Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:11

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Yukidaruma schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:57:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik die trinket heb gemaakt en met ruim over de 200 uur in het spel nu, weet ik eerlijk gezegd ook niet meer precies hoe de situatie ervoor was. Weet alleen dat ik redelijk teleurgesteld ben in de uitwerking van de trinket zelf, maar dat komt dan door de vage beschrijving van de trinket en de missende uitleg. Ik ging ervan uit dat er een kans was dat de skins een ster verbeterd konden worden tijdens het skinnen. Als dan de enige uitwerking is dat de skin minder snel omlaag gaat, is dat voor mij wel een grote teleurstelling, aangezien ik altijd al voorzichtig met het juiste wapen headshots maakte op alles groter dan een konijn.
Ik bleef hoop houden bij elke 2 ster skin, maar dat was dus voor niets. Nu alleen nog een trinket die zorgt dat er meer elanden verschijnen. Heb er in ~15 uur specifiek op dat beest jagen maar liefst 2 gezien, waarvan er slechts 1 3 sterren had.
Heerlijk random ook die spawns, ik had in 15 minuten een perfect elk bull en een perfect elk dametje te pakken. In het noord westen oosten van de map.

https://untappd.com/user/OzzBier

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Wie heeft er met de base ps4 ook zoveel framedrops in saint denis?
Frame kelder als een gek continu dat het gewoon irritant is in dat dorp.

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-11 10:51
OzzieMann schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:00:
[...]

Heerlijk random ook die spawns, ik had in 15 minuten een perfect elk bull en een perfect elk dametje te pakken. In het noord westen oosten van de map.
Mjah, elks vind je inderdaad overal wel. Moose daarentegen :/
poor Leno schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:53:
[...]

Ahwww t gaat je niet allemaal lekker af he? :(:)
Valt mee hoor. Moest ff mijn mindset aanpassen. Ben nu gewoon alleen maar aan het hunten en exploren. Progressie nul, maar wel leuk nog ...

Nu moet alleen die Legendary buck eens een keer verschijnen ...

EDIT
Ben ik tooch niet echt helemaal gek. Ik ervaar echt een delay bij sommige game actions en shooten en nu blijkt de game inderdaad een hoge input lag te hebben...

https://www.psx-sense.nl/...ndere-third-person-games/

[ Voor 32% gewijzigd door -SaveMe- op 12-11-2018 16:27 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

• n0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-11 14:39

n0ss

⭐⭐⭐

fevo-1190 schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:05:
Wie heeft er met de base ps4 ook zoveel framedrops in saint denis?
Frame kelder als een gek continu dat het gewoon irritant is in dat dorp.
Dit is helaas normaal voor de base PS4, ik heb dit zelf ook en je gaat dit in alle steden krijgen waar veel dingen gebeuren.
Ik had ondertussen eigenlijk ook al wel een patch verwacht ...

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
veldkampj schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:50:
Het ging hier onlangs over namen van paarden. Afgelopen weekend een mooi paard met goede stats gevonden nadat deze haar vorige eigenaar dood heeft geschopt :P
Aangezien mijn Ardenner La Chouffe heet en dit paard bruin is wilde ik voor Palm gaan. Ik kreeg van mijn Playstation echter de suggestie Partyraiser (hardcore dj), denk dat ik dat ooit eens heb ingevuld. Gezien de hoge Speed en Acceleration stats van het paard en het feit dat Partyraiser ook 180+ bpm is vond ik het wel een mooie match. Uiteindelijk ben ik uitgekomen op Paardyraiser :D

Voor de hardstyle/hardcore liefhebbers onder ons. Ik ben van plan toekomstige paarden Horsakoff en Hayhunterz te noemen :P
Ik had een paard met een veel donkere kop dan lichaam, was niet helemaal zwart, maar heb hem toch Schwarzkopf genoemd :P

Verder heb ik een naam, het is ontzettend kinderachtig, maar toen een vriend het las en ik vergeten was dat ik dat paard zo had genoemd, kwamen we niet meer bij van het lachen, die heet Horse McPoopkins :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Xbox X heb ik 1 zeer merkbare framedrop gezien, op de berg oosten van indianendorpje bij dat afgebrandje tentje, als je daar vanuit oost aankomt merk je een enorme framedrop.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:41
Iemand enig idee hoe je alle gangs compleet kan uitmoorden? Ik heb de progress tab open van "Gangs" en dan zie je een percentage, staat bij mij gemiddeld allemaal op 65%. Wat houd dit in en hoe kan ik dit 100% krijgen?
Westland1940 schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:51:
Iemand enig idee hoe je alle gangs compleet kan uitmoorden? Ik heb de progress tab open van "Gangs" en dan zie je een percentage, staat bij mij gemiddeld allemaal op 65%. Wat houd dit in en hoe kan ik dit 100% krijgen?
Volgens mij echt letterlijk gangs uitmoorden. Ze hebben ook X aantal leden.

Wat zegt Google/YouTube?

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:41
bram1984 schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:57:
[...]

Wat zegt Google/YouTube?
Blijkbaar hebben de Gangs een hideout, die je volgens mij vanzelf ontdekt tijdens de main story, daarnaast hebben ze nog meerdere kampen die je zelf moet vinden. Heb bij de meeste gangs deze nog niet ontdekt, opzoeken via Google of zelf zoeken in de map. Je zou denken dat je vrijwel overal al bent geweest maar bij de meeste gangs heb ik 0 camps gevonden.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:36
iew schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:23:
[...]

De aandachtspanne van de huidige generatie is volgens mij nogal erg kort... >:) ;)
Nou ik val denk ik niet onder de huidige generatie, maar ook niet bij de oude vedettes haha. Ik vind het gewoon zonde tijd met meerdere games in het vooruitzicht. Ook onthoud ik een spel gewoon te goed om hem nog een keer uit te spelen binnen een korte tijd.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:11

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Yukidaruma schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:09:
[...]

Mjah, elks vind je inderdaad overal wel. Moose daarentegen :/
Ah ja. Moose , Elk .... It all translates to Eland. :+

https://untappd.com/user/OzzBier

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-10 14:58

iew

What the...?!

-SaveMe- schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:52:
[...]

Alleen als je gaat fast travellen werkt dat niet volgens mij. Dan staat er bij aankomst alleen je vaste paard ...
Ik fast travel nooit...

To do or not to do...

I am Arthur Morgan, and this.. is extreme horse mounting

_O-

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-11 08:25
OzzieMann schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:45:
[...]

Ah ja. Moose , Elk .... It all translates to Eland. :+
Elk is Amerikaans-Engels voor een wapiti. Moose Amerikaans-Engels voor eland

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:07
veldkampj schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:50:
Het ging hier onlangs over namen van paarden. Afgelopen weekend een mooi paard met goede stats gevonden nadat deze haar vorige eigenaar dood heeft geschopt :P
Aangezien mijn Ardenner La Chouffe heet en dit paard bruin is wilde ik voor Palm gaan. Ik kreeg van mijn Playstation echter de suggestie Partyraiser (hardcore dj), denk dat ik dat ooit eens heb ingevuld. Gezien de hoge Speed en Acceleration stats van het paard en het feit dat Partyraiser ook 180+ bpm is vond ik het wel een mooie match. Uiteindelijk ben ik uitgekomen op Paardyraiser :D

Voor de hardstyle/hardcore liefhebbers onder ons. Ik ben van plan toekomstige paarden Horsakoff en Hayhunterz te noemen :P
Lol. Let je er dan wel op dat Horsakoff een schone blonde merrie is ;) en voer d’r geen rum of bier he :9

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

bram1984 schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:57:
[...]

