beter dan sommige andere games die wel echte HDR hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:21:
[...]
Blij dat ik dit zie, ik heb een Xbox one X met een K7000 65" en heb min of meer hetzelfde.
Yup, ook mijn ervaring (One + LG OLED) Ik heb een beetje het vermoeden dat ze bij RS vooral getest hebben op OLED schermen of zo. Op Reddit kom ik eigenlijk ook alleen maar opmerkingen van LED tv eigenaren tegen over tegenvallende HDR.bram1984 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:08:
[...]
Ik lees dit voornamelijk van LCD eigenaren. Ik heb "slechts" een Pro met een OLED en ik verbaas me regelmatig hoe bizar mooi de game eruitziet. En ondanks dat HDR niet geheel echt is, vind ik ook dat beter dan sommige andere games die wel echte HDR hebben.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
is toch al bij de setup van de game, waar de HDR op oled aanzienlijk hoger moet worden gezet, dat alles eronder beetje semi-nep is.ArthurMorgan schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:21:
[...]
Yup, ook mijn ervaring (One + LG OLED) Ik heb een beetje het vermoeden dat ze bij RS vooral getest hebben op OLED schermen of zo. Op Reddit kom ik eigenlijk ook alleen maar opmerkingen van LED tv eigenaren tegen over tegenvallende HDR.
Hier een Sony KD-55XE9005 LED tv met Xbox One X en moet zeggen dat ik niet hoef te klagen, de game ziet er prachtig uit. Heb bij de eerste set-up van RDR2 HDR op 120 gezet, hoger of lager beviel me niet echt. Zie dus ook niet helemaal waar anderen over klagen.bram1984 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:08:
[...]
Ik lees dit voornamelijk van LCD eigenaren. Ik heb "slechts" een Pro met een OLED en ik verbaas me regelmatig hoe bizar mooi de game eruitziet. En ondanks dat HDR niet geheel echt is, vind ik ook dat beter dan sommige andere games die wel echte HDR hebben.
Heeft iemand een link naar een uitleg naar het verschil tussen fake HDR en echt HDR? Heb het achtergrondartikel op Tweakers wel gelezen. Ik lees ook veel kritiek erover maar ik snap het niet echt, als je een groter kleurbereik hebt, dan wordt dat toch of wel of niet benut?
Dat komt omdat de peak brightness van een OLED lager ligt. Die moet je dus hoger zetten. Ik heb 'm ook op 350 staan ofzo in RDR2.SinergyX schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:22:
[...]
is toch al bij de setup van de game, waar de HDR op oled aanzienlijk hoger moet worden gezet, dat alles eronder beetje semi-nep is.
Beetje off-topic en prima te Googlen denk ik, maar het komt erop neer dat de peak brightness van echte HDR dus een stuk hoger ligt. Lichtbronnen zijn veel feller.nino_070 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:28:
Heeft iemand een link naar een uitleg naar het verschil tussen fake HDR en echt HDR? Heb het achtergrondartikel op Tweakers wel gelezen. Ik lees ook veel kritiek erover maar ik snap het niet echt, als je een groter kleurbereik hebt, dan wordt dat toch of wel of niet benut?
Waarom naar ValentineThe_Worst schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:37:
fml, ben ik aan het jagen op wolven, linksboven bij Spider Gorge, krijg ik de perfecte skin.Sterft mijn paard in de rivier. Moet ik dat hele roteind naar Valentine lopen.
Je zou beter aan de trapper verkopen dan heb je er nog wat aan!
Die kan kledij craften met perfect pelts
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Ik heb dezelfde setup, maar heb hem wel 500 gezet voor het mooiste beeld. Ik heb dan wel flink lopen tweaken aan mijn tv voor beste beeld icm een one x!Louw Post schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:25:
[...]
Hier een Sony KD-55XE9005 LED tv met Xbox One X en moet zeggen dat ik niet hoef te klagen, de game ziet er prachtig uit. Heb bij de eerste set-up van RDR2 HDR op 120 gezet, hoger of lager beviel me niet echt. Zie dus ook niet helemaal waar anderen over klagen.
Edit: verkeerd topic

[ Voor 94% gewijzigd door Donstil op 09-11-2018 14:54 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Tja, mijn ventilator van de PS4 Pro was kapot (irritant geluid) en ik heb vanwege de slechte verhalen maar besloten om het zelf te doen, wilde mijn console ook niet lang kwijt vanwege RDR 2. Ik kan je irritatie in ieder geval goed begrijpen. Bij de reparaties van Sony-televisies is het gelukkig een stuk beter geregeld.Donstil schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:53:
Man man wat een slechte schijt service bij Sony zeg.
PlayStation 4 Pro 2x weg geweest (via Bol) omdat hij geen schijven las. Twee keer gerepareerd maar kwam alle twee de keren net zo defect terug.
Nu voor koop ontbinding wederom retour, hebben ze bij Sony de software ge-update en is het daarna niet meer voor gekomen. Wat een gelul zeg, dus was up to date toen hij weg ging en daarna is er niets nieuws uitgekomen.
Wist op voorhand wel dat de service beroerd is maar toch jammer om er zelf zo achter te komen
Weer eentje gephotoshop naar een 19e-eeuwse foto. Ik zag deze kerel staan in een leuke houding, deed me meteen denken aan een beroemde foto van Amerikaanse Generaal Ulysses S. Grant.

Wat je wel ziet is dit de RDRII foto's vanaf de One S best wel slecht zijn. Heeft iemand een voorbeeld van in-game genomen foto's met de One X?

Wat je wel ziet is dit de RDRII foto's vanaf de One S best wel slecht zijn. Heeft iemand een voorbeeld van in-game genomen foto's met de One X?
YouTube: Red Dead Redemption 2 4K HDR Analysis... It's Faked from SDR.bram1984 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:37:
[...]
Dat komt omdat de peak brightness van een OLED lager ligt. Die moet je dus hoger zetten. Ik heb 'm ook op 350 staan ofzo in RDR2.
