Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:10

3style

...

Dennisdn schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:18:
[...]

Ja. Ik heb (met de goldglitch) éénmalig 5000 in de pot gedaan en inmiddels is er nog maar 1700 over.
Maar er klaagt nooit iemand en iedereen is en blijft blij.
Yup, hier ook gedaan.

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

uchiha tijntje schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:17:
[...]

Hahaha, dat is een idee! Maar heb hem net gehaald. Direct erna ook maar 4 tomahawk kills gehaald :P
misschien kunnen jullie al raden wat mijn status als outlaw is >:)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:20:
[...]

Naast het feit dat je alle challenges moet halen voor 100% health, stamina en dead eye, helemaal niets :)
Aah oke. Nou 80% oid is prima dan. Sommige challenges zijn leuk om te doen, maar die minder zijn en raar en geforceerd aanvoelen zal ik dan ook nooit doen.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:41
SinergyX schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:53:
[...]

En dan gaat die lul van een Dutch nog zeiken dat je niet genoeg voor het kamp doet, gast dat hele kamp bestaat dankzij mijn geld, mijn donations, de rest komt wat kleingeld brengen. Je kan ook nooit nee zeggen, zelfs de meest domste missies waar je weet dat het een fail is, kan je geen nee zeggen.

Op papier is het verhaal wel allemaal leuk, maar de uitwerking begint me steeds meer tegen te staan.
haha, gelukkig is het niet van doorslaggevende aard in je progressie.

Idd ja, het kamp heeft niks te vreten en iedereen staat een beetje te niksen met hun geweer in de hand, terwijl er op 50 meter afstand allerlei herten en zwijnen voorbij komen.

Wat mij toch ook wel een beetje tegenvalt is dat de missies die je doet toch wel erg makkelijk zijn. Als je controls een beetje doorhebt moet je haast je best doen om dood te gaan. Dat is iets wat ik bij alle rockstargames ervaar.

Ik merk bij mezelf dat ik de game nu wel ff moet wegleggen, ik ga er te gehaast door heen op dit moment. Ik kijk nauwelijks om me heen terwijl ik van missie naar missie rijd in hoog tempo.

[ Voor 8% gewijzigd door Mick3112 op 07-11-2018 12:55 ]

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:56
Mick3112 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:51:
[...]

Wat mij toch ook wel een beetje tegenvalt is dat de missies die je doet toch wel erg makkelijk zijn. Als je controls een beetje doorhebt moet je haast je best doen om dood te gaan. Dat is iets wat ik bij alle rockstargames ervaar.
Ik ben daar eigenlijk wel blij mee, ik zit niet te wachten om elke missie 38x opnieuw te doen omdat het dan zogenaamd 'uitdagender' is. Ga ook vaak genoeg dood in missies, meestal wel mijn eigen schuld door als een soort Rambo rond te rennen en op alles te schieten dat beweegt :').
Mick3112 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:51:

Ik merk bij mezelf dat ik de game nu wel ff moet wegleggen, ik ga er te gehaast door heen op dit moment. Ik kijk nauwelijks om me heen terwijl ik van missie naar missie rijd in hoog tempo.
Irritatie bij missies is veel het 'failed objective' systeem, droplul van een Micah rent gewoon de weg op, mission failed, Micah died. Je rijd met 2 man weg, 1 klapt op een koets, mission failed, Lenny died. 1 komt vast te zitten op een steen, mission failed, you abandoned your team.

Maar inderdaad, ben 2x dood gegaan vanwege controls, er zit een delay in schieten, delay in RB (hide/cover), of klimt opeens op een krat ipv erachter, verder is het gewoon upgraded repeater met die 3rde set kogels, bijna alles insta-gib.

Ik ga met steeds hogere snelheid door die missies, als ik straks klaar ben heb ik meer dan genoeg tijd nog lekker te freeroamen, cheats aan en lekker aankloten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:23

Louw Post

Cerenas

Je hebt soms van die kleine dingen die je gang genoten graag willen. Zoals de pocket watch voor Lenny, maar hoe geef je die dingen überhaupt? Ik had een pocket watch gekocht in Valentine, maar praten met Lenny doet niks. Gewoon om te proberen het ingeleverd bij de camp funds, maar nu is hij dus gewoon weg haha.
Louw Post schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:49:
Je hebt soms van die kleine dingen die je gang genoten graag willen. Zoals de pocket watch voor Lenny, maar hoe geef je die dingen überhaupt? Ik had een pocket watch gekocht in Valentine, maar praten met Lenny doet niks. Gewoon om te proberen het ingeleverd bij de camp funds, maar nu is hij dus gewoon weg haha.
Dat zijn allemaal specifieke loots, vaak een missie vlak ervoor of erna dat je die loot. Zoals boek voor jack, harmonica voor die griet.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:23

Louw Post

Cerenas

SinergyX schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:54:
[...]

Dat zijn allemaal specifieke loots, vaak een missie vlak ervoor of erna dat je die loot. Zoals boek voor jack, harmonica voor die griet.
Thanks, maar even in de gaten houden dan. :)

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11 14:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Mooie/gave game, maar ik kan m'n aandacht er op 1 of andere manier slecht bijhouden.
Ik ga de verhaal missies maar eens spelen en me niet teveel door randzaken af laten leiden die er toch niet toe doen.

Ik was bang dat ik rond de release van BFV volop in RDR2 zou zitten, maar dat gaat niet gebeuren denk ik.

XBL: theArthurrrr

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Louw Post schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:49:
Ik had dat ook niet door en had zat pocket watches al geloot. Maar als je Lenny of wie dan ook selecteert met L2 en het item hebt dan kan je het geven via driehoekje op de PS4. Uit m'n hoofd is dat Y op de Xbox.

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:19
uchiha tijntje schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:20:
[...]

Naast het feit dat je alle challenges moet halen voor 100% health, stamina en dead eye, helemaal niets :)
Je unlocked ook een outfit: Legend of the East. Superhandig dingetje, is goed in koud en warm weer, dus nooit meer kleren wisselen in gebieden voor temperatuur.