Wat zegt Google/YouTube?
Rockstar's Social Club geeft hier inzicht in. Zie bijvoorbeeld:
https://imgur.com/a/PUDd1O3

[ Voor 5% gewijzigd door y0ukn0w op 12-11-2018 20:10 ]

MHW: Jay

Eindelijk die Legendary buck te pakken. Kreeg steeds de melding dat het te druk was in het gebied....

Nu kan ik satchels gaan verzamelen :)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:54
nino_070 schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:50:
[...]

Lol. Let je er dan wel op dat Horsakoff een schone blonde merrie is ;) en voer d’r geen rum of bier he :9
Jammer dat je je paard geen Sarah Jessica Parker kan noemen... ;)

Ik ben toch voor Al Capony gegaan om in de slechte namen te blijven

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:23
Horsedick.mpeg voor de kenners

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:14
Bartske schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:31:
[...]

Jammer dat je je paard geen Sarah Jessica Parker kan noemen... ;)

Ik ben toch voor Al Capony gegaan om in de slechte namen te blijven
Ach wat is slecht, ik had wijlen Mr. Knolska en ook nog Pony Flex :+

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wapa Wapa

Zelfs ikzelf heb geen idee wat het betekent of hoe ik erbij kwam. De wodka was wel lekker :-D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:22
SinergyX schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:43:
Xbox X heb ik 1 zeer merkbare framedrop gezien, op de berg oosten van indianendorpje bij dat afgebrandje tentje, als je daar vanuit oost aankomt merk je een enorme framedrop.
Toch heb ik op mijn One X vaker last van frame drops. In het moerasgebied rond Saint Denis, bepaalde gebieden binnen Saint Denis, vaak in avondscènes met complexe belichting ... Je merkt dan echt dat de game onder de 30 FPS schiet. En dat i.c.m. een Samsung Q8F en FreeSync 2.0.

Ik lees op Reddit meer berichten die gaan over 'frame drops' bij de One X en ik had verwacht dat DigitalFoundry wat zorgvuldiger zou zijn in hun berichtgeving en analyse, want i.t.t. hun bevindingen ligt het in de praktijk toch iets anders. Maar goed, hun analyse van Forza Horizon 4 was nu ook niet bepaald 'on par', want daar werd niet eens gesproken over de afschuwelijke draw distance waar het spel last van heeft; zelfs op de One X en PC.

DigitalFoundry heeft het dus niet altijd bij het rechte eind, hoewel ik hun zorgvuldige analyses enorm kan waarderen.
Yonix schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:47:
[...]

Toch heb ik op mijn One X vaker last van frame drops. In het moerasgebied rond Saint Denis, bepaalde gebieden binnen Saint Denis, vaak in avondscènes met complexe belichting ... Je merkt dan echt dat de game onder de 30 FPS schiet. En dat i.c.m. een Samsung Q8F en FreeSync 2.0.

Ik lees op Reddit meer berichten die gaan over 'frame drops' bij de One X en ik had verwacht dat DigitalFoundry wat zorgvuldiger zou zijn in hun berichtgeving en analyse, want i.t.t. hun bevindingen ligt het in de praktijk toch iets anders. Maar goed, hun analyse van Forza Horizon 4 was nu ook niet bepaald 'on par', want daar werd niet eens gesproken over de afschuwelijke draw distance waar het spel last van heeft; zelfs op de One X en PC.

DigitalFoundry heeft het dus niet altijd bij het rechte eind, hoewel ik hun zorgvuldige analyses enorm kan waarderen.
Misschien heb ik er geen oog voor, maar heb nog geen enkele keer gehad dat er merkbare framedrops zijn. En ik heb er nogal wat uurtjes inzitten. :)
Ik denk dat dit gewoon een design keuze is eerlijk gezegd. Moet je voor de gein maar eens op volle snelheid rennen en dan links of rechtsaf slaan. Die input is gewoon direct. Zelfde als met de camera. En of je het dan een goede of slechte keuze vind is natuurlijk aan jezelf. En het vergelijken met Uncharted en de overige games slaat natuurlijk als een tang op een varken :)

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-11-2018 22:39 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

@uchiha tijntje Waarom slaat het als een tang op een varken als je de inputlag van twee third person games met elkaar vergelijkt? Inputlag is inputlag, niks meer en niks minder. Zie verder mijn reactie in het PS4 topic:
Ik vind het maar een rare design keuze. Je kunt de game ook door animaties en andere zaken zwaarder aan laten voelen. Aan inputlag heeft echt niemand iets. Het heeft nul voordelen. The Last of Us voelt in zwaar aan, maar is toch heel responsive.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 12-11-2018 22:43 ]

• nino_070
bram1984 schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:42:
@uchiha tijntje Waarom slaat het als een tang op een varken als je de inputlag van twee third person games met elkaar vergelijkt? Inputlag is inputlag, niks meer en niks minder. Zie verder mijn reactie in het PS4 topic:

[...]
Onzin, feit is dat het niet een universele inputlag is, maar alleen vanuit stilstand. Niet zo gek toch, om te voorkomen dat je per ongeluk tegen mensen aanbotst ofzo in een stad
Het zijn compleet andere games. AC, Spiderman, Destiny en wellicht iets mindere mate Uncharted staat of valt bij met een goede en actieve movement. Je moet je een superheld voelen die onoverwinnelijk is. Juist Uncharted 3 heb ik niet uitgespeeld vanwege de belabberde controls.

In RDR ben je maar een simpele cowboy, die buiten dead eye uiteraard, niets maar dan ook niets bijzonders heeft. RDR2 zou in mijn optiek totaal niet tot zijn recht komen als die de strakke controls van bijvoorbeeld een Gears of War zou hebben. Dat je de traagheid of het 'zwaarder' kan laten aanvoelen op meerdere manieren kan regelen ben ik met je eens. Maar zoals ik zei, het is in mijn optiek gewoon een designkeuze. Iets wat je een goede of slechte keuze kunt vinden.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Yukidaruma
Iets strakker zou wel van mij mogen, loop iets te vaak net te ver.

Zojuist maar even via die die speciale plaats voor paarden een gouden Turkoman opgehaald. De zwarte Arabian die ik net op lvl 4 bonding had, was me toch iets te bang voor echt alles. Lijkt was alsof dat beest gewoon bang is voor een slang die in Strawberry zit, terwijl ik nog in Saint Denis loop... Hopelijk is dat iets minder met de Turkoman.
@bram1984 kijk eens een paar Posts naar boven ;)

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-11 12:10
Zojuist de aftiteling gezien 😭 wat een prachtige game , hoop echt dat er in de toekomst wat single dlc komt om toch verder te gaan met een verhaal , ben ook zeer benieuwd naar de multiplayer .

Heb ook nog totaal niet het gevoel dat ik klaar ben met het wilde westen en wil meer ... is deel 3 al aangekondigd ? 😉

psn: taker-mart

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:26
Yonix schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:47:
[...]

Precies dit ervaar ik op de ps4 PRO.
DF gaf aan dat de Pro in Saint Dennis en andere kleine dorpjes net onder de 30 fps ligt maar in open gebieden dit niet voorkomt.