[...]
Beetje off-topic en prima te Googlen denk ik, maar het komt erop neer dat de peak brightness van echte HDR dus een stuk hoger ligt. Lichtbronnen zijn veel feller.
Dit filmpje geeft wel iets meer uitleg. Maar ik snap nog steeds de reden niet, heeft R* gewoon slechte cameras gebruikt voor de textures, of zou het nog patchbaar zijn?
En in dit filmpje is het advies om HDR uit te zetten, zijn er mensen met een LED/VA scherm hier die dat kunnen bevestigen? Voor OLED ligt dat toch wat anders denk ik
Ik heb een Samsung QLED QE55Q9FN (2018), in combi met een PS4 Pro. Ik zit regelmatig met open mond naar mijn tv te staren. Wat een spel.ArthurMorgan schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:21:
[...]
Yup, ook mijn ervaring (One + LG OLED) Ik heb een beetje het vermoeden dat ze bij RS vooral getest hebben op OLED schermen of zo. Op Reddit kom ik eigenlijk ook alleen maar opmerkingen van LED tv eigenaren tegen over tegenvallende HDR.
Camera's? Het is een game hè, geen film. Ja het is patchbaar, kijk maar naar TW3 en Rise of the Tomb Raider. Die hebben ook na release HDR gekregen.nino_070 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:09:
[...]
YouTube: Red Dead Redemption 2 4K HDR Analysis... It's Faked from SDR.
Dit filmpje geeft wel iets meer uitleg. Maar ik snap nog steeds de reden niet, heeft R* gewoon slechte cameras gebruikt voor de textures, of zou het nog patchbaar zijn?
En in dit filmpje is het advies om HDR uit te zetten, zijn er mensen met een LED/VA scherm hier die dat kunnen bevestigen? Voor OLED ligt dat toch wat anders denk ik
Op mijn OLED ziet HDR aan er een stuk beter uit dan uit. Vind ik persoonlijk dan.
Nou daar zijn de meningen over verdeeld dan. Ik heb afgelopen zomer geloof ik 4 of 5x CE Repair over de vloer gehad voor mijn Sony TV, wat een prutsers. En dan ook nog het ruilmodel (nieuw uit de doos) dat direct uitvalt nadat ze weg zijn. Nee, voor mij geen Sony meer of überhaupt een TV met Android.NotSoSteady schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:57:
[...]
Tja, mijn ventilator van de PS4 Pro was kapot (irritant geluid) en ik heb vanwege de slechte verhalen maar besloten om het zelf te doen, wilde mijn console ook niet lang kwijt vanwege RDR2. Ik kan je irritatie in ieder geval goed begrijpen. Bij de reparaties van Sony-televisies is het gelukkig een stuk beter geregeld.
On-topic: Kan iemand tussen spoiler tags aangeven wat er gebeurt (behalve dat ze doodgaan) als je bijvoorbeeld in Valentine de eigenaar van het hotel of de winkel, of de sheriff zelf doodschiet. Zijn zij er dan ook de rest van de game niet meer? Of worden ze dan vervangen ofzo? En kun je dan nog wel bounties doen?
Paar vraagies;
Is bij jullie het beeld in de nacht ook zo donker? Ik zie letterlijk niks als ik in het donker door het bos loop of in een huis.
Daarnaast;
Is bij jullie het beeld in de nacht ook zo donker? Ik zie letterlijk niks als ik in het donker door het bos loop of in een huis.
Daarnaast;
spoiler:
Ik moest de hut van Colm doorzoeken of hij er was. Daarna kom ik buiten en ben ik eens "wanted" in die omgeving. Ok, we hebben net heel de bende afgeknald. Maar toch.. wat heeft mijn wanted getriggered?
Het is bij mij ook aardig donker, als het lastiger word om iets te zien zet ik HDR even aan, bij ochtend gaat ie weer mooi uit.Predje schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:46:
Paar vraagies;
Daarnaast;
spoiler:Ik moest de hut van Colm doorzoeken of hij er was. Daarna kom ik buiten en ben ik eens "wanted" in die omgeving. Ok, we hebben net heel de bende afgeknald. Maar toch.. wat heeft mijn wanted getriggered?
spoiler:
Ik had nadat ik het hutje doorzocht had, precies hetzelfde, neem aan dat dit hoort.
Je kan je lantaarn gebruiken.Predje schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:46:
[ Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 09-11-2018 15:50 ]
Overigens, vergeten te noemen in mijn vorige post maar ik vind die first person view echt geweldig. Het werkt niet altijd even lekker maar over het algemeen vind ik het supergaaf dat deze optie er is. Vooral in close combat met shotguns of melee komt de impact soms zo hard over. En dan die ondervragingen... Hah!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Toevallig zie ik zojuist deze voorbij komen:Voxalizer schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:05:
Overigens, vergeten te noemen in mijn vorige post maar ik vind die first person view echt geweldig. Het werkt niet altijd even lekker maar over het algemeen vind ik het supergaaf dat deze optie er is. Vooral in close combat met shotguns of melee komt de impact soms zo hard over. En dan die ondervragingen... Hah!
https://www.reddit.com/r/..._me_fail_no_nut_november/
Ziet er vanuit first person idd nog wel heftiger uit
Edit: typo
Wellicht is het een idee om iets over het HDR probleem te plaatsen in het start topic omdat deze vraag / discussie nogal vaak voorbij komt.
Een beetje vreemd. Druk ik op de ps4 op pijltje omlaag, zit ik ver in het witte van honor. Kijk ik bij player heb ik -10 store price en een zwart hoedje. Ik speel honorable. Heeft iemand hier ook last van?
Hier ben ik het tot op zekere hoogte mee eens. Er zijn zeker dingen die Horizon beter doet waarbij de movement van Aloy en soepelheid van de gameplay (ook in gevechten) voornamelijk opvallen. Toch zou je die manier van bewegen niet zomaar kunnen kopiëren naar deze game. De snelheid en soepelheid van Aloy zou echt niet in RDR2 passen.bram1984 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:39:
@dvd-linden Qua wereld en detail is RDR zeker superieur, maar qua gameplay en controls is alles in Horizon 100x soepeler en beter en kan R* weer wat van Guerrilla leren. Kunnen ze niet samen gaan werken?