Verwijderd

Hoe kun je nu eigenlijk de snelheid, uithoudingsvermogen en de acceleratiesnelheid zo snel mogelijk trainen bij je paard?

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-11 23:22
Yukidaruma schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:17:
[...]

Je unlocked ook een outfit: Legend of the East. Superhandig dingetje, is goed in koud en warm weer, dus nooit meer kleren wisselen in gebieden voor temperatuur.
Ik ben net een paar dagen met de game bezig maar ik weet niet hoe ik via het paard mijn kleding kan verwisselen, iemand een idee? Ik heb wel 1 of 2 outfits toegewezen aan mijn paard cargo maar ik weet echt niet hoe ik dat tussentijds moet veranderen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 13:04
Meer mensen hier trouwens die niet zoveel doen met Dead-Eye?

ik vind namelijk zelf dat ik t nieteens veel gebruik, zeker niet elke missie ik red het zonder vaak ook makkelijk. zit tegen het einde van Chapter 3 aan(denk ik)

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:51
Ik vind de criteria om de meeste missies op goud te halen wel wat inspriratieloos. Vaak moet je bepaalde dingen doen binnen X minuten. Had er wat leukere shit tegenaan gegooid. Overval eens een bank met een lasso en een mes ofzo.

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-11 10:39
Swaxie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:29:

ik vind namelijk zelf dat ik t nieteens veel gebruik, zeker niet elke missie ik red het zonder vaak ook makkelijk. zit tegen het einde van Chapter 3 aan(denk ik)
Ik gebruik hem zelden. Alleen als de nood heel hoog is. Ik probeer het wel vaker te gebruiken, maar ik vergeet het gewoon :P

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:52

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik. Nooit.
Gedoe met controls... en zonder gaat mij prima af. :P

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• RePlayedNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-03 12:40
Ik doe zelf niet zo gek veel met Dead-Eye, maar toen ik gisteravond met 6 kogels 5 man om moest leggen was het toch best handig. Misschien dat het Dead-Eye interessanter wordt naarmate dat level hoger is? Bij mij is het nog niet zo hoog...

En wat beter op de ammo voorraad letten kan ook geen kwaad :P

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19-11 13:18
Lasmibalsingh schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:26:
[...]

Ik ben net een paar dagen met de game bezig maar ik weet niet hoe ik via het paard mijn kleding kan verwisselen, iemand een idee? Ik heb wel 1 of 2 outfits toegewezen aan mijn paard cargo maar ik weet echt niet hoe ik dat tussentijds moet veranderen.
Naast je paard staan -> inventory openen van jouw paard-> onderste optie in het wiel bij de opties.

Klopt inderdaad dat je wel outfits moet toewijzen aan je paard door custom outfits op te slaan.

• To easy
  • Nu online

Ik vergeet het vaak eigenlijk. Aan einde van een missie dacht ik oja dit had ik ook nog. Gewoon schieten is leuker en iets uitdagender. Wel gebruik ik het als ik zie dat ik heel weinig levens heb en dat ik even geen goede cover heb.
Ik gebruik Dead Eye eigenlijk continue. :) Grappig om te lezen dat er best wel wat mensen zijn die het amper gebruiken.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:28
uchiha tijntje schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:48:
Ik gebruik Dead Eye eigenlijk continue. :) Grappig om te lezen dat er best wel wat mensen zijn die het amper gebruiken.
Ik gebruik het ook amper, vooral omdat de shootouts al zo makkelijk zijn dat het niet echt nodig is (athans, ik ben in chapter 3 dus misschien wordt het nog moeilijker). Ook jagen doe ik niet veel, daarvoor zal het ook wel handig zijn.
Ik vind het ook gewoon totaal kut werken. Ik activeer het, mijn crosshair schiet naar een vijand en hij zet gelijk 6 kruisjes. Vervolgens gaat Arthur binnen de slowmo 6x op dezelfde dude schieten terwijl andere dudes op mij schieten. Dan maak ik liever gewoon manueel 6 headshots buiten deadeye om.
bram1984 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:54:
[...]

Ik vind het ook gewoon totaal kut werken. Ik activeer het, mijn crosshair schiet naar een vijand en hij zet gelijk 6 kruisjes. Vervolgens gaat Arthur binnen de slowmo 6x op dezelfde dude schieten terwijl andere dudes op mij schieten. Dan maak ik liever gewoon manueel 6 headshots buiten deadeye om.
Hmm, dat is raar, dat heb ik eigenlijk niet zo ervaren. :? Maak nu gewoon continue headshots in dead eye (kan gewoon zelf bepalen wie en waar ik schiet) en word eigenlijk nooit geraakt. Dead eye is wel level 9, misschien ligt het daaraan.

RePlayedNL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:39:
Ik doe zelf niet zo gek veel met Dead-Eye, maar toen ik gisteravond met 6 kogels 5 man om moest leggen was het toch best handig. Misschien dat het Dead-Eye interessanter wordt naarmate dat level hoger is? Bij mij is het nog niet zo hoog...

En wat beter op de ammo voorraad letten kan ook geen kwaad :P
Ik zit bijna continue zonder deadeye of core schiet rood, boeit me niet meer om dat steeds te blijven aanvullen, krijg bijna Maple/Diablo effect om continue potions te blijven spammen.

Nee, auto-aim, tikje omhoog, bijna alles 1 shot. Enkel die paar op het paard doe ik met deadeye.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-11 03:43
Ik gebruik het zelf ook bijna alleen met jagen.
Vind het nog een geweldig spel, maar begin met toch te irriteren aan sommige dingen. Een simpel deurtje die je niet kunt opblazen of als je tijdens een missie maar eens een rottend dier van je paard afhaalt en opeens de missie faalt omdat je die gang verloren bent, terwijl ze , zonder overdrijven 10 meter naast je staan.

Ik ben inmiddels in chapter 4 en speelde de eerste avonden totdat ik echt maar eens naar bed moet. Nu zet ik het spel toch een stuk sneller uit omdat ik er minder zin aan heb. Ben nog wel heel benieuwd naar het online gedeelte zomenteen.
[...]

dat word nog wel anders, als je deadeye omhoog gaat kun je zelf 'afvinken' waar je wil schieten met R1

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-11 13:44
[...]