Ik merk namelijk zeker 40% van de tijd dips in framerate. Zowel in het buitengebied als in de dorpjes.

Nu ben ik een gigantisch framerate gevoelig en game daarom eigenlijk alleen op PC maar speciaal een ps4 pro aangeschaft voor RDR2 en die framerate dips zijn echt wennen.
nino_070 schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:50:
[...]

Onzin, feit is dat het niet een universele inputlag is, maar alleen vanuit stilstand. Niet zo gek toch, om te voorkomen dat je per ongeluk tegen mensen aanbotst ofzo in een stad
Haha je weet het mooi recht te lullen. Inputlag om te voorkomen dat je niet tegen mensen aan botst. 7(8)7
bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 06:48:
[...]
Haha je weet het mooi recht te lullen. Inputlag om te voorkomen dat je niet tegen mensen aan botst. 7(8)7
Nou hij verwoord het misschien wat krom maar hij heeft wel gelijk. Dit is geen “inputlag” maar zijn gewoon trage controls by design.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Volgens mij is het geen input lag maar gewoon de clunky controls qua lopen die in elke Rockstar game zit. Persoonlijk heb ik er geen last van (ik vind het prima om mensen omver te lopen) maar ik ga niet ontkennen dat de controls wel wat strakker hadden kunnen zijn zonder dat ik me een cowboy voelde.
Er is wel degelijk input lag. Bijvoorbeeld als ik wil bukken en L3 indruk dan is er een duidelijke vertraging voordat de game reageert en dat is bij meer dingen zo ...

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:22
schumi1986 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 00:55:
[...]

DF gaf aan dat de Pro in Saint Dennis en andere kleine dorpjes net onder de 30 fps ligt maar in open gebieden dit niet voorkomt.

Ik merk namelijk zeker 40% van de tijd dips in framerate. Zowel in het buitengebied als in de dorpjes.

Nu ben ik een gigantisch framerate gevoelig en game daarom eigenlijk alleen op PC maar speciaal een ps4 pro aangeschaft voor RDR2 en die framerate dips zijn echt wennen.
Tijdens een grizzly beer aanval merk je het ook duidelijk:
[YouTube: Red Dead Redemption 2 - Grizzly Frame Drop]
Kijkon in 1080p@60fps.

Maar goed, een grafisch complexe scène: er gebeurt veel, haar van de beer moet - naast de omgeving - gerenderd worden etc.

Ik ervaar de drops niet als storend, ik vind het alleen jammer dat DF in hun analyse spreekt van 'een enkele drop op vaste plekken' terwijl het in de praktijk wat vaker voor lijkt te komen.
Donstil schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 07:25:
[...]

Nou hij verwoord het misschien wat krom maar hij heeft wel gelijk. Dit is geen “inputlag” maar zijn gewoon trage controls by design.
The Witcher 3 heeft hier ook last van, cluncky controls. Wel Rockstar eigen, inderdaad.

[ Voor 15% gewijzigd door Yonix op 13-11-2018 07:50 ]

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-11 15:38
Zo, nadat ik de topic start had gemaakt was het mijn bedoeling om direct bij launch te starten met de game. Helaas werd hij uitgesteld en kwam hij in hetzelfde tijdsvenster uit als Assassin's Creed Odyssey, ook een game die ik graag wilde spelen. Ik kon alleen de verhaallijn daar niet op tijd af krijgen voor de release van RDR2, maar dat is me gisteren gelukt. Ik heb dus gisteren een kleine start kunnen maken in RDR2. Dit heb ik eerder ook een klein stukje kunnen spelen, maar toen werd hij niet opgeslagen, want ik moest opnieuw beginnen.

Gisteren ook niet al te lang kunnen spelen, maar toch een eindje op weg geweest. Ik kwam in volgens mij de tweede missie terecht
spoiler:
Waar je John moet redden van de wolven op de bergtop

Daarna belanden we weer in het dorp en start je in een huisje, ik weet niet of de game hem daar opgeslagen heeft, ik zag nog geen echte save mogelijkheid. Ik hoop van wel, want iedere keer het eerste stuk spelen is ook niet alles :-). Iemand een idee of daar al een save zit, of moet ik de volgende keer nog verder spelen totdat het opslaan ook wordt uitgelegd in de beginfase van de game?

Het eerste stuk was wel erg wit en grijs, maar ik heb al wat screens en korte filmpjes gezien dat het beter wordt, ik hoop daar ook snel uit te komen in ieder geval. Tot nu toe in het kleine stukje game wel heel erg genoten.

Latin capital letter y with diaeresis

-SaveMe- schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 07:43:
Er is wel degelijk input lag. Bijvoorbeeld als ik wil bukken en L3 indruk dan is er een duidelijke vertraging voordat de game reageert en dat is bij meer dingen zo ...
Maar dat hoeft dus geen daadwerkelijke inputlag te zijn, dat is hier een beetje het punt. Kan prima een design keuze zijn omdat het karakter langzamer reageert.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

YdieresiS schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 07:53:

Daarna belanden we weer in het dorp en start je in een huisje, ik weet niet of de game hem daar opgeslagen heeft, ik zag nog geen echte save mogelijkheid. Ik hoop van wel, want iedere keer het eerste stuk spelen is ook niet alles :-). Iemand een idee of daar al een save zit, of moet ik de volgende keer nog verder spelen totdat het opslaan ook wordt uitgelegd in de beginfase van de game?
Saven doe je gewoon via het menu, bij Story

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Spoiler voor als je nog niet bij epiloog bent aangekomen
spoiler:
Ben gisteravond in de proloog epiloog aanbeland. Deze moet ik nog wel even afmaken, maar wat gebeurd er met alle missies die je nog moet doen (sidemissies) aangezien Arthur nu de pijp uit is :? Wil de game nog wel even 'afmaken' door alle sidequests te doen etc.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2018 08:34 . Reden: Exactor it was niet de enige ]

@exactor it @Donstil Dit is letterlijk inputlag. De vertraging tussen je input en de reactie van de game. Ik snap dat het een design keuze is en ik snap de gedachte erachter, alleen ik ben van mening dat dit geen enkel voordeel oplevert. Niemand heeft profijt van inputlag. Dit is ook meteen de reden dat er zulke auto aim in de game zit. Zoals ik al aangeef zijn er meerdere manieren om de game zwaarder te laten aanvoelen. Sowieso denk ik dat de animaties en movement van zichzelf al traag genoeg zijn om dit te realiseren.
RedHat schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:23:
Spoiler voor als je nog niet bij proloog epiloog bent aangekomen
spoiler:
Ben gisteravond in de proloog aanbeland. Deze moet ik nog wel even afmaken, maar wat gebeurd er met alle missies die je nog moet doen (sidemissies) aangezien Arthur nu de pijp uit is :? Wil de game nog wel even 'afmaken' door alle sidequests te doen etc.
Ah fuck fuck :'( nu heb ik het verkeerde gelezen terwijl ik nog maar in chapter 4 zit, dacht dat het begin stuk in het sneeuw de proloog was? 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2018 09:10 . Reden: Quote even aangepast proloog=epiloog ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Verwijderd

Spoiler voor als je nog niet bij.... bent aangekomen
spoiler:
Ben gisteravond in de.... aanbeland. Deze moet ik nog wel even afmaken, maar wat gebeurd er met alle missies die je nog moet doen (sidemissies) aangezien Arthur nu de pijp uit is :? Wil de game nog wel even 'afmaken' door alle sidequests te doen etc.
Dat is de epiloog niet de proloog. Ik klikte op je spoiler omdat ik dacht dat het om het begin van het spel ging. Misschien even aanpassen...