Daarmee wil ik niet zeggen dat sommige clunky dingen of designkeuzes in RDR2 niet beter zouden kunnen. Echter, ik vind de controls van RDR2 ook weer niet zo slecht als heel veel mensen beweren. Ik vind de manier van bewegen van Arthur zelf, maar ook de controls op het paard over het algemeen goed. (Tuurlijk, in shootouts en bij het looten kom je soms onhandige dingen tegen en dat zijn dan ook dingen die Rockstar zeker zou kunnen verbeteren.) Daar komt nog bij dat er in RDR2 veel meer soorten gameplay zitten dan bv. in Horizon, dus dat de controls zo uitgebreid zijn vind ik ook weer niet heel raar. Maar ook dat moet weer niet overdreven worden vind ik; er zit een leercurve in, maar na een x aantal uurtjes spelen heb ik het in ieder geval wel allemaal aardig onder de knie.
Dus ja, er is een aantal dingen die Horizon beter doet dan RDR2, dat geef ik toe (over het verhaal kan ik nog niet oordelen, maar ik vond het hoofdverhaal van Horizon opmerkelijk goed voor een open world game. Daar wil ik dus best later nog eens op terugkomen). Toch vind ik dat het allerbelangrijkste aspect van zo'n soort game bij RDR2 een stuk beter op orde is dan in Horizon: de open world. Een open world game moet een hele interessante open world hebben waardoor je ook zin krijgt om deze te willen verkennen (en wat tevens lucratief/zinvol moet zijn). Dat is dan ook iets dat ik juist vaak mis in zulk soort games. Maps worden groter en groter, maar ze worden er daardoor niet meteen leuker door. Er staat vaak een flink "takenlijstje" klaar, waarbij ik het idee heb dat het erin wordt gedaan om de game te rekken en op die manier content toe te voegen naast het verhaal. Zo'n "takenlijstje" is meestal best oke, maar ondanks dat die games zo'n "takenlijstje" hebben wordt er vaak erg weinig met de wereld gedaan en worden er ook geen impulsen gegeven die me er als speler toe bewegen om de wereld stukje voor stukje te verkennen. En dát vind ik dus juist zo goed aan deze game. Hier wil ik wel alle gebieden uitkammen/verkennen en dingen ontdekken zonder dat daar een takenlijstje aan vastzit. Vandaar dat ik zo positief ben over deze open world en dus ook over de game.
Enige kanttekening die ik moet maken is dat ik nog redelijk in het begin zit van de game, dus mocht het nog veranderen in de loop van de tijd dan kom ik er zeker nog op terug.
Het klopt dat het een heerlijke tijd is om een gamer te zijn! Er komen tegenwoordig zoveel geweldige games uit. Ik heb ook altijd al het idee gehad dat TW3 een top game is hoor, maar ook daar gaat zoveel tijd in zitten haha. Wie weet komt het er nog eens van, maar ik verwacht eerst nog een paar honderd uur in RDR2 door te brengenPredje schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:06:
[...]
Kan me verder helemaal vinden in je verhaal! Gewoon een heerlijke game.
Door de hoge verwachtingen van sommige moet er wel iets tegenvallen!
TW3 vind ik qua storytelling en openwereld net zo indrukwekkend!
Veel van de zaken waar RDR2 over wordt geprezen zaten al in TW3.
Mega goede sitequest, terugkomende zaken met npcs, je acties die je later in gesprekken opvangt, etc.
Toch is RDR2 nog uitgebreider en doet veel zaken ook wel net iets beter.
HZD was prachtig kwa setting, verhaal, grahpics en aloy.
Maar ik vond de sitequest en npcs altijd was "leeg" aanvoelen.
Toch staan alle 3 de games mega hoog in mijn lijstje.
Wat een tijd om gamer te zijn!
Ik ben het trouwens eens met je over Horizon. De setting en het verhaal spraken me heel erg aan, maar dat had in mijn optiek ook in een lineaire game gekund. Zo vond ik de hologramgesprekken die je tijdens grote missies vond en die over het hoofdverhaal gingen super interessant, maar ben ik bijvoorbeeld niet opzoek gegaan naar al die logbestanden in de open wereld. Terwijl die, mits goed uitgewerkt, ook hele interessant dingen hadden kunnen vertellen over de wereld. Wat dat betreft kunnen ze wat mij betreft qua open world nog wel een aantal flinke stappen zetten met Horizon 2.
De sidequests en npc's waren inderdaad over het algemeen niet erg boeiend. De enige echt boeiende sidequest vond ik redmaw, omdat dat als een legende werd gebracht waardoor een hoop strijders gesneuveld waren. Die sidequest vond ik dus wel goed uitgewerkt, de rest kan ik me niet meer herinneren.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Ik ben in st Denis overvallen. Klap op mn kop van achteren en werd ergens anders wakker. Wie weet of je die mensen nog tegenkomt? Waar ik overvallen was zie ik ze nergens meer en ze hebben 1400 gejat. Wil ze even netjes vragen dat terug te geven red dead redemption 2 style
In t begin moest ik voor een storymissie van Hosea een beer killen. Is me niet gelukt, hij heeft mij gekilled. Tijdje links laten liggen en nu wil ik dat beest te grazen nemen maar ik kom m niet meer tegen. Iemand een tip?
Ik zie wel vaker mensen op een wit paard rijden. Kan ik die er niet afknallen of moet je echt zo'n paard vangen en temmen?
