Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

DropjesLover schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:42:
Heel stomme vraag misschien, maar ik kan het niet echt vinden...
Heb je PS plus nodig om RDR2 te spelen?

Ik speel veel te weinig en online kan me m'n spreekwoordelijke anus oxideren, dus als je PS plus nodig hebt, dan laat ik deze lekker aan me voorbij gaan...
Bij GTA V was er ook zoiets volgens mij, al is die sowieso veel meer gefocussed op online.
Om RDR2 (non-online) te spelen, is GEEN PS plus nodig hoor. Als dat zo zou zijn had je zo overal wel gelezen.
Voor RDR2 online zal je ws wel PS plus nodig hebben, maar de online functie er nog niet natuurlijk.

Voor GTA V non-online is er ook die verplichting niet hoor. GTA online natuurlijk weer wel.
Ik heb geen PS plus en speel beide games met veel plezier.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
bram1984 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:45:
[...]

Ik vind het kamp ook vrij weinig toevoegen. Ik snap dat het erin zit en ik heb er verder geen last van, maar er gaan soms uren voorbij dat ik er niet kom en dan denk ik er niet eens aan. Eigenlijk de enige keren dat ik er kom is als er een missie te triggeren is. Al die NPC's kunnen me echt aan mijn reet roesten. Ik heb ook werkelijk waar geen idee wie nu wie is.

@DropjesLover Online wel ja. Ik zou niet weten waarom niet. Online is niet gratis, een uitzondering (F2P) daargelaten.
Het voordeel van het kamp vind ik dat ik daar mijn ammo kan bijvullen. Wanneer ik bijv ga jagen voor skins enz dan doe ik dat veelal in de buurt van het kamp. Doe je dat in de buurt van een stad met een gunstore dan heb je weer kans op een bounty op je hoofd.
Dan alles bijvullen (levens, energie enz) doe ik door daar te slapen, daarna ook eten en ik maak gebruik van het kampvuur daar (hoewel je die ook plaatselijk kan opzetten).
Ook heb je in het kamp games die je kan doen die afwisselen (staat ook een achievement tegenover). Indien je wilt craften dan doe je dat ook dmv donaties bij de slager in het kamp..

Het ligt denk ik een beetje aan de manier hoe je het spel speelt, je hoeft het kamp in principe niet te gebruiken indien je een deel van het spel wilt overslaan (craften/doneren en etc) van de andere kant kan je het kamp juist wel goed gebruiken voor verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-09 17:10
sorted.bits schreef op donderdag 8 november 2018 @ 07:56:
Gisteren dat arabian paard gevangen en getemd, leuk ding, dat wit is ook echt mooi. Dus ik hinnik rustig met mijn paardje over een paadje, wordt ik ineens beschoten door een stel lui die een kar staan te overvallen.

Ik van mijn paard, schieten op die lui. Draai ik om, paard dood. Geen savegame van voor die tijd en mijn autosave was ook niet van het goede moment. Toen had ik nog een sprankje hoop dat ik bij de stables wel een nieuwe arabian kon halen, maar helaas....
Jaag me geen schrik aan e man, heb het net gevangen :).
2 weken ver en ik heb begot nog maar 2 of 3%.. dringend eens het vrouwtje buitenjagen zodat ik me er deftig aan kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:38

DropjesLover

Dit dus ->

@DropjesLover Online wel ja. Ik zou niet weten waarom niet. Online is niet gratis, een uitzondering (F2P) daargelaten.
Dat zeg ik, voor offline te spelen. Niet online.
Ik meende dat er eerder spellen waren die PS plus vereisten, ook al speelde je niet online.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Derbiss schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:58:
[...]

Jaag me geen schrik aan e man, heb het net gevangen :).
2 weken ver en ik heb begot nog maar 2 of 3%.. dringend eens het vrouwtje buitenjagen zodat ik me er deftig aan kan zetten.
Haha ken het, eerste zoveel uur beetje aan zitten klooien, hier ook 9% ofzo.

Heb er ook geen haast mee, veel te vermakelijk om lekker relax alles beetje te verkennen en te spelen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Kon gister eindelijk weer verder!!!
Wat kan ik genieten van die sneeuw en modder! Ik geniet van alle details tot de laatste grasspriet!

De voices en facial expressions zijn echt zo mega goed! Alles voelt zo levendig!
R* heeft echt een prachtige wereld neergezet!

De trage gameplay vind ik ook geweldig! Lekker je tijd nemen.. geen haastige cowboy.. Arthur morgen rent geen winkel binnen om te looten.. Neen, hij wandelt met een cool loopje naar binnen.. buurt wat.. bekijkt 2, 3 items en loopt weer weg.

De controls zijn wat wennen, maar storen me zeker (nog) niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

[...]

Ik vind het kamp ook vrij weinig toevoegen. Ik snap dat het erin zit en ik heb er verder geen last van, maar er gaan soms uren voorbij dat ik er niet kom en dan denk ik er niet eens aan. Eigenlijk de enige keren dat ik er kom is als er een missie te triggeren is. Al die NPC's kunnen me echt aan mijn reet roesten. Ik heb ook werkelijk waar geen idee wie nu wie is. Laat mij maar lekker als een loner in de wildernis rondzwerven en af een toe een tentje opzetten.
Oh kom er soms ook dagen achtereen niet. En dat is ook helemaal niet nodig, als ik er in de buurt ben ga ik er langs om mijn supplies aan te vullen en even te eten/drinken Praat wat met de mensen zodat er item requests actief worden etc. En jah vaak zijn de gesprekken oppervlakkig met een onliner of 'hallo'. Maar soms kun je een uitgebreider gesprek triggeren waarbij je een item request krijgt of wat achtergrond info.

De game draait zeker niet om het kamp of de gang, de game draait om de open wereld maar het kamp is daar wel onderdeel van.

Dat iets je smaak niet is betekend nog niet dat het slecht is of uit de game had gemoeten. Zo heb ik zelf nog geen tijd besteed aan jagen omdat het me niet interesseert..

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 09:23
Wat ik wel heb ervaren is dat je als je side missies wilt doen dat je maar tot een bepaalde tijd dit kan doen. Ik ben eigenlijk vrijwel gefocust op de story gebleven en daardoor kom je na het einde van chapter 6 toch wel in de problemen met de side missies. Er gaan dan namelijk een aantal side missies weg wat ik aan de ene kant wel jammer vind want hierdoor heb ik niet alle 'missies' gespeeld.

Iemand hier ook last van en ook mogelijk een oplossing hiervoor? (Enige wat ik kan bedenken is dat je ver alle side missies voor het einde van chapter 6 moet hebben gedaan wil je dit probleem niet hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
ik vind het op deze manier ook wel grappig, je moet voor een side-quest op zoek naar een vrouw, rijdt 3 kilometer het dorpje uit (valentine) en komt onderweg een andere vrouw tegen die onder haar paard ligt en hulp nodig heeft. Vervolgens vraagt ze je of je haar terug kunt brengen naar valentine. 8)7
met een beetje pech wordt je ondertussen ook nog eens overvallen door een bende of premiejagers :*)

je wordt in ieder geval weinig gedwongen om je hoofdmissie te spelen.

tip; laat je niet te veel leiden door je bendeleden dat je soms 'moet opschieten' na bv een overval of schietpartij. er valt vaak meer te looten dan je op het eerste gezicht ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morex
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:25
Ik heb sinds kort rdr2 gekocht en ben net in chapter 2. Nu lees ik dat je 3 (later 4) guns bij je kunt dragen. Welke type guns raden jullie aan om bij je te dragen? Revolver, shotgun en repeater bijv? Dan kan ik alvast beginnen met het kopen, verzamelen en upgraden van deze 3 guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
HyperTrophy schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:17:
ik vind het op deze manier ook wel grappig, je moet voor een side-quest op zoek naar een vrouw, rijdt 3 kilometer het dorpje uit (valentine) en komt onderweg een andere vrouw tegen die onder haar paard ligt en hulp nodig heeft. Vervolgens vraagt ze je of je haar terug kunt brengen naar valentine. 8)7
met een beetje pech wordt je ondertussen ook nog eens overvallen door een bende of premiejagers :*)

je wordt in ieder geval weinig gedwongen om je hoofdmissie te spelen.

tip; laat je niet te veel leiden door je bendeleden dat je soms 'moet opschieten' na bv een overval of schietpartij. er valt vaak meer te looten dan je op het eerste gezicht ziet.
Ik laat ze inderdaad gewoon wachten, ze zeuren maar een eind heen :P Eerst op mn gemak looten en daarna gaan we wel weer verder

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:07:
[...]