@bram1984 je hebt gelijk!

@RedHat zag nog een teleurgestelde tweaker dus heb je post aangepast.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2018 08:35 ]

• Yukidaruma
Nu ben ik benieuwd naar de input lag van Dead Space.

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
One X heeft alleen framedrops hier als ik per ongeluk een kamp in de fik zet. In Saint Denis merk ik helemaal geen drops.

De clunkiness van de controls zijn typisch Rockstar. Iets wat je in GTA IV al goed onder de knie moest kriigen. Soms sta je ergens voor, maar niet goed genoeg. Vervolgens duurt het onnodig extra lang om iets in te drukken of op te pakken.

Daarnaast zijn de struikel partijen met het paard komisch, maar soms onverklaarbaar.

Ben nu in Chapter 4, maar nog maar net begonnen voor mijn gevoel.

Kwam ook een easter egg tegen in een moeras, schrok me de pleures
bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:28:
@exactor it @Donstil Dit is letterlijk inputlag. De vertraging tussen je input en de reactie van de game. Ik snap dat het een design keuze is en ik snap de gedachte erachter, alleen ik ben van mening dat dit geen enkel voordeel oplevert. Niemand heeft profijt van inputlag. Dit is ook meteen de reden dat er zulke auto aim in de game zit. Zoals ik al aangeef zijn er meerdere manieren om de game zwaarder te laten aanvoelen. Sowieso denk ik dat de animaties en movement van zichzelf al traag genoeg zijn om dit te realiseren.
Jawel maar inputlag heeft voor velen een technische achtergrond, zoals bijvoorbeeld op schermen. Dat lijkt hier niet aan de hand zover nu duidelijk.

Donstil schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:57:
[...]

Jawel maar inputlag heeft voor velen een technische achtergrond, zoals bijvoorbeeld op schermen. Dat lijkt hier niet aan de hand zover nu duidelijk.
Klopt ook, maar uiteindelijk is het hetzelfde. Kan je nagaan als je RDR2 speelt zonder game mode. Dan kun je rustig input geven en een bakje koffie zetten voordat Arthur beweegt. :Y) :P
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:32:
[...]

Dat is de epiloog niet de proloog. Ik klikte op je spoiler omdat ik dacht dat het om het begin van het spel ging. Misschien even aanpassen...

Thanks voordat er nog meer mensen het lezen en dingen over het eind weten die een verassing moet blijven, helaas is dat voor mij nu te laat :o .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben ook best gevoelig voor framedrops, maar merk er op mijn X ook weinig tot niets van. Vraag me echt af waar dat nou precies aan ligt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Spoiler voor als je nog niet bij epiloog bent aangekomen
spoiler:
Ben gisteravond in de proloog epiloog aanbeland. Deze moet ik nog wel even afmaken, maar wat gebeurd er met alle missies die je nog moet doen (sidemissies) aangezien Arthur nu de pijp uit is :? Wil de game nog wel even 'afmaken' door alle sidequests te doen etc.
Ik weet niet of alle mogelijk zijn maar in ieder geval wel die je nog open had staan.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
[...]

:F
Ondanks ik wel erg baal dat ik nu teveel weet over het eind weet ik dat je het niet expres deed :).
Ben blij dat een Modje snel ingreep :*).

Heb je niet elk chapter eerst de strangers gedaan voordat je verder ging met de storymode? :9
Dat is wat ik tenminste wel doe in mijn playtrough , vandaar ik ook nog maar in chapter 4 ben.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:22
schumi1986 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 00:55:
[...]

Ik ervaar ongeveer hetzelfde op de PS4. Vooral in dorpen en in gebieden met veel volumetric lighting en particle effects merk ik wel dat hij geen constante 30 fps haalt. Het haalt je wel even uit de spelbeleving inderdaad maar liever dit dan dooie dorpen en kleurloze scenes.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 12:48

lux

Gisteren vervelende bug gevonden ... Iemand ook meegemaakt en kunnen oplossen?
De Legendary Moose gevonden en gevild. De pelt en de antlers mooi in een rolletje op mijn paard bewaard.
I.p.v. direct naar de trapper te rijden nog een side mission gedaan (weduwe die konijntje stroopt).
Vervolgens naar de dichtstbijzijnde trapper in de buurt van Beaver Hollow ... De pelt staat in mijn inventory en ik verkoop hem.
Vervolgens naar de Fence om de antlers te verkopen en ik merk dat de rol met pelt en antlers nog steeds op mijn paard vastgemaakt zit 8)7
In de Fence toch de antlers kunnen verkopen en een trinket maken.
Daarna terug naar de trapper in Saint-Denis om te kijken of ik iets kan craften met die pelt.
Blijkt dat de trapper de pelt nog niet heeft. Het enige wat in mijn inventory zit is een antler die greyed out is omdat de trapper deze niet kan kopen ..
Ik heb geprobeerd van te verkopen terwijl ik de rol vasthad.
Paard stond vlakbij de trapper tijdens eerste poging (doet er trouwens niet toe waar dat paard staat met de pelts)...
Beetje radeloos eigenlijk. Heb trouwens al game gesaved en gereload. Same issue.
Ook na standby en resume PS4Pro same issue.
Het dier staat aangeduid met een groot kruis op de map dus kan hem niet nogmaals hunten :/

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tussendoor AC Odyssey gekocht wat natuurlijk een totaal andere game is maar waar ik wel de meeste delen van heb gespeeld maar merk nu pas weer hoeveel ik de langzame gameplay van RDR2 mis. Je killed daar een wolf waarna je gewoon dwars door de wolf heenloopt, heeft ook totaal geen impact op mij om daar een beest af te schieten ten opzichte van RDR2, vliegt van de de een in de andere missie, alles snel snel snel, of het nou nacht wordt of niet, gewoon doorgaan want de missiegever staat gewoon nog op dezelfde plek te wachten.
Waar ik normaal denk ik wel van die game had kunnen genieten heb ik dat gevoel totaal niet meer en heb ik eigenlijk al geen zin meer om die game op te starten, voelt voor mij echt aan als een simpel kleurrijk spelletje waar ik bij RDR2 echt een gevoel van immersie had. Het verschil van paard alleen al, totaal geen bonding je hoeft er niet op te letten het beest komt gewoon overal weer vandaan.

Maar zoals gezegd uiteraard een totaal andere game, wat je niet moet vergelijken maar voor mij bijna soort van verpest door RDR2.

Gaat voor mij denk ik lang duren voordat er weer een game komt waar ik mijzelf zo kon inleven.

Had zelf ook totaal geen problemen met de controls, zou er niet aan moeten denken dat Arthur zo zou bewegen als Alexios in AC.

Thanks Rock* voor het verpesten van een franchise die ik normaal wel kon waarderen :+

Ik vind het zelf wel beschamend dat ze nog niks hebben laten horen wat betreft een nieuwe patch, dat HDR verhaal is best beschamend en ook de wat kleinere dingen zoals het niet onthouden van je wapens/minutie keuze had wat mij betreft al wel opgelost mogen worden.