Mij is hetzelfde overkomen. Heb die plek nog niet teruggevonden helaas xDmike0001 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:29:
Ik ben in st Denis overvallen. Klap op mn kop van achteren en werd ergens anders wakker. Wie weet of je die mensen nog tegenkomt? Waar ik overvallen was zie ik ze nergens meer en ze hebben 1400 gejat. Wil ze even netjes vragen dat terug te geven red dead redemption 2 style
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Je gaat 'm niet zomaar weer tegenkomen. Het is een van de 'legendary animals' waarop je moet jagen via de mechanics die in de missie met Hosea zijn uitgelegd. Dus eerst een aanwijzing vinden via de Eagle Eye mechanic, die onderzoeken en het spoor volgen naar volgende aanwijzingen die je ook weer moet onderzoeken. Dan spawnt het dier (in dit geval de beer) pas.Deviat3 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 20:10:
In t begin moest ik voor een storymissie van Hosea een beer killen. Is me niet gelukt, hij heeft mij gekilled. Tijdje links laten liggen en nu wil ik dat beest te grazen nemen maar ik kom m niet meer tegen. Iemand een tip?
The Witcher 3 steekt op het gebied van verhaalvertelling, karakters en de uitwerking van (side) quest naar mijn mening met kop en schouders uit boven Red Dead Redemption 2. Als je van free-roamen houdt ben je wel een stuk beter af met die laatste.Predje schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:06:
TW3 vind ik qua storytelling en openwereld net zo indrukwekkend!
Veel van de zaken waar RDR2 over wordt geprezen zaten al in TW3.
Mega goede sitequest, terugkomende zaken met npcs, je acties die je later in gesprekken opvangt, etc.
Toch is RDR2 nog uitgebreider en doet veel zaken ook wel net iets beter.
Op grafisch gebied was ik destijds veel meer onder de indruk van Horizon Zero Dawn, dan ik was van Red Dead Redemption 2. Dat kan heel goed met gewenning te maken hebben natuurlijk. God Of War is bijvoorbeeld ook niet een van de minste op grafisch gebied en die heb ik net voor RDR2 helemaal grijs gespeeld.
Loop ik net relaxed door het moeras gebied, zoeken naar een Legendary Croc, zie ik een dooie man aan een boom opgehangen.
Ik schrik me het apelazerus. Van schrik maar even het nieuws op gezet op tv. De tering. Wat. Een. Spel
spoiler:
Ik er naar toe en hopend op een "investigate" button die oplicht. Komen er opeens 2 moeras- zombies / freaks vanachter me op me af. Dood.
Ik schrik me het apelazerus. Van schrik maar even het nieuws op gezet op tv. De tering. Wat. Een. Spel
[ Voor 3% gewijzigd door Hindelaufen op 09-11-2018 21:54 ]
Hmmm, zojuist had ik 2 collectible strands gecomplete. Maar geen achievement. Meer mensen daar last van gehad?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik denk dat ik een beetje doorheb hoe die Buck Antler Trinket werkt. Hoe groter het dier, hoe kleiner de kans dat de pelt/hide beter wordt. Tiny animals zoals muizen lijken een 100% kans te hebben, en de grootste dieren als ossen en beren 0%.
Maar dat is slechts mijn ervaring en gevoel.
Maar dat is slechts mijn ervaring en gevoel.
Ga ik morgen eens proberen. Thanks!lux schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:10:
[...]
Die Buck is gewoon heel gevoelig aan drukte! Enkele keren terugkeren en eerst roofdieren zoals beren en wolven afmaken en dan kampje maken buiten het gebied. Na enkele uurtjes te slapen kun je nog eens kijken.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Helaas mijn vis en jaag maatje is te grazen genomen door een mega zwijn.
Maar in zijn nagedachtenis loop ik nu met zijn vishoed en heb ik die mini pruts Arabier ingeruild voor zijn Dutch Warmblood Buell.
Da's tenminste een paard voor outlaws.
Rust zacht Hamish echt goed vissen kon je niet en not much of a hunter, maar je houten been had karakter.
Maar in zijn nagedachtenis loop ik nu met zijn vishoed en heb ik die mini pruts Arabier ingeruild voor zijn Dutch Warmblood Buell.
Da's tenminste een paard voor outlaws.
Rust zacht Hamish echt goed vissen kon je niet en not much of a hunter, maar je houten been had karakter.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Got him. Ligt aan de tijd dat je in t gebied bent of ie triggert of niet. Taai beest, 4 slugs in zn schedel...Kwistnix schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 21:32:
[...]
Je gaat 'm niet zomaar weer tegenkomen. Het is een van de 'legendary animals' waarop je moet jagen via de mechanics die in de missie met Hosea zijn uitgelegd. Dus eerst een aanwijzing vinden via de Eagle Eye mechanic, die onderzoeken en het spoor volgen naar volgende aanwijzingen die je ook weer moet onderzoeken. Dan spawnt het dier (in dit geval de beer) pas.
Verwijderd
Al per post opgestuurd?uchiha tijntje schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 21:54:
Hmmm, zojuist had ik 2 collectible strands gecomplete. Maar geen achievement. Meer mensen daar last van gehad?
Iemand tips voor robins? Blijkbaar heb ik er ooit eentje gezien, maar kan ze gewoon niet meer vinden. Heb nog wat van hun veren nodig voor de trapper en een perfect carcass voor een of andere quest. Volgens de kaart zitten die beesten overal, maar zie ze nergens.
En is er een manier om te zorgen dat het paard stopt met lopen als ik ergens op mik? Normaal stopt ze als ik X loslaat, of als ik R1 indruk, maar dit gebeurd gewoon niet als ik aan het richten ben met L2.
En is er een manier om te zorgen dat het paard stopt met lopen als ik ergens op mik? Normaal stopt ze als ik X loslaat, of als ik R1 indruk, maar dit gebeurd gewoon niet als ik aan het richten ben met L2.
[ Voor 28% gewijzigd door Yukidaruma op 09-11-2018 23:35 ]
Jep, en ook de reward ontvangen.
Hmm, had de quest toch niet helemaal afgerond. Zag ineens nog een brief die ik niet gelezen had.