Oh kom er soms ook dagen achtereen niet. En dat is ook helemaal niet nodig, als ik er in de buurt ben ga ik er langs om mijn supplies aan te vullen en even te eten/drinken Praat wat met de mensen zodat er item requests actief worden etc. En jah vaak zijn de gesprekken oppervlakkig met een onliner of 'hallo'. Maar soms kun je een uitgebreider gesprek triggeren waarbij je een item request krijgt of wat achtergrond info.

De game draait zeker niet om het kamp of de gang, de game draait om de open wereld maar het kamp is daar wel onderdeel van.

Dat iets je smaak niet is betekend nog niet dat het slecht is of uit de game had gemoeten. Zo heb ik zelf nog geen tijd besteed aan jagen omdat het me niet interesseert..
Dan hadden op zijn minst het kamp beter kunnen gebruiken om een groepsgevoel te creëren.
- op een paar items van $0,60 na brengt niemand wat in kas
- de helft van alle noeste arbeid verdwijnt in de dubbele bodem van Dutch, geen flauw idee waar hij het bewaart of wat hij er precies mee van plan is (behalve de generieke uitleg die je af en toe hoort)
- als je na een dag hard werken (lees overvallen plegen) terugkomt liggen er nog steeds hooibalen in de hoek, is de wasbak leeg en zit de hele bende van ellende lekker rond het kampvuur maar zijn ze te lui/lamgezopen om zelf even wat hout te hakken.
- en mocht je dan een dagje niet 99,99% van de inkomsten hebben verzorgd dan krijg je nog commentaar naar je hoofd geslingerd ook
- last but not least.... niet rennen in het kamp! straks struikel je nog over een scheerlijn.

Maar dat is mijn mening he ;), ik blijf er bij dat het geen zak toevoegt en op deze manier net zo goed achterwege kan worden gelaten. Leuk bedacht maar dramatisch uitgevoerd.
Morex schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:19:
Ik heb sinds kort rdr2 gekocht en ben net in chapter 2. Nu lees ik dat je 3 (later 4) guns bij je kunt dragen. Welke type guns raden jullie aan om bij je te dragen? Revolver, shotgun en repeater bijv? Dan kan ik alvast beginnen met het kopen, verzamelen en upgraden van deze 3 guns.
Ik zou me vooral focussen op de repeater. Het scheelt dat de upgrades haast niets kosten, duurt niet lang voordat je je meest gebruikte guns helemaal gepimped hebt.
JessetjeNL schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:13:
Wat ik wel heb ervaren is dat je als je side missies wilt doen dat je maar tot een bepaalde tijd dit kan doen. Ik ben eigenlijk vrijwel gefocust op de story gebleven en daardoor kom je na het einde van chapter 6 toch wel in de problemen met de side missies. Er gaan dan namelijk een aantal side missies weg wat ik aan de ene kant wel jammer vind want hierdoor heb ik niet alle 'missies' gespeeld.

Iemand hier ook last van en ook mogelijk een oplossing hiervoor? (Enige wat ik kan bedenken is dat je ver alle side missies voor het einde van chapter 6 moet hebben gedaan wil je dit probleem niet hebben)
Ik rij meestal naar de dichtsbijzijnde quest of pak iets wat op de route ligt. In de regel grijp ik alles aan wat ik vervolgens onderweg tegenkom. Komt er uiteindelijk op neer dat ik nooit langer dan 2 minuten ongestoord op mijn paard zit :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2018 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
Raem schreef op donderdag 8 november 2018 @ 01:46:
[...]

Legendary skins moet je naar een Fencer brengen, daar kun je er items van maken die je permanente boosts geven.

Perfect skins die je aan Pearson doneert zie je terug bij je crafting overzicht. (Bijvoorbeeld bij craften van een satchel of ornamenten voor je kamp).
Soms staat er bij skins "donate for funds" ipv "donate for crafting". Dan kun je zie niet gebruiken om te craften.
Skins afleveren bij de fencer heeft geen zin, hij accepteert alleen ander spul van dieren (hertengewei/bisonhoorn) voor trinkets en talismans.

Skins zijn af te leveren bij de trapper voor sets of bij Pearson voor kamp upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-08 22:45
Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:19:
[...]

Dan hadden op zijn minst het kamp beter kunnen gebruiken om een groepsgevoel te creëren.
- op een paar items van $0,60 brengt niemand wat in kas
- de helft van alle noeste arbeid verdwijnt in de dubbele bodem van Dutch, geen flauw idee waar hij het bewaart of wat hij er precies mee van plan is (behalve de generieke uitleg die je af en toe hoort)
- als je na een dag hard werken (lees overvallen plegen) terugkomt liggen er nog steeds hooibalen in de hoek, is de wasbak leeg en zit de hele bende van ellende lekker rond het kampvuur maar zijn ze te lui/lamgezopen om zelf even wat hout te hakken.
- en mocht je dan een dagje niet 99,99% van de inkomsten hebben verzorgd dan krijg je nog commentaar naar je hoofd geslingerd ook
- last but not least.... niet rennen in het kamp! straks struikel je nog over een scheerlijn.

Maar dat is mijn mening he ;), ik blijf er bij dat het geen zak toevoegt en op deze manier net zo goed achterwege kan worden gelaten. Leuk bedacht maar dramatisch uitgevoerd.
Daar ben ik het ook mee eens. Ik doe daarom ook zo weinig mogelijk in dat kamp, want het voegt weinig toe. Telkens dat hout hakken, hooibalen verspreiden etc. Ik upgrade alleen die zooi en dan vind ik het wel prima.

Verder ben ik momenteel alleen maar aan het looten en de kaart aan het exploreren en sidequests aan het doen. Alles op mijn dooie gemak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
[...]

dat vallen.... :X , dat heeft me al wat paarden, levens, een lach en een traan opgeleverd zeg.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marshalty schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:29:
[...]

Skins afleveren bij de fencer heeft geen zin, hij accepteert alleen ander spul van dieren (hertengewei/bisonhoorn) voor trinkets en talismans.

Skins zijn af te leveren bij de trapper voor sets of bij Pearson voor kamp upgrades.
Of gewoon de buncher in de stad, krijg je ook wat geld voor.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

[...]

- op een paar items van $0,60 brengt niemand wat in kas

[...]

Ik zou me vooral focussen op de repeater. Het scheelt dat de upgrades haast niets kosten, duurt niet lang voordat je je meest gebruikte guns helemaal gepimped hebt.

[...]

Ik rij meestal naar de dichtsbijzijnde quest of pak iets wat op de route ligt. In de regel grijp ik alles aan wat ik vervolgens onderweg tegenkom. Komt er uiteindelijk op neer dat ik nooit langer dan 2 minuten ongestoord op mijn paard zit :)
Dan laat je de hele gang toch lekker links liggen. Ik zie het probleem niet zo. Als het voor jou niets toevoegt, dan kun je ze gewoon negeren. Dat is het mooie van deze game imho, je bent best wel vrij om te doen wat je wil. Daardoor dwingen ze je een beetje om je eigen structuur te vinden.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
SinergyX schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:33:
[...]

Of gewoon de buncher in de stad, krijg je ook wat geld voor.
Trapper geeft je hetzelfde plus je kan er uiteindelijk dus leuker uitziende outfits meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marshalty schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:35:
[...]

Trapper geeft je hetzelfde plus je kan er uiteindelijk dus leuker uitziende outfits meemaken.
Oh daar was ik gisteren pas voor het eerst geweest, wist ik niet :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
SinergyX schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:37:
[...]