Maar hoe meer je er gebruik van maakt des te makkelijker wordt het, vooral als je op level 5 zit. Dan kun je zelf beslissen hoeveel je schiet en waar.

Ik gebruikte het in het begin ook weinig, maar vooral als je belaagd wordt of echt tegen bounty hunters moet vechten is het heel handig. Bij echt grote gevechten gebruik ik het nu altijd. Of als ik door een of ander dier wordt belaagd ook. Het heeft mij al aardig wat levens gered.

Ik vraag me alleen af waarom het niet werkt bij legendary animals. Elke keer wordt mijn dead eye na een enkel schot beëindigd.
uchiha tijntje schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:56:
[...]

Hmm, dat is raar, dat heb ik eigenlijk niet zo ervaren. :? Maak nu gewoon continue headshots in dead eye (kan gewoon zelf bepalen wie en waar ik schiet) en word eigenlijk nooit geraakt. Dead eye is wel level 9, misschien ligt het daaraan.
Blijkbaar, maar tot die tijd werkt het niet dat je manueel kan marken. Dus voor mij ook totaal geen incentive om het wel te gebruiken vanwege de auto aim die er al in zit. Het blijft toch een raar iets dat de game niet gewoon fatsoenlijke TPS controls heeft.
Andyk125 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:00:
[...]

Ik vraag me alleen af waarom het niet werkt bij legendary animals. Elke keer wordt mijn dead eye na een enkel schot beëindigd.
Is dat zo? Heb nog geen legendary animal gedaan...

GamiQ, de game notes app met game maps!

bram1984 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:02:

Blijkbaar, maar tot die tijd werkt het niet dat je manueel kan marken. Dus voor mij ook totaal geen incentive om het wel te gebruiken vanwege de auto aim die er al in zit. Het blijft toch een raar iets dat de game niet gewoon fatsoenlijke TPS controls heeft.
Dat zal dan wel bij 7 ofzo zijn, ik kan nu wel manueel schieten (1 ervoor was 1x manueel schieten), dus neem aan dat de volgende dan wel het marken zal zijn. Snap ergens dat ze een level-systeem moesten hebben, maar zo'n gelimiteerd systeem werkt gewoon meer irritant dan nuttig.

Die automark was wel de meest irritante, moest je soms helemaal buitenom iemand bewegen om zo te voorkomen dat daar al je 6 kogels al in zouden gaan.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:56:
[...]

Dead eye level 9.... Dat krijg je als je al 643uur in de game hebt zitten. 8)

Mijne is ook nog maar level 3 zag ik net op http://socialclub.rockstargames.com/ Mag dus nog wel effe wat grote dieren skinnen om die omhoog te krijgen. Volgens mij kan je vanaf level 4 toch zelf kruisjes zetten ?

XBL: MRE Inc

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:07:
[...]

Dat zal dan wel bij 7 ofzo zijn, ik kan nu wel manueel schieten (1 ervoor was 1x manueel schieten), dus neem aan dat de volgende dan wel het marken zal zijn. Snap ergens dat ze een level-systeem moesten hebben, maar zo'n gelimiteerd systeem werkt gewoon meer irritant dan nuttig.

Die automark was wel de meest irritante, moest je soms helemaal buitenom iemand bewegen om zo te voorkomen dat daar al je 6 kogels al in zouden gaan.
Hele probleem met Dead Eye is dat het in het begin zo kut werkt/nutteloos is dat veel mensen een manier vinden om zonder te kunnen. Gaat mij ook prima af, enemies zijn nou niet bepaald heel lastig/intelligent dus met een beetje cover en auto aim kom je er ook wel
Verklaart waarom ik zoveel doodga... ik probeer altijd dead eye te gebruiken, maar dat werkt op het eerste level ieg nog niet lekker. Zeker out in the open ben ik zo dood ...

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:01

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

-SaveMe- schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:15:
Verklaart waarom ik zoveel doodga... ik probeer altijd dead eye te gebruiken, maar dat werkt op het eerste level ieg nog niet lekker. Zeker out in the open ben ik zo dood ...
gebruikt dead eye vrijwel nooit eerlijk gezegd, en mis het ook niet echt

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23-11 18:41
Zit echt te genieten van het rond kijken en nemen van foto's. De 1800s en begin 1900s kun je echt niet beter beleven als in RDRII. Heb geprobeerd de kwaliteit van foto's na te boosten van de 19e eeuw in photoshop. De foto's uit die tijd waren altijd haar scherp, wel met het nadeel dat het lang duurde voordat een foto genomen werd en de voorwerpen of mensen echt stil moesten zitten anders zag je meteen een wazig effect.

Helaas zijn de foto's die je neemt in RDRII niet van zulke goede kwaliteit (aldus op de One S) dus kan ik niet optimaal gebruik hier van maken, moet echt snel een One X aanschaffen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UbsWSWM.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jjC7n4x.jpg
Westland1940 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:12:
Zit echt te genieten van het rond kijken en nemen van foto's. De 1800s en begin 1900s kun je echt niet beter beleven als in RDRII. Heb geprobeerd de kwaliteit van foto's na te boosten van de 19e eeuw in photoshop. De foto's uit die tijd waren altijd haar scherp, wel met het nadeel dat het lang duurde voordat een foto genomen werd en de voorwerpen of mensen echt stil moesten zitten anders zag je meteen een wazig effect.

Helaas zijn de foto's die je neemt in RDRII niet van zulke goede kwaliteit (aldus op de One S) dus kan ik niet optimaal gebruik hier van maken, moet echt snel een One X aanschaffen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Leuk gedaan :D

Werkt bij jullie de challenges sync naar Social Club wel?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-11 19:36

Mauz1978

Console War Veteran

Het komt op mij over dat de meesten hier dead-eye verkeerd gebruiken. Hoe je die, zeker in het begin als het zelf automatisch 'tagt', naar mijns inziens het beste kan gebruiken is als volgt: zodra er een shoot-out komt, niet meteen activeren! Probeer eerst zelf te mikken op een persoon, het liefts bij het hoofd en activeer m dan. Dan kan je meestal in horizontale lijn alle hoofdjes aantikken zodat je allemaal headshots hebt.