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48
lux schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:54:
Gisteren vervelende bug gevonden ... Iemand ook meegemaakt en kunnen oplossen?
De Legendary Moose gevonden en gevild. De pelt en de antlers mooi in een rolletje op mijn paard bewaard.
I.p.v. direct naar de trapper te rijden nog een side mission gedaan (weduwe die konijntje stroopt).
Vervolgens naar de dichtstbijzijnde trapper in de buurt van Beaver Hollow ... De pelt staat in mijn inventory en ik verkoop hem.
Vervolgens naar de Fence om de antlers te verkopen en ik merk dat de rol met pelt en antlers nog steeds op mijn paard vastgemaakt zit 8)7
In de Fence toch de antlers kunnen verkopen en een trinket maken.
Daarna terug naar de trapper in Saint-Denis om te kijken of ik iets kan craften met die pelt.
Blijkt dat de trapper de pelt nog niet heeft. Het enige wat in mijn inventory zit is een antler die greyed out is omdat de trapper deze niet kan kopen ..
Ik heb geprobeerd van te verkopen terwijl ik de rol vasthad.
Paard stond vlakbij de trapper tijdens eerste poging (doet er trouwens niet toe waar dat paard staat met de pelts)...
Beetje radeloos eigenlijk. Heb trouwens al game gesaved en gereload. Same issue.
Ook na standby en resume PS4Pro same issue.
Het dier staat aangeduid met een groot kruis op de map dus kan hem niet nogmaals hunten :/
Ik had een dergelijke situatie. ik had de buck gehunt en liep terug naar mijn paarden waar een zooi odriscolls gespawned waren. leg de buck neer, knal die odriscolls weg en wil de buck weer oppakken. Nee hoor, een stom everzwijn had hem aangevreten. Kon het niet meer oppakken of skinnen. Dus heb ik maar ene save teruggeladen en opnieuw gehunt. Als je die mogelijkheid hebt zou ik dat doen..

Overigens, we hadden het gisteren over de trinket van deze buck en de effect ervan. Ik had gisteren nog even wat getest:

Ik schoot een squirell af (tbh weet ik niet of hij van te voren perfect was, volgens mij wel). iig lag het op de grond als een good (2 sterren) squirrel. ik pak hem op en stop hem in mn tas en toen kreeg ik de melding een perfect squirell te hebben.

Lijkt er dus op dat dat werkt, dat je een ster erbij krijgt. Het is een sample van 1 dus heeft nog wel meer testen nodig, maar tot nu toe is het wel promising

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Melantrix schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:07:
Overigens, we hadden het gisteren over de trinket van deze buck en de effect ervan. Ik had gisteren nog even wat getest:

Ik schoot een squirell af (tbh weet ik niet of hij van te voren perfect was, volgens mij wel). iig lag het op de grond als een good (2 sterren) squirrel. ik pak hem op en stop hem in mn tas en toen kreeg ik de melding een perfect squirell te hebben.

Lijkt er dus op dat dat werkt, dat je een ster erbij krijgt. Het is een sample van 1 dus heeft nog wel meer testen nodig, maar tot nu toe is het wel promising
Volgens mij vergroot het de kans op een perfect pelt. Ik heb geen 100% score met de trinket.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• lux

lux

Melantrix schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:07:
[...]

Ik had een dergelijke situatie. ik had de buck gehunt en liep terug naar mijn paarden waar een zooi odriscolls gespawned waren. leg de buck neer, knal die odriscolls weg en wil de buck weer oppakken. Nee hoor, een stom everzwijn had hem aangevreten. Kon het niet meer oppakken of skinnen. Dus heb ik maar ene save teruggeladen en opnieuw gehunt. Als je die mogelijkheid hebt zou ik dat doen..

Spijtig genoeg had ik geen save gemaakt alvorens het dier te jagen! Ik raad dus iedereen sowieso aan om een manuele save te maken alvorens je een legendary dier gaat jagen (bijv. wanneer je het eerste spoor gevonden hebt). Want dit zijn unieke dieren die je maar 1 keer in het spel tegenkomt :'(
Mocht ik het alsnog kunnen fixen dan laat ik het weten hoe :/
Sipio schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:00:
Tussendoor AC Odyssey gekocht wat natuurlijk een totaal andere game is maar waar ik wel de meeste delen van heb gespeeld maar merk nu pas weer hoeveel ik de langzame gameplay van RDR2 mis. Je killed daar een wolf waarna je gewoon dwars door de wolf heenloopt, heeft ook totaal geen impact op mij om daar een beest af te schieten ten opzichte van RDR2, vliegt van de de een in de andere missie, alles snel snel snel, of het nou nacht wordt of niet, gewoon doorgaan want de missiegever staat gewoon nog op dezelfde plek te wachten.
Waar ik normaal denk ik wel van die game had kunnen genieten heb ik dat gevoel totaal niet meer en heb ik eigenlijk al geen zin meer om die game op te starten, voelt voor mij echt aan als een simpel kleurrijk spelletje waar ik bij RDR2 echt een gevoel van immersie had. Het verschil van paard alleen al, totaal geen bonding je hoeft er niet op te letten het beest komt gewoon overal weer vandaan.

Maar zoals gezegd uiteraard een totaal andere game, wat je niet moet vergelijken maar voor mij bijna soort van verpest door RDR2.

Gaat voor mij denk ik lang duren voordat er weer een game komt waar ik mijzelf zo kon inleven.

Had zelf ook totaal geen problemen met de controls, zou er niet aan moeten denken dat Arthur zo zou bewegen als Alexios in AC.

Thanks Rock* voor het verpesten van een franchise die ik normaal wel kon waarderen :+

Ik vind het zelf wel beschamend dat ze nog niks hebben laten horen wat betreft een nieuwe patch, dat HDR verhaal is best beschamend en ook de wat kleinere dingen zoals het niet onthouden van je wapens/minutie keuze had wat mij betreft al wel opgelost mogen worden.
Ik ga me na RDR2 en Origins voorlopig ook zeker niet aan Odyssey wagen, maar dat horse bonding vind ik heel weinig voorstellen. Ik geloof dat je op level 2 achteruit kunt lopen? Wanneer gebruik je dat? En op level 4 kun je strafen, maar ook dat heb ik vooralsnog niet nodig gehad. Zal mij persoonlijk dus boeien als mijn Arabier onder een trein komt. Dan haal ik wel een nieuwe uit de stables. :+

Ik hoop ook snel op een HDR patch. Ik zit nog "maar" in chapter 3, dus dan kan ik in ieder geval nog een groot deel van de game met HDR spelen.
bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:45:
[...]

Ik ga me na RDR2 en Origins voorlopig ook zeker niet aan Odyssey wagen, maar dat horse bonding vind ik heel weinig voorstellen. Ik geloof dat je op level 2 achteruit kunt lopen? Wanneer gebruik je dat? En op level 4 kun je strafen, maar ook dat heb ik vooralsnog niet nodig gehad. Zal mij persoonlijk dus boeien als mijn Arabier onder een trein komt. Dan haal ik wel een nieuwe uit de stables. :+

Ik hoop ook snel op een HDR patch. Ik zit nog "maar" in chapter 3, dus dan kan ik in ieder geval nog een groot deel van de game met HDR spelen.
Hoezo kan je hem niet niet in HDR spelen dan. Zover ik weet werkt dat gewoon prima, of speel je op Playstation? :)
Dat horse bonding stelt inderdaad niet extreem veel voor, vind het wel super vet dat je paard bang word als er een beer in de buurt is. Werd soms gewoon van mijn paard afgegooit en dan lag je daar op je smoel haha :o.