Oh daar was ik gisteren pas voor het eerst geweest, wist ik niet :)
Waar kan je die Trapper vinden eigenlijk? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:39

Louw Post

Cerenas

botwood schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:39:
[...]

Eerste trapper krijg je een missie voor.

spoiler:
Je moet je bewijzen bij hem en dan de paard met wagen van zijn aangetrouwde neef stelen.

Edit: Ai dat is een fence dus. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Louw Post op 08-11-2018 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
Louw Post schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:41:
[...]

spoiler:
Je moet je bewijzen bij hem en dan de paard met wagen van zijn aangetrouwde neef stelen.
Dat is een fence, niet de trapper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:33
[...]

spoiler:
Dat is de fence, trapper kun je vinden in saint denis onder andere.

https://www.usgamer.net/a...g/trapper-locations-guide

[ Voor 21% gewijzigd door Bartske op 08-11-2018 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:22

Zeddicius

Conscience do cost

[...]

spoiler:
Dat is de fencer toch?
Spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:20
botwood schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:39:
[...]

Hij zit op meerdere plekken.
spoiler:
2 keer in de buurt van Strawberry, ten westen van Annesburg, in Saint Denis en dan nog een keer ergens het Dead or Alive gebied rond Blackwater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
Yukidaruma schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:45:
[...]

Hij zit op meerdere plekken.
spoiler:
2 keer in de buurt van Strawberry, ten westen van Annesburg, in Saint Denis en dan nog een keer ergens het Dead or Alive gebied rond Blackwater.

Dank! Ik ga vanavond eens even kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Laatst online: 10:39

Louw Post

Cerenas

Haha mijn excuus, ik ben een trapper zelf dus ook nog niet tegenkomen, in de war met de fence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bansheeben schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:33:
[...]

Dan laat je de hele gang toch lekker links liggen. Ik zie het probleem niet zo. Als het voor jou niets toevoegt, dan kun je ze gewoon negeren. Dat is het mooie van deze game imho, je bent best wel vrij om te doen wat je wil. Daardoor dwingen ze je een beetje om je eigen structuur te vinden.
Op deze manier laat ik het zeker links liggen, hadden ze het wat beter uitgevoerd dan had ik er zeker moeite in gestoken. Tot eind Chapter2 nog alles netjes bijgehouden maar toen ik er achter kwam dat de toegevoegde waarde 0 was ben ik er maar mee opgehouden. Maar gelukkig zijn er nog talloze andere dingen om je mee te vermaken!
HyperTrophy schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:30:
[...]
dat vallen.... :X , dat heeft me al wat paarden, levens, een lach en een traan opgeleverd zeg.... 8)
Hilarisch inderdaad, daar zie je GTAV lekker shinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
De klusjes in het kamp zijn dan wel weer een makkelijke manier om je honor rank een kleine boost te geven als je toevallig in de buurt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
Louw Post schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:49:
Haha mijn excuus, ik ben een trapper zelf dus ook nog niet tegenkomen, in de war met de fence.
Trapper is zichtbaar op de map na het vermoorden van de legendary beer, mocht je dit niet doen, of tot frustratie toe niet lukken in mijn geval, dan staat er een vast gestationeerd in ST. Denis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Marshalty schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:59:
[...]

Trapper is zichtbaar op de map na het vermoorden van de legendary beer, mocht je dit niet doen, of tot frustratie toe niet lukken in mijn geval, dan staat er een vast gestationeerd in ST. Denis.
Hij is zichtbaar op de map of je de beer nou dood of niet. Ik heb die beer nog niet gedood maar nog steeds is de trapper zichtbaar op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

In de compendium staat dat je bijvoorbeeld een white tail deer het beste met een rifle (of poison arrow)kunt schieten. Valt een repeater onder de rifles? Of moet ik dan eerder denken aan een springfield rifle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-09 17:10
Bansheeben schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:33:
[...]

Dat zelf vinden heeft ook zijn limiten hoor. In GOW bv mocht je ook vrij rondreizen (dat meer.. hoe zalig was dat) maar werd je toch op één of andere manier gestuurd. Teveel vrijheid is ook niet goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:03:
[...]

Hij is zichtbaar op de map of je de beer nou dood of niet. Ik heb die beer nog niet gedood maar nog steeds is de trapper zichtbaar op de map.
Bij mij ook, beer leeft nog maar de trapper staat al een behoorlijke tijd in de buurt van Wallace Station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
[...]

Vreemd, heb verdomd lang naar die trapper lopen zoeken voor wat hides pre-legendary beer story, nergens te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:35
Ik dacht dat ik wel aan het wennen was aan de controls, al zijn sommige dingen wel een beetje gezocht (dubbel klik op L3/R3 voor eagle-eye view, wapen en ammo selectie met diverse shoulder knoppen ingedrukt). Maar gisteren had ik zoiets doms, ik had net een bounty teruggebracht naar St Denis, en loop voldaan met geld de Sheriffs office weer uit, ik wil op mijn paard stappen (driehoekje), maar blijkbaar is driehoekje ook iemand van achteren aanvallen/choken. Dus meteen een bounty aan mijn broek, uiteraard escaleert dat, en tijdens mijn vlucht loopt mijn bounty op tot $250 en schieten ze eerst mijn paard dood, en daarna mij :/ Weg paard :(

Los daarvan vind ik het echt een vet spel, maar ik vergeet eigenlijk de main missies te doen; ik kan urenlang domweg aan het jagen of vissen zijn. Jammer dat je met 1 grote vis of 1 grote skin eigenlijk terugmoet om te cashen, want jagen is vrij ver van de trappers of het kamp. Liefst zou ik met een wagen vol vlees, vis en dierenhuiden terugkeren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marshalty schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:06:
[...]

Vreemd, heb verdomd lang naar die trapper lopen zoeken voor wat hides pre-legendary beer story, nergens te vinden.
als je op je map op vierkantje drukt (ps4) dan krijg je een legenda en dan kun je alles vinden wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 13:45

garrow

PSN: Garrow1978

Gisteren weer "even" RDR2 gespeeld.
De quest om een trein te overvallen had ik al gestart en dacht van nu ga ik de wagen halen met olie om op het spoor te zetten.

Route aangezet en erna toegereden, echter toen ik eraan kwam geen wagen te bekennen en op de map was ook niks meer zichtbaar, dan maar een beetje free roamen wat O'driscolls omleggen e.d.
Helaas kwamen er toen redelijk plotseling een stuk of 10 lawmen en bountyhunters op me af met honden, dat werd me teveel.

Rij ik terug na het kamp, en loop na quest giver toe (ben z'n naam ff kwijt) zegt hij vrolijk dat hij al een oliewagen heeft gehaald.

Vanavond maar eens een treintje overvallen, wil nu langzaamaan wel wat meer vaart gaan zetten achter de story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 07:46
Yonix schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:49:
Betreffende een eigenaardige vondst tijdens mijn free roam:

spoiler:
Iemand de meteor in 'Roanoke Valley' al gevonden? Wat een tafereel! :D
Die is wel heel briljant en tegelijk bruut.
Sowieso loont het om huisjes binnen te stappen. Het valt daarbij wel op dat het een brute tijd was want in elk huisje is er wel iets aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja, ik zit nog steeds in hoofdstuk 2. Straks even die beer pakken om die andere trappers te unlocken. Wist niet dat er meer waren :X (probeer zoveel mogelijk zelf te ontdekken, was ook jammer in een van die mythe filmpjes
spoiler:
electriciteit
te zien wat ik graag zelf gevonden zo hebben. Dat mijn mond weer eens open valt van verbazing :D )
Daarna ook maar weer eens hoognodig aan het verhaal verder gaan. Wil het iig af hebben als online komt. Daarna speel ik SP wel een keer opnieuw (nog veel trager dan nu :D ) maar wel met online ernaast.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:09:
[...]

als je op je map op vierkantje drukt (ps4) dan krijg je een legenda en dan kun je alles vinden wat je nodig hebt.
Ja dat was bekend, maar de trapper kwam gewoon niet opdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
Visitor.q schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:09:
bla bla bla Liefst zou ik met een wagen vol vlees, vis en dierenhuiden terugkeren. :9
Heeft iemand dit eigenlijk al geprobeerd? Ik vind het namelijk wel een geniaal idee. Je kan wagens stelen, en wellicht kan je daar gewoon je dieren in leggen. Dan hoef je ook niet moeilijk te doen met een karavaan van paarden :*)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LopendeVogel schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:54:
[...]