Ik gebruik zga altijd dead-eye en heb geen auto-aim, maar wel high sensitivity.

[ Voor 8% gewijzigd door Mauz1978 op 07-11-2018 16:39 ]

Something under the bed is drooling

• 3style

3style

...

Ik gebruik het ook veel, ff bijvullen met een dead eye potion en weer gaan.

• 3style

3style

...

Westland1940 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:12:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
sfeer is inderdaad geweldig. Altijd leuk om even een weekendje naar Saint Denis te gaan.

• 3style

3style

...

Ik heb eigenlijk nog weinig 1 op 1 shootouts gehad, alleen in wat missies. Kun je dit makkelijk triggeren bij andere personen?

• To easy
  • Nu online
3style schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:49:
Ik heb eigenlijk nog weinig 1 op 1 shootouts gehad, alleen in wat missies. Kun je dit makkelijk triggeren bij andere personen?
Als je ruzie zoekt met sommige mensen dan dagen ze je uit voor een stand off en soms als je een ruzie ziet en eentje wint en komt dichterbij dan wil die jou ook uitdagen!
Secondair dat ik dead eye niet gebruik, net als die abilities van de 3 uit GTA5, online kan je dat niet gebruiken, dus alvast wennen zonder te zitten :P

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dead eye gebruik ik vooral omdat ik het leuk vind. Over het algemeen is gewoon tactisch dekking zoeken en opletten genoeg om het niet nodig te hebben. Maar ik vind het gewoon leuk om te gebruiken. Bij een aanval van wolven is het zelfs lastiger met dan zonder. Toch begin ik dat wel elke keer mee. Gewoon om te kijken of ik ze allemaal weet te pakken in een keer...bijna nooit :-D

Wat ik vooral jammer vind is dat er geen moeilijkheidsgraad is in te stellen. Van mij mochten de npcs wel wat slimmer en dodelijker zijn. Ik val vaker in een ravijn dan dat ik doodgeschoten word.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Weet iemand al iets meer over het emerald ranch mystery? Ik wil een foto (selfie :P) maken van de "dochter" (royal kidnapping?) maar ik zie d'r nooit staan voor het raam.

Wil met de foto naar de lokale sheriff maar ze staat er nooit bij mij.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Lastige is dat je out in the open vaak geen dekking hebt. Dan zou dead eye een uitkomst moeten zijn ...

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Flagg schreef op woensdag 7 november 2018 @ 18:05:
Weet iemand al iets meer over het emerald ranch mystery? Ik wil een foto (selfie :P) maken van de "dochter" (royal kidnapping?) maar ik zie d'r nooit staan voor het raam.

Wil met de foto naar de lokale sheriff maar ze staat er nooit bij mij.
Àlleen 's nachts dacht ik. :)

• Piet_Piraat7
Tip voor de mensen in Rhodes: loop eens langs het huis van de gunsmith en let op een kelder raampje. Heb echt hard gelachen.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:32
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 18:59:
Tip voor de mensen in Rhodes: loop eens langs het huis van de gunsmith en let op een kelder raampje. Heb echt hard gelachen.
Dat was idd heel random :P
Ik vraag me af of er nog van die dingen zijn..

• To easy
  • Nu online
Anton.net schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:05:
[...]

Ja prachtig is die. Kwam daar al heel vroeg achter in het spel. Zo geniaal maar ook ziek bedacht. Wat ik tot nu toe zie is dat elk stadje iets heeft bij een van de verkopers.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:50

[ Voor 38% gewijzigd door Geronimous op 07-11-2018 20:13 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• ArthurMorgan
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:05:
[...]

Ben je al eens 's avonds/'s nachts door Valentine gelopen? Let op wat je hoort en gluur dan door het raam.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:05

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hmm vanavond maar eens Rhodes lopen :P

Heeft Valentine nog een andere secret dan de backroom bij de dokter?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

De missies beginnen me wel steeds meer tegen te staan. Ze zijn maar weinig memorabel, terwijl bijvoorbeeld een plotselinge encounter met een enorme grizzlybeer dat wel is. Over de lineariteit van de missies is al genoeg gezegd geloof ik.

Het verhaal zelf daarentegen, het pakt me niet, er zitten geen uitgediepte karakters in, ze lijken mij vooral puur functioneel ten behoeve van het verhaal. Door de bank genomen zijn ze ook niet bijster slim, de keuzes die ze maken zijn bijna zonder uitzondering dom en dat bij herhaling. Ik krijg er geen sympathie voor. Nagenoeg niemand helpt het kamp, terwijl het wel de fundering van het hele verhaal is. Dat wekt ook al bijzonder weinig sympathie of betrokkenheid op.

Ervaren anderen dat ook zo?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 17:47
FirePuma142 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:26:
De missies beginnen me wel steeds meer tegen te staan. Ze zijn maar weinig memorabel, terwijl bijvoorbeeld een plotselinge encounter met een enorme grizzlybeer dat wel is. Over de lineariteit van de missies is al genoeg gezegd geloof ik.

Het verhaal zelf daarentegen, het pakt me niet, er zitten geen uitgediepte karakters in, ze lijken mij vooral puur functioneel ten behoeve van het verhaal. Door de bank genomen zijn ze ook niet bijster slim, de keuzes die ze maken zijn bijna zonder uitzondering dom en dat bij herhaling. Ik krijg er geen sympathie voor. Nagenoeg niemand helpt het kamp, terwijl het wel de fundering van het hele verhaal is. Dat wekt ook al bijzonder weinig sympathie of betrokkenheid op.

Ervaren anderen dat ook zo?
Yep.

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik vind vooral de campleden teveel van het goede. Er zijn er zoveel, dat je van veel personages gewoon niet veel verdieping mee krijgt. Als we een lijstje maken van elk camplid en daarbij gaan kijken naar welke echt de moeite waard zijn (zonder spoiler), dan heb je er niet veel.