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-11-2018 00:35 ]
Maar het probleem is toch (denk ik?) dat textures gewoon met te lage kwaliteit, dus bijv zonder HDR camera, zijn opgenomen. Enfin, ik hoop dat het nog gepatcht wordt als dat echt mogelijk zou zijn...bram1984 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:22:
[...]
Camera's? Het is een game hè, geen film. Ja het is patchbaar, kijk maar naar TW3 en Rise of the Tomb Raider. Die hebben ook na release HDR gekregen.
Op mijn OLED ziet HDR aan er een stuk beter uit dan uit. Vind ik persoonlijk dan.
Verwijderd
Chapter 6 uitgespeeld en zit nu in de prologue. Het spel ziet er erg mooi uit qua omgevingen, characters zijn niet altijd even mooi en soms zelfs uit de ps3 tijd. Qua verhaal kon het me niet echt boeien, missies waren best saai. Eerst 10 min lopen met het paard, schiet een paar mensen neer, missie voorbij. Dan vond ik de stranger missies veel leuker om te doen dan hoofd missies. Tevens vond ik er weinig uitdaging in zitten, alles is gescript. Missies kan je vaak maar op 1 manier doen en je voelt dat je geholpen wordt. Wil je ergens anders heen lopen tijdens de missie kan dat niet en loopt die vanzelf de andere kant op. Heb daarna weer even shadow of the tomb raider gespeeld en AC odyssey en die games zijn toch een stuk leuker om te spelen. Tomb raider is moeilijker met de puzzels en AC is leuker omdat je missies op veel verschillende manieren kan aanpakken. Ik weet dat het een design keuze is van rockstar, alleen voor mij pakt het niet goed uit. Tevens de controls zijn echt dramatisch en ook redelijk wat bugs meegemaakt. Dat zijn toch wel aandachtspunten voor rockstar. Een nieuwe patch duurt ook erg lang. Zoals de kamp bug en de hdr bug. Nog steeds niet opgelost.
Dit blijft onwijs frustrerend:
Gave hoed gevonden, mooie outfit uitgekozen en manueel een save game aangemaakt. Vervolgens bankoverval gepleegd. Didn't work, dus terug naar de save game en wat denk je? Andere outfit + hoed weg!
Dit gebeurt té vaak en ik begrijp helemaal niets van hoe dit spel zijn saved games organiseert. Daarnaast is het mij onduidelijk hoe ik hoeden kan toevoegen aan mijn collectie, want alleen bijzondere hoeden onthoudt het spel.
Jammer ...
Gave hoed gevonden, mooie outfit uitgekozen en manueel een save game aangemaakt. Vervolgens bankoverval gepleegd. Didn't work, dus terug naar de save game en wat denk je? Andere outfit + hoed weg!
Dit gebeurt té vaak en ik begrijp helemaal niets van hoe dit spel zijn saved games organiseert. Daarnaast is het mij onduidelijk hoe ik hoeden kan toevoegen aan mijn collectie, want alleen bijzondere hoeden onthoudt het spel.
Jammer ...
Welke idioot bij Rockstar heeft dat weather system gemaakt??
Komt er net een mooie onweersbui opzetten, je knippert even met je ogen en......
Poef!!
Onweersbui verdwenen en alleen nog maar schapenwolkjes aan de lucht.
Wtf...
Komt er net een mooie onweersbui opzetten, je knippert even met je ogen en......
Poef!!
Wtf...
Moet je hem niet opslaan als custom outfit bij je kledingkist?Yonix schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 09:51:
Dit blijft onwijs frustrerend:
Jammer ...
In West Europa hebben we niet vaak echt heel snel veranderend weer, in de VS komt dat wel gewoon voor. Dus zo raar is het niet. Genoeg filmpjes op youtube die timelapsen van een uur of minder hebben van verschrikkelijk naar kraakhelder zomer weer. Dat is 1 a 2 minuten in RDR...flugelisoke schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:28:
Welke idioot bij Rockstar heeft dat weather system gemaakt??
Poef!!
Wtf...
In RDR2 is het wel overdreven hoor, niks mis met een onweersbui ingame. Al vind ik de bliksem zwaar onrealistisch en klinkt de donder nergens naar, dit was echt beter in RDR1.ArthurMorgan schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:37:
[...]
In West Europa hebben we niet vaak echt heel snel veranderend weer, in de VS komt dat wel gewoon voor. Dus zo raar is het niet. Genoeg filmpjes op youtube die timelapsen van een uur of minder hebben van verschrikkelijk naar kraakhelder zomer weer. Dat is 1 a 2 minuten in RDR...
overdreven, south dakota is pas overdreven :flugelisoke schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:40:
[...]
In RDR2 is het wel overdreven hoor, niks mis met een onweersbui ingame. Al vind ik de bliksem zwaar onrealistisch en klinkt de donder nergens naar, dit was echt beter in RDR1.
/Spearfish holds the world record for the fastest recorded temperature change. On January 22, 1943 at about 7:30 a.m. MST, the temperature in Spearfish was −4°F (−20°C). The Chinook wind picked up speed rapidly, and two minutes later (7:32 a.m.) the temperature was +45 °F (+7 °C) above zero. The 49 °F or 27 °C rise in two minutes set a world record that still holds. By 9:00 a.m., the temperature had risen to 54 °F (12 °C). Suddenly, the chinook died down and the temperature tumbled back to −4 °F or −20 °C. The 58 °F or 32.2 °C drop took only 27 minutes.[17][18] The sudden change in temperatures caused glass windows to crack and windshields to instantly frost over.[19]
Helemaal mee eens. De saves zijn zo gaar als wat. Lijkt wel of hij toch nog bepaalde dingen automatisch saved en bewaart ook al herlaad je een manual save ....Yonix schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 09:51:
Jammer ...
Ook de weapon load ingesteld bij de gunsmith, maar toch is die nog af en toe gereset. En de boog kun je niet eens meenemen in je loadout, moet ik die nog steeds handmatig selecteren. Hoop eigen op een snelle patch om een aantal van dit soort irritante dingen te fixen, maar dat zal wel ijdele hoop zijn...