Het voordeel van het kamp vind ik dat ik daar mijn ammo kan bijvullen. Wanneer ik bijv ga jagen voor skins enz dan doe ik dat veelal in de buurt van het kamp. Doe je dat in de buurt van een stad met een gunstore dan heb je weer kans op een bounty op je hoofd.
Dan alles bijvullen (levens, energie enz) doe ik door daar te slapen, daarna ook eten en ik maak gebruik van het kampvuur daar (hoewel je die ook plaatselijk kan opzetten).
Ook heb je in het kamp games die je kan doen die afwisselen (staat ook een achievement tegenover). Indien je wilt craften dan doe je dat ook dmv donaties bij de slager in het kamp..

Het ligt denk ik een beetje aan de manier hoe je het spel speelt, je hoeft het kamp in principe niet te gebruiken indien je een deel van het spel wilt overslaan (craften/doneren en etc) van de andere kant kan je het kamp juist wel goed gebruiken voor verschillende dingen.
Is voor mij geen voordeel, want ik heb altijd ammo zat. Dat je kun je altijd wel looten of desnoods kopen bij de dichtsbijzijnde store.

Jagen doe ik amper. Dat onderdeel vind ik eigenlijk net zo saai als door je kamp wandelen. Slapen en eten kan je ook overal, net als games spelen (wat ik ook niet doe, minigames zijn nooit aan mij besteed).

Ik heb sowieso het idee dat deze game vol zit met zaken die je zonder guide vrijwel onmogelijk kan halen en/of vinden, tenzij je fulltime kan spelen en over een enorme dosis geduld beschikt. Die sets kaarten verzamelen bijvoorbeeld. Hoe dan? Je weet niet waar ze liggen en de kans dat je ze mist vanwege het realistische loot systeem is dan ook nog eens heel groot.
Chaoss schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:07:
[...]

Item requests? Is dat dat je een stripboekje voor Piet of Klaas moet gaan zoeken? Ja uhm, doe lekker zelf, denk ik dan.

Nee, laat mij maar van sidequests naar sidequest hobbelen met af en toe ene main quest, waarbij ik onderweg hilarische random shit meemaak. Dat vind ik echt de leukste manier om deze game te spelen.

Ik zit wat dat betreft toch wel op een lijn met @Nathuran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melantrix schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:35:
[...]

Heeft iemand dit eigenlijk al geprobeerd? Ik vind het namelijk wel een geniaal idee. Je kan wagens stelen, en wellicht kan je daar gewoon je dieren in leggen. Dan hoef je ook niet moeilijk te doen met een karavaan van paarden :*)
Jup, alleen niet met dieren, maar met een berg bandieten :P Nadeel dat je die klep niet meer dicht kan doen, dus in no time rag-dollt iedereen eruit. In theorie mogelijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Derbiss schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:05:
[...]

Dat zelf vinden heeft ook zijn limiten hoor. In GOW bv mocht je ook vrij rondreizen (dat meer.. hoe zalig was dat) maar werd je toch op één of andere manier gestuurd. Teveel vrijheid is ook niet goed..
Meh, dat is dus heel persoonlijk. Ik vind zelf m'n weg vinden juist heel belangrijk. Ik voelde me een beetje verloren toen ik net begon met rdr2, maar dat is uiteindelijk juist goed, want daardoor beleef ik mijn eigen verhaal meer zeg maar. Die main story interesseert me verder totaal niet. Het gaat me meer om de ervaring van het verkennen van een onbekende wereld. En dat is bij deze game uitstekend in elkaar gezet.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Gister mijn PS3 afgestoft en begonnen aan de Goty edition van Red Dead Redemption. Ik had nix met cowboys of westerns maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Zodra ik deze uit heb kan ik gelijk door met RDR2.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 22:02
bram1984 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:37:
[...]

Die sets kaarten verzamelen bijvoorbeeld. Hoe dan? Je weet niet waar ze liggen en de kans dat je ze mist vanwege het realistische loot systeem is dan ook nog eens heel groot.
In de spoiler vertel ik hoe je makkelijk aan al die sigarettenkaarten kan komen.

spoiler:
Ga naar de general store en koop daar de premium cigarettes. Wanneer je inventory vol is, discard je ze allemaal in één keer en koop je ze opnieuw. Kost je wel veel geld maar kan je heel veel tijd besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Marshalty schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:06:
[...]

Je moet die missie hebben gestart en complete of je die beer hunt afmaakt staat er los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:27

Gregory76

Sony PlayStation freak

Mrsrd13 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:44:
[...]

In de spoiler vertel ik hoe je makkelijk aan al die sigarettenkaarten kan komen.

spoiler:
Ga naar de general store en koop daar de premium cigarettes. Wanneer je inventory vol is, discard je ze allemaal in één keer en koop je ze opnieuw. Kost je wel veel geld maar kan je heel veel tijd besparen.
Zo ga ik dat ook doen, echter pas nadat ik de story uitgespeeld heb. Dan kan je nl tassen (of hoe noemen ze die dingen ook eens weer) kopen waar er 99 in kunnen. Dan hoef je ze dus niet meer te craften (mij teveel werk) :P

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:39
Yukidaruma schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:52:
De klusjes in het kamp zijn dan wel weer een makkelijke manier om je honor rank een kleine boost te geven als je toevallig in de buurt bent.
Ik ben nog maar in hoofdstuk 2 maar heb ook opgemerkt dat bepaalde gangleden opdrachten kunnen geven om objecten in de wereld te gaan zoeken zoals een vulpen, scheepskompas, kruiden, etc. Hier krijgt je ook veel honourpunten voor als je het vind en aan ze geeft.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
SinergyX schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:39:
[...]

Jup, alleen niet met dieren, maar met een berg bandieten :P Nadeel dat je die klep niet meer dicht kan doen, dus in no time rag-dollt iedereen eruit. In theorie mogelijk :P
Hmm, maar dan leg je dus 'zelf' de 'items' ( :P ) op de kar, het is niet dat je dat doormiddel van een prompt oid doet. Dat was het mooist geweest, want dan bleef het allemaal netjes liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melantrix schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:57:
[...]

Hmm, maar dan leg je dus 'zelf' de 'items' ( :P ) op de kar, het is niet dat je dat doormiddel van een prompt oid doet. Dat was het mooist geweest, want dan bleef het allemaal netjes liggen.
Klopt, je hebt 0,0 interactie met de kar zelf, ook bv een 'upper class' coach waar je achter die kist nog kan open gooien, je kan er bv niets in terug doen. Stiekem beetje jammer, Black Desert kon je bv ook vrij kiezen tussen los op een paard, of met een complete koets gaan rijden.

Dan zou het hunten imho meer nut hebben, nu zit je qua vlees na 1/2 al vol (5 max?), elk groot dier ook maar 1x, met een kar kan je 10x meer.

Maarja, misschien in Online :)

Gelukkig bijna aan het einde van story, als het mee zit nog een ~10 missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
SinergyX schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:00:
[...]

Klopt, je hebt 0,0 interactie met de kar zelf, ook bv een 'upper class' coach waar je achter die kist nog kan open gooien, je kan er bv niets in terug doen. Stiekem beetje jammer, Black Desert kon je bv ook vrij kiezen tussen los op een paard, of met een complete koets gaan rijden.

Dan zou het hunten imho meer nut hebben, nu zit je qua vlees na 1/2 al vol (5 max?), elk groot dier ook maar 1x, met een kar kan je 10x meer.