Boeiende personages
Dutch
Hosea
John, Jack en Abigail (laatste twee alleen maar om de link met het eerste deel)
Lenny
Bill en Javier (ook om de link met het eerste deel)
Micah
Sadie
Leopold

Inwisselbare personages
Charles
Swanson (serieus, wat voegt hij toe?)
Molly
Tilly
Karen
Uncle
Josiah
Sean (al vind ik zijn accent nog wel leuk)
Kieran
Pearson
Susan
Mary-Beth

Ondanks dat de rest echt geweldig is aan de game, vind ik dit net wat te veel.

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-11 16:04
SinergyX schreef op woensdag 7 november 2018 @ 17:10:
Secondair dat ik dead eye niet gebruik, net als die abilities van de 3 uit GTA5, online kan je dat niet gebruiken, dus alvast wennen zonder te zitten :P
RDR had wel dead eye in multiplayer 8)7

PSN: riznind

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 18:59:
Ben er geweest maar niets te zien? Moet dat op een of andere manier getriggerd worden?

• To easy
  • Nu online
Chaoss schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:20:
[...]

Ben er geweest maar niets te zien? Moet dat op een of andere manier getriggerd worden?
Als je ervoor staat rechts omheen lopen en dan naar beneden kijken zie je een kelder raampje!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-11 19:36

Mauz1978

Console War Veteran

Tijd voor een mooi plaatje: :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7x0hS8FZAYDCeNAck3deDz1a/thumb.jpg

Something under the bed is drooling

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

To easy schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:21:
[...]

Als je ervoor staat rechts omheen lopen en dan naar beneden kijken zie je een kelder raampje!
Gedaan maar er is niets te zien. Las net op Reddit dat je eerst random van iemand moet horen "dat er iets aan de hand is bij de gunsmith in Roden".

• To easy
  • Nu online
Chaoss schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:28:
[...]

Gedaan maar er is niets te zien. Las net op Reddit dat je eerst random van iemand moet horen "dat er iets aan de hand is bij de gunsmith in Roden".
O dat zal kunnen kloppen idd. Ik hoorde dat van iemand die voor de saloon staat volgens mij!

Verwijderd

YouTube: Shirrako Banned For Feeding Feminist To Pig In Red Dead Redemption 2

Femenist voeren aan de varkens in RDR II leidt tot YT ban voor kanaal met 500k volgers.

• Piet_Piraat7
Chaoss schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:28:
[...]

Vreemd. Kan me niet heugen dat iemand dat ooit tegen mij zei. Ik kreeg het als tip van een vriend. Liep langs het huis en opeens roept iemand mij vanuit de kelder. Zo startte het bij mij.

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23-11 11:10
Heeft iemand nog die hunting tabel? Dus welk wapen voor iedere diersoort? Thanks!

PSN: Kidjuh

Verwijderd

Soccer98 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:02:
Ik vind vooral de campleden teveel van het goede. Er zijn er zoveel, dat je van veel personages gewoon niet veel verdieping mee krijgt. Als we een lijstje maken van elk camplid en daarbij gaan kijken naar welke echt de moeite waard zijn (zonder spoiler), dan heb je er niet veel.

Boeiende personages
Dutch
Hosea
John, Jack en Abigail (laatste twee alleen maar om de link met het eerste deel)
Lenny
Bill en Javier (ook om de link met het eerste deel)
Micah
Sadie
Leopold

Inwisselbare personages
Charles
Swanson (serieus, wat voegt hij toe?)
Molly
Tilly
Karen
Uncle
Josiah
Sean (al vind ik zijn accent nog wel leuk)
Kieran
Pearson
Susan
Mary-Beth

Ondanks dat de rest echt geweldig is aan de game, vind ik dit net wat te veel.
Hosea en Lenny zijn tof, de rest boeit me niet.
Ik vraag me echt af hoe blind de alpha/beta testers waren dat ze de game zo op de markt hebben durven zetten. Van mij hadden ze het hele kampgebeuren er uit mogen houden, ik had een solo/mini kampje net zo leuk gevonden. Interactie met die stumperts beperkt zich toch tot oppervlakkig geneuzel dus hadden ze ook prima random quest givers op de map kunnen zetten.
Verwijderd schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:03:
[...]

Ik vraag me echt af hoe blind de alpha/beta testers waren dat ze de game zo op de markt hebben durven zetten. Van mij hadden ze het hele kampgebeuren er uit mogen houden, ik had een solo/mini kampje net zo leuk gevonden. Interactie met die stumperts beperkt zich toch tot oppervlakkig geneuzel dus hadden ze ook prima random quest givers op de map kunnen zetten.
Ja echt belachelijk dat ze deze game hebben durven te releasen :P

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:07:
[...]

Ja echt belachelijk dat ze deze game hebben durven te releasen :P
Game heeft zeker heel veel goede punten hoor maar alles wat met het kamp te maken heeft komt zeer knullig over. Helemaal omdat er een grote focus op ligt zowel vanuit game mechanics als verhaallijn, komt mij zeer ondoordacht of afgeraffeld over.
Verwijderd schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:12:
[...]

Game heeft zeker heel veel goede punten hoor maar alles wat met het kamp te maken heeft komt zeer knullig over. Helemaal omdat er een grote focus op ligt zowel vanuit game mechanics als verhaallijn, komt mij zeer ondoordacht of afgeraffeld over.
Denk dat het gewoon afhankelijk is van persoonlijke voorkeuren. Ik zit in chapter 6 en maak als ik in het kamp kom nog steeds een rondje langs mijn medekampgenoten, om even wat te zeggen :+ Vind het geweldig als ze refereren naar vorige missies of gebeurtenissen en alles wat mij en het kamp is overkomen. De upgrades en dergelijke heb ik uiteindelijk achterwege gelaten, maar dat was ook gewoon puur optioneel en hoefde je niet te doen als je niet wilt. Ik vind het kamp als hub uitermate geslaagd. Enige wat ze hadden moeten doen is dat je iets sneller zou kunnen lopen.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:18:
[...]