De game heeft toch net te veel irritatie puntjes imho, dat het zeker niet meer mijn GOTY wordt. Ik denk dat die gaat naar GoW, maar ik heb Odyssey en DQXI en Divinity 2 nog niet gespeeld ...
Heb de storyline nu bijna af, en ook al zitten er zo veel mooie dingen in het spel, blijft dit voor mij het aller allermooiste moment.
Dat moment blijft me lang bij
Tof man.
spoiler:
Na het einde van hoofdstuk 5, dat je dat stuk terug gaat richting het kamp? en dan de muziek "May I afspeelt. Gewoon even niets, alleen lopen. De mooie omgeving en dan die muziek
YouTube: D'Angelo - Unshaken (HQ No Game Effects).
Dat moment blijft me lang bij
[ Voor 12% gewijzigd door lifeguard op 10-11-2018 10:48 ]
Het punt schijnt te zijn dat ze sdr materiaal qua tonemapping proberen te uppen naar HDR terwijl het er niet in zit. De slider in het begin laat het alleen verschuiven. Zie ook:nino_070 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 00:24:
[...]
Maar het probleem is toch (denk ik?) dat textures gewoon met te lage kwaliteit, dus bijv zonder HDR camera, zijn opgenomen. Enfin, ik hoop dat het nog gepatcht wordt als dat echt mogelijk zou zijn...
Daar vallen ze wel flink door de mand dan ja. Waarom pretenderen dat iets erin zit terwijl het gewoon niet zo is..... Beetje een simpele keuze dit, doe die slider er dan gewoon NIET in.Joosie200 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:59:
[...]
Het punt schijnt te zijn dat ze sdr materiaal qua tonemapping proberen te uppen naar HDR terwijl het er niet in zit. De slider in het begin laat het alleen verschuiven. Zie ook:
Dat filmpje linkte ik in een eerdere post ook. Maar interessanter is dus de vraag of ze het nog kunnen patchen. Iemand enig idee of dit kan? Hoe maakt een gameontwikkelaar textures HDR ready zegmaar?Joosie200 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:59:
[...]
Het punt schijnt te zijn dat ze sdr materiaal qua tonemapping proberen te uppen naar HDR terwijl het er niet in zit. De slider in het begin laat het alleen verschuiven. Zie ook:
Vaak ligt het toch echt aan de instellingen, ik vond het ook eerst een beetje tegen vallen totdat ik HDR10 en de grootste kleur ruimte heb ingesteld, een wereld van verschil.ArthurMorgan schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:21:
[...]
To do or not to do...
Nog steeds in chapter 3 aan t freeroamen alleen heb ik nu in de hele staat waar Valentine in ligt een bounty van 450 oid aan de broek. Ff wat centjes gaan verdienen...
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Hoe en waar kun je een recipe krijgen voor andere pijlen ?
De Fence verkoopt aardig wat recepten.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Heb ik er wellicht overheen gekeken ...Chaoss schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 16:33:
De Fence verkoopt aardig wat recepten.
Wat is die Dutch toch een ongelofelijke eikel en dumbass. Net als Micah overigens.
spoiler: title
Zit pas in chapter 4 maar meneer vond het verstandig om op klaarlichte dag, zonder enige voorbereiding, in Saint Denis een overval te plegen. Gevolg, halve politiemacht achter ons aan, een schamele $15 buit p.p én een bounty van $165 aan me broek.
Wat een lul zeg. Tis dat je die story missies moet doen, maar als ik dit had geweten had ik deze mooi geskipt.
Wat een lul zeg. Tis dat je die story missies moet doen, maar als ik dit had geweten had ik deze mooi geskipt.
Ben nu in chapter 6 (5 was erg leuk!) en heb het nu wel gehad met free roamen en donderjagen. Ga nu lekker van het verhaal genieten 
Het is eerder aangehaald maar ik pak de guide er wel bij om erachter te komen welke missies time sensitive zijn. Als je niet oplet (kan volgens mij niet eens zonder guide) kan je ze niet meer doen.
Het is eerder aangehaald maar ik pak de guide er wel bij om erachter te komen welke missies time sensitive zijn. Als je niet oplet (kan volgens mij niet eens zonder guide) kan je ze niet meer doen.
[ Voor 6% gewijzigd door D. Ninjai op 10-11-2018 17:10 ]
Bij Fences.-SaveMe- schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 16:32:
Hoe en waar kun je een recipe krijgen voor andere pijlen ?
Zojuist realiseerde ik me dat ik helemaal niet terug wil naar het kamp, er is zoveel te zien en te ontdekken. Heb een trein gestolen, zag een groep soldaten iemand executeren, en nog veel meer.
Vond nog een opgesloten jongen in een kelder, bizarre situatie
Normaal zitten er geen kinderen in zulke spellen maar heb er nu al 3 gezien. Jack, deze opgesloten jongen en ergens in een huisje vol lijken ligt een klein kind op de grond.
Vond nog een opgesloten jongen in een kelder, bizarre situatie
Normaal zitten er geen kinderen in zulke spellen maar heb er nu al 3 gezien. Jack, deze opgesloten jongen en ergens in een huisje vol lijken ligt een klein kind op de grond.
Je kunt ze ook allemaal in de wereld vinden.-SaveMe- schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 16:38:
[...]
Heb ik er wellicht overheen gekeken ...
Ik ben opeens een talisman kwijt? Ik had de bear claw talisman op m'n riem zitten en ik kan em opeens nergens meer vinden...
Het is overigen onmogelijk dat ik niet gesaved had, want ik heb m al een hele poos...
Het is overigen onmogelijk dat ik niet gesaved had, want ik heb m al een hele poos...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Nou uitgespeeld en nu bezig met epiloog.
Ik snap dat ze aan bepaalde dingen vastzitten qua verhaal ivm dat het een prequel is. Maar ik vond echt dat er teveel keuzes voor mij gemaakt worden die ik absoluut niet zou maken... Ooit... Dat was "licht" irritant.