Maarja, misschien in Online :)

Gelukkig bijna aan het einde van story, als het mee zit nog een ~10 missies.
Als je een extra paard vind of een extra wild paard temt kun je natuurlijk al 2 grote dier pelts meenemen. door je normaal paard mee te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die trein easteregg al gevonden om 3 uur 's nachts?

spoiler:
Spooktrein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 12:20

fdisk

XBL: fd1sk

Zeddicius schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:05:
In de compendium staat dat je bijvoorbeeld een white tail deer het beste met een rifle (of poison arrow)kunt schieten. Valt een repeater onder de rifles? Of moet ik dan eerder denken aan een springfield rifle?
Repeater valt niet onder rifles. er zijn wel dieren die je het beste met repeater kan doden volgens de beschrijving, maar whitetail deer in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

fdisk schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:27:
[...]

Repeater valt niet onder rifles. er zijn wel dieren die je het beste met repeater kan doden volgens de beschrijving, maar whitetail deer in ieder geval niet.
Ok, helder :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Je kan trouwens een hoop dieren ook met de lasso vangen en met je mes afmaken. Volgens mij heb je dan sowieso pristine/perfect pelts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
bram1984 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:32:
[...]

Je kan trouwens een hoop dieren ook met de lasso vangen en met je mes afmaken. Volgens mij heb je dan sowieso pristine/perfect pelts.
Nee, maar dat is wel een garantie dat de skin niet slechter wordt tijdens het doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArgantosNL schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:09:
[...]

Als je een extra paard vind of een extra wild paard temt kun je natuurlijk al 2 grote dier pelts meenemen. door je normaal paard mee te laten lopen.
Zo doe ik dat nu vaak, pijl en boog iemand van z'n paard schieten, snel body wegleggen en extra paard voor wat baggage. Maar omdat ik nu toch niets meer doe met het kamp, hunt ik ook amper nog.

Vind de mechanics van State of Decay 2 dan een stuk beter, heb je ook voor je kamp te zorgen, maar met daadwerkelijk effect. Extra morale, extra food, slaapplekken, en random dan ook nog wat aanvallen.
bram1984 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:32:
[...]

Enkel bij 3-ster dieren, een 1-ster blijft altijd poor pelts geven, je zorgt met lasso er enkel voor dat de kwaliteit niet zakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Melantrix
ik zie dat er wat onduidelijkheid is over wat voor wapen moet gebruiken voor het jagen. Wellicht hebben jullie hier wat aan:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 20% gewijzigd door Melantrix op 08-11-2018 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

fdisk schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:27:
[...]

Wanneer ik rifle lees gebruik ik meestal een sniper rifle

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Melantrix schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:36:
ik zie dat er wat onduidelijkheid is over wat voor wapen moet gebruiken voor het jagen. Wellicht hebben jullie hier wat aan:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Thanks :) Alleen is het nog de vraag welk dier in welke categorie valt voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zeddicius schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:45:
[...]

Thanks :) Alleen is het nog de vraag welk dier in welke categorie valt voor mij.
Dat staat een pagina daarvoor in het boek waar de afbeelding uitkomt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
Zeddicius schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:45:
[...]

Goed punt, mijn vorige reactie met de screenshot is aangepast zodat dit er nu ook bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:35:
[...]

Enkel bij 3-ster dieren, een 1-ster blijft altijd poor pelts geven, je zorgt met lasso er enkel voor dat de kwaliteit niet zakt.
Ik ging er vanuit dat iedereen hier wel slim genoeg is om te snappen dat je van een 1 ster niet 3 sterren maakt inderdaad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Gisteren "van Horn" vermoord. Begon er eentje te balken boven in een leegstaand gebouw dus ik mep hem het balkon af...

Hele dorp pislink en komen allemaal 1 voor 1 naar boven de kamer inlopen.

Tl;dr

Hele berg lijken (zeker 30 man) heel veel loten, heel weinig Honor nog over.... :+

Maar geen bounty of witnesses whatsoever. Je kan merken dat de "sheriffs' office" is afgefikt daar. Volledig lawless dorpje dus. Dat scheelde dan weer. :)

Loop je naar beneden het dorpje weer in en groeten de paar die nog over zijn vriendelijk alsof er niets aan het handje is. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Laatst online: 01-09 16:28
bram1984 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 06:45:
[...]

Hmmm ik heb hier geen last van. Ben ook nog maar 1 of 2 keer overvallen en schiet dan gewoon iedereen overhoop. Heb je auto aim uitgezet ofzo?
Nope. De eerste twee keer werd ik er echt door overvallen, ik zat gewoon gedachteloos op cinematic mode. De derde keer was ik wel alert en probeerde ik eerst te vluchten, maar paard was te sloom. Daarna dus 2/3 gekilld, maar dat was niet genoeg :P

@To easy Ja klopt, radar in de gaten houden ga ik doen. Ik heb volgens mij geen bounty. Niet in Valentine tenminste. Terwijl ik daar wel wordt overvallen. Fort Wallace is wel rood omkaderd op de kaart, maar daar ben ik niet meer in de buurt geweest verder. Misschien eens kijken of ik die bounty kan afkopen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 11:52

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Bij mij dus niet. Heb die beer niet gedood en krijg af en toe boven in beeld de melding dat pearson info heeft over de trapper, maar als ik bij hem kom nada noppes niks. En op de map ook niks....

Maar de pelts van die legendary animals moet je inleveren bij de trapper dus ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb sinds gisteren de official guide hardcover binnen. Wat een prachtig boek is dat zeg. :D

Zodra ik klaar ben met alle storyline missies (ben nu in chapter 6) ga ik rustig alle collectibles zoeken.

Ik heb tot nu toe 65 playing cards zelf gevonden… Maar ik mis er dus nog wel een hoop. Wat ik jammer vind voor alle vormen van collectibles (playing cards, botten van dino's, tingeltangeldingen in bomen, etc) is dat ze geen hints geven waar ze te vinden zijn. Als je uiteindelijk bijvoorbeeld een map zou vinden met daarin indicatoren of een zoekgebied van 100 bij 100 meter ofzo.. dan zou ik geen guide gebruiken. Maar nu ben je ongeveer verplicht om dat toch te gaan doen als je ze allemaal wilt vinden, want de wereld is zo gigantisch… Dat vind ik wel echt jammer, want ik zou het totaal niet erg vinden om zelf op zoek te gaan met een beetje hulp van het spel. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
-SaveMe- schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:52:
[...]

Bij mij dus niet. Heb die beer niet gedood en krijg af en toe boven in beeld de melding dat pearson info heeft over de trapper, maar als ik bij hem kom nada noppes niks. En op de map ook niks....

Maar de pelts van die legendary animals moet je inleveren bij de trapper dus ?
Welke chapter zit je? ik zit nu in chapter 2 en de trapper zit helemaal aan de linker kant van de map. Per chapter zit de trapper ergens anders, en ze hebben een vaste stek in de grote stad. daar zit ook een fence bij in de buurt btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 11:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

nino_070 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:47:
[...]

Nope. De eerste twee keer werd ik er echt door overvallen, ik zat gewoon gedachteloos op cinematic mode. De derde keer was ik wel alert en probeerde ik eerst te vluchten, maar paard was te sloom. Daarna dus 2/3 gekilld, maar dat was niet genoeg :P.
Ik ben een paar keer overvallen heb het 1x niet overleeft, toen stond ik midden tussen de overvallers en schrok mijn paard van de schoten en reageerde dus niet meer.

Andere keren geen probleem, pump-action shotgun selecteren, daarmee heb je de meeste vijanden in 1 schot dood. en dan 1 voor 1 afmaken, dead-eye gebruik ik niet. Met je revolvers wordt het een stuk lastiger, dan heb je teveel schoten per vijand nodig.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:54:
Ik heb sinds gisteren de official guide hardcover binnen. Wat een prachtig boek is dat zeg. :D

Zodra ik klaar ben met alle storyline missies (ben nu in chapter 6) ga ik rustig alle collectibles zoeken.