Denk dat het gewoon afhankelijk is van persoonlijke voorkeuren. Ik zit in chapter 6 en maak als ik in het kamp kom nog steeds een rondje langs mijn medekampgenoten, om even wat te zeggen :+ Vind het geweldig als ze refereren naar vorige missies of gebeurtenissen en alles wat mij en het kamp is overkomen. De upgrades en dergelijke heb ik uiteindelijk achterwege gelaten, maar dat was ook gewoon puur optioneel en hoefde je niet te doen als je niet wilt. Ik vind het kamp als hub uitermate geslaagd. Enige wat ze hadden moeten doen is dat je iets sneller zou kunnen lopen.
Mooi om te zien hoe verschillend we het ervaren :)

In mijn ogen is het gewoon een nutteloos stel bloedzuigers

• Koos2009
  • Laatst online: 13-12-2021
Iemand nog iets gemerkt dat je bij het craften iedere keer maar 1 veer uit een vogel haalt voor de diverse pijlen?

Verder heb ik een "perfect american ? buck pelt" en een "perfect bull ? elk" gedoneerd en nog staat het op dat ik niks gedoneerd zou hebben?

Moet je dan persé uit 1 gebied?
Gisteren de legendary elk geschoten, maar die mocht ik niet doneren....

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:22
Betreffende een eigenaardige vondst tijdens mijn free roam:

spoiler:
Iemand de meteor in 'Roanoke Valley' al gevonden? Wat een tafereel! :D

[ Voor 27% gewijzigd door Yonix op 07-11-2018 22:50 ]

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08:06
Bij mij heeft mijn xbox versie van RDR2 me zojuist heel hard laten vallen. Zojuist is de 4 uur die ik deze avond heb gespeeld niet opgeslagen omdat de auto safe games niet meer werkte toen ik zelf wilde safe knikkerde dat kut spel me hele xbox eruit

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• 3style

3style

...

To easy schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:21:
[...]

Zojuist gedaan, had er meer van verwacht :)
Verder een saai dorp eigenlijk.

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:12
Ben nu met chapter 6 klaar en ik vraag me af...

spoiler:
Wat waren al die tijdrovende kamp upgrades, donaties en irritante mensen met hun slappe geouwehoer nou voor toevoeging? Dat kamp mocht van mij al veel eerder naar de knoppen gaan.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:06
Koos2009 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:46:
Iemand nog iets gemerkt dat je bij het craften iedere keer maar 1 veer uit een vogel haalt voor de diverse pijlen?

Verder heb ik een "perfect american ? buck pelt" en een "perfect bull ? elk" gedoneerd en nog staat het op dat ik niks gedoneerd zou hebben?

Legendary skins moet je naar een Fencer brengen, daar kun je er items van maken die je permanente boosts geven.

Perfect skins die je aan Pearson doneert zie je terug bij je crafting overzicht. (Bijvoorbeeld bij craften van een satchel of ornamenten voor je kamp).
Soms staat er bij skins "donate for funds" ipv "donate for crafting". Dan kun je zie niet gebruiken om te craften.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:14
Iemand tips om die overvallen te overleven in het begin van de game? Ik ben nu al 2 redelijke paarden hierdoor kwijtgeraakt. En dan moet je telkens weer met een flutpaard gaan bonden. Vorige keer werd ik overvallen door een stuk of 7 bandieten...kansloos dus. En mijn dead eye is totaal nog niet getraind. Ik heb het idee dat het me een beetje opbreekt in de story mode. Als ik dan ergens heen ga voor een missie, bam dood en paard dood.

Edit: Oke nu voor de derde keer op een avond vermoord door overvallers. Nu had ik er 2 vd 3, maar de derde vermoordde mij dus... schieten vanaf een paard is zo lastig. Ligt het misschien ook aan mijn wapen? Ik schiet met een carbine repeater. Ben op 13% van de storymode btw en heb nog maar zo’n 100$ te besteden...

[ Voor 27% gewijzigd door nino_070 op 08-11-2018 02:47 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
gamerboy schreef op donderdag 8 november 2018 @ 00:09:
Bij mij heeft mijn xbox versie van RDR2 me zojuist heel hard laten vallen. Zojuist is de 4 uur die ik deze avond heb gespeeld niet opgeslagen omdat de auto safe games niet meer werkte toen ik zelf wilde safe knikkerde dat kut spel me hele xbox eruit
toevallig een cheatcode gebruikt? Daarna kun je namelijk niet meer saven.

nino_070 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 02:06:
Iemand tips om die overvallen te overleven in het begin van de game? Ik ben nu al 2 redelijke paarden hierdoor kwijtgeraakt. En dan moet je telkens weer met een flutpaard gaan bonden. Vorige keer werd ik overvallen door een stuk of 7 bandieten...kansloos dus. En mijn dead eye is totaal nog niet getraind. Ik heb het idee dat het me een beetje opbreekt in de story mode. Als ik dan ergens heen ga voor een missie, bam dood en paard dood.

Edit: Oke nu voor de derde keer op een avond vermoord door overvallers. Nu had ik er 2 vd 3, maar de derde vermoordde mij dus... schieten vanaf een paard is zo lastig. Ligt het misschien ook aan mijn wapen? Ik schiet met een carbine repeater. Ben op 13% van de storymode btw en heb nog maar zo’n 100$ te besteden...
Hmmm ik heb hier geen last van. Ben ook nog maar 1 of 2 keer overvallen en schiet dan gewoon iedereen overhoop. Heb je auto aim uitgezet ofzo?

• To easy
  • Nu online
nino_070 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 02:06:

Goed je radar in de gaten houden is heel belangrijk. Wanneer het rood word dan hebben ze of ergens een ambush of ze zijn op je aan het jagen. Het zijn namelijk bountyhunters, omdat jij warsch in valentine een bounty hebt. Je kunt 2 dingen doen of voor ze weg rennen of een hele goede cover positie zoeken waar je op lange afstand ze al kan beginnen met afschieten. Ze dragen vaak allemaal wel 5-10 dollar bij zich aan geld en items. Wel waard dus om ze te killen en looten.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Moet eerlijk zeggen dat ik deze week pas een uurtje heb gespeeld. Zit nu in het begin van deel drie en ben er eigenlijk wel klaar mee. Missies zijn best saai, en de game komt in de herhaling qua dingen die je aan het doen bent.