Ik had liever gezien dat er wat meer keuze was geweest en dat ze het verhaal van rdr1 gewoon losgelaten hadden zelfs.
Maar ja als ik soms de topics bij bijvoorbeeld Fallout heb gezien krijgen ze dan al de "omg Lore!!" zeikerds natuurlijk.
Ik snap dat ze aan bepaalde dingen vastzitten qua verhaal ivm dat het een prequel is. Maar ik vond echt dat er teveel keuzes voor mij gemaakt worden die ik absoluut niet zou maken... Ooit... Dat was "licht" irritant.
Ik had liever gezien dat er wat meer keuze was geweest en dat ze het verhaal van rdr1 gewoon losgelaten hadden zelfs.
Maar ja als ik soms de topics bij bijvoorbeeld Fallout heb gezien krijgen ze dan al de "omg Lore!!" zeikerds natuurlijk.
[ Voor 32% gewijzigd door Flagg op 10-11-2018 18:06 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hoe wissel je überhaupt talismans?Geronimous schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 17:54:
Ik ben opeens een talisman kwijt? Ik had de bear claw talisman op m'n riem zitten en ik kan em opeens nergens meer vinden...
Ben zelf al 2 wapens kwijtgeraakt. Ging dood, was het er niet mee eens dus laad een save. Crasht het spel tijdens het laden en ben ik na het laden ineens het wapen kwijt wat ik gebruikte toen ik dood ging. Gaat ook nog eens om beide repeaters, dus ik zit nu zonder dat type wapen helaas. Misschien toch maar weer eentje kopen, werkt toch wat fijner dat een rifle in shootouts.
lifeguard schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:46:
Heb de storyline nu bijna af, en ook al zitten er zo veel mooie dingen in het spel, blijft dit voor mij het aller allermooiste moment.
spoiler:Na het einde van hoofdstuk 5, dat je dat stuk terug gaat richting het kamp? en dan de muziek "May I afspeelt. Gewoon even niets, alleen lopen. De mooie omgeving en dan die muziek
Dat moment blijft me lang bijTof man.
spoiler:
Yes, echt geniaal.
Rockstar doet dit echt gigantisch goed.
spoiler:
In GTA V ook dat sommige stukken in het spel de juiste muziek hadden. Dat je met Trevor afscheid nam van zijn "vriendin" en dan dat nummer kreeg van Chicago - If you leave me now 
Volgens mij draag je die gewoon zdra je ze gecraft hebt. Ze bieden permanente bonussen.Yukidaruma schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 18:49:
[...]
Hoe wissel je überhaupt talismans?
Ben zelf al 2 wapens kwijtgeraakt. Ging dood, was het er niet mee eens dus laad een save. Crasht het spel tijdens het laden en ben ik na het laden ineens het wapen kwijt wat ik gebruikte toen ik dood ging. Gaat ook nog eens om beide repeaters, dus ik zit nu zonder dat type wapen helaas. Misschien toch maar weer eentje kopen, werkt toch wat fijner dat een rifle in shootouts.
Ik vraag me dus af hoe je zoiets kwijt raakt.
Ik ga snel ns kijken of ik m opnieuw kan craften...
EDIT: OK, je hoeft ze dus niet opnieuw te craften bij een Fence, maar je kunt ze wel daar 'aan of uit' zetten (Show of Hide) voor je outfit...

[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2018 19:39 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Je moet ze vervolgens wel even lezen volgens mij. Anders kun je ze niet maken
Ik ben nu ook bezig met de official guide naast me. In hard copy. Toch een stuk grappiger dan via m’n tablet.
[ Voor 51% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-11-2018 19:38 ]
Zojuist de game uitgespeeld, een voor mij toch wel een leuke maar ook een teleurstellende game.
Stond bij save game op 80% vind het wel prima zo, die overige dingen trekken mij niet om het op 100% te zetten.
Plus:
- Open wereld zo gedetailleerd, dit mag van mij wel de nieuwe standaard worden.
- Sfeer, de muziek het klopt absoluut in de game.
Min:
- Controls
- De Missies
- Verhaal (characters)
Stond bij save game op 80% vind het wel prima zo, die overige dingen trekken mij niet om het op 100% te zetten.
Plus:
Min:
- Controls
- De Missies
- Verhaal (characters)
spoiler:
De missies werden alleen maar vervelender en saaier, bij chapter 6 had ik wel zoiets van ik ben er wel klaar mee, de Epiloque was voor mij grotendeels nog meer een moetje..Ik was dan ook opgelucht dat de game afgelopen was.
Ik wilde hem hoe dan ook uitspelen.
Afgezien van de wereld (die waanzinnig was) heb ik nooit echt een wow moment gehad met het verhaal, met de characters, erg jammer.
Afgezien van de wereld (die waanzinnig was) heb ik nooit echt een wow moment gehad met het verhaal, met de characters, erg jammer.
[ Voor 7% gewijzigd door Origins op 10-11-2018 20:51 ]
Pff gracieus van je paard afstappen, hoe het niet moet.
Even in spoilers want epiloog chptr 2.
Even in spoilers want epiloog chptr 2.
[ Voor 19% gewijzigd door Flagg op 10-11-2018 22:21 ]
Wow momenten met characters niet? Lenny vergeten in chap 2? HahaOrigins schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 20:47:
Zojuist de game uitgespeeld, een voor mij toch wel een leuke maar ook een teleurstellende game.
Plus:
Min:
- Controls
- De Missies
- Verhaal (characters)
spoiler:De missies werden alleen maar vervelender en saaier, bij chapter 6 had ik wel zoiets van ik ben er wel klaar mee, de Epiloque was voor mij grotendeels nog meer een moetje..Ik was dan ook opgelucht dat de game afgelopen was.
Of de verborgen geheimen in de game ? Epischer kan haast toch niet?