• Melantrix
G_Dragon schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:49:
[...]

Hoezo kan je hem niet niet in HDR spelen dan. Zover ik weet werkt dat gewoon prima, of speel je op Playstation? :)
Dat horse bonding stelt inderdaad niet extreem veel voor, vind het wel super vet dat je paard bang word als er een beer in de buurt is. Werd soms gewoon van mijn paard afgegooit en dan lag je daar op je smoel haha :o.
Horse bonding stelt wel meer voor dan die truukjes hoor! Hoe hoger de bonding level, des te rustiger hij blijft bij gevaar en hoe groter de afstand kan zijn dat je hem kan oproepen met het fluitje. Dat zijn mijn inziens wel dingne die handig zijn en waar je, wellicht onbewust, veel gebruik van maakt!

• lux

lux

Melantrix schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:51:
[...]

Horse bonding stelt wel meer voor dan die truukjes hoor! Hoe hoger de bonding level, des te rustiger hij blijft bij gevaar en hoe groter de afstand kan zijn dat je hem kan oproepen met het fluitje. Dat zijn mijn inziens wel dingne die handig zijn en waar je, wellicht onbewust, veel gebruik van maakt!
Klopt en wanneer je je paard fluit komt het ook dichter zodat je niet een eind naar het paard moet lopen
G_Dragon schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:49:
[...]

Heb je onder een steen gezeten? :)

De HDR in deze game is upscaled SDR en dus geen echte HDR. Ongeacht op welke console je speelt.

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 16:16

Zeddicius

Conscience do cost

bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:04:
[...]

Klopt ook, maar uiteindelijk is het hetzelfde. Kan je nagaan als je RDR2 speelt zonder game mode. Dan kun je rustig input geven en een bakje koffie zetten voordat Arthur beweegt. :Y) :P
Ik speel zonder game mode en ervaar nergens in het spel input lag (en dan heb ik het niet over lag by design). Je bent in mijn ogen wel een beetje te veel aan het zeuren om het zeuren in dit topic, maakt het er niet leuker op...
bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:53:
[...]

Heb je onder een steen gezeten? :)

De HDR in deze game is upscaled SDR en dus geen echte HDR. Ongeacht op welke console je speelt.
Oh haha dat heb ik dan inderdaad gemist, je verteld me iets nieuws :o !
Zal die zware steen even van me rug halen :P.
Melantrix schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:51:
[...]

Ik heb horse bonding al op level 4 en daar gaf die aan max level, dan kan je toch niet hoger? :)

• Melantrix
G_Dragon schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:57:
[...]

Oh haha dat heb ik dan inderdaad gemist, je verteld me iets nieuws :o !
Zal die zware steen even van me rug halen :P.

[...]

Ik heb horse bonding al op level 4 en daar gaf die aan max level, dan kan je toch niet hoger? :)
klopt, level 4 is het hoogst. maar verschil tussen level 4 en 1 is vrij groot als het gaat om schrikeffect en fluiteffect.

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-11 15:38
Sipio schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:00:

Dat is dus de reden dat ik eerst AC Odyssey wilde uitspelen. Ik ga vast voor de trophy's en de DLC nog terug keren, maar dat kan best een tijdje duren. Allereerst omdat ik net sinds gisteren begin in RDR2 en als het klopt wat jij zegt ook om een tijdje geen game aan te raken om de afstand met de gameplay en ervaring te vergroten voordat ik weer ergens anders in stap. Ik kan veel games wel waarderen om hun eigen unieke punten, dus ik denk dat ik na RDR2 ook wel andere games nog kan waarderen. Maar we gaan het meemaken.

Latin capital letter y with diaeresis

Zeddicius schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:56:
[...]

Ik speel zonder game mode en ervaar nergens in het spel input lag (en dan heb ik het niet over lag by design). Je bent in mijn ogen wel een beetje te veel aan het zeuren om het zeuren in dit topic, maakt het er niet leuker op...
Heb je het filmpje wel gekeken dat ik heb gepost? Ik verzin het niet. Zie ook https://www.resetera.com/...ssassins-creed-etc.80420/

Dat jij het niet ervaart, betekent verder niet dat het er niet is.

@G_Dragon Heb je dit serieus gemist? Stond volgens mij op alle gamesites. Hele HDR gate. Nu moet ik eerlijk bekennen dat de game er van zichzelf al erg mooi uitziet op in ieder geval een OLED. Ik vind de lampen in het donker bijvoorbeeld al redelijk fel ogen. Dus ik ben zeer benieuwd hoe het er dan uitziet als de game echte HDR krijgt. Zie ook.

YouTube: Red Dead Redemption 2: PS4 Pro/Xbox One X 1080p + 'Fake' HDR Analysis

YouTube: Red Dead Redemption 2 4K HDR Analysis... It's Faked from SDR.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:45:
[...]Zal mij persoonlijk dus boeien als mijn Arabier onder een trein komt. Dan haal ik wel een nieuwe uit de stables. :+
Dat is meer een gebrek aan inlevingsvermogen dan iets anders eigenlijk. Als je zo meta naar games kijkt kun je in deze game 99% van alle side content en mechanics links laten liggen puur omdat ze zinloos zijn.
Het is toch juist tof dat je paard beter wordt naarmate je hem meer gebruikt?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Sipio
  • Niet online
@bram1984 Ja ik snap wat je bedoelt met het niet echt nodig hebben van dat soort dingen al vind ik die 'handrem' wel echt wat toevoegen voor scherpe bochten te nemen, plus dat er gewoon goed uitziet, maar alleen het beest al een eigen naam kunnen geven gaf voor mij al een veel persoonlijker gevoel met het dier.
Ik ben dan ook eerlijk gezegd wel een persoon die echt zou balen als mijn paard wat zou overkomen en het is mij tot op heden nog niet 1 keer gebeurd dat het beest iets overkwam. Zelfs toen ik 1 keer samen met het beest een ravijn inviel waar ik tijdens de val al op options hebt gedrukt en een eerdere save ingeladen heb, had niet eens zin om af te wachten of we het zouden overleven of niet :+ Baalde ook enorm toen ik 1 keer per ongeluk een tegenstander zijn paard doodschoot in plaats van die eikel die er bovenop zat :P
Maar begrijp natuurlijk wel dat de meesten dat echt niet zo hebben. Ik ben een beetje te overdreven daarin denk ik, zat vd week bij een kameraad te kijken die aan het spelen was en hij schoot echt op alle beesten die hij onderweg tegen kwam, allemaal schreeuwen van de pijn natuurlijk want goed richten kan hij niet maar ik vond het maar niks :+

Ik ben zelf tot chapter 4 gekomen en ben nu in de markt voor een nieuwe HDR tv plus PS4 pro of Xbox X en ik ga wachten met verdergaan tot ik dat voor elkaar heb omdat ik echt zoveel/mooi mogelijk wil genieten van deze game.

• Wii4all
  • Niet online
Ik speel nu als volgt, ben al best wat uurtjes kwijt, zit nu in een kwart van chapter 3.

ik volg meestal de storyline missies af en toe wat jagen...die sniper is daar wel handig voor...
Een bizon knal je in 1 keer af terwijl de pelt goed blijft.