Ik heb tot nu toe 65 playing cards zelf gevonden… Maar ik mis er dus nog wel een hoop. Wat ik jammer vind voor alle vormen van collectibles (playing cards, botten van dino's, tingeltangeldingen in bomen, etc) is dat ze geen hints geven waar ze te vinden zijn. Als je uiteindelijk bijvoorbeeld een map zou vinden met daarin indicatoren of een zoekgebied van 100 bij 100 meter ofzo.. dan zou ik geen guide gebruiken. Maar nu ben je ongeveer verplicht om dat toch te gaan doen als je ze allemaal wilt vinden, want de wereld is zo gigantisch… Dat vind ik wel echt jammer, want ik zou het totaal niet erg vinden om zelf op zoek te gaan met een beetje hulp van het spel. :)
Precies dit. Getuigt wel van discipline dat je met een guide wel alles gaat verzamelen. Ik doe het je niet na. Zou voor mij echt als werken aanvoelen. Zodra ik het verhaal en de sidequests uit heb, gaat de game op Marktplaats. Ik zie me hier geen tweede playthrough van doen. Daar is de game echt te "zwaar" voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 10:15
Ik vind het vooral vervelend dat ik niet zo goed weet wat ik met al die spullen moet doen die ik m'n satchel heb zitten, en hoe ik daar op de meest efficiënte wijze gebruik van maak. Duizend potions, kruiden, canned meat, spullen, huiden etc, etc, etc. En ook met het jagen; kan ik een bepaald dier beter villen of in z'n geheel meenemen? En naar wie? Naar die Pearson in m'n kamp, naar de butcher, naar iemand anders? Zoveel keuzes, word er af en toe echt een beetje moe van.

Ik vind het een tof spel maar dat je zóveel moet naslaan haalt het plezier er af en toe wel een beetje uit en ik snap alle 9's en 10's dan ook (nog) niet eigenlijk. Voorlopig had ik meer plezier met RDR1 :)

Moet ook nog even opzoeken hoe ik een andere outfit van m'n paard haal als ik bijvoorbeeld iets wil beroven of zo. Heb in het kamp meerdere outfits gemaakt en op m'n paard gepropt maar selecteren kan ik ze nergens (of ik kijk verkeerd...). Dat soort dingen, dat hoort gewoon duidelijk te zijn. Kan me daar wel echt een beetje aan storen merk ik :/

[ Voor 20% gewijzigd door omnom op 08-11-2018 13:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nino_070
Ik snap trouwens al die kritiek op dit spel niet hoor. "Te weinig verhaallijn", of juist weer te uitgebreid. Tsjongejonge, het is toch heerlijk om een keer een spel te hebben waarin gewoon niet alles voorgekauwd wordt. Waarom zouden ze in godsnaam een 100x100m gebied markeren waarin een dinosaurusbot ligt. Dit is juist de kracht van het spel, dat je het na uit te spelen nog steeds op nieuwe dingen kan stuiten. Juist omdat je niet in 1x op al je doelen af kan gaan.

En voor de haters op de verhaallijn: hebben jullie weleens een westernfilm met John Wayne ofzo gezien? Dat overstijgt het niveau van schieten en cowboys vs. indianen ook nauwelijks. Het probleem van RDR2 is meer de hype. Iedereen denkt dat het een supergaaf spel is, maar men vergeet dat het toch binnen een genre valt: het is gewoon een western. Een rauwe tijd, waarin overleven centraal staat en waarin geen regels gelden. De overgang tussen anarchie en burgerlijke samenleving. Het is minder toegankelijk voor de "massa", maar zo wordt het niet gemarket. En begrijpelijk. Maar knal gewoon die game op marktplaats dan als je er klaar mee bent, in plaats van hier gal te spuwen. Want binnen zijn genre is RDR2 zonder twijfel de beste game ooit. En ook als je niet van dit genre houdt, kan je gewoon nog van heel veel dingen genieten getuige dit topic. Zoals de open wereld.

Ennuh, doe eens niet alsof GTA5 zo'n geweldige storyline had. Dat was hooguit meer toegankelijk, maar zo geniaal was het ook niet hoor. Menig speelfilm zit beter in elkaar. RDR2 is juist veel diverser qua missies dan GTA5, maarja zo'n juwelier overvallen maakt blijkbaar meer indruk op de gemiddelde tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArgantosNL schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:55:
[...]

Welke chapter zit je? ik zit nu in chapter 2 en de trapper zit helemaal aan de linker kant van de map. Per chapter zit de trapper ergens anders, en ze hebben een vaste stek in de grote stad. daar zit ook een fence bij in de buurt btw.
Chapter twee nog.... zal vanavond eens kijken (y)

Maar qua inleveren is het dus

3* pelts bij pearson voor upgrades
Legendary pelts bij de trapper voor ?
??? bij de fence voor trinkets ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• omnom
nino_070 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:04:
Ik snap trouwens al die kritiek op dit spel niet hoor. "Te weinig verhaallijn", of juist weer te uitgebreid. Tsjongejonge, het is toch heerlijk om een keer een spel te hebben waarin gewoon niet alles voorgekauwd wordt. Waarom zouden ze in godsnaam een 100x100m gebied markeren waarin een dinosaurusbot ligt. Dit is juist de kracht van het spel, dat je het na uit te spelen nog steeds op nieuwe dingen kan stuiten. Juist omdat je niet in 1x op al je doelen af kan gaan.

En voor de haters op de verhaallijn: hebben jullie weleens een westernfilm met John Wayne ofzo gezien? Dat overstijgt het niveau van schieten en cowboys vs. indianen ook nauwelijks. Het probleem van RDR2 is meer de hype. Iedereen denkt dat het een supergaaf spel is, maar men vergeet dat het toch binnen een genre valt: het is gewoon een western. Een rauwe tijd, waarin overleven centraal staat en waarin geen regels gelden. De overgang tussen anarchie en burgerlijke samenleving. Het is minder toegankelijk voor de "massa", maar zo wordt het niet gemarket. En begrijpelijk. Maar knal gewoon die game op marktplaats dan als je er klaar mee bent, in plaats van hier gal te spuwen. Want binnen zijn genre is RDR2 zonder twijfel de beste game ooit. En ook als je niet van dit genre houdt, kan je gewoon nog van heel veel dingen genieten getuige dit topic. Zoals de open wereld.

Ennuh, doe eens niet alsof GTA5 zo'n geweldige storyline had. Dat was hooguit meer toegankelijk, maar zo geniaal was het ook niet hoor. Menig speelfilm zit beter in elkaar. RDR2 is juist veel diverser qua missies dan GTA5, maarja zo'n juwelier overvallen maakt blijkbaar meer indruk op de gemiddelde tweaker.
GTA5 vond ik ook niet fantastisch (qua story) maar RDR1 daarentegen wel.

Wat betreft de collectibles ben ik het wel met je eens, dat hoeft niet uitgekauwd te zijn maar kritieke elementen in het spel moeten wel gewoon duidelijk zijn. Ben nu dik een week aan het spelen en bepaalde elementen zijn me nog steeds niet (helemaal) duidelijk en ik kom niet uit een ei. Daar mag je best kritiek op hebben volgens mij. Dat ik op IGN of Youtube moet gaan kijken hoe bepaalde dingen werken vind ik gewoon niet best. Dat haalt je uit het spel. En dat is niet 1 keer maar wel 10 keer...

Normaal gesproken koop ik een game en ga ik gamen, bij dit spel heb ik al weet ik hoeveel naslag moeten doen en zit ik ook telkens in dit topic te kijken voor tips e.d. Ik reageer normaal nooit op topics over spellen :)

Ik ben geen hardcore gamer maar iemand halverwege de 30 die het leuk vind een spelletje te spelen, dat speelt wellicht ook mee. Verder vermaak ik me wel hoor en ga het ook niet opgeven maar je moet er wel even doorheen zeg maar ;)

[ Voor 5% gewijzigd door omnom op 08-11-2018 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
-SaveMe- schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:08:
[...]

Chapter twee nog.... zal vanavond eens kijken (y)

Maar qua inleveren is het dus

3* pelts bij pearson voor upgrades
Legendary pelts bij de trapper voor ?
??? bij de fence voor trinkets ?
Je kunt gewoon alle legendary part bijde trapper verkopen. De onderdelen voor de trinkets komen dan automatisch bij de fence terecht. Je hebt ook 3* pelts nodig voor bepaalde kleding stukken die moet je dan bij de trapper verkopen om kledingstukken er van te maken.