Met Lenny was zeker grappig maar niet wowfevo-1190 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 22:55:
[...]
Wow momenten met characters niet? Lenny vergeten in chap 2? Haha
Of de verborgen geheimen in de game ? Epischer kan haast toch niet?
Lang geleden dat ik zo hard heb gelachen als om die missie met Lenny.
Wat doe ik verkeerd als de tijd stilstaat in het spel? Het is al 2.5 uur lang 4:11 in het spel.
Wat doe ik verkeerd als de tijd stilstaat in het spel? Het is al 2.5 uur lang 4:11 in het spel.
Ik vond Lenny niet grappig en al helemaal niet wow. Vind het wel bijzonder hoe ontzettend de meningen kunnen verschillen. Ik vind de story en karakters echt abominabel van niveau voor een game van dit kaliber, die zijn maar een dun laagje fineer op een stuk waaibomenhout. Dat waaibomenhout staat gek genoeg op de grootste en meest stabiele betonfundering (open wereld) die ik ooit gezien heb. Ik kan er niet over uit hoe schizofreen deze game is; zo briljant en zo slecht tegelijkertijd.Origins schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 22:59:
[...]
Met Lenny was zeker grappig maar niet wow
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Denk dat er zat wow momenten zijn, maar hij word gauw “gewoon”.Origins schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 22:59:
[...]
Met Lenny was zeker grappig maar niet wow
Er zijn zoveel dingen te doen en te ontdekken.
Er gebeurd zoveel, maar het word gewoon en je gaat steeds meer verwachten.
Wat eigenlijk niet eerlijk is natuurlijk.
Ik zit diep in chap 4 en de missies kunnen mij ook niet echt boeien . Buiten paar top missies na dan, maar heel de wereld en de dingen die je meemaak onderweg zijn zo goed gemaakt.
Ook dat is puur visueel, de bonussen zijn altijd actief.Geronimous schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:33:
[...]
Volgens mij draag je die gewoon zdra je ze gecraft hebt. Ze bieden permanente bonussen.
Ik vraag me dus af hoe je zoiets kwijt raakt.
Ik ga snel ns kijken of ik m opnieuw kan craften...
EDIT: OK, je hoeft ze dus niet opnieuw te craften bij een Fence, maar je kunt ze wel daar 'aan of uit' zetten (Show of Hide) voor je outfit...
Je hebt Talismans en Trinkets. Bij Talismans staat bij mij onderin "2 of 2 active" (of iets dergelijks). Lijkt me dat ze dan niet allemaal altijd actief zijn.dutchgio schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:35:
[...]
Ook dat is puur visueel, de bonussen zijn altijd actief.
-edit- Ik zie nu de Talismans inderdaad ook tussen de perks staan. Zal straks eens bij de fence kijken wat die rode melding precies is.
[ Voor 16% gewijzigd door Yukidaruma op 10-11-2018 23:59 ]
Absoluut mee eens, de wereld zit er erg mooi uit, zandpaden tot gras tot de bergen, erg goed gedetaileerd.Origins schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 20:47:
Plus:
Min:
- Controls
- De Missies
- Verhaal (characters)
Maar toevoeging op controls:
-interactie met objecten.
Je kan alles snel, behalve een fucking la open doen. Eerst 2 seconde 'positioneren', in alle rust deurtjes open (of dicht) doen, zelfs een blik eten oppakken wordt in alle rust en uiterste precisie gedaan.
spoiler:
Abigail is een jankmens eerste klas. Hangt jaren in een gang rond die moord, overvalt en andere shit, maar neeee, meneer mag opeens niets meer. 1x wat afschieten, hoppa ze rot op. Jankjoch van een Jack is opgegroeid in de gang, maar is watje eerste klas. Uncle mag van mij dood aan z'n nepziekte, boeit me voor geen meter.
Nee, had mij dan maar met Ms Adler laten gaan, bounty hunten, mensen killen, mijn ding. En 10x leuker accent
Hoop dat de Online ook zulke accenten heeft, vind die van haar briljant
Nee, had mij dan maar met Ms Adler laten gaan, bounty hunten, mensen killen, mijn ding. En 10x leuker accent
Spoilers chapter 4:
Spoilers mogelijk einde spel
spoiler:
Net de missie gedaan waarin je met Dutch en Lenny een trolly station inloopt zonder enige voorbereiding. Ging zoals te verwachten niet goed. Ik vrees dat het vanaf nu snel bergafwaards gaat met de gang nu Dutch z'n brein heeft verloren. Ik vermoed dat er snel missies komen die volkomen fout gaan (met mogelijk doden
)
Spoilers mogelijk einde spel
spoiler:
.Het viel me ook op dat missies waarin je voor Hosea geld moet verkrijgen bij debtors geen main missies zijn, behalve degene in volgens mij chapter 2 waarbij je naar een stervende man gaat, die daarna in een cutscene op je gezicht spuugt. Na die missie hoefde je ook niet zelf naar het camp te rijden, dat deed de game in een cutscene. Ik ben inmiddels al een stuk verder in het verhaal en Arthur heeft nog nergens last van, maar ik vrees toch dat ik een ziekte als de tering heb die pas na een paar maanden 'zichtbaar wordt',en die veel arme mensen hadden destijds. Nou ja, ik heb nog chapter 4 t/m 6 te gaan dus er zullen vast nog leuke dingen gebeuren
Lees je reactie net pas, maar inderdaad. Ik zal je in ieder geval erop voorbereiden dat dit vaker en erger gaat voorkomen.DutchOwnage schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 16:41:
Wat is die Dutch toch een ongelofelijke eikel en dumbass. Net als Micah overigens.
spoiler: titleZit pas in chapter 4 maar meneer vond het verstandig om op klaarlichte dag, zonder enige voorbereiding, in Saint Denis een overval te plegen. Gevolg, halve politiemacht achter ons aan, een schamele $15 buit p.p én een bounty van $165 aan me broek.
[ Voor 26% gewijzigd door Brogala op 11-11-2018 01:58 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.