Als je in een gebied komt waar een vraagteken staat dan ga ik er wel heen, want het betekend eigenlijk gewoon een uitbreiding op je spel...
spoiler:
de dinosaurusbotten
de sigaretten kaartjes
de legendary fish
de schatkaart

Weet niet welke ik nog allemaal mis, maar dat zullen er best nog wel wat zijn..

De vreemdelingen met gewoon een witte stip sla ik meestal over.

Burp

Voxalizer schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:04:
[...]

Dat is meer een gebrek aan inlevingsvermogen dan iets anders eigenlijk. Als je zo meta naar games kijkt kun je in deze game 99% van alle side content en mechanics links laten liggen puur omdat ze zinloos zijn.
Dat is waar, maar ik merk gewoon helemaal niks van de bonding. Ik heb ook nog geen een keer gehad dat ik er vanaf gegooid ben of dat hij te ver stond om mijn fluit te horen. Maar wellicht zijn de verschillen zo subtiel dat ik het niet door heb. Wellicht als ik wat chapters verder ben. Ik ben nog maar net bij 3 aangekomen en ga niet zo snel als de meesten hier. Wordt het paard eigenlijk ook sneller?

Overigens genoeg games waar je echt wel serieus een verschil met je begin character voelt qua skills en movement (recent voorbeeld is bijvoorbeeld Spider-Man). Kijk, Arthur zelf krijgt bijvoorbeeld meer dead eye en health, waar ik persoonlijk meer profijt van heb (yeuh, ik kan eindelijk taggen met R1).

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
@bram1984 Ja de stats van het paard gaan omhoog door hogere bonding level. Hij wordt dan sneller en heeft meer stamina.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Sipio
  • Niet online
De juiste 'stirrups' kopen in een stable maakt je paard ook een stuk sneller, van het zadel ben ik niet zeker.

• lux

lux

Sipio schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:19:
De juiste 'stirrups' kopen in een stable maakt je paard ook een stuk sneller, van het zadel ben ik niet zeker.
ik heb bijna een zadel gecraft van 10 perfect snake skins (heb er nu 8 ). Dit is blijkbaar 1 van de beste zadels!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik had er op zich wel de balen van toen ik een max level paard verloor aan de zwaartekracht. Was in het noorden een eind aan het zwartrijden op het dak van een trein. Paard in volle galop als een echte trouwe vriend naast de trein mee maar die had dus net te laat door dat er een nogal hoge brug aan zat te komen.

Ik had wel een horse revive bij me maar het was zo'n diep eind naar beneden dat ik het er maar bij heb gelaten... Ach ja. :+

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Voxalizer schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:04:
[...]

Maar gelijktijdig game-regeltjes wordt gelimiteerd, rond steden kan je maar halve snelheid, van het pad af is een race/Arabier/elite aanzienlijk trager (work lijkt minder traag), als ik volsnelheid door een stad wil, mijn keuze toch? Nee, de game bepaald dan zelf dat je paard een pit-limiter heeft. Mijn paard heeft al 100 wolven, slangen en andere onzin gezien, nog steeds compleet door het lint, dus je bouwt wel een bond met snelheid, maar verder blijft het een standaard reagerend paard.

Elk vorm van 'inleving' wordt elders weer compleet omver geschoten door een gare gamemechnic of andere onlogica. Good vs Evil, compleet manco, snelle actie/dead eye, tot je met iets wil interacten en hij neemt rustig z'n tijd.

Andersom bijzonder dat jij blijkbaar de enige in de game bent (welke stad dan ook) die een hoger dan 6/7 paard lijkt te hebben, wie je dan ook tegenkomt, heeft aanzienlijk langzamere. Enkel in wat verplichte missies waar opeens wel snellere paarden zijn en die enkele 'wild tame' versies.

spoiler:
Die missie waar je bij 1 van de 2 families die paarden moet jatten, ik had een saving van vlak daarvoor, als je dan naar precies dezelfde stal gaat, zijn die snelle paarden nergens te vinden, gewoon 3 basics met 4/5 stats. Zelfs tot accepteren van die missie blijven het 4/5 paarden, je start missie *poef* 8/9 paarden.

Vlakbij Rhodes kan je btw een random encounter krijgen dat ze een trein overvallen, als je een tijdje wacht en daarna pas die gasten overhoop schiet, kan je de trein volledig besturen zonder ooit wanted te krijgen. Beetje jammer dat je paard dan iets te vaak in de weg gaat lopen en 99% kans op sterven heeft :P

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2018 11:36 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:30
Ik heb de bonding met mijn paard op 4, ik hoorde hier iemand al wat zeggen over de 'handrem'. Ook zag ik filmpjes waar mensen tijdens het sprinten stoppend omdraaien en schieten. Hoe maak ik hier gebruik van?

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 15:26
Met R1 rem ik op de PS4.

• Yukidaruma
niek87 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:54:
Ik heb de bonding met mijn paard op 4, ik hoorde hier iemand al wat zeggen over de 'handrem'. Ook zag ik filmpjes waar mensen tijdens het sprinten stoppend omdraaien en schieten. Hoe maak ik hier gebruik van?
https://www.eurogamer.net...ing-horses-explained-4975 Bij "Horse Bonding Level rewards"

• Sipio
  • Niet online
niek87 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:54:
Ik dacht dat het (ps4) R1 plus vierkantje was, vanuit stilstand kun je je paard ook laten steigeren op deze manier, ook wel leuk :) steigeren is dacht ik snel klikken R1 en vierkantje (wel afhankelijk van bonding level maar die had je al op 4 dus zou moeten lukken zo.

[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 13-11-2018 12:14 ]

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:11
Iemand nog tips hoe je sharpshooter level 4 kan halen? Krijg het maar niet voor elkaar.

• lux

lux

lux schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:33:
[...]

Spijtig genoeg had ik geen save gemaakt alvorens het dier te jagen! Ik raad dus iedereen sowieso aan om een manuele save te maken alvorens je een legendary dier gaat jagen (bijv. wanneer je het eerste spoor gevonden hebt). Want dit zijn unieke dieren die je maar 1 keer in het spel tegenkomt :'(
Mocht ik het alsnog kunnen fixen dan laat ik het weten hoe :/
Ik heb eens gekeken in in mijn compendium en ik stel vast dat ik een Legendary moose heb getrackt en gekillt maar volgens het spel niet heb geskinned |:(

• Yukidaruma
Kun je de skin ook niet ergens kopen in een van de menu's van de trapper?

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

SinergyX schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:35:
[...]

Elk vorm van 'inleving' wordt elders weer compleet omver geschoten door een gare gamemechnic of andere onlogica. Good vs Evil, compleet manco, snelle actie/dead eye, tot je met iets wil interacten en hij neemt rustig z'n tijd.
Ik ben het hier niet per definitie mee oneens. Rockstar heeft zoveel oog voor detail maar vergeet blijkbaar dat je soms ook in alle haast dingen moet looten soms. En zo zijn er inderdaad wel meer voorbeelden waar dingen gewoon niet lekker werken.

Maar aan de andere kant heb ik dan weer genoeg mensen/streamers deze game zien spelen die blijkbaar zoveel haast hebben dat ze altijd en overal maar willen rennen/sprinten. Dit werkt gewoon niet in deze game. Je beukt iemand per ongeluk omver in een winkelstraat en hebt gelijk een bounty, witness of andere chaos. En dan klagen die spelers vervolgens dat de game gewoon niet werkt. Nou, ik ga IRL in een winkelstraat ook niet lopen rennen. Hou je je tempo laag in dit soort gebieden dan is er niets aan de hand.
Of dat soort realisme gewenst is in games is meer een smaak ding.