Ik had dit getest met een 3* gator pelt ik kon de zadel pas maken nadat ik de pelt had verkocht aan de trapper.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses, ik heb inderdaad de topic titel "Het Grote: 'Prijs hier RDR2 de hemel in' topic" gemist... Een beetje kritiek en mening ventileren moet kunnen hier.
Daarnaast zitten de missies in GTAV een stuk beter in elkaar, komt wellicht ook door de mogelijkheden die de moderne tijd biedt t.o.v. wilde westen. Bijvoorbeeld het enige stukje voorbereiding dat ik tot nu ben tegengekomen in RDR2 is het stelen van een oliekar (wat welgeteld 20 seconde duurde) voor de rest hoef je alleen maar op je paard te stappen en boefjes af te schieten. Dan zijn de setups voor missions in GTAV toch wel wat uitgebreider, daargelaten dat je daar ook nog keuze hebt in hoe je een missie uitvoert. Aan de andere kant maakt RDR2 wel weer wat goed door meer interactie met de omgeving.

De opzet/eentonigheid van de missies en mijn eerdere rant op het kampgebeuren maken dit voor mij toch een game met een magere 8 als beoordeling. Wat de boel nog redt is de prachtige wereld, prima muziek en uren plezier aan doelloos rondrijden (daarin verslaat RDR GTA met gemak)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• veldkampj
Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:24:
[...]

Excuses, ik heb inderdaad de topic titel "Het Grote: 'Prijs hier RDR2 de hemel in' topic" gemist... Een beetje kritiek en mening ventileren moet kunnen hier.
Daarnaast zitten de missies in GTAV een stuk beter in elkaar, komt wellicht ook door de mogelijkheden die de moderne tijd biedt t.o.v. wilde westen. Bijvoorbeeld het enige stukje voorbereiding dat ik tot nu ben tegengekomen in RDR2 is het stelen van een oliekar (wat welgeteld 20 seconde duurde) voor de rest hoef je alleen maar op je paard te stappen en boefjes af te schieten. Dan zijn de setups voor missions in GTAV toch wel wat uitgebreider, daargelaten dat je daar ook nog keuze hebt in hoe je een missie uitvoert. Aan de andere kant maakt RDR2 wel weer wat goed door meer interactie met de omgeving.

De opzet/eentonigheid van de missies en mijn eerdere rant op het kampgebeuren maken dit voor mij toch een game met een magere 8 als beoordeling. Wat de boel nog redt is de prachtige wereld, prima muziek en uren plezier aan doelloos rondrijden (daarin verslaat RDR GTA met gemak)
GTA is toch ook niet meer dan: rijd naar X, haal dit op en ga naar Y en regelmatig ook nog wat ventjes neermaaien?
Ik snap die kritiek niet helemaal maar ieder zijn mening.

Waar in RDR2 kritiek is op het kamp zo kan je dat naar GTA weer vertalen naar die mensen die je kiest voor Heists waar vervolgens niks meer mee gebeurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• omnom
omnom schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:59:
Ik vind het vooral vervelend dat ik niet zo goed weet wat ik met al die spullen moet doen die ik m'n satchel heb zitten, en hoe ik daar op de meest efficiënte wijze gebruik van maak. Duizend potions, kruiden, canned meat, spullen, huiden etc, etc, etc. En ook met het jagen; kan ik een bepaald dier beter villen of in z'n geheel meenemen? En naar wie? Naar die Pearson in m'n kamp, naar de butcher, naar iemand anders? Zoveel keuzes, word er af en toe echt een beetje moe van.
Overigens, als iemand hier kort en bondig wat tips kan geven hierover of een linkje heeft waar het een beetje simpel uitgelegd staat dan houd ik me aanbevolen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 08:00
veldkampj schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:28:
[...]

GTA is toch ook niet meer dan: rijd naar X, haal dit op en ga naar Y en regelmatig ook nog wat ventjes neermaaien?
Ik snap die kritiek niet helemaal maar ieder zijn mening.
Mwa, de missies van GTA V waren toch veel uitgebreider en doordachter. Die heists bijvoorbeeld waren van een ander niveau dan de missies in RDRII
De verhaallijn van GTA V was ook gewoon veel duidelijker en doelgerichter, ondanks het feit dat er 3 protagonisten waren. GTA V had minder personages, maar die waren wel veel beter/duidelijker uitgewerkt.
Al de personoages in dat kamp van RDRII voegen zo weinig toe aan de game

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• veldkampj
Anton.net schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:34:
[...]

Mwa, de missies van GTA V waren toch veel uitgebreider en doordachter. Die heists bijvoorbeeld waren van een ander niveau dan de missies in RDRII
De verhaallijn van GTA V was ook gewoon veel duidelijker en doelgerichter, ondanks het feit dat er 3 protagonisten waren. GTA V had minder personages, maar die waren wel veel beter/duidelijker uitgewerkt.
GTA biedt ook de mogelijkheid om uitgebreider te zijn. Auto's, vliegtuigen, helikopters, tanks, noem maar op. Dat bestond in het Wilde Westen niet/nauwelijks.
GTA draait in mijn ogen meer om het verhaal, waar RDR2 mij echt meeneemt in een enorme wereld waar ontzettend veel gebeurt met daarnaast het verhaal van de bende. Het is een belevenis om de wereld te verkennen.
GTA was naast het vermakelijke verhaal verschrikkelijk saai en leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Ik denk dat een combinatie van jullie posts de lading prima dekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar knal gewoon die game op marktplaats dan als je er klaar mee bent, in plaats van hier gal te spuwen.
Dus alleen hosana is toegestaan :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
omnom schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:32:
[...]

Overigens, als iemand hier kort en bondig wat tips kan geven hierover of een linkje heeft waar het een beetje simpel uitgelegd staat dan houd ik me aanbevolen :)
Daar houd ik me ook voor aanbevolen!

Ik heb dan wel de guide, maar die heb ik nog niet helemaal doorgenomen, deels doordat ik spoilers nog wil vermijden, deels omdat ik er ook nog niet aan toe ben gekomen. Dus als er al een lijst met tips hierover of een filmpje of iets anders is, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je vergeet in je betoog behoorlijk wat 'mijn mening' en 'ik vind', iets 'is' niet, als het gaat om een mening.

GTA is weinig beter, veelal minder, beide hebben gewoon een doodsimpele lineaire storyline, complete onzin.

Waar elke vraag een ander antwoord heeft, elke actie een reactie, elke keuze gevolgen. Gameplay technisch absoluut niet niveau RDR, maar het laat zien (net als in GTA) dat je meer kan doen dan een statisch lineair verhaaltje dat RDR2 nu is. Detroid: Become human, dát is een storyline. 90+ verschillende endings, kleine variaties, maar met 8 enorm verschillende resultaten.

En hoe zit dat met RDR2 qua ending?
spoiler:
1.
De overige variaties zijn cuscenes, wolf of hert, locatie,
wat spul tussendoor, alles is fixed en pinned op 1 absolute uitkomst

NERGENS heb je maar werkelijk 1 serieuze keuze, nergens waar jouw goede of slechte keuze maar ooit zal uitmaken (nee, niet die randoms waar je later een gratis wapen krijgt, bijzaak zut), nergens maakt het ook maar ene kloot uit of je iets wel/niet doet.

Dat staat compleet los van het punt of het nu een goed of een slecht verhaal is, maar in het geheel van de wereld, de keuzes, de vrijheid, net als met Division, geweldig voor de mensen die een 'interactieve' film willen kijken, maar in een wereld van 'geen regels en overleven zwaar is', is het gewoon matig op z'n best.

En laat ik verder de onzin in de missies zelf maar links liggen.

Dit heeft geen kloot te maken met hype, dit is kritisch naar een game kijken die volgegooid wordt met 9,5's en 10's, maar waar je je serieus afvraagt.. speel ik nu dan gewoon een ander spel ofzo? Als interactieve film, misschien. De bonuszut van hunting en puzzelen zal die freeroamers wel blij maken ergens. Maar de game in z'n geheel? Meh, 8 ofzo max.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2018 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 08:00
veldkampj schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:38:
[...]