[ Voor 9% gewijzigd door HKLM_ op 08-11-2018 07:15 ]

Cloud ☁️

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Rody schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:39:
[...]

Ik ook. Ik ben m'n upgraded Lancester Repeater kwijt... :'(
Waarschijnlijk het wapen dat je hebt gebruikt in de missie ben je opeens kwijt....

M'n upgraded Schofields dual wield heb ik wel nog.
Heb hier nu ook last van... zeer zuur...

Voor de rest zitten er soms rare dingen in het spel; Wordt er een dude uit een café geslagen, wil je hem van het rijpad halen, wordt je verdacht van ontvoeren en krijg je de lawmen achter je aan en een bounty op je hoofd... lekker dan; wil je white hat spelen, krijg je dat :')

¯\_(ツ)_/¯

HKLM_ schreef op donderdag 8 november 2018 @ 07:13:
Moet eerlijk zeggen dat ik deze week pas een uurtje heb gespeeld. Zit nu in het begin van deel drie en ben er eigenlijk wel klaar mee. Missies zijn best saai, en de game komt in de herhaling qua dingen die je aan het doen bent.
Ik wil natuurlijk geen afbreuk doen aan je mening, maar ik vraag me even af hoe je dan tegen andere open world games aankijkt, zoals de Far Cry en de Assassins Creed serie? Want juist herhaling is de reden dat ik de laatste games uit deze serie heb vermeden. Dat gevoel van herhaling heb ik juist in RDR2 totaal niet. Persoonlijk denk ik dat dit komt doordat voor mijn gevoel alles op een 'natuurlijke wijze' gebeurd en ik zelf voor mijn gevoel in charge ben van wat ik ga doen. Ga ik nu jagen, ga ik nu vissen, ga ik nu op zoek naar treasures, ga ik random ?-missies spelen of ga ik verder met de main story. Dat gevoel van vrijheid heb ik bij andere open wereld games niet zo. Wellicht in de Bethesda games, maar die wereld vind ik dan weer totaal niet immersive, zowel qua levendigheid als graphics. Uiteraard zit er herhaling in qua game mechanics, maar dat zit natuurlijk in elk spel. :) Lang verhaal kort, ben dus eigenlijk benieuwd of je meer open world games speelt of dat RDR2 een uitzondering is.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op donderdag 8 november 2018 @ 07:31:
[...]

Ik wil natuurlijk geen afbreuk doen aan je mening, maar ik vraag me even af hoe je dan tegen andere open world games aankijkt, zoals de Far Cry en de Assassins Creed serie? Want juist herhaling is de reden dat ik de laatste games uit deze serie heb vermeden. Dat gevoel van herhaling heb ik juist in RDR2 totaal niet. Persoonlijk denk ik dat dit komt doordat voor mijn gevoel alles op een 'natuurlijke wijze' gebeurd en ik zelf voor mijn gevoel in charge ben van wat ik ga doen. Ga ik nu jagen, ga ik nu vissen, ga ik nu op zoek naar treasures, ga ik random ?-missies spelen of ga ik verder met de main story. Dat gevoel van vrijheid heb ik bij andere open wereld games niet zo. Wellicht in de Bethesda games, maar die wereld vind ik dan weer totaal niet immersive, zowel qua levendigheid als graphics. Uiteraard zit er herhaling in qua game mechanics, maar dat zit natuurlijk in elk spel. :) Lang verhaal kort, ben dus eigenlijk benieuwd of je meer open world games speelt of dat RDR2 een uitzondering is.
Ik denk dat het voornamelijk komt omdat ik niet zo in het verhaal kom / het verhaal duidelijk heb. Ik heb ook GTA gespeeld en daar was het vergaal gewoon duidelijker. De open wereld is gaaf beste ooit denk ik zo. FarCry ben ik wel eens aan begonnen maar ook afgehaakt halverwegen omdat het saai werd. GTA daar in tegen kan ik uren spelen (sp) :P

In rdr is het leuk dat je kan vissen,jagen,mensen kan overvallen,pokeren,in bad kan gaan. Maar als je dat 10x gedaan hebt is het voor mij wel klaar eigenlijk.

Cloud ☁️

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:47
Gisteren dat arabian paard gevangen en getemd, leuk ding, dat wit is ook echt mooi. Dus ik hinnik rustig met mijn paardje over een paadje, wordt ik ineens beschoten door een stel lui die een kar staan te overvallen.

Ik van mijn paard, schieten op die lui. Draai ik om, paard dood. Geen savegame van voor die tijd en mijn autosave was ook niet van het goede moment. Toen had ik nog een sprankje hoop dat ik bij de stables wel een nieuwe arabian kon halen, maar helaas....

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-11 08:47
Koos2009 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:46:

Heb je ze bij je kamp gedoneerd of heb je ze langs de trapper gegooid? Legendary animals moeten sowieso volgens mij naar de trapper.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Dennisdn
  • Laatst online: 13:54
HKLM_ schreef op donderdag 8 november 2018 @ 07:52:
[...]

Ik denk dat het voornamelijk komt omdat ik niet zo in het verhaal kom / het verhaal duidelijk heb. Ik heb ook GTA gespeeld en daar was het vergaal gewoon duidelijker.
Hier hetzelfde. Het verhaal pakt me niet echt. Ik wandel net chaptor 4 in maar kom niet verder als dat die Dutch overal een boel ruzie heeft. Al moet ik zeggen dat ik er weinig moeite voor doe. Soms klik ik de filmpjes door als het te lang duurt. Maar het is meer dan leuk genoeg hoor zonder het verhaal in detail te volgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 08-11-2018 08:01 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:03:
[...]

