Heerlijk random ook die spawns, ik had in 15 minuten een perfect elk bull en een perfect elk dametje te pakken. In het noord westen oosten van de map.Yukidaruma schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:57:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik die trinket heb gemaakt en met ruim over de 200 uur in het spel nu, weet ik eerlijk gezegd ook niet meer precies hoe de situatie ervoor was. Weet alleen dat ik redelijk teleurgesteld ben in de uitwerking van de trinket zelf, maar dat komt dan door de vage beschrijving van de trinket en de missende uitleg. Ik ging ervan uit dat er een kans was dat de skins een ster verbeterd konden worden tijdens het skinnen. Als dan de enige uitwerking is dat de skin minder snel omlaag gaat, is dat voor mij wel een grote teleurstelling, aangezien ik altijd al voorzichtig met het juiste wapen headshots maakte op alles groter dan een konijn.
Ik bleef hoop houden bij elke 2 ster skin, maar dat was dus voor niets. Nu alleen nog een trinket die zorgt dat er meer elanden verschijnen. Heb er in ~15 uur specifiek op dat beest jagen maar liefst 2 gezien, waarvan er slechts 1 3 sterren had.
https://untappd.com/user/OzzBier