GTA biedt ook de mogelijkheid om uitgebreider te zijn. Auto's, vliegtuigen, helikopters, tanks, noem maar op. Dat bestond in het Wilde Westen niet/nauwelijks.
Vervang een auto door een paard en vervang een vliegtuig door een luchtballon...
Ik had gehoopt dat er wat spannendere missies waren.
Er zijn wel een aantal bank- en treinovervallen, maar die zijn toch redelijk simpel.
Iemand in je kamp stelt voor om een bank te overvallen, Arthur zegt meteen ja, 20 minuten later is de missie gedaan en klaar..

Waarom is er geen echte dikke bankrobbery, waarbij je alles kan bepalen?
vb: locatie van tevoren scouten, van tevoren bankbedienden omkopen, van tevoren speciale wapens zoeken, kiezen welke kampleden je meeneemt, kiezen hoe je de bank gaat overvallen, kiezen hoe je gaat ontsnappen etc...
Kortom: het principe van de GTA V heists

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:48:
[...]

Je vergeet in je betoog behoorlijk wat 'mijn mening' en 'ik vind', iets 'is' niet, als het gaat om een mening.

GTA is weinig beter, veelal minder, beide hebben gewoon een doodsimpele lineaire storyline, complete onzin.

Waar elke vraag een ander antwoord heeft, elke actie een reactie, elke keuze gevolgen. Gameplay technisch absoluut niet niveau RDR, maar het laat zien (net als in GTA) dat je meer kan doen dan een statisch lineair verhaaltje dat RDR2 nu is. Detroid: Become human, dát is een storyline. 90+ verschillende endings, kleine variaties, maar met 8 enorm verschillende resultaten.

En hoe zit dat met RDR2 qua ending?
spoiler:
1.
De overige variaties zijn cuscenes, wolf of hert, locatie,
wat spul tussendoor, alles is fixed en pinned op 1 absolute uitkomst

NERGENS heb je maar werkelijk 1 serieuze keuze, nergens waar jouw goede of slechte keuze maar ooit zal uitmaken (nee, niet die randoms waar je later een gratis wapen krijgt, bijzaak zut), nergens maakt het ook maar ene kloot uit of je iets wel/niet doet.

Dat staat compleet los van het punt of het nu een goed of een slecht verhaal is, maar in het geheel van de wereld, de keuzes, de vrijheid, net als met Division, geweldig voor de mensen die een 'interactieve' film willen kijken, maar in een wereld van 'geen regels en overleven zwaar is', is het gewoon matig op z'n best.

En laat ik verder de onzin in de missies zelf maar links liggen.

Dit heeft geen kloot te maken met hype, dit is kritisch naar een game kijken die volgegooid wordt met 9,5's en 10's, maar waar je je serieus afvraagt.. speel ik nu dan gewoon een ander spel ofzo? Als interactieve film, misschien. De bonuszut van hunting en puzzelen zal die freeroamers wel blij maken ergens. Maar de game in z'n geheel? Meh, 8 ofzo max.
Het lineaire in RDR2 maakt het voor mij geen tweede playtrough waard, bij GTAV heb ik losse heists vaker gedaan omdat daar het verloop van de missie echt werd beïnvloed. Detroid heb ik nog nooit gespeeld maar bij The Witcher 3 heb ik al meerdere keren nagedacht of die ene keuze nou wel zo verstandig was en of ik het de volgende keer anders ga doen. Zoals je zegt, daar wordt het verloop van het verhaal echt door jouw acties bepaald, en niet alleen in de nabije toekomst maar ook op momenten dat je die keuzes eigenlijk al lang weer bent vergeten (Keira Metz, kom maar door!)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Let op:
Houd je aub aan deze regeltjes:
-Geen PC vs console discussie.
-Geen doelloze PS4 vs Xbox discussie.
-Geen oneliners met deze game rules/zuigt etc.

Kan hier geen GTA vs RDR aan toegevoegd worden?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:01
Is er voor GTA geen apart topic ? De mensen hier spelen mensen RDR2 :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Nol_NL op 08-11-2018 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 18:39
RDR2 is gewoon een GTA5 in een westerse jasje mer niet. Alles op paard(Auto) en alles. Maar qua missies zouden ze het zo 1op1 kunnen kopieren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:43:
[...]

Dus alleen hosana is toegestaan :F
Nee, maar ik word er gewoon een beetje moe van. Omdat RDR2 gewoon een westerngame is. En als je een beetje verstand hebt van westerns, dan weet je dat RDR2 in zijn genre minstens net zo sterk is als GTA V. Maar omdat in GTA afentoe iets werd voorbereid met een helicopter wordt RDR telkens afgeschilderd als minder. Daar ben ik het niet mee eens.

Ik snap de kritiek ergens ook wel, maar ik vind dat mensen het teveel benaderen als een game die aan te veel verwachtingen moet voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Laatst online: 16-09 22:24

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Was GTA Heists geen onderdeel van GTA Online? Voor zover ik weet kunnen we nog geen RDR2 Online spelen toch? Ik ga er vanuit dat R* met RDR2 Online aan al die verwachtingen kan voldoen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OzzieMann schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:11:
Was GTA Heists geen onderdeel van GTA Online? Voor zover ik weet kunnen we nog geen RDR2 Online spelen toch? Ik ga er vanuit dat R* met RDR2 Online aan al die verwachtingen kan voldoen.
Nee, heists zitten gewoon ook in de singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Laatst online: 16-09 22:24

OzzieMann

PSN: OzzieMann

bram1984 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:14:
[...]

Nee, heists zitten gewoon ook in de singleplayer.
Ok, zo weinig indruk heeft de story van GTA op mij gemaakt dus....

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

En voor de haters op de verhaallijn: hebben jullie weleens een westernfilm met John Wayne ofzo gezien? Dat overstijgt het niveau van schieten en cowboys vs. indianen ook nauwelijks. Het probleem van RDR2 is meer de hype. Iedereen denkt dat het een supergaaf spel is, maar men vergeet dat het toch binnen een genre valt: het is gewoon een western. Een rauwe tijd, waarin overleven centraal staat en waarin geen regels gelden. De overgang tussen anarchie en burgerlijke samenleving. Het is minder toegankelijk voor de "massa", maar zo wordt het niet gemarket. En begrijpelijk.
Dus omdat John Wayne films een matige verhaallijn hebben mag er niet meer verwacht worden van een game met een budget dat met gemak de $200 miljoen aantikt? Wat een raar argument.
RDR2 is juist veel diverser qua missies dan GTA5, maarja zo'n juwelier overvallen maakt blijkbaar meer indruk op de gemiddelde tweaker.
Wat is dat toch met het veinzen van intellectuele verhevenheid wanneer er een mening wordt uitgesproken die niet strookt met de jouwe. Is dat hip ofzo? Allemaal reuze /r/iamverysmart.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

SinergyX schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:35:
[...]

Zo doe ik dat nu vaak, pijl en boog iemand van z'n paard schieten, snel body wegleggen en extra paard voor wat baggage. Maar omdat ik nu toch niets meer doe met het kamp, hunt ik ook amper nog.

Vind de mechanics van State of Decay 2 dan een stuk beter, heb je ook voor je kamp te zorgen, maar met daadwerkelijk effect. Extra morale, extra food, slaapplekken, en random dan ook nog wat aanvallen.

[...]

Hoe kan je het verschil zien tussen een 1-ster en een 3-ster dier? Dat is mij nog nooit opgevallen.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
reuzekind schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:26:
[...]

Hoe kan je het verschil zien tussen een 1-ster en een 3-ster dier? Dat is mij nog nooit opgevallen.
wanneer je richt op een dier (via verrekijker of met wapen) zie je rechts onderin een aantal knoppen die je kan drukken. onderaan dat lijstje staat wat voor dier het is en aan het begin van die regel staan dan de sterren. (is soms wel slecht te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Thanks voor de uitleg! Ik ga er eens op letten.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Pagina: 1 ... 39 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.