Wat een onzin, dat is jou mening. Ik vindt het vermakelijk om wat in het kamp rond te hangen, met mensen praten, klusjes doen, kamp upgraden etc. Geeft juist samenhang. Je bent op pad met de gang waar jn rdr1 constant aan gerefereerd wordt, je leert nu hun geschiedenis. Zonder het kamp en de gang members had je geen game meer.

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 22:32
Yonix schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:49:
Betreffende een eigenaardige vondst tijdens mijn free roam:

spoiler:
Iemand de meteor in 'Roanoke Valley' al gevonden? Wat een tafereel! :D
Jep! Zag er bijzonder uit :)

Ergens anders ook nog een huis gevonden waarvan de bewoners vermoedelijk door koolmonoxide dood zijn gegaan.

Verwijderd

Dennisdn schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:00:
[...]

Hier hetzelfde. Het verhaal pakt me niet echt. Ik wandel net chaptor 4 in maar kom niet verder als dat die Dutch overal een boel ruzie heeft. Al moet ik zeggen dat ik er weinig moeite voor doe. Soms klik ik de filmpjes door als het te lang duurt. Maar het is meer dan leuk genoeg hoor zonder het verhaal in detail te volgen.
als je filmpjes skipt is het niet zo gek dat het verhaal je niet pakt.

snap niet dat mensen dat doen bij een verhalende game als deze. Onbegrijpelijk, maar ieder zijn ding. :)

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:12:
[...]

Wat een onzin, dat is jou mening. Ik vindt het vermakelijk om wat in het kamp rond te hangen, met mensen praten, klusjes doen, kamp upgraden etc. Geeft juist samenhang. Je bent op pad met de gang waar jn rdr1 constant aan gerefereerd wordt, je leert nu hun geschiedenis. Zonder het kamp en de gang members had je geen game meer.
Dat is inderdaad mijn mening.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

huiz schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:13:
[...]

Jep! Zag er bijzonder uit :)

Ergens anders ook nog een huis gevonden waarvan de bewoners vermoedelijk door koolmonoxide dood zijn gegaan.
Die heb ik ook gevonden. En in het swamp een huis met allemaal schilderijen en kaarsen, ben daar 2x geweest maar nog nooit iemand aangetroffen.

Las gisteravond op Reddit dat er ook ergens een soort van hobbit huis is :P imho het sterkste punt van de game dit soort dingen in de wereld. Gisteravond de KKK tegen gekomen, wat een prutsers :P

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 22:20
Chaoss schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:27:
[...]

Die heb ik ook gevonden. En in het swamp een huis met allemaal schilderijen en kaarsen, ben daar 2x geweest maar nog nooit iemand aangetroffen.

Las gisteravond op Reddit dat er ook ergens een soort van hobbit huis is :P imho het sterkste punt van de game dit soort dingen in de wereld. Gisteravond de KKK tegen gekomen, wat een prutsers :P
Ben je naar de KKK toegelopen? Dat is echt een aanrader (althans, ik ben ze 2x tegengekomen en de eerste keer was geniaal), dikke humor :D

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-11 12:10
Chaoss schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:27:
[...]

Die KKK ... ik ging echt stuk daarom , heerlijk die humor 😁

psn: taker-mart

• Shadow_Agent
  • Laatst online: 13:01

Shadow_Agent

sorted.bits schreef op donderdag 8 november 2018 @ 07:56:
Gisteren dat arabian paard gevangen en getemd, leuk ding, dat wit is ook echt mooi. Dus ik hinnik rustig met mijn paardje over een paadje, wordt ik ineens beschoten door een stel lui die een kar staan te overvallen.

Ik van mijn paard, schieten op die lui. Draai ik om, paard dood. Geen savegame van voor die tijd en mijn autosave was ook niet van het goede moment. Toen had ik nog een sprankje hoop dat ik bij de stables wel een nieuwe arabian kon halen, maar helaas....
daarom maak ik vrijwel altijd overal een manual save van voordat ik iets doe, om dit soort zaken te voorkomen.

Wel klote, mijn witte paard staat op stal en hobbel vrolijk rond op m;n preorder horsie }:O :)

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08:06
ArthurMorgan schreef op donderdag 8 november 2018 @ 06:23:
[...]

toevallig een cheatcode gebruikt? Daarna kun je namelijk niet meer saven.
Nee dit gedeelte bewaar ik express tot ik de game 1 keer volledig heb doorlopen.

Dus dit heb ik nog niet gedaan

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Gister ben ik de Legendary Buck op het spoor gekomen, de hints gevonden, Buck gezien maar die ging vluchten en rende alle kanten op. Spoorzoekertje heeft niets meer opgeleverd en was niet meer te vinden.
Vervolgens dacht ik even uit dat gebied weg te gaan, maar de eerste hints kun je daarna niet meer zien. Klopt het dat je die niet meer opnieuw hoeft te zoeken? Moet die Buck gewoon weer in dat gebied respawnen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Heel stomme vraag misschien, maar ik kan het niet echt vinden...
Heb je PS plus nodig om RDR2 te spelen?

Ik speel veel te weinig en online kan me m'n spreekwoordelijke anus oxideren, dus als je PS plus nodig hebt, dan laat ik deze lekker aan me voorbij gaan...
Bij GTA V was er ook zoiets volgens mij, al is die sowieso veel meer gefocussed op online.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Chaoss schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:12:
[...]

Ik vind het kamp ook vrij weinig toevoegen. Ik snap dat het erin zit en ik heb er verder geen last van, maar er gaan soms uren voorbij dat ik er niet kom en dan denk ik er niet eens aan. Eigenlijk de enige keren dat ik er kom is als er een missie te triggeren is. Al die NPC's kunnen me echt aan mijn reet roesten. Ik heb ook werkelijk waar geen idee wie nu wie is. Laat mij maar lekker als een loner in de wildernis rondzwerven en af een toe een tentje opzetten.

@DropjesLover Online wel ja. Ik zou niet weten waarom niet. Online is niet gratis, een uitzondering (F2P) daargelaten.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 08-11-2018 08:54 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.