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
[...]

Ik was dus niet de enige...

• Melantrix
Voxalizer schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:51:
[...]

Ik ben het hier niet per definitie mee oneens. Rockstar heeft zoveel oog voor detail maar vergeet blijkbaar dat je soms ook in alle haast dingen moet looten soms. En zo zijn er inderdaad wel meer voorbeelden waar dingen gewoon niet lekker werken.

...
Dit. Dit is voor mij het enige waar ik me aan irriteer en waarom ik eigenlijk ook overvallen vermijdt. Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik snel dingen wilde pakken maar dat ik niet alles kon meepakken omdat ik óf werd afgekapt door een cutscene of doordat de law er was en ik écht wegmoest. Daar kan ik echt slecht tegen, het waren allemaal stuk voor stuk plekken waar je kon rennen en gewoon had moet kunnen grijpen.

• Kalevandaal
  • Laatst online: 07-11 16:48
Gisteravond hard gelachen, was door
spoiler: feestje
illegaal pokerfeest bij de gunsmith
in Saint Dennis een aanzienlijke bounty opgelopen.
Eindelijk alles afgekoeld, wil ik op mijn paard klimmen, tagt de PS niet mijn paard maar de man ernaast op de bank. Gelijk bonje omdat ik hem vastpakte en hierna neergeschoten door law enforcement :P
wat een heerlijk spel

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-11 12:41
sbruynis schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:26:
Eindelijk alles afgekoeld, wil ik op mijn paard klimmen, tagt de PS niet mijn paard maar de man ernaast op de bank. Gelijk bonje omdat ik hem vastpakte en hierna neergeschoten door law enforcement :P
wat een heerlijk spel
Dat je dit heerlijk vindt.. ik vervloek het spel soms echt om zijn besturing. "Wat een ongelofelijk aandacht voor detail" lees ik overal. Echt, had wat van die tijd gestoken in de controlls.

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 15:26
Nou inderdaad. Ik wilde inderdaad vragen waarom dat heerlijk is. Ik heb tot nu toe alle bounty's per ongeluk gescoord... niets heerlijk aan als het niet je bedoeling is.

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-11 19:02
bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:04:
[...]

Heb je het filmpje wel gekeken dat ik heb gepost? Ik verzin het niet. Zie ook https://www.resetera.com/...ssassins-creed-etc.80420/

Dat jij het niet ervaart, betekent verder niet dat het er niet is.
Sorry, ik hop sinds een tijdje weer in dit topic en zie je post. Heb zelf ook een tijdje last gehad van flinke input lag. Dit lag aan mijn TV. De "game" stand op de TV aanzetten reduceert het behoorlijk. Eventueel een andere tv/monitor aanschaffen als je dit met meerdere games hebt is ook nog een uitweg.

Mijn excuses als je dit al wist ;-).

• nino_070
overdoseh schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:55:
[...]

Sorry, ik hop sinds een tijdje weer in dit topic en zie je post. Heb zelf ook een tijdje last gehad van flinke input lag. Dit lag aan mijn TV. De "game" stand op de TV aanzetten reduceert het behoorlijk. Eventueel een andere tv/monitor aanschaffen als je dit met meerdere games hebt is ook nog een uitweg.

Daar gaat het niet om. Bij specifieke handelingen, zoals bij stilstand te voet, heeft Rockstar bewust een bepaalde vertraging toegevoegd. Terwijl dit aantoonbaar niet door de tv/console komt, want te paard als je stuurt is dit niet het geval. Of tijdens het richten ook niet bijv.

Sommigen zijn er geen fan van hier, dat begrijp ik best. Maar 1 ding is helder: het is geen universele inputlag over de hele game. Het is een bewuste vertraging om de game wat te verzwaren, of wat toegankelijker te maken voor de niet-hardcore gamers of iets dergelijks. Denk dat je in zoiets de reden moet zoeken, maar het is wel jammer dat het niet instelbaar is natuurlijk
wat een heerlijk spel
Haha dus de game doet niet wat jij wilt en je gaat dood en je vindt dit heerlijk. Oké... :P

Ik word echt woest in dit soort gevallen. Als het nu nog je eigen schuld is.
overdoseh schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:55:
[...]

Ik zou toch even het filmpje kijken. Het gaat om de inputlag die Rockstar bewust heeft geïmplementeerd, ongeacht welke mode je TV op staat.

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:14
wat een heerlijk spel
Ik had dat laatst ook, was ik in de stad en wilde even het laatste stukje rennen en op mijn paard springen maar druk ruim te vroeg op driehoekje en ik doe een volle takedown op een voorbijganger _O-.
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:47:
[...]

Dat je dit heerlijk vindt.. ik vervloek het spel soms echt om zijn besturing. "Wat een ongelofelijk aandacht voor detail" lees ik overal. Echt, had wat van die tijd gestoken in de controlls.
Ik heb echt nog geen enkele keer problemen gehad met de controls eerlijk gezegd, enige wat ik beu ben is dat pookje draaien met vissen eigenlijk.

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 16:16

Zeddicius

Conscience do cost

bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:17:
[...]

Haha dus de game doet niet wat jij wilt en je gaat dood en je vindt dit heerlijk. Oké... :P

Ik word echt woest in dit soort gevallen. Als het nu nog je eigen schuld is.

[...]
En toch blijf je het spel spelen? Duidelijk niet goed voor je gezondheid (en die van ons).

• Kalevandaal
  • Laatst online: 07-11 16:48
Ach, je weet zelf dat je te snel wilde handelen. Gewoon een dom foutje.
Als dit nou iedere 5 minuten zou gebeuren zou ik gek worden, maar een incident kan toch?
Hetzelfde dat je jezelf tegen een boom doodrijd (in het spel dan), dat is dom, maar voorkomen verklaarbaar

[ Voor 3% gewijzigd door Kalevandaal op 13-11-2018 14:26 ]

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-11 13:44
wat een heerlijk spel
Ik ben heel snel weer uit Saint Dennis gegaan, wat een vreselijke plek. :P

Binnen no time had ik ruzie met 8 man omdat ik met mijn paard tegen iemand was aangelopen. Komt 6 a 7 man van het marktpleintje er aan om mij in elkaar te rossen. Was geen beginnen aan dus ben ik weg gerent.

Daarna wil ik de gunsmit in, loopt er iemand langs me heen die me geld afpakt. Deze kon ik na lang rennen eindelijk inhalen en mijn geld terug halen. Had mijn lasso gebruikt, maar tijdens het oppakken werd ik meteen als kidnapper gezien. :/ En met geen mogelijkheid dat ik ze op andere gedachten kon brengen. Dus er maar achteraan blijven lopen en van alles geprobeerd. Een van de twee van zijn paard en wagen afgehaald met lasso, rent die gast meteen een gebouw binnen. Wist van niets, dus ren er achteraan en wat blijkt is het het politiebureau |:( Binnen paar seconden begon iedereen te schieten en er was geen ontsnappen aan :/
Zeddicius schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:24:
[...]

En toch blijf je het spel spelen? Duidelijk niet goed voor je gezondheid (en die van ons).
Nou ja, ik heb dit nog niet meegemaakt gelukkig. Dus ja, ik blijf het spel voorlopig spelen. :)
Pagina: 1 ... 